Az S.G-nek ígért 2 hétből 2 hónap lett, a hivatalos szerviz meg ezalatt nem nagyon csinált semmit. Végül egy félig elkészült javításért akarták elkérni a teljes árat, tehát összességében semmi nem teljesült abból, amit eredetileg vállaltak, az ügyfél viszont tehetetlen.
2009.szeptember 17.-én Pécsen éjszakai fotózásom során sajnos eldőlt az állványom, rajta a fényképezőgéppel. Ez egy komolyabb cserélhető objektíves típus. Az esés következményeképp kettétört az objektív, mégpedig úgy, hogy az elektronika és a lencsék nem sérültek, csak a műanyag borítás.
Ezt követően szeptember 23.-án adtam be javításra a CAMERA Kft.-hez, ahol azt mondták 2 hét és kb. 25-30 ezer forint. Jobb megoldás híján beleegyeztem (az objektív kb.80eFt újonnan). Vártam.
Október 5.-én sms-ben értesítettek:
„T. Megrendelőnk A 85550 számon javításra leadott termék javításához alkatrészt rendeltünk emiatt a javítás késik, annak befejezéséről értesítjük. Camera Kft.“
Vártam tovább.
Teltek a napok, hetek, semmi hír.
Arra jártam, bementem érdeklődni (nov. közepén). Közölték, hogy nincs kész és hogy nem tudják, és hogy fogalmuk sincs, hogy mikor. Nem hagytam magam lerázni, kértem arra, hogy egy telefont elintézhetne, vagy hogy a mai világban nyomonkövethetőek a szállítmányok, és szeretném tudni hol tart atz alkatrész ami már 1,5 hónapja jön japánból. Kb. 10perc után azt az igen pontos információt sikerült kierőszakolnom, hogy hamarosan, majd értesítjük...
Nem csak az a baj, hogy mit hanem hogy hogyan mondták.
Részben fotózással keresem a kenyerem és mivel csereobjektív az ő szótárukban nem létezik, így ha nem kapok egyet kölcsön, elég nagy gondban lettem volna.
Ismét vártam.
December 4.-én 16:12-kor kaptam az smst: elkészült!
Ebben az volt a bosszantó, hogy 17 óráig vannak nyitva, utána 7vége.
Kedden tudtam érte menni, amikor is legnagyobb megdöbbenésemre azzal fogadtak, hogy a díszgyűrűt még nem tudták pótolni, de az is rajta van a számlán, és ha megjön, felteszik. Kész van, csak...
Erre én azt mondtam, már az üzletvezetőnek,
- Miért szóltak, hogy kész van, mikor ez nincs kész. És fizessem ki azt is amit meg se kaptam? Hogy lett a 2 hétből 2,5 hónap? Szeretném tudni napra pontosan, hogy mikor mi történt ez alatt az idő alatt...
- Ha nem tetszik, akkor kiszereljük, amit beszereltünk, és akkor nem kell kifizetni.
- Szerintem ez nem túl pozitív hozzáállás.
Az egyik munkatárs megnézte a számítógépben, és elárulta, hogy december 2.-án érkezett meg az alkatrész, tehát szeptember 23-tól december 2-ig semmit sem csináltak.
Kértem, hogy ezt írásban juttassák el hozzám. Mondanom se kell, hogy ezt a mai napig nem kaptam meg...
Erre mondhatná az ember, hogy nem oda kell vinni, de sajnos nincs más opció, hiszen ők a Canon, Tamron, Pentax, Sigma, Soligor és Hama termékek hivatalos magyarországi szervízparnere.
Bízom benne, hogy előbb utóbb megtanulják, hogy az elégedett ügyfélnél nincs fontosabb, és tanulnak némi jómodort!
Üdvözlettel: S.G.
Dius_78 2010.01.27. 15:41:34
misko 2010.01.27. 15:41:48
Nyúlcipó 2010.01.27. 15:44:10
REPARATUR 2010.01.27. 15:45:13
esef 2010.01.27. 15:48:29
Matiz Papa (törölt) 2010.01.27. 15:50:14
pernyekergető 2010.01.27. 15:51:05
Rejtélyes 2010.01.27. 15:51:50
misko 2010.01.27. 15:52:02
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.27. 15:57:42
Cimbi fókuszhibás objektívjét kisebb-nagyobb megszakításokkal majdnem fél évig tartották benn, ezalatt többször közölték, hogy az objektív nem is hibás, a vázat is be akarták kérni, stb.
Nagyon sokan már eleve azzal a feltétellel vásárolnak vázat, objektívet stb., hogy a bolt nem a Camera Kft.-nél végzi a garanciális javítást.
Fórumtopicok tömkelegét írták már tele keserű Camera Kft.-s tapasztalatokkal.
kulcsarb 2010.01.27. 15:59:05
- nem idegeskedem, jön az alkatrész, igérték ha megjött szólnak. megjött: szóltak, szerintem minden ok, persze a posta lehetne gyorsabb, de ez nem a szervíz hibája
ha én lettem volna a szervíz:
- megérdeklődöm hány nap a posta, utána SMS az ügyfélnek, hogy bocs de japán messze van és hajón hozzák az alkatrészt kb. 2 hónap lesz.
Ügyfél is boldog. Szervíz is jófej. Szép a világ.
nyúzott arcú lány 2010.01.27. 16:01:47
1-jén (ez kivétel, mert kell a j betű)
Wizuwu 2010.01.27. 16:05:39
igazságos 2010.01.27. 16:06:19
@Rékuc: Az ilyen posztokból lehet jól értesültnek lenni. Látom, te jól informált vagy.
Ez az idézet nagy:
"- Ha nem tetszik, akkor kiszereljük, amit beszereltünk, és akkor nem kell kifizetni.
- Szerintem ez nem túl pozitív hozzáállás."
Na és mit feleltek erre? Képzelem, mennyire megijedhettek.
Már el lehet kezdeni azt, hogy minek fotózott az éjszaka közepén? Világítás nem volt, hogy elesett?
dgaboca 2010.01.27. 16:08:23
Robin' son 2010.01.27. 16:09:34
acel 2010.01.27. 16:25:07
Az eljárás gyorsasága, könnyűsége meglepett az előzetesek alapján. Kinek hopp kinek kopp.
Van náluk jó példa is, de ahol fennakadás van, ott sok lesz egyből a probléma.
Eric_Cartman 2010.01.27. 16:31:45
DaM 2010.01.27. 16:32:20
@Wizuwu: Úgy tudom, hogy csak "törekednie kell" rá. Ennek ellenére ha 15 napon túl tart a javítás vagy bizonyosan 15 napon túl fog tartani, akkor csereeszközről kell gondoskodnia a javítást végző félnek. Persze ez jótállásos javításra igaz, itt nem az történt.
Mondjuk pont ezért viheted máshova is javítani, igaz fotóscuccok esetében ez minimum 1 kirándulás Ausztriába.
@Rékuc: A fókuszhibákat sok esetben az adott gépváz hozza elő (főleg ha 3rd party kacatokat teszel fel reá), ezért ha aszondják, hogy vigyed bee, akkor vigyed bee!
@igazságos: Nem elesett, csak megborította az állványt. Azaz vagy gagyi állványa volt, vagy gagyin állította fel, vagy kétbalkéz-szitu volt és könyökkel megküldte. Világítás meg tuti nem volt, azért is vette elő az állványt! :)
FERCS_BERCSI 2010.01.27. 16:38:35
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.27. 16:38:39
AlexWolf 2010.01.27. 16:45:58
penelop 2010.01.27. 17:09:45
Hozzá Szóló 2010.01.27. 17:21:33
Erre kell lekeverni egy kurva nagy maflast. Aztan szerelhetik.
Bödön Ödön 2010.01.27. 17:28:27
morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2010.01.27. 17:58:51
1. Éjszakai tájképet láttál már? Szerinted azt hogyan lehet nappal reprodukálni?
2. Miért ne borulhatna fel az állvány?
3. Ki mondta, hogy elesett?
4. Miért reklámozod itt minden egyes posztnál a saját sötétségedet?
RaveAcE 2010.01.27. 18:16:09
2 baj van a márkaszervizekkel Mo.-on:
- nem értenek hozzá, mert sajnálják a pénzt az oktatásra
- szarnak bele
Iszonyat sötét dumákat tudnak levágni a szervizesek. Egyszer össze kellene gyűjteni ezeket.
kicsi bogár 2010.01.27. 18:31:22
De, -nagyon mérgesítő helyzet lehetett ez!!! Átérzem szinte...
kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.01.27. 18:52:10
Volt olyan esetünk, hogy garanciába leadott monitor 6 hónapig volt nálunk. Kirúgta a tulaj a szervizest, aki áruért járt, és hordta fel a garanciás cuccokat. Nem ment senki Pestre helyette. Hónapokig futár hozta az árut. Ha a tulaj ment is valamiért a monitort akkor sem vitte mert félre eső helyen volt a nagy ker. Nagy kerülő lett volna.
Idővel persze felkerült, de hibásan adták vissza. A "boldog" tulaj másnak asztalt verve üvöltött....
Végül kapott egy csere monitort amíg el nem készült a sajátja. Kész is lett gyorsan, 2 hét alatt.
Az már csak a hab a tortán, hogy karcosan hozta vissza a csere monitort :P
Mikor már tudtuk, hogy befog zárni a bolt akkor is teljes üzemmel árultuk a portékát (volt 0 Ft bevételes nap). Azt mondta a tulaj, hogy Pesten nyit másik boltot akinek garanciás gondja van vigye fel oda :) Ő komolyan gondolta...
120 km
Ezt csak tanulság képen írtam, járhatott volna rosszabbul is :)
Matiz Papa (törölt) 2010.01.27. 19:40:27
Almaspite 2010.01.27. 19:49:17
"Camera Kft - meneküljön ki merre lát!"
Manci néni, a szomszéd 2010.01.27. 21:06:39
Japánból hogy érne ide 1 hét alatt az áru? Elmondom nektek, pl. DHL-el ~50e FT-ért. Csak a szállítás. Megérte volna a pasasnak?
Secnir 2010.01.27. 21:56:59
Lehúzás. Rossz cég. Csalás. Késedelem. Rossz.
Camera kft.
Lehúzás. Rossz cég. Csalás. Késedelem. Rossz.
Camera kft.
Lehúzás. Rossz cég. Csalás. Késedelem. Rossz.
Camera kft.
Lehúzás. Rossz cég. Csalás. Késedelem. Rossz.
Camera kft.
Lehúzás. Rossz cég. Csalás. Késedelem. Rossz.
Camera kft.
Lehúzás. Rossz cég. Csalás. Késedelem. Rossz.
Camera kft.
Lehúzás. Rossz cég. Csalás. Késedelem. Rossz.
Camera kft.
Lehúzás. Rossz cég. Csalás. Késedelem. Rossz.
Camera kft.
Lehúzás. Rossz cég. Csalás. Késedelem. Rossz.
(csak a gugli kedvéért...)
tc 2010.01.28. 01:12:49
Az újonnan 80 rugós optika azért az alsó kategória. Mégis milyen pénzkeresős melóhoz használod?
Viszont vegyél alá egy rendes állványt. Egy jobb példány sem horror összeg és nem borul fel egykönnyen.
Magg (törölt) 2010.01.28. 07:22:47
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 08:13:25
EF 50/14 USM
Canon EF 28/1.8 USM
Canon EF 85/18 USM
mind 100 alatt volt az áruk, amikor vettem őket, és egyik sem alsó kategória, inkább közép. Hol van előírva, hogy dolgozni csak L-es obival lehet, mert akkor gyorsan visszaadom a pénzt a vásárlóimnak és bezárom a boltot...
Az állvány pedig nem csak magától borulhat, hanem ráeshetett, fellökhették és akkor mindegy, mennyire stabil. A legdrágább szénszálas anyagból készült csodák még könnyebben is borulnak, mint a régi vas szerkezetek.
Szóval nehogy ezért is a posztoló legyen a hibás...
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.28. 08:20:35
"Japánból hogy érne ide 1 hét alatt az áru?"
Elmondom neked, hogy Hong Kongból a 600 Ft-os áru ideért annyiidő alatt. Értsd: 600 Ft postaköltséget is tartalmazta. Miről is beszélünk???
megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2010.01.28. 08:21:47
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2010.01.28. 08:50:46
Azaz vagy tucatárut kell választani (eldobható kategória) vagy olyat ami nem megy tönkre (vállalva, h katasztrófa esetén inkább megbízható sufniszerelés vagy DIY) esetleg világgaranciás cucc és tipli külföldre (ha megéri)
Vagy marad az Aldi ahol ugyan szerviz az nincs, de a garanciás terméket egy az egyben cserélik/levásárolhatod, amire meg a gari nem vonatkozik, nos, drag and drop :)
labi 2010.01.28. 09:12:13
Fenét.
Én is rendeltem már távolkeletről, gyorsan itt volt és nem került tízezrekbe.
Hellisfitar 2010.01.28. 09:29:25
Na persze. Erre van egy idevágó idézetem:
"...Erre mondhatná az ember, hogy nem oda kell vinni, de sajnos nincs más opció, hiszen ők a Canon, Tamron, Pentax, Sigma, Soligor és Hama termékek hivatalos magyarországi szervízparnere."
picmania 2010.01.28. 09:33:18
picmania 2010.01.28. 09:35:01
DaM 2010.01.28. 10:39:46
@tc: 80-ért kapsz rendes cuccost is. Ha díszgyűrűs obi, akkor meg gyanús, hogy ez sem valami nagyon bóvli volt, bár nincs kizárva. A lóvé akkor is lóvé és szerintem te is tudod, hogy egy normális állvány mibe fájhat. Alhangon harmada-fele ennek az obinak. Más kérdés, hogy az állványt nem hagyjuk őrizetlenül. Nálam sosem volt gond, pedig olcsó állványom van, viszont a nyakpánt szíját nem is engedem el az expo alatt sem. Mer' tuggyuk: az ördög insomniában szenved.
@Rékuc: remek, de gondolj bele, mit tehetsz. Első verzió, hogy külföldre viszed a cuccodat. Pénzeseknek külön ajánlom. A másik, hogy elviszed a Camerához, még ha fosol is tőle. Megpróbálod ELŐRE úgy intézni, hogy a vázat ne kelljen ott hagyni (max. hetente jársz vele hozzájuk ellenőrzésekre) vagy átadod: ha elrontják, majd megjavítják. Most mégis, mit féltesz a vázon? 5D-d van? Külsérelmi nyomokat tudnak ejteni rajta vagy összekoszolják. Vagy attól félsz, hogy donor lesz a gépből és fele alkatrészt kibelezik és öregebbeket tesznek bele vissza? Tényleg nem tudom elképzelni, adj ötletet nyugodtan, mert lehet, hogy én vagyok naiv.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 10:54:42
Már nem emlékszem pontosan, de úgy rémlik, hogy valami kütyüt pont azért vettem az Extreme Digitalnál, mert ők nem a Cameránál szervizeltetik a termékeiket (mondom nem 100%, de így rémlik). Szóval van workaround.
picmania 2010.01.28. 11:13:03
A másik meg az, hogy szerintem ebben a szituban teljesen mindegy mennyibe kerül az adott objektív(vagy legalábbis mindegynek kéne lennie). Ha 10ezres obit viszek javítani, le se sz*rják, ha meg 250ezrest, akkor nagyfokú gondossággal járnak el?? Na nee...
És az állvány is szintén mindegy hogy mennyibe kerül, vagy hogy bóvli vagy nem bóvli, adott esetben felborulhat. (Hacsak nincs lebetonozva)
mr.editor 2010.01.28. 11:14:26
Bevittem, azt mondták hogy ez szériahiba volt régebben ennél a sorozatnál, de nincs alkatrész hozzá. Na mondom ez szívás, mire ők elintézték a Canon-nal és méltányossági alapon kaptam egy vadiúj 8MP-s gépet, TELJESEN INGYEN!!!!
Úgyhogy nekem nagyon pozitív tapasztalatom van a Camera kft-vel.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 11:30:24
DaM 2010.01.28. 11:39:49
@Rékuc: EDigital? :-D Workaround, szeretem őket, de fotó cuccban nem igazán, pont náluk is elégszer felvetették, hogy XY fotóeszközzel 1-2 hónapokig várakozott a dear client. Arról nem is beszélve, hogy pl. a nemzetközi garlevelet ki sem adják. Az azért nem mindegy. És ráadásul te is azt írtad, hogy "valami terméknél", tehát nem fotóscuccot vásároltál emiatt náluk. Nemde? :)
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 11:47:58
De egyetértek, hogy Magyarországon lutri a garanciális javíttatás.
DaM 2010.01.28. 11:59:34
Kerámia_53 2010.01.28. 13:18:05
g.o.r.g.o. 2010.01.28. 13:40:01
elnézést, ténleg nem kell pont a dátum után
az állványom nem gagyi(Velbon Sherpa 600R)
nem vagyok se hülye se béna.
Amikor 3 méterre álltam, 5 perc után váratlanul eldőlt.
Nyilván rosszul állítottam be + a portrémarkolat miatt a gép súlypontja is fura volt.
Hibáztam, mint ahogy a cikk kritizálói sohasem...
De ez a történet nem erről szól, hanem a szervízről.
Arról, hogy nem tájékoztatnak rendesen, és ha odamész érdeklődni, hogy esetleg mikor, vagy hol tarthat, akkor még jó hogy el nem zavarnak. Megkérdezem, hogy ha Ön nem tudja megmondani, hogy mikor ér ide, akkor kérhetek-e egy telefonszámot, ahol meg tudom kérdezni?
Nem. Senki, sehol nem tudja megmondani.
Vagy nem akarja.
Most számoltam össze, 2009-ben 10 alkalommal kellett bemennem a szervízbe, ami csak 4 alkalom lett volna, ha minden flottul működik!
Van olyan, hogy rossz napja van az embernek, és nem tud mosolyogni a vevőre...
De az itt dolgozók kritikán aluliak.
Olyan rosszkedvűen, unottan végzik a munkájukat,mintha valaki kényszerítené Őket, és ez lenne a világ legborzasztóbb munkahelye.
30 ezer egy törött műanyagdarab?
2,5 hónap két hét helyett?
Mindez nem számítana, ha annyit mondtak volna, hogy "bocs haver", és akkor meg sem írom...
g.o.r.g.o. 2010.01.28. 13:44:15
15-20 objektív?
biztos szegény emberek
van egy nagylátóm meg egy telém.
nem attól lesz valaki jó fotós, hogy van 15-20 objektíve, és megvan a legdrágább és legújabb felszerelése.
De aki szívből fotózik az tudja miről beszélek.
Lehet beszólni meg leszólni szabadon!
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 13:46:13
Kerámia_53 2010.01.28. 13:54:23
Kerámia_53 2010.01.28. 13:59:46
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 14:25:09
plony 2010.01.28. 14:30:16
Nem igaz, hogy ezt nem tudjátok már megtanulni!
Milyen vízről van szó? Szerintetek ha valami elromlik, akkor majd a "víz" jót tesz neki?
DaM 2010.01.28. 14:46:43
Kerámia_53 2010.01.28. 14:48:46
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 14:52:38
DaM 2010.01.28. 14:53:47
2.
@Rékuc: Kerámia szerintem arra értette az egészet, hogy a posztban szerepelt a sóhaj, hogy bezzeg csereobit nem ismerik a szervizesek. Jelen esetben még ha lenne sem járt volna, de amúgy vannak már Mo-on is kölcsönzők, ahonnan meg lehet oldani a csereeszközt, ha szorul a hurok. Főleg Canonosok-nak.
@Kerámia_53: azt hiszem, a 15-20 obival fogsz néhány ellencsapást kiváltani magadra. :-D Figyu. Ha vesszük azt a terminológiát, hogy "profi" = hivatásos "amatőr" = hobbista, akkor szólok, hogy a legtöbb esetben az utóbbinak lesz nagyobb a palettája. A hivatásos egyrészt költségvetés-alapon vásárol, másrészt valószínűleg szakosodik egy-egy technikára és annak megfelelően, 1 csapásirányba fejleszt leginkább. Plusz az itthoniaknak nem sok pénz üti a markát, így egy hobbifotósnak esélye van jóval többet invesztálni egy "profinál". Ennek ellenére egyetértünk abban, hogy aki munkaeszközből nem old meg tartalékot, az butaság, de jobb esetben is minimum felelőtlenség/szerencsétlenség.
Kerámia_53 2010.01.28. 14:55:51
DaM 2010.01.28. 14:57:38
(És ezennel felszentelhetjük ezt a topikot fotócsetnek..)
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 14:58:26
Viszont a hivatásosoknak, vagy aki nagyon félti a felszerelését, van lehetősége bebiztosítani a cuccot, nekem pl. olyan biztosításom van, hogy az újkori árát fizetik ki az eszközöknek, ha földhözcsapom/ellopják/vízbeesik/leég a ház. Nem olcsó, de jóval olcsóbb, mint kétszer megvenni mindent :D
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 14:59:22
éljen a fotós cset!
DaM 2010.01.28. 15:02:46
Kerámia_53 2010.01.28. 15:05:11
PepeXVI 2010.01.28. 15:09:10
Szintén ők a Pentax középkat. objektívemet, aminek fókuszhibája volt, nem tudták gazdaságosan javítani, de kijött a srác hátulról aki szétszedte, és részletesen elmondta mi van vele, és hogy miért kerül nagyon sokba a javítás.
Nem mondom, hogy a legkedvesebbek, de eddig csak jót tudok róluk elmondani. Rengeteg márkának a szervize, és előfordul hogy akadozik egy alkatrészbeszerzés főleg akkor, ha a típusokat 3 havonta cseréli a gyártó, és még Japánból is kell rendelni.
Se apám se anyám, de szerintem igazságtalan csak negatívat írni róluk!
Uff :)
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 15:14:54
DaM 2010.01.28. 15:17:13
DaM 2010.01.28. 15:25:21
Itthon nem mernek hasonló konstrukciót kiadni a nép kezébe. Szerintem 3 hónapon belül rolót húzhatnák le. Amit még nem próbáltam, hogy külföldi biztosítóval lepaktálni, de így meg az ügyintézés kerülne többe, mint a kockázat mértéke. Önhibából 1% esélyem van kárt szenvedni, a többit meg próbálom minimalizálni. Pl. nem fogok dokumentarisa fotózást végezni a riói favellában. Legalábbis amíg nincs biztosításom. :-D
DaM 2010.01.28. 15:30:59
Rékuc, százalékban számolnak díjat, vagy hogyan? Mert érdekelne egy százalékos arány / időegység, csak úgy, etalonnak.
DaM 2010.01.28. 15:56:03
Rékuc, százalékban számolnak díjat, vagy hogyan? Mert érdekelne egy százalékos arány / időegység, csak úgy, etalonnak.
romesz 2010.01.28. 15:56:48
Minden esetre szomoru, hogy a szerviz ennyire lazan veszi a szolgaltatast. Becsuletesen megmondhattak volna, hogy berendelik az alkatreszt es mikor megerkezik majd akkor hozza be a lencset javitasra.
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 16:17:03
A rablás viszont olyan dolog, amiért tudtommal a világon mindegyik biztosító tejel, rendőrségi feljelentés kell hozzá. Persze ez mind 'elvileg', mert a kárfelmérők mint tudjuk nagyon trükkös kifogásokat találnak!
Viktus 2010.01.28. 18:21:24
Minek erőlködnének ilyesmivel, ha "sajnos nincs más opció, hiszen ők a Canon, Tamron, Pentax, Sigma, Soligor és Hama termékek hivatalos magyarországi szervízparnere"
Ennyi. :D
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.28. 18:24:19
eGiraffe 2010.01.28. 21:34:33
nekem egy fél millás gépvázam van és láss csudát nekem SEM telik tartalák objektívre, szal nem kell azért lehülyézni valaki, mert csóró...
lega 2010.01.28. 22:14:34
Amúgy meg az Olympus márkaszerviz is nagyjából kalap kaka. Ott is szóltak már zárás előtt tíz perccel, hogy lehet érte menni. Ez csütörtök volt. Pénteken meg nincsenek nyitva. De ez csak ott derült ki, miután átbumliztam a városon, és már hatodjára mentem a gép ügyében. No comment... jó biznisz a fotógép biznisz, de csak nekik és ameddig eladják. Onnan mehetünk a lecsóba!
lega 2010.01.28. 22:15:54
Labancz 2010.01.29. 09:14:27
Köp Nikon istället!
Bavara Ungern ungerskt, eller norskt.
DaM 2010.01.29. 09:28:24
DaM 2010.01.29. 09:31:14
De sajnos ez kényszerházasság is lehet: senki nem vállalja a márkaszervíz titulust v. annyiért, amennyiért a magyar biznisz nem éri meg. Mit gondolsz, miért van (vagy volt) az, hogy CSAK a magyar Canon által eladott Canon cuccokat szervizeli? Mert kevés a della. Hogy hova költik abba ne menjünk bele, mert sok elméletet gyárthatnánk, fölöslegesen.
Minden esetre meg lehet próbálni a felsőbb szinten való zúgolódást, lehetőleg együttes erővel (tehát mindenkit rávenni).
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 09:36:21
DaM 2010.01.29. 09:40:40
2.
@lega: Hatalmas baklövés ilyet ottfelejteni. Inkább aludj előtte egyet, biztos a fáradtság volt az oka. :-D
Nekem a Nikon márkaszervíze jelesre vizsgázott, ők maguk vették ki az akksit és memkártyát, kényelmes volt az üf.szolgálat, nem voltak taplók, aki meg le volt lakva (3ból 1 srác), az kapott is a sorstól, mert genyó ügyfél esett a nyakába, ő meg szervizes volt. De fura mód pozitívan vette, amikor emberként kommunikáltam vele. Úgyhogy vidám 1 órát töltöttem náluk, közben szoftvert cseréltek, ccd-t programoztak, nagytakarítottak. Kérdeztem tőlük pár érdekeset, lelkesen elmagyarázták. Minden alkalmazott köszönt. Kell ennél több? :-D
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 09:43:53
*irigyen motyogva el*
:D
DaM 2010.01.29. 09:48:37
2.
@Rékuc: ez most svéd vagy magyar oldalról? vagy találjam ki? :)
Réka · http://blog.rekafoto.com/ 2010.01.29. 09:53:34
DaM 2010.01.29. 09:59:17
Persze értem mire gondolsz. De a haverjaid azért csak bírják egymást.. Meg nem is az, hogy valami közös petíciót fogalmazni. Mehet az külön-külön felszólalásként is, csak mondjuk 1 hónap intervallumon belül.
Azért 10-20 embernek az összetartozási képessége még magyarként is viszonylag nagy, pl. remek horgászegyesületet tudnak szervezni maguknak! :D
tamaska 2010.01.29. 14:59:45
Nem akartam idepoénkodni, hogy Nikont kell venni, és akkor nincs ilyen gondod, pláne hogy nekem még szerencsére nem kellett szervizt látogatnom...
Egyébként hamár fotós csetté lett az oldal, szerintem mindenki írjon be nyugodtan olyan javító műhelyt, ahol jól, megbízhatóan dolgoznak. Névvel, címmel, telefonszámmal.
üdv:
t
hopp-hopp 2010.01.30. 18:32:04
nem ismerek egyet sem ...
apuc 2010.01.31. 07:30:06
E-bay rulez!
Ja, a Kamera Kft-ben 3 éve jártam, velem korrektek voltak, akkor ingyen kiolvasták az expószámot egy 400D- ből, azóta ez is 2500 forint náluk.
De a stílusuk majdnem olyan volt mint egy számtech boltban, pl Aqua.
bunkó.
apuc 2010.01.31. 07:32:19
Állítólag pl. egy zárcsere itt fele- harmada mint a szétszivatott Kamera Kft- nél.Időben is gyorsabb- csak nem garis szervíz.
bekbórd! 2010.02.01. 19:23:29