Gyöngyvér mamája utalvánnyal próbált fizetni melltartókért, de az üzletnek nem volt kedve szenvedni a Triumph papírfecnijével.
Édesanyámnak a 60. születésnapja október 3-án volt, megleptem 20 ezer Ft értékű Triumph utalvánnyal… illetve mivel azon a hétvégén volt a Glamour napok vásárlási akció, így vettem még egy Glamourt is 495 Ft-ért, hogy a kivágott kuponnal majd 20 % kedvezménnyel vásárolhasson… Mivel édesanyám Baja mellett lakik, gondosan ellenőriztem, hogy az ottani márkabolt biztosan szerepel-e a beváltóhelyek között, és igen. Az utalvány mellé kapott kis kártyán fel is volt tüntetve a bolt neve és címe. Aztán édesanyám Glamour szombaton elindult shopingolni, ki is választotta mit szeretne. Fizetni akart az utalvánnyal, de azt a pénztáros nem fogadta el.
Közölte, mivel nem az ő boltjukban lett véve, így nem áll módjában elfogadni… Aztán hívta a főnököt, aki közölte, ő ilyen baromsággal nem ér rá foglalkozni, különben sem tudja, hogyan tudná visszaszerezni a Triumph-tól a pénzt… (?) Így vagy kp vagy húzás innen a fenébe az utalványunkkal – bár a bolt Triumph márkaüzlet és világosan fel van tüntetve a beváltóhelyek között.
Anyukám kis szerény nő lévén, csendben kifizetett 1 melltartót a kiválasztott 3-ból aztán szépen hazakullogott, így aztán ugrott a szép szülinapi ajándékom is és a 20% kedvezmény is, anyukám kapott egy jó kis megaláztatást a 60. születésnapjára.
Ami számomra még inkább felháborító, az hogy a központ sem a telefont nem veszi fel, sem e-mailes megkeresésemre nem reagál. Ilyenkor mit tegyen a vevő?
Az utolsó 100 komment: