Más ügyfélnek is meggyűlt már a baja a szolgáltatóval, a GVH is bünteti, és Szg története sem tett sokkal jobb benyomást a társaságról. Óvatosan hát az ügynökökkel.
Péntek délután csengetnek. Egy srác és egy csaj (igen ez a helyes kifejezés, bár bizniszmódiba voltak öltözve) áll ott, a srác beszél, közben rágózik, nem mutatkozik be, nem mutat arcképes igazolványt sem. Azt mondja: A távközlési társaságtól jöttünk, ellenőrizni a kollégáink munkáját. Rákérdezek: Invitel? Ő: Az.
Szép, már nem is merik kimondani a nevét, ami nem lep meg, a helyi újság is írta, hogy a párosával érkező ügynökök agresszívek, és hazudnak. Sőt, a Digi számlám (internet) mellett volt egy kérdés-válasz lap, amiben szintén a konkurencia ügynökeiről volt szó, miszerint se anyag, se névjegy, csak nyomják a sódert. És tényleg.
(Nálam már voltak egyszer az említett kollégák, vitáztunk egy sort, próbáltak győzködni, én meg még észérvekkel reagáltam, azóta persze tudom, csak vesztegettem az időmet. Mindenesetre a kiképzési mintáikba nagyon nem illek bele, bocs. Naná, hogy nem írtam semmit alá. Aki akkor többet beszélt, egy ritka tenyérbemászó arrogáns nyikhaj volt, a másik kulturáltabbnak és értelmesebbnek tűnt, de ő nem sokat szólt.)
Ezek most ugyanazt akarták, a digitális átállás miatt jöttek, írjak alá, ha még nem, ez a lényeg. Felmérik az igényt, megbeszéljük a csomagot, a kedvezményeket. Mondtam, előbb adjanak valami nyomtatott anyagot, szeretném nyugodtan átnézni. Azt mondja a suttyó, nem postás ő. (Itt kellett volna az orra előtt bevágni az ajtót, de végig igyekeztem udvarias maradni.)
Az nagy baj, mondtam neki, mert szóban semmit nem hiszek el (szüleimet átverte pár éve egy Invitel-es rohadék ügynök, CPS-sel, egy év után sikerült megszabadulni tőle), ő csak elhadarja, én a felét elfelejtem, ő meg másnap annyit tagad le belőle, amennyihez pofája van (ezt nem pont így fogalmaztam meg, de a lényeg benne volt). Különben is, ha komolyan gondolják az átállásosdit, nem hiszem el, hogy nincs írásos anyaguk. (És egyébként is csak 2012. december 31 a határidő.)
Erre elkezdett rizsázni, hogy az írásos anyag a kukában landol, meg hogy azért jönnek, mert ők állami cég, és állami támogatással olcsóbb, és az meg nem jut mindenkinek. (Tényleg ezeket mondta, szegény hiszékeny nyugdíjasok biztos be is dőlnek, nekem eddigre a befogadási hajlandóságom átment negatívba, mondhatott volna bármit.)
Közöltem vele, hogy ha kapok nyomtatott anyagot és névjegyet (akár postán, akár személyesen), ígérem, hogy nem dobom ki, átolvasom, ha kérdésem van, jelentkezem. Addig meg kár pocsékolni egymás idejét.
Az Invitelt már 2005-ben megbüntette a GVH a hazug ügynökei miatt, most miért próbálkoznak ugyanazzal? Óva intek mindenkit a hasonló ügynököktől, ezek bármit képesek hazudni a jutalékért.
És figyelmeztessétek az idős szülőket, nagyszülőket, ők a legveszélyeztetettebbek. (Ugyanis azt mondják, ha nem köt szerződést, nem fog tudni tévézni, megszűnik a sugárzás. Aminek csak a töredéke igaz, a földfelszíni sugárzás valóban megszűnik, de aki kábelszolgáltatón keresztül kapja, azt nem érinti, csak azt, aki hagyományos antennával.)
Legközelebb rövidebben letudom: a kollégáival mindenben megegyeztünk, minden szép, minden jó. Csak menjenek a francba.
zsiráffff (törölt) 2011.07.25. 13:15:47
zsiráffff (törölt) 2011.07.25. 13:17:03
É2I 2011.07.25. 13:20:28
Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!
Úgy hogy nem.
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.07.25. 13:20:51
Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.07.25. 13:21:58
lomposfarkas 2011.07.25. 13:24:03
És ha jönnek a jehovisták, nehogy elzavard őket, velük nagyon szórakoztató konzultálni :)
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.07.25. 13:25:35
ügyfélszolgálatos 2011.07.25. 13:26:08
:) Azóta nem jártak arra.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.07.25. 13:33:26
Nem voltam udvarias.
Secnir 2011.07.25. 13:35:53
...akkor most térjünk át a fikció világába.
Én egy viszonylag intelligens betörő vagyok, csak olyan helyekre megyek, ahol nincs kutya, riasztó, nagymama, és napközben dolgoznak, vagy éjjeliőr a tag. és akkor éjjel megyek.
Igen ám, de a fidesz kivételével senkinek nincs nyilvántartása arról, hogy ki kicsoda hol lakik és mit csinál! Ezért két fiatal tagot megbízok, hogy Invitel területen csöngessenek be néhány címre (telefonkönyvből kimásolom, hogy kinek van 24-es száma, lehetőleg fogorvos, informatikus, vagy nőgyógyász legyen), és menjenek be, mérjék fel a terepet. Nézzék meg, van-e riasztó, a kérdések között burkoltan megérdeklődöm, hogy napközben otthon van-e (napközben mennyit telefonál otthonról? semennyit, este 7-kor jövök haza), kutyát el kell-e zárni, amikor bemennek stb.
ezeket szépen összeállítom, letesztelem (kb 15 összeírt célpontot mindennap felhívok kétszer 2 és 4 között, ha felveszi, akkor ajánlok neki egy üdülést, úgyis leteszi).
Ha okés a dolog, akkor kimegyek kocsival körbejárok (megnézem a szomszédokat is, ha véletlenül nincsenek összeírva), és megtervezem a betörést. Ha kicsit jobban vagyok eresztve anyagilag, akkor a két "ügynök" egyik rejtettkamerás felvételeket is csinál, miközben a lakásban vannak, amiket utólag ki lehet elemezni.
de lehet, hogy csak én vagyok paranoiás...
T-5 2011.07.25. 13:36:54
zsiráffff (törölt) 2011.07.25. 13:40:10
tBm 2011.07.25. 13:40:42
É2I 2011.07.25. 13:40:57
On:
Én is voltam ügynök (nem túl sikeres és főleg nem átdaszós, de tanultam egy pár lerázós módszert). Így mindig meghallgatom őket, majd amikor beizgul, hogy biznisz lesz, akkor elmondom neki, hogy a konkurenciájuknál dolgozom. Így sajnos hivatalból nem köthetek szerződést velük, pápá. :P
elwood 2011.07.25. 13:41:04
homar.blog.hu/2008/09/09/csukd_be_az_ablakod_mert_bejon_az_invitel
É2I 2011.07.25. 13:49:16
De olyat meg főleg nem mondok nekik, mikor vagyok/nem vagyok otthon.
Ettől persze még...
Egyébként a paranoiád jogos, ha betörésre adnám a fejem én is így csinálnám. Azzal a kivétellel, hogy a felvett ügynökök se lennének beavatva...;)
varvizib 2011.07.25. 13:53:19
Ami érdekel, azt úgyis megnézem moziban, vagy letöltöm, vagy online nézem. Reklám nélkül, akkor amikor akarom.
Secnir 2011.07.25. 13:53:38
ez egy részlet volt a vallomásomból, négy évvel ezelőttről. három évet kaptam a részletes beismerésér'
:-)
bunndda 2011.07.25. 14:30:32
dr. _mmm_ 2011.07.25. 14:37:17
"háttekivagykisfiam?.. elszöktél a napköziből?"
Ezekkel nagyon bunkó tudok lenni :) család meg ezen röhög
vizsla_barat 2011.07.25. 14:43:30
.lll. 2011.07.25. 14:45:19
Gyűjtőjegyes 2011.07.25. 14:52:07
admin@szopoalarc.hu · http://szopoalarc.blog.hu 2011.07.25. 15:31:49
1. Miért nem azzal kezdi a suttyó, hogy "XY vagyok Inviteltől, kezicsókolom..." (távközlési cég? ha mást kérdez vissza a posztoló, akkor mást mond...?)
2. Egy nyomoronc szórólap/névjegy nincs nála? Nemá...
3. Ha ügynök lennék nem hazudnék olyat, hogy "állami cég", az emberek 90%-a tudja, hogy olyan már nincs is :)
(ami van, az nem távközlés)
Amúgy a posz toló kapjon büntetést a hosszú, unalmas, semmitmondó, nemisidevaló poszt ér.
telkoe 2011.07.25. 15:41:48
.lll. 2011.07.25. 16:21:00
ez a beszéd
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2011.07.25. 17:10:36
Szerencsére észnél voltak és mondták, hogy ki van csukva, hogy bármit aláírnak de még csak szóban nem is bólintanak semmire. Adjon az ügynöQr valami szórólapot de inkább hivatalos árajánlatot, tájékoztatót meg az elérhetőségét, majd a fiam keresi.
Tacepao persze nem lett, de egy kis sajtfecnire ráírta kézzel a telszámát és azt hogy jancsika13@freemail.hu ... :)
Felhívtam (leginkább kíváncsiság) és jó borsos áron kínálják a cuccot, csak hát nem sikerült az antenna hungária mindigtévé ára alá menni. Leginkább a 10x célozták be. A net meg a telefon nem kell, előbbit osztja a szomszéd utóbbit meg megoldja feltöltőkártyás mobillal.
estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.07.25. 18:46:20
Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.07.25. 19:27:09
Megdobbent 2011.07.25. 19:33:01
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.25. 21:02:26
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.07.25. 21:04:16
O a kivetel
Mylady 2011.07.25. 21:25:22
itt vártam egy pillanatot az "elnézést a zavarásért, viszontlátásra" búcsúra (hiába, no, udvarias ember vagyok), ehelyett folytatta: "igen, nos, ez egy bibilián alapuló felmérés"
itt viszont levágtam a kagylót
Nem invitel, de jólesett elmesélni.
salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.25. 23:42:49
kértem szépen menjen, nem érdekel.
ugat.
amikor másoccor léptem a lábára miközben véletlenül meglöktem a százhat kilómmal, motyogott -mondani nem mert a suttyója!- valamit és elmentek.
az a baj, hogy valóban az öregeket fogják lehúzni. :S
salapapa · http://salapapa.hu 2011.07.25. 23:44:31
"váratlan vendégnek küszöbön a helye!"
sok igazság volt a mondásaiban...
Megdobbent 2011.07.26. 04:41:22
Hanem multkor mellettem is besurrant egy venasszony a kapun, mar epp hajtottam volna el a kurva anyjaba ugy baratsagosan, amikor latom am, hogy a verkereszteny mifaszomegyhazi baszomhirlapot tolja be par postaladaba kis kockasfuzetbol azonositva a derek elofizetoket :>
De meglepoen alja bunkok ezek ugy mind :)
Valamikor nekem is magyarazott ilyen ragozo ugynok valamit, mondom jovan adja meg a webjuk cimet, majd utananezek mivel hazal es ha gondolom a kozpontjukkal leszerzodom. Azota nem jott :/
InvitelGuide · http://www.invitel.hu 2011.07.26. 16:56:33
Az Invitel közösségi média operátora vagyok és a fenti blogbejegyzés nyomán írok nektek azzal a céllal, hogy a felmerült félreértéseket tisztázzam.
Ahogy a cégünkről szóló korábbi bejegyzésekben, úgy ebben sincsenek olyan konkrét információk, amelyek alapján az esetet házon belül gyorsan és eredményesen kivizsgálhatnánk. Ha az érintett olvassa soraimat, kérem, küldje el nekünk elérhetőségét, mert szeretnénk felvenni vele a kapcsolatot, hogy további részleteket tudhassunk meg az esetről. A címünk online kukac invitel.co.hu.
A szolgáltatás – amelynek kapcsán az érintettet felkeresték - sajátossága, hogy ügynökökön és a telefonos értékesítésen keresztül a leghatékonyabban kommunikálható és eladható, hiszen nagyszámú, egyenként nem túl magas összegű szolgáltatás eladásáról van szó. Tapasztalataink alapján ez a módszer az ügyfeleknek is kényelmesebb, hiszen a szerződéskötés a lakóhelyükön vagy telefonon keresztül történik, és nem írásban, vagy az ügyfélszolgálati pontokon, mint korábban.
Az ügynöki értékesítést erre szakosodott cégek végzik az Invitel számára. Az ügynököket folyamatosan képezzük, szűrjük, ellenőrizzük, az alkalmatlanokat vagy inkorrekt eszközöket használókat eltávolítjuk, megbüntetjük, stb. Sajnos a nagy tömegű ügyfélkapcsolat miatt előfordulhatnak olyan esetek, amikor egyes ügynökök nem megengedett eszközöket használnak. Az ilyen eseteket csak úgy tudjuk visszaszorítani, ha be tudjuk azonosítani a hibát elkövető személyeket.
Ha megengedtek egy személyes megjegyzést, úgy vélem, könnyen belátható az is, hogy az Invitelnek nem érdeke ilyen ügynökök alkalmazása, vagy az ehhez hasonló esetek elszaporodása, mivel ezek amellett, hogy nem hoznak bevételt, még rontják is a vállalat megítélését.
Az Invitel számára fontos, hogy a fogyasztók milyen véleménnyel vannak a cégről, ezért nagyon sajnáljuk, hogy a panaszos ilyen szerencsétlen módon került kapcsolatba vállalatunkkal. A mi részünkről mindent el fogunk követni, hogy a jövőben ilyen eset ne forduljon elő többet.
Segítségüket, türelmüket és megértésüket előre is köszönjük!
Tisztelettel
Invitel Guide
Tungus 2011.07.26. 22:15:15
ügyfélszolgálatos 2011.07.27. 00:34:44
InvitelGuide · http://www.invitel.hu 2011.07.27. 15:42:24
Melyik részével nem értesz egyet annak amit írtam?
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.07.27. 21:29:57
Még a megboldogult Tvnetwork képviseletében csengetett egy fickó (akkor tőlük volt a netem). Bemutatkozott, ez az ő körzete, mondta, és hogy szolgáltatnak tévét is, amit most (akkor) kedvező áron tudnának a nettel együtt adni. Mondtam, hogy miért nem érdekel. Erre ő annyit mondott, hogy ad egy szóróanyagot az aktuális ajánlatról, meg egy csatornalistát, amire ráírta a nevét és a telefonszámát, és elköszönt.
Nem volt tolakodó, erőszakos, viszont lényegretörő volt, és tudott nyomtatott információt adni, amit át is olvastam (!).
Ha érdekelt volna, akkor meg a részletekbe is belemegy. Akár ha utólag felhívom, eljön megint.
A legfontosabb, hogy nem úgy váltunk el, hogy nem akarom többet látni, hagyjon békén a hülyeségével.
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.07.28. 13:30:26
"ebben sincsenek olyan konkrét információk"
Mert nincs konkrét (és több) információ. Mint írtam, nem mutatkoztak be, én meg nem rögzítettem a beszélgetést. Nem tudok többet, mint amit leírtam. (További apró részletek persze lehetnek, de minden lényeges benne van.)
Hacsak nincs fényképes nyilvántartásotok, ami alapján azonosíthatom őket. De annak sem látom értelmét, lévén csak arról szólna az egész beszélgetés/bizonyítás, hogy "ő ilyet nem mondott", szerintem meg igen. És ez menne felváltva.
Persze, most erre lehet mondani, hogy kitaláltam az egészet. :-) Pedig nem.
Ennek közvetett bizonyítéka az a 4-5 komment is, amelyekben nagyon hasonlóak történtek másokkal.
"ha be tudjuk azonosítani a hibát elkövető személyeket."
Mint írtam, legfeljebb arcképes nyilvántartás alapján tudok segíteni. Esetleg mi lenne, ha kötelezővé tennétek az ügynököknél az arcképes kitűzött igazolványt? Ez így korrekt, hiszen, ha ő hozzám csenget, ő már tudja, engem hogy hívnak.
"könnyen belátható az is, hogy az Invitelnek nem érdeke ilyen ügynökök alkalmazása, vagy az ehhez hasonló esetek elszaporodása, mivel ezek amellett, hogy nem hoznak bevételt, még
rontják is a vállalat megítélését."
Ezt el is hiszem.
Bár nyilvánvalóan az Invitel is egy profitorientált cég. ;-)
"nagyon sajnáljuk, hogy a panaszos ilyen szerencsétlen módon került kapcsolatba vállalatunkkal."
Nem ez volt az első. Mint írtam, idős szüleimet verte át egy ügynök, sajnos túl későn láttam a szerződést, nem volt mit tenni. Annyi gerinc nem volt a fickóban, hogy olvashatóan írja alá a szerződést. Látta a telefonszámláikat, tudta, hogy nincs értelme a CPS-nek számukra, mégis aláíratta velük. Így még többet fizettek, mint előtte. (Öregek, elfelejtették az előválasztó kódot beütni.) De ezt szépen felmondtam egy év után, rossz emlék már csak szerencsére.
------------------
Összegezve: Egyszerűen nem látom értelmét a kapcsolatfelvételnek. Egyelőre.
Azért azt hozzétenném, hogy én nem az Invitelt szidom, hiszen az Invitel értékesített terméke most teljesen irreleváns. Én az Invitel termékeit értékesítő ügynököket szidom. Az, hogy ők pontosan mennyire direkt kapcsolatban vannak a céggel, azt Te bizonyára jobban tudod.
Annyit ígérhetek, hogy előkerítem a Digis számlám idevonatkozó fent említett részét, valamint egy korábban a társasház hirdetőjén kitűzött, helyi újságból való rövid cikket, amelyben szintén az Invitel házaló ügynökeitől int az újságíró. (Ezeket majd beposztolom ide valamilyen formában.)
És ha újra Inviteles ügynökök csengetnek, azzal kezdem, hogy elkérem a nevüket, sőt rögzítem a beszélgetést. (Bár tartok tőle, hogy erre hanyatt-homlok menekülni fognak. De ne legyen igazam.) És EZEK UTÁN jelentkezni fogok.
InvitelGuide · http://www.invitel.hu 2011.07.28. 15:17:51
Köszönöm, hogy írtál az esettel kapcsolatban! Egyetértek, szerintem is kényelmesebb, ha tegeződünk.
Azzal is nagyon sokat segíthetsz nekünk az ügy felderítésében, ha megmondod, hogy melyik városban történt az, amiről a blogbejegyzésben beszámoltál. Ami a fényképes nyilvántartást illeti, sajnos ilyen tényleg nincs, de a fényképes igazolványra vonatkozó ötletedet továbbítottam az illetékes munkatársaknak.
Természetesen, ahogy írtad, az Invitel arra törekszik, hogy nyereségesen üzemeljen, de azt nem tartja járható útnak, hogy a profitra a tisztességes üzletmenet határait átlépve tegyen szert.
Amikor válaszodban rágalmazási pert említettél, arra gondoltam, hogy talán félreérthető volt a bejegyzéshez fűzött kommentárom. Az Invitel azért van jelen a közösségi médiában, hogy aktív kommunikációt folytathasson előfizetőivel, leendő ügyfeleivel, partnereivel és általában a fogyasztókkal. Jelen esetben nincs miért hibáztatnunk téged, mivel a problémát nem Te idézted elő. Azzal azonban tisztában kell lenned, hogy egy cégről írt negatív hangvételű online megjelenés (blogon, twitteren, facebook-on, vagy máshol) sok ügyfél elveszítésével is járhat. Az ilyen "megjelenésekre" oda kell figyelnünk és a probléma forrását kell megtalálnunk, nem azt hibáztatnunk, aki felhívta rá a figyelmünket.
Nagyon jó ötletnek tartom, hogy elkérd a jövőben a nálad házaló ügynökök nevét. Amennyiben valóban rögzíted a beszélgetést egy olyan ügynökkel, aki a mi szolgáltatásainkat szeretné eladni neked, és a beszélgetés során olyasmi hangzik el, amiről a fenti bejegyzés is szól, akkor szeretnénk megkérni, hogy elsőnek minket keress meg vele, hogy kezelhessük.
Üdvözlettel
Invitel Guide
InvitelGuide · http://www.invitel.hu 2011.07.28. 16:02:20
Kedves Bonifác!
Köszönöm, hogy írtál az esettel kapcsolatban! Egyetértek, szerintem is kényelmesebb, ha tegeződünk.
Azzal is nagyon sokat segíthesz nekünk az ügy felderítésében, ha megmondod, hogy melyik városban történt az, amiről a blogbejegyzésben beszámoltál. Ami a fényképes nyilvántartást illeti, sajnos ilyen tényleg nincs, de ami a fényképes igazolványt illet, ezen ötletedet továbbítottam az illetékes munkatársaknak.
Természetesen, ahogy írtad, az Invitel arra törekszik, hogy nyereségesen üzemeljen, de azt nem tartja járható útnak, hogy a profitra a tisztességes üzletmenet határait átlépve tegyen szert.
Amikor válaszodban rágalmazási pert említettél, arra gondoltam, hogy talán félreérthető volt a bejegyzéshez fűzött kommentárom. Az Invitel azért van jelen a közösségi médiában, hogy aktív kommunikációt folytathasson, előfizetőivel, a leendő ügyfeleivel, partnereivel és általában a fogyasztókkal. Jelen esetben nincs miért hibáztatnunk téged, mivel a problémát nem Te idézted elő. Azzal azonban tisztában kell lenned, hogy egy cégről írt negatív hangvételű online megjelenés (blogon, twitteren, facebook-on, vagy máshol) sok ügyfél elveszítésével is járhat. Az ilyen "megjelenésekre" oda kell figyelnünk és a probléma forrását kell megtalálnunk, nem azt hibáztatnunk, aki felhívta rá a figyelmünket.
Nagyon jó ötletnek tartom, hogy elkérd a jövőben a nálad házaló ügynökök nevét. Amennyiben valóban rögzíted a beszélgetést egy olyan ügynökkel, aki a mi szolgáltatásainkat szeretné eladni neked, és a beszélgetés során olyasmi hangzik el, amiről a fenti bejegyzés is szól, akkor szeretnénk megkérni, hogy elsőnek minket keress meg vele, hogy kezelhessük.
Üdvözlettel
Invitel Guide
InvitelGuide · http://www.invitel.hu 2011.07.28. 16:04:35
ügyfélszolgálatos 2011.07.28. 16:48:00
Ezek után szó nélkül elhúzott. És ez nem az első ügynök aki becsöngetett hozzánk.
Amiket írtál, hogy nem érdeke az invitelnek az ilyen ügynök egyszerűen hazugság. Jól tudom, hogy ha egy ügynök elad 1000 szerződést amiből csak 100 -at reklamálnak meg, akkor az invitel baromira nem fog foglalkozni azzal, hogy az ügynök hazudik értékesítés közben. Tudom mert nálunk is ez van, sőt minden cégnél ez van.
cbc 2011.07.28. 18:53:53
Külön pikáns, hogy a hozzászólás egyetlen szóval sem cáfolja, hogy a szolgáltató ügynökei úgy egyébként valóban azzal kábítják az embereket, hogy jön a digitális átállás, nem lesz tévé, tessék előfizetni - amiből egyébként kb. semmi nem igaz.
Az pedig, hogy...
"Tapasztalataink alapján ez a módszer az ügyfeleknek is kényelmesebb, hiszen a szerződéskötés a lakóhelyükön vagy telefonon keresztül történik, és nem írásban, vagy az ügyfélszolgálati pontokon, mint korábban."
...gondolom minden third-party értékesítő szervezettel foglalkozó olvasó számára nagy derültséget okozott, hiszen a lakásra kijárás/a telefonos szerződés egyáltalán nem az ügyfél kényelmét szolgálja, hanem azt, hogy rövid idő alatt, a konkurens ajánlatokat és a hátteret nem átnézve, a részleteket jórészt figyelmen kívül hagyva kösse meg a kedves ügyfél a szerződést. (Persze ez nem csak az Invitel módszere.)
Szóval nagyon szép dolog az online postfigyelés, de azért a keves felhasználókat ne nézzük már teljesen hülyének, és akkor még az ügynökök minőségi képzéséről és szelektálásáról szóló részt nem is említettem, nagyjából ugye mind a ketten tudjuk, hogy többségében kik vállalnak manapság tisztán jutalékalapú értékesítői munkát...
cbc 2011.07.28. 18:59:25
a "nem írásban" történő szerződéskötést ilyen szövegkörnyezetben történő említéséért bizonyára holnap reggel a jogi osztály melegen fog gratulálni :)))
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.07.28. 20:22:13
"ami a fényképes igazolványt illeti, ezen ötletedet továbbítottam az illetékes munkatársaknak."
Köszönöm, remélem lesz is belőle valami.
"Az Invitel azért van jelen a közösségi médiában, hogy aktív kommunikációt folytathasson"
Ez jó. Mármint, hogy egyáltalán jelen van. Azt is lehetne, hogy ívben tesz az egészre.
"egy cégről írt negatív hangvételű online megjelenés sok ügyfél elveszítésével is járhat."
És egy cég, ha sok nem tisztességes módszerekkel dolgozó ügynököt alkalmaz - ami csak alapul szolgál az online megjelenéshez - , az még sokkal több ügyfél elvesztésével járhat.
"Nagyon jó ötletnek tartom, hogy elkérd a jövőben a nálad házaló ügynökök nevét."
Ha lesz arcképes igazolványuk, remélhetőleg nem is lesz rá szükség.
"Amennyiben valóban rögzíted a beszélgetést egy olyan ügynökkel, aki a mi szolgáltatásainkat szeretné eladni neked, és a beszélgetés során olyasmi hangzik el, amiről a fenti bejegyzés is szól, akkor szeretnénk megkérni, hogy elsőnek minket keress meg vele, hogy kezelhessük."
Rajtam nem fog múlni.
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.07.28. 20:27:22
Ezzel lényegében egyet kell értenem.
Ha egy ügynök szerez 100 ügyfelet - mindegy, milyen módszerekkel - , amiből van 5 reklamáció, azokat a megbízó tegyük fel tényleg felülvizsgálja, netán semmissé teszi, igazad ad. De a többi 95-öt nem fogja, pedig ok volna rá.
A "jó" ügynöknek a megbízó nem is akarja tudni a módszereit. Csak szerezzen ügyfelet.
Aki nem szerez, azt kirúgják, mert nem teljesít eleget. Vagy felmond, mert túl tisztességes ahhoz, hogy kétes módszerekhez folyamodjon.
Ilyen az ügynöki munka, ez van.
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.07.28. 20:33:24
"Külön pikáns, hogy a hozzászólás egyetlen szóval sem cáfolja, hogy a szolgáltató ügynökei úgy egyébként valóban azzal kábítják az embereket, hogy jön a digitális átállás, nem lesz tévé, tessék előfizetni - amiből egyébként kb. semmi nem igaz. "
Igen, lehetne sorra venni a kérdéseket, hogy:
1. Az Invitel valóban állami cég?
2. Tényleg nem létezik semmilyen nyomtatott (esetleg online) anyag a digitális átállásról, amiből tájékozódni lehetne?
3. Vajon miért járnak körbe az ügynökök egy társasházat, ahol mindenki kábelen kapja a tévét, és próbálnak toborozni a digitális átállás kapcsán, amikor ott senkit nem is érint a dolog?
Én engem komolyan érdekel - mert eddig nem jutottunk el, bár én próbáltam a lényeget kiszedni belőlük - hogy valójában mi is pontosan az a szolgáltatás, amit értékesíteni próbálnak? InviTV?
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.07.28. 21:01:28
A mindenféle hittérítőknek azt szoktam mondani, hogy Isten vagy bármilyen felsőbbrendű intelligencia léte és a vele való kapcsolat az én magánügyem, viszont egyházellenes vagyok, mert a vallás nevében az ember mindenre képes, háborúk, terrorizmus, képmutatás, az egyház csak árt a vallásnak.
(És nem is hazudok, állami gimiben kezdtem, amit félidőben átvett az egyház, láttam, mennyi kárt és szenvedést okoztak a "szentéletű emberek".)
Ne tudd meg milyen arcot vágnak, és milyen gyorsan elköszönnek, nem is kell zavarni őket.
bunndda 2011.07.29. 13:26:44
ügyfélszolgálatos 2011.07.29. 18:51:28
cbc 2011.07.30. 09:55:12
Megjegyzem egyébként az arcképes igazolvány sem garantálja a színvonalat, amivel az a baj, hogy az ilyen munkákra lassan már csak helyi ivóból lehet embereket toborozni, akik néha még arra sem képesek, hogy visszaböfögjék az ügyfélnek, amit a tanfolyamon megtanítottak.
Én mindig abból szoktam egyébként kiindulni, hogy az a szolgáltatás vagy termék, amit személyesen vagy telefonon ajánlanak, az nekem valójában biztosan nem kell...
qzqz01 2011.08.01. 09:53:53
"Amiket írtál, hogy nem érdeke az invitelnek az ilyen ügynök egyszerűen hazugság. Jól tudom, hogy ha egy ügynök elad 1000 szerződést amiből csak 100 -at reklamálnak meg, akkor az invitel baromira nem fog foglalkozni azzal, hogy az ügynök hazudik értékesítés közben. Tudom mert nálunk is ez van, sőt minden cégnél ez van."
Ezt ex T-Home-os üzletkötőként cáfolom, mert kirúgnak érte. Ha valaki elkövetett valami etikailag kifogásolhatót és kiderült (kiderül, mert a rendszerben meg tudják nézni, hogy kinek a nevére rögzítették a szerződést), azonnal ment a levél az ügynökhálózatnak, hogy ilyet nem szabad és ismételten felhívták a figyelmet az ügynöki szerződésben szereplő etikai kódexre.
ügyfélszolgálatos 2011.08.02. 11:04:41
svinjahond 2011.08.02. 23:49:30
A régi lépcsőházunkban volt egy A/3-mas méretű, laminált ábra pár sor szöveggel, ami évekig nagyon jól működött: a képen egy aktatáskás nyakkendős fekete emberalak volt vastag vörös átlóval áthúzva, alatta pedig nagy betűkkel a következő felirat: "a társaház lakóközössége közgyűlésének egyhangú döntése alapján, lépcsőházunkban és kapubejáró előtti 10 méteres területen belül mindenféle ügynöki tevékenység (termék- vagy szolgáltatás ajánlása, bármilyen házalás, koldulás, a házba érkezők, vagy onnan távozók zaklatása) tilos!"
Alatta, jóval kisebb betúkkel szedve:
"A fenti tájékoztatásban foglaltak figyelmen kívül hagyása miatt bekövetkező események tekintetében a társasház lakóközössége kizár mindennemű feleősséget."
A fene tudja, pl.Józsefvárosban, Angyalföld egyes részein, vagy Kőbányán a Hős utcában reggelre ellopták vagy kigyujtották volna a táblát, de egy vidéki megyeszékhelyen működött a dolog.
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.08.14. 17:09:00
A másik nincs meg, valamelyik lakó rakta ki, és azóta levette, de még nem adtam fel.
És Szegeden történt az eset.
HörcsögGuppi 2013.02.10. 19:10:09
bonifac · http://vezetek.blog.hu 2013.03.29. 13:09:31