Azért a jóízlésű viccnek is van határa. Láttunk már laza ügyfélszolgálatosokat, de amit Dóra a Philips Magyarország nevében kapott, az már durvább, mint egy diszlexiás Szerencsekerék-gála. Nem, az ügyfélszolgálatos nem külföldi és nem fordítógép (a teljes eredeti levél a képre kattintva jön elő):
Mellékelten küldöm a Philips Magyarország ügyfélszolgálatának egyik gyöngyszemét. A kedves ügyintéző fogalmazásán (nem bírunk) és helyesírásán kívül az is figyelemre méltó szerény véleményem szerint, hogy arra is képtelen, hogy megértse, amit irtam neki. Érdekelne minket a felsőbb vezetők véleménye is, hogy mit gondolnak erről, hogy ilyen ügyfélszolgálatosok képviselik a céget, de egyelőre még nem sikerült őket utolérni.
Továbbá az is érdekes, hogy lehet az, h egy másik országbeli Philips képviselet azonnal, ingyen és bérmentve kiküldi a kábelt, míg az ügyintéző meg az árgépről (egy teljesen más oldalról) odalinkel egy átalakítót, h azt vegyem meg. Ezt úgy érzik, hogy a kérdésre a lehető "legjobban" válaszoltak? Vicc. Plusz ezt meg sem értette X barátunk, hiszen érdekes hangnemben tájékoztat arról, hogy azért mert egyszer kaptunk kábelt, ez nem jelenti azt, hogy örökre kapunk. (?!)
Az utolsó 100 komment: