Tékozló Homár

Hol a hangfal?!

2011.03.16. 11:42 | juszka | 29 komment

Ferenc hangfalai január óta nem érkeztek meg, sőt, már az is kérdéses, egyáltalán történt-e megrendelés.

Még január végén írtam meg kálváriámat a megrendelt, de végül ki nem szállított hangszóróval kapcsolatban. A történet további fordulatot vett, amely további kérdéseket is felvet... Mivel kellőképen bosszantott a dolog, a történetet megírtam az Árgép.hu üzlet minősítő rendszerébe is, hogy más is megtudhassa, mire számíthat. Ekkor láttam, hogy van egy néhány héttel ezelőtti bejegyzés, amelyben hasonló tapasztalatokról számolt be valaki (többszöri ígéret ellenére sem történt meg a kiszállítás), azaz nem én vagyok az egyedüli eset. Ezt csak azért írom meg, mert később jelentősége lesz.

Szóval 3 héttel később egy levelet kaptam az Árgép üzemeltetőjétől, melyben jelezték, hogy a „A Cinema Center Kft. kétségbe vonja a rendelés valódiságát“, és küldjem el nekik a visszaigazoló e-mailt, vagy bármit, amivel igazolni tudom, hogy megtörtént az eset.
Furcsa: Többször is leveleztem, illetve telefonon is beszéltem a bolttal a rendeléssel, és a kiszállítással kapcsolatban. Milyen valódiságot vonnak kétségbe? Vicceltem talán? Nincs jobb dolgom, mint különböző webáruházakból rendelgetek, és érdeklődöm, hogy mikor kapom meg az árut? Vagy netalán nem emlékeznek erre a konkrét esetre? Olyan gyakran rendelnek ebből a típusú hangszóróból? Vagy nap mint nap megtörténik, hogy nem szállítják ki a rendeléseket?

Én inkább azt sejtem, hogy abban bíznak, a delikvens már régen törölte a visszaigazoló e-mailt (hiszen hetek teltek el azóta), és nem tudja bizonyítani igazát. Erre az Árgép pedig törli az esetleges negatív bejegyzés(eke)t. És most jön képbe az a vélemény, amiről korábban írtam: bizony, már nincs ott! Valószínűleg a pórul járt ügyfél nem tudta igazolni a rendelését... „Sajnos” velem nem volt ilyen egyszerű a helyzet, mert a rendelést visszaigazoló e-mail megvan, sőt azok is, amiben a szállítás újabb és újabb időpontját ígérgetik (még most sem töröltem őket). Azaz továbbra sem elnézést kérnek, hanem megpróbálják a nyomokat eltűntetni... No comment.

A továbbgondolandó kérdés: Az Árgép nyilvánvalóan törli a nem igazolható negatív beírásokat, hogy ne lehessen oktalanul rontani egy üzlet hírnevét, de vajon hogyan kezeli a pozitívakat? Azaz hogyan akadályozzák meg azt, hogy egy üzlet pozitív értékeléseket írjon magáról ingyenes email címekről, hogy az esetleges negatív bejegyzés(eke)t tompítsa, és magáról szebb képet fessen? Hiszen erről nyilván nem kér az Árgép igazolást, de ha kér is, a bolt simán legyárt egy „rendelés visszaigazoló” e-mailt bármilyen névre, pl. egy ott dolgozóéra, vagy ismerősére (ezt az Árgép nem tudja leellenőrizni), és aztán azt elküldi a bejegyzés beírója nevében, így igazolva a pozitív eset megtörténtét.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.16. 11:56:27

Négy, beköpött a légy!
Pár hónap, és kiderül, hogy Ferenc tartozik a cégnek egy (pár) hangfallal...

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.16. 11:58:11

Nem kell erőlködni, úgyis törölve lesz az a negatív komment.

atpijkamo_ · http://www.deciki.blog.hu/ 2011.03.16. 11:59:30

Ez a mai ifjúság hova fejlődik! Az ovisok már a Homáron fújják a mondókát!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.03.16. 12:03:12

Nyolc - üres a polc (Nincs rajta egy qrwa hangfal sem.)

zsiráffff (törölt) 2011.03.16. 12:05:29

kilenc-kis ferenc-nek sincs hangfalja

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.16. 12:14:18

10 tiszta viz
ha nem fizetted ki felejtsd el, oszt vegyel egyet
kuldessz pezt, kuldok olyat amilyet akarsz

zsiráffff (törölt) 2011.03.16. 12:15:53

Ha nem tiszta, vidd vissza, majd a csacsi megissza.

Vidd vissza a hangfalat ha megjön majd, aztán így ők isszák meg a levét.

anarch 2011.03.16. 12:29:01

Óóóó, ha én verném le nálad a te vázádat... én is azt mondanám hogy Morfológus volt.

Eric_Cartman 2011.03.16. 12:51:26

Csak táccsátok itt a pofátok, de még mindig nem tudjuk, hogy mi van az árgépen a negatív kommenttel.
Nem tom, az új alkotmány erről nem ír semmit ?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.16. 13:09:22

@Eric_Cartman:
mi a tokom az az argep?
abbol meg lehet elni?
mert akkor en is akarok argepet

Harlequin 2011.03.16. 13:32:25

Cipészeknek gyárt szerszámot.

2011.03.16. 14:09:24

@hagyma: árgép egy web portál, ami a webes boltok árait hasonlítgatja össze. Nyilván az a legalacsonyabb aki az adminisztráción, ügyfél kapcsolattartáson, raktározáson, elkalmazottakon a legtöbbet tudja megspórolni.
Ami tehát ott olcsó, ott nincs garancia, panaszkezelés, ügyfél kezelés. Mert pont azt spórolják meg. Ezért olcsó.
Ezt Ferenc nem tudta ?

Rival · http://www.rivalcomp.hu 2011.03.16. 14:42:30

Az a baj, ha valaki valamit venni akar, az ilyen árösszehasonlító oldalak árait veszik alapul. Ráadásul olyan szolgáltatóktól, ahol nagy valószínűséggel nincs is raktárkészleten. Ezek után pedig sokallja, ha a valódi ár (amelyben egyéb szolgáltatások is benne foglaltatnak, kiszállítás, helyszíni garancia, stb.) a negyedével több.

A legtöbb ember képtelen megérteni, hogy valami miért olcsó, vagy miért drágább. Pl. ha számítógép? Akkor irány valamelyik hiperszuper 60 ezer forintos hulladékja, amely árában persze benne van a gép gyártójának és a hiperszupernek a haszna is, mégis csak 60 ezerbe kerül. Ennyiért mi lehet benne? Megkérdezi ezt bárki is vásárlás előtt? Nem... de sajnos tudom, mi van benne, mert csomó ilyen hulladékkal van dolgom. Valakinek órákig magyarázom, hogy miért ne? Á, jó lesz az... egy hónap után alaplapcsere. Az egyik pesti Corában vette, de a gép garis szervize Miskolcon lett volna. Gratulálok. Olcsó húsnak híg a leve.

Vajmaci 2011.03.16. 14:53:28

@Rival: Tökéletesen egyetértek!
Az árgép.hu egyébkéntsem a legjobb választás..:S:S

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.03.16. 15:26:10

hat en ugy gondolom, az en mar kialakult -es kifinomult -izlesemhez nincs szuksegem argepre

Xezs 2011.03.16. 20:27:52

Történt előrefizetés? Ha nem, akkor le kell szarni, máshonnan rendelni, aztán ha mégis szállít ez a cinema lófasz akkor elküldeni a futárt a búsba.

Nekem is ígérgetett egy webes cég egyszer 1 hétig, aztán lemondtam a rendelést, megvettem máshonnan.

Tudomásul vették, nem is küldték, tudták hogy ők baszták el.

pruntyike 2011.03.17. 01:53:16

Hangfal, hangszóró ügyben tessék Egri Jánoshoz fordulni, ő az illetékes (akik nem tudnák, ő volt a Kádár-diktatúra idején a vágópista, azaz a kvízmester, és állandóan raktáron porosodó, ezrével visszamaradt, eladhatatlan hangszórót lehetett nyerni bármiért, csak ha megszólaltál, máris jött a hangszóró)

GZoli 2011.03.17. 14:06:16

@Rival: Azért, ha valamit a Corában veszünk, akkor oda kell visszavinni, akármit is mondanak Miskolcról.
A többi az utolsó betűig igaz.

2011.03.17. 17:34:43

Valami furcsaság van a magyar webshopok környékén. Rákerestek egy adott termékre, megtaláljátok kb. 30-40 helyen. Ha jól megnézitek, gyanús lehet, hogy gyakran 4-5 webshop is ugyanarra a lakcímre van bejegyezve, pedig külalakra nem hasonlítanak. Mi szükség van erre?

KékFény6 2011.03.18. 02:18:17

@Kulics: Már bocs, de ez butaság. Mert mi van akkor, ha az adott cucc kevés helyen kapható, és mindenhol fillérre ugyan annyi? (Mert egymást is figyelik a kereskedők vagy csupán egy nagyker van.) Tipikusan ilyen egy márkásabb, drágább hangfal (azaz nem Sony, nem Panasonic, hanem mondjuk egy KEF vagy Polk Audio). És ezekből általában nem is raktároznak. Tudod: kis piac vagyunk, és viszonylag gyors az avulás. Akkor mi alapján döntsön az ember?

Egyébként a kommentekből az jön le, hogy senki sem érti igazán a problémát. Nekem úgy tűnik, hogy nem az a gond, hogy előre ki volt fizetve a cucc, és leléptek a pénzzel. Azaz nem a rút anyagiakról van szó, hanem a hozzáállással, az ügy kezelésével. Vagy szerintetek tök normális, hogy az egész történet után még a vevőt hazudtolják meg, hogy ő aztán nem is rendelt semmit, minek kamuzik az értékelésben?

KékFény6 2011.03.18. 03:16:10

@Kulics: Én most vettem a fáradtságot, és megnéztem a cég weboldalát. Egyáltalán nem tűnik kis, egyszerű, raktárkészlet nélküli webáruháznak. Van rendes offline boltjuk is, bemutatóterem, nem is tegnap nyitottak. Ha te ez alapján meg tudod állapítani, hogy nem tisztességesek, és nem érdemes velük próbálkozni, akkor tényleg igazat adok neked.

2011.03.18. 09:14:12

@Tesztelo.hu: oké, túl van tárgyalva.

Xezs 2011.03.18. 21:23:36

@Tesztelo.hu: Majd ha a finnyás ügyfél beéri egy Sonyval akkor nem kerül ilyen helyzetbe :)

lapozzunk.
süti beállítások módosítása