A teoretikus "Ugyan mit veszítettünk a Malév csődjével, amikor itt vannak helyettük a jófajta fapados járatok, amik még olcsóbbak is?" kérdésre érkezett meg a válasz. Tamás levele nyomán a Homár megdöbbenve tapasztalta, hogy tényleg létezik ilyen, itt Európában, hogy fizető vendégeket a reptér betonján körülkerített kordonban várakoztatják, amíg tankolják a gépet.
Kérlek, nézz utána, hogy mennyire tekinthető fogyasztóvédelmi szempontból korrektnek a Ryanair és a Budapest Airport legújabb gyakorlata! Az utasokat 45 perccel a járat indulása előtt kiterelik a terminálról a reptéri betonra, majd a szerencsétleneket esőben, szélben a szabad ég alatt várakoztatják, miközben a Ryanair gépe begurul, kiszállnak az érkezők, kipakolják a csomagokat, megtankolják a gépet stb. Nem akartam hinni a szememnek, oké tudom, hogy fapados, de azért szerintem ezt nem kellene, erre emberek egészsége mehet rá!
Az Airportál.hu cikke szerint ezt a rendszert a Budapest Airport PR-osztálya fejlesztette ki:
A Budapest Airport szakemberei egy újabb remekbe szabott kényszermegoldással álltak elő - nyilván más választásuk nem nagyon volt - hogy kielégítsék akaratos ultra-low-cost ügyfelük 'extra' igényeit. A fapadosnak igazi szocreál megoldás dukál: több száz méter hosszan raktak le az útépítésekről vagy tüntetésekről ismerős fémkordonokat, homokzsákokkal "rögzítve". [...] A Ryanair érkező és induló utasoknak akár 3-500 métert is kell gyalogolniuk majd a forgalmi előtér lekordonozott részén, hogy eljussanak a termináltól a repülőgépig, vagy fordítva.
Az utolsó 100 komment: