Tékozló Homár

Nehéz csekken fizetni a Diginek +18

2012.04.19. 10:06 | jackyll | 184 komment

Naiv ügyfélnek túlcsordult a toleranciabufferje, úgyhogy az első bekezdés után minden irányba elküldte a Digi Kft-t, amiért azok képtelenek csekket küldeni, csak a 200 forintos késedelmi díjról sikerül általában. Ahogy Sixx szokta mondani, csúnya szavak, +18, satöbbi.

A következő e-mail-t jutattam el a Digi KFT-hez, nem kézbesített csekk és egyéb nyalánkságok tárgycímen: Többszörösen panaszt tettem én vagy a párom mailben (visszakeresendő, az övé xx@xx), telefonon, személyesen, hogy rendszeresen nem kapunk csekket és hogy a késedelemért kirótt 200 ft-ot se vagyok hajlandó befizetni. (Miért fizessek a ti hülyeségeitekért?!) Legutóbb is személyesen mentem a Szinyei Merse utcában lévő irodájukba (nem először, de utoljára), ahol rendeztem 'tartozásomat' (kivéve a kétszáz forintot) és biztosítottak arról, hogy ezentúl nem a mesebeli saját futár, hanem a Magyar Posta fogja kézbesíteni a csekkeket. Kaptunk is egy ajánlott levelet, rajta a főbérlő, az én és a párom neve szerepelt, de mivel a hivatalos címzett "rubrikában" csak a főbérlő neve szerepelt (a miénk fölötte), így nem vehettük át.

Ezt is százszor tisztáztam már irodájukban, de százegyedszerre is: A szerződés XXX nevén van, száma:. Ő nem lakik itt és egyébként is rokkant (féllábú, ti kibaszott anyaszomorítók, ne ugráltassátok már szegényt), én vagyok a meghatalmazott, XX, ezt a kurva nevet írjátok rá a kibaszott levelekre, ha szar van a palacsintában és az általam ezerszer megadott saját számon keresetek meg, ne hónapokkal később kérjétek számon rajtam (büntetéssel együtt), hogy miért nem fizettem (miközben a problémát minden esetben jeleztem mailen v. telefonon v. személyesen), mert a ti kibaszott feladatotok azt kiküldeni, a kibaszott számotok nem ingyenes, nem ti fizetitek a feltöltéseimet és kilométer-pénzt se kapok azért, hogy az irodátokba járjak a sarki posta helyett.
Nagy utánjárás után végre a főbérlő átadta nekünk az említett levelet, amiben havi számla nem volt, csak egy csekk a 200ft-ról (amit ti nyomoroncok kiküldtetek 340 ft-ért), amiben kurva pedánsan kiküldtétek az eddigi összes fizetési felszólítást, amiket életemben először láttam.

A) Basszátok fel a jó kurva anyátokat, amikor sündisznót tett be gésa-golyó helyett, mert permanens könyörgés után sem küldtetek csekket, se ilyen levelet, hogy mi a here van, hanem negyedévente (míg mi még az első(!!!) számlára vártunk, érted, baszd meg, azért nem kerestünk/fizettünk) kaptuk meg a több havi számlát a késedelmi pótlékkal (egyszer véletlenül azt is befizettem, azt hittem, emelkedett a szolgáltatás ára, na, azt jóvá fogjátok nekem írni!!!). Ez a folyamat ismétlődik hónapról hónapra, a csekkek esetében kb. negyedéves váltásokkal. Kétszer tettem hivatalos panaszt, hogy egyszer válaszoljatok, hogy nem ismeritek el a követelésem, amit meg én nem ismerek el, a fent leírtak okán.

B) Újfent nem kaptuk meg a havi csekket, szóval ha megint kiküldtök egy késedelmi pótlékosat, akkor végigbaszom nálatok a szamárlétrát ügyintézőtől/callcenterestől az IT osztályon át a kurvára Vice Presidentig. Mivel ez is hivatalos levél, ne tessék büntetgetni, hanem küldjétek a csekket.

Büntetést nem fogok fizetni, mivel mindig felhívjátok a figyelmem, hogy hívásomat rögzítitek, szóval az is megvan, a levelek elküldési dátumát és a panaszlevél dátumát, személyes megjelenéseimet a nyugták által én is bizonyítani tudom a bíróságon, gondoljátok meg, hogy megéri-e párszor 200 ft-ért pereskedni, mert én szívesen belemegyek, mert amióta hülyének néztek és csicska-szöcskeként ugráltattok, azóta nagy kedvem támadt kibaszni veletek.

Szóval vegyük át még egyszer, akihez eljut ez a levél, kérem LASSAN olvassa el:
2012. 04. 17-e van, ez egy hivatalos panasz (különben miért lenne az ügyfélszolgálat szó a mailcímben, amit a callcenteresetek adott meg, ilyen esetekre [valahogy számítottam rá, hogy még lesz gebasz, de most a hibabejelento@digikabel.hu-ra is elküldöm ezt a levelet :P]).

Azért vártam több hetet, mert
a) át kellett vennie a rokkant főbérlőnek az ajánlott levelet (tudod, én mit ajánlok, mit csinálj vele?!)
b) nem volt benne számla, szóval, megint hagytam egy kis türelmi időt, hogy hátha elkülditek, még egyszer 340 ft-ért. Én MEGINT jeleztem a problémát (meg azt is akinek lehet, hogy ne a Digit válassza), szóval ott a labda.

Kapjátok össze magatokat és küldjetek egy csekket (ezentúl MINDEN HÓNAPBAN!!!) egy olyan levéllel a egyetemben, ami, ha kinyitom a borítékot, bocsánatkérően rácuppan a seggemre, mert már unom a kisded játékaitokat és a főbérlőmmel már megegyeztünk, hogy kényem-kedvem szerint válthatok szolgáltatót (egyébként, ahogy szarakodni szokott a net, ennél még egy mobilnet is jobb lenne).

Mivel már ezt a történetet annyiszor adtam elő, hogy már olyan, mintha haknizni járnék vele, búcsúelőadásként a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál is fellépek vele.

Tehát még egyszer:
Szerződésszám:
Cím:
Név: XX (nem XXX, ha még egyszer ezt írjátok a levélre, úgy kupán vág titeket a műlábával, hogy kiszarjátok a gerinceteket)
Csekk: Téglalap alakú, sárga, perforált papírlap, a fent megadott adatokkal, az összeg 'rubrikában' 3500 HUNGARIAN FORINT (betűvel kiírva: háromezer-ötszáz) van nyomtatva (nem 3700 [háromezer-hétszáz], nem 7200 [anyád az íródeák], a tárgyidőszak az MINDIG 1 hónap [30 vagy 31 nap, és nem, a kétszáz forint nem azért van pluszba, mert egy nappal hosszabb a hónap], ha ennél többről lenne szó, AKKOR TI BASZTATOK EL VALAMIT.

P.S. (nem Pintér Sándor, őt nem ismerem, ha ismerném, már robbant volna a szájbalökött irodátok):
A környezetem jól kivan bélelve jogászokkal, szóval nem csak a pofám nagy, tehát csak basszatok ki velem még egyszer.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Viktus 2012.04.19. 19:13:40

Én meg évek óta utalok nekik, de lelkesen küldik a csekket ...

Netuddki. 2012.04.19. 19:18:46

Persze majd átutalással fizetek mindent darabját +80Ft - +250Ft -ért. Amikor a csekk díja már eleve benne van az árban tök mindegy mivel fizetsz.

Netuddki. 2012.04.19. 19:20:37

@kovi1970: Amúgy meg a csekkes befizetés olcsóbb mert a szolgáltató a tömeges forgalom miatt kedvezőbb díjat tud kialkudni a postától mintha mindenki egyenként utalgatna a bankjából...

Xezs 2012.04.19. 19:21:38

Csekk? Ja emlékszem már, az valami 20. századi dolog volt még az ősidőkben. Múzeumban még látható.

Viktus 2012.04.19. 19:24:39

@kovi1970:

Utalásért fizetni? ez milyen bank? :O

Bohócnok 2012.04.19. 19:25:07

Személyesen is jelezte a problémát? Mi a faszomért nem fizette ki akkor ott helyben bazmeg? Nekem a diginél havi levonás volt beállítva, a bank szarozott pár hónapig, ők azt hitték megy a banktól nem ment, nem volt levonás, de én tudtam így is rendezni, ennyi. Idióta faszinger.

Bohócnok 2012.04.19. 19:26:46

@con: Nem a Digi tehet róla te idióta. A bankod egy óriási fasz, mert a csoportos beszedésre 30-60 napos átfutás van sok helyen kb. Persze a digi is egy fasz részben, mert ők meg azt nem veszik észre, hogy nem megy, de az lehet ugyancsak a bank hibája, hoyg nem jelzi vissza, hogy NEM IS SIKERÜLT BEÁLLÍTANI

con 2012.04.19. 19:49:12

@Bohócnok: Nem az a bajom, hogy az első hónapot elbénázták a digi és/vagy a bank, te idióta, hanem az, hogy amikor pár hónappal később én elutaltam az elmaradást, a fogyatékos digi pénzügyes vajon miért tiltotta le a következő csoportos beszedési megbízást (mégegyszer leírom, hátha megérted: a megjegyzésben leírtam, hogy egy korábbi időszak elmaradását utalom), amivel újra hátralékba kerültem. Majd pár hónap múlva ezt sikerült újra megismételni -> ezek szerint sose leszek egyenesbe, de őszintés szólva már leszarom :)

