Tamás karácsonyra vásárolt, azonnal meghibásodott Xbox-konzolját nem javította a Microsoft, mert két azonosító nem egyezett rajta. Vajon mit csinálhattak vele az Auchanban?
Segítségeteket szeretném kérni, illetve tanácsot, hogy esetemet miként tudnám "közszemlére" tenni. 2009.12.21: Vettem egy Xbox Arcede típusú játékkonzolt karácsonyra gyerekeimnek, az Auchanban. Szenteste az Xbox nem működik, a gyerekeke sírnak és majdnem én is, mert szerintem gyárihibás. Fotókkal tudom igazolni, illusztrálni.
2009.12.27: Irány vissza az Auchan. Elzavarnak, mert letelt a 3 munkanap és állításuk szerint a garanciát kizárólag a Microsoft vállalla. 2009.12.28: Hétfő hívni a Microsot call-centert. Sikerül elérni, az álatalam jelzett hibát hihetetlennek tartják. 2010.01.03: Egyezkedés a Microsoft-al, hogy az általuk megbízott futárcég mikor szállítja el a terméket. Termék elszállítva a Microsoft szervízbe.
2010.02.05: Xbox-t a futár visszahozza a szervízből. A microsoft állítja, hogy a terméket valaik megbabrálta. Több mint egyhavi telefonálás után kiderül, hogy az Auchanból vásárolt termék tényleg babrálva lett, mert kettö darab azonosító nem egyezik rajta.
Hogyan tovább?
Az utolsó 100 komment: