Na ezért jó Pesten, itt egy tisztázatlan kártyás tranzakció után a könyvesbolti eladó nem fog átugrani a vásárló számlavezető bankjába, hogy ott bemószerolja őt és a jó esetben a bank sem fog kiadni információkat a számlatörténetünkről. A lenti levél szerint ugyanis mindez Egerben, ahol a peches vásárlót mindenki ismerte, simán megtörténhetett.
Tegnap vásároltam az Alexandra egyik egri könyvesboltjában egy 3800 Ft-os könyvet. Törzsvásárlói kártyám van, rendszeres és régi vásárló vagyok. Eger kis város, mindenki ismer mindenkit, így pl a boltvezetővel egy iskolába jártunk, sajnos az esetnél nem volt ott. Magam egy ötven éves közismert egri orvos vagyok, igen sok könyvem van és viszonylag sok könyvet is veszek. Minderre a dolog megértéséhez van szükség.
Nos kártyával fizettem, de a terminál állítólag kijelezte, hogy nincs kapcsolat. Ennek ellenére a banktól szinte azonnal jött az sms, hogy levonta a pénzt. Bár a hölgy le akarta újra húzni a kártyám, nem engedtem és ő felhívta a terminál üzemeltetőjét, aki szintén azt mondta, hogy újra le kell húzni a kártyám. Megegyeztünk abban, hogy otthon megnézem az ebankingon, miszerint levonták vagy sem az összeget. Mindez kb húsz perc alatt intéződött, és rendkívül kínosan érintett.
Megnéztem itthon, majd ma délután bementem és szóltam, hogy a bank levonta tőlem az összeget. Még előző nap meghagytam a telefonszámomat is (bár igen rendszeres vásárló vagyok) így a tegnapi hölgy utánam telefonált, hogy ő bement az én bankomhoz!!!!! és megtudta, hogy ez nem igaz, mert a pénzt nem vonták le tőlem.
Próbáltam csillapodni vagy húsz percet és visszamentem a boltba. Újra fizettem (persze csak egy papírcetlit kaptam, hogy X.Y. átvett tőlem 3.500 Ft-ot, a törzsvásárlói kedvezményt levonva) és beírtam a panaszkönyvbe. Rendkívül kínos volt a dolog, a hölgy végig hajtogatta, hogy ő csak jót akart, a bankfiókban csak általánosságokat kérdezett, nem említette a nevemet stb. Miután két házzal odébb van az említett fiók, miután beírtam a könyvbe átmentem. Ott kiderült, hogy reggel nyolckor az eladó (aki most átmenetileg helyettesíti a boltvezetőt) bement, és közölte, hogy "z" (itt a nevem jött, amit mindenki ismer) nem akar fizetni és kérte a bankot, hogy nézzen rá a számlámra, aminek a számát megadta a terminál lapjáról. Mikor ezt megtudtam akkor valóban elveszítettem a fejem.
Összefoglalva: vettem egy könyvet dupla áron (egyszer kártyán keresztül egyszer pedig kp.) és egy bolti eladó boldog boldogtalan előtt egyfajta simlis lenyúlással gyanúsít a fél város előtt. A kártyán lévő adatokkal visszaélve a bankban a számlám után érdeklődik és ....de nem folytatom, mert nem értem.
Nem értem hogy engedheti meg az Alexandra, hogy olyanok kezeljék a kasszát és az emberek kártyáit, akik ennek súlyát nem fogják fel. Az biztos, hogy a bolthálózatba bemenni nem fogok többet, de nem szeretném, ha a történet elsikkadna.
Az utolsó 100 komment: