Gborz egere elromlott, és mivel érthetetlen zöldfülűségében korábban nem töltette ki a agaranciajegyet, úgy tűnt, esélye sincs semmire. Bánatában közvetlenül az egérgyárhoz fordult és megdöbbenésére egy vadi új eszközzel zárta a sztorit. Boldog ügyfél lent:
Úgy tűnik, nem ez lesz az első olyan levél, ami a svájci gyár hozzáállását méltatja, de lehet pár hasznos infó az én sztorimban is, lásd alant,
Kb. egy éve vettem az egyik MediaMarktban egy Logitech VX450 nano vezetéknélküli egeret, amihez a kedves vevőszolgálatosok nem töltöttek garanciajegyet, mondván elég a pénztári blokkal visszafáradni, ha valami nem stimmel. Pár hónapja az USB-s jeladó elkezdett furcsán viselkedni, aztán mikor már negyed óra birizgálással sem lehetett működésre bírni, úgy gondoltam, visszaviszem javításra.
A MM-ban közölték, hogy a termékre egy év garancia van, ami a blokk szerint lejárt és különben is, ha nincs kitöltve a garanciajegy, akkor nekik ehhez semmi közük nincsen. A Logitech weboldalán találtam ugyan új jeladót 10 euroért (+20 a szállítás), de mielőtt megrendeltem volna, felhívtam az ügyfélszolgálatot. Innentől jön az álomszerű mesevilág.
Budapesti szám, géphang üdvözöl, 1-es gomb, 5 mp múlva kedélyes hangú ügyintéző 'köszönt a Logitechnél'. Elmondtam, mi a probléma, felvették az adataimat, bekértek négy különböző kódot az egér aljáról/belsejéből és kértek egy perc türelmet. Ezután jön a drámai kérdés: elfogadnék-e cserébe egy újabb típusú, de paramétereiben megegyező, vagy jobb egeret, mivel a kérdéses típust nem gyártják már? Természetesen el. Rendben, akkor ők ezt elküldik nekem egy héten belül, hamarosan kapok majd egy e-mailt, amiben a csomagom útját követhetem nyomon a házam kapujáig (ups feature egyébként). Hoppá! Itt már kezdtem azt hinni, hogy rosszul hallok, de azért még egy kérdés: a régi egérrel mi legyen? Hát, ha lennék szíves egy veszélyes-hulladék gyűjtőbe elhelyezni... de ha szükségem van rá, természetesen megtarthatom. EPIC FAIL.
Mint kiderült, a Logitech egyáltalán nem üzemeltet szervízhálózatot - ami garanciális időn belül elromlik, azt kérdés és kötekedés nélkül cserélik. Jó tudni, hogy bár néhány forgalmazó csak a törvény által előírt 1 év garanciát adja, de a gyártó 3 évet vállal. Szóval ha valakit elhajtottak a 'bótban', egész bátran hívja fel a logitech.com-on található számot.
Nos, az ember 2010-ben ilyesfajta ügyintézést és korrektséget várna egy műszaki cikkeket gyártó cégtől.
Üdv.:
gborz
A rája szarik rája 2010.06.11. 09:48:19
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.11. 09:50:54
De ha üzemeltetne, akkor is rövid i-vel írná.
Gerw 2010.06.11. 09:52:54
Dr Gregory House 2010.06.11. 09:54:27
fecccó 2010.06.11. 09:58:24
elromlott, felhívtam őket, futárt küldtek, és egy hét múlva a futár visszahozta megjavítva.
Szóval a sokat szidott microsoft is elég magas szinten teljesítette a garanciális kötelezettségét.
Feccó
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.11. 09:58:50
Ilyen nincs is, csak az Úttörővasúton...
A lányaim úgyis új egérért nyivákolnak, mert a régit megrántgatta a macska, enyhén kontakthibás. Erősen orientál ez a cikk.
(Egyben gratulálok a cég marketingeseinek, valamint az Index szerkesztőségének, és jó munkát és jó szórakozást kívánik az ú egerekkel!)
Dr. Kix 2010.06.11. 10:09:02
eml 2010.06.11. 10:16:31
P4r4p3nt3k 2010.06.11. 10:22:19
Greg Popafox 2010.06.11. 10:22:51
Greg Popafox 2010.06.11. 10:23:55
Vonatos Flash játék · http://trainhelp.i-host.hu 2010.06.11. 10:25:15
yippyupp 2010.06.11. 10:26:26
2010.06.11. 10:35:05
Valaki elhiszi, hogy csak alap nyereseg miatt kerul 25eFt-be egy vezeteknelkuli eger, es 50-be egy klavi?
Nem. Ezert kerul ennyibe. Mert kifizetik a normalis call centert, meg azert, mert amit a szervizen sporolnak, azt inkabb erre kolti, mondvan next time megint Logit veszel. :)
Jol csinaljak.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2010.06.11. 10:36:04
Szerintem csével.
De lehet, hogy gyével.
Ákos81 2010.06.11. 10:45:52
Nem kell 50 ezerért venni billentyűzetet, ahogy autóból se a 280 millásat veszed meg, hanem a 2 millióba kerülőt inkább...
Logitech nagyon korrekt cég, nekem is azonnal cserélték a billentyűzetet, cserébe több másik ismerősöm is logitech terméket vett... így bőven visszajött nekik a pénz amit "belém invesztáltak".
Hangfalam, billentyűzetem, egerem, webcamom logitech. És nem véletlen.
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2010.06.11. 10:50:43
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.11. 10:56:46
hyundai · http://www.gportal.hu/hyundai 2010.06.11. 11:18:36
yippyupp 2010.06.11. 12:05:08
bounty123 2010.06.11. 12:11:55
Tajszon 2010.06.11. 12:32:20
Remélem nem.
szmoker (Homo Trollicus) 2010.06.11. 12:35:06
2002-ben vettem, egérrel együtt, 8000-ért.
Szerintetek kicserélik egy DiNovo-ra? :)
Tajszon 2010.06.11. 12:37:55
Tehát nem.
szmoker (Homo Trollicus) 2010.06.11. 12:38:51
www.cir.com/pc/msmouse/msmouse.jpg
Tajszon 2010.06.11. 12:46:33
Általában a régi levágott usbjét szokták kérni visszaküldeni, miután megjött az új. Persze sok biztos nem küldték vissza, így lehet ez az új megoldás :P
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2010.06.11. 12:47:46
gborz 2010.06.11. 12:54:48
@geribácsi: G-vel, mint "Logitek", mivel Svájci, azaz német kiejtésű.
yippyupp 2010.06.11. 13:10:14
gborz 2010.06.11. 13:13:20
yippyupp 2010.06.11. 13:18:57
gborz 2010.06.11. 13:28:34
Valószínű, hogy az egerem hibája típushiba volt, ezért hitték el elsőre és nem kértek vissza semmit az egérből. (A típus kb. egy évig élt, azután kiadták ugyanazt egy másik vevővel M505 néven, ilyen kapok cserébe én is.)
Általában az USB-csatlakozót, vagy valamelyik nélkülözhetetlen elemet kérik vissza, vagy egy fényképet a baltával szétvert termékről.
Szóval mielőtt mindenki hívná a Logitechet, hogy elromlott az amúgy tökéletesen működő egere, nem árt ezzel tisztában lenni.
hehehehe 2010.06.11. 13:36:09
Ha minden cég ilyen minőségi termékeket gyártana, és így intézné a garanciális problémákat, a homár bezárhatna és mehetnétek máshova a poszt tolót savazni :)
tsimike 2010.06.11. 13:40:37
turcsány karcsi elvtárs 2010.06.11. 14:13:49
bauer 2010.06.11. 14:16:13
AlexWolf 2010.06.11. 14:17:52
akárki lehetek:-) 2010.06.11. 15:11:36
Ez a trükk: olcsóbb, mégis jó, mégsem a nagy nevet töri le alacsonyabb áraival.
Ugyanez alaplapban ASUS vs ASROCK. Azzal a különbséggel, hogy itt már azért a minőség nem ugyanaz.
varvizib 2010.06.11. 15:31:29
Most nézem, az én egerem is Logitech márkájú. :-)
hehehehe 2010.06.11. 15:45:42
ODIV 2010.06.11. 15:53:49
hehehehe 2010.06.11. 15:54:08
akárki lehetek:-) 2010.06.11. 16:09:17
Csak említettem.
Munkahelyen Logitech Canada210 van, otthon 3 ugyanolyan:-), vezeték nélkül és 5 éve hibátlanul megy.
akárki lehetek:-) 2010.06.11. 16:11:22
Ráadásul mind made in china!
Melóban 24 órán keresztül nyúzzuk.
SiKom 2010.06.11. 18:25:50
"Logitech MX1000"
Na igen, az egy jó kis egér. Egyetlen baja, hogy az akkuja elvileg nem cserélhető, mert beépíteett. Gyakorlatilag viszont cserélhető, csak egy csavarhúzó és forrasztópáka kell hozzá. Na megy egy új akksi. :-)
Megdobbent 2010.06.11. 19:17:12
Esetleg meg annyi fontos lehet, hogy egy aktiv es egy passziv eszkoz egyutteserol van szo, a passziv krepalt be (ettol az aktiv teljesitmenye ugyan csokkent, de hasznalhato maradt) es azert elkuldtek mindket darabot, nem varialtak, hogy csak a passziv romlott el.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.11. 20:12:26
Van néhány normális cég pesten. Én kb. pont így jártam a d-link routeremmel.
Megpusztult az adaptere 4 éves korában. Felhívtam őket, elmeséltem mi a stájsz, és megkérdeztem, hogy mibe kerülne egy új. "Semennyibe. Hozza be a hibásat, és kicseréljük.". Én meg elkezdtem erősködni, hogy elmúlt 4 éves, tuti nem garis, nem akarok ott meglepődni, ha mégis fizetni kell, mennyi legyen nálam. "Semennyi. Kicseréljük".
És tényleg vaze. Bevittem, köszönés oda-vissza, kérem - tessék az új - köszönöm - viszlát. Aztán ez megismétlődött 2 évvel később, amikor az is megpusztult. Kb szóról szóra, ismét 0 (nulla) forintért.
sikeres e vagyok, vagy csak szerencsés?
apuc 2010.06.11. 21:51:19
>o)
apuc 2010.06.11. 21:54:53
twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.06.11. 21:55:20
apuc 2010.06.11. 21:56:43
apuc 2010.06.11. 21:59:08
apuc 2010.06.11. 22:01:14
Polos 2010.06.11. 23:07:11
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.11. 23:28:17
apuc 2010.06.12. 06:04:39
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.12. 07:02:25
Jegkoko 2010.06.12. 08:50:48
Kifordított kacagány 2010.06.12. 10:00:56
Jegkoko 2010.06.12. 12:15:13
hegyi91 2010.06.12. 17:00:23
gborz 2010.06.12. 17:08:19
Kifordított kacagány 2010.06.12. 18:26:52
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2010.06.12. 18:38:05
djimi 2010.06.13. 04:36:21
Waxolo 2010.06.13. 12:25:43
deuce 2010.06.13. 12:52:06
kár hogy a magyar képviselet 4 főről kb 1 főre csökkent ahogy hallottam, mindenesetre mégsem spúroskodnak. ;)
AUTOKART 2010.06.13. 15:20:34
jesszusom · http://www.elfwood.com/fanq/d/o/dobbins21/masterchief1.jpg 2010.06.13. 16:05:56
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.14. 09:59:19
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2010.06.14. 10:00:29
BaLee 2010.06.16. 16:01:57
Zollux 2010.06.18. 21:42:28
Remélem cserélik. az 1 év letellt, de 3-on belül vagyok még.