Az esélyegyenlőség és a költséghatékonyság jegyében a Whirlpool csökkent értelmi képességű munkatársakat alkalmaz az ügyfélszolgálaton, hiszen az úgysem olyan fontos. Ha például kérdeznek tőlük valamit 3x, egyszer sem sikerül feldolgozni a két mondatos információinputot. A lényeg, hogy az ügyfél érezze a törődést, mindig gyorsan kapjon valami választ a panaszára:
Szia Homár, sajnos ez csak egy átlagos levelezés egy átlagos ügyfélszolgálatossal. (ugyfelszolgalat_whirlpool@esense.hu) Először el sem olvassa rendesen a levelemet, majd arra hivatkozik, hogy sok szerviz van Fejér megyében, adjam meg (a már megadott) település nevét, ahol a hűtő található, s végül mégis egy budapesti szerviz elérhetőségét adja meg. WTF?
Tisztelt Whirlpool Ügyfélszolgálat,
Üdv, Kérdeklődnék, hogy Fejér megyében hol található szakszerviz vagy hűtőszerelő. Isztiméren van a javítani való hűtő, nagyjából 8-9 éves (tehát már nem garanciás).
Válaszukat előre is köszönöm,
Tisztelt!
Kérem továbbítsa a település nevét, ahol a készülék található, mert Fejér megyében több szakszervizünk is illetékes. A település neve alapján tudjuk továbbítani a területileg illetékes márkaszervizünk elérhetőségeit.
Üdvözlettel:
Whirlpool Ügyfélszolgálat
Tisztelt,
már előző levelemben is írtam, hogy a készülék Isztiméren található.
Tisztelt!
Levelére hivatkozva továbbítanám a területileg illetékes szakszervizünk elérhetőségeit, ahol segítségére lesznek a kérdéseivel kapcsolatban.
Szerviz: Elszöv Mikro Kft 2Cím: 1076 Budapest , Klauzál tér 6Telefon: 06-1-268-0610
Üdvözlettel:
Whirlpool Ügyfélszolgálat
Az utolsó 100 komment: