Tékozló Homár

Megdöbbentő eljárás az egri Alexandrában

2010.06.07. 09:04 | ge | 239 komment

Na ezért jó Pesten, itt egy tisztázatlan kártyás tranzakció után a könyvesbolti eladó nem fog átugrani a vásárló számlavezető bankjába, hogy ott bemószerolja őt és a jó esetben a bank sem fog kiadni információkat a számlatörténetünkről. A lenti levél szerint ugyanis mindez Egerben, ahol a peches vásárlót mindenki ismerte, simán megtörténhetett.

Tegnap vásároltam az Alexandra egyik egri könyvesboltjában egy 3800 Ft-os könyvet. Törzsvásárlói kártyám van, rendszeres és régi vásárló vagyok. Eger kis város, mindenki ismer mindenkit, így pl a boltvezetővel egy iskolába jártunk, sajnos az esetnél nem volt ott. Magam egy ötven éves közismert egri orvos vagyok, igen sok könyvem van és viszonylag sok könyvet is veszek. Minderre a dolog megértéséhez van szükség.

Nos kártyával fizettem, de a terminál állítólag kijelezte, hogy nincs kapcsolat. Ennek ellenére a banktól szinte azonnal jött az sms, hogy levonta a pénzt. Bár a hölgy le akarta újra húzni a kártyám, nem engedtem és ő felhívta a terminál üzemeltetőjét, aki szintén azt mondta, hogy újra le kell húzni a kártyám. Megegyeztünk abban, hogy otthon megnézem az ebankingon, miszerint levonták vagy sem az összeget. Mindez kb húsz perc alatt intéződött, és rendkívül kínosan érintett.

Megnéztem itthon, majd ma délután bementem és szóltam, hogy a bank levonta tőlem az összeget. Még előző nap meghagytam a telefonszámomat is (bár igen rendszeres vásárló vagyok) így a tegnapi hölgy utánam telefonált, hogy ő bement az én bankomhoz!!!!! és megtudta, hogy ez nem igaz, mert a pénzt nem vonták le tőlem.

Próbáltam csillapodni vagy húsz percet és visszamentem a boltba. Újra fizettem (persze csak egy papírcetlit kaptam, hogy X.Y. átvett tőlem 3.500 Ft-ot, a törzsvásárlói kedvezményt levonva) és beírtam a panaszkönyvbe. Rendkívül kínos volt a dolog, a hölgy végig hajtogatta, hogy ő csak jót akart, a bankfiókban csak általánosságokat kérdezett, nem említette a nevemet stb. Miután két házzal odébb van az említett fiók, miután beírtam a könyvbe átmentem. Ott kiderült, hogy reggel nyolckor az eladó (aki most átmenetileg helyettesíti a boltvezetőt) bement, és közölte, hogy "z" (itt a nevem jött, amit mindenki ismer) nem akar fizetni és kérte a bankot, hogy nézzen rá a számlámra, aminek a számát megadta a terminál lapjáról. Mikor ezt megtudtam akkor valóban elveszítettem a fejem.

Összefoglalva: vettem egy könyvet dupla áron (egyszer kártyán keresztül egyszer pedig kp.) és egy bolti eladó boldog boldogtalan előtt egyfajta simlis lenyúlással gyanúsít a fél város előtt. A kártyán lévő adatokkal visszaélve a bankban a számlám után érdeklődik és ....de nem folytatom, mert nem értem.

Nem értem hogy engedheti meg az Alexandra, hogy olyanok kezeljék a kasszát és az emberek kártyáit, akik ennek súlyát nem fogják fel. Az biztos, hogy a bolthálózatba bemenni nem fogok többet, de nem szeretném, ha a történet elsikkadna.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 15:40:39

@Der Beste: hasraütésből..ugyanonnan, ahonnan ő a sajátját...

Hosegawa 2010.06.07. 15:40:40

De nyomatékosan kérem, hogy ebbe most ne kanyarodjunk bele, nem erről szól a téma.

Előre is köszönöm.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 15:41:57

@Hosegawa: ismétlem: te panaszoltad, h. addig se dolgozol. akkor meg örülj, h. kicsit pihenhetsz, míg beolvassa a gép...

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 15:43:26

@Hosegawa: mondom 3. lehetőség (nálam elsőszámú: hogy sokkal egyszerűbbnek tartja a kártyás fizetést, vagy nincs nála kp). az aért elég röhejes, h. te aztképzeled, h. az emberek sznobságból használnak kártyát...

Mogyoró007 2010.06.07. 15:44:07

@Hosegawa: te nagyon el vagy tájolva. Azt hiszed ott kolbászból van a kerítés? Engem sem fizetnek túl, 8 óra helyett jóval többet dolgozom, és én sem frissen-fitten megyek haza a nap végén. De attól még az emberség, a segítőkészség nem veszik el. Ausztriában a takarítónő, aki annyiért dolgozik, mint te, és időben kb ugyanannyit, mosolyog. Törökországban a török helyi buszon a nénike, aki megy a piacra eladni a dinnyéjét, amiért jóval többet dolgozik mint te, sokkal kevesebb pénzért, mosolyog és feláll, hogy le tudjak ülni. Ez a feladata? Nem! Az előzékenység, jófeség, emberség nem pénzfüggő, barátom...

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 15:46:07

@AnnaM: itt már nem pakolnak. igaz, megkérdezik, h. kell-e segítség. és mellesleg, pont ez lassítja, mert egyszerre fizetni, meg pakolni is elég nehéz.

Egyéves Önkéntes 2010.06.07. 15:47:13

@AnnaM: sőt az a beduin is mosolyog, aki annyi pénzt keres egy év alatt, amennyit egy turista szétszór egy nap alatt

Bár azt beismerem, hogy bankkártyát ő sem fogad el. :D

Mogyoró007 2010.06.07. 15:47:55

@Animacs: az más, ha gyakorlati oka van. De a "nem az én dolgom" duma kiakasztó.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 15:48:53

@Hosegawa: Te azt nem erted meg. hogy 50 ft-nal is gyorsabb az egesz
nekd is meg mindenkinek
ha normalis a rendszer
es nalam sincs sose szinte kp
@Animacs:
jelentos kezilabdaelettel rendelkezo varost ami jelentosen nagyobb egernel igy nem tudok kapasbol

Hosegawa 2010.06.07. 15:50:00

Igazad van AnnaM! Tényleg egy méltatlan utolsó bunkó magyar paraszt vagyok, okés?

De te egy grammal sem vagy jobb nálam!

Feljössz ide, velem ellentétben nem tartod tiszteletben a másik véleményét, erőszakosan próbálsz megfolytani a nézeteddel, jössz a nyugattal, ezzel leköpöd a hazádat, majd csípőre tett kézzel lobogtatod a példáidat, amíg már csak a te véleményed fog maradni a kommentek között.

Én azt mondom, 50%ban igazam van, 50% ban nem.
Egyébként bunkó magyar vagyok, de ez itt kicsikém Magyarország, nem pedig török meg ausztria.

És veled ellentétben beismerem, hogy tipikus magyar vagyok. És legalább alátámasztom a véleményemet.

----------------------------

Animacs:
a sznobizmus csak az egyik lehetőség volt, a többit is olvasd el kiscsillagom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 15:51:20

ja, hogy nem otthon elsz Te se
ertem
aazzt tovabbra sem, hogy milyen par percrol beszelnek itt kartyafizetes eseten?

Hosegawa 2010.06.07. 15:53:31

Gyertek be a boltba ahol dolgozom, keressetek engem névszerint, kijövök, beállok,
csinálunk egy tudományos tesztet, bármilyen nagy címlettel fizethetsz kp.ban, garantálom, hogy gyorsabban végzek a pénzeddel mint egy bankkártya lehúzás.
Ha nem, garanciát vállalok és meghivlak egy rekesz 24 dbos energiaitalra.

Amúgy tényleg nem a "minden rendben" "jó a terminál" esetekkel van gondom, hanem azt mondom, hogyha ketté választom a vevőimet, akkor NÁLAM a kp.sok esetében sokkal ritkábban fordul elő szarakodás, mint a kártyásoknál.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 15:53:40

@AnnaM: nincs gyakorlati oka. csak úgy döntöttek, h. ezentúl nem pakolnak. tudod,nem aző dlguk:) pedig nyugat.

Mogyoró007 2010.06.07. 15:53:50

@Hosegawa: kiscsillag, kicsike, leköp, sznob, kéz a csípőn, erőszakos... aztamindenit... ajjajjj, elvonulok zokogni. Tudod mit? Rádhagyom, légy vele boldog...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 15:55:05

@Animacs:
itt pakolnak
legtobbszor kulon pakolo van, ha nagyobb a forgalom

Hosegawa 2010.06.07. 15:55:10

Meg mondom, megesküszöm nektek, ha midnen kártya az országban olyan lesz mint a csippantós, amit a csaj csak odatartott, akkor esküszöm elmegyek egy templomba, térdreborulok, és hálát mondok a technika eme csodás vívmányáért.

De egyenlőre ettől nem kell félnem. :)))

Hosegawa 2010.06.07. 15:56:55

Amúgy amikormég hiper formátumban dolgoztam, az ország legforgalmasabb tecsójában, pakolóemberek bevezetésén én is gondolkodtam. Karácsonyi szezonnál pl. nattyon jó ötletnek tartom. Pláne hogy a legtöbb eladónak van annyi áruismerete, (nekem legalábbis)
hogy mennyit bir el a szatyor, meg hogy mi mehet mi mellé.

Na ez pl. tök jó téma. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 15:58:02

@Hosegawa:
gyere ki ide Carolinaba
garantalom, barmit csinalsz gyorsabb leszek kartyaval
meg ugy is ha kerek 20 dollar casht mondjuk:)
meg a kasszat sem nyitod ki, mar jon a blokk
szoval ertsd meg, nem a kartyaval van baj, maximum a rendszerrel

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 15:59:38

@hagyma: mondom, nem sokkal nagyobb, ha egyáltalán nagyobb.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:00:47

@Hosegawa: ezt vetted elsőre, és csak egy másikat adtál. a leglogikusabbat véletlenül se...

helianthus 2010.06.07. 16:02:03

@hagyma: nálunk, ha lehúzzák, leokézod, beütöd, vársz, kapod a cetlit (ez a kártyás fizetés kb.) az olyan cirka 1-2 perc. Főleg, hogy sok helyen a pinpad sincs elérhető helyen, azt külön teszi oda a boltos és veszi el.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:03:12

@Hosegawa:
jo majd bemegeyek
jo estet kibvanok
hosegawat-t keresem:)
ne vedd fel
nalad gyorsabb a kp, mert szar az egesz kartyahalozat ezek szerint
nem tudok elkepzelni gyorsabb metodust
joibb kezbenn a kartya
huss
lehuz
4 jegyu kod
ker vissza casht
no
a szamla ok
yes
3 mp
creditnel egy alairas meglassitja , de meg akkor is gyorsabb

mondjuk kp-nel is rogton kiirja a gep mennyit kell visszaadni, de akkor is lassabb
es egyaltalan minek mennek el egy ATM-hez kp-t felvenni?

Hosegawa 2010.06.07. 16:05:35

Hagyma:

Azt mondod, nem a kártyával van gond, hanem a rendszerrel. Ez aranyos. :)))

Ha a hátsóülésen szülni készül a feleségem és a kórház felé félúton lerobban a kocsim, akkor szerinted érdekel engem, hogy most a fékkel van gond, vagy a kormányműhengerrel??? :)))))

Aranyos vagy meg igazad van teljesen, de akár a kártyával van gond akár a rendszerrel, az mindegy, mert kápéban leverem, itt Magyarországon. :)

De hiszek neked, irigylem a karolinaiakat.

"Karolina a karolinaiaké" :)))))))

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:05:39

@helianthus:
hat a pad az elbol le van csavarozva a penztaros szekcion
@Animacs:
veszprerm, Ujvaros nem nagyobb

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:06:24

@Hosegawa: hát, amíg itt pakoltak, (meg azon a néhány helyen, ahol még szktak) az kb. úgy nézett ki, h. ahogy jött, sorba rakta bele. én már inkább eleve úgy teszem a szalagra, ahogy pakolni akarom őket.

Egyéves Önkéntes 2010.06.07. 16:07:10

@hagyma: nálunk ez a "do you wanna cash back?" nem működik.
legalábbis én még nem láttam ilyet.
sőt! a postán olyan a kártyás fizetés, hogy pénzfelvételnek számít (magasabb jutalék a banknak) és a kápéból fizetheted a csekket.
tanulhatnátok tőlünk bankkultúrát. :D

Egyéves Önkéntes 2010.06.07. 16:08:38

@helianthus: sőt olyan is van, hogy a pénztáros hölgy, hogy ne kelljen megmozdulnia fölöslegesen, jóváhagyja helyettem az összeget a ződ gombbal.
a múltkor meg is kérdeztem, hogy az nem-e az én feladatom-e lenne? de csak nézett rám bután.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:09:02

@Hosegawa:
hat ezert ne irigyelje
amit nem akarsz elfogadni
ha a kartyas rendszer normalisan mukodik
, mint itt az egyesult allamokban es gondolom m, meg sok helyen
akkor gyorsabb a legvillamkezubb penztarosnal is
meg sose szult a nejem a hatso ulesen, de azt tudom, hogy kartyaval 3 mp alatt fizetek:)
bar neha kp-sek, meg csekkesek feltartjak a sort es akkor neha magyarul karomkodok
persze mosolyogva

Majmász Gedeon 2010.06.07. 16:10:54

Azt azért tartsátok szem előtt, hogy ha kártyával fizettek, a Nagy Tesó nem csak azt látja, hogy mikor, hol és mennyiért vásároltál, hanem azt is, hogy mit. Ezen kívül minden vonalkódban ott van a 666, amiről tudjuk, hogy minek a száma...
eletmod.transindex.ro/images/__leo/cikkek/cikkek_4352.jpg
hoverzsolt.wordpress.com/2006/06/10/mi-a-satanizmus/

Hosegawa 2010.06.07. 16:11:48

Rendben, igazatok van. Ha minden rendben megy a rendszerrel, akkor hajlandó vagyok elismerni, hogy lehet gyorsabb a kártya.
De én elvből akkor is el fogok menni és ki fogok venni, mert engem apám úgy nevelt, (és ezt kérlek tartsátok tiszteletben!)
Hogy egy Férfi zsebében fiam mindig legyen egy ezres készpénz, sosem tudhatod fiam mikor lesz rá szükség.

És én 50 Ft-ot ELVBŐL akkor is csak kp.val fogok fizetni, amíg használ az ország kp.-t.

Volt idő amikor 3 munkahelyem volt, azért, hogy megengedhessek magamnak sokmindent amit akarok, de ha bele is döglöttem majdnem a munkába, akkor is mindig volt a szebemben legalább egy ezres, és lenézve bámultam támaszkodva a sor végéről a sznob vén ku*vákat, ahogy 120 Ft-nál előveszi a kártyáját előttem, majd a szemüvegét, majd a tollát, majd a pinkódos cetlijét, majd negyedszer végre sikerül jól betetriszeznie.

Hagyjuk a sebességet, inkább azt mondom, hogy ez egy életfelfogás. Nekem a kártya 1.000 Ft alatt sznobizmus, vagy sóherség.

Pénzbe kerül a pénzfelvétel? Hát öregem! Ez a te bajod. Én dolgozok annyit hogy majd beledöglök, de akkor is kiveszem azt a rohadt pénzt, hogy képviseljem az életfelfogásomat. :))

(Amúgy szarjak sünt mert banki múltam miatt ingyenes nekem a kp felvét. )
:))))))))))

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:11:50

ja, a bankról jut eszembe, h. a tesóm mondta tegnap, h. azt hallotta, h. be akrja vezetni minden banknál itt is a számlavezetési díjat. merthogy máshol is van...egyelőre nincs. legalábbis az enyémnél.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:12:49

@EÖ:
nalunk se
csask azt irja ki
cashback?
a jovahagyas nalunk is zold gomb
Mary aztan otthon gondosan atnezi a blokkot es ugy megy a szemetbe
@Animacs:
csak azt ne mondd hogy mindenkit ismersz, mert akkor feladom

Mylady 2010.06.07. 16:14:03

@Hosegawa: én ezzel nem értek egyet
miért gyorsabb, ha az 50Ft-os tételt pl ezressel fizetem ki, a pénztáros nyavalyog, hogy neki nincs aprója, adjak kisebb címletet (nálam nincs kisebb), majd pofákat vágva elvonul váltani stb
ennél simán egyszerűbb a kártya

de mindegy, ém itt részemről lezártam

Egyéves Önkéntes 2010.06.07. 16:14:35

@hagyma: akkor mi a fasznak írtad, ha nincs is olyan? :)
Mert például Angliában van, hogy kártyával fizetsz és kapsz vissza cash-t.
ami szerintem jó, mert nem kell ezért külön ATM-et koslatni.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:15:05

@Majmász Gedeon: hű, az veszélyes,h. megtudja, h. vettem a htére ennivalót, meg mosószert, meg vécépapírt, stb. esetleg ruhát, cipőt, könyvet, stb. micsoda meggondolatlanság tőlem, h. ezt megtudta a bankom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:17:06

@Hosegawa:
eees nalunk meg penzfelveteli dij sincs
azert neha mar szoptam meg, hogy semmi cash nem volt nalam
pl autopalya
de Marynel mindig van Ot is ugy nevelhettek
qrwara nem sznobizmus
a hetkoznap legtermeszetesebb resze, hogy benzinkuton a kutba dugom, mashol lehuzom, tenyleg alig van hely ahol nem hasznalhatom
a fizetesem megy a bankba. en meg hasznalom a kartyat
ingyert

Egyéves Önkéntes 2010.06.07. 16:18:02

@Animacs: egyrészt nem a bankod tudja meg, és másrészt elég klassz profilt fel tudnak rólad állítani, abból, hogy hová jársz tankolni (milyen sűrűn, milyen üzemanyag) miket vásárolsz, hol vásárolsz.
Nekem egyik haveromtól az APEH megkérdezte vagyonosodási vizsgálatkor, hogy miért vett ekkor meg akkor ezt meg azt. a fél élete ott volt kiterítve az asztalon.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:18:10

@hagyma: nem, pont azt mondam, h. akézilabdásokat sem ismerem, pedig elég ismertek:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:18:53

@EÖ:
olyan nincs hogy cifraznak ilyen dujuwanna izekkel?
cash?
OK
lecet:)
ingyen adjak
de nem kell
csak Marynek
lottora

Hosegawa 2010.06.07. 16:19:17

Bocs. Az ezres szó az apám neveléséből van.
Valójában mindig többféle papírpénz és sok sok apró van nálam.
Ez most Nagy arcúan hangzik, de mindig van nálam 50-es, meg legalább egy féltucat százas.

Neked ez húzza a zsebedet? Hát sajnálom.

Szóval nálam mindig nagy választék van kesben, apróban is, és én ettől érzem jól magam.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:20:31

@EÖ: ja, ilyet a tesco is tud, amikor a kuponkat kldik, véletlenül sincs köztük olyan, amit nem szoktunk venni.
vagyonosodási vizsgálattól nem kell fénem. amúgy meg a válasz: azért vettem, mert volt rá pénzem, és kellett, vay tetszett...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:20:45

@EÖ:
de mi nem csalunk az adoval
@Animacs:
magas jo kiallasu fiatal fickok
a noi keziseknek meg jo segguk van
altalaban

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:22:04

@hagyma: itt azrt kérdezik, h. "would you like any cash back?" ha röviden, akkor "any cash back". ennyire nem rövidiítik, mint az amerikaiak.

Hosegawa 2010.06.07. 16:22:38

De most komolyan! Gondolj bele! Rád jön a hiperhasmenés. Állsz a tér közepén Bp. szívében.
Körülnézel, mosdó a környéken a legközelebb a MeKKzabálszban van.

Te bemész és bocsánat de szó szerint összefosod magad a kártyáddal a kezedben, és a nagydarab kancigány aki az ajtóban ül még ki is röhög, (bocsánat a lelkes munkavállaló cigány állampolgároktól!)

Én meg lazán belemarkolok akár a zsebembe akár a buxába és adom a Lákátos Úrnak a százast.

Na ki járt jobban? :)
Nekem pl. ez nyújt biztonság érzetet, hogy van nálam kes,.

Majmász Gedeon 2010.06.07. 16:22:50

@Animacs: A banki alkalmazottaid ezt valszeg leszarják. Viszont akik a bankok fölött (és mögött) állnak (vagyis e bolygó irányítói), azok remek statisztikákat tudnak csinálni a vásárlási szokásaidról (egyénre szabottat, országosat, akármilyet), és azok alapján tudnak esetleg új termékeket bevezetni a piacra. Ez persze még nem is lenne gond, viszont így egyre jobban meg tudják figyelni az embert, gyakorlatilag semmi sem marad titokban előttük, ha minden digitális kütyüt meg újdonságot használsz, amit rádtukmálnak.

Mylady 2010.06.07. 16:23:26

@Hosegawa:
erre még reagálok:

"Pénzbe kerül a pénzfelvétel? Hát öregem! Ez a te bajod. Én dolgozok annyit hogy majd beledöglök, de akkor is kiveszem azt a rohadt pénzt, hogy képviseljem az életfelfogásomat. :))"

Ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy én viszont keresek annyit, hogy nem kell kivennem az összes pénzemet a számlámról, hanem lazán félre tudok tenni soktízezret havonta. És ezt nem a sublótban tartom a törölközők alatt.
"öregem"

Egyéves Önkéntes 2010.06.07. 16:23:29

@Animacs: persze, a supershop kártya, meg az összes ilyen szar erre van kitalálva
neki sem kellett félnie, és az eféle válaszok nem elégítik ki az APEH-ot

@hagyma: ez igaz, mi csalunk.
mi viszont nem bombáztuk irakot. például.
:)

Hosegawa 2010.06.07. 16:24:35

Aztán még a végén az lesz a kártyahasználatból, hogy SZÓ SZERINT kitörölheted vele utána. :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

LOL de hülye vagyok :D

Mogyoró007 2010.06.07. 16:25:03

@Hosegawa: na igen, ez naponta előfordul, hogy az ember mekibe megy fosni és mindig kell, hogy legyen egy százas a zsebünkben a fosásra :)

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:25:49

@Majmász Gedeon: hát, nálam ettől nem kell félni, h. minden hülyeséget megvennék. praktikus is vagyok, meg spórolós is.
szoktam ilyen kérdőíveket is kitölteni online (fizetnek érte valamennyit), ott is kb. minden megtudhatnak. pl. h. leszarom a technikai újdonságokat, azért nem veszek egy szupertelefont, mert mittuomén mi van benne, mikor tudom,h. kizrólag a telefonálás, és az sms funkciót használom belőle.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:26:01

@EÖ:
\mert nincs mivel
grippen el se repul odaig
/itt tenyleg gaz adot csalni/
tolem meg egyszer sem kerdeztek meg kerek-e szamlat:)

Hosegawa 2010.06.07. 16:26:12

Mylady akkor most döntsd már el vazze, hogy a félrekuporgatott tízezreidet, számlán akarod aszalni, vagy 50 Ft-ként huzogatni a tecskóban??? :DDD

Hosegawa 2010.06.07. 16:28:05

AnnaM lehetőségként dobtam fel, a nagyon okos ember az mindenre gondol. Ez is benne van a pakliban,. :D

Mert nem az a gáz ha nem fordul elő, hanem ha mégis előfordul! :)

Egyéves Önkéntes 2010.06.07. 16:28:21

@hagyma: valószínűleg ez is egy ok, de valszeg ha megtehetném se ölnék embert és bombáznék városokat merő passzióból.

Mogyoró007 2010.06.07. 16:28:34

@Hosegawa: lekötés... nem lekötött része pedig költőpénz.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:29:36

@AnnaM:
itt a mekiben teljesen ingyen lehet szarni
kisebb boltokra azert neha kiirjak, nem public klotyo
de veszek 2 kiflit kartyaval es mar rohanhatok is a budira
konyvesboltban meg nem voltam
draga
konyvtarba jarunk
otthon van vagy 2000 konyvem, itt meg 4
harmat mar kifestettem

Hosegawa 2010.06.07. 16:30:45

Animacs minden magyarországi Burger Királyban meg MeggZabálszban egy százas, ha nem veszel semmit. A moszkva téren pl. a szigorú takarítónénje ül az ólajtóban, de a blahán pl. mindig egy kancigány "dolgozik ott a széken keményen"

De pár éve egy elegáns étterem mellett kellett pislantanom, és ott nem kérték, mégis letettem a pultra a százast mert így illik. Tudod, mert én bunkó magyar paraszt vagyok.

Egyszer egy helyen vettem egy üveg üditőt, bementem a mosdóba, az üditőt meg a pultoslánynak adtam át mivel nekem nem kellett, ő meg csinos volt.

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:31:11

@Hosegawa: egyértelmű, h. a számlán....
mellesleg, a többire. nem mondtra senki, h. soha nincs nála egy fillér se, csak azt próbáljuk mondani,h. a kártya sokkal biztonságosabb, meg egyáltalán nem lassabb, mint a kp.
pl. buszon itt se fogadják el a kártyát, meg a metróautomata, ami a jegyet adja sem, sőt az annyira kényes, h. csakis érmét lehet bele rakni, azt is csak min. 5 pennyst, és még az érmék száma se mindegy neki...meg egyes boltokban min. 5 fontot kell vásárolnod, h. fizethess kátyával, a múltkor meg úgy jrátam, h. közölték, h. a kártyás fizetés pénzbe kerül 8az is indiai bolt volt). ettől fggetlenül aze setek többségében a bankkártya sokkal jobb.

Mogyoró007 2010.06.07. 16:31:46

@Animacs: nem, csak aki fogyaszt és ők a blokkal mehetnek be. Akinek nincs, az apróval megy be. Vagy ügyes, és elkéri egy szimpatikus fogyasztótól a blokkját, akin épp nincs rajta a szapora, így százas sem kell :)))

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:32:37

@hagyma: itt is ingyenes mekiben, de emlékeim szerint otthon is az volt. (másért még nem is jrátam benne:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2010.06.07. 16:32:43

@EÖ:
ugye nem akarunk belemenni az arab vilag helyzetebe
ott pl szivesen olnek embert mert felredug pl
meg a nagypolitikaba
de nem hiszem hogy passzio volt
a magyar tortenelem sem szeplotlen
tobbek kozott hadat uzentunk az USA-nak es megtamadtuk a szovjetuniot

A Tyne folyó déli partja 2010.06.07. 16:34:40

@hagyma: erről most olvastam egy könyveet, John F Montgomery: Hungary an unwilling satellite, kicsit másképp írja a dolgokat, mint nekem azt tanították. miniszter volt Magyarországon. kb. arról szól, h. MO. marhára nem akart belépni a háborúba, főleg nem a németek oldalán...

hermia 2010.06.07. 17:33:36

nem olvastam el mindent, de a bankban ülő alkalmazott banktitkot adott ki, ha kiadta, ami nem bűncselekmény?

a Figyelööö 2010.06.07. 17:44:49

Kib...ott egri orvosok vazze!

Milyen köcsög sznob dolog valakit, aki ELNÉZÉST kért igy lejáratni ország világ elött!!!

Mocskos nagyképű mindig neked van igazad boritékot a zsebembe mire is felesküdött ember vagy!

Kérj bocsánatot a hölgytől, és ird meg, akkor el van intézve az ügy.

Ha nem, szánalmas vagy....

Megdobbent 2010.06.07. 17:52:20

Ehhez nem irok semmit, mert nagyon sokan biztos mar megirtak a nezetem az ugyrol. Eger amugy jo hely, halistennek engem senki sem ismert, mert kaptam volna az arcomra nehany dologert :>

Disznó Úr 2010.06.07. 18:48:04

Na, szegény 50 éves orvosnő azt hitte, hogy itt majd bárkit érdekelni fog a története...

Ellenben megkaphatta a kioktatást és a gyűlölködést a sok frusztrált IQ bajnok tetűtől.

Lehet, hogy csak egy cikket akar írni az Orvosi Közlönybe a "mentális állapotok az internetes szubkultúrában" címmel

dr.pszicho 2010.06.07. 19:55:41

@Disznó Úr: arra vannak különb oldalak is.
Valóban elképesztett az eset, és természetesen az Alexandria azóta sem válaszolt, pedig hosszú levelet írtam.

Bár ami a legjobban megdöbbentett, az az a tény, hogy a hölgy mindezt természetesnek vette. Mármint azt, hogy bele akart nézni a számlámba stb... ahogy láttam, nem is értette mi a baj.

és ez az ami riasztó
Köszönöm mindenkinek a támogató és a kritikus hozzászólást is. Mindenki megnyugtatására közlöm, hogy nem hálapénzes a szakmám....de tudom, hogy manapság divat az orvosokat gyalázni okkal és ok nélkül, bár lassan nem lesz kit (de ez off ..)
Azt hogy orvos vagyok, azért írtam bele, mert úgy gondoltam így talán érthetőbbé teszem, de ebben tévedtem.

Disznó Úr 2010.06.07. 20:23:09

@dr.pszicho:

"a hölgy mindezt természetesnek vette. Mármint azt, hogy bele akart nézni a számlámba stb... ahogy láttam, nem is értette mi a baj."

Értem, nem csodálkozom rajta. Miért értette volna, hiszen a kérdés túlmutat a közvetlen testi szükségletek kielégítésén? Fiatal koromban még elhittem, hogy az ember bölcsebb lesz a korral, de ma már inkább ezt úgy fogalmaznám meg, hogy csak az emberi aljasság és ostobaság újabb mélységeiről szerezhet az idő során újabb tapasztalatokat.

Szerintem úgy kell elkönyvelni az ilyeneket, mint a gyerekeket, mert ha az ember túl komolyan veszi, megbolondul és mehet drága (hála)pénzért a pszichiáterhez :)

deputy sheriff 2010.06.07. 20:38:00

"Eger kis város, mindenki ismer mindenkit"

80 ezer ember ismeri egymast? Nagy csalad.
/En egri vagyok es nem ismerlek :P/

deputy sheriff 2010.06.07. 20:39:49

Jajj, tovabb olvastam. Otvenes orvos. Valoszinu megis ismerem Önt. :))))

deputy sheriff 2010.06.07. 20:41:55

Jajj, ötvenes orvos. Ciki, de valószínűleg mégis ismerhetem "Önt" LOL

deputy sheriff 2010.06.07. 20:43:36

Jajj, nem tudom miert posztolok triplakat. Le is leceltem, szokasos, Alexandranak ajtajat letepni, batz papuccsal a penztarost elverni, kis faszenest a kirakatba bedobni...stb. Peace, out!

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.07. 21:38:39

@deputy sheriff: "nem tudom miert posztolok triplakat"

Azért, mert a gagyi blogmotor kénye-kedve szerint rejti el, és törli a kommenteket, úgyhogy sose tudhatod melyk mikor jelenik meg, ha egyáltalán. Programozás a XXI. században.

eml 2010.06.07. 22:26:43

@atpijkamo:
Egyszer már az Aeroviva kapcsán gondolkoztam rajta, hogy írok a Homárnak. Lehet a blogmotor miatt is kellene?

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.07. 22:47:48

@eml: Gondolod őket zavarja? Szaré' hugyé' megcsináltatták egy év alatt valami kontárral, feladat letudva.

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.08. 06:28:16

"z" (itt a nevem jött, amit mindenki ismer)

De nagy arcod van z!
Akkor miért nem irod ide is ki?
Bisztos valami politikai izé vagy azé'
Árvizben a fél ország te meg sirsz a nyavalyás pénzedért, de egy szabályos átvételi elismervényt se tucc kicsikarni

Ugye valami finom laposat vettél, mert gondolom nem olvasni kell?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.08. 06:33:00

Csak nem az Egri csillagokat vette a nagyarcú posztos?

horex · http://horex.uw.hu/ 2010.06.08. 06:35:11

@Hosegawa:
"Karolina a karolinaiaké"

Neméppen

"Karolina a Karolingoké!"

helianthus 2010.06.08. 09:15:13

@EÖ: tudom, én nem szoktam beszólni olyankor (XD), hanem megnézem gyorsan a szötlit, hogya milyen összeg van rajta.

helianthus 2010.06.08. 09:16:16

@deputy sheriff: hát én akkor sem ismerem, és téged sem. :D

Murderface 2010.06.08. 14:40:54

@Hosegawa: Majd ha egyszer téged is kizsebelnek/kirabolnak rájössz...

Walmer 2010.06.08. 14:51:49

@Mylady:
"a kártyás fizetésnek rengeteg előnye van:
a számlán tartott pénz kamatozik"

akkor éljél abból a kamatból. ha nincs lekötve a pénzed, akkor baszhatod a kamatot. látra mennyit kamatozik egy évben? 0.000009 %-ot?

Walmer 2010.06.08. 14:55:43

@Mylady:
"és egyetlen hátránya van: nem fogadják el mindenhol"

a legnagyobb hátrány, hogy a dombornyomttnál az aláírást a kutya sem ellenőrzi. Elveszted/ellopják a kártyát, a tolvaj bemegy vele a Médiamarktba, vesz rajta egy negyedmilliós LCD tévét és beszoptad.

Walmer 2010.06.08. 15:00:06

@AnnaM: törökországban persze, meg az osztrák takarítónő, aha.
Kicsit hiányolom még a horvát lángossütőt, meg a spanyol rendőrt.
Bár egy olyantól, aki szerint egy 60,000-es városban mindenki ismer mindenkit még ezt is elhiszem.
Oktass még bennünket kedves Anna.

BÁNYAI 2010.06.08. 23:00:58

@Walmer:
Nem!
Csak akkor, ha olyan tetű öreg kártyád van, amely nem chip-es.
A chipes mindig kér PIN-kódot, a domború is. (Ja, ez a bankoknak egyébként drágább, pont a chip miatt, de a konkurencia miatt nem adhatják 4000Ft-nál drágábban)
Válassz tehát olyan bankot, ahol nem csak ezt a régi tetű kártyát forgalmazzák, hanem a chipest is!

Egyébként meg én, ha valaki beszól a kártya miatt, hangosan megjegyzem, én egy szegény ember vagyok ahhoz, hogy kp-vel fizessek. Maga gazdag, könnyen van a nagy köteg pénzével a bukszában.
Hidd el, a legnagyobb pofájú is zavarba jön a válaszon, és elhalkul.

Olyan szöveg kell, ami ugyan odavaló, de meglepi!

Mrs.Négerhergelő 2010.06.09. 16:48:35

nyugodtan tégy panaszt a bankodnál, a könyvesbolt üzemeltetőjénél, és úgy általában mindenhol,stb
Ilyen szerencsétlen, elfuserált dolgozók nem igaz, hogy még kapnak munkát!!!

Mrs.Négerhergelő 2010.06.09. 16:50:18

@deputy sheriff:
Egerben sosem laktak 80 ezren, szerencsétlen! hülyeséget nem beszélj már(írj) ja és is Egri vagyok, engem nem tudsz átverni:)

Mylady 2010.06.09. 21:43:48

@Walmer: nekem spec 5%-ot
és vannak bankok, ahol vannak hasonló látra szóló kamatok

egyébként meg tudatosan kell ezt is csinálni és lekötögetni a felesleget vagy állampapírt venni

Mylady 2010.06.09. 21:46:06

@Walmer: Ha elveszíted, letiltod. Ez alap.
Másrészt létezik olyan, hogy napi vásárlási limit. beállítod egy alacsony összegre, ami a mindennapi vásárlások 90%-ára elég (pl 10ezer), ha többért akarsz vásárolni, akkor meg felemelteted a limitet (ezt telefonon is lehet)
A kulcsszó: tudatosság

glad az egyetlen 2010.06.10. 02:20:15

Kár volt a felhajtás, az ügyfél jobban járt volna ha nem ellenkezik az újbóli kártya lehúzástól.
Hibáztatni mégse tudom érte, mert anno évekkel ezelőtt az első ilyen eset nekem is két napos gyomorideget okozott és volt egy kellemetlen járuléka is ami miatt bankot váltottam. :)

Na de a lényeg az, hogy igen kommunikációs hibánál ha pont a visszajelzésnél szakad meg (néha előfordulhat), akkor a bolt rendszere úgy látja hogy nem jött létre a tranzakció.
A mezei pénztáros más nem tehet mint kéri az újra fizetést, hiszen a rendszer visszajelzése híján nem tud elszámolni a tétellel az áruház rendszere felé.
Ilyenkor habár tényleg duplán fizet az ügyfél akkor, de ezt a bank általában 24 órán belül automatikusan jóváírja (ha ilyen duplázott tétel van valakinél rövid időn belül).
Azzal, hogy haza ment net-bankozni lényegében elpuskázta a lehetőséget, már nem lehet jól kihozni a dolgot.

A pénztárosnak mondjuk ezt illet volna tudnia és elmagyarázni és nem is lett volna szabad belemennie bármi alternatív megoldásba ez miatt.

vprof 2010.06.13. 12:03:49

Nekem is volt már ilyen esetem nem egyszer. Van, hogy automatikusan jóváírják a téves tranzakciót, de ha nem, akkor sincs baj, mert amikor az üzlet le akarja könyveltetni az összeget, csak azt tudja, amelyiknek az azonosítóját ismeri. Márpedig csak azt ismeri, amelyiknek a bizonylata nála van. Előzetesen a bank csak foglalja a terhelést, de ha x napon belül nem érkezik hozzá igénylés, akkor jóváírja a számlán. Ha ez nem elég, fel kell hívni a bankot, ahol készségesen elmondják, hogyan lehet ezt soron kívül rendezni. A lényeg, hogy az üzlet elfaxolja a jogos terhelés és a nem kért terhelés adatait, melyek alapján a téves tranzakciót soron kívül jóváírják a számlán.

clownfish 2010.06.20. 14:46:36

ha a széchenyi utcai alexandráról van szó, akkor valószínűleg otp, az van tőle kb 100 méterre.

asf123asd 2013.07.04. 04:47:50

@Hosegawa: "csippantos kártya" nah te aztán kurva nagy kártya technikus vagy

asf123asd 2013.07.04. 04:49:45

kártyatechnikus* bár h őszinte legyek erről a szóról még életemben nem hallottam :D

Hosegawa 2013.07.04. 23:28:05

Te szellemileg elmaradott. Te tényleg egy 3 éves kommentre reagáltál?

Kurvanagy teknikus vagyok és a Pay Passról beszélek te kecskehágó...

3 év után Uramisten...
süti beállítások módosítása