Folytatódtak Orsi eltűnt Nokia-telefonjának kalandjai. Azóta ugyanis megtalálták, de ettől persze semmi nem lett jobb vagy egyszerűbb. Mostanára a Nokia és a Telenor is feladta a javítgatást, cserélni próbálták, de ez sem megy:
A készülék előkerült. Szoftvert frissítettek rajta és szerintük jó lett. Sajnos tévedtek! A telefon 1 hónap használat után újra a régi hibákat produkálta (felmelegedett, kikapcsolt, 4-5 órát kellett tölteni és max. 1 napig bírta az aksi). Felhívtam a Nokia központot ott egy nagyon segítőkész úriemberrel sikerült beszélnem, aki megkért, hogy adjam le a telefonomat és kérjem, egyből küldjék be hozzájuk. Így is tettem.
Egy hét és egy újabb főpanel csere után kézbe vehettem a telefonomat, ami 3 napig működött hibátlanul, majd újra elromlott. Felhívtam a központot és ott sikerült kifognom egy olyan hölgyet, aki egy kicsit törte a magyart. Nem baj majd megoldjuk valahogy. Sajnos rosszul gondoltam. Az ügyintézés lassan ment, mert szinte minden mondat után visszakérdezett, hogy mit is mondtam, de azért eljutottunk a megoldáshoz. Szerinte a megoldás a következő: vigyem be újra a telefont a szervizbe, ők majd elküldik hozzájuk, majd bent a központi szervizbe megfigyelik a telefont. Kérdeztem a hölgyet, hogy mégis mennyi ideig fogják megfigyelni a készüléket és mit csinálnak vele, ha nem produkálja a hibát. Erre azt a választ kaptam, kb. 10 napig és hogy semmit sem tudnak tenni vele akkor, ha jó lesz ez alatt az idő alatt. Mondtam neki kissé már idegesen, hogy mi van akkor, ha ezek után kigyullad a zsebemben? A válasz a nagy csönd! A kedves hölgy nem tudott erre mit felelni. Felvette az adataimat és meg egyeztünk, hogy beviszem a szervizbe.
Ez nem történt meg, mert másnap megkerestem azt az urat, akivel már beszéltem előzőleg és vele sikerült zöld ágra vergődnöm. Arra jutottunk, hogy utána néz a teljes élettörténetnek és megtudja, a főnökeitől mit lehet csinálni. Megígérte, hogy visszahív.
Ez ugyan nem történt meg, de én egy hét után felhívtam és megérdeklődtem, hogy áll az ügyem. Azt a felvilágosítást kaptam, hogy sajnos a telefon még csak egyszer volt náluk bent a központban panelcserén, ezért nem tudnak mit csinálni vele. Ezen meglepődtem, mert ez már a második panel csere volt, mind a kettőt bele is vezették a jótállási jegybe. Az első javítás nyomát és a panel cserét a második javítás alkalmával meg is találta a gépben. Kedvesen meg kérdezte, hogy az első alkalommal is kaptam új IMEI számot? A válaszom: igen. Erre azt mondta, hogy akkor majd utána néz és majd hívni fog. Természetesen nem hívott. Nekem kellet telefonálni, de sikerrel jártam és elküldött egy email-t amire kicserélik nekem a telefont bármilyen másik készülékre.
Ezzel a papírral el mentem abba a Telenorba, ahol a készüléket vettem. Ott az első próbálkozásom sikertelen volt, mivel a papíron, amit a Nokia adott van egy szám amit le kell ellenőrizni. Ők hétvégén nem dolgoznak, bár ez a múlt hét szombat volt, amin a hétfőt kellet volna ledolgozni. Semmi gond jöjjek vissza hétköznap 9-17 óráig. Egy nap szabadság.
Elmentem hétfőn hozzájuk kedvesen azzal fogadtak, hogy pénzt nem adnak vissza. Ezért neki is álltunk a cserének. Ki választottam egy másik készüléket, rá kell fizetni, nem baj csak végre legyen egy működő telefonom. A kedves kis hölgy próbálta hívni a Nokia központot, de amikor kérte a csere kód ellenőrzését mindig megszakadt a vonal. Közben azért elkezdte a számítógépben a papírokat amikor be ütötte a telefont kiderült, hogy 10000 ft helyett még 34000 ft-ot kellene fizetnem, mert a gép nem jól van beállítva. Azt mondta így nem tudja kicserélni. Írnia kell egy emailt a a Telenor központba és nekik kell át írni a telefon árát. Ez kb. 3 munkanap. Addig nincs telefonom. Megígérte, hogy majd felhívnak, ha sikerült elintézni, de a nokiát azt közben elintézik így már nem kell újabb szabadságot kivennem.
Nagyon ideges lettem, azért ez már mindennek a teteje. Nem hiszem el, hogy a mai világban ennek így kellene működnie. Megadtam az elérhetőségeimet, amin tudnak hívni. Nem hívtak, én hívtam őket 3 nap múlva. Hát még semmit nem tudtak elérni így még egy kis türelmet kérnek, talán holnap. Másnap (a mai napon) felhívtam őket, még mindig semmi. Talán hétfőn, mivel ők sem dolgoznak a hétvégén.
Felhívtam a fogyasztó-védelmiseket ők azt mondták, hogy próbáljak meg egyességre jutni velük, vagy írjak be a vásárlok könyvébe. Fel is jelenthetem őket náluk, de attól nekem még nem lesz telefonom. Sajnos se telefon, se pénz. Így állunk most.
eurokonform mobilwc 2011.04.01. 15:03:20
-No ki a?
eurokonform mobilwc 2011.04.01. 15:05:59
Qtzko Matzko 2011.04.01. 15:22:42
Végső elkeseredésükben szintén panelt cseréltek, miután már semmilyen más ötletük nem volt, hogy mi is lehet a gubanc :)
...ezek után még kb. háromnegyed évig működött, ami alatt lejárt a garancia ideje. Nem sokkal élte túl... sem előtte, sem azóta nem volt gondom Nokia készülékekkel, akkor letudtam :))
(megjegyzés: a Pannon GSM-nél még az ügyfél volt a fontos, a Pannonnál már nem annyira, manapság pedig szinte csupán megtűrt egyed... a vezetőségnek vajon még nem tűnt fel, hogy miért is léptek le tőlük az igazi szakemberek?)
Egy dolgot megtanultam: vadiúj Nokia telefont nem érdemes első körben venni; meg kell várni, míg kijönnek az első szériahibák s javítják azokat. Vagy ha valaki villogni akar a "nullszériás" telójával, akkor kalkuláljon be a heti programjába szervízlátogatást :-)
Dr Gregory House 2011.04.01. 15:23:19
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.01. 15:26:18
ha rosszabb hangulatban vagyok, rakotottem volna egy felteglara,es ugy dulvan le a padlola
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.01. 15:28:47
legalabb nem kell doppingvizsgalatra mennunk
HenteSS88 2011.04.01. 15:33:00
Cica30 2011.04.01. 15:33:17
Kardics 2011.04.01. 15:34:23
Cica30 2011.04.01. 15:37:21
Dr. Kix 2011.04.01. 15:37:47
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.01. 15:39:01
jovan csak egy e-vel tobb es rossz helyen vannak, a felesleges is
ezek az e szarmazekaim
Cica30 2011.04.01. 15:46:53
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.04.01. 16:03:32
"egy total nyugodt, higgadt es intelligens pasi vagyok"
ezekkel soha nem mertelek volna megrágalmazni nyilvánosan!
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.01. 16:20:57
titokban csereld ki a kettot
2011.04.01. 16:48:17
"el mentem", "Ki választottam", "be ütötte", "át írni" ...
Cica30 2011.04.01. 17:42:12
Rosszindulatú Vászka 2011.04.01. 18:41:35
A posz tilónak peche volt, télleg kifogott egy nem magyar anyanyelvűt.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 21:58:35
a leg-, a ki- és a többi elő illetve utótaggal egybeírjuk azokat a kibaszott szavakat, nem külön! be ütötte, ki kapcsolta, ki vette, elő vette, meg kérdezte, át írni, ugyan ilyen... már jojózik a szemem ettől a riherongy írásmódtól!
kérem az Istent kapj mielőbb telefont, ne az emberiséget idegesítsd a förmedvényeddel!
@Qtzko Matzko: "...a Pannon GSM-nél még az ügyfél volt a fontos, a Pannonnál már nem annyira, manapság pedig szinte csupán megtűrt egyed..."
ezért váltottam 2 éve.
no, nem mintha a técsoport jobb lenne...
az én kis 6600-ámmal semmi gáz. már tud repülni, úszni... hangulatomtól és tartózkodási helyemtől függ kis sorsa. sosem hagyott cserben.
@hagyma: én így fizettem '96-97 körül 180ezret a bécsi úti shell portálüvegért. harmaccor visszamenni egy szériahibás akksi miatt?
de megnyugodtam és ez a lényeg.
@hazank fia: örülök, hogy nemcsak nekem gúvad a szemem...
vagyis... örülök a toszt! hazánk szégyene az ilyen. (vagy íjen?)
salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.01. 22:00:01
Almaspite 2011.04.01. 22:04:09
Megdobbent 2011.04.01. 22:54:40
A nokiakkal meg nemtom mivan, de hogy allando megy rutinforrasztasra meg rutinszoftverbaszasra ez mar nekem gyanus. Talan szart gyartanak?
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.04.01. 22:57:56
lejart lemez
a legelso telefonom volt nokia, aztan felnottem
most mondjuk nincs semmilyen 3 honapja es 10 napja
Rosszindulatú Vászka 2011.04.01. 23:14:18
Nálatok fél nap alatt juthatsz vezetékeshez, ingyenes heji hívással, meg működnek a telefonfülkék is. Itt meg nem és nem. Kicsit messzebb mész innen nyugatra, már nem akkora kaland egy mobil, ellenben sokkal olcsóbb.
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.02. 13:57:13
4x1 órát bir az akksija és többször elkezd torzitani és szétkapcsol
Szerviz, +látjuk mi lesz
Viszont átrakta a régi telóba a SIM-et
horex · http://horex.uw.hu/ 2011.04.02. 14:03:15
Nemongyad már hogy 1-2 napon belül nem kapsz vonalast nálunk!
Viszont megszabadulni, idáig a 4 hónap alatt nem tudtam a tréhomtol, mindig volt valami kifogásuk
Persze lekapcsoltak olyan vonalat amit nem kértem
thinker_ 2011.04.02. 14:09:40
telefont csak kártyafüggetlenül, normális elektronikai boltban. lehet, hogy drágább, de megéri.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.02. 22:01:39
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.04.02. 22:22:29
Tron65 2011.04.03. 11:49:40
salapapa · http://salapapa.hu 2011.04.03. 15:58:18
miért programos ellenőrzésen keresztül kell helyesen írni, miért nem az ember tanulja meg?
ez itt a nagy kérdés!
az, hogy Nagyapám aki amúgy egy nagyon okos ember volt nem nagyon tudott helyesen írni mert a kettősté megy a j és ly közt számára sok különbség nem volt, az egy dolog. akkoriban ott a szabolcsi faluban még nem az iskola volt a legfontosabb az életben, hanem a magántermelés.
de hogy ma, 2011ben amikor a beképzeltnél beképzeltebb, többnyire felső iskolákat végző diákok még azon az alapszinten vannak hogy a helyesírásuk gyatrább mint soxor emlegetett Nagyapámé, ez már a szégyenkategória.
csak ennyit akartam mondani ezzel kapcsolatban. :)
kérésedre a lényeg: helyesírástudatlan csájé bement, hogy car a telefonja és az ex pannongéesem baszik kicserélni.
elég lényegretörő voltam? :D
@Tron65: talán mert még nem éltél vagy ha mégis, akkor eccerűen nem volt mobilod abban az időben, amikor még nem szemetet gyártott az összes cég?
2011.04.03. 20:49:02
vagodeszka 2011.04.04. 07:24:12
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.04.04. 07:36:18
Én a második "kellet"-nél hagytam abba az olvasást.
Az "egyesség"-et később láttam meg a végén. És még ő fikáz mást, hogy töri a magyart...
Fantomász 2011.04.04. 09:08:49
- ügyfélszolgálat BULGÁRIÁBAN! ezért van hogy a hölgy nem áll éppenséggel a magyar nyelvvel a helyzet csúcsán.
- szervíz szerelget, de számomra egyszerűen elképzelhetetlen hogy a Nokia számára olcsóbb volt pl az én esetemben NÉGYSZER utaztatni Bp és a szervízközpont között a készüléket, ahelyett, hogy első alkalommal kapott volna egy alaplapcserét.
Kicknick 2011.04.04. 10:55:01
Akkor a posztert már lehet?
mohopasi 2011.04.04. 15:31:47
Gromek · http://s2.images.www.tvn.hu/2007/02/19/14/45/www.tvn.hu_77d144c20119bee0e1b9747295346dec.gif 2011.04.04. 20:05:32
Ez és az ehhez hasonló esetek a cég költségvetésében pitiáner összegnek számít. Az viszont, hogy ilyen posztba bekerült, ezerszeres veszteséget jelent a reklamált készülék értékéhez viszonyítva.
Egyébként régen elmúlt már az az idő, amikor a Nokia név, mint név valami egyedülállót jelentett. Az ilyen esetek pedig csak döngölik a földbe a Nokia márkanevet. Miért jó ez nekik?
Bár, szerintem ez is csak magyar sajátosság. Szívatni, szívatni, szívatni... nehogy már valaki is elégedett legyen...
Xezs 2011.04.04. 21:02:10
A mobiltelefon hatalmas biznisz lett, pedig egy rohadék kis szar, és mégis mindenki ezt veszi tonnaszámra.
Nem a posztolót akarom bántani, csak elgondolkodtam. A múltkor is dugig láttam egy mobilboltot és pont azon filóztam, hogy mi a pöcsnek ennyi telefon, ha eleve az egy főre jutó már rég meghaladja az 1 egészet Magyarországon. De lehet, hogy már a 2 egészet is, nézze meg valaki a KSH honlapján.
Állítom, hogy ha 5 évente legfeljebb 1-szer cserélne mindenki telefont, a fele mobilos banda csődbe menne és akkor nem is lenne ez a flegmázás a javításokkal.
Az eldugott kis mobilüzleteket meg aztán végképp nem értem, hogy nem mennek csődbe. Legtöbbje szakadt kis lebuj, sunyi képű eladóval. Hamarabb mennék be egy késdobáló III. osztályú kocsmába, mint oda.
Xezs 2011.04.04. 21:08:58
"központi szervizbe megfigyelik"
Nem a szervizbe figyelik meg basszájba, hanem a szervizbeNNNNNNNNN!
Szőkebácsi 2011.04.15. 10:37:21
Xezs 2011.04.15. 20:03:27
Szőkebácsi 2011.04.16. 12:55:35
Xezs 2011.04.16. 19:22:18