Tékozló Homár

Szigor az online aukciós portálon

2011.08.05. 12:08 | juszka | komment

Ivettnek problémája akadt az Allegroup egyik online aukciós oldalával, a cég szerint megsértette az site szabályzatát, pedig ő csak egy egyszerű kérdést tett fel az eladónak. Azóta letiltva tengeti napjait, se üzenetváltás, se adásvétel.

Problémám akadt a vaterával, már a fogyasztóvédelemnek is írtam emiatt az alábbi levelet: "Tisztelt Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság! Az alábbi panasszal szeretnék élni:

2011.08.01. 9:00-kor a mellékletben található levelet kaptam az Allegroup Kft.-től, melyben közlik, hogy nem használhatom az üzenetváltó rendszert.
Erre válaszolván megkérdeztem tőlük, hogy miért is vagyok letiltva, majd azt válaszolták, hogy egy 2011.06.27-én kelt üzenet miatt, amelyben megkérdeztem az eladótól, hogy van-e abból a termékéből összesen 3 db, erre ő azt válaszolta, hogy nincs. Az eladótól egyébként utána vásároltam két dolgot is (egy retro nyomdát és kreatív pillangókat). Az Allegroup azt írta, hogy szerintük ezzel megsértettem egy szabályt, miszerint kérdést tettem fel, és megvásároltam a legolcsóbb terméket - de ez nem igaz, mint azt feljebb is írtam. Azóta a leveleimre nem hajlandóak válaszolni, és azóta is le vagyok tiltva, holott az első levelükben azt írták, hogy csak 2011.08.02. 9:00-ig leszek tiltásban.

Hogyan lehetséges ez? Kérem figyelmeztessék őket a helyes üzleti magatartásra!

Köszönettel:

Ivett"

Sem licitálni, sem levelet írni nem tudok, emiatt több aukcióról is lemaradtam, pedig vásárolni szerettem volna... A partnereim (több termékem is van fent) inaktívnak látnak, joggal hihetik azt, hogy megbízhatatlan vagyok, s ezért talán nem is akarnak tőlem vásárolni... E-mailt nem lehet nekik írni, mert az info@allegroup.hu nem működik, csak a webes felületen jónéhány kattintás után lehetséges a kapcsolatfelvétel velük. Kártérítést kértem tőlük - de erre a levelemre eddig még nem válaszoltak. Most már annyival is megelégednék, ha nyilvánosan elnézést kérnének, amiért ártatlanul megvádoltak.
Mellékeltem az első levelüket, de ha kell, mellékelem az összes levelezést is! Csinálni kéne velük valamit, mert azt hiszik, hogy ők bármit megtehetnek, gyanúsítgathatják a gyanútlan, ártatlan és ártalmatlan felhasználót.

"KEDVES FELHASZNÁLÓNK!

Felhívjuk figyelmedet, hogy néhány automatikusan küldött
értesítőnek, amit a TeszVesztől kapsz, tartalmaznia kell a családi és
keresztnevedet. Ebbe a termék listázásakor, a licit nélküli eladáskor,
és a sikeres licitálással végződő aukciókról küldött értesítők
tartoznak bele. A fenti adatok nélkül érkező üzenetekre semmi esetben
se válaszolj!

Az üzenetváltó rendszert nem használhatod!

Tájékoztatunk, hogy a TeszVesz Felhasználási feltételeinek
megsértése miatt az üzenetváltó rendszert 2011/08/02 09:00:06-ig nem
használhatod a TeszVesz.hu és a Vatera.hu aukciós oldalakon.
Kérjük, a jövőben fordíts fokozott figyelmet a szabályok betartására,
különös figyelemmel arra, hogy az üzenetek nem tartalmazhatnak e-mail
címet, telefonszámot ezekre mutató webcímet és egyéb
kapcsolatteremtésre alkalmas adatokat, még akkor sem, ha az aukció
lezárult.

Üdvözlettel:
A TeszVesz.hu Csapata"
 

Válaszolt az Allegroup, szerintük semmilyen "fenyegető" levélről szó sincs.

Újabb fejlemény történt, remélem érdekel Titeket:

Az Allegroup írta:
"Tájékoztatjuk, hogy nem írtunk Önnek olyat, hogy "2011.08.02. 9:00-ig lesz" tiltás alatt." - mellékelem a levelet. Az előző levelemben mellékeltem Nektek, amit először írtak, hogy 2011.08.02. 9:00-ig leszek tiltás alatt. - mellékelem azért ezt is. Most arról próbálnak meggyőzni, hogy hülye vagyok és nem tudok olvasni. Próbáljuk már rábírni őket arra, hogy tévedtek... - ezzel kapcsolatban pedig ezt írtam nekik:
"Tisztelt Allegroup!

Ismételten megkérem Önöket, hogy ne fenyegetőzzenek azzal, hogy "egy esetleges újabb szabálytalanság esetén azonban véglegesen kizárásra kerülhet a Vatera piacteréről".
NEM KÖVETTEM EL SEMMIFÉLE SZABÁLYTALANSÁGOT!!!
Ezt bizonyítani is tudom, de azért ISMÉTELTEN leírom:
Önök egy 2011.06.27-én kelt üzenet miatt figyelmeztettek, amelyben megkérdeztem az eladótól, hogy van-e abból a termékéből összesen 3 db, erre ő azt válaszolta, hogy nincs - éppen ezért nem is tudtam volna megvásárolni. Némi böngészés után azonban megtetszett az eladónak két terméke, ezért azokat vásároltam meg és 18 db kreatív pillangót 900 Ft-ért.
Tehát ez bizonyítja azt is, hogy NEM KÖVETTEM EL SEMMIFÉLE SZABÁLYTALANSÁGOT, Önök viszont azt írták, hogy "több termékről érdeklődött, ám mégsem azokat vásárolta meg, hanem az eladó legolcsóbb termékét, melyet szabálytalan kapcsolatfelvételnek minősítettünk, így figyelmeztettük miatta."
Azért nem tudtam azt a terméket megvásárolni, mivel az eladónak nem volt raktáron - azt, hogy miért is hirdette akkor, azt tőle kellene megkérdezni!
Tehát ebből is látszik, hogy nem a legolcsóbb termékét vásároltam meg az eladónak (és a legolcsóbb termékéből sem egy darabot vásároltam)- legyenek szívesek utána nézni!

És kérem, hogy vegyék le rólam ezt az "Extra figyelmeztetés 3 - Kizárva 72 órára" figyelmeztetést.
Kérem nézzenek utána:
2011.08.01. 9:00-kor ezt a levelet küldték nekem:
"Tájékoztatunk, hogy a TeszVesz Felhasználási feltételeinek megsértése miatt az üzenetváltó rendszert 2011/08/02 09:00:06-ig nem használhatod a TeszVesz.hu és a Vatera.hu aukciós oldalakon." - mellékeltem a levelet. Legalább ne próbáljanak arról meggyőzni, hogy nem küldtek ilyen levelet!

Várom megtisztelő válaszukat, és ugyanezt a levelet elküldöm a weben is, mert arra válaszolni szoktak - a válaszemail-re pedig eddig még egyszer sem kaptam választ. Csak a probléma az, hogy oda nem tudom mellékelni az Önök által küldött emailt..."

Szerintem ebből egyértelműen kitűnik, hogy tényleg nem szabálytalankodtam, csak nem néztek elég pontosan utána a dolgoknak...

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.08.05. 12:11:27

Nyá-nyá-nyááá. Regelsz mégeccer.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.05. 12:14:17

Gondolom a cég Ciprusra van bejegyezve, amerikai szervereken fut az egész oldal,szóval a Fogyasztóvédelem max annyit tehet, hogy elküld mailben nekik egy NENY-it,hogy rakják ki az oldalra...

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.05. 12:16:24

Na mostmár tuti végleg kitiltják,mert megcincálta a céget a homáron:)
én szerettem volna látni az eredeti üzenetet, tartalmazott e szabályba ütköző adatokat :)))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.08.05. 12:24:17

Nem értem, mi a csudának kell ebből ekkora cécót csinálni. Nem vásárolhatsz tesz-veszen, vaterán? Q-VA NAGY PROBLÉMA.

Géza, kék az ég! 2011.08.05. 12:24:40

Hallod, nekem is az újbóli regelés ugrott be! Kedves posztoló, tojd le őket magasról, ha már ilyen a hozzáállásuk.

Bibo65 2011.08.05. 12:27:51

Mindez azért van, mert mikróTV-t vett és pillangókat, ráadásul jó drágán!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.05. 12:30:57

ilyen hosszú posztot irni, ráadásul azóta eltelt megint 72 óra:) de remélem nem ez lesz a hétvégi offolni való :)))

.lll. 2011.08.05. 12:36:56

mindenki ekét vegyen s marhákat,mer bebukik az egész gazdaság

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.05. 12:38:25

A retro nyomda az Landerer&Heckenast-féle? Vagy milyen?

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.05. 12:40:12

A kreatív pillangó az mi az? Kifesti a lakást?

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.08.05. 12:40:36

Az Aldiban ilyen nem fordulhatna elő.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2011.08.05. 12:43:17

@hüjehalyó:
de az ukránokkal se.

Ez egyébként van olyan súlyos probléma mint a spáros poszt...

TiZ 2011.08.05. 12:43:34

@estrella negra: Valószínűleg az lesz. Abból is a 12 ponton rögzíthető.

cicmen (törölt) 2011.08.05. 12:44:30

@estrella negra: A kreatív pillangó az mi az?

A magyar neve molylepke és nonfiguratív lyukakkal díszíti a ballagási öltönyödet.
Azt viszont nem tudom, hogy minek kell licitálni rá! :)

Megint Valaki 2011.08.05. 12:45:54

Kártérítés? Nyilvános elnézéskérés? :DD

Harlequin 2011.08.05. 12:46:30

@estrella negra: Van benne egy máig is nyomtató márciusi ifjak alakulat.

cicmen (törölt) 2011.08.05. 12:49:35

@estrella negra: A retro nyomda az Landerer&Heckenast-féle?

Neeem! Egy krumpliba van vésve a monogramod és kormos vízzel nyomtatsz.

Layosh 2011.08.05. 12:50:41

Soha többet semmit nem veszek a vaterán! Eddig sem vettem :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.05. 12:51:51

@cicmen: Én? Dehogy! Majd a kreatív pillangók.

É2I 2011.08.05. 12:52:08

@cicmen: Gyá, krumplinyomda rulz!

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2011.08.05. 12:54:37

heti összegzés: uborkaszezonos síros posztok, egy kis reálhozammal megöntve, volt ettől már jobb hét is,na de mit várjon az ember ha a SÜN szabin van :)))

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.05. 12:56:58

Ivett kezdi visszasírni az Allegroup mézes-mázos leveleit.

elistvan 2011.08.05. 13:03:11

Tegyél rájuk magasról! Regeljél a zsibvásár.hu-ra igaz nincsenek annyian rajta de ingyenes, (ráadásul nincs jutalék.

hírfaló · http://www.hirfalo.hu 2011.08.05. 13:11:37

Az oldalaikon semmilyen elérhetőség sincs, csak mailt lehet küldeni. Kíváncsi vagyok mi lesz az eredménye a panasznak :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.08.05. 13:23:45

nekem mar nem egy kreativ pillangoval volt dolgom
a kreativitas az ar fuggvenyeben nol

Prof. azsiráf.PhD. 2011.08.05. 13:33:53

bólogató pulikutya legyek ha ezt értem. mi van? tilos pillangót venni? vagy csak ócsó pillangót tilos venni? vagy nem szabad mekkérdezni, hogy mibe fáj az a rohatt lepke?? mindegy, inkább a postolót , úgyhogy baccpapucs és sütő a posttolónak.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.08.05. 14:20:40

Most már tényleg nem értem, valaki fordítsa már le magyarra: a "kreatív pillangó" kifejezés most akkor molylepkét, vagy kurvát takar? Mert nagyon nem mindegy, sem méret, sem ár, sem szolgáltatás tekintetében!!!

EZ FONTOS!!!!!!!!!!!!!!

bikmakk · http://srbija.blog.hu 2011.08.05. 14:34:46

Röviden:

A Vaterán-Teszveszen fizetendő, eladás utáni jutalék (illetve emiatt magasabb vételár) megkerülhető úgy is, hogy az adott eladótól először egy nevetségesen olcsó (pl. 100 Ft-os) terméket veszünk, majd az adásvétel létrejötte után (mondjuk személyes találkozás és telefonszámcsere) után a további termékeket már "privátban" is el lehet vinni, nyilván olcsóbban. Mindkét fél jól jár ezzel. A szabályzat persze tiltja az ilyesmit, de igazából nem tudnak mit csinálni vele és jó sokan vissza is élnek a lehetőséggel. Nyilván azért "tiltották le" az illetőt, mert miután ő megvette az eladó legolcsóbb termékét, az eladó törölte pár másik, éppen futó aukcióját (tehát a vevő esetleg azokat privátban vette meg). Ezt nem lehet leellenőrizni, de az aukciós oldal tulajai a saját felületükön azt bannolnak, akit akarnak. Ha nem tetszik, regisztrálj újra, vagy ne használd.

VilMarci 2011.08.05. 14:42:25

"több termékről érdeklődött, ám mégsem azokat vásárolta meg, hanem az eladó legolcsóbb termékét, melyet szabálytalan kapcsolatfelvételnek minősítettünk, így figyelmeztettük miatta."
Elképzeltem, ahogy a fukarboltban kérdezek pár dolgot az eladótól a plazmatévéről, majd végül mégsem veszem meg, de kifelé menet veszek egy doboz CD-t, mert éppen kell. A biztonsági őr a kijáratnál pedig majd rám kiabál, hogy ide többet nem jöhetsz! :)

Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2011.08.05. 14:52:10

Ez a Vatera / Teszvesz, egy köcsög magyar cég. Vásárolj az ebayen. Ott tisztességesek.

Jokkura 2011.08.05. 14:59:36

@bikmakk: @VilMarci: ez kb. lefedi az egész posztot.
A vakera fukar urai (alias zs.-k) így akarják móresre tanítani a furmányos magyarokat.
Amig van kiskapu ,minek a nagykaput döngetni.

Felejtsd el a vakera-macerát és nézd meg az eBay-t. ,vagy a másik magyar oldalt ,amit már ajánlottak. Bár az az érzésem,hogy mindegyik egy céghez tartozik. Jelesül a : Ábrahám & Mózes& tsa és fia . Bejegyezve :a Kőtáblák tövében , kr.e ~500.

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2011.08.05. 15:05:23

A vatera botrányosan drága lett. 200+ tranzakció után töröltem magam.
Igazi piacvezető mentalitással állnak az ügyfélhez, pökhendiek.Az utolsó pont az volt amikor a képfeltöltésnél megjelent, hogy akkor majd a 4. képtől fizetni kell.(még nem csak tervben van). Eszembe jutott, hogy a feltöltési díj, meg a jutalék mégis mi a túró.
Mind1,a vaterán árult termékek 99%a másik aukciós portálon, vagy az expresszen is fenn van.

szánalmas banda.

Kupon Károly 2011.08.05. 17:16:49

Milyen az a kreatív pillangó? Az okosabb, mint én?

cemeteryman 2011.08.05. 18:46:38

Az újraregisztráció csak új bankszámla nyitásával lehetséges, mivel egy bankszámla csak egy felhasználói névhez tartozhat. Nem beszélve arról, hogy az újraregisztrációval elveszik a pozitív értékeléshalmaz, melyre az eladó/vevő jogosan szert tett.

Az adminisztrátorok azt csinálnak, amit akarnak, hisz itt nincs olyan, hogy "hívja ide a főnökét", még csak telefonon sem lehet elküldeni senkit sem sehová, úgyhogy marad az, hogy tízszer elképzeled egymás után, hogy vered péppé a pofáját annak, akiről azt sem tudod, hogy néz ki.

A zsibvásárt meg nem nézi a kutya sem, hiába ingyenes.

Mr bonnzoh 2011.08.05. 19:03:36

A legtrágyább oldalak ezek. Nem szabad foglalkozni velük. Vásárolj az eBay-en.
De eladni is sokkal jobb, és megbízhatóbb.
Rengeteg magyar van rajta.

felszopó 2011.08.05. 19:04:11

az allegr0up káefté a világ legszemetebb legaljasabb bandája és a vatera pedig a világ legmocskabb szolgáltatása.! ezt vitatni is hiába való! VISZONT, ahol faszt lehet pimpelni a szájukba:

1074 Budapest, Rákóczi út 70-72.
06-1-3360345
06-1-3360344

Csupor Erik ügyvezető (vezető tisztségviselő)
2133 Sződliget, Dr. Kemény József utca 65.

Klára ügyvezető (vezető tisztségviselő)
2089 Telki, Levendula köz 2.

Gregorz Jan Wójcik ügyvezető (vezető tisztségviselő)
PL 30654 Krakkó, ul. Wspólna 50.

Vaclav Liska ügyvezető (vezető tisztségviselő)
CZ 76001 Zlín, Racková 115.

Vasileios Sgourdos ügyvezető (vezető tisztségviselő)
NL Vesting, Vesting 9.

Hein Pretorius ügyvezető (vezető tisztségviselő)
NL 1213 Px Hilversum, Noodweg 32A.

Craig George Allwright ügyvezető (vezető tisztségviselő)
NL derde verdieping, Van Breestraat 192.

dzsonszmissz 2011.08.05. 19:19:28

Árulja már el valaki: miért van az, hogy egy-egy ilyen vaterás account-ért valaki tíz körömmel képes kaparni???

Ez valami sikk, vagy az unatkozó gyesbeteg kismamák szenvedélyes eladási-vásárlási mániája?

Ki vagyok akadva: panaszlevelek, fogyasztóvédelem, homárposzt - inkább azzal a büdös kölökkel foglalkozna otthon, amelyik szegény a saját taknyában fetreng a parkettán...!!!

Húdemérgesvagyok! :)

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.08.05. 23:00:44

Tk. mi a különbség a vatera, meg a tesz-vesz között?

Megdobbent 2011.08.05. 23:45:57

Ahaha, Ivett jo arc, aki kreativ pillangot es retronyomdat vesz, azzal egyutterzek. Igaz, en kb. akkor leptem a vaterarol, amikor a teszvesz megjelent. Persze nem az egyikrol a masikra mentem, hanem a vaterarol le, a teszveszre meg fel sem.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.08.06. 02:45:03

ez de szar ...
HP (nem ... nem a nyomtatóra gondolok)

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.08.06. 02:54:47

@Jokkura: kőtábláról jut eszembe.

Jön le Mózes a hegyről, hozza a kőtáblákat.
Azt mondja.
- Emberek! Van egy jó és egy rossz hírem. A jó hír az, hogy Sikerült lealkudni 10-re.
- És mi a rosz?
- A ne paráználkodj még mindíg benne van.

Kaelon 2011.08.06. 07:45:19

Miért kell mindent 3x bemásolni bemásolni bemásolni? Iszonyat idegesítő idegesítő idegesítő így...

Velem is görénykedett a Vatera. Regeltem egy új felhasználot. És?

Putyur 2011.08.06. 10:46:42

@cemeteryman: "... A zsibvásárt meg nem nézi a kutya sem, hiába ingyenes. ..."
Azért ezt így nem mondanám. ~2 év alatt 175 tranzakcióm volt, és nem vagyok kereskedő, csak szórakozásból adok/veszek kacatokat.

XCat 2011.08.06. 12:42:39

Ha akarod, van egy accountom, amit sosem használtam, kamu névvel. Működik. Neked adom.

GaborB0 2011.08.06. 13:09:57

szimplán köcsögök. ha az ember el akar adni valamit, nem tetszik átlag 12 éves vérpistike értelmi szintű modnak, ki vagy b*szva. ha reklamálsz, jön a sablon válasz, hogy te vagy a balf*sz, húzz a francba.

cirka 10 év, tizenezer sikeres biznisz, közel egy millió befizetett jutalék után feltöltési díj miatt leléptem. inkább zsibvásár, teljesen ingyenes, csak kiemelésekért kell gombokat fizetni. nem több százat...

eBay sokkal jobb, egyszerűbb, és garantált, hogy eladsz minden sz*rt. ember azonnal fizet PayPallal, megkapom címét fizetéskor, és küldöm. nincs sírás, anyázás hetekig, hogy fizess már b*zmeg...

apetrus · https://szoloink.hu/szolok 2011.08.06. 14:07:21

@cemeteryman: Már én is régóta használom a vaterát és egy ideje a zsibvásárt is. A zsibvásár kezdetben nagyon jól működött, de egy idő után nagyon visszaesett. Volt hogy egy hónapban csak 1-2 eladásom volt. Viszont most az utóbbi hetekben mintha megtáltosodott volna. Majdnem minden nap adok el valamit.
A Google kiszámíthatatlan.

Solymosi.Eszter 2011.08.06. 20:49:15

@dzsonszmissz:
Nagy tévedés, a vatera egy (virtuális) piactér, ahol az ember "helypénzt" fizet, ezért joggal várja el a szolgáltatást. A vaterán nagyon sok üzletlánc, kereskedő is jelen van, akik nem "gyesbeteg mániából" vannak itt, hanem azért mert jó üzleteket lehet kötni, úgy eladói mint vevői szempontból.
Nem ildomos olyasmi fölött ítéletet mondani, amit nem ismersz.
A vaterás accounthoz pedig azért ragaszkodnak, mert ha egy többszáz adásvétellel rendelkező, "Profi" státuszú eladó újra kell hogy regeljen, havi többezer forintos többletkiadással számolhat (teljes feltöltési díjat - akár 40 Ft termékenként) kell fizetni a jelképes 3 Ft helyett.

Solymosi.Eszter 2011.08.06. 21:02:54

@bikmakk:
Ha a vevő az eladói válasz után megírja, hogy "Köszönöm, mégsem kérem", akkor máris védve van ilyesmi vádak ellen?
Úgy hallottam, hogy a furfangosabb eladók már a termékleírásban is jelzik, hogy hajlanak a vaterán kívüli egyezségre a "Máshol is hirdetem" megjelöléssel. Így a vevő rá tud keresni a gugliban a hirdetés szövegére és máris ráakad egy hirdetési oldalon névvel, telefonszámmal. Az imigyen megspórolt jutalékon pedig szépen megosztoznak. Szerintem ez is szabályokba ütközik és becsületes ember ilyesmire nem vetemedik, de hát nemhiába híres a magyar ember messzeföldön az ő leleményességéről :-)

Treibhireas Bunaiteachd (törölt) 2011.08.07. 01:30:13

Hát bazdmeg, te egy igazi életművész vagy.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.08.07. 02:44:08

@GaborB0: Az eBay-jel az az egyetlen probléma, hogy ráerőszakolja a userre a PaySzart. Tök fölösleges, úgyis utána a rendes bankszámlára kell utalni a pénz egy részét, hisz PaySzarral nem fizethetek a Tecsóban. És ha közvetlen bankkártyás fizetés lenne, az ugyanolyan biztonságos lenne, mint a PaySzar. Csomó oldal van, ahol csak bekéri a kártya adatait, és pár másodperc alatt megtörténik a fizetés közreműködő nélkül.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2011.08.07. 12:16:20

Ivett drága, naiv vagy. Nagyon.

A Vatera egy diktatorikus, pénzhajhász banda.

Az van, amit ők akarnak, akkor is, ha a saját szabályzatukkal ütközik. Az eladókat - akiktől a pénz folyik be - nem védik a hülye vevőktől, a egyértelműen csalókra ívben tesznek. Csak pénz folyjon be, semmi más nem számít. Becsület? Üzleti tisztesség? Írott szó? Szabályzat? Ugyan már...

Tökmindegy neked van-e igazad. Leszarják. Olvasgasd az Index.hu-s Vatera fórumot. (Ja, elárulom, hogy aki ott csúnyát ír be a vateráról, az villámgyorsan figyelmeztetésben/kitiltásban szokott részesülni a vaterán. Ők is olvassák.)

A Vatera fórumot meg inkább ne is emlegessük. Röhej. Seggnyalni lehet, minden más "témarombolás", letiltanak azonnal.

A zsibvásár olyan, amilyen, ha többen átmennének, sokkal forgalmasabb lenne, több vevővel, több eladóval. De a sok magyar akkor is a megszokott utat járja, ha rühelli.

(Solymosi Eszternek: nem kívülállóként írom ezeket, több év és több száz adásvétel után. De már zsibvásáros vagyok. :-) Még ha ott pang is az üzlet. :-(

dzsihád (törölt) 2011.08.07. 16:00:59

@Peti817172M:
Szégyelld magad, ha a Teszkóba jársz. :D

Lávmitendör 2011.08.08. 02:01:38

@batgirl: Az igazsagtalansag es a tehetetlenseg miatt duhos. Hadd adja igy ki magabol a gozt, mint hogy szettepjen nehany embert es macskakovet feltepve torjon be kirakatokat. :)

dzsonszmissz 2011.08.09. 00:32:34

@Solymosi.Eszter: Szóval ez a Homár blog egy olyan hely, ahol vannak posztok, amelyekhez a magamfajta szénalapú életformák különféle véleményeket írnak az adott posztra.
Tehát nem általában értendő a vélemény, hanem csupán a szóban forgó posztban történt eseményekre íródnak hozzászólások.

Ez történt most is. Ha az alapelv már tiszta, akkor egész ügyesen fogod tudni értelmezni ennek tükrében a hozzászólásom.

Amennyiben ez mégsem megy, akkor csak jelezd, nagy örömmel átsegítelek az értelmezés kusza erdején. :-P

Bender (törölt) 2011.08.09. 12:51:27

@Géza, kék az ég!: Ahhoz, hogy újra regisztrálj és eladni is tudj új bankszámlát kéne nyitni...

Wreck Garr 2011.08.11. 07:37:00

Azért akik itt nagy hévvel ajánlgatják, az Ebay-t, hogy inkább ott áruljon, azok biztos sokat használták már eladásra
(csak megsúgom, hogy az Ebay díjjaihoz képest a Vatera v. Teszvesz díjszabása kifejezetten baráti)
Aki meg szídja a paypalt, hogy minek:
Az kezdjen el vásárolni mondjuk távol keleti oldalakon kártyaadatok megadásával, és nálam lehet fogadni, hogy hány nap telik el az első visszaélésig a kártyájával (sacc 1 hét, persze ha szerencsés :)

svinjahond 2011.08.13. 18:39:37

Aki hazai aukciós oldallal kezd, az nem lehet sikeres ember! Nem akarom az e-bay seggét nyalni, de utcahosszt korrektebben működik, mint bármely balkáni nyomoronc oldal. Aki meg az összes pénzét egy számlán tartja és azzal ad/vesz a Neten, annak meg úgy kell! Okos ember más faszságán tanul, a marha meg a sajátján se.
süti beállítások módosítása