Tékozló Homár

Vulkán után wizz Air

2010.04.26. 00:54 | szily | 64 komment

Nem volt elég a vulkán, a Wizz Air négy órát buszoztatta feleslegesen a Charleroiból Budapestre igyekvő utasait. HZS nem érti, mi sem nagyon, hogy bizonytalan információkra alapozva hogy lehet 300 embert 220 kilométert utaztatni. Sztori alant:


Az eset masfél hete tortént ugyan, de azért még mindig aktualis lehet.
Wizzair (Charleroi - Budapest utvonal, aprilis 15.-e csutortok - ezen a napon kezdodott a vulkankitorés miatti légtérzar).

Luxemburgban élek, és tobbszor jarok veluk (ok az egyetlen lehetoseg). Amig utaztam veluk sosem késtek, minden rendben volt, megvoltam veluk elégedve. De ami azon a napon tortént, az szamomra érthetetlen.

Délutan 2-kor indultunk baratommal, fél 4-re a reptéren voltunk ahol lattuk hogy a Ryanair az osszes gépét torolte DE a Wizzair nem... Nem is értettuk hogy ez hogyan lehetséges, de 4 orakor elkezdtunk becsekkolni ahol kozoltek velunk hogy 5-kor megkezdjuk majd a beszallast, viszont egy buszba ami elvisz minket Köln-be, onnan pedig a Wizzair Budapestre. Rakérdeztunk: Ez biztos? Csak mert kint all a kocsi, eltudunk azzal is menni Magyarorszagra.. IGEN, Persze, fél 6-kor indulunk és kb este 10-re otthon vagyunk. Remek..

17 ora: semmi nem torténik.
17.30: semmi.. sehol egy busz
18 ora: megérkezik par busz, de nem engednek még beszallni minket (ekkor mar tudtuk hogy 10-re biztos nem leszunk otthon).
Tudni kell még hogy a Wizzair aznap este a Mo-i jaratat nem torolte, illetve egy Krakkoit. Szoval kb 300 ember a varoban vart a csodara.

A reptéren egy két szendvicset azért lehetett még kapni, de a nagyobb "éttermet" bezartak (hiszen nem volt forgalom...).

Nagynehezen 7-kor sikerult a busszal elindulni Köln felé - természetesen dugo a német autopalyan, igy emlékeim szerint 11 ora elott sikerult megérkezni Köln-Bonn reptérre. 300 ember ki a buszbol, mindenki rohan befelé ezer iranyban, majd egyszer csak stop egy kapu elott ahol 3 reptéri munkatars kérdezte hogy mi hova szeretnénk menni?
Valaszoltunk.. Es aztan most jott a meglepetés: Reptér lezarva, Wizzair gép itt jart DE visszament uresen egy fél oraja, tehat menjunk vissza a buszokkal Charleroi-ba. (???). Jaaa, hogy senki nem vart minket?  Nem tudom mi ilyenkor a rendszer, gondolom fizetni kell a gépnek a varakozasért, de ha tudtak hogy jovunk akkor miért nem volt kommunikacio Charleroi és Köln reptere kozott? A buszokért is fizetni kell gondolom, akkor nem egyszerubb varni, ha mar odaig elvittek minket és MEGIGERTEK hogy hazajutunk?

Persze mindenki felvolt haborodva, én csak nevettem a helyzeten... Ok, akkor menjunk vissza Charleroi-ba. De hol vannak a buszok? Gyors telefon, buszok uzenik hogy ok bizony nem jonnek vissza!!! Aztan hosszan uzenetek utan visszajonnek DE az ajtokat nem nyitottak ki.

Kozben éjfél lett, és megtudtuk hogy vonattal Pestre mehetunk éjjel 3.33-kor. En mindenképp szerettem volna hazamenni, ezért bevallaltam a baratommal egyutt. Ott hagytuk a buszokat, a duhos embereket, a rendorseget, es vettuk potom 160 euroért 2 darab jegyet Bécsig (oda eljottek értunk).

Természetesen panaszt tettem a Wizzairnél, jott is a valaszlevél hogy szukseg van a reptéren kitoltott nyomtatvanyra (pfffffffff de jo idoben szolnak, plusz senki nem foglalkozott velunk, tehat nem tudtam volna ilyet senkitol sem kérni...), beszallokartya, bankszamlaszam, és az esetleges felmerulo koltsegek szamlai (étel, ital..stb stb.). En ezeket nem szoktam eltenni, a vonatjegyet pedig tudom hogy nem fogjak megtériteni, ezért azt nem is fogom nekik mellékelni.

Nem értem hogy mi torténhetett ott aznap este, és miért hibaztak ennyit. Erre természetesen nem jott valasz a mai napig.
En megoldottam hogy hazamenjek, nem is bantam meg hogy nekivagtam vonattal (eloszor es utoljara), de azért sajnaltam azokat az embereket akik kisgyerekekkel voltak.
Azt sem értem, miért kuldtek el minket valahova 4 ora buszozassal ha ott nem vart minket senki és semmi?
Hogy a tobbiekkel mi tortént nem tudom, talan mégiscsak kinyiltak azok a busz ajtok, vagy talan a reptéren éjszakaztak...(?)

Udv,HZS

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.26. 01:01:25

Legalább foglalkoztak veletek, buszoztattak... Mások ennyi törődést sem kaptak. Van akinek semmi nem elég.

dr. Aullah 2010.04.26. 01:10:53

"beszallokartya, bankszamlaszam, és az esetleges felmerulo koltsegek szamlai (étel, ital..stb stb.). En ezeket nem szoktam eltenni, a vonatjegyet pedig tudom hogy nem fogjak megtériteni, ezért azt nem is fogom nekik mellékelni."

Hatalmas hiba!

2010.04.26. 01:20:10

Négy Wizz Air gép szállt le Kölnben Charleroi helyett (mikor az utóbbit bezárták), 1-1 varsói, katowicei, bukaresti meg a magyar. Mindegyik órákig várt az utasokra, akiket busszal elindítottak Charleroi-ból. Mikor a kölni reptér közölte, hogy fél órán belül ők is bezárják a repteret, az összes gépnek el kellett jönnie utas nélkül.
A busztársaság a varsói és a bukaresti utasokat szállító buszokat viszafordította Charleroi-ba, a pesti és a katowicei utasokat viszont kirakták Kölnben, majd a sofőrök (minden értlemes indok nélkül) megtagadták az utasok visszaszállítását, ehelyett üresen (!) visszamentek Belgiumba. A kölnben ragadt utasok kaptak hotelszobát szállítással együtt.

Megdobbent 2010.04.26. 02:13:20

"megtudtuk hogy vonattal Pestre mehetunk éjjel 3.33-kor. En mindenképp szerettem volna hazamenni, ezért bevallaltam a baratommal egyutt." ... "vettuk potom 160 euroért 2 darab jegyet Bécsig"

Hijnye, ez aztan a csavaros tortenet, raadasul azt sem tudom honnan jottek, mert nem vagyok vizer ugyekben naprakesz :(

De biztos szar volt!

eml 2010.04.26. 02:29:50

Wizzer főnöke hívott már?

2010.04.26. 02:33:59

Hát a wizzair elég fura cég, onnantól kezdve, hogy a telefonszámuk emeltdíjas... én egy ideje nem járok velük mert érthetetlen módon a visa kártyám nem fogadják el (csak ők, más online kereskedők igen), de segíteni nem akarnak, így marad a Malév, szerencsére nekem az is jó (és most már nem sokkal drágább...).
Fapados, az azt jelenti, fapados...

(de persze ezekben a napokban sokan megszívták csúnyán, fapados vagy prémium légitársaságtól függetlenül)

sYg · http://lokoszt.blog.hu 2010.04.26. 05:08:47

@gumicukor1:
Hello!
Van neki nem emeltdíjas, csak meg kell találni:+3615776161.
VisaElectront is elfogad, csak költsége van, egyenlőre az Easyjet nem számol VE-re. Wizznél Erste "Wizz-kártya" a díjmentes.
Üdv!

GeorgeousGlory 2010.04.26. 05:56:57

@sYg:
esetleg az easyjetét nem tudod?

fourgee 2010.04.26. 06:38:12

Nekem még nem volt gondom velük, viszont amit ők "ügyfélszolgálat"nak hívnak, hát az... Az egy rakás szar. Amikor hívnom kellett őket, én is csak az emeltdíjas számot találtam meg...

@gumicukor1: Nekem eddig elfogadták a Visa-t, Visa Electron-t, és a Mastercard-ot is vagy mi a neve.

Elég sokat repültem velük, eddig egyszer volt csak késés, mert a reptér nem volt képes autót küldeni a kerekesszékes utasért időben, már bent ült az összes utas, felszállásra vártunk, amikor végre jött az az autó, aki elvitte az érkező mozgássérült utast... (kb. 1 órát várhatott a gépen)
Az ügyfélszolgálatuk viszont tényleg fapados. Az ügyfélszolgálat számomra azt jelenti, hogy bárhonnan a világon vezetékes/landline telefonon elérem őket normál díjért, és még amellett a díj mellett is gyorsan válaszolnak...

ficsilla · http://ficsill.blog.hu 2010.04.26. 07:01:19

Minket 7főn hazahoztak, amiért ezúton is örök hála, de! A gép félig üresen repült, mivel bevezették az on-line check-in-t, amit indulás előtt több nappal megtehetsz. Ennek köszönhetően viszont sokan biztosították helyüket a járatra, majd más megoldást választottak. A reptéren sokan várakoztak a csodában bízva, a személyzet értük semmit nem tehetett mivel a rendszer szerint a járat tele volt! Kérdem én, a váratlan helyzetre való tekintettel, miért nem lehetett az on-line bejelentkezést felfüggeszteni, és tájékoztatni az utasokat h az repül, aki indulás előtt x órával a reptéren fizikailag is bejelntkezik, így lehetőséget adva a korábban ottrekedteknek? Ez böszmeség volt. A honlap szövege viszont egyenesen felbosszantott. Szabad fordításban a következőről adtak tájékoztatást: Ne hívj minket mert nem vesszük fel! Ha mégis felvennénk sem mondunk majd mást, mint a következők: 1) átfoglalni nem tudsz mert minden járatunk tele van (oka:lásd feljebb!), 2) kitört a vulkán, figyeld a híradásokat! - nahh ez tényleg nagyon informatív tájékoztatás...

salapapa · http://salapapa.hu 2010.04.26. 07:34:02

@eml: majd ez a cikk után fogja! :D

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.26. 07:35:40

@ficsilla: "Ne hívj minket mert nem vesszük fel"

Ezt akármelyik hivatal is mondhatta volna.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.26. 07:49:48

@gumicukor1: mastercard a nyerő
a wizzairben semmi furcsa nincs, ugyanolyan jó (vagy szar) mint a többi röppentyűs cég. a fapados járataokon az történik hogy megtöltik a csomagtárolót áruszállítással, ezért olcsóbb az utasok jegye, és persze csomagban korlátozva vannak.
az hogy a poszt toló belepottyant a káoszba, nem vmi nagy újdonság. végülis a fél világnak keresztbe tett a vulkán, nemcsak neki.

Don Bandi · http://www.youtube.com/watch?v=w_mZqfanqg0 2010.04.26. 07:51:36

@atpijkamo: imádom az ilyen mondatokat :)
"ez a vonat nem megy sehová, ne szálljanak fel rá" ezt a fehérvári pályaudvaron hallottam :)
"ma nem adunk húst, ne jöjjön be enni", stb. vannak még ilyen fogyasztóbarát megoldások

bpelhos 2010.04.26. 07:52:57

Sztori megerősítve.
Kolléga ugyanezzel a géppel jött volna haza. A fő probléma az volt, hogy SEMMI kapcsolatuk nem maradt a Wizzair-rel mire Kölnbe értek. Reptér bezárt, buszosok idegen vállalkozók voltak, telefont senki nem veszi fel.
Mivel már becsekkoltak korábban, így a csomagjaik visszaszerzése sem volt egyszerű, mert azok másik busszal érkeztek.
Ők végül összeálltak néhányan és béreltek autót, azzal jöttek haza.
Ilyenkor tényleg az a fő kérdés, hogy mivel nincs írásod róla, hogy nincs szolgáltatás, akkor mivel járuljál hozzájuk költségtérítésért esedezve.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.04.26. 07:53:40

@Don Bandi: "ez a vonat nem megy sehová, ne szálljanak fel rá"

Lehet, hogy igazat mondott, és azóta is ott áll.

hanzs 2010.04.26. 08:01:25

bonyolult dolgok ezek az igekötők... de néha azért sikerült.

fostedamiaun 2010.04.26. 08:02:35

ezek után nem számítok arra, hogy megtérítik a 42 eurós vonatjegyem, amit feleselegesen kellett megvenni. hiába panaszkodtam még aznap, mert se telefonon nem bírtak épkézláb információval szolgálni, sem a honlapra nem tudták időben kiírni, hogy a járatot törölték. de még a magyar és külföldi reptér honlapján sem volt semmi. én mindent megtettem, mégis feleslegesen vonatoztam oda-vissza a reptérre. nagy káosz volt mindenhol.

yippyupp 2010.04.26. 08:07:21

vis major fellépett-e?

sasmadar 2 2010.04.26. 08:11:26

Semmi számlád,bizonylatod,stb sincs,de azért kártéritést akarsz!
Pff....

okos vagyok 2010.04.26. 08:15:54

Apatok f@szat,20 euros jeggyel utaztok,ezert varjatok,hogy a seggetek fenyesre legyen nyalva?!
Vegyetek Malevos,500 euros jegyet,akkor lehet visitozni!!

Gobbi Hinta 2010.04.26. 08:20:58

"Csak mert kint all a kocsi, eltudunk azzal is menni Magyarorszagra.." - én pl a biztosat választottam volna a bizonytalan helyett.

pöcsköszörű · http://sunt.blog.hu 2010.04.26. 08:35:35

Egy újabb sztori, amikor kiderül, hogy az utas egy fasz, csak kérdezni kellett volns, h mi történt. A 3. hozzászóló leírja a választ. Míg a ryanair szart mindenkire, törölte a járatokat, ez a bunkó wizz buszt fizetett, meg divertált csak azért, hogy hazahozza az utasokat. Ezért aztán kap a pofájába egy nagy fikázást. Gratula.
Az jogos, hogy az online csekkint fel kellett volna függeszteni a hazaszállítások idejére, hogy minden gép tele lehessen. az easyjet meg is csinálta. ezért lehetne fikázni őket, de azért, mert fasz volt a buszos, akit felfogadtak, röhej.

Greg Popafox 2010.04.26. 08:38:23

@okos vagyok: hibáztasd már őt, amiért a wizzair ennyiért vállalta, hogy szolgáltat...

morbiczer 2010.04.26. 08:41:41

A "biztos" egy 10-12 órás kocsi út éjszaka + benzinköltség (és aztán ugye ugyanúgy vissza, hiszen a kocsi nem maradhat Magyarországon), a "bizonytalan" egy 2 órás repülőút, amit már kifizettél.

Én is a repülőt választottam volna.

kovácspéterke 2010.04.26. 08:53:28

@pöcsköszörű: már bocs, de az a minimum, h a wizzair egy képviselője felszáll az utasokkal a buszra, és ha gáz van, akkor intézkedik, ha szükséges.

fostedamiaun 2010.04.26. 09:00:56

@okos vagyok: én utaztam már malévval is. ha hiszed, ha nem, a wizzaires jegy volt a drágább. ennyit erről.

blacklord 2010.04.26. 09:11:24

@Aullah: vagy nem szorul rá az illető... 1.5 milliós fizetéssel pl. nem fog ilyenekkel tökölni, de a felesleges buszoztatás nyilván idegesíti azért...

blacklord 2010.04.26. 09:17:43

@Mrs. Jackman: nem utazási irodáról van szó, ember, honnan lett volna erre személyzetük? Szerintem a Wizz jó fej volt, próbáltak megoldást találni, de a nagy sietségben nem tudtak kipróbált, megbízható vállalkozót találni. Szerintem ez a körülményekhez képest elfogadható teljesítmény (és jóval, de jóval több, mint amit sok más cég csinált). Viszont hogy nem csináltak válságügyeletet, illetve hogy a foglalási rendszert nem állították át, az meg tényleg nagy fekete pont.

anarch 2010.04.26. 09:22:14

@fostedamiaun: Igen, Malév újragondolta az árszabását kb. egy-másfél éve. De sokan meg sem nézik és a Wizz-t választják duplaárban, mer' az occsó :)).

Reptérben van egy olyan kérdésem, hogy Köln azért zárt be, mert akkor amúgy is már zárnának (ld. zajterhelés), vagy pedig a vulkán miatt zártak. Csak azért, mert az első pontnak van alternatív reptere általában 100-150km-es körzetben; a vulkán miatt viszont óriási területeken zárták le a légteret rohamtempóban.

2010.04.26. 09:28:24

Szoóljon mindenki, aki nem tudja, mit jelent a kifejezés "fapados légitársaság"; elmagyarázom szívesen.
Az azért feltűnt, hogy jelentős az árkülönbség a normál légitársasággal összehasonlítva ? Miből adódik ez? Felmerült ez a posztolóban ?
Amúgy nem olvastam végig, unalmasak már ezek a posztok.

anarch 2010.04.26. 09:31:44

@Mrs. Jackman: Wizzair képviselője? Mire gondolsz? Ezek az emberek drágák, a Wizz nem tart ilyet. A reptértől szokott bérelni checkin személyzetet (plusz ground handling), de ő nekik aztán nagyon sok közük nincs a Wizz-hez.

egy atlag 2010.04.26. 09:34:23

"Luxemburgban élek, és tobbszor jarok veluk......."

én budapesten élek és még nem utaztam velük

szerinted sajnállak?

szerintem ennyi belefért nektek, sőtt...

2010.04.26. 09:55:23

@egy atlag: a te irigységed nem releváns, egyéni szoc probléma, ráadásul lelki szegénységi bizonyítvány is így kiplakátolni. Ezért tart itt az ország !

2010.04.26. 10:00:17

Agyam eldobom...

- nem teszi el a szamlakat
- nem is mellekeli a vonatjegyet, mert tudja, hogy ugysem fizetik ki (nyuszika meg a porszivo esete, ugye?!)

Tudatos fogyaszto, mi?! :D

lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2010.04.26. 10:13:00

Nekem egyszer volt hasonló sztori, indulás előtt derült ki, hogy a repülőtér nem fogad több gépet, miután az egyik Wizz madár kicsit felverte felújítás alatt lévő betont :)
Ott állt 180 ember és a célállomáson is eladtak minden jegyet. Kerítettek egy másik gépet, (már itt bukni szokott a történet) lepattintották a szomszédos repülőtérre, átbuszoztattak mindenkit, (minden buszon 2 Menzies alkalmazott felügyelte a műveletet) majd 4-5 óra késéssel elindították a gépet. Mindez történt európai módon a balkáninak csúfolt Romániában...

Alex3000 2010.04.26. 10:15:25

Mivel senki sem tett igazi panaszt, ezért legközelebb is megtörténhet.

egy atlag 2010.04.26. 10:34:10

@Kulics: szerintem azok miatt tart itt az ország, akik képesek ilyen ostoba és primitív módon használni a fapados légi közlekedést, mint a luxemburgi csóka. a saját hülyeségéért és tájékozatlanságáért pedig mást okolva siránkozik. milyen munkát végezhet ott ennyi ésszel. szóval nem irígylem őt feltétlen, mert valszeg krumplipucoló a helyi restiben.

janikahhh (törölt) 2010.04.26. 10:34:35

Lecsupaszíva a sztorit: Haza akartunk menni, de kitört ez a rohadt vulkán, és lezárták a repteret. Erre felajánlották, hogy elvisznek Kölnbe, de dugó volt a német autópályán, és mire odaértünk, lezárták a kölni repteret is. Rohadjon meg a Wizzair, hogy erről nem tájékoztatott előre!!!!!

Teccikérteni? 2010.04.26. 10:45:24

"HZS nem érti, mi sem nagyon, hogy bizonytalan információkra alapozva hogy lehet 300 embert 220 kilométert utaztatni."

Például 10db 30 fős busszal.

BBG76 2010.04.26. 10:59:08

A buszon is fapadok voltak?

macilaci 2010.04.26. 11:48:50

Az azért elég gáz, hogy a vonat, mint vészhelyzeti alternatíva sem fordul meg sok ember fejében.

2010.04.26. 11:54:28

@sYg: na ezt a számot azért lementem, köszi.. :)
Nem debit hanem hielkártyám nem fogadják el, visa classic. Családban más mastercardját sem (ugyancsak hitelkártya). De csak vagy 2 éve, azelőtt működtek. :)
Ha egyszer szükségem lesz rájuk, akkor majd futok még egy kört náluk.. :)

2010.04.26. 11:57:45

Ja és persze, amúgy nincs nekem bajom velük, nem ismerek más fapados társaságot de amiket a Ryanair-ről olvasok... pfffft... szóval van rosszabb is a wizzairnél asszem :) ez nem rosz csak vannak kockázatok, néha megjárhatod, ennyi pénzért ezt kapja az ember. :)

2010.04.26. 12:00:24

mi pénteken akartunk volna Rómából hazajönni Magyarországra, persze akkor már légtérzár volt. Ezért ki sem mentünk a reptérre, így nincs kitöltött formanyomtatványunk, sem beszállókártyánk (Fiumicino reptér). Vonatjegy leghamarabb vasárnapra volt. A vége az lett, hogy Velencéig tudtunk autót bérelni, és kb. egy időben kollégák elindultak Velencébe Mo-ról. Szóval visszatérítés nem lesz papírok hiányában. A plusz poén, hogy reklamációm után (ez még a repülés előtt volt) jó sokkal pár napja jön egy email a kért pdf számlával. Pontosabban email volt, csak a kedves ügyintéző elfelejtette csatolni a levélhez :D Persze azóta sem jött meg a pdf:
"Tisztelt Hölgyem/Uram,

Csatoltan küldöm a kért számlát.

Üdvözlettel,

Viktória ******
Finance Assistant

Wizz Air Group
Europolis Park Budapest Aerozone
H-2220 Vecsés
Lőrinci út 59., Hungary
E-mail: invoicerequests@wizzair.com

Web: http://www.wizzair.com"

OrgazMan 2010.04.26. 13:01:20

sziasztok :) én is "majdnem" beszívtam a wizzairrel, ugyanis küldtek egy levelet, hogy a TGM-BUD repcsit törlik (ápr. 21 és 22-i járat törlés). Erre adtak ott 3 linket. Egyik linken lehetett panaszt bejelenteni, ami MEGEGYEZIK azzal a papirossal, amit a reptéren kaphatsz.
Íme a link:
book.wizzair.com/useful_information/claims/Default.asp?slid=clear&language=HU&

Erre egész hamar válaszoltak is, azt írták 3-7 napon belül visszautalják az összeget. De még előtte megkérdezték, hogy csak az odaútra kérem az összeget, vagy az oda-vissza útra. :) Írtam, hogy a kellemetlenségek miatt az egész útra. Erre válaszképpen írták, hogy megvizsgálták az ügyet és küldjem a bankszámlaszámomat. Átküldtem. Elnézést kértek a kellemetlenségért. Majd 1 nappal később írtak, hogy megvizsgálták megint és "nem törölték az oda utat, ezért Ön nem jogosult a pénzre" :D Ügyfélszolgálatos emberekkel leveleztem le a dolgot :D Másnap írtam nekik megint, hogy mivel levélben azt írták törlik a járatot, ezért lemondtam az utazásomat (munkám miatt). A jegyem árát utalják vissza. Erre megint kaptam levelet, hogy az XXXXX fogalási kód alatt lévő jegy árát 3-7 napon belül utalják, kérik türelmemet. :D MI AZ IGAZSÁG? :D

hzshzs 2010.04.26. 15:46:49

Félreértés : minden papirom megvan kivéve a szendvics& üditő számla a reptérről.

- malév nem jár luxba ( csak bp-bécs-lux utvonal van ami sajnos mégdrágább)
- utso pillanatban foglalt 220€ jegyem volt
- panaszom csupan annyi volt hogy a kommunikacio miert nem mukodott illetve amikor odaertunk senki nem mondott egy értelmes szót sem hogy ez miért történt ...
- elfogadom h felkellett szalniuk (mi meg kestunk mivel baleset volt a nemet palyan) ...

hzshzs 2010.04.26. 15:57:43

@egy atlag: nem csak az én bajom volt ez abban a pillanatban mivel senki nem tudta mi tortenik..

Irasodbol itelve ugyanazt csinalod otthon mint en luxban. Ma mennyit pucoltal?

Madár Fokker 2010.04.26. 16:50:12

@anarch: Köln soha nem zár be éjszakára a zaj miatt. Ott van a UPS európai központja. Este 10 és hajnal 5 között kb. 30 gép érkezik és indul a csomagokkal szerte a világba. Gyanítom a német légteret zárták be a vulkáni hamu (kamu?) miatt, ezért menekültek haza a Wizz Air gépek a bázisukra és nem tudták megvárni az utasaikat.

A vonat szerintem nem alternatívája a repülésnek mondjuk francia-magyar viszonylatban. Sem időben, sem árban. Múlt héten 51óra alatt sikerült kijutnom Dél-Franciaországba vonattal, hiszen a francia vasutasok kiváló ütemérzékkel még sztrájkoltak is.

Ez a néhány napos légtérzárlat megmutatta, hogy mennyire függünk a repüléstől.

didyman 2010.04.26. 18:09:49

egy atlag, te egy igazi fasz vagy, az a fajta, akire sajnos magyar emberként, sajnos jellegzetesen lehet tekinteni, az igazi címeres lófaszjóska, savanyú szőlővel és mindenféle nézőpontot, tényeket és ismeretanyagot háttérbe szorító, eltökélt saját meggyőződéssel.
Pucold tovább a krumplit, elvégre volt és van választásod.
Ezért muszáj volt regisztrálnom, hogy ezt tudassam veled. Most már igen, sokkal jobban érzem magam.

hzshzs 2010.04.26. 18:14:04

@didyman:

a krumplipucolo én vagyok :D:D ö csak irigykedik

didyman 2010.04.26. 18:35:55

@hzshzs: De hogy kitalálta :-D
Még páran megérdemlik a mindent látó szem titulust is, olyan frappáns és remek végítéletet tudtak alkotni a sztori kb. tizedének ismeretében, hogy ha a bíróságok így működnének, közrend volna :-) .

Sylba 2010.04.26. 22:31:23

@Madár Fokker:
Köln tényleg nem zár be, itt a vulkáni hamu tett be nekik. Aznap szinte az összes Wizz járat Kölnből szállt fel. Sajnos innen lehetett még. Köln és Stuttgart "tartotta magát" a vulkáni hamuban kialakult helyzetben. Ha bármi nagyobb galiba - pl hó zápor zivatar tehát leszállásra alkalmatlan időjárás van a kölni reptéren teszik le a gépeket. és átdivertálják más repterekről illetve mivel sok német reptér bezár éjszakára, ezért sokszor ha késik egy gép ugyanez az eljárás. A kölni reptér ha bezár akkor már tényleg gáz van. ÉS azt is fontos megjegyezni, hogy a kölni reptérnek normál esetben az UPS forgalmon kívül vannak még az éjszakai járatok főként Törökországba, nyáron pedig Palmára.

A Wizzair nem tehetett róla, hogy fejetlenség volt és elindította a járatokat aznap. Vagy maradtak volna a lila gépek de akkor sem szállhattak volna fel. Azért Angela Merkel sem véletlenül autózott több száz km-tert Olszország sarkából.

preditor 2010.04.29. 17:45:50

Mai tortenet, reszben osszefugg a vulkannal is, de igazi magyaros elkuras.
Szoval merc 24-en foglaltunk jegyet a baratnomnek Wizzairnel London-Bp-London utvonalra. Az alap 15 kilos csomagot meg a foglalaskor megemeltuk 5 kiloval, igy igy is lett kifizetve a dij. (Mellekszal: Apr 17-en, szombaton utazott volna Pestre, a jaratot toroltek a vulkan miatt, hetfo reggel busszal indult haza, kedd estere ert haza (videki varos, szoval meg tovabbi utazgatas az egyebkent 35 oras ut utan).
Ne de nem is ez a lenyeg hanem a visszaut.)

Szoval a Wizz kihirdette hogy Apr. 1-tol eltorlik a sulykorlatozast a feladott poggyaszra, 32 kg lehet egy feladott csomag, per csomag kell fizetni, csokolom.
Ma kozlik Ferihegyen a baratnommel hogy ez csak az Aprilis 1 utan foglalt jegyekre ervenyes, neki tovabbra is 15(!) kilot lehet vinni, minden tovabbi kg 5000 Ft. Sot, meg azt sem voltak hajlandoak elismerni, hogy 20 kg-os jegyet vettunk, a visszaigazolason egyszeruen nem szerepel!

Ugyhogy ezennel befejeztuk a Wizz Air-rel utazast, az lehet hogy az Easyjet dragabb par ezer Ft-tal de nekem annyit meger hogy ez a mocskos budos kocsog inkorrekt tarsasag kimuljon. SOHA TOBBET WIZZAIR.

yeppppp 2010.05.04. 22:26:12

"Luxemburgban élek, és tobbszor jarok veluk (ok az egyetlen lehetoseg)."

Azért ez elég szubjektív kijelentés, nem gondolod? Mármint, hogy ők az egyetlen lehetőség.

yeppppp 2010.05.04. 22:28:11

"Persze, fél 6-kor indulunk és kb este 10-re otthon vagyunk. Remek.."

Ennek meg ki dőlt be? Brüsszel Budapest autóval 4,5 óra alatt? Az már igen!

hzshzs 2010.05.05. 10:01:22

1,@yeppppp:

szubjektiv de igy van.
ahogy irtam, lux-bol nincs KOZVETLEN jarat Pestre.(de ha nem hiszel nekem, akkor nézz utana szabadidodben..)

félreértelmezted kicsit, irtam hogy a 4,5 oras utat a wizzair ugy tervezte hogy busszal Kolnbe, onnan pedig repcsivel haza.
Akkor ennek baj hogy bedoltem? Pedig kivitelezheto lett volna elvileg, de ugye nem igy tortént...

Liac 2010.05.18. 17:45:32

baromira nem ilyen dolgokkal kéne foglalkozni, szidni a cégeket, meg nyavalyogni. HOZZÁM MÁSODJÁRA TÖRNEK BE ÉS INKÁBB MINDNKI NÉZZEN KI AZ ABLAKON ÉS NYISSA KI ARRA A SZÁJÁT, HOGY VAJON KIHATOL BE A HÁZÁBA. mindenki ki-be-járkál és ahelyett, hogy egymást védenénk, mindig csak a másikat szidjuk!!!!!!

salapapa · http://salapapa.hu 2010.05.18. 19:27:05

@Liac: kinéztem. sehol senki, csak 1-1 busz meg sétáló ember. senki nem tör. pláne nem be. max utat. magának. a szélben.

tegyél ki egy süncsaládot. azok majd jól a seggébe bújnak annak, aki harmaccor is be akar törni!
süti beállítások módosítása