Attila rutinos Malév-ügyfél, tudja, hogy mindig többször kell csekkolni a járat indulást, ha azzal a géppel akar menni, amivel előre eltervezte. Nem is szopathatja olyan könnyedén a légitársaság, bosszankodhat viszont eleget a "csúsztassuk a járatot, vagy inkább mégse?" című, malévosok körében kedvelt társasjáték miatt.
Régebben viszonylag sokat repültem, de azért manapság is havonta egyszer biztosan. Jó kis Malév, közvetlen járat Helsinkibe. Ma is megyek kifele, de mikor is? Online vettem a jegyet egy utazási irodán keresztül. Tegnap egyszer csak kapom az emailt tőlük, hogy ma nem 18:50-kor, hanem 23:00-kor megy a gép. Gondoltam, még jó hogy ránéztem az emailjeimre. No mindegy, biztos ami biztos, hívjuk fel a Malév ügyfélszolgálatot, ők biztos tudják pontosan. A jegy azonosítószáma alapján meg is tudta mondani a hölgy, hogy igen, tényleg 23:00-kor megyek. Jól van, akkor beszéljünk a kompenzációról, ugyanis több mint 4 órával később fogok megérkezni, és csak 1 nappal előtte szóltak. Szerinte nem jár semmilyen kompenzáció, de írjak a claims@malev.hu-ra. Jól van, meg is írtam, hogy mi az ábra és hogy hogyan kaphatom meg a kompezációt. Erre eddig nem jöt válasz, de csak tegnap írtam, mire odaér annyi bit...
Na akkor utazás újraszervezése, átgondolás mi, mikor, hogyan, éjjel többe fáj a taxi Helsinkiben, holnap hulla leszek a megbeszélésen, de itthon később kell kimenni a reptérre, egy-két dolgot még elintézhetek. Ok, na majd kárpótól a Malév. Ma reggel biztos ami zicher, megnéztem az induló járatokat a bud.hu-n Helsinki felé. Sehol egy 23:00-ás, de van 18:50-es! Mi a fasz?!?!?! Nézem a leveleimet, nincs értesítés újrafoglalásról. Akkor most mikor is kéne menni?
Felhívtam egy Malév-os barátom, derítse már ki mi a helyzet, és sikerült is megtudnia, hogy tényleg 18:50-kor megy a gép, mert találtak egy gépet. (Tegnap biztos elveszett. :)
Na erről a legújabb módosításról sem emailt, sem sms-t, sem hívást nem kaptam. És hamarosan készülődnöm kell a reptérre, újraszerveznem a dolgokat, most itthon kell többet taxiznom, holott sokkal olcsóbban megúszhattam volna, ha biztosan tudom, hogy a 18:50-essel tudok menni. De még az átszervezett 23:00-ás is olcsóbban jönne ki, mivel arra volt egy napom rákészülni. Most csak arra van, hogy megírjam ezt az üznetet.
Vajon ki a saras a témában? A Malév vagy az utazási iroda? Vagy mindekettő?
Tök mindegy, a lényeg, hogy ha ma reggel nem nézek rá az emailjeimre, este kimentem volna egy nem induló járatra. Kiváncsi vagyok, hányan késik le a mai 18:50-es járatot. És vajon most nem jár a kompenzáció mert egyszer oda, egyszer megy vissza szivattak meg és az kinullázza az egészet?
Az utolsó 100 komment: