Tékozló Homár

Ragaszkodik a jutalékához a TeszVesz

2011.11.14. 15:06 | jackyll | 81 komment

J.N. nem olvasta a múltkori vaterás történetet, így meglepődött, hogy a TeszVesznél sem adják vissza a jutalékot a sikeresnek értékel aukció után, ha az mégis meghiúsul, például mert a vevő nem bírta használni a telefont a SIM-kártyájával:

2011 októberben felraktam egy eladó használt okostelefont (iPhone), amit tőlem 2011.10.30-án megvett a vevő. A készülékre 2 hét garanciát vállaltam a leírásban, amit a TeszVesz oldalán is le is írtam, illetve van egy külön mező is erre (oda csak 1 hetet engedett kiválasztani.). Az eladás megtörtént, a pénzt megkaptam átutalással, és a terméket postáztam, majd bejelöltem, hogy sikeres a tranzakció, és megkaptam a jutalékról az elektronikus számlát, amit be is fizettem. Sajnos azonban a 2 hét alatt kiderült, hogy a vevő nem tudja használni a telefont, mert az ő SIM kártyáját nem fogadja el (aktivációs hiba), és a T-Mobile se tudott neki érdemben segíteni, még ha ez nem is kötelezettségük. Más megoldások (jailbreak) se vezettek eredményre.

Ezután abban egyeztünk meg, hogy a vevő visszaküldi a készüléket, én pedig visszaadom neki a pénzét. Ez meg is történt, majd a terméket ellenőriztem, és egy garantáltan működő SIM kártyával újralistáztam a TeszVesz-en, hogy újra eladjam.

A TeszVesz-nek írtam, hogy szeretném visszakérni vagy jóváiratni a jutalékot, hiszen az eladás utólag meghiúsult. A TeszVesz azonban foggal-körömmel ragaszkodik minden fillérhez, inkább legyen egy elégedetlen ügyfele, mint mínusz 1400 Forintja. Amit ráadásul hamarosan újra megkapnának, hiszen a terméket egyértelműen láthatóan újralistáztam.

A panaszlevél amit írtam:
---------------------------------------------------------------

Tisztelt Teszvesz,

Kérem a befizetett jutalék jóváírását, mert a vevő visszaküldte az árut, azzal, hogy nem tudja beüzemelni, garanciálisan.

A terméket újra meghirdettem, az új hirdetés azonosítója: XXXXXXXX
A régié: YYYYYYYYYY

Köszönettel,
János
---------------------------------------------------------------

Ezt írta a TeszVesz:

Piacterünk a kiállított számlákban az értékesítési jutalékot az eladó által sikeresként visszajelzett tranzakciók alapján számolja el. Ezért kiemelten fontos, hogy a visszajelzéseket minden esetben körültekintően kell elkészíteni, mert számlázásunkat a fenti ok miatt utólag nem áll módunkban módosítani.

Ha a tranzakció nem jött létre, úgy kérjük, hogy az értékelés leadásánál a sikerességre vonatkozóan nemleges választ adjon meg, így a jutalék jóváírásra kerül egyenlegén (tehát nem kell azt megfizetnie).

Tekintettel arra, hogy a jutalék a leütési ár alapján kerül kiszámításra, így ha a felek a leütési ártól eltérő összegben állapodtak meg, azt a későbbiekben módosítani nem lehet.

Figyelmét köszönjük!

Amennyiben levelünkkel kapcsolatban további kérdése van, akkor azt erre az üzenetre válaszolva teheti fel ügyfélszolgálatunknak. Kérjük, hogy a válaszlevél tárgy sorát ne módosítsa, ellenkező esetben válaszát nem kapjuk meg!
 

Üdvözlettel:
az Allegroup csapata
www.allegroup.hu
 ---------------------------------------------------------------

Valószínűleg a TeszVesznek van igaza, ha az ÁSZF (apró)betűjét nézzük, de szerintem abszolút nem korrekt se nem méltányos a hozzáállásuk. Jellemző, hogy az EBay ilyen esetben visszaadná a pénzt (lásd oldal alja).

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reunalla 2011.11.14. 15:09:58

szar úgy, máskor majd ellenőrzöd, mielőtt eladod + megtanulsz olvasni és elolvasod a felhasználási feltételeket...ha az ebay-en sikerült, akkor a teszvesz sem lehet kihívás;)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.14. 15:10:02

Kapott egy korrekt választ, mi a probléma?

XCat 2011.11.14. 15:10:14

újposzt, újposzt, újposzt... és akkor ez már a hétvégi?

Kilu 2011.11.14. 15:10:29

A vásárlás megtörténtét a gari lejárata után kell megtenni a teszveszen, és már nincs is probléma!

Dr. Kix 2011.11.14. 15:12:00

Amúgy hirdess a hardveraprón, az ingyen van.

reunalla 2011.11.14. 15:12:31

amúgy meg a vevőd kérhetett volna a szolgáltatójától egy új sim-et

XCat 2011.11.14. 15:15:56

Ezen a teszveszen árult már bárki bármit? Van különbség a veterához képest? (tudom, más a logója. Egyéb?)

xaba99 · http://landf.blog.hu 2011.11.14. 15:26:18

"Az eladás megtörtént, a pénzt megkaptam átutalással, és a terméket postáztam, majd bejelöltem, hogy sikeres a tranzakció,"

ennyi. sikeres tranzakció, jutalékot befizet, ül, fekszik, kultúráltan szórakozik.

megamenn 2011.11.14. 15:27:36

A teszvesz világosan megmondja:
ha savanyú lesz a tej, nem vagyok buzi, hogy beszopjam!

qtyqruty 2011.11.14. 15:29:09

Újralistáztad, ismét leütik, az új vevővel (ha legalább egy picit értelmes az illető) megállapodsz egy semleges értékelésben és máris "jóváírtad" magadnak a jutalékot...

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.11.14. 15:33:33

@qtyqruty: lehetett volna úgy is, hogy akkor ítéli sikeresnek a biznyicet, amikor letelt a 2 hét.
De ettől függetlenül BÖ

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2011.11.14. 15:34:41

@Kilu: szép ... látom másnak is eszébe jutott :)

Zpalee 2011.11.14. 15:34:48

Világosan ki van írva, hogy később nem módosítható az értékelés. Akkor értékelj, ha már minden ok, működik/elindul/jó állapotban van a vevőnél az áru. Ha elfogadtad, akkor inkább maradj csöndben.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.14. 15:39:38

@CatMother: Ugyanaz.

Az íbéjnél azért jobb, mert a vevők tisztában vannak a hazai postástolvaj viszonyokkal, és nem adnak fel sima levélben értékes cuccot.

qtyqruty 2011.11.14. 15:44:27

@CatMother: Kicsivel kevesebb a jutalék, mint a vaterán, de amúgy egykutya.

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2011.11.14. 15:55:02

Így jár, aki az iphoneját nem az Aldiban adja el.

Fantomász 2011.11.14. 16:05:55

vatera felvásárolta teszveszt (vagy fordítva, mittomén már Kohn és Grün hogy egyeztek meg), persze hogy egykutya a két cég...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.14. 16:08:08

"Valószínűleg a TeszVesznek van igaza, ha az ÁSZF (apró)betűjét nézzük, de szerintem abszolút nem korrekt se nem méltányos a hozzáállásuk."

Ez igez, tényleg fasság. De mivel ott a szerződésben, ez szopó :(

Mosquito 2011.11.14. 16:17:31

Kicsit sántít a történet..;) A Vaterán ami egy cég 2-4hét/de akkor se rögtön!/ mire készíteni kell értékelést,hogy megtörtént a vásárlás/vétel!
Ha veszek valamit akkor az max 1-2napon belül ott van nálam és ki is derül,hogy müxik-e frankón! Ha xar akkor megy is vissza! Ha meg személyesen veszem át akkor ott helyben kiderül lehet még aznap is!

vernarancs 2011.11.14. 16:20:40

Minden tranzakciot sikertelennek kell minositeni. Aki teszvesz az eleve nem lehet sikeres.

J.N.user 2011.11.14. 16:24:42

@Mosquito:
Sajnos nem derült ki azonnal, hogy nem megy a telefon.
A vevő több SIM kártyával is próbálta, ami 2-3 nap volt, utána próbálta jailbreak-elni újra, mivel egy restore-al kezdte.

Mivel én nem vagyok olyan g..i mint a TeszVesz, én nem akartam a vevőt szarban hagyni, ezért visszavettem a készüléket.

Tudom, én vagyok a hülye, és ki kellett volna nevessem a vevőt, hogy milyen béna, meg hogy ő azt kapta, amit vett.
Így a szokás Magyarországon...

Érdekes, hogy az EBay visszaadja a pénzt ugyanilyen szituációban, és nem hivatkozik holmi "számlázási problémára".

A magyar kapzsiság utolérhetetlen!

SarahConnor 2011.11.14. 16:32:39

Hát azért értékelni csak a garancia lejárta után ildomos, hiszen azt épp azért vállalod, hogy azon időszak alatt a vevő elállhasson az üzlettől. Innentől nem is értem, mi a baj. A Teszveszt joggal nem érdekli az ügyed értékelés után. Esetleg küldj kérelmet az értékelés módosítására (nekem egyszer sem hagyták még jóvá, de hátha).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.14. 16:37:16

@J.N.user: Nekem is volt ilyen, hogy új teló, 10 éves SIM, teló fagy.
Kártyacsere, és nem fagy...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.14. 16:40:50

@Fenimore: de miert nem erdekli?
nem jott letre az uzlet amiert beszedi a penzt!
vagy az nem szamit, csak amit leirnak maguknak
ezert tart itt...

Mosquito 2011.11.14. 16:41:31

J.N.user.
Értékelni 2-4hét alatt lehet! /Valaki több hét,hónap múlva értékel csak!!/
Ha már kiderült,hogy nem műxik akkor a vevővel meg lehetett volna beszélni,hogy egy semleges véleményt kell írni!

Prof. azsiráf.PhD. 2011.11.14. 16:44:45

oszt sima apróhirdetés mán nem létezik? ilyen kukorica van eladó stílusba. telefon hat után, mert addig ganajazok.

a francnak etetni ezt a sok lehúzós szar oldalt mint a teszvesz meg vatera meg ebay. csak a bay van velük.

SarahConnor 2011.11.14. 16:48:34

@hagyma: Azért nem érdekli, mert egy netes aukciós oldal felhasználójától jöggal várható el annyi sütnivaló, hogy ha visszavásárlási garanciát vállal egy eladott termékére, akkor a garancia lejártát megvárja az értékeléssel. Amúgy ha a kedves júzer szerint a Teszvesz "foggal-körömmel ragaszkodik minden fillérhez, inkább legyen egy elégedetlen ügyfele, mint mínusz 1400 Forintja", akkor itt lenne az ideje, hogy észrevegye, hogy ő ugyanezt teszi, ahelyett, hogy csendben megemésztené, hogy ezt most nagyon eltolta, és örülne, hogy csak ennyi volt a tanulópénz, és megfogadná, hogy legközelebb vár, vagy ha szorítja a határidő, akkor semlegest ír.

SarahConnor 2011.11.14. 16:54:30

@Fenimore: Hozzáteszem, hogy ebben az esetben amíg a garancia le nem jár, az adásvétel nem tekinthető teljesen lezártnak, egy le nem futott bizniszt meg ne értékelgessünk.

qtyqruty 2011.11.14. 16:56:25

@J.N.user: "Sajnos nem derült ki azonnal, hogy nem megy a telefon.
A vevő több SIM kártyával is próbálta,..."

Akkor azonnal kiderült hogy nem megy, mert különben minek próbálta volna ki több kártyával?
A kedves vevő viszont dobhatott volna egy e-mailt az első nem működő SIM után, hogy várjál az értékeléssel, mert lehet hogy gáz van!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2011.11.14. 17:05:48

@Fenimore: en a tenyelket nezem
az uzlet nem jott letre
a jutalek nem jar
normalis ceg visszafizeti
van akinek meg az normalis ha nem
ennyi

SarahConnor 2011.11.14. 17:20:57

@hagyma: Hidd el, én értelek, de én is a tényeket nézem: nem mondunk olyat, ami nem történt meg. A Teszvesz szerint egyszer nyilatkozhatsz, hogy megtörtént-e, és onnan nincs visszaút. És baromira megértem őket: lehet az a telefon, amit a júzer visszarakott, egy másik telefon, vagy akármi, és így akar megúszni egy jutalékot. Az eladókat se kell félteni, ha a pénzüket akarják. Teszvesz bácsinak valahol határt kell szabnia. Ha egyszer nyilatkozol, hogy megtörtént, akkor megtörtént. A Felhasználási feltételekben is benne van, ami a júzer elfogadott regisztrációkor. Nekik nem az a normális, hogy nem fizetik vissza ezt meg azt, hanem az, hogy ha te valamit elfogadsz, akkor betartod, és csak olyasmit állítasz (a saját érdekedben), ami valós. Ellenkező esetben szívtál. Na ez utóbbi áll most fenn.
Ha az üzlettől úgy lép vissza a két fél, hogy azt hivatalos papírokkal dokumentálják, akkor lehet bíróságra vinni a dolgot, és még talán nyerhet is, csak az ezzel járó költségek meghaladják azt az összeget, amit igyekszik visszakapni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.11.14. 17:29:49

@hagyma: Itthon? Normális cég?
Főleg ilyen kufároldal? :D

Flugos furgonos 2011.11.14. 19:24:10

"a vevő visszaküldi a készüléket, én pedig visszaadom neki a pénzét. Ez meg is történt, és újralistáztam a TeszVesz-en"

Szerintem te mazohista vagy, a tesz-vesz sz...t, te meg önként dalolva sz.psz újra, meg jra. Egészségedre, megérdemled.

Az állandó szavazók között kisorsolunk 2011.11.14. 20:08:37

@Flugos furgonos: te lenni nem magyar, lenni idiota, lenni szegyen, lenni mashovatakarodo.

DEGEC 2011.11.14. 20:37:38

szabály az szabály... el köll olvasni..
és használd inkább a vaterát.

raftery 2011.11.15. 07:53:33

le kellett volna fujni wd40el(igen,a teszveszt is)es megjavul...

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2011.11.15. 09:15:23

@hagyma:
Jó, csak ennyi erővel sikeres üzlet után mondhatom azt, hogy mégsem sikeres, és vissza a jutalékot.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2011.11.15. 10:53:04

ezért nem kell rögtön értékelni! nyugodtan várj jó pár hetet vele! igaz hetente dob egy emailt a rendszerük, hogy értékelj, de inkább ez mint a pofáraesés -.-"

2011.11.15. 14:03:22

posztolót már lehet ???
Mégis mit képzel magáról, hogy a teszvesz foggalkörömmel ragaszkodik a pénzéhez. Naná ! Megdolgozott érte amikor szolgáltatást nyújtott neki. Ha igy bemondásra visszaadnák a pénzt akkor mindenki ezzel trükközne mert ez egy zsigerileg csaló ország. Jóreggelt !
majd máskor akkor értékelje sikeresnek az aukciót ha tényleg sikerült. Ha meg vissz akell adni a pénzt akkor vonja le belőle a teszvesz jutalékát. Ha saját hibája volt akkor meg elbukta azt a párszáz forintot. A teszvesz nem hibás.

2011.11.15. 14:06:39

@J.N.user: igen, a magyar kapzsiság és a magyar lopás-csalás-bliccelés-trükközés-okosbamegoldás is utolérhetetlen.
Amúgy a rotschildek, trumanok kapzsiságát semmi nem érheti utol, ők komplett világokat harácsoltak össze.

Kelpo 2011.11.15. 15:10:08

@Kulics: +1 sztem is a poszttoló a hülye, ebben az országban mindenki mindent ingyen akarna vagy még annak sia feléért, szóval itt most a te(t)vesz járt el helyesen..

Martinicske 2011.11.15. 15:15:35

Sajnos ez ilyen. A magyarok szeretnek mutyizni (lehet mások is, csak más népeket nem ismerek ennyire mint ezt itt). Ha vissza lehetne kérni a jutalékot utólag, akkor igen megcsappanna ezeknek az oldalaknak a bevétele.

Máskülönben a teszvesz a vállalását teljesítette, a készüléket sikerült eladni, arról hogy a termék hibás, a legkevésbé sem tehet az aukciós oldal. Amennyi haszánlhatatlan dolog fent van ezeken...

Egyébként droidok, meg sablonleveleznek az igaz és nem szép.

Tatta 2011.11.15. 15:38:18

Én most adtam el a teszveszen egy számítógépasztalt, és szinte még meg sem jelent a hirdetés már küldték a számlát. Ennyit a vateráról és a teszveszről.

Üdv

qtyqruty 2011.11.15. 16:03:59

@Tatta: Én pedig újságban adtam fel hirdetést és amíg ki nem fizettem, nem jelent meg a hirdetésem. Mocsokság! Sőt! A boltban ki kell fizetnem a kenyeret mielőtt megenném. Felháborító!

Flugos furgonos 2011.11.15. 16:47:58

@Az állandó szavazók között kisorsolunk: Bakker én nem vagyok magyar? Hát még írni sem tudsz rendesen magyarul. Kapj már a fejedhez, téged sért ha azt monja valaki hogy zsidó? Mert? Az nem egy vallás? Nem azt modtam hogy gobi,nagyorru, metélt vagy valami ilyesmi hanem hogy zsidó, ez egy vallás ha tetszik ha nem. Van még romai katolikus, stb.... Most szépen tanulj meg irni, de MAGYARUL, aztán válaszolhatsz.

SarahConnor 2011.11.15. 19:15:39

@Tatta: ebből élnek, gondoltad volna?...

Csigorin 2011.11.15. 20:23:38

A vevonek visszautalt penzbol a jutalekot le kellett volna vonni, mondvan azt te mar nem kapod vissza, ennyi.

J.N.user 2011.11.15. 20:34:18

Lehet okoskodni, de amikor veletlenul vettem egy rossz Appot az iTunes store-ban, az Apple siman visszaadta a penzem, nem pedig kotekedett mint a TeszVesz.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.11.15. 22:08:06

Egyszerű, ha vissza akarja küldeni, tetesd föl vele a TeszVeszre, üsd le, és akkor majd ő fizeti ki a jutalékot a sikeres adásvétel után. Mondjuk az se jó, mert akkor ketten szívtok, a TV meg duplán jól jár.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2011.11.15. 22:09:55

Alap, hogy eladóként csak akkor készítünk értékelést, ha a vevő már értékelt.

Attee 2011.11.15. 22:35:17

Alapvetően nem csípem a vakerát, (volt velük vitám), de itt a poszttoló a hunyó.
1. Miután az adásvétel sikeresen lezajlott, innentől kezdve a vakera jogosan ragaszkodik a pénzhez.
2. Nem muszáj azonnal lélekszakadva sikeresnek nyilvánítani, van rá X idő.
3. El kell olvasni az ÁSZF-et.
4. Milyen idióta poszt ez??

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.11.15. 22:44:57

@Attee: "El kell olvasni az ÁSZF-et."

Nem kell elolvasni. Viszont ha nem olvassa, és picsog, és kap egy korrekt választ, hogy mi merre, akkor nem kell ilyen idiótát posztolni.

jópasi33Bp 2011.11.16. 00:30:40

@Flugos furgonos: A zsidó az egy nép. A vallás, amire gondolsz, az izraelita.

XCat 2011.11.16. 00:37:20

@jópasi33Bp: Nebazz... akkor 1948 előtt milyen vallásúak voltak?

Nem baj ha te is hülye vagy, de legalább ne magyarázd el másnak.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.16. 08:02:01

@CatMother: Mami, eSzt elmagyarázod? Lécciléccilécciiiii!!!

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.11.16. 09:52:44

@CatMother: 1948 elott is ugyanazok, izraelita vallasuak voltak.
A dolog pikanteriajat az adja, hogy meg te hulyezed le a masikat. Isten barma.

Mert akarhogy nezzuk valtozni mar nem fogsz, es tovabb fogod frocsogni az idiota faszsagaidat. Mondjuk az biztato, hogy gyereket nem vallalsz, tehat elmeletileg nem orokited at ezt az eletkeptelen dilettantizmust, max a hasonlo idiotakat tudod megvezetni. Nade azokkal amugyis bosegesen kabitjatok egymast. Akarhogy is nezzuk, a butasag orok es sose hal ki. Es fogadjunk, hogy nem fogsz elmerengeni azon, hogy mekkora faszsagot kommenteltel (ismet), hanem arra teszel erofeszitest, hogy a masiknak bar igaza van, valami mas teren leugasd, mondjuk egy jo antiszemitazas, osszeeskuveselmeletezes, vagy kirekesztobeszedezes, esetleg nemdemokratikus, netan ezmaradiktatura vagy egyeb lozunggal. Meg vitatkozni sem erdemes, "aki a szarral verekszik, ha megbirja is, szaros lesz."

Sebaj, irok egy greasemonkey scriptet, es akkor nem kella fejemet fognom miattad:)

XCat 2011.11.16. 10:43:40

@estrella negra: Azelőtt nem volt izrael. :)

XCat 2011.11.16. 10:56:29

@estrella negra: Nem, én tényleg így tudtam. De közben utánanéztem, már előtte is használták az izraelitát.

@jópasi33Bp: Elnézést, mégsem vagy hülye, én tudtam rosszul.

@vazsmegyeigerdezsház: Te ellben teljesen hülye vagy, és ezen semmi nem segít.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.16. 10:58:59

@CatMother: Amúgy ez is csak akkor igaz, ha Izrael alatt a modernkori- 1948-ban kikiáltott- államot értjük.

XCat 2011.11.16. 11:04:04

@estrella negra: Nemérdekes.
Viszont barátkozz a gondolattal, hogy új kutyád lesz.

XCat 2011.11.16. 11:27:02

@estrella negra: Hogy mi?
Jah nem, nem hinném hogy gyilkos hajlamú. Azok csendesebbek.
Ez egy teljesen átlagos acsargó, habzó szájú idióta. Sok ilyen van.

XCat 2011.11.16. 11:28:49

@estrella negra: De szép tőled azért, hogy aggódsz (akkor sem fogunk dugni).

Metamorfi 2011.11.16. 12:02:33

Ezért kell várni addig az értékelés leadásával (főleg nagyértékű termékek értékesítésekor), amíg a vállalt garanciaidő eseménymentesen el nem telik. Kizárólag utána szabad pozitív / sikeres vételnek minősíteni a rendszeren belül.

Meggondolatlanság történt....viselni kell a következményeket.

Ha emberi oldalról közelítjük meg, akkor valóban igazad van, hogy méltánytalanság történt a részükről. Na de akkor felmerül a kérdés, hogy milyen világban élsz, hogy azt hiheted az ilyen cégek visszafizetik jóindulatból a pénzt.

XCat 2011.11.16. 12:13:50

@Metamorfi: Hát itt divat a Józsi Bt.-t s az apple-hez hasonlíthatni. Hogy józsiéknál 40 ezer az, ami az applenél 130, az mindegy. A szolgáltató ellenség, akivel szemben dicsőség csatát nyerni, és puskával kényszerítenek arra hogy pont oda menj.

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.16. 12:40:44

@CatMother: Pillanatig sem aggódtam, csupán arra próbáltam utalni, hogy a kölcsönös acsarkodás nem vezet sehova.
Ha pediglen azt gondolod, hogy egy fapina kegyeiért ķönyörögni járok ide (mikor csinálhatom olyan nővel is, aki élvezi), erős tévedésben vagy. A skalpvadászat nem az én sportom, ezért az 'aki megdugta ketmadört' cím sem hoz lázba.

XCat 2011.11.16. 12:47:33

@estrella negra: No nem gondoltam ám komojan, nyilvánvalóan megvesznek utánad a nők, és jól el vagy látva velük. :))

estrella negra · http://kismalac.blog.hu 2011.11.16. 12:58:19

@CatMother: Ez indifferens.
De CID szerintem szívesen jáccik veled, ha dobsz neki csontot.

zsibvasar · http://www.zsibvasar.hu 2011.11.18. 17:19:39

Jé, még senki sem ajánlotta a Zsibvásárt. :) Nálunk nincs jutalék, se feltöltési díj. Azaz ez az eset nem fordulhatna elő. http:\\zsibvasar.hu

zsibvasar · http://www.zsibvasar.hu 2011.11.21. 22:05:18

@kumming: Igazad van meg nem is. Igazad van, mert tényleg kevesebb a vevő. De azért ezen nem kell csodálkozni. A Zsibvásár még csak most volt 5 éves és alig van rajta félmillió termék. A Teszvesznél nagyobb a bevétel, régebbi és több mint kétszer annyi termék van rajta.
De van a Zsibvásáron is egy pár nagyon erős kategória. Gyűjtemény, könyv, ruhák játékok. A Legó választék például az egyik legnagyobb. Most találomra kattintottam egy legós eladóra aki 15 ezer eladáson van túl. Neki úgy látszik akadt vevője.
Ha pozícionáljuk az oldalt akkor a Vatera a férfi oldal a Teszvesz a női és a Zsibvásáron jelenleg az olcsóbb dolgok vannak, amit a két másik oldalon nem éri meg árulni. Gyere áruld a cuccod a Zsivásáron, lehet hogy lassabban kel el, de közben nem fizetsz érte listázási díjat és jutalékot sem.
süti beállítások módosítása