Bizonyára a válság miatt becsődölt eredeti építtető emberei spóroltak ki néhány elemet a luxusárban szórt Duna Terasz épületeiből. Így történhet, hogy időről-időre beázik és olyankor lepihen a lift. Ez főleg pénteken vicces, amikor egész hétvégén nincs szupport. Máshol meg a melegvíz és a fűtés kimaradására panaszkodnak.
Pár hónapja költöztem (költöztünk) a XIII. kerületi Marina Partra. A környék alapvetően tetszetős, inspirációt ad a munkához. Naponta többször próbáljuk meg a nappalinkból hallható kipufogóhangok azonosítását, elég sok az elsuhanó Porsche, Ferrari, Bentley, Audi, BMW, Smart. Van, aki helikopterrel érkezik. Ezek alapján azt hihetnénk, hogy mocskosul el vagyunk kényeztetve mindenféle luxussal, de a valóság egy picit keserűbb. A drága lakás árát elkérik, a közös költség irreálisan magas díjáról nem is beszélve, de cserébe elég sok negatív tapasztalatunk van. Nézzük például a liftet. Valamilyen építési vagy beszerelési hibából adódóan a liftünk hetente egyszer elromlik.
Az elkeserítőbb az egészben az, hogyha egész véletlen péntek délután történne ez, akkor hétfőig nem is számíthatunk rá. Hiába telefonálunk gondnoknak, közös képviselőnek, mindig azt a választ kapjuk, hogy "tisztában vagyunk a ténnyel". Hétvégén egyszerűen nem hívnak szerelőt, mert a garanciás javításokat hétvégén felár ellenében végzi el a liftet karbantartó cég. Most vitatkozhatnánk azon, hogy melyik cégnek rossz a hozzáállása, de igazából engem csak az érdekel, hogyha már kifizetünk havi 200.000 Ft-ot, akkor működjön a lift, és ne kelljen a hetedikre lépcsőzni. Nem mintha gond lenne az erőnlétemmel, de így nincs is kedve az embernek meghívnia ismerőst, nagypapát, nagymamát, az elvről nem is beszélve.
Nem átmeneti gondnak tűnik ez, amióta itt lakunk ez a helyzet, és a házban lakókkal folytatott rövid csevejek alapján már a ház átadásától kezdve (január) ez a helyzet. Sokan csak úgy tudtak beköltözni, hogy lépcsőztetni kellet a bútorokat. Állítólag beázik a liftakna, és attól áll meg egy hétvégére, de van, amikor nálunk a hetediken 10 centivel feljebb áll meg a lift, és attól zavarodik össze. A lifthívó, és a lift érintőképernyős kezelőpaneljéről nem is beszélve - mi már megszoktuk/megtanultuk kezelni, de 10-ből 9 vendégnek nem sikerül sokadjára sem a lift hívása.
Esővel, beázással sok gondja van az épületnek (Duna Terasz), például a teraszunk betonfalán lévő gránitlapokra ha ráesik az eső, az minden esetben a teraszunkra folyik rá, és a teraszon lévő lefolyó is hiába van, mert nincs kialakítva a megfelelő lejtés hozzá - így amikor esik az eső, mindig áll a víz a teraszon. Ezáltal már az alsó szomszédunk is jelezte a gondnok felé, hogy beázott a külső lámpájuk, melyet úgy akartak kijavítani, hogy feltörik a mi teraszunkon lévő járólapokat. Mivel mi lakunk legfelül, így már az egyik fürdőszobánk is beázott. Sajnos tudnék még ilyen sztorikat mesélni, saját tapasztalatból, de lakóktól hallottak alapján is, de nagyon nincs értelme folytatni, mostanára mindenki kialakíthatta véleményét.
Nem szeretnénk semmilyen kártérítést, de még bocsánatkérést sem, csak a házban lakók nevében kérem: ne szarjanak már ennyire a fejünkre, csak azért, mert 1 (vagy X) évre kötelezve vagyunk arra, hogy maradjunk. Ilyen rővid idő alatt nem térülhet meg egy ekkora beruházás. Felháborodási szintem 2/10, de ha megvettem volna a lakást 60 millióért, akkor 10/10 lenne.
Az utolsó 100 komment: