Minden okostelefon beázik a szervizben, de még a tabletek is, hogy ne kelljen garanciálisan javítani azokat, ha a szoftverfrissítés nem válik be? Tény, hogy a legtöbb készüléket direkt hiányos funkciókkal (goto app store), gyakran félkész, de legalábbis erőteljesen kiforratlan szoftverekkel dobják piacra, mert negyedév múlva úgyis jön a következő. Tamás az unalomig ismert trükkökbe futott bele Galaxy S minitabletjével, amit a Samsung is alig talált meg kiterjedt szervizhálózatában:
Tisztelt Samsung ügyfélszolgálat, Tékozló Homár! 2011.12.03-án vásároltunk egy Samsung Galaxy S Wifi 5.0-át az edigital online áruháznál. 2012.02.18-án bekapcsolhatatlanná vált, pontosabban bekapcsolásnál a kijelzőn megjelent, hogy töltőn van és kikapcsolt. Természetesen nem volt közben töltőn. 2012.02.20-án bekerült a győri Samsung partnerszervizbe a RAAB GSM Kft.-hez. Csodával határos módon ők másnapra megjavították a fent említett hibát software frissítéssel és átadták, hogy készen van. Valószínűleg a szakképzett alkalmazottaknak nem jutott eszébe kipróbálni a bekapcsolás funkciót, miután az előttük átvett készülék ugyanúgy rossz volt. Ekkor jöttek azzal a teóriával, hogy a készülék biztos beázott, azért nem jó. Előtte lévő nap még ez a teória nem volt, ekkor duzzogva átvették újra a készüléket.
2012.03.07-én újból sikerült megjavítani a készüléket. Ugyanúgy átadta a győri bolt, hogy készen van. Ezután sem lehetett bekapcsolni. Ugyanúgy visszakerült a szervizhez.
2012.03.19-én érdeklődtünk a Samsung telefonos ügyfélszolgálatánál mi ilyenkor a teendő, mert a készülék sehol. Az ügyfélszolgálatos hölgy szerint meg kell várni, amíg visszajön a szervizből a készülék és ha akkor is rossz akkor, hívjuk fel őket, majd elkérte a telefonszámot.
2012.03.20-án jelentkezett egyik győri szervizes munkatárs, hogy ennek az egyetlen készüléknek a szervizelését nem az a szerviz végzi, amelyiknek ők elküldik, hanem onnan tovább megy egy másik szervizbe, de semmi probléma, ő személyesen gondoskodik róla és holnapra már készen lesz. Elmondása szerint csütörtökre, de ha más nem péntekre futárral lehozatják és átlehet venni.
2012.03.23. Telefonos megkeresésre a győri szerviz álláspontja szerint a kolléga szabadságon van, aki személyesen gondoskodik róla és hozzájuk nem érkezett meg.
Közben felhívtuk a Samsung Ügyfélszolgálatot, akik közölték, hogy a tablet a Telemax GSM Szerviz Kft.-nél van. A Telemax telefonba azt állítja ők nem javítanak tabletet és a készülék biztos az Oktogon-Szerviz Kft.-nél van. Ők azt állítják, hogy nálunk nincs, ők nem javítanak tabletet, a Telemaxnál van. A Telemax természetesen nem találja a saját rendszerében. Ezek után a Samsung Ügyfélszolgálat azt állítja, hogy a Telemaxnál van, de kiderítik.
Visszahívott a Samsung ügyfélszolgálat és kiderítették, hogy az Oktogonnál van, előtte akkor miért küldött a Telemaxhoz minket, illetve az Oktogonnál miért mondták azt telefonba, hogy ők nem javítják ezt a típust. Samsung ügyfélszolgálatos hölgy álláspontja szerint hétfőn felhívja az oktogont, mert ő szombaton szabadságon lesz, 16:30-kor pedig már zárva vannak szerinte. Oktogon-Szerviz Kft. weboldalán a nyitva tartás 7:00-17:00.
Összegezzünk: 78 napot volt nálunk a készülék, eddig 33 napot szervizben. Ezalatt a 33 nap alatt a Samsung szerviz kétszer megjavította és vissza adta ugyanazzal a hibával, majd aznap újra bevette javításra. Ezalatt a 33 nap alatt megvádoltak, hogy biztos beázott és azért akarom garanciába cseréltetni, mindezt csak azért, hogy ne kelljen nekik újra papírmunkával foglalkozni, illetve a telefonos ügyfélszolgálat hivatalos hozzáállása elfogadhatatlan.
Miután a kijavításra kétszer sikertelenül került sor, a kicserélést nem ajánlotta fel a kényelmetlenségek ellenére sem az ügyfélszolgálat és meg se tudta mondani hol jár a készülék, ezért élnék a vételár-visszatérítési igényemmel, illetve Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál is panaszt teszek.
Manyecska 2012.03.29. 13:02:58
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.29. 13:21:25
CBF 2012.03.29. 13:28:33
Manyecska 2012.03.29. 13:31:54
vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2012.03.29. 13:43:31
kikapcsolodok
panaszt eszek
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.29. 13:54:36
namánmost, vettél vóna butatelefont, nem szopnál most.
én még a 3210-el pirítok, oszt nincs is vele bajom.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.29. 13:54:45
Bugát 2012.03.29. 13:55:10
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.29. 13:56:05
Haladni kell a korral..
(süssön fánkot sütőporral)
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.29. 14:01:13
Posztot nem olvastad?
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.03.29. 14:02:23
Brrrrrrrrrrrrr 2012.03.29. 14:03:36
Kategórikus bullshit.
Melyik készülékről van szó és milyen app hiányzott?
Egyszerüen képtelenség mindenkienek a megfelelő kombinációt kiadni appokból embererk.
Vagyis lehet 20 terrás háttértárra az egész marketet feltolni....
Pont azért van az appstor minden os-nél,hogy magad válogasd össze a tutit.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 14:05:03
Amúgy az a szerep, amelyikben Ámerikából osztom az észt, már be van töltve. Csaxólok.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.29. 14:06:42
Csaxólok.
:)
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.29. 14:07:41
Manyecska 2012.03.29. 14:07:43
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.03.29. 14:10:06
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 14:10:17
Neszójjábe!
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.03.29. 14:11:08
eleve, az aki okostelót vesz, de nem képes a kibaszott marketet/store-t az mi a faszt akar?
cicmen (törölt) 2012.03.29. 14:11:14
Ki kellett volna mosni! :)
vendriner aladár 2012.03.29. 14:11:39
techmob 2012.03.29. 14:14:07
A fent említett hibának kettő oka lehet, az egyik, hogy az USB csatlakozó hibás lett vagyis zárlatos. A cseréje egyszerű és gyors, anyagár kb. 1000Ft-2000Ft. A másik lehetőség, hogy egy vezérlő alkatrész (BGA) szállt el a főpanelon, amely a készülék módjait vezérli. Cseréje szintén egyszerű és gyors, egy minimál felszereltségű szervizben kb. 10 perc és az anyagár hasonló mint az USB csatlakozónál.
Amíg szerviz nem tudja kétséget kizáróan bizonyítani a beázás (pl. kinagyított fotó a készülék főpaneljáról) és/vagy az illetéktelen megbontás tényét addig a készülék garanciális!
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.29. 14:14:22
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 14:14:45
Manyecska 2012.03.29. 14:15:05
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 14:15:56
Manyecska 2012.03.29. 14:19:47
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.29. 14:23:00
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.29. 14:24:20
Szarazkoro 2012.03.29. 14:29:33
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 14:30:47
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 14:32:55
Manyecska 2012.03.29. 14:35:10
A sógornőm ezen felbuzdulva átcsövezte BELÜLRŐL a saját mosógépét.a módszerem alapján..asszongya nem megy a víz..talált valami csövet oszt rákötötte máshová:D:D:D..elindult! :)) jó, aznap vette mit is várhatnánk ugye!
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.29. 14:36:06
Manyecska 2012.03.29. 14:36:16
Manyecska 2012.03.29. 14:37:26
techmob 2012.03.29. 14:39:19
Egyébként bármilyen furcsa is tényleg a szerviznek kell bizonyítani azt, ami alapján megvonja a garanciát és nem az ügyfélnek, hogy nem csinált vele olyat, amitől ugrik a garancia. Vagy legalábbis így kellene működnie. :)
É2I 2012.03.29. 14:51:36
neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.03.29. 15:02:11
Csak hogyha majd egy nap úgy kelek, nekem márpedig egy ilyen KELL, tudjam, melyikhez nyúljak.
Pfejj, tegnap tinisrác kezében micsoda trehányul gondját viselt ájfont láttam. Csak 4 helyen volt betörve a kijelző, de mindegyiknél úgy, mintha kicsi kalapáccsal tették volna.
Skodakék Fábia 2012.03.29. 15:22:53
mondjuk a többihez képest buta, de azért okos :)
A poszthoz egy régi homáros javaslat : véleményt lejegyzetelni és féltéglán beküldeni a Samsung szerviz ablakán.
Ha nem válaszolnak, hetente emlékeztető ugyanide...
Skodakék Fábia 2012.03.29. 15:28:47
viszont óccsó
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.29. 15:32:33
Mert a beázás szempontjából ez azért nem mindegy.
Egy tablet egész másképp ázik be.
neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.03.29. 15:33:59
Az kínai?
/Csak mer' kínaitól farmernadrágon, bizsun kívül mást nem veszek. Azok, ha el is romlanak, látványosan és javítható formában./
Bár most láttam 1 olyan okostelót, amit tabletbe lehet illeszteni és hatalmas, gigantikus lesz a kijelzője.
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.29. 15:55:30
Nekem olyan okostelóm van, hogy beleteszem a projektorba, és azon nézek mozifilmet.
Dolby Szörrand 8.1-es HDTV minőségben ofkorsz.
Anomalocaris (törölt) 2012.03.29. 15:59:49
marko77 2012.03.29. 16:15:27
A fogyvéddel fölösleges köröket futni, bíróságra kell menni egy független szakvéleménnyel.
A Samsung(Cordon vagy Cirma kft) hirhedt, ha szorul a hurok nevet változtatnak.
techmob 2012.03.29. 16:42:23
Egyébként nem tudom mit kell sz..akodni egy ilyen pitiáner hiba miatt. Persze ezt úgy értem, hogy az ügyfélnek pitiáner, mert sajnos neki van egy használhatatlan készüléke, plusz még csalódik esetleg a gyártóban is, hanem a szerviz szempontjából pitiáner a korábban említett okok miatt.
Ha lehetett én inkább megjavítottam még a beázott készüléket is és garanciát adtam rá, mert az is eggyel több elégedett ügyfél..mert a boltban nem a két szép szememért adják a kenyeret.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 16:47:48
telemax, oktogon, raab : ezek egyike sem samsung szerviz. Mint azt nagyon okosan megállapítottad, szerződött partnerek. Azt nem értem, miért a samsung szervizt fikázod, amikor a készüléked valószínűleg náluk nem is járt. Persze beszélhetsz hülyeséget, csak az fáj (nekem), hogy a samsungot ekézed, akiknek az egészhez annyi közük van, hogy te megvásároltad 1db terméküket, ami megdöglött, és ilyen-olyan sufniszervizekbe vitted, aztán basztatod a samsungot, hogy nem képesek megcsinálni a szarodat, amit el sem juttattál hozzájuk. Megérdemled a szopóálarcot. Viseld büszkén.
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 16:50:32
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 16:53:16
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2012.03.29. 16:56:35
Az okostelefon nagyon hasznos eszköz, de a használatánál vigyázni kell, hogy meg ne sértsük a szomszédos ország légterét!
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 16:56:58
Voltam samsung szervizben (nem sufnigsm, utcáról beesek), még a régi 2.1 -es droid futott rajta, meg tapasztalat sem volt a romcserével kapcsolatban, így az elsőt megcsináltattam velük, és elbeszélgettünk a srácokkal mit-hogyan kell-érdemes.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.03.29. 17:21:04
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 17:35:49
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 17:38:20
techmob 2012.03.29. 18:11:31
oszur 2012.03.29. 18:29:21
Köszönjük, hogy hozzánk fordult.
Szeretnénk elnézést kérni az Önt ért kellemetlenség miatt.
Kérelme kivizsgálását követően az alábbiakról szeretnénk tájékoztatni.
Értesítjük, hogy bár a készülék javítható, az eddig tapasztalt kellemetlenségek miatt, kérését figyelembe véve, csereutalványt szeretnénk Önnek felajánlani.
Kérjük, hogy jelen levél kíséretében adja le a készüléket az Önhöz legközelebb található gyors-szervizpontuknál, (Raab Gsm 9022 Győr Pálfy u. 3.) ahonnan továbbítják a készüléket a központi szervizbe, (Oktogon szerviz Kft) ahol elvégzik a cserével kapcsolatos adminisztrációt.
A csereutalvány elfogadásával, amely az ügy teljes és végleges lezárását jelenti, Ön lemond esetleges további igényeiről.
Bízunk benne, hogy termékeinkkel kapcsolatban a jövőben csak jó tapasztalatai lesznek és a felajánlott megoldásunkat elfogadhatónak tartja.
A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy emiatt az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat. E körben tájékoztatjuk, hogy panaszával, illetve jogainak érvényesítése iránt a következő szervekhez fordulhat:
1. az Ön lakhelye szerint illetékes Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi felügyelősége, illetve
2. Békéltető Testület, vagy
3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.
A további ügyintézéshez kérjük, válaszát írásban szíveskedjen hozzánk eljuttatni.
Üdvözlettel:
Küri Attila
Samsung Zrt
Ügyfélszolgálat
oszur 2012.03.29. 18:37:13
neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.03.29. 18:45:25
techmob 2012.03.29. 18:49:14
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 19:13:20
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.03.29. 19:13:32
donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.03.29. 20:14:31
további adatok itt:
e-beszamolo.kim.gov.hu/kereses-Default.aspx
Xezs 2012.03.29. 21:29:52
Sőt, mikor hasonló cipőben azt mondtuk az ügyintézőnek, hogy akkor várjon amíg bekapcsoljuk és megnézzük hogy jó-e azt mondta hogy az nem szükséges. A papíron meg ugye aláírod, hogy átvételkor kipróbáltad.
Szerintem ez a softwarefrissítés azért ilyen menő mert az ilyen szervizekben olyanokat alkalmaznak, akik életükben egyszer már láttak a haverjuknál számítógépet és még a CS-vel is lőttek egy délutánt, szóval ők már elektronikai zseniknek számítanak.
Idióta bagázs.
Xezs 2012.03.29. 21:31:27
Xezs 2012.03.29. 21:33:23
England win The Ashes! 2012.03.29. 21:58:16
Anomalocaris (törölt) 2012.03.29. 22:10:31
(---Flúgos Buszos---) 2012.03.30. 00:28:07
Rossz helyre vitted a CSamcsungodat!!!
Ide kellett volna a Lajta utca elejére.
Lajta 2 asszem,10 emeletes aljában van,hátul a bejárat.
Belvárosban szar minden ilyen téren.
MARCALVÁROS-BÉKÁSMEGYER örökké!!!!
Skodakék Fábia 2012.03.30. 10:58:02
bekbórd! 2012.03.30. 10:58:35
msam 2012.03.30. 13:24:10
Kivétel a főszabály alól /vagyis mégsem választhat a vevő/, amennyiben a vevő választott igényének
teljesítése lehetetlen (pl. „kifutó” modellt vásárolt és nincs ugyanilyen másik raktáron, tehát kicserélésre nem kerülhet sor), vagy
teljesítése a másik (nem választott) szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne (a forgalmazónak).
A felek vitája esetén irányadó szabály szerint minden egyes esetben figyelembe kell venni a dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, az adott szerződésszegés súlyát és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget, és csakis mindezen körülmények gondos mérlegelése eredményeképpen állapítható meg, melyik fogyasztói igény (forgalmazó általi) teljesítése jogszerű (bírósági hatáskör).
2. A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni. A vonatkozó GKM rendelet nem ír elő napokban meghatározott határidőt a kijavításra, kicserélésre, csupán annyit rögzít, miszerint: „A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze”.
neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.03.30. 15:25:07
Azám. Szóval ha fűallergiád van, ne gyere, mert alvás a padlón van, szalmán. :)
Rattan bútor pl. bangladeshi. Sőt, ruhát is találtam már indonézt. :D
A Lyukastorkú Rézfaszú Bagó 2012.04.11. 15:46:33