A Homár továbbra sem érti, mitől lesz valakiből kiemelt ügyfél egy telefontársaságnál? Mindenki kapott arany- és platinakártyát nem? Vagy mert flottában sokkal kevesebbet fizet? Mindenesetre az eset magában is felháborító, ha egy újonnan vett telefon miatt 14 alkalommal kell szervizbe fáradni, hogy eljusson a cseréig, amire aztán még 30 napot kell várni.
A történet a következő. Június 21-én vettem egy készüléket, ami sajnos meghibásodott, tehát mint mindenki tette volna, leadtam szervizre. Ez az ügyintézés, igaz hogy négy fordulóban, de gyakorlatilag Július elejétől Augusztus közepéig tartott. Egy SIM kártya csere, két szoftver frissítés és egy akkumulátor csere után sajnos a hiba még mindíg fennállt.
Mivel a hiba olyan volt (véletlenszerű újraindulás, fagyás) amit az üzletben nem tudtam leellenőrizni, ha csak nem akartam 2-3 órát ott tölteni, ezért elhoztam mindig a telefont reménykedve. Mindezek után nem sok reményt láttam arra hogy a rendkívül hozzáértő szerviz el tudja hárítani a hibát, ezért írtam a kapcsolattartónkon keresztül a Telenornak, hogy engedélyezzék a cserét. Ezt a Telenor engedélyezte is, és kérték hogy jelezzük az átvétel módját. Ez még aznap megtörtént, azonban azóta nem sikerült lebonyolítani a cserét, mert hogy „nincs még bejelezve az engedély a rendszerbe”. Az még valamilyen szinten érthető, hogy az egyéni kérelem elbírálásának 30 napos határideje van, de sajnos azt mondták hogy az engedély bejegyzésének is. Természetesen nem fognak értesíteni hogy mikor mehetek cserélni a telefont, így annyit tehetek, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton érdeklődöm, hogy bejegyezték-e már azt a bizonyos „memo”-t.
Az egészben az a legdühítőbb, hogy 14 alkalommal voltam már ez ügyben ügyfélszolgálton saját időmből, kiemelt ügyfélként, mindezt úgy hogy a telefont gyakorlatilag egy napig nem tudtam használni. Az egyetlen tanulság amit én levontam, hogy amennyire lehet a jövőben nagy ívben elkerülöm a „szolgáltatót”.
Üdv,
Balázs
Az utolsó 100 komment: