A teoretikus "Ugyan mit veszítettünk a Malév csődjével, amikor itt vannak helyettük a jófajta fapados járatok, amik még olcsóbbak is?" kérdésre érkezett meg a válasz. Tamás levele nyomán a Homár megdöbbenve tapasztalta, hogy tényleg létezik ilyen, itt Európában, hogy fizető vendégeket a reptér betonján körülkerített kordonban várakoztatják, amíg tankolják a gépet.
Kérlek, nézz utána, hogy mennyire tekinthető fogyasztóvédelmi szempontból korrektnek a Ryanair és a Budapest Airport legújabb gyakorlata! Az utasokat 45 perccel a járat indulása előtt kiterelik a terminálról a reptéri betonra, majd a szerencsétleneket esőben, szélben a szabad ég alatt várakoztatják, miközben a Ryanair gépe begurul, kiszállnak az érkezők, kipakolják a csomagokat, megtankolják a gépet stb. Nem akartam hinni a szememnek, oké tudom, hogy fapados, de azért szerintem ezt nem kellene, erre emberek egészsége mehet rá!
Az Airportál.hu cikke szerint ezt a rendszert a Budapest Airport PR-osztálya fejlesztette ki:
A Budapest Airport szakemberei egy újabb remekbe szabott kényszermegoldással álltak elő - nyilván más választásuk nem nagyon volt - hogy kielégítsék akaratos ultra-low-cost ügyfelük 'extra' igényeit. A fapadosnak igazi szocreál megoldás dukál: több száz méter hosszan raktak le az útépítésekről vagy tüntetésekről ismerős fémkordonokat, homokzsákokkal "rögzítve". [...] A Ryanair érkező és induló utasoknak akár 3-500 métert is kell gyalogolniuk majd a forgalmi előtér lekordonozott részén, hogy eljussanak a termináltól a repülőgépig, vagy fordítva.
oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.04.18. 14:11:15
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.18. 14:12:15
oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.04.18. 14:13:01
olcso is legyen meg elso osztalyu is???
a zutasok viszik odaig kezben a csomagokat,ok pakolnak ki es be,valogatva a borondok kozott???
Dr. Kix 2012.04.18. 14:19:49
Rox Tobient (törölt) 2012.04.18. 14:25:58
Leadfoot 2012.04.18. 14:29:40
Sajnos nagyon úgy tűnik nekem, hogy a BA keményen rákényszerül engedni a fapadosok - kiváltképp az FR - követeléseinek. A Malév csődje után még külön szopatják is őket pl. a telekadós dologgal, szóval nem csodálkozom.
varvizib 2012.04.18. 14:35:07
Rocko- 2012.04.18. 14:36:25
"A fémkordonok ugyanis megfelelő rögzítés nélkül könnyen elrepülhetnek. Egy erősebb szél a repülőgépekhez csaphatja a fémkordonokat, de a repülőgépek hajtóművei is megkeseríthetik az előtér rendjén örködők életét: ha a hajtómű előtt vannak a kordonok, akkor a többezer lóerős hajtóművek beszívhatják őket, ami súlyos üzemzavarhoz, akár balesethez is vezethet a lapunkat megkereső reptéri dolgozók szerint. Ha pedig indulás után a kordon a hajtómű mögé kerül, akkor a hatalmas tolóerő, ami a száztonnás repülőgépeket a levegőbe emeli, a fémkordonokat könnyedén elfújhatja a helyéről, és a mögötte lévő gépkocsikba, épületekbe, repülőgépekbe csaphatja azokat."
iho.hu/hir/vidamparki-megoldasok-ferihegyen-120401
Anomalocaris (törölt) 2012.04.18. 14:37:21
Amúgy meg, nem is esik az eső a képen.
gsomo 2012.04.18. 14:37:49
2012.04.18. 14:39:30
blekkecc 2012.04.18. 14:39:39
Picit el vagyunk kényelmesedve itt a XXI. században, nem? Mert attól még senkinek sem lett egészségügyi problémája, hogy sétált 300-500 métert, meg kint álldogált a természetben 45 percet... (Fűtés/légkondicionálás nélkül, jaj Istenem, mi lesz velem.)
Anomalocaris (törölt) 2012.04.18. 14:41:09
blekkecc 2012.04.18. 14:43:32
ez off:
Karlsruhe reptérről mi az egyszerű bejutás a városba és lehet-e közvetlenül Stuttgartba? Köszönöm!
2012.04.18. 14:44:01
RZoli86 2012.04.18. 14:46:25
vigyázz, a (b)rájener szabályzata szerint egy kézipoggyászon felül ha van egy esernyő a kezedben, az még egy kézipoggyásznak minősül, s mint olyan, díjköteles.
Lehet készíteni a Budapest - M. O'Leary Airport táblákat.
2012.04.18. 14:48:33
Nos, a városba mennek buszok be 10 EUR-ért, itt a link:
www.modul100v2.de/apfelbiss/358/files/2012032261442_sommer_25.03.2012_Baden.pdf
Aztán Karlsruhe-ból meg egy ICE-vel hamar Stuttgart-ba lehet érni...
Peetee 2012.04.18. 14:50:12
blekkecc 2012.04.18. 14:51:08
Danke:)
2012.04.18. 14:51:09
2012.04.18. 14:53:24
nincsmit.
Hét holló · http://localhero.blog.hu/ 2012.04.18. 14:55:37
elwood 2012.04.18. 14:56:13
ők fogják kérni hagy álljanak még ott egy kicsit.
Manyecska 2012.04.18. 14:56:23
Eugene P. Triboulet 2012.04.18. 14:58:34
Amúgy meg az "ultra low cost"-ot, hogy tartani tudja, nem akar fizetni az utasfolyosóért, buszoztatásért. Ez mind-mind pénzbe kerül.
2012.04.18. 14:59:13
RedRum 2012.04.18. 15:00:06
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.18. 15:05:20
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.04.18. 15:11:29
legközelebb üjjé otthon, oszt akkor nem ér ijjen afrócitás.
NIL7 2012.04.18. 15:13:32
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.04.18. 15:14:01
ááááááá hát én ijjen egyenes betont még sosenem csináttam.
Manyecska 2012.04.18. 15:17:29
Manyecska 2012.04.18. 15:21:07
Zöldegér 2012.04.18. 15:25:22
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.18. 15:29:17
Yakk 2012.04.18. 15:30:17
Ehhez szintén csak gratulálni tudok...
4hnwBToH 2012.04.18. 15:31:57
Skodakék Fábia 2012.04.18. 15:35:10
gonosz1hal 2012.04.18. 15:36:22
Fapad, gyerekek, nem Hawaii. No meg nem is Malév.
Sokorai_Atala 2012.04.18. 15:37:19
Majd, ha végre elindul a busz a 10 méterre lévő géphez megteszi a Szeged- Kecskemét távolságot (barokkos túlzással), ami újabb 10 perc.
lifelike 2012.04.18. 15:37:42
olcsót akarsz? nesze!
egyébként nekem mindegy melyik társaságtól, de LEGYEN ÚJRA BUDAPEST-NIZZA KÖZVETLEN JÁRAT
turwall 2012.04.18. 15:37:52
Mellesleg a fapados alatt általában az értendő, hogy a járat nem a legoptimálisabb időpontokban közlekedik, nem a célponthoz legközelebbi, legkomfortosabb légikikötőket használja, nincs, vagy minimális az útközbeni étel-ital ellátás stb., de nem azt, hogy ilyen szintre alacsonyodjon a kiszolgálás.
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.04.18. 15:38:43
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.18. 15:41:19
@Rocko-: Itt egy google térkép, hogy milyen távolságok vannak a kordon és a hajtómű közt:
maps.google.com/maps/ms?msid=209969604683581458754.0004bdf4106f8e7d2c3b6&msa=0&ll=47.434507,19.265497&spn=0.001381,0.002411
Rocko- 2012.04.18. 15:43:43
másrészt a jetnek van ereje: www.youtube.com/watch?v=8ZHGLtZqlJI
és itti gaz kisebb a távolság, de az erő felmérhető: youtu.be/LV28AL0k1kY
XocoLatte 2012.04.18. 15:44:00
Nem tudom egyébként, mióta és melyik járataival csinálja ezt a Ryanair, én ilyet még nem tapasztaltam, pedig mostanában sűrűn jártam velük, igaz csak London STN-re. Utoljára április 3-án este, akkor a legnagyobb megrökönyödésemre, busszal vittek a gépig, igaz, elég messze parkolt. Úgyhogy a posztban leírt dolog tuti, hogy nem általános még BUD-on sem.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.04.18. 15:44:05
Amúgy amikor a gép a kifutóra indul nem maximális tolóerővel teszi éppen csak fújdogál a turbina.
Amúgy meg 30-50 perc nem tétel: -20ban 2 órát álltam ott még határőr koromban csak fel kell készülni: 3gatya, 3téli zokni, 3pulcsi és dupla kabát, két sapka... nem komoly. A baj az volt amikor 3,14sálni kellett...
kovácspéterke 2012.04.18. 15:45:55
Yakk 2012.04.18. 15:46:07
Továbbá régóta érdekelne, hogy a buszok felesleges fenntartása mekkora mértékben és milyen összeggel járul hozzá, hogy Ferihegy 1-en az egyik legmagasabb a reptéri illeték a fapados repterek közt?
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.04.18. 15:48:13
magam előtt látom amikor a fapadosok utasai hozzák magukkal az utazás egyéb kellékeit úgymint
kerozint palackban,
ülést (vagy legalább párnát rá),
kis kerek ablakot,
némi elektronikus alkatrészt T*szkós szatyorban a robotpilótához vagy legalább Pilóta kexet (olcsóbb, mint az igazi pilóta),
Bögyös Macák újságot sztyuvik helyett...
irónika 2012.04.18. 15:49:00
Ha van időm odasétálgatni a repülőhöz - elkordonozva - akkor az számomra sokkal jobb, mint a buszon várni az utolsó nyomorultra, hogy aztán a gépnél ő legyen az első, aki felszálhat!
Mellesleg ha egy havi BKV bérlet árából elvisznek oda-vissza Londonba, akkor elég faramuci helyzet lenne ezért olyan szolgáltatást várni, mintha 60-t fizettem volna. És nem annyival szarabb, mint amennyivel olcsóbb. Pedig én már simán benne vagyok abban a korban, hogy igénylem a kényelmet.
vol 2012.04.18. 15:51:10
pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2012.04.18. 15:52:06
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.18. 15:53:16
@Rocko-: Igen, ez jó felvétel, de egyrészt itt a fújásba állítják bele az autót, nem a szívásba (persze az sem püré, láttam már olyan képet, ahol egy teljes konténer volt a hajtóműben, mert beszippantotta), másrészt teljes kakaón megy a turbina, harmadrészt elég közel is van a kocsi. A hajtóművet kiszolgáláskor előröl 5 méterre, hátulról 25 méterre szabad legjobban megközelíteni, ez szerintem jól mutatja az arányokat.
zum trucc 2012.04.18. 15:53:21
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.18. 15:57:06
TheElf · https://www.kalandmester.com/ 2012.04.18. 15:57:07
Ha utas akarsz lenni, akkor ne rakományként add fel magad egy szállítmányozási cégnél, hanem vegyél jegyet egy olyan társaságnál ahol utasok is vannak.
Rocko- 2012.04.18. 15:59:21
részemről ennyi.
stavvy 2012.04.18. 16:03:19
Dr. Kix 2012.04.18. 16:06:27
2012.04.18. 16:08:06
akárkivagybárki 2012.04.18. 16:10:01
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.18. 16:11:09
chemical_tourist 2012.04.18. 16:14:36
anarch 2012.04.18. 16:15:11
www.dailymail.co.uk/news/article-1197799/Ryanair-make-passengers-stand-bid-cram-board.html?ITO=1490
Kutchek (törölt) 2012.04.18. 16:15:29
Ők nem rinyáltak volna ennyit egy kis séta miatt:)))
goes 2012.04.18. 16:17:26
Rocko- 2012.04.18. 16:19:41
itt, mutyiországban még mindig él az a mondás, hogy pénz beszél, kutya ugat.
reconka · http://www.reconka.info 2012.04.18. 16:19:53
Pozsonyi repuloter jobb ilyen szempontbol
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.04.18. 16:20:02
Amennyire én láttam ésszel él az ember, látja a szemével, hogy mit lehet, mit nem.
Korfun egész kicsi a reptér: ha jön gép akkor lámpával szépen megállítják a forgalmat. Ugyan leszálláskor gondolom nem olyan gépek jönnek akik még az utánégetőt is bekapcsolnák, de azért jobb félni mint megint enni. A biciklis Konsztansz néhány Metaxa után biztos szentségelne ha lefejelné egy A318-as kerekét, vagy arrébb hessegetné a hajtómű.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.04.18. 16:23:15
slowMotion 2012.04.18. 16:25:27
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.18. 16:30:38
hgfoto (törölt) · http://hgfoto.hu/ 2012.04.18. 16:41:12
Mr. Jerkow 2012.04.18. 16:47:48
Nem hiába gondolom én - jogosan - hogy Európán belül még mindig humánusabb és bizonyos desztinációkig bezárólag háztól házig ugyanolyan gyors az autó, mint a repülő. Nem mondom, egy Rásonysápberencs - Helsinki húzós lehet, de egy Győr - Berlin bármikor belefér. És még csak nem is vizsgálnak át rektálisan, akkor indulsz, amikor csak akarsz, nem feltétlenül drágább az összköltségeket nézve több személy részére és a kedvenc húsvágó bárdod is veled lehet útközben.
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2012.04.18. 16:59:13
"kedvenc húsvágó bárdod is veled lehet útközben. "
Sőt, körömollód, vagy bébid 2,5decis cumi süvege is!
Eric_Cartman 2012.04.18. 16:59:41
Kocsival 3219 km. 1 nap 17 óra autópályán.
Becsült üzemanyagköltség: 278,85 €
Már bánom, hogy a repülőt választottam. Tetejébe rájener.
Na mi újság, Wágner úr? (törölt) 2012.04.18. 17:01:57
Mr. Jerkow 2012.04.18. 17:10:25
Manyecska 2012.04.18. 17:12:51
mojoking77 2012.04.18. 17:18:41
T mint T 2012.04.18. 17:19:57
Mashol (Charleroi-n, Dublinban, Malagan)a Ryanair utasait rendesen bent a terminalon varakoztatjak es csak amikor kesz a gep a beszallasra, akkor lehet startolni es gyalogolni hozza.
Egyebkent a Wizzair (egyelore) kulturaltabban oldja meg a dolgokat. En most speciel veluk utazgatok. Remelem, meg naggyon sokaig nem kenyszeritik at a Ferihegy 2-re.
mojoking77 2012.04.18. 17:23:26
Bikli néni 2012.04.18. 17:31:51
Hogy a többiről (szűk hely, poggyász mérete, magyar nyelvű utastájékoztatás teljes hiánya) már ne is beszéljünk...
Repültem már párszor életemben, de ilyen trágyadomb szervezéssel még fapadosnál se találkoztam.
micsoda? 2012.04.18. 17:36:27
flybye 2012.04.18. 17:42:27
NIL7 2012.04.18. 17:46:56
Ha a führer ki tudott menni gyalog a repülőhöz, és is kibírom.
Mr. Jerkow 2012.04.18. 17:47:20
flybye 2012.04.18. 17:49:04
flybye 2012.04.18. 17:55:37
livengood 2012.04.18. 17:59:43
livengood 2012.04.18. 18:08:39
Iturupon, a Burevésztnyiki reptéren meg mindig így volt... és akkor mi van?
Mr. Jerkow 2012.04.18. 18:09:10
marina1000 2012.04.18. 18:11:02
Ez annyival nem olcsóbb szerintem, hogy megérje a kényelmetlenséget, a minimál tankolásról már nem is beszélve. Aki tudja mit jelent a minimál tankolás, az érti mit mondok.
Nyulka 2012.04.18. 18:14:48
Ott Hahnban reptéri buszok sincsenek... :P
Mr. Jerkow 2012.04.18. 18:16:16
kutya_úr 2012.04.18. 18:16:44
Egyébként meg minden szempontból tökéletes volt legutóbb is a ryanair, szóval ez is csak egy szokásos "mocskoljunkvalamitalaptalanulmertunatkozunk" poszt.
livengood 2012.04.18. 18:17:03
12 ezer? Respekt. Egy rossz szavam nem lehet, minden gunyort visszavonok.
Neon Fu 2012.04.18. 18:17:37
" Akinek meg kell a kaja-pia, lounge és többi extra, az megy rendes légitársasággal. Ha valahol, hát majd itt a piac kitermeli, miből mennyi kell."
Nincs rendes légitársaság, nagyon sok helyre. Például Milánó-Budapest járat a Malév csődje óta csak fapados változatban működik. Akinek ez nem tetszik (mondjuk nekem) az meg bekaphatja, járjon autóval..
Bumpi 2012.04.18. 18:22:48
Guillaume sous guillotine 2012.04.18. 18:23:10
lala5a 2012.04.18. 18:35:29
Sajnos ez nem csak 2 éve volt így. Most is ugyanezt csinálják. Gép a termináltól 50 m-re, de nem lehet gyalog menni. Várj a buszra, a buszon kifele is befele is.
A bebuszoztatás is szó szerint úgy van most is ahogy leírtad. 2 hete a második busszal jöttem be, de így sem nyitott ajtó fogadott. Hiába az első busznak már kinyitották, miután ők bementek bezárták és a második sofőrje újabb telefon után nyittatta ki. Simán ki lehetett volna érni 2 perc alatt, de BA szivatása ismét bejött, és lett belőle 20 perc.
Nem is értem ilyen "hatalmas" reptéren mint a T1 mi szükség van buszoztatásra.
A T2-n meg ott vannak a csápok, vagy azok csak dísznek vannak?
kutya_úr 2012.04.18. 18:35:58
a.) Szűk hely? 2 méter magas és 100 kilós vagyok (tehát elég nagydarab), mégis kiválóan elfértem. A combcsontom minden bizonnyal másfélszerese a tiédnek, mégis volt kb 5 centi a térdem és a másik ülés közt. Bár lehetnek kivételek, de a ryanair ugyan azokat a boeing gépeket használja, szóval sanszos, hogy ugyan olyan géppel utaztunk.
b.) Poggyász mérete? ezt a felvetést nem is értem. Minden egyes lehetséges fórumon le van írva, hogy mi a repülőre felvihető poggyász maximális mérete, hovatovább a bőröndgyártók ennek megfelelően készítik a bőröndjeiket is, szóval még a hülye sem tévesztheti el.
c.) Magyar utastájékoztatás hiánya? Én eddig bárhova repültem mindig volt a gépeken magyar személyzet, akik mindent elmondtak magyarul, sőt nem egyszer a pilóta is magyar volt. Az tény, hogy az ülések háttámláján levő piktogramok nincsenek a gyengébbek kedvéért magyarul feliratozva, de ha jól emlékszem más nyelven sem, direkt az olvasni sem tudó réteg kedvéért vannak tudod a kis képecskék. Amúgy meg mégis mi a sz.rt szeretnél magyarul hallani? Hogy mennyibe kerül a duty free chanel? ha megkérdezed elmondják. Más tájékoztatásra meg nincs szükség.
Azt meg továbbra sem értem, hogy mit várnak egyesek a 7-10 ezer forintos jegyektől? Mert gyors pontos, problémamentes, kényelmes utazást én megkaptam. A mávnál 200 km több mint 4000 HUf és ott mit kapsz a pénzedért? Jó esetben egy olyan IC kocsit, aminek a helyére egy marhavagont csatoltak, no meg a két órás út alatt 2 óra késést.
Píter 2012.04.18. 18:37:38
Szűcslaci 2012.04.18. 18:38:05
kutya_úr 2012.04.18. 18:42:51
Aki meg nem bír ki 45 percet kakkintás nélkül az vegyen fel pelenkát. A teminálokon 68 budi van biztonsági ellenőrzés előtt, után, mindenhol.
Globetrotter2014 2012.04.18. 18:47:18
"Tehetnénk úgy mintha szolgáltatnánk, de akkor esetleg azt hinnéd hogy elvárhatsz valamit..."
kutya_úr 2012.04.18. 18:48:30
Ebben igazad van, csak azt ne feledd, hogy éppen azok miatt a kulturált utasok miatt van karám, akik nem értik, hogy az a sok színes csík mi célt szolgálhat.
visszakettopadlogaz (törölt) 2012.04.18. 18:48:37
Na mi újság, Wágner úr? (törölt) 2012.04.18. 18:50:39
Ezt annyiban azért árnyaljuk, hogy első osztályon, nem turistán.
zmark 2012.04.18. 18:50:51
Globetrotter2014 2012.04.18. 18:53:31
A Malév helyett csak fapados maradt, de amúgy is ilyen esetekben elsődlegesen az ár alpájn döntesz.
Páréve megcsinálta a Ryan hogy frankfurtban knyírta a wizzt felfaló árazással, majd amikor a Wizz kénytelen volt kiszállni, felemelte az árakat majd lazán felfüggesztette a járatát.
Így maradtak az utasok járat nélkül.
Szóval nem árt odafigyelni a Ryanre...
Píter 2012.04.18. 18:54:18
2012.04.18. 18:59:35
Ja, a ryanair.com -ról tessék:
"LŐHELY FOGLALÁS
Minden Ryanair járaton rendelkezésre áll az ülőhely foglalásánál elővételi joga.
Az ülőhely lefoglalására a 2., illetve az 1., 16. és 17. a (vészkijárat) sorokban van lehetőség, elővételben online vagy telefonos foglalási központon keresztül egyirányú repülőutanként £10/€10 díj megfizetése ellenében. Az ülőhely lefoglalására a repülőtéren nincsen lehetőség. Az ülőhely foglalás tartalmazza az elsőbbségi beszállás szolgáltatást.
A vészkijárati sorokban csak olyan személy ülhet, aki megfelel a következő feltételeknek:
16. évét betöltötte
Hajlandó és képes arra, hogy vészhelyzet esetén segítséget nyújtson
Nem utazik csecsemővel
Nem használ biztonsági öv hosszabbítást (ami vészhelyzet esetén összegabalyodhat)
Az ülőhely foglalási díj nem visszatéríthető akkor sem, hogy ha az ügyfél azt a fent felsorolt okok valamelyike folytán nem veheti igénybe."
Mr. Jerkow 2012.04.18. 19:00:02
2012.04.18. 19:01:49
zmark 2012.04.18. 19:12:18
Píter 2012.04.18. 19:18:18
ON A buszozás az 1-es terminálon egy vicc. A mostani poszt szerint pedig a 2-es terminálon a gyalogos (egyelőre schengeni járatoknál) beszállást is sikerült botrányosan kivitelezni. Nem értem miért kell korábban kiterelni az embereket és ott várakoztatni?! A többi hasonló elven működő reptéren miért nincs ez a 30-45 perces várakozás kint a semmi közepén?!
rszarvas · http://rszarvas.blog.hu 2012.04.18. 19:51:33
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.18. 19:53:01
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.18. 19:55:31
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.18. 19:58:01
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.18. 20:01:10
Ferenczy Kriszta 2012.04.18. 20:05:02
England win The Ashes! 2012.04.18. 20:36:49
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.18. 20:37:13
HelloKitty 2012.04.18. 20:58:16
Ha valaki ezt bevállalja az olcsó repülőjegyért cserébe, egészségére.
jazzcool 2012.04.18. 21:12:06
Figyel Castro 2012.04.18. 21:26:01
Pamuk 2012.04.18. 21:38:33
ako-ako 2012.04.18. 21:38:51
igaz, ott csak kb. 20 metert kell menni a gepig, olyan mini a repter.
ako-ako 2012.04.18. 21:40:57
eddig nem volt velük semmi gondom.
namaste2 2012.04.18. 22:09:10
megmondaná valaki?
Gondolkodó Majom 2012.04.18. 22:09:10
barbika75 2012.04.18. 22:25:29
Most találtam ezt az oldalt és tök jól megmutatják 360°-os panorámaképekkel, hogy mit érdemes megnézni Bergamoban, ami a Ryan egyik bázisa. Persze, aki akar mehet Wizzel, vagy akár a saját autójával is, de a képek alapján sztem nagyon is érdemes ide ellátogatni.
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.18. 22:26:46
- A malév 10 eurót fizetett utasonként a BA-Rt-nek amiben benne volt a csáp használata vagy a buszozás, a WC használat, a kaja a repcsin, a kávé, a süti, a csoki, azaz minden.
- Rainargeci 1 eurót hajlandó fizetni a BA-nak amiből gyakorlatilag semmire sem telik.
Pár napja az néhány megvárakoztatott utas szépen a beton kellős közepére odaszart, mert nem mehettek vissza a terminálba, a gépük meg késett.A külfüldi utasok megrökönyödve jegyezték meg, hogy ez ungarishe vircsaft.
Akik itt most éltetik a rainargecit meg lehurrogják a buszoszozást azoknak csak azt kívánom, hogy nyáron majd amikor 60-70 C fok lesz a betonon, akkor várakozzanak 1-2 órát a késő gépükre víz nélkül.
kvp 2012.04.18. 22:33:56
pandacsökiboborján 2012.04.18. 22:41:01
ubu1 2012.04.18. 22:50:55
Gond szerintem is inkább a betonon várakoztatással és az emberek hülyeként kezelésével van, mint ahogy azt már fentebb sokan írták.
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.18. 22:54:16
prunoki 2012.04.18. 22:54:36
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.18. 22:57:47
bongoo 2012.04.18. 22:58:30
lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2012.04.18. 23:00:17
longlens 2012.04.18. 23:09:21
www.bud.hu/?tPath=/view/&documentview_type=save&documentview_site=210&documentview_id=1502
Ennyit nem hajlandó áldozni az utasaira a légitársaság, miről beszéltek akkor itt emberek?? Egy szolgáltatás, melyet nem kér ügyfeleinek az egyik cég..
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.18. 23:18:41
tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.04.18. 23:18:56
Ha nem viszel csomagor, siman el tudom kepzelni, hogy 1500 ft volt a jegy.
En London-Budapest tavot oda-vissza legolcsobban eddig 4000 forintbol jartam meg, de azert, mert a wizzaires kartyankon osszegyult 7 ezer pont, amit bevaltottam.
Amugy rendszeresen utazom reutban 9 ezerert veluk, a vicces, hogy olcsobb hazajutni , mint otthon elugrani Debrecenbe pl..
mormix 2012.04.18. 23:20:36
- hitelből és légbőlkapott, kamu számokra vette meg a repteret
- aranyárban, érthető indok nélkül,
- a bankok szorongatják, minden bevétele azonnal megy rögtön ki a fő hitelező bankhoz engedményezéssel,
- fejlesztési kötelezettségeit nem, vagy rosszul teljesítette, sőt, többször elemi körültekintés nélkül, emiatt bevételei távlatilag is elúsztak.
Ez kvázi egy európai ENRON, ha még emlékszik valaki az eredetire.
Csak nehogy a mi pénzünkből vásároltassák vissza a felturbózott vételárral!
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.18. 23:21:06
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.18. 23:23:46
lokoszt · http://lokoszt.blog.hu 2012.04.18. 23:23:55
Ettől még márciusban is megfagytam, amikor ott kellett állni 30 percet...
venpet 2012.04.18. 23:24:11
JumboJet 2012.04.18. 23:24:28
Furcsa mód, az első ország, ahol viszont tényleg szakadó esőben kellett a terminálhoz rohannom a betonon, az Luxembourg volt. És nem fapados járatnál.
A buszozással nem tudom, mi a gondod. A világ minden, tehát a legjobb repterein is létezik. Persze, begyalogolni egy folyosón a gépbe király. De olyan repteret még nem építettek, ahol minden gép csápokhoz fér. Ennek nem csak fizikai okai vannak. Vannak bérelt csápok, illetve, nem minden társaság, - még "rendes" sem - fizeti meg a csáphoz állás többletköltségét, illetve nem minden társaság üzemel 25 perces fordulókkal, tehát csomó épp üresen álló csáphoz nem állhat oda egy gép, mert lehet, h egy órán belül jön a másik. Ez bonyolult, logisztikai, és sok egyéb által befolyásolt dolog.
moTmeN 2012.04.18. 23:31:10
Mindenesetre, egyebassza, setalok, csak lenne kozvetlen jarat Ferihegyre. Az a minusz 4-12 ora (Becshez kepest, a Malmo-Bp viszonylat a menetrend miatt kiesik) sokat lenditene...
mormix 2012.04.18. 23:31:27
Akos_79 2012.04.18. 23:33:47
Én életembe kétszer utaztam fapadon (Easy és Wizzar) de az élmény után megfogadtam, hogy soha többé. Inkább dupláját kifizetem minthogy még egyszer fapadossal kelljen utaznom. Azt hiszem jól tettem:)
Figyel Castro 2012.04.18. 23:34:27
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.18. 23:35:08
Ritkán csak egy kettes a szorzó.
Akos_79 2012.04.18. 23:41:16
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.18. 23:42:43
Én asszem inkább elsörözöm a különbséget.
XocoLatte 2012.04.19. 00:03:17
A buszoztatás az esetek többségében céltalan reptéri haszontermelő szolgáltatás, bunkó paraszt módon kivitelezve. Nem csodálom, ha ezért nem akar fizetni a Ryanair, én sem fizetnék -- ahogyan a saját hub-ján Stansted-en sem, ott is gyalogolnak az utasok 50-100 métert az épületig.
XocoLatte 2012.04.19. 00:29:44
Úgyhogy nem csak a Ryanair a gondok forrása, hanem egyrészt azok, akik csődbe vitték a Malévot, másrészt azok, akik ezeket a hiperbunkókat a Celebi-nél és a Menzies-nél alkalmazzák.
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.19. 00:29:56
- Hitelből vásárolták meg a repteret így a törlesztőrészlet és a kamat irdatlan megterheli a bevételüket.
-Ennek fejében amióta itt tulajdonosok, szépne felemelték a reptéren a bérleti dijakat, pld egy kicsi dolgozói büfének napi 150.000 huf volt a bérleti dja. Enyit nem lehet kitermelni pár szendvicsből és kávéból.
- mindenért hatalmas pénzeket kezdtek el kérni, még a folyosókért, parkolókért is keményen kell fizetniük a bérlőknek.
- ennek eredménye a reptér fokozatos elnéptelenedése, pár év alatt több száz cég költözött el a reptér belső területéről, vagy csökkentette a bérelt helyek alapterületét.
-ez már ott tart, hogy gyakorlatilag kezd kihalt lenni a reptér, ami régen szinte gy iparváros volt a sok nyüzsgéstől, a sok cégtől akik ott voltak.
-olyan biztonsági itnézkedéseket vezettek be a reptéren, ami a világon sehol sincs, természetesen túllihegve magyaros módra mindent. Az eu-ra hivatkozva vezették be ezeket meg a 911- miatt, de még az euban sincs ilyen szigorú biztonsági intézkedés sehol. A reptéren dolgozó többszörösen leellenörzött dolgozók is csak mágneskapukon át tudnak közlekedni a reptéren belül, állandóan megy a motozásuk, még a mezitlábas talpukat is megmotozzák akár napota 50 alkalommal is ha átmegy az illető a munkája miat a biztonsági kapun.
-Ezekkel az irreális biztonsági intézkedésekkel is jópár céget elüldöztek a reptérről, természetesen így csökken a bevételük is.
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.19. 00:33:36
mormix 2012.04.19. 00:35:33
XocoLatte 2012.04.19. 00:50:39
ako-ako 2012.04.19. 00:51:35
az is feltünt, hogy München területet min. 20 km-re elkerüli minden repülö, a Margitsziget fölött meg ugy atrepültünk, mint egy köszali sas.
XocoLatte 2012.04.19. 00:52:03
ako-ako 2012.04.19. 00:55:54
budahazyj 2012.04.19. 01:45:07
[c] 2012.04.19. 02:33:03
"Mert attól még senkinek sem lett egészségügyi problémája, hogy sétált 300-500 métert, meg kint álldogált a természetben 45 percet..."
Nem vagyok az a típus, aki összecsinálja magát egy kis gyaloglástól, de azt én is zokon venném, ha 45 percig hagynának álldogálni a betonon.
Ennyi idő alatt remekül meg lehet fázni, ha olyan az idő. De tegyük fel, hogy minden egészséges ember előre gondolkodik és elkerüli. Csakhogy utaznak ám idősebbek is, meg kisgyerekes családok, szerinted őket nem érheti - akkor és ott nem kivédhető - kellemetlenség?
Vagy ők maradjanak otthon a seggükön?
[c] 2012.04.19. 02:38:26
[c] 2012.04.19. 02:45:06
Én is sétáltam néhányszor - nem mindig, pedig fapadossal utaztam -, még örültem is neki, hogy nem kell nyomorogni a buszon azért a párszáz méterért.
De mi a búbánatot csinál kint a betonon, karámba terelve 45 percig - teszemazt - egy kisgyerekes anyuka? Vagy a nagyanyád, akinek bizonyára nehezére esik esőben, szélben - vagy anélkül - háromnegyed órát ott állni?
[c] 2012.04.19. 02:47:37
(Jártam ott.)
[c] 2012.04.19. 02:49:11
[c] 2012.04.19. 02:52:16
Ebből még nem következik, hogy az ülések is ugyanolyanok benne.
Egyébként én is eléggé szűknek találtam az ülést, nem, nem dagadt vagyok, hanem hosszú a lábam - kábé ugyanaz a gond, mint a buszon. De nem rinyáltam, persze, ez az alacsony ár velejárója.
[c] 2012.04.19. 02:56:48
[c] 2012.04.19. 03:06:30
A posztoló nem a sétát, hanem a 45 perces kinti várakozást tette szóvá.
Ami persze nem gond, ha
- jó idő van (vö. hideg szél, zuhogó eső vagy hőség)
- egészséges vagy (vö. nagyanyád)
- csak magadért felelsz (vö. kisgyerekes szülő).
Ha ezek közül valamelyik nem teljesül, mindjárt másképp látod a dolgot.
flybye 2012.04.19. 03:12:27
szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.04.19. 03:29:50
[c] 2012.04.19. 03:33:42
Ez akkor is így volt, amikor busz vitt a géphez, és akkor is, amikor gyalog mentünk.
Utaztam nem fapadossal is, kvázi ugyanígy működött a dolog.
flybye 2012.04.19. 03:53:27
pruntyike 2012.04.19. 04:25:33
George Gershwin 2012.04.19. 04:58:37
A Ryanair mintha márkajelzése részének tekintené a kényelmetlenséget, legszívesebben állóhelyeket is bevezetnének, ha a légügyi hatóságok ehhez hozzájárulnának.
Radics1000 2012.04.19. 06:21:12
XocoLatte 2012.04.19. 06:42:46
Persze nyilván átgondolt akciósorozatról van szó, és az is jól látható, hogy a dolog kb. működik, az utasok többsége (főleg akik csak hallomásból ismerik a történteket) teljes sávszélességgel prüszkölnek a Ryanair ellen. Szánalmas.
onmagam 2012.04.19. 07:03:01
Nem akarok neveket mondani, de van másik fapados társaság ahol alig drágábban, esetenként akár olcsóbban is egy sokkal korrektebb, ügyfélbarátibb hozzáállást kapsz. Ha van más elfogadható árú alternatíva én kerülöm ezt az ultragagyi céget.
onmagam 2012.04.19. 07:05:11
Tisztességtelen banda.
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 07:06:03
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 07:07:15
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 07:12:15
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 07:14:31
szintetikus 2012.04.19. 07:30:35
esef 2012.04.19. 07:31:06
Anno '90-ben még a nagy-nagy hősi és dicső Szovjetunióban volt szerencsém repülni. Nemzetközi járaton, Moszkvából Ulánbátorba (Mongólia). Le kellett szállni Irkutszkban megtölteni a gépet, ott is ugyanígy gyalogolni kellett a géptől a teraszig és vissza, mindemellett gépfegyveres katonák kísértek és őriztek. Ha megközelítetted a terasz szélét úgy egy méterre, egyből vagy öten fogták rád a fegyvert. Kicsit keményebb volt és ott nem 50 métert kellett sétálni...
esef 2012.04.19. 07:32:21
engem meg Párizsban gatyára vetkőztettek... :D
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 07:37:44
jazzcool 2012.04.19. 07:37:44
esef 2012.04.19. 07:38:20
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 07:42:32
Ács Ferenc 2012.04.19. 08:07:33
petfol 2012.04.19. 08:26:58
Egyetértek azzal a hozzászólóval aki említette, hogy a reptértől nagyon függ, mennyire kutúrált és kényelmes a beszállás. Ferihegy 1 a legrosszabb tapasztalataim közé tartozik, ugyanakkor a Ryanairhez hasonló üzletpolitikát folytató WizzAir járatra egész szépen, utashídon, be lehetett szállni Malmöben, ami egy kis reptér.
Van azonban egy határozott véleményem: még akkor is ha ezzel kissé drágábbakká is válnak a jegyek, bizonyos alapszolgáltatásokat akkor is kötelezővé kéne tenni. Ilyen a helyfoglalás és a minimum egy csomag raktérben szállítása.
Jelenleg ugyanis ezeknek az elhagyása teszi igazán pokollá az utazást.
Tudom, hogy így pár ezer forinttal drágább lenne jegy, de gondoljuk meg: az utazás biztonsága és kényelme miatt kell költségekkel járó áldozatokat is hozni. Egy bizonyos minimum alá nem kéne menni, mert ezeknek a cégeknek, és főleg a Ryanairnek mindena költségminimalizálásról szól. Kis gépekkel kezdték: oda ez a modell tökéletes. Jelenleg azonban 180 utassal repülnek gépenként és ott ez már nagyon kellemetlen.
fourgee 2012.04.19. 08:31:04
Ha havonta 1x megtennéd a Budapest-London utat (oda-vissza), akkor kifizetnél évente 1 millió forint pluszt a repülésért?
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.19. 08:33:40
fourgee 2012.04.19. 08:33:54
Magyarországra jár egyáltalán olyan gép, amin van first class???? Én eddig csak business class-el találkoztam.
Bikli néni 2012.04.19. 08:37:54
És igen, muszáj volt PONT IDE utazni, merthogy a régen látott testvérem pont ehhez a reptérhez lakik a legközelebb.
Végezetül: még mindig egy csomóan nem fogták fel, hogy NEM az öt perces gyaloglással van a baj (én pl kifejezetten szeretek gyalogolni), hanem azzal, hogy a betonon kell ácsorogni, kb 15 méterre a géptől és bámuüni, ahogy töltik. Nem érdekel, a Ryan vagy a BA hibája ez, de akkoris ótvar módszer!
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 08:41:25
kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2012.04.19. 08:48:20
Globetrotter2014 2012.04.19. 08:48:58
A fapad nem azt jelenti hogy simán kapsz olcsón xart.
A Ryan bizony simán kért 100 EUR körüli vagy feletti jegyeket egyes vonalain, miután a konkurenciát kinyírta. Ugyanakkor utaztam a Malévvel nem egyszer 100 EUR-ért, vagy Lufthansa Airfrance-szal 150-ért.
A malév kidőlése után simán előfordul hgy a ryan mellett nincs más alternatíva...
anarch 2012.04.19. 08:52:58
@fourgee: A Hainan járatain volt first class... de az ugye már elmúlt. Előtte? Amikor a Malév még járt New Yorkba :).
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 08:53:00
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 08:54:05
anarch 2012.04.19. 08:59:46
Globetrotter2014 2012.04.19. 09:00:42
200 EUR alatt simán volt ezeknél, egyszer pl KLMmel is így repültem.
balage28 2012.04.19. 09:02:13
A ryan (utasai) nem hajlandó(ak) kifizetni a csőre állást, de még buszt sem, mint ahogy a rendes lépcsőt sem (a gép saját játékával bohóckodnak).
A reptér azt adja, amit fizetnek neki - és a ryan elég keményen diktál, hogy neki szinte SEMMI földi szolgáltatás nem kell, csak a beton.
Globetrotter2014 2012.04.19. 09:04:41
a lényeg, ha az idpontban nem lehet kompromisszumot kötni akkor határ a csillagos ég a hagyományos légitársaságoknál, akár 1000 EUR-t is elkérhetnek az utolsó pár jegyért, ugyanúgy túristaosztályon. 600 EUR sima non refundable, kaja nem volt, magamnak ilyet saját költségen soha.
De volt 100EUR-ért is járat, némi alkalmazkodással persze.
Vizsonytás, láttam már wizz ajénlatot 150EURért, szokásos lenyúlások (hitelkártya díj, bőrönd) még nem volt benne.
A ryan sem annyira nagy legény ha kipusztul mellőle a konkurencia...
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 09:05:05
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 09:08:11
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 09:12:46
balage28 2012.04.19. 09:13:46
Te ezt írtad :
"Foglamuk sincs róla, mi hogyan működik, - pl. A Ryan a legkevésbé sem tehet róla, hogy a reptér, hogyan manageli a beszállítás folyamatát "
Erre írtam, hogy a ryan TEHET arról, hogyan történik a beszállítás.
anarch 2012.04.19. 09:16:21
London: Zuhogó eső.
Berlin: Erős szél.
Róma: Szikrázó napsütés.
Milánó... szarok a hajamra
www.youtube.com/watch?v=OMGtWdzwOMk&feature=player_detailpage#t=175s
Globetrotter2014 2012.04.19. 09:25:45
A Wizz szemmagassgba kerülhet a rendes légitrasaágokkal de rikán lesz drágább.
Szerintem a wizz nstratégiája eltér a Ryantől. Sokal inkább próbálnak légitársaságként viselkedni, fiatal és kedves sztyuvik (ilyet speca Malév sem tudott), rendes pilóták (valamiért a magyar pilóták elég jók), cserébe eléggé pontatlanok (mondjuk vártam már 3 órás többletet Lufthansára is).
A ryannél rájátszanak a xarra. dvarjatlan tapló utaskísérők, mintha sporto űznének abból hogy ők olcsók...
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 09:33:47
Globetrotter2014 2012.04.19. 09:42:00
blekkecc 2012.04.19. 09:56:05
Nem azt mondtam, hogy nem kellemetlen, hanem hogy ennyi kibírható.
Bőven.
mormix 2012.04.19. 10:07:02
barbika75 2012.04.19. 10:10:24
chemical_tourist 2012.04.19. 10:12:21
balage28 2012.04.19. 10:15:51
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.19. 11:17:31
1.) Te is tudod, hogy egy beszállítás 15 perc. Ha ennyi dőre leállítod a járműforgalmat a T1 belső útján, hogy az utasok nyugodtan kóricálhassanak a kapu és a gép közt, az közel lesz a nagyhalálhoz. Oké, tudom, hogy meg lehet kerülni a gépet a betonon keresztül, de csúcsidőben ott is mászkál még egy-két épp taxizó gép. A kiszállítás más tészta, azt sosem értettem, hogy a T1-en minek ahhoz busz, az tényleg gyorsan megvan.
2.) A csukott ajtókkal ott álló busz szopás, de nem hiszem, hogy a BA hibája. Az agentnek be kell lapátolna az utast időre a buszba, ha fene fenét is eszik (késett, vagy slotja van a gépnek, és előre tudható, hogy az utas ott fog megrohadni a buszban, mert nem mehet fel még a fedélzetre), mert neki meg nyit a következő járata, ha nem ér ki a pultba nyitásra, az FS letépi a fejét.
3.) A Ryan azért fizet, amiért nagyon muszáj. Ha rajtuk múlna, az M1-M7-en szállnának le Budaörsön, a benzinkútnál, a körforgalomban szépen megfordulnának, és mennének vissza. Ugyanígy van a csővel, busszal, lépcsővel is. Neki nem kell, nem fizet érte. Ha ez nem tetszik a reptérnek, akkor nem jön ide. Tudjuk, megcsinálta már egyszer. Te láthatóan láttad már a repteret belülről is, tehát ismered az állóhelyeket. Mondd meg, hogy oldanád meg máshogy a gyalogos beszállítást a T2-n? (Nem ér csalni, figyelek! :-) )
ako-ako 2012.04.19. 12:01:39
[c] 2012.04.19. 12:21:54
Az nem érv, hogy "mer' ócsó a jegy", a WizzAir is képes ezt értelmesebben megoldani tapasztalataim szerint, pedig az is ócsóér' utaztat.
[c] 2012.04.19. 12:25:00
De ha lehet bent is várakozni, akkor természetesen más a leányzó fekvése, és nem jogos a panasz.
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 12:30:30
Igazából szerintem minden csak akarat, és hozáállás kérdése. Folyamatosan olyan érzésem van, mintha a reptér, nem is nagyon akarná megoldani ezt a Ryanair kérdést, és ezt minden lehetséges eszközzel az utazóközönség tudtára is kívánja adni. MOL nem egy szent ember, de azt szoktam mondani, hogy ha tőlünk nyugatra működik a rendszer, akkor itt is kellene. Igen, ez a cég ilyen. Nem szeret fizetni, és az utolsó centért is képes vérfürdőt rendezni. Ugyanakkor, azt gondolom, hogy két fél kell egy megállapodáshoz. Ha Neked azt mondják, hogy dolgozz havi 22 napot, és a végén még te fizetsz nekünk, valszeg nem kötsz megállapodást. Ugye jól gondolom?:))) GYalogos beszállítás: Mivel bezár az egyes, én csinálnék az A ból fapados terminált. 41-46 és 71-79 ig lenne fapad. S en amennyire lehet korlátoznám a forgalmat. Azért ez, mert R et nem kereszteznék gyalogosok, ott lehetne közlekedni. Persze ez csak egy fikció, de én biztos erre indulnék el.
Globetrotter2014 2012.04.19. 12:40:40
Lovejuh 2012.04.19. 12:46:30
mormix 2012.04.19. 13:00:32
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 13:18:03
kvp 2012.04.19. 13:39:45
De uzemelt igy anno a balkan airlines is, a gepre az ajtobol kihajtott lepcson kellett felszallni, csomagokat egy kupacba a kihagyott helyen, extrak mint tulnyomasos utaskabin es utaskisero nem volt, de ejtoernyos sin az ajto felett igen. A masodpilota egyszer vegigment az ut felenel es termoszbol adott mindenkinek egy csesze teat. Ahhoz kepest, hogy milyen oreg antonov volt egesz jol birta, nem zuhant le. Es mindez a fapadosok elott ket evtizeddel. Az ok amiert repulovel mentunk az volt, hogy olcsobb volt mint a busz es bulgaria sem kis orszag, tehat gyorsabb is volt repulni.
Harlequin 2012.04.19. 13:47:38
Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.19. 14:37:44
Hogy más is értse, miről beszélünk, itt a T2 előtér (beon, vagy apron) térképe. Nem a legfissebb, mert épp a mostani változások (pl. S gurulóút elvágása) hiányoznak róla, de azért érthető.
bud.hu/?tPath=/view&application=freedocumentview&freedocumentview_type=save&freedocumentview_site=692&freedocumentview_id=35
Ulbert István [Biyadhoo] (törölt) · http://v-one.hu 2012.04.19. 14:58:28
mormix 2012.04.19. 14:59:01
Ratttatattta 2012.04.19. 23:40:31
tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.04.20. 02:15:28
tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2012.04.20. 02:20:16
Globetrotter2014 2012.04.20. 07:57:10
Manyecska 2012.04.20. 20:01:54
:D:D
bengáli tigris 2012.04.20. 20:16:04
dani27bpbp 2012.04.22. 09:50:05
alekiborg 2012.04.22. 12:48:06
amikor esett az eso / szar volt az ido, ugyanugy buszok vittek a gephez
jo idoben maradt a seta, mint europa csomo masik repteren is
mi ezzel a baj
kiskutyuska · http://dark_jmg.blog.extra.hu 2012.04.26. 16:04:15
Es mellesleg alig 50% volt a ket jegy kozt a kulonbseg a priority boardinggal es a reserved seat-tel egyutt ugy, hogy aer lingusnal csomag is van.
Eletem elso fapados utazasa lesz, es mar most erzem az utolso is :D
Pamuk 2012.05.04. 11:04:21
helyett 30 ezerért, vagy még többért vesznek jegyet. De hát hülyék mindig vannak...
Megnéztem az elkövetkező egy hónapban - csak péntektől vasárnapig - hova és mennyiért lehet elmenni. Példák: Brüsszel 2000, Szaloniki 6300, Milánó 2500 Ft, ezek oda-vissza teljes árak illetékkel mindennel.
Tanulj meg különbséget tenni fontos, és nem fontos dolgok között. Lehet, neked fontos a nagyobb lábtér, meg hogy mindig elöl állj, de akkor gyorsan fordulj pszichiáterhez...
facsig 2012.05.10. 19:05:20
allasvarazs · http://www.allasvarazs.info 2012.05.16. 09:12:44
zsola73 2012.08.25. 07:49:02