Szívet melengető történet a Uniqa Biztosítóról, ahol először azt javasolják naiv ügyfelüknek, hogy mondja fel, majd kösse újra kötelező biztosítását náluk, aztán pedig elutasítják:
Az egész történet akkor kezdődött, amikor elérkezett a biztosítóváltás ideje és ha már kötelezőt váltak, megnéztem a CASCO mennyivel jönne ki olcsóbban. Az Uniqától arról tájékoztatottak, várjam meg a következő évre megajánlott díjat, ha kevesebbet jön ki az online kalkulátorral mondjam fel és kössem meg újra náluk. Mivel kevesebb lett, annak rendje és módja szerint felmondtam és interneten megkötöttem 2010.12.20-án a szerződést, ezt ki kellet nyomtatni és aláírva másnap ajánlottan, elsőbbségivel postán feladtam. Így újra az Uniqánál kötöttem szerződést, de ez új kötésnek számít ezért előírtak egy kötelező szemlét, amit 2010.12.31-én a telephelyükön el is végeztek. Közben vártam mikor érkezik meg a kötvény és persze a csekk, 2011.01.08-án fel is hívtam őket, de megnyugtattak minden rendben, 60 napig kockázatviselés van, a szerződésem érvényes, várjak nyugodtan a kötvényre. Majd 2011.01.21-én péntek délután kaptam egy semmitmondó emailt, melyben ennyi állt:
„Társaságunkhoz megérkezett az Ön 201012.20-án kelt CASCO biztosítási ajánlata. Az ajánlaton írt adatok ill. díj alapján a szerződéskötés kockázatelbírálási előírásaink szerint nem lehetséges.
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot üzletkötőnkkel – címlistát a www.uniqa.hu honlapon talál -, és segítségével kísérelje meg újra a szerződéskötést.
Üdvözlettel: X. Y. gj szakosztály”
Azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, de délután már nem voltak ott és hétvégén sincs ügyfélfogadás, ezért e-mailben kértem magyarázza már el nekem mi a gond és legyen kedves hétfőn, azaz 2011.01.24-én hívjon már fel.Hétfőn kérésem ellenére senki nem keresett az Uniqától, ezért én hívtam fel őket, az ügyfélszolgálatos hölgy legnagyobb megdöbbenésemre semmit nem talált a rendszerbe a szerződésemről, a szemléről, közölte velem, hogy nem is kötöttem szerződést. Majd hosszasan elmagyaráztam mi a gond és kértem XY-t legyen kedves kapcsolja már hiszen ő írta nekem a emailt, biztos tudja mi a megoldás, a hölgyet azonban nem lehetett kapcsolni, mivel neki nem feladata az ügyfelekkel a kapcsolattartás- úgy látszik az email nem számít annak - , ezért bohózatba illően az ügyfélszolgálatos hölgy felhívta egy másik telefonon X.Y-t aki az ügyfélszolgálatoson keresztül megüzente, hogy túl sok károm volt, ezért az Uniqa nem hajlandó velem szerződést kötni. Megjegyzem az 2,5 éves az autó, kezdetektől az Uniqánál voltam, díjlemaradásom soha nem volt, nem látták a kártörténetem, hogy ajánlottak meg a díjat novemberben, ha nem lehet szerződést kötni velem?
A slusszpoén pedig, telefonon közölték, ha nem interneten, hanem üzletkötőnél kötöm a szerződést, akkor annak semmi akadálya, mivel az más részleghez tartozik és akár mai is megköthetem. Ezek után telefonon felvette a panaszom. A történethez hozzátartozik, hogy az autón hitel van, ezért a bank előírja a teljes casco meglétét, ezért volt fontos nekem, hogy folyamatos biztosítási jogviszonyom legyen. A legmegtévesztőbb az egészben, hogy, mindvégig abba a tudatba voltam, hogy élő casco szerződésem van az autón. A PSZAF szerint 15 napjuk lett volna a szerződésem beérkezésétől elbírálni, azonban akárhogy számolok majdnem egy hónap eltelt. A panaszomra elvileg 30 napjuk van válaszolni.
Ahamm 2011.01.25. 13:22:12
É2I 2011.01.25. 13:22:33
bumbi 2011.01.25. 13:23:30
É2I 2011.01.25. 13:28:17
De jobban teszed, ha megkeresed azt az üzletkötőt, mert ez még csak az eleje, a töve még hátra van.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.25. 13:30:51
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.25. 13:31:04
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.25. 13:32:26
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.01.25. 13:43:46
juhaszvik 2011.01.25. 13:56:18
amc 2011.01.25. 14:05:16
Én csak azt szeretném mondani, hogy mikor mi idejöttünk a Kárpát-medencébe, az éjszaka ellopták a románok a lovainkat.
Hol vagy kupec? Már több mint egy éve nem hallottunk rólad!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.01.25. 14:10:50
Én ezek után leginkább más biztosítónál kötném, nekik meg bedobnék egy üzletkötőt az ablakon.
akos147 2011.01.25. 14:26:23
filmfreak paul · http://filmfreaks.blog.hu 2011.01.25. 14:34:34
GrandTurismo 2011.01.25. 14:36:51
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.25. 14:44:54
metalheart · http://rocknmetal.blog.hu/ 2011.01.25. 14:46:23
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.25. 14:54:23
Talán nem kellett volna decemberben végigtörni egy egész kocsisort?
Kicknick 2011.01.25. 14:56:10
Az meg hogy néha a biztosítónak fizetni is kell szerintem is nagyon-nagyon igazságtalan dolog.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.01.25. 14:59:44
Amúgy Uniqa az női hölgyeknél Nuniqua néven fut J
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.25. 15:11:25
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.01.25. 15:12:58
Harlequin 2011.01.25. 15:49:18
atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.01.25. 16:38:55
Nem biliárdozni kell vele, csak vezetni.
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.01.25. 16:55:48
Kobres 2011.01.25. 17:25:55
nemöszöd 2011.01.25. 17:37:12
Ja, korábban ott volt a lízingbe beépített casco (nota bene:az egy közönséges csalás!), s a lízing lezárása után alapdíjat számoltak. Írjak kérelmet, hogy beszámítsák a két és fél év kármentességet. Ühüm! Majd a biztosítási évforduló előtt 30 nappal...
Sokorai_Atala 2011.01.25. 17:45:41
vérparaszt 2011.01.25. 18:19:48
Valószínű jót akartak, csak akkor amikor kiajánlották az ún. kedvezőbb díjú CASCO-t még nem tudták, hogy az elfogadhatónál nagyobb kockázatot jelentesz.
Keress másik biztosítót, vagy válassz az UNIQA-nál másik módozatot, bár azt hiszem ez sem megy majd! (A másik biztosító igen)
Az üzletkötő jó megoldás ő tudja a lehetőségeket. Ne sajnáld tőle a jutalékot, azt így is, úgy is felveszi valaki, bele van építve a díjba!
Más!
Azon kár nevetni, hogy valaki évi 46Ft.-ért váltott biztosítót! Valami más volt a motivációja, nem a díj! Ennyi!
Ja és még valami! A biztosító bizony értesíti a bankot a szerződés megszűnéséről, erre a kötvényen írásban kötelezettséget vállal!
Tehát köss egy CASCO-t qrwa gyorsan!
ze11 2011.01.25. 18:21:54
A másik meg az, hogy ha tényleg 15 napjuk lenne az általad beküldött ajánlatra érdemben reagálni, és ezt nem tették meg, akkor azt az ajánlatot milyennek is kell tekinteni? Szerintem elfogadottnak - ezt a kérdést is érdemes föltenni a felügyeletnek, illetve először írásban a biztosító panaszkezelési csoportjának.
Xezs 2011.01.25. 19:03:27
2011.01.25. 19:52:40
(A UPC-vel kezdődött...)
szelavi · http://www.biztositastolcson.hu 2011.01.25. 22:30:28
szelavi · http://www.biztositastolcson.hu 2011.01.25. 22:52:46
misi46 2011.01.26. 08:51:59
_Vezo_ 2011.01.26. 10:04:31
mohopasi 2011.01.26. 10:23:16
isti77 2011.01.26. 11:52:36
Persze kétségtelen, ahhoz is kell némi intelligencia, hogy az ember egyáltalán belássa, hogy ehhez hülye. Van egy ismerősöm, aki a Netrisknél dolgozik, olyan dolgokat mesélt, amiket szinte el sem hittem, pl.: aki 4 (!) kötelezőt kötött egy autóra, 1 óra alatt... 3 különböző biztosítónál (tehát nem egy ajánlat ment el véletlenül 4-szer).
kispestipeti 2011.01.27. 12:17:30
mohopasi 2011.01.27. 12:45:50
PontifexMaximus 2011.01.29. 15:25:34
Üdv,
Pontifex.
sanpedroy 2011.04.07. 08:21:13
sanpedroy 2011.04.07. 08:25:05