con 2012.04.19. 19:51:49

@Bohócnok: Nem az a bajom, hogy az első hónapot elbénázták a digi és/vagy a bank, te idióta, hanem az, hogy amikor pár hónappal később én elutaltam az elmaradást, a fogyatékos digi pénzügyes vajon miért tiltotta le a következő csoportos beszedési megbízást (mégegyszer leírom, hátha megérted: a megjegyzésben leírtam, hogy egy korábbi időszak elmaradását utalom), amivel újra hátralékba kerültem. Majd pár hónap múlva ezt sikerült újra megismételni -> ezek szerint sose leszek egyenesbe, de őszintés szólva már leszarom :)

kovácspéterke 2012.04.19. 19:51:51

a posztolónak javaslom a csoportos beszedést, és olyat még nem hallottam, h csekket csak átvenni lehet. én is albérletben lakom, a főbérlő nagymamájának nevére jönnek a csekke, és befizetem.

Elijah_Baley 2012.04.19. 20:05:42

az én környzetem hungarocellel van kibélelve, de lehet, tényleg olcsóbb munkanéküli jogászokkal szigetelni, úgyis annyi van belőlük...

doyle_ 2012.04.19. 20:07:30

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: valószínűleg nem tud a levélíró szolgáltatót váltani, mert a hatodik kerületben csak(!) Digi van, a hetedikben pedig csak UPC, ezt ilyen cselesen felosztották. fogalmam sincs, hogy ez szabályos-e, de ez van...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 20:11:56

@doyle_: hát az lehet. akkor viszont opacs, meg kell tanulni online átuatlni.

batmann 2012.04.19. 20:12:13

Szedjétek már le ezt a szart, az írás és az írója is gyökér...

homér 2012.04.19. 20:13:01

@Mr. Vissarionovich: anyád baszd meg, hülye paraszt, a csekkeseknek van külön pult, hol nem lehet levelet feladni, de a kibaszott kurva csekkesek beállhatnak oda is, ahol levelet lehet feladni.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.19. 20:17:35

@homér: nálatok a taptaharcsai mobilpostán maximum. ott is csak a fogatlan, halszemű anyád csinálja meg...

Manyecska 2012.04.19. 20:18:19

@Koholmány: nekem meg ez a dal: "ott van a postás, a rendőr, a villanyszerelő, a szomszéd, a gázos és a díjbeszedő" :D:D:D

bandigyerek 2012.04.19. 20:19:36

@homér: mikor basszák már fel annak a kúrva levélbélyegnek az árát 1000 ft-ra, áll az a sok balfasz a postán az idióta borítékjával, ahelyett hogy ímélt, vagy esemest küldene...

lifelike 2012.04.19. 20:21:11

unom már a rinyáló ügyfeleket

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:23:35

@Mr. Vissarionovich: @homér:

Postája válogatja. Van ahol minden pultnál mindent lehet.

Egyébként meg nyugalom! Így nem éritek meg a húszéves kort sem. www.youtube.com/watch?v=Oo4OnQpwjkc

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:24:41

@lifelike: :))) Unom már a rinyáló kommentelőket.

batmann 2012.04.19. 20:25:23

@lifelike: csatlakozom, különösen az alaptalanul rinyálókat

Manyecska 2012.04.19. 20:26:56

@atpijkamo: én mócártgolyókat szopogatok itt..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:30:28

@Manyecska: Itt milka van, az az szájban elomlós töltelékű. De a mócártkugli se kutya.

Hogy emberek milyen apró dolgokon tudják felhúzni magukat! Mint az utakon. Bevág elém életveszélyesen, ledudálom a fejét, erre megsértődik. :)))

Manyecska 2012.04.19. 20:37:28

OFF: @atpijkamo: egy térdenrúgás bármikor jó vigasz lehet!! :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:39:15

@Manyecska: Nem lehet kasznin keresztül. Marad a duda. Nagyon durvát szereltettem föl.

homér 2012.04.19. 20:40:49

@Mr. Vissarionovich: fasszopókám, nálatok így van? :) külön sor csekkeseknek? hol élsz te, patkányalsón? haha városban máshogy néz ám ki, te tahó. csodálkozni fogsz, ha egyszer kimozdulsz a patkányfészekből, baromarc. anyádnak me ne higgy el mindent, nem minden nő alakul át úgy, mint ő.

homér 2012.04.19. 20:42:03

@bandigyerek: 1000 Ft már az, ha nem anyádnak küldök képeslapot a szanatóriumba.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:46:58

@Manyecska: Szentendrei út. De mindig máshol, hetente egyszer-kétszer.

batmann 2012.04.19. 20:50:07

a kutatások szerint a bunkóknak alacsony az IQ szintje, de ezt soha nem fogják megérteni, mert nekik alacsony...

Manyecska 2012.04.19. 20:51:48

@atpijkamo: ismerem a helyet, beljebb már tamtamdobok szólnak: nemrég kaptam egy esemest Közép-Olaszországból:P nekem most ott vannak szeretteim:) hajnalban indultak.. további jó öriharit:P

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:54:01

@Manyecska: Most te meg én vagyunk haragban? Vagy ki kivel? (Ja tudom, a zsiráf velem, csak azt nem tudom, miért.)

gino888 2012.04.19. 20:56:59

Lol, sztem a posztolonak teljesen igaza van, a digi-nel customer support mint olyan nem letezik, ha valamit elb@sznak (amire amugy igen jo esely van) szinte lehetetlen megoldani a problemat. Mintha a szamlazasi csoport meg az IT-sek nem is ugyanazon a bolygon elnenek mint a mokuskak akikkel amugy kapcsolatot teremthetsz.
Masreszt a sok gyokernek akik jonnek a 21.-ik szazaddal, a sarga csekk elavultsagaval meg a csoportos atutalas, MZ/X-el meg hasonlo okossagokkal: edesmind1 a velt vagy valos korszellem aranyapaim, ha a digi a szerzodesben lehetoseget biztosit a juzernek, hogy sarga csekken fizesse be a penzt, akkor kutya kotelessege ennek a felvallalt szolgaltatasnak egy elfogadhato sztenderddel eleget tenni (ha mar a tenyleges szolgaltatas minosege neha napon belul is ugy valtozik mint az idojaras). Ha egy alapvetoen IT/szolgaltato ceg keptelen egy automatizaltan megcimzett levelre a megfelelo nevet rairni es abba a megfelelo sarga csekket beleheggeszteni azon k@rvara nem segit ha Te okos vagy es tudod hasznanli az OTP.hu oldalat, garantalom, hogy ha a posztolo ugy fizetne mostantol a havi dijat bankszamlarol mint a kisangyal 6 honap mulva akkor is megjelenne a a postaladaban az osszes addigi csekk fizetesi hatralek formajaban buntetesekkel karoltve. Es pontosan emiatt a k.rva anyj@t a diginek, mert persze telefonalsz, levelet irsz 1,2,3,4 alkalommal es nem akarsz ordibalni a szerencsetlennel a pult mogott sem, probalod ertelmesen es turelmesen elmagyarazni a bajod az elejetol a vegeig, de nem lehet megbocsajtani, ha egy ceg mint egy egyseg, a legegyszerubb problemat sem tudja megoldani, korrigalni.

Manyecska 2012.04.19. 20:57:45

@atpijkamo: nem rád értettem!! na jó éjt, itt nem merj dudálni mert harapok:D!..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:59:53

@Manyecska: Nincs miért. Akik nem tudnak most itt viselkedni, azok nem számítanak.

Xezs 2012.04.19. 21:11:25

@Bohócnok: Ez hülyeség. Nagy valószínűséggel a szolgáltató baszott benyújtani az igényt a bank fele, a bank pedig nem fizet magától. Nagyvonalakban így működik: szolgáltató a bank felé benyújt-bank regisztrál-határidő napján fedezetvizsgálat-ha van fedezet utal-ha nincs akkor vagy újra megpróbálja elutalni vagy kiértesít vagy nem csinál semmit a bank

Még ez utóbbit tartom elképzelhetőnek, nevezetesen hogy nem volt fedezet a számlán, a bank meg baszott értesíteni az ügyfelet.

átlátó 2012.04.19. 21:21:33

Mindenki ártatlan itt ebben a pállottszájúkurvaéletországban, addig szórakozknak itt az amorf zsírseggű xanaxon élő hetente kommunikációs tréningeken, (levegővétel) debil dülledt szemmel az ügyfélszolgálatokon a zombiagyúak, amíg el nem borul valakinek az elméje és egy sorozatlövővel szét nem trancsírozza az agyukat föl a falra.
Komolyan beszélek és ha van valakinek egy működőképes kalasnyikova nyugodtan keressen meg, a szakszolgálatok is figyeljenek, mert ütök...

bandigyerek 2012.04.19. 21:32:26

@homér: megkapta, mondta hogy köszönöd, hogy kikezelt a skizofréniádból, meg a tripperből.

Fodrosnagykocka 2012.04.19. 21:37:08

biztos írták már páran (nem fogok visszaolvasni), de a digi oldalán bankkártyával is lehet fizetni.
a csekken mindig hónap elejei dátum van határidőként, hónap vége előtt belépsz és kifizeted. ennyi bazmeg.

mcc 2012.04.19. 21:44:57

Csekk? Az mi? Valami átutalás-helyettesítő eszköz? Mi ez itt, afrikai őserdő, majmokkal?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.19. 21:46:45

Hát sikerült szépen összeszedetten válaszolni, de azért lehetne normálisan is. Szerintem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.19. 22:05:50

@atpijkamo: Tudod te azt. (Inkább szomorú szerintem, mint haragos. Mellesleg igaza van.)

medgyessy 2012.04.19. 22:18:32

A digi-nél a honlapjukon keresztül lehet elektronikus számlát kérni, amit lehet kártyával utalással, csoportos megbízással, bármivel fizetni. Nem értem miért kell szarozni a sárga csekkekkel...
A postát teljesen ki lehet iktatni a képletből...

Champion of Capua 2012.04.19. 22:33:37

Én imádom a Digi-t: miután lemondtam a kábeltv-t, kb. 7 hónapig még ingyen néztem, akkorra sikerült kikapcsolniuk.

Spacecake 2012.04.19. 22:46:23

seggfej.
csoportos beszedés?állandó átutalás?

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.19. 22:50:06

@homér: budapesten bazdmeg. ide neked vízum kell, de minek jönnél, már egy nagyobbacska betonplaccon is szédülsz te geci. előbb volt rotációs kapád, mint simsonod.

tudod itt nálunk ilyen holmi műemlék épületben üzemel a posta, oszt van vagy 14 ablak, de lehet, hogy 20. oszt ilyen folyamatszervezők dolgoznak azon, hogy mikor melyik fajtábú mennyi legyen éppen nyitva. ilyen gép ad egy sorszámot, oszt majd a kijelzőn mutatják melyik ablakhoz kell tódulnod barom.

de majd az idegenvezetőd megmutatja.

amúgy a 'leveles ablaknál' ha akarnál se tudnál pénzt feladni, a pénzesnél meg baszhatnád a leveleded, mint otthon anyádat a farakáson.

taka2 2012.04.19. 22:52:30

feketén szerzet jövedelem=kápé
ergo csekk

tiszta jövedelem=bankszámla,
utal

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.19. 23:28:03

@taka2: te nekem a 27%os áfa mellett ne fekete jövedelmezzél nekem.
itt már tényleg csak a cigány nem adózik, mert az lop, tehát az áfát is elcsalja.

KopaszMercis 2012.04.19. 23:49:52

Igenytelen roman dagi teve helyett talan jobb lenne vmi optikas cuccot beszereltetni... Ocso husnak a hig levebe bele is hugyoznak...

Xezs 2012.04.20. 00:39:19

@Mr. Vissarionovich: "ide neked vízum kell" ez bazmeg a nap beszólása, lájk

Manci néni, a szomszéd 2012.04.20. 01:49:14

Nem ártana egy postaládát felszerelni.

homér 2012.04.20. 07:06:36

@bandigyerek: bazzeg, látom azóta se javult az állapota. sajnálom!

homér 2012.04.20. 07:13:27

@Mr. Vissarionovich: bazeg, te gyökér, ha már jártál Budapesten, akkor tudhatnád, hogy a csekkeseket bizony minden ablakhoz hívják. bizony, kisköcsög, még a csomagfeladásnál is elfogadják tőlük azt a kurva csekket, és képesek az állatok 5-10 csekket vinni egy levélpostai küldemény mellé, hogy száradna ki a maradék agyuk is. tudod, ugyanazt a nyomtatót (az a kis zümmögő gépecske, amibe betolják a kúrva csekkedet), és szkennert használják a postai küldeményeknél is, így a csekk felvételére is alkalmas. csak nem azt mondod, hogy valamelyik csekkes olyan idióta, hogy erre még nem jött rá? ismersz ilyet? haha

Roy 2012.04.20. 07:14:10

@Pukkandúr: Tudtommal nem román cég, csak Romániában van bejegyezve. Így őket nem sújtja a telekomunikációs adó, és az adózási feltételek sokkal jobbak. Természetesen Romániában is szolgáltatnak.

Terror Dzsoni 2012.04.20. 07:15:07

Az még nem jutott eszébe a kedves levélírónak, hogy személyesen befáradjon és csekket kérjen? Á, biztos nem, anyázni könnyebb...

Retek_76 2012.04.20. 07:17:54

Anyázás az megy, de eszed nem sok van.

2012 van!!!!

Mi büdös picsáért jársz postára???

Ha tudod mennyi a havi díj akkor mi a picsáért nem utalod el minden hónapban a fizetési határidő előtt egy nappal?

15 éve nem fizettem postán csekket...nincs elég gondod, hogy a postán a sorban morogjál az ő tetű lassú rendszerükön is. Vagy majd legközelebb az lesz a panaszod hogy végre megkaptad a csekket de most a posta baszakszik?

Secnir 2012.04.20. 07:22:52

@Retek_76:
"15 éve nem fizettem postán csekket"

akkor ezek szerint te még nem cseréltél személyit, nem írattál át kocsit...

Retek_76 2012.04.20. 07:51:02

@Secnir: a Központi Okmányirodában helyben lehet fizetni kártyával....

Retek_76 2012.04.20. 08:07:43

@mcc: lehetséges, máshol nem jártam mostanában. Ezek a változások tetszenek...:)

Retek_76 2012.04.20. 08:14:00

@Retek_76: Még egy apróság amit nem sokan tudnak. Komoly forintokba kerül minden darab csekk + annak befizetése. Egyébként ha már itt tartunk akkor 1 éve 1 db közüzemi csekket sem kaptam. Regisztrálj a Dijnet-nél vagy amelyik szolgáltatónál vannak a te közüzemi szolgáltatóid és EMAIL-ben kapod meg a számlákat...nem veszíted el őket ha egyszer kellenek mert pdf-ben az elmúlt egy év számlái ott vannak tárolva szolgáltatónként...2012 van...

Netuddki. 2012.04.20. 08:30:02

@Viktus: "Utalásért fizetni? ez milyen bank? :O"

Mindegyik. Akkor nem fizetsz utalásonként ha magasabb díjat szednek tőled havonta. Sajnos EZ Magyarország.
De ha tudsz olyan bankot itt amelyik nem szed havidíjat és az utalás és kpfelvétel ingyenes akkor megoszthatnád melyikről van szó...

histar007 2012.04.20. 08:30:44

Komoly panaszból így leszel vállalati mém. Kinnt leszel minden faliújságon, és a larácsonyi partyn Kautzky Armand fogja felolvasni a leveledet, miközben még a szakács is a könnyeivel ízesíti a tyúkhúslevest. Csak azért is 200Ft-s csekkeket küldenék...
Amúgy az átutalás nem rossz dolog, nyoma is van, bizonyítani is tudod. De erről majd a jogász barátaid regélnek...

fifibá55 2012.04.20. 08:32:17

"A környezetem jól kivan bélelve jogászokkal"
Meg kellett volna kérdezni őket korábban, és szerződésszerűen teljesíteni, nem pedig itt rinyálni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.04.20. 08:37:09

Darvin díjas a posztoló.

Tennivalók:
-Hivatallal, szolgáltatóval csak postán, ajánlott levélben értekezünk, mert a telefont és emailt csípőből letagadják.
-Szolgáltatást átírni saját névre.
(gondolom nem megy, mert már tiltólistán vagy mindenhol)
-Asszonyt, embert nem hívunk "páromnak", mert buzis.

Nevem Earl 2012.04.20. 08:47:34

Tetszik, ahogy emberünk a levél első harmadánál belecsap a lecsóba stilisztikailag, jót röhögtem. :)

akkor 2012.04.20. 09:04:18

@kovi1970: Pl. én az Ersténél nem fizetek sem az utalásokért, sem a számlavezetésért. (A folyószámlámon kívül semmi közöm hozzájuk. Gondolom, több más banknál is hasonlók a kondíciók.)

bereg 2012.04.20. 09:52:49

@akkor: amikor még volt Erste számlám, még azért is fizetni kellett, hogy készpénzt beteszek a számlára. Aztán amikor felmondtam, a pultos néni első reakcióra az volt, hogy "azt nem lehet", és komolyan el kellett magyarázni neki, hogy márpedig én nem fogok életem végéig havidíjat fizetni nekik, tehát itt és most felmondok. Aztán még bepróbálkozott azzal, hogy a "200 Ft-os mínuszt most nem tudjuk kiegyenlíteni, az majd magától megszűnik". Ekkor elmagyaráztam neki, hogy nem szeretnék X év múlva 10 ezret fizetni emiatt a 200 miatt, tehát itt és most kifizetem. Nagy duzzogva belement. Az Erste rosszabb, mint az OTP, és az bizony nem gyenge dolog :)

mcc 2012.04.20. 09:56:17

@kovi1970: Citi pl. Havi 150e átutalás ha érkezik, asszem két részletben is lehet, akkor ingyen van az utalás és a kpfelvétel. Külföldön havi 2 kpFelvétel. Van más hasonló bank is, de nem jegyeztem meg, melyikek.

Olly_verx 2012.04.20. 09:56:26

A megoldás egyszerű.

1. Jó sok babot eszel.
2. Amikor érett a cucc, elgázosítod őket.
3. Mikor pedig már nincs többé egyik szolgáltató sem, marad neked az a szolgáltatás, amelyet megérdemelsz: a nagy semmi.
Konyec filma.

mcc 2012.04.20. 09:57:44

@bereg: Nemtom. Nekem a legjobb tapasztalataim vannak a pultosokkal. Kettővel konkrétan, a többihez nem járok :) de az a kettő a lelkét kiteszi érted, akár kicsit a bank rovására is. Nyilván nagyon nem.

HMF 2012.04.20. 10:45:48

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):

Mi az hogy "buzis" a páromozás?
Magyarázd meg légy szíves.

Rebca 2012.04.20. 10:58:48

Ez pite, szívnátok a T-hómmal, fasszopó gyökér banda.

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2012.04.20. 11:02:08

A posztoló egy kőbunkó, ékes példája azoknak, akiket anno a Taigetoszról dobáltak le.

Ajánlom figyelmébe az elektronikus számlát, a csoportos fizetési megbízást, a banki átutalást, a bankkártyás fizetést, de sorait olvasva vélelmezem, hogy ezek egyikét sem tudja értelmezni.

v4k0nD 2012.04.20. 11:02:26

Szvsz ez a "hivatalos panaszlevél" felér egy vaskos szegénységi bizonyítvánnyal - a szolgáltatónak is, hogy nem tud egy levelezési címet és nevet rendesen bejegyezni, de főképp a panaszosnak. Ilyen alacsony intellektust tükröző írással elveszti azt a helyzeti előnyét, hogy teljesen igaza van a szolgáltató debilségét illetően. Gondolom a fogyasztóvédőknél is ezekkel a szavakkal adná elő az esetét... illetve, ha annyira erős jogérvényesítő háttere van, ahogy írja, akkor azért kérjen tanácsot, mielőtt hivatalos levélben ilyeneket ír le, nehogy a végén nem a párszáz forint késedelmi díjért, hanem a mocskos szájáért kelljen bíróságra járnia (mivel konkrét beosztoti csoportok megbaszását helyezte kilátásba, akik így nem jogi személyek).

Sir Nyű 2012.04.20. 11:23:44

1. Mekkora primitív állat már a beküldő. A jogos harag sem magyarázhatja az ilyen szintű lealacsonyodást.
1b. Tudom, hogy ezt épp nem a subbán kéne írnom, ezekből élnek.
2. A buffer angolul van, magyarul puffer.
2b. Tudom, hogy ezt épp nem a subbán kéne írnom, meg ezen az igénytelenül összehányt, tré kattintásgenerátoron.
Szóval ezt leginkább magamnak írtam.

frikazojd · http://kocs.ma 2012.04.20. 11:28:40

A Digi tenyleg ilyen. En irtam egy mailt, valami hasonlot: "Hello, februar vegen kikoltozom errol a cimrol ahol ez a szamu szerzodes van a nevemen. Ennek megfeleloen a xx szamu szamla volt, amit ultoljara fizettem. De nem kell kikotni, mert az uj lako atveszi a szerzodest, elerhetosege: zz"

Rogton 3 het mulva kaptam is a 43 oldal hosszu valaszt, termeszetesen minden volt benne, lehetoleg felakasztanak es meg ki kell fizetni a mindent, meg ilyenek. Annyit valaszoltam: "Lehet, hogy leszarom? Igeeeeen!"

Es mi tortent??? A Digi, mint egy szolgaltato, megkereste az uj lakot, es 1db formanyomtatvany kitolteset kerte tole, es done. A Digi fura, akar elsore is ezt csinalhattak volna.

ekat 2012.04.20. 12:03:33

Én is úgy vagyok vele, hogy ezt az iszonyat stílust nem olvasom végig, igaza ugyan persze bunkó modorúnak is lehet, de nem értem, minek neki 2012-ben csekk... én például évek óta neten utalok minden csekket az arról leolvasott adatokkal. Az OTP pont most már csinált is csekk-kinézetű errevaló oldalt azoknak, akik nem jöttek rá maguktól, hogy mit hova kell írni utalásnál.

ekat 2012.04.20. 12:05:56

@ekat: Kiegészítés: azaz inkább a számláról leolvasott adatokkal utalok, csekket igazából már talán csak a Telenor küld.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 12:59:55

@Sir Nyű: :)) Azért értékeljük a hozzászólásodat.

Xezs 2012.04.20. 22:11:25

@kovi1970: Egy csomó banknál van ingyenes számlavezetés, ami tényleg ingyenes. Tessék utánanézni. Persze vannak feltételei, de azt hiszem senki sem gondolta komolyan hogy a bank jótékonysági intézmény.

Xezs 2012.04.20. 22:14:28

@HMF: Én inkább elcsépeltnek és üres fogalomnak mondanám. Mindenesetre gáz.

Az jut róla eszembe, mikor a tévében valami senkiházi "sztár" összeszed valami ribancot akit 2 napja ismer és akkor az az ő párja. Na ilyenek a párok.

Xezs 2012.04.20. 22:16:51

@ekat: És akkor neked minek a csekk, ha már itt osztod a posztert?

Xezs 2012.04.20. 22:18:34

@ekat: Kiegészítés elfogadva.

Bohócnok 2012.04.20. 23:53:58

@Xezs: Gondolod, hogy az ujjamból szoptam ki ezeket az adatokat?

Bohócnok 2012.04.20. 23:55:24

@Xezs: probléma egyszerűen annyi, hogy a csoportos beszedés engedélyeztetése egy hosszú folyamat és a bankok kapják be a faszomat, mert szinte semelyik céggel nem tud az ember ilyet elintézni normálisan, ha az aktuális bankodban ilyen idióták.

Bohócnok 2012.04.20. 23:59:05

@Xezs: akkor esetleg művelődj:

www.google.hu/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=csoportos+beszed%C3%A9s+30+nap

érdemes a találatokban megnézni a hivatalos álláspontját annak a sok cégnek, akit kiad a gugli.

peter3374 2012.04.21. 16:08:35

remelem hogy a gyengeelmeju posztolo birosagig viszi es a 200ft miatt fizetni fog szazezret.... Mondjuk akkor sem fogja erteni hogy miert.
Azt mar leirtak sokan hogy nem csak csekken lehet fizetni.
Senki nem fog egy adott nevre szolo levelet mas nevere kuldeni mert akkor megis hogyan bizonyitja hogy kikukdte a szamlat nomeg arrol sem tehet es nem is tud a szolgaltato hogy a fellabu elofizetoje kiadta a lakasat (nyilvan feketen) egy ilyen felhulyenek

Xezs 2012.04.22. 11:16:49

@Bohócnok:

Na álljunk akkor meg egy szóra. Te ezt írtad fentebb:

"a csoportos beszedésre 30-60 napos átfutás van sok helyen"

Én úgy értettem, hogy ezt te arra mondod, hogy ennyi késéssel egyenlíti ki a bankod egy meglévő csoportos esetén a számlát. Én nem arra értettem, hogy az ügyféligény benyújtásától kezdve ennyi idő a csoportos felállítása, de szerintem te ez utóbbira gondoltál, az pedig valóban lehetséges úgy.

Viszont pl. a tigáz ezt írja:

"akár 20-30 nap is lehet"

Az nem azt jelenti, hogy annyi is. Ezzel csak a saját seggüket védik, hogy ha ügyfélpanasz van ebből akkor tudják lobogtatni hogy ők erről tájékoztatták az ügyfelet. Megmondom őszintén nem emlékszem, hogy az én csoportosaimnak mennyi volt az átfutási idejük mert elég régóta fel vannak állítva. De szerintem nem volt 30 nap.

epeficam 2012.04.23. 22:03:28

"féllábú, ti kibaszott anyaszomorítók, ne ugráltassátok már szegényt"
hát ez priceless:D

Mille38 2012.04.26. 11:56:09

A posztoló modortalan, lusta és buta is. Állíttassa be a szolgáltatónál, hogy ő a számlafizető, ez s ez a címe, és onnantól nincs gondja. És ha ennyi gondja van, ne emilezzen, hanem küldjön tv ajánlott levelet. Annak van bizonyító ereje. Az emilnek nincs.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.04.29. 20:48:32

"végigbaszom nálatok a szamárlétrát ügyintézőtől/callcenterestől az IT osztályon át a kurvára Vice Presidentig."

Kedvenc részletem. Olyan festői, egyszerűen üvölt azért, hogy az ember maga elé képzelje.
Csak azt nem értem, hogy ha ne adj isten, járt bent a Diginél, miért nem intézte el személyesen?
Meg úgy alapjáraton, tudja az ember, hogy küldenek ki havonta számlát -ezek a fránya szolgáltatók már csak ilyenek- ha nem érkezik meg, miért várja fél évig, mint a Messiást? Alap, hogy főbérlőnél kérdezősködik, aztán ha nem talált, Diginél borogat íróasztalt, személyesen. Mondjuk úgy az első alkalommal, így max. 1 havi elmaradása lehet. Á, kevés vagyok én az ilyesmi megértéséhez.

ciluvagyok 2012.05.03. 00:41:26

Ezidáig ez a legprimitívebb poszt. Szánalmas. Remélem még sokáig eszi a penész az általa befizethetetlen 200 Ft miatt...
Ja, és amilyen a mosdó, olyan a törülköző: ilyen tahó hangnem után minimum ugyanilyet érdemelnél, posztoló.
süti beállítások módosítása