Tékozló Homár

A Philips ügyfélszolgálata lenyomja Schmitt Pált

2011.06.06. 08:35 | jackyll | 119 komment

Azért a jóízlésű viccnek is van határa. Láttunk már laza ügyfélszolgálatosokat, de amit Dóra a Philips Magyarország nevében kapott, az már durvább, mint egy diszlexiás Szerencsekerék-gála. Nem, az ügyfélszolgálatos nem külföldi és nem fordítógép (a teljes eredeti levél a képre kattintva jön elő):

Mellékelten küldöm a Philips Magyarország ügyfélszolgálatának egyik gyöngyszemét. A kedves ügyintéző fogalmazásán (nem bírunk) és helyesírásán kívül az is figyelemre méltó szerény véleményem szerint, hogy arra is képtelen, hogy megértse, amit irtam neki. Érdekelne minket a felsőbb vezetők véleménye is, hogy mit gondolnak erről, hogy ilyen ügyfélszolgálatosok képviselik a céget, de egyelőre még nem sikerült őket utolérni.

Továbbá az is érdekes, hogy lehet az, h egy másik országbeli Philips képviselet azonnal, ingyen és bérmentve kiküldi a kábelt, míg az ügyintéző meg az árgépről (egy teljesen más oldalról) odalinkel egy átalakítót, h azt vegyem meg. Ezt úgy érzik, hogy a kérdésre a lehető "legjobban" válaszoltak? Vicc. Plusz ezt meg sem értette X barátunk, hiszen érdekes hangnemben tájékoztat arról, hogy azért mert egyszer kaptunk kábelt, ez nem jelenti azt, hogy örökre kapunk. (?!)

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kandras 2011.06.06. 09:49:30

@É2I: én nem mondtam, hogy ez így helyes csak azt, hogy rájátszik. :)

vidéki suzukis 2011.06.06. 09:51:29

Az ügyfélszolga válasza minősíthetetlen. A Philips termékekkel együtt. Nálam egy kivételével elromlottak. Hifi, tv, monitor, nyomtató hamar feladta a harcot. Volt amelyik többször is. Tv: iszonyatosan zúg. Hifi: cd-lejátszó kétszer is tönkre ment, kazettás egység szintén, jelenleg csak rádióként használható. Minitor panelja kétszer is kipurcant. Nyomtatónak a tápegysége ment tönkre. Minden hiba garancia lejárta után jött, természetesen. A kivétel: villanyborotva. Na azt tudnak gyártani. Bonyolultabb dolgokat hanyagolhatnák.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.06. 10:05:17

"Továbbá az is érdekes, hogy lehet az, h egy másik országbeli Philips képviselet azonnal, ingyen és bérmentve kiküldi a kábelt,"

Heh! Erre lehet mondani, hogy ezért tart itt az ország? Meg hogy ez lenni külömbség, külfőd meg itthon közt?

cicmen (törölt) 2011.06.06. 10:08:12

@ColT: Szerintem Albániában vett 110 voltos Philips vasalót és most nem működik neki.

Secnir 2011.06.06. 10:10:22

@vidéki suzukis:
milyen Philips termék nem romlott el?
a garanciajegy.

@Szárnyati Gézа:
...ööö...
...és ez válasz a kérdésemre?

Connie 2011.06.06. 10:11:41

Na, ez az ügyfélszolgálatos is vagy pusztán kapcsolat alapján kapta meg az állást, vagy megkúratta magát. Ha pasi, akkor neki kellett megdugnia valakit, de rohadtul.
Ilyen helyesírással, általános iskola 4. osztályánál többet nem hiszem, hogy elvégzett. (Sőt, szerintem ott is szégyen így "helyesírni".)
Szerintem, sőt biztos, halvány büdös fogalma sincs a hivatalos levelekben használatos stílusról.
Ezek szerint, keményen kell basznia valakit, vagy magát kúratnia, hogy még mindig ott dolgozik.

Connie 2011.06.06. 10:15:49

Ja, a szövegértési képességeiről nem is beszéltem. Azt már általános iskola 2. osztályától mérik.
Arról nem is beszélek, hogy fogalma sincs a munkájáról, amit minden nap végez. (Hatalmas szégyen, ha valaki azt se tudja, mit csinál. Főleg, hogy nem is egy marha nehéz munkát végez.)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.06.06. 10:16:18

Először azt gondoltam, hogy simán nem magyar anyanyelvű az ügyfélszolgálatos. Aztán a stílusból kiderült, hogy az kell legyen.

misi46 2011.06.06. 10:16:37

@Sün‼: A teljes név: Rákai Filipsz

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2011.06.06. 10:23:26

@Secnir: Válasz, mert ha a jóembert egy l-lel hívták, akkor miért nevezte volna a cégét két l-lel?

mortalwombat 2011.06.06. 10:26:36

Hüjje diszkleksziLyás üggyféllszolgállatoss. Apu pici gyermeke felvéve 345 ezer nettóért ímél küddésre ügyféllszolgálatraaa.

varvizib 2011.06.06. 10:28:31

@vidéki suzukis:

Annyiból kötözködöm csak, hogy szerintem borotvát se tudnak gyártani.

Néhány éve vettem a Saturnban egy Philishave (a Phillips saját márkája) Speed-XL borotvát. Erre mondták azt, hogy nem csak vízálló, de nagyon gyors is, és erre utalt a "speed" felirat is. (Persze vásárláskor arra nem volt lehetőség, hogy bekapcsolt állapotban is megnézzem az amúgy 40 ezer körüli áron forgalmazott borotvát.)

3 napon belül vittem vissza a Saturnba, hogy ez egy csigalassú szar, ráadásul nem is szedi le úgy a szőröket ahogy kell, de sajnos nem kaptam vissza a pénzem, állítólag már nincs ez a 3 napos szabály. És mivel becserélni sem engedték, kidobni meg nem akartam, ahhoz drága volt, így azóta kénytelen-kelletlen ezt használom.

A Saturn egyébként azzal indokolta a visszaváltástól való elállást, hogy a borotva higiéniás termék (ehhez képest az újként nekem eladott készülék, ami kiállítási darab volt, még használat előtt tartalmazott szőrszálakat, szóval mindenekelőtt a vízállóságát kellett tesztelnem egy alapos mosással).

Az meg nem érdekelte őket, hogy lassú, meg hogy nem vág rendesen, mert szerintük ez egy szubjektív észrevétel, meg nyilván erős az arcszőröm, a műszaki adatok alapján viszont a készülék rendben van (az meg hogy milyen szöveggel adta el az eladó nem számít).

A Saturn egész vezetősége szarjon sünt, valamint a Philipsnél dolgozók közül is azok, akik a speed feliratot rátetették a borotvára.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.06.06. 10:30:33

@Connie: Avagy a főnöknek is ilyen a színvonala, és szereti magát haverokkal körülvenni.

2011.06.06. 10:32:31

Szerintem ez az egész azt jelenit, hogy a nyugati cégek annyira de annyira leszarják Magyarországot, hogy szándékosan ilyen alacsony értelmi és műveltségű embereket tesznek ügyfélszolgának. Mindegyik multi ezt játssza. Jáccja, Jácca, Játsza.
nem kívánt törlendő.

Soni 2011.06.06. 10:34:36

Az nem lehet hogy fordítógéppel csinálták, mert akkor nem lennének helyesítási hibák. Azt meg nem hiszem el, hogy bármelyik ügyfélszolgálaton foglalkoztatnának egy ilyen retardált barmot mint aki válaszolt. Ez vagy az ügyfélszolgálatos poénja, hogy lejárassa a céget, vagy a posztolóé!

dr. saint555 2011.06.06. 10:42:43

Az ügyfélszolga olyan, amilyen. De.
Azért a kedves poszt-toló is székelhetne minden reggel egy komplett süncsaládot, testméret szerint növekvő sorrendben.
Az ingyen dolgokra rájátszás okán. Nem a semmiért van rólunk az a kép nyugaton, hogy mekkora szarrágó, potyaleső egy nép vagyunk. Ha egy ótvaros, régi cuccod tartozéka tönkrement, vedd meg szépen, mint a világon 100-ból 98 ember. A maradék 2 meg Magyar.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.06. 11:09:03

@É2I: Az Opera Mini helyesírás-ellenőrzőjét hogy kell beállítani/bekapcsolni telefonon?@

Connie: Ne általánosíts, lehet, hogy csak szopni/nyalni kellett neki...

@Soni: Hidd el, több hasonló ügyfélszolgálat is van. Tudod: költségminimalizálás. Lehet, hogy valami sittes fél-analfabétát vettek fel.

Soni 2011.06.06. 11:13:29

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Minimálbérnél nagyon kevesebbet nem lehet adni, és hidd el minimálbérért is sok ember vállalkozna ilyen melóra. Ha valamelyik HR-esnek van mogyorónyi agya akkor nem őt veszi fel. Esetleg az lehet még, hogy másik országban van az ügyfélszolgálat, és ott csak ilyen magyar embert találtak. A válaszait meg az emailekre valószínű nehezen ellenőrzik, ezért ilyen bátor.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.06. 11:14:58

@Kandras: Játsszon azzal, ami egyidős vele!
@saint555: Ami a működéshez kell, az tartozék. Vége a "vedd meg - használd - dobd el" világnak, ugyanis a Föld energia- és nyersanyagkészlete nem teszi lehetővé ez a pazarlást. Egyébként ha annyira ótvaros, régi cuccról lett volna szó, a valódi márkaképviselet sem küldött volna semmit. Magyarozni meg takarodj valami szlovák vagy héber nyelvű oldalra!

mohopasi 2011.06.06. 11:18:20

No de hogyan választanának jobb ügyfélszolgát, amikor az, aki kiválasztja legalább ennyire suta a magyar nyelvhez? :D Új divat, nem kell megtanulni írni, van varázsszer mentségnek, diszlekszia, diszgráfia.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.06. 11:20:28

@Soni: "és ott csak ilyen magyar embert találtak."
Kizárt. Mivel Magyarország minden irányban önmagával határos, mindenütt vannak szépen, jól, helyesen író és beszélő magyarok. Persze fogyatékosok, buták és kocsmai budiban részegen csinált nagyképű bunkók is vannak mindenütt, de azokat valami más munkára kellene használni. Pl. aknamezőt tisztítani...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.06. 11:22:12

@mohopasi: Az önmagában nem baj, de akkor válasszon más pályát, aszfaltot teríteni úgy is lehet.

Sikamlós Jim DiGriz 2011.06.06. 11:28:50

no, a posztoló nincs lebaszva a "helyesírás ellenörző" helyesírásáért? Vagy én nem tudom jól?

Pedig ha már annyira ajánlotta, biztos neki is volna valahol egy helyesírás-ellenőrző, ami jelzi.

misi46 2011.06.06. 11:31:01

@Sün‼: Szerencsés ember Vagy!

mohopasi 2011.06.06. 11:37:34

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: általánosságban beszéltem, nem az adott szerencsétlen 3,14tsagyümölcsre.

Soni 2011.06.06. 11:42:27

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Ezzel sajnos nem értek egyet. Biztosan van olyan ország, ahol egyszerűen nemhogy helyesen írni tudó magyart nem találsz , de szimplán magyart sem.
Aztán ki tudja, hogy ezeknek hol van az ügyfélszolgálata?
Én szimplán nem hiszem el hogy ilyen megtörténik egy ilyen múltú ügyfélszolgálatnál. Bűzlik!

Soni 2011.06.06. 11:46:29

Esetleg még az lehet, hogy a kedves ügyfélszolgálatos két nyelvet beszél, és nem akartak felvenni csak azért még egy embert a magyar vonalra, így azt használják ami van.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.06. 11:53:17

@Soni: Ez nem kis kihívás. Még Jemenben is van vagy 50, pedig ott lőnek. Andorrában talán egy magyar sem lakik most hivatalosan, de nem is túl sok ott az éhbéres Ügyfélszolg Állat.

mortalwombat 2011.06.06. 11:54:13

Az ilyen vegyen szécsenyikártyát volt már?

Soni 2011.06.06. 12:00:05

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Akkor maradjunk Jemennél. Szerinted az ország bármelyik részéről átköltözne az az az 50 ember, ha tegyük fel Al Mukalla-ban lenne az ügyfélszolgálat? Nem hiszem.
Tudni kéne hol van a Philips ügyfélszolgálat, utána elvethetnénk az ötletem.

cicmen (törölt) 2011.06.06. 12:03:44

@saint555: Azért a kedves poszt-toló is székelhetne minden reggel egy komplett süncsaládot, testméret szerint növekvő sorrendben.
Az ingyen dolgokra rájátszás okán.

Ez csípi az én szememet is! A kábel nem az erdőben nő mint a gomba! Különben is hol vette azt a szart, hogy nem szabványos itt? Ingyen és bérmentve meg vagy küldenek, vagy nem. Nem kötelező, nem jár! Azt, meg meg is írták hogy itt nem, forgalmazzák. Mit nem lehetett megérteni szarrágókám?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.06. 12:03:49

@Soni: Egy ügyfélszolgálatnak ponty az a lényege, hogy bárhol lehet, ahol van internet és esetleg telefonvonal. Akár egy teveistállóban is.

Soni 2011.06.06. 12:09:01

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Az oké, de nagyon kevés olyan ügyfélszolgálat van ahol otthonról is végezhető a munka. 99%-ban ugyanúgy be kell járnod mint bármely más melóhelyre.

Cr 2011.06.06. 13:22:54

Ez kabaré, eleve úgy íródott

uni1002 2011.06.06. 13:45:32

@vidéki suzukis: Már villanyborotvát sem.
Apámnak vettem egy 6900-as típust, egy hét használat után sziréna szerűen el kezdett visítani. Az egyik forgó kés csinálja, az én két év óta használt ugyanilyen 6900-om teljesen csendes. Próba-ellenpróba, az enyémből.
Gondoltam visszaviszem, de rendesen vág, csak rohadt zajos. A konstrukció láthatólag olyan mint a régié, csak közben pontatlan, hibás lett a kivitelezés. Elég ha néhány század millimétert kopott egy présgép, de nyomja tovább a kínai Philips.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.06.06. 14:00:49

Az már kiderült biztosan, hogy a 2. levélben direkt van 3x annyi hiba? Ha igen, akkor nagyon ráérhet, több munkát neki!

Karcsi75 2011.06.06. 14:12:28

Milyen kábel kell? Ne várj a tulipánosokra, küldök neked ingyen!

chabusch 2011.06.06. 14:14:43

Igen, az ügyfélszolgálatos egy külföldi pasi. Anno a "gentlewake" órám kapcsán panaszkodtam nekik, hogy a gentle számomra nem atomrobbanás hangerejű csippanást jelent. Továbbá mennyire gagyi már, hogy ha elmegy a hálózati áram, a cucc nem képes átkapcsolni elemre, csak akkor, ha kihúzom a kábelt az órából.

A pasas kb. hasonló finomsággal hajtott el a vérbe.

Viktus 2011.06.06. 14:21:24

Philips ügyfélközpont gondolom nem itt van, és aki a magyar panaszokkal foglalkozik gondolom nem tud magyarul, de kellett neki a meló, és a google fordítóval eltrükközik ...

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.06.06. 14:28:45

Dóra nem tudja, hogy a Filipsz magyarországi ügyfélszolgálata jelenleg Indiában található.

telkoe 2011.06.06. 14:38:12

@Yooha: Tobb munkat, lehetoleg aso / kapa / talicska mukodtetesevel egybekotve. Ott senkit sem fog zavarni a humora es a helyesirasa. Bar ilyenkor idoszeru lenne a fonoke szeket is egy kicsit megbillegtetni, mert nem veletlen ha egy kis ugyfelszolgalati hulyegyerek ilyet mer megengedni maganak.

Cégügynök 2011.06.06. 14:40:54

Az LG se különb... sőt...

Cégügynök 2011.06.06. 14:41:58

Csak a lustaságom tart vissza, hogy felnyomjam az LG ÜF gyöngyszemeit...

alfabela2 2011.06.06. 14:42:14

Dalbir már nemcsak a BB-nek dolgozik :-)

És ha már a tisztelt vásárló helyesírásilag vágott vissza, akkor miért nem tett szóvá a többi hibát, úgymint:
- köszönjük (hiányzó vessző) hogy
- cserélni (hiányzó vessző) de
- tipusu = típusú
- átalakitót = átalakítót
- birunk = bírunk (stilisztikailag inkább "tudunk" illene)
- átalakitó = átalakító
- kérjük (hiányzó vessző) csak
- e-mailre (hiányzó vesszó) ha

Ehhez képest egyetlen hibát megemlíteni, ami lehet szimpla elütés is, olyan snassz :-)

mildi 2011.06.06. 14:47:13

@Viktus: egyetlen fordítóprogram se ír le olyanokat, h hazza, íngyen, kérdeszte, köszönyjük

gyanús, hogy a válasz direkt ilyen hibás. legyen mivel játszania a poszt tolónak a paplan alatt, ha már láthatóan erre izgul.
(más kérdés, hogy ezt nem lenne szabad egyetlen cégnek sem engednie)

Nevem Earl 2011.06.06. 14:57:59

Hűbazmeg, ez a levél ökölcsapás a szememre! :) Hogy lehet ügyfeles ekkora tahó? Mit keres ez ott?

--cs-- 2011.06.06. 15:27:12

A cikkben megjelent információval ellentétben a Philips Magyarország ügyfélszolgálata Lengyelországban üzemel. Azaz a levelet egy külföldi írta, aki csak tanult magyarul, de ez nem az anyanyelve.

Ettől függetlenül szerintem is gáz, hogy egy ekkora cégnek nem telik magyarországi ügyfélszolgálatra.

Blazsevacz 2011.06.06. 15:27:55

Vállalatunk nevében ezúton kérek elnézést a jelzett levél tartalmáért, valamint formájáért, és a lehető leghamarabb kivizsgáljuk, hogy egy ilyen válasz hogyan kerülhetett ki vállalatunktól. A tisztelt vásárlót kérem, hogy az adapterrel kapcsolatban legyen szíves vegye fel velem a kapcsolatot, és megpróbálok segíteni annak beszerzésében.

Tisztelettel,

Blazsevácz Péter
Philips International Cluster
Corporate Communications Director
peter.blazsevacz@philips.com

Coyote82 2011.06.06. 15:35:52

Hajrá Péter!
Philipses dolgozóként lesül a képemről a bőr - de feltételezem, nem magyar anyanyelvű emberke az ügyfélszolgálatos.

Krogshöj 2011.06.06. 15:38:48

@Secnir: Nem a Török Szultánra gondolsz?

magpet · http://zsemlediszno.blog.hu 2011.06.06. 15:40:12

A napokban én is hívtam őket. Egy francia akcentussal beszélő úrral csevegtem. A kérdésemet ő se értette meg, viszont nagyon kedves volt. :)

Secnir 2011.06.06. 15:55:27

@Krogshöj:
gondolhattam volna rá is. Török Szultán is ugyanúgy írt, mint Fülig Jimmy.

dr. saint555 2011.06.06. 15:55:41

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

"Ami a működéshez kell, az tartozék."
- Ebben egyetértünk. Amiben talán nem, az az, hogy a többéves használt vacakhoz nem a gyártó kötelessége a tartozékokat ingyen a rendelkezésére bocsátania minden szarrágó, ruppótlan senkinek. Más kérdés, hogy komolyabb cégek megteszik néha, mert nekik ez jó reklám.

"Magyarozni meg takarodj valami szlovák vagy héber nyelvű oldalra!"
- Kis pofám. (Ide) Született magyarként, ősi Magyar nevemmel, a habfehér bőrömmel ott magyarozok, ahol nekem jól esik. Ahol az adómat és minden sarcomat fizetem az első fizetésem, vagyis 1983 óta. Amely ország határait másfél évig őriztem fegyverrel, nem teljesen önszántamból. Stb. Szóval nehogy már te vakkantsd meg nekem, hogy hol használhatom a Magyar szót.

dr. saint555 2011.06.06. 15:58:29

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Nehogy már te vakkantsd meg nekem jóbarát, hogy ide született Magyarként mikor és hol használhatom a Magyar jelzőt.
A használt, többéves vacakhoz meg csak a szarrágók tarhálnak ingyen tartozékot. Erről ennyit.

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2011.06.06. 16:09:05

@saint555:
Valóban, mindenki úgy használja a magyar jelzőt, meg bármilyen másikat is, ahogy akarja.
Az viszont egyszerű tény, hogy a "magyar" jelzőt a magyar nyelv helyesírási szabályai szerint kisbetűvel írjuk. Persze ettől még bárki eltérhet ettől, szíve joga, azonban pusztán makacskodásból a helyesírási szabályok nem változnak meg.

Géza, kék az ég! 2011.06.06. 16:26:55

Magyarországon nem kell tudni helyesen írni ahhoz, hogy fontos pozícióba kerülj.

Vannak, akik a helyesírás ismerete nélkül is egészen jól elboldogulnak, sőt.

Akkor mit várjunk egy ügyfélszolgálatostól?

Elég, ha oda tudja karcolni a 3 keresztet a lap aljára és teszi jól-rosszul a dolgát. Hajrá közoktatás lebutítása! Még több hülyét egységnyi idő alatt, olcsóbban!

vuvuvu2 2011.06.06. 16:29:32

Éljen az outsourcing :-) Látom, már másnak is feltűnt, hogy az ügyfélszolgálatos nem magyar, hanem egy valszeg környező országban működő központ alkalmazottja, aki nem anyanyelvi szinten beszél magyarul. Azért lássuk be, hogy nem olyan rosszul. Most tegyük akkor ehhez hozzá, hogy a nálunk működő ún. SSC-k, azaz hasonló szolgáltató központok dolgozói kb. így nyomhatják idegen nyelven a leveleket mint ez a szerencsétlen... No comment. Egy ismerősömet egyébként éppen most akarják becserkészni egy SSC-be a kb. alapszintű görög nyelvtudásával, mert annyira nem találnak senkit, hogy még ő is megfelel. Ezek után ki csodálkozik? Kíváncsi vagyok mikor jutnak el oda azok az okosok akik kitalálták ezeket az SSC-ket, hogy többet ártanak velük, mint amit használnak...

230e 2011.06.06. 16:29:42

@saint555: Nem mondanám, hogy csak mi magyarok lennénk ilyenek.
Angol, holland, német, hosszú-hosszú évekig használ egy készüléket, és nem mindenki rohan lecserélni, csak azért mert nem a legújabb termék.
Ingyen tarhálás? Kezdők vagyunk a kintiekhez képest.

Egyébként pedig nagyrészt ilyen gesztusokkal tartod meg a vevődet, és nem azzal, hogy csili-vili több milliós reklámokat nyomatsz.

SALE Kálmán 2011.06.06. 16:58:00

@saint555: 83 óta mikor volt olyan, amikor fegyverrel kellett őrizni a magyar határokat? Vagy a kifelé igyekvést akadályozandó őrizted? :) Mert olyan még lehet...

SALE Kálmán 2011.06.06. 16:59:58

Szerintem naivak vagytok, egy egy ide született jó magyar állatpolgár lesz. Valószínűleg 20 éves kora körül, azoknál trendcsi most, hogy hülyék mint a segg, és ha szóvá teszed, kikérik maguknak.

hörgőszelep (törölt) 2011.06.06. 17:03:26

Nem lehet, hogy a Schmitt ezeknél tanult? Helyesen: "Nem-e lehet-e, hogy "stb.

Chapell 2011.06.06. 17:08:55

Azért a posztoló is futtathatott volna egy helyesírás ellenőrzőt az emailre amit küldött ;D

popocatepetl 2011.06.06. 17:29:53

Bunkó ügyfélnek miért kéne nem-bunkó módon válaszolni?

nadiposzata 2011.06.06. 17:57:33

ez a szóhasználat és a helyesírás is a szórenddel nekem nagyon dél-vidéki.
Ott bírnak dolgokat még mindig, háborodnak fel, ha megemlítik, hogy nem így kéne írni....

2011.06.06. 19:00:04

láttam páran leszarrágózták a poszt-tolót.
nos, megnéztem az ominózus átalakítót. tényleg az.
ezért a párszáz forintos szir-szarért képes voltál emailt írni az üsz-nek? le a kalappal.

dr. saint555 2011.06.06. 19:43:31

@Mentholos Manó:
A sorkötelezettség megszűnéséig pl.? Igaz, a vége felé már csak 6-12 hónap volt a sorkatonai szolgálat. Nekem sajnos nem volt ekkora szerencsém. Az én korosztályomnak 18 hónap volt ugyanez. Édesapám annó még 3 évig nyögte ugyanezt, de ez már nem tartozik ide szerintem.

deneron:
Azért, mert szarrágó. Ezt motyogom. Nem vagyok egy Krőzus, de ilyen esetben szó nélkül megveszem a tartozékot és nem a Philipstől lejmolok. Tuti nem vinnyognék ilyesmi miatt felháborodva. Persze ez nyilván az én bajom.

Megdobbent 2011.06.06. 19:57:51

Visszasirjuk mi meg EDE-t es Palkovicsnet, ok legalabb helyesen irtak. Smitpaca meg trendy, nincs mit tenni.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.06. 22:24:09

kedves Dóri!

igen, a zügyfélszólgállatós hejessírása brzalmass. de az, hOGY te is fojamatossan házol ahelyett hogy kiírnád rendesen magyarul a szavakat, öngólnak tűnik ebben a posztban.

vagyneme? :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.07. 01:00:27

az elso philpsem egy videomagno volt, olyan 86 kornyeken
es az volt az utolso is jo darabig, mert fel ev utan tokolodott, aztan mindig, szar volt ahogy volt

viszont villanyborotvaban kifejezetten erosek, 4 eve nyuzok egyet es perfekt

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.07. 01:02:28

@varvizib: nekem norelco van, szerintem az filipsz, vagy csak gondolom?
120 dollar volt es pepec

England win The Ashes! 2011.06.07. 01:11:06

Gyanús, hogy Vászka elvtárs még mindig nem kommentelt ehhez a poszthoz. Naggggyyyyon gyanús...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.06.07. 01:43:28

@Mentholos Manó: szerintem meg most is van hatarorseg, amit altalaban fegyverrel teljesitenek, de 83-ban abszolute volt
en akkor voltam katona en a legteret felugyeltem lokatorban, de volt geppisztolyom is

SALE Kálmán 2011.06.07. 06:45:32

@saint555: @hagyma: Jah értem, és hányszor lőttetek vele? És hányszor úgy, hogy valakit el is kellett volna találni? És hányszor sikerült? :))

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.07. 08:14:41

@Mentholos Manó: '86ban még biztosan. én akkor "szolgáltam" a házat.
eccer lőttem (lőhettem bizonyos felsőbb vezetéssel való összeférhetetlenség miatt), akkoris csak táblára. 29jött össze 3 lövésből.
szívesebben tettem volna Breki főtörzsre lentiben, akár mint mozgó célpontra is. :)
rühelltük egymást... szívből. persze a laktanyában ő volt az úr, tehetetlen voltam. aztán leszerelés után pár hónappal már a HB sem fenyegetett, így leutaztam hozzá és hülyére vertem.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2011.06.07. 08:16:13

@saint555: Tisztességes és értelmes magyar ember nem erőszakolja meg az édes anyanyelvét mondat közben nagy kezdőbetűvel írt mellék- és köznevekkel, és nem használja e gyönyörű jelzőt szitokszóként. Persze, ha valaki tisztességes és értelmes, de nem magyar, vagy tisztességes és magyar, de nem értelmes, illetve ha értelmes és magyar, de nem tisztességes, akkor annál inkább. Pedig "a nyelvtani hiba gondolkodási hiba".

@hagyma: Határőrség már évek óta nincs, beolvasztották a rendőrségbe a schengeni csatlakozáskor. A hivatásosok is rendőrök lettek, mármint azok, akik még nem mentek át a konkurenciához pénzbehajtónak, maffiózó-testőrnek, ember/ cigaretta/ fegyver/ drogcsempésznek.

nadiposzata 2011.06.07. 18:33:27

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: tanulok a pasimtól.

Egyébként tényleg így van.

MR.G. 2011.06.07. 19:14:52

Az a baj velük, hogy kiszervezték min. Romániába... ott van egy magyarul vakeráló csákó... aki engem felhívott annak olyan akcentusa volt, hogy csak na....

dr. saint555 2011.06.08. 08:19:53

@salapapa:
Örülök, hogy sikerült fogást találnod. Nekem a Magyar egy név. A nép és az ország neve, ahová születtem. Mellesleg a családnevem is ez. Mindig is nagybetűvel írtam és mindig is így fogom. Ne te tudd már, hogy én szitokszóként, vagy a büszkén felvállalt magyarságomért használom így, ahogyan használom. A nyelvészkedésedet meg Kb. leszarom.
Te nekem ne csahold már meg, hogy én mennyire vagyok Magyar, értelmes, vagy tisztességes. Bírom az ilyen, többségében bunyevác, szláv, vagy román nevű és származású majmok kioktatásait a magyarság kérdéséről. Pfff.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.08. 09:21:27

@saint555: :) örülök, hogy rámtaláltál!
de csak hogy tudd: nem én voltam, ki a "magyarságodat" kétségbe vontam és nem én szóltam be, hogy nagybetűvel írod-e nevedet.
nekem egy dolog szúrt szemet... mégpedig hogy nem konzekvensen használod a szervIz és a szervÍz szót. mintha halvány lila segédfingod sem lenne, hogy helyes. :D
megsúgom: rövid "i" a helyes.

ami a magyarságomat illeti, nemtoom melyik állatfajhoz tartozom de tiszta szívből remélem nem ahhoz, amelyikhez Te. :)

VAU! :D

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.08. 09:27:50

@saint555: uppssz... az nemis ebben a posztban volt. :D
viszont a házás igencsak öngól akárhogyis vesszük, amikor helyesírást -is- ekézünk! :)

de néccsak ezt a reakciót! ő sokkal többet észrevett, mint én hullafáradtan:
homar.blog.hu/2011/06/06/a_philips_ugyfelszolgalata_lenyomja_schmitt_palt/fullcommentlist/1#c13674742

nnna.

dr. saint555 2011.06.08. 13:20:42

@salapapa:
Igazad van. A hozzászólást valóban nem neked szántam. Bár úgysem hiszed el nekem szerintem, de kitalátor nekem szóló hozzászólása alatti "válasz erre" feliratra kattintottam, mivel neki akartam eredetileg válaszolni. Fórum motor esetleg? Mivel nem neked szántam a dolgot, így a magyarságoddal sincs semmi bajom, elhiheted. De látom nagyon kellett már neked is valaki, akivel szemben nagyon megcsillogtathatod a nyelvtani műveltségedet. Ha ez neked örömet okoz, lelked legyen rajta.
Viszont ha már így belefolytál a helyesírásba, elvakkantanám neked, hogy akkor ekézhetnél ezzel, ha én bárkit is ez alapján szóltam volna le. Csakhogy senki helyesírását nem kritizálom, mert az enyém sem tökéletes. Nem így van ezzel itt mindenki, elhiheted. + Veled és gondolom több más emberrel ellentétben, nekem sem időm, sem kedvem a leírt dolgokat hatszor átnyálazni és a becsúszó helyesírási hibákat és esetleges elütéseket javítgatni. Azt látod, amit elég gyorsan bepötyögök. Hogy ez neked nem tetszik, sajnálatos. Ha ennyire zavar, javaslom ugord át a kevés hozzászólásomat. Ennyi.

dr. saint555 2011.06.08. 13:38:15

Ha már az ekézésnél tartunk. Most én is papolhatnék neked a mondat eleji nagy betűről (megsúgom neked: mi itt vidéken a mondatokat nagy betűvel kezdjük). Kioktathatnálak az "akárhogyis" (megsúgom neked, hogy mi itt vidéken akárhogy is) -nak írjuk) helytelen írásmódjáért is. A magyartalan "uppssz" és "néccsak" szavakra már időt sem pazarolnék, ha nem sértődsz meg emiatt. Javaslom akkor oktass ki kéretlenül másokat, a helyesírási hibáikról, ha a tiéd abszolút hibátlan. Addig .....

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.08. 13:41:50

@saint555: kezdjük az elejétől:
Te vagy a pószter?

a) ha igen, akkor a szabad véleményezés lehetőségét felhasználva megjegyezném, hogy rühellem a "házós" írásokat. emellett nem illik ekézni egy olyan helyesírással rendelkező egyedet, aki sem fogalmazni, sem helyesírni nem tud, mialatt magad is vétesz a szabályok ellen.

b) ha nem Te vagy a pószter, akkor egy félreértés miatt estünk virtuálisan egymásnak és akkor bocsi.

salapapa · http://salapapa.hu 2011.06.08. 13:43:30

@saint555: ...csak vauzok. talán ha azt még szabad...

dr. saint555 2011.06.09. 09:17:59

Nem én vagyok a poszt-toló.
Én is bocsi, de szerintem a fórummotor ugrasztott össze minket. Az x júzernek küldött "válasz erre" neked ment el. Kétszer is megnéztem, hova kattintok, szóval tuti jó helyre tettem ezt. Ennyi az előzmény szerintem.
Beűűű :D

Takacs Jeno 2011.06.09. 16:28:46

Inkább kussoljatok, és figyeljük, mit reagál a Phillips cég. Elvégre erről van itt nagybaszó? Nemde?

anarch 2011.06.10. 13:27:21

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Könnyen meglehet, hogy egy börtönben van az ügyfélszolgálat. Volt is egy érdekes cikk pár éve, hogy valamelyik amerikai utazási iroda (légitársaság?) ügyfélszolgálata egy börtönben működött. Szóval a kedves rab bácsiknak simán megvolt az ügyfelek neve, lakcíme, milyen árfekvésben utaznak és persze hogy mikor nem lesznek otthon :).

Hmm, kis guglizás után úgy tűnik, hogy ez egyre népszerűbb dolog:

www.suite101.com/content/america-outsourcing-employment-to-prisons-a175933

/tno+DA= 2011.06.14. 14:32:13

Ezen nincs mit csodálkozni, ha az ügyfélszolgálat Romániában, Kínában vagy éppen Indiában székel! :S
süti beállítások módosítása