A Samsung szervizeseknek is megvannak a saját kis rituáléik, mint a sorozatgyilkosoknak, például, hogy addig ne is számítson a rossz készülék tulajdonosa rendesen működő telefonra, amíg azt ötször fel nem küldik a fővárosi szervizbe. Zsófi telefonjánál azonban elszámolták magukat: a telefon már hatszor megjárta a szerviz és panaszos közti utat, mégsem működik.
Lassan nyolc teljes hónapja, hogy végzetes hibát követtem el, vettem egy samsung telefont.. Persze ez túlzás, hiszen ha jól működne, nem lenne végzetes, még csak hiba sem, csakhogy ez nem így történt.. és -amint megtudtam- nem lehet jobban és gyorsabban meggyűlölni egy márkát, mint ha fel kell vennem a kapcsolatot a szervizzel.
Az egész azzal kezdődött, hogy a telefonom hívás közben egyszerűen kikapcsolt. Aztán megint. Majd már a hívás kezdeményezése pillanatában is ugyanez történt. Aztán már SMS küldés közben is. Ezen kívül párszor nem reagált a gombjainak megnyomására sem.. Naívan azt hittem, hogy ha elviszem a telefont a szervizbe, ezeket a hibákat javítják majd, esetleg kicserélik a telefonomat. A szervizben dolgozóktól azonban azt az információt kaptam- amit akkor még csak rossz viccnek gondoltam-, hogy legalább 5 alkalommal fel kell, hogy küldjék majd a budapesti szervizbe, ott ötször megpróbálják megjavítani, mert addig nem cserélnek telefont, amíg ezeket a köröket nem futottam meg.
Javítás helyett az első szervizelés után úgy kaptam vissza a telefonomat, hogy hibás szoftvert tettek rá, és (láss csodát) továbbra is kikapcsolt hívás közben. Második alkalommal már sikerült a megfelelő szoftvert telepíteni a telefonra, ahol nem a csengőhangok beállításánál érem el a hívólistát.. azonban ez meglepő módon semmi hatással nem volt a folytonos kikapcsolásokra.
Harmadik alkalommal már felküldték a budapesti szervizbe, mondván, hogy ott alaposabban megvizsgálják és megpróbálják kijavítani. Körülbelül másfél hét múlva vissza is kaptam, elvileg javított állapotban, azonban a használat közben kiderült, hogy az egyetlen változás az, hogy a telefon már a töltőről való lehúzás közben is kikapcsol. Így negyedszerre is elvittem, és innen csak ismételni tudom magam: elküldték Budapestre, elvileg megjavították, gyakorlatilag ugyanolyan rossz volt.Sajnos a javítások azóta is csak idézőjelesek és még mindig nem vagyok cserére jogosult. Most ott tartok, hogy nem kevesebb, mint 6. alkalommal kell el- majd visszamennem a szervizbe. Ezúttal azzal a megjegyzéssel küldték vissza a győri szervizbe a telefonomat, hogy nem is hibás. A hibák nem minden egyes híváskor jelentkeznek, de nem múlt el úgy egy nap sem, hogy legalább egyszer ne bukkantak volna fel. Ez kezdettől így volt és mindig elmondtam a szervizben is.
Persze reklamálni lehet, csak sehova nem vezet. A samsung elérhető egy zöld számon (még jó, hogy nem kell fizetnem azokért a beszélgetésekért, amik semmi megoldásra nem vezettek soha..), ahol elmondják, hogy ők nem tehetnek semmit, a cserére csak egy email címről kaphatok engedélyt, oda írjak.. Írtam is.. már megszámolni sem tudom, hány alkalommal. Ott mily' meglepő, szintén azzal a szöveggel pattintottak le, hogy nem engedélyezhetik a cserét, csak ha a szervizükbe elküldöm a telefonomat, ahol megállapítják, hogy valóban hibás.. és most jön az ördögi kör zárulása: a szerviz nem képes arra, hogy megállapítsa a készülék hibás működését ÉS ezt az információt megossza azzal, akitől a cserét kértem, nem-nem! Ők megtalálják a hibát és kijavítják! Elméletben persze. Én pedig azon kívül, hogy újra és újra fogalmazom nekik a reklamáló leveleket és szervizbe járok, semmit sem tehetek. Talán csak annyit, hogy pár fórumon elmesélem ezt a történetet, aztán nekik is elújságolom, hogy örüljenek az ingyen reklámnak.
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.10.11. 10:27:30
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2011.10.11. 10:31:21
parapali 2011.10.11. 10:31:27
ez így csak simán panaszkodás!Mit tettél az ügy érdekében azon kívül hogy elvitted a szervízbe és telefonálgattál??Hivatalos levél??stb stb:-)ja benne vagyok az első 3 ban??
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.11. 10:31:31
Milyen szar megélni!
Dr. Kix 2011.10.11. 10:38:48
Ukránok, baccpapucs, féltágla, Palkovicsné és poschpunepa!
Nick1984 2011.10.11. 10:39:37
Secnir 2011.10.11. 10:40:25
ööö...
...szvsz olyan tízpercenként megy egy mail, akkor egy nap után elunják.
kunfirmenbuchnummer 2011.10.11. 10:47:36
""a cserére csak egy email címről kaphatok engedélyt, oda írjak."
ööö...
...szvsz olyan tízpercenként megy egy mail, akkor egy nap után elunják."
a második után a címed bekerül a spamszűrő feltételébe =)
Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.10.11. 10:57:03
karosszékely 2011.10.11. 10:59:39
Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.10.11. 11:01:27
Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.11. 11:01:47
ringer 2011.10.11. 11:12:45
ringer 2011.10.11. 11:13:55
É2I 2011.10.11. 11:15:18
Egyértelműen fogyasztó védelem, de lehet elég lesz csak megemlíteni nekik, hogy hozzájuk fordulsz.
Ha megint rossz, amikor visszajön a telefon, szépen elkéred a fogyasztók könyvét és oda is leírod a posztodat.
Több talpra esettséget, ne hagy magad lerázni.
off:
Két komment elküldése között várnod kell néhány percet!
Mindezt már 30 feletti perccel.
Blogmotorot nem kéne már kib.szni a g.cibe?
Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.11. 11:19:15
VilMarci 2011.10.11. 11:21:31
Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.10.11. 11:23:20
VilMarci 2011.10.11. 11:26:24
"Most ott tartok, hogy nem kevesebb, mint 6. alkalommal kell el- majd visszamennem a szervizbe."
herk 2011.10.11. 11:27:30
ennek azért én utánanéznék, hogy megfelel-e a törvényeknek. Mert hogy az ő belső szabályozásuk mit mond, az senkit nem érdekel. Mert ugyebár mivan, ha a belső szabályzatuk azt mondja, hogy ha majd százszor felküldték, akkor cserélik? (a 100 opcionálisan cserélhető 10.000-re)
szóval a törvény a lényeg, nem a belső szabályzatuk.
És ha nem jó a telo, ne ird alá javitás után, hogy :"a készüléket működésképes állapotban átvettem". Hanem előtte próbáld ki, aztán ha nem jó, asztalborogatás, vásárlók könyve, feljelentés, stb
VilMarci 2011.10.11. 11:28:28
A vállalati e-mail címek könnyen kitalálhatók.
É2I 2011.10.11. 11:31:42
index.hu/gazdasag/magyar/2011/10/11/otvenmillios_birsag_a_volksbanknak_a_vegtorlesztesi_urlapert/
É2I 2011.10.11. 11:33:46
Tényleg hol is lehet beírni a T. Homár vásárlók könyvébe?
Szily add elő, de gyorsan.
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.10.11. 11:34:51
A posztolo mindig valami dagalyos fasz stilusban adja elo a dolgot, ugy ahogy a hetkoznapjaiban peldaul sohasem szovi a mondatokat: ugy erzi at kell addnia magabol az olvasonak. Es pedig kurvara nem kene.
Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.10.11. 11:38:01
Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.10.11. 11:42:24
- Aha. - Aztán kimutattam az ablakon - aztán drága-e egy ilyen táblaüveg? Nem akarok semmit, csak úgy kérdem.
Először furcsán nézett, aztán valószínűleg leesett neki, de nem szólt semmit. Egy hét múlva megkaptam a cuccot megjavítva.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2011.10.11. 11:53:57
galicius 2011.10.11. 12:06:21
www.leeyoonwoo.pe.kr
Szerintem írj neki egy emilt.Biztosan örülni fog neki.:)
KecskeDotyi 2011.10.11. 12:07:55
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.11. 13:05:35
XCat 2011.10.11. 13:06:29
Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.11. 13:09:21
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.11. 13:09:50
A vicceken látom. Van egy zseniális vicc, és van akinek nem tetszik. Röhög viszont egy másikon, és nem értem.
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.11. 13:11:19
XCat 2011.10.11. 13:16:03
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.10.11. 13:17:34
Prof. azsiráf.PhD. 2011.10.11. 13:23:57
oké. találós kérdés:
ájm ö réböl, ájm ö réböl
Csokis · http://csokis.blog.hu 2011.10.11. 13:24:07
Mr Y · http://blog.hu 2011.10.11. 13:52:43
A hiba azonban 2 hét után megint felütötte a fejét. (szerviz 3). Teljes belső modul csere. Innentől kezdve 3 hónapig jó volt. Majd amikor újfent bevittem és megkérdeztem hogy mégis mikor tudják megoldani a problémát, nem tudtak rá konkrét választ adni, cserelehetőség nincs hiszen kicserélték az egész belsejét... lehet hogy szoftveres a hiba várjam meg míg lesz update a készülékemre...
Amikor is észrevettem hogy a KIES szól hogy új szoftver érkezett a készülékhez(habár még nem a régebben még idén tavaszra ígért 2.2-es android) DE HÁTHA. A vicc az hogy mostmár a KIES sem veszi észre a telefonomat ha csatlakoztatom a géphez. Próbáltam már többféle USB portot. Prohardver fórumon írt tanácsokat (telefon usbs módjának változtatásait mindhiába). Így aztán még arra sincs most lehetőségem, hogy egy nem gyári, de 2.2-es Androidot rátegyek... Egyik kollegám meglépte, és nála ezzel meg is szűnt a hívások eldobálása.
Csak ez az, amit a szervizben senkinek nem csinálnak meg mivel a Samsungnak nincs hivatalos 2.2-es verziója ehhez a telefonhoz. És aki úgy jár mint én hogy USB-n még csak észre se veszi a gépet az meg jobban jár ha legközelebb szerencsésebben tud választani.
Zsifke 2011.10.11. 16:33:15
Én írtam ezt a levelet.
Pár felvetésre reagálnék:
@parapali: Igen, írtam a fogyasztóvédelemnek, amit egyben a samsungnak is elküldtem, külön felhívva a fogyasztóvédelemre, mint címzettre a figyelmet.. Ütni nem ütöttem az asztalt, az anyázásig sem jutottam el, ennél visszafogottabb stílusban adtam tudtukra, hogy mennyire szánalmasak és minden fórumon igyekszem majd kelteni a jó hírüket.
@É2I: Minden alkalommal cserét kértem, nem javítást, nem épp kedvesen, és nem hiszem, hogy hagytam magam lerázni..
@herk: "hogy legalább 5 alkalommal fel kell, hogy küldjék majd a budapesti szervizbe" - ez csak szóban hangzott el, az ott dolgozó srác szájából, nem kevés cinizmussal a hangjában. Nyilván ez nem a hivatalos álláspontja a samsungnak, ez csak a valóságban szokott így történni..
Végezetül pedig, amit még el sem hiszek:
Ma kaptam egy levelet a samsungtól, amiben -bár továbbra sem tartják hibásnak a telefonomat-, mégis "csereutalványt" ajánlottak fel. Nem tudom, hogy az itt leközölt levelemnek mennyire volt hozzá köze, de minden esetre köszönöm szépen.
Kefear 2011.10.11. 16:41:42
JohnHenry 2011.10.11. 16:47:26
My name is Buck and I came here to fuck 2011.10.11. 16:48:15
érdekes, nekem több samsung telefonom is volt, most is 2 van, nem igazán problémásak. csak a d880 csúszkafon fáradt el 3 év után, de addig tökéletesen mukodott. a kocsog.
nemecsek ernő áruló 2011.10.11. 17:31:40
Részemről maradok sony ericssonos.
nicaver 2011.10.11. 17:36:40
csintapala (törölt) 2011.10.11. 19:09:35
Ilyen nincs a vonatkozó jogszabályokban, úgyhogy ez legfeljebb a samsung saját -idióta- eljárása.
El kell mesélni a sztorit a fogyasztóvédelemnek, kúrják seggbe az ilyen cégeket.
csintapala (törölt) 2011.10.11. 19:15:01
Ez is hülyeség. Hogy garanciális ügyben hogy kell eljárni, azt törvény szabályozza. Ezt kell teljesíteniük, hogy ezen felül a belső kommunikációjuk/működésük milyen, az engem nem érdekel. Jó hogy nem már a samsung főnökével kell személyesen megdumálni, hogy ugyanmár engedélyezze, hogy megjavítsák/kicseréljék a meghibásodott garanciális készüléket.
graffiti_ 2011.10.11. 19:16:35
sajnos sok eseteben a vásárló vagy nem ért az általa vásárolt készülékhez vagy el sem olvassa a használati útmutatót...
NTonee 2011.10.11. 19:26:39
Megdobbent 2011.10.11. 19:26:43
Szoval az en idomben meg egyszeruen csak kikapcsolt, amikor fotoztam vele.
Most viszont egyesiti az android/ios telefonok wifi keptelenseget, es tovabbfejlesztette a kikapcsolast is, cserebe eleve szar rajta a szoftver.
Nem mondom, megmeritkezik minden allomas minden mocskaban, mig vegul majd visszater a 128x128 mono lcd-hez, ami mukodik is, javaval :>
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2011.10.11. 20:18:37
Miazmás · http://miazmas.blog.hu 2011.10.11. 20:24:06
dejv90 2011.10.11. 20:43:08
nicaver 2011.10.11. 20:47:53
Mr. X 2011.10.11. 20:49:09
Mr X voltam.
nb01 2011.10.11. 21:10:13
Jofiu 2011.10.11. 21:12:08
Nagyon szép áramvonalas a készülék, kicsi, sokáig ment egy töltéssel, ezért mindíg visszafogtam magam, hogy megnézzem hogyan repül kurvamesszire. Biztos jól, mondom, áramvonalas, és a szar szoftverje miatt megvan az ehhez szükséges igen erős késztetés is.
Most, hogy elkezdett felfúvódni az akksija egyre közelebb jön a nap mikor repülni fog.
Amúgy az elbaszott és idegesítő szoftveren kívül semmi baja nem volt, a hardver kafa.
A számtalan kommentet látva asszem tényleg ez volt az utolsó Samsungom, rajtam ne gyakoroljanak, kísérletezgessenek telefongyártással.
Amúgy anyu Siemense volt botrányosan szar, a ca. két hónapban míg megvolt gyakorlatilag nem használta mert mindíg szervízben volt, állandóan lefagyasztotta, mert megvolt az a rossz szokása, hogy használta azokat a funkciókat amiket beletuszkoltak.
Egyszer én untam meg és rábeszéltem vigye magával tesót, megbeszélték, hogy ez így átverés vagy ilyesmi. Nem azért fizetett érte, hogy ne használja és szervízbe járjon vele, ez túlmegy az előfordul kategórián, ez már átverés, használhatatlan terméket árulnak - bizonyítottan az, hisz jó kis papírmunka volt róla, még cserélték is, egyértelmű volt, hogy használhatatlan terméket árusítottak. Határozott meggyőzés után upgrade-elt valami másikra, az már jó volt.
Én már hamarabb meguntam volna hogy a szoftver írói engem használnak tesztelőnek, és még fizetnem is kell érte. Bah.
Ha egy telkót hosszú időn át nem tudsz rendeltetésszerűen használni, akkor az bizony már gyakorlatilag kimeríti a csalás kategóriát. Pénzt elveszik, a termék használhatatlan. Átverés. Jobban tennék ha nem kekeckednének sokáig. Ez a szervízre is igaz, gondolom megvan róla a papír, hogy ötször sem voltak képesek elvégezni a munkát amit állítottak, amiért a pénzt pedig elteszik (persze nem közvetlen a vevőtől). Ez szintén súrolja a csalás kategóriát. Minimum fogyasztóvédelmi ügy, átverik az ügyfelet, amit mondanak - megcsinálták - az sokszorosan nem igaz. Ez már nem szerencsétlen véletlen.
És gondolom senkinek nem hóbortja, hogy szervízbe járjon, nincs érdekében, hogy jó készüléket vigyen be javításra, addig sem használva azt amiért fizetett. Nem életszerű.
Anti Anyag (törölt) 2011.10.11. 21:16:50
Lehet, hogy a Nokia tönkremegy, de a telefon 2 év után is frankó.
Megdobbent 2011.10.11. 21:20:55
Amugy az en olcso, hiszti nelkul mukodo nevtelen telefonom is molyol picit a felvetelnel/letevesnel, de az egesz kb. fel masodperc, es szerintem ilyenkor naplozza az esemenyt. Nade 2 masodperc? Pfff... Plane, hogy aki nem ismer azalatt elmondja a mainstream-et :)
Mr Y · http://blog.hu 2011.10.11. 21:34:25
VISZONT.
most este volt időm szórakozni vele és.
KIES update majd telefon rádugása. Utána megcsináltam ezt amit mondtál. Elkezdett pörögni hogy csatlakozás. És megjelent egy gomb csatlakozás megjavítása v vmi ilyesmi.
Ezek után le kell húzni a telefont újretelepíti a drivert a kies meg megcsinál pár lépésből álló dolgot ami után sikeresen tudtam csatlakoztatni.
És sikerült szoftverupdatelnem is (2.2-re, ez meglepett mert ugytudtam még nem jött ki). Majd a telepítés után egy KB 5 perc hosszú rebootfolyamat. ( Percekig a SAMSUNG logo vilagitott csak...már kezdtem megijedni)
És most jól megy. Érezhető a különbség, és lekopogom azóta 1 hívást se dobott el!
Mr Y · http://blog.hu 2011.10.11. 21:36:15
Üdv
lionking 2011.10.11. 21:59:00
Viszont olyan van, hogy ha a termék hibája különösen nagy hátrányt okoz, akkor már első alkalommal is lehet cserét kérni.
Szerintem meg egy menet közben kikapcsoló telefon ezt kimeríti alaposan.
sajnos az eu-s harmonizáció csak a szart hozta.
Nálunk...
Ugyanis ezt vagy a hasonló problémákat fejlettebb helyeken úgy intézik, hogy kb 900 bocsánatkérés közben alatt után házhoz mennek a cserekészülékkel.
Nálunk meg ugyan annak a világcégnek a remek képviselői a halálba szivatják a vásárlót, még akkor is ha 100% jogos a panasza.
csiri bá 2011.10.11. 22:47:12
4. hiba esetén vissza boltba és csere ennyi...
VilMarci 2011.10.12. 09:47:55
salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.12. 10:49:40
viszont nyugodt vagyok, mert cca havonta eccer restartolom és eddig a harmadik akksi van benne.
félek is mert ha tönkremegy, meg fog enni az ideg a sok új szartól. 8-)
Mr Y · http://blog.hu 2011.10.12. 14:53:50
Viszon van pl adatforgalmat használó üzenet/kép stb küldő alkalmazás mint pl a pingChat. A googlemapsbe épített navigáció is jóljött már itthon párszor. És néhány alkalommal már a skypeot is használtam róla amikor nem volt a laptop a közelben.
Nem azt mondom hogy szükséges, de van amikor kényelmesebb vele az élet... legfőképp akkor ha JÓL működik!
mohopasi 2011.10.12. 16:29:57
salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.12. 18:14:49
én pedig nem vagyok hajlandó ezt a jól beváltat lecserélni, míg nem olvasok egy olyat, hogy "...2 éve semmi gondom vele..." ;)
kinőttem már a "nekem a legújabb kell" tinivilágból.
Mr Y · http://blog.hu 2011.10.12. 20:56:59
Kívánom hogy még sokaig kitartson a mostani ;)
salapapa · http://salapapa.hu 2011.10.13. 13:41:16
köszi. :) nyugi, egy idő után kiforr ez az android dolog is, bízz benne hogy csak kikapkodják azt a milliárd bugot belőlük.
2011.10.16. 12:04:49
Annana 2011.12.29. 15:05:07
www.facebook.com/group.php?gid=108505716555