Tékozló Homár

Nehéz csekken fizetni a Diginek +18

2012.04.19. 10:06 | jackyll | 184 komment

Naiv ügyfélnek túlcsordult a toleranciabufferje, úgyhogy az első bekezdés után minden irányba elküldte a Digi Kft-t, amiért azok képtelenek csekket küldeni, csak a 200 forintos késedelmi díjról sikerül általában. Ahogy Sixx szokta mondani, csúnya szavak, +18, satöbbi.

A következő e-mail-t jutattam el a Digi KFT-hez, nem kézbesített csekk és egyéb nyalánkságok tárgycímen: Többszörösen panaszt tettem én vagy a párom mailben (visszakeresendő, az övé xx@xx), telefonon, személyesen, hogy rendszeresen nem kapunk csekket és hogy a késedelemért kirótt 200 ft-ot se vagyok hajlandó befizetni. (Miért fizessek a ti hülyeségeitekért?!) Legutóbb is személyesen mentem a Szinyei Merse utcában lévő irodájukba (nem először, de utoljára), ahol rendeztem 'tartozásomat' (kivéve a kétszáz forintot) és biztosítottak arról, hogy ezentúl nem a mesebeli saját futár, hanem a Magyar Posta fogja kézbesíteni a csekkeket. Kaptunk is egy ajánlott levelet, rajta a főbérlő, az én és a párom neve szerepelt, de mivel a hivatalos címzett "rubrikában" csak a főbérlő neve szerepelt (a miénk fölötte), így nem vehettük át.

Ezt is százszor tisztáztam már irodájukban, de százegyedszerre is: A szerződés XXX nevén van, száma:. Ő nem lakik itt és egyébként is rokkant (féllábú, ti kibaszott anyaszomorítók, ne ugráltassátok már szegényt), én vagyok a meghatalmazott, XX, ezt a kurva nevet írjátok rá a kibaszott levelekre, ha szar van a palacsintában és az általam ezerszer megadott saját számon keresetek meg, ne hónapokkal később kérjétek számon rajtam (büntetéssel együtt), hogy miért nem fizettem (miközben a problémát minden esetben jeleztem mailen v. telefonon v. személyesen), mert a ti kibaszott feladatotok azt kiküldeni, a kibaszott számotok nem ingyenes, nem ti fizetitek a feltöltéseimet és kilométer-pénzt se kapok azért, hogy az irodátokba járjak a sarki posta helyett.
Nagy utánjárás után végre a főbérlő átadta nekünk az említett levelet, amiben havi számla nem volt, csak egy csekk a 200ft-ról (amit ti nyomoroncok kiküldtetek 340 ft-ért), amiben kurva pedánsan kiküldtétek az eddigi összes fizetési felszólítást, amiket életemben először láttam.

A) Basszátok fel a jó kurva anyátokat, amikor sündisznót tett be gésa-golyó helyett, mert permanens könyörgés után sem küldtetek csekket, se ilyen levelet, hogy mi a here van, hanem negyedévente (míg mi még az első(!!!) számlára vártunk, érted, baszd meg, azért nem kerestünk/fizettünk) kaptuk meg a több havi számlát a késedelmi pótlékkal (egyszer véletlenül azt is befizettem, azt hittem, emelkedett a szolgáltatás ára, na, azt jóvá fogjátok nekem írni!!!). Ez a folyamat ismétlődik hónapról hónapra, a csekkek esetében kb. negyedéves váltásokkal. Kétszer tettem hivatalos panaszt, hogy egyszer válaszoljatok, hogy nem ismeritek el a követelésem, amit meg én nem ismerek el, a fent leírtak okán.

B) Újfent nem kaptuk meg a havi csekket, szóval ha megint kiküldtök egy késedelmi pótlékosat, akkor végigbaszom nálatok a szamárlétrát ügyintézőtől/callcenterestől az IT osztályon át a kurvára Vice Presidentig. Mivel ez is hivatalos levél, ne tessék büntetgetni, hanem küldjétek a csekket.

Büntetést nem fogok fizetni, mivel mindig felhívjátok a figyelmem, hogy hívásomat rögzítitek, szóval az is megvan, a levelek elküldési dátumát és a panaszlevél dátumát, személyes megjelenéseimet a nyugták által én is bizonyítani tudom a bíróságon, gondoljátok meg, hogy megéri-e párszor 200 ft-ért pereskedni, mert én szívesen belemegyek, mert amióta hülyének néztek és csicska-szöcskeként ugráltattok, azóta nagy kedvem támadt kibaszni veletek.

Szóval vegyük át még egyszer, akihez eljut ez a levél, kérem LASSAN olvassa el:
2012. 04. 17-e van, ez egy hivatalos panasz (különben miért lenne az ügyfélszolgálat szó a mailcímben, amit a callcenteresetek adott meg, ilyen esetekre [valahogy számítottam rá, hogy még lesz gebasz, de most a hibabejelento@digikabel.hu-ra is elküldöm ezt a levelet :P]).

Azért vártam több hetet, mert
a) át kellett vennie a rokkant főbérlőnek az ajánlott levelet (tudod, én mit ajánlok, mit csinálj vele?!)
b) nem volt benne számla, szóval, megint hagytam egy kis türelmi időt, hogy hátha elkülditek, még egyszer 340 ft-ért. Én MEGINT jeleztem a problémát (meg azt is akinek lehet, hogy ne a Digit válassza), szóval ott a labda.

Kapjátok össze magatokat és küldjetek egy csekket (ezentúl MINDEN HÓNAPBAN!!!) egy olyan levéllel a egyetemben, ami, ha kinyitom a borítékot, bocsánatkérően rácuppan a seggemre, mert már unom a kisded játékaitokat és a főbérlőmmel már megegyeztünk, hogy kényem-kedvem szerint válthatok szolgáltatót (egyébként, ahogy szarakodni szokott a net, ennél még egy mobilnet is jobb lenne).

Mivel már ezt a történetet annyiszor adtam elő, hogy már olyan, mintha haknizni járnék vele, búcsúelőadásként a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál is fellépek vele.

Tehát még egyszer:
Szerződésszám:
Cím:
Név: XX (nem XXX, ha még egyszer ezt írjátok a levélre, úgy kupán vág titeket a műlábával, hogy kiszarjátok a gerinceteket)
Csekk: Téglalap alakú, sárga, perforált papírlap, a fent megadott adatokkal, az összeg 'rubrikában' 3500 HUNGARIAN FORINT (betűvel kiírva: háromezer-ötszáz) van nyomtatva (nem 3700 [háromezer-hétszáz], nem 7200 [anyád az íródeák], a tárgyidőszak az MINDIG 1 hónap [30 vagy 31 nap, és nem, a kétszáz forint nem azért van pluszba, mert egy nappal hosszabb a hónap], ha ennél többről lenne szó, AKKOR TI BASZTATOK EL VALAMIT.

P.S. (nem Pintér Sándor, őt nem ismerem, ha ismerném, már robbant volna a szájbalökött irodátok):
A környezetem jól kivan bélelve jogászokkal, szóval nem csak a pofám nagy, tehát csak basszatok ki velem még egyszer.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VIC20 2012.04.19. 10:15:15

"A környezetem jól kivan bélelve jogászokkal..."

Akik, szerintem, ezt letagadják...

Ficak 2012.04.19. 10:18:02

A posztolónak javaslom, hogy állítson be egy fix utalást a bankjában, ha már ilyen bonyolult az élete. Egyszerűbb lenne, mint megírni ezt az udvarias levelet.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 10:18:34

@Ficak: nem baj... :)

a pocctoló válcson szolgáltatót. mégis jobb egy kis változatosság... meg vegyen be valami pálinkajellegű italt reggelente, az állítólag helyrehozza a magas vérnyomást. és részvétem.

fess86 2012.04.19. 10:25:00

Biztos az a 3500? Nálunk már vagy 1 éve 3700 a net.

Ficak 2012.04.19. 10:25:00

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ezt jó tudni. Akkor átállok az esti sörről a reggeli pálinkára. Előtte azért megkérdezem a kollégákat, hogy tolerálják-e, merthogy kocsival jövök be dolgozni, akkor ugye nem még lehet pájinkázni....

Manyecska 2012.04.19. 10:26:17

Finoman szólva "érdekes" történet.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2012.04.19. 10:28:12

Én ezen röhögtem a legjobban:
"Név: XX (nem XXX, ha még egyszer ezt írjátok a levélre, úgy kupán vág titeket a műlábával, hogy kiszarjátok a gerinceteket)"

DDD

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.04.19. 10:30:11

Nekem meg mindig küldenek csekket, pedig évek óta - amióta átvettek a tvnetworktől - átutalással megy. (Soha nem is fizettem csekkel, egyszer kérdeztem, hogy nem írnák át átutalásra, azt mondták nem lehet, a volt tvnetworkösök csekkesek.)

A számla kelte hónap nyolcadika (pont ma jött egy :-DDD), az utalásom 7-én indul. Így nem ér oda addigra, a csekk mindig jön, de aztán persze lekönyvelik az utalást, és minden rendben.

Még nem jöttek rá az évek alatt, hogy felesleges a csekket küldeni. Legyek rendes velük, és állítsam át az utalást? De hány nappal korábbra? (Tetű lassú a rendszerük, kell vagy egy hét az átutalás után, mire az ügyfélkapun látom, hogy nem tartozom.)

badseed 2012.04.19. 10:42:09

mi a tököm az a +18?????
talán inkább 18+ !!

LouiS 2012.04.19. 10:45:18

Átutalás, oszt jónapot.

agresszív kismalac mackója 2012.04.19. 10:54:45

@badseed: Hogyhogymi? Hát a Matolcsy-féle adó a csekkes befizetésre.

Mostly Harmless 2012.04.19. 10:56:39

A Digi nem kispályázik. Ha beszedési megbízással óraműpontosan fizeted havonta a számlát, egy héttel karácsony előtt akkor is küldenek egy fizetési felszólítást egy tetszőleges fiktív összegről, hogy fizesd be egy héten belül, különben kikapcsolják a tévédet.

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2012.04.19. 11:08:40

TL;DR

De poszt toló miért nem utal a bankjából? 70-es IQ felett ez általában sikerülni szokott.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.19. 11:23:48

1.A posztoló hüje. Fizessen átutalással fix 3500 forintot, minden hónapban.
2. A posztoló hüje. Azonnal menjen át másik szolgáltatóhoz.
3. A posztoló hüje. Csak.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.19. 11:30:55

@badseed: Az a felár a csekkes fizetés miatt. Ha átutalásos lenne a probléma, 18 perccel előbb olvashattad volna a posztot.

Szakyster 2012.04.19. 11:31:02

Van, amikor nem alternatíva az átutalás, pl. ha a főbérlőnek igazolni kell, hogy a befizetés megtörtént. Meg egyébként is tökmindegy: ha valaki csekken akar befizetni, mert arra maszturbál, akkor a szolgáltatónak kutya kötelessége normálisan csekket küldeni.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.19. 11:36:43

@Szakyster: Ezt azért nem értem.Ha igazolni kell a főbérlőnek a befizetést, mért probléma az átutalás????
Azt ismered, hoyg "tranzakció nyomtatása"??
Keresd meg.

dr. _mmm_ 2012.04.19. 11:38:59

Nem olvastam el. De Én eleve nem kérek számlát papír alapon a digitől. Küldik emailbe. Én meg átutalom. kb 2 perc és mindenki boldog.

Szakyster 2012.04.19. 11:41:13

@batgirl: Buta fiú, mennyi kamu tranzakciót nyomtassak neked hirtelen bármiről? A csekk nehezebben hamisítható, a postán visszakerestethető, ami a tranzakcíóról nem mondható el. Az már részletkérdés, hogy ezen a nyomtatványon rengeteg személyes adat van.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.19. 11:44:46

@Szakyster: Én gáz-villany-közös ktg-re oda szoktam adni a pénzt a tulajnak, tőle meg levonják/átutalja, becsekkezi, engem nem érdekel. A telefon-internet-tévé kombóra meg kötöttem egy szerződést a Matávval a saját nevemre, és innen az én felelősségem, hogy be legyen fizetve, a tulaj leszarja. És ez pont így megy az én lakásomat bérlő srácokkal is. Mit kell ezen ennyit kavarni?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.19. 11:44:50

@Szakyster: lány..kérem szépen lány, ha lehetne.

Lesből Támadó Szárítókötél 2012.04.19. 11:45:50

A kedves suttyó levélíró ha annyira ki lenne bélelve jogászokkal, akkor már rég az NMHH-nál lenne a panasza és nem a Homárra járna szájat tépni.

tregard 2012.04.19. 11:46:05

nekem a diginél a legegyszerűbb a fizetés: a honlapjukon bankkártyával lehet fizetni, kb fél percet vesz igénybe, nem kell díjnet meg távszámla, és azonnal megjelenik a számla mellett, hogy fizetve.

Lesből Támadó Szárítókötél 2012.04.19. 11:48:31

@Szakyster:

Annak a tranzakciónak van azonosítója a bankban is, szóval az egy dolog, hogy kamu tranzakciókat nyomtatsz rogyásig, de akkor légyszi intézd el, hogy a kamu tranzakcióidat azért a bank vissza tudja keresni, csak úgy, a látszat kedvéért.

Szakyster 2012.04.19. 11:50:15

@Csokis: Az hogy nálad ez van, még nem azt jelenti, hogy mindenhol működik. Én pl nem biztos, hogy örülnék, ha a tulaj "elfelejti" befizetni valamelyik csekket, és lekapcsolják az áramot. De ismétlem, ez teljesen részletkérdés. Ha én csekkel _akarok_ fizetni, mert ez a heppem, akkor sincs joga szívózni a szolgáltatónak.

Szakyster 2012.04.19. 11:51:24

@Lesből Támadó Szárítókötél: Ha a bank kiad bármilyen adatot a főbérlőmnek a tranzakcióimról, már veszem is ki onnan a pénzem, és megy a párnacihába. Most komolyan, itt mindenki helikopter?

Lesből Támadó Szárítókötél 2012.04.19. 11:57:01

@Szakyster:

Ha a főbérlődnek igazolnod kell a befizetéseket, akkor megmutatod a számlát, rajta az aktuális egyenleget.

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.04.19. 11:57:36

miageci? ennyi poszt? há mi van itten?

@batgirl: a poszttoló egy fasz!

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
na mivan béjbi, csak itt vagyol?

Szakyster 2012.04.19. 12:00:34

@Lesből Támadó Szárítókötél: Ha rajta van a számlán, a szolgáltató, nem cseszte el, ha, ha, ha...
Normális menetrend:
Csekk befizet.
Csekk a számlához hozzátűz.
Az egész egyben lefénymásol.
Az eredetik valamilyen csatornán főbérlőhöz eljuttat.
A másolatokat jól eltesz.

Még ez sem tökéletes megoldás. Igen jobb lenne, ha minden átutalással rendezhető lenne, de nem az.

Koholmány 2012.04.19. 12:00:51

"végigbaszom nálatok a szamárlétrát ügyintézőtől/callcenterestől az IT osztályon át a kurvára Vice Presidentig"
Be kell valljam, ez tetszett :)

badseed 2012.04.19. 12:01:09

@Csokis: ja, eddig csak a címet olvastam, aztán kibuktam.
de most nekiállok :)

yxcvbnma 2012.04.19. 12:02:59

"a tárgyidőszak az MINDIG 1 hónap [30 vagy 31 nap,"

Lehet a februári számlát keresik a posztolón?:)))

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 12:03:42

@Horváth Lajos,a falu bikája-SMITTPÁL 4 PREZIDENT!!: hát hon lennék??? :D vagyok, csak nem szeretek faszkalapokba ütközni.

kiraktak egy rakat posztot, hogy ne torlódjon a tisztelt közérdemű :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.19. 12:03:42

@Koholmány: ingyen akar baszarintani...aztán csodálkozik, hogy majd felszólítják fizetésre!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2012.04.19. 12:21:07

NA akkor itt, és annak aki érti.
Ha moderálsz, mert nem teccik amit írok, akkor tedd meg, de innentől kezdve kommenteljen neked a radairossebb

Manyecska 2012.04.19. 12:23:30

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: a solymári madárosba 10 Ft-tal olcsóbb a sör mondjuk mindig:D!

Manyecska 2012.04.19. 12:24:52

@Manyecska: ja ez Lajosnak ment bocs /most keltem fel/:D ment volna!

Manyecska 2012.04.19. 12:28:04

Nem kéne mindig a posztolót ekézni!!.. mer aztán nem lesz több poszt..!?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 12:30:17

@Manyecska: hát furcsálltam is, de gondoltam jóvan, ezt is jó tudni:)

@batgirl: nem vagy te egy picit hirtelenharagú ma? nem moderáltam ki semmit, nem szokásom. a mailboxomba látom a kommentedet, de a blogon nem.

írd be mégeccer, hogy teljes legyen a kép, én nem tudom odavarázsolni :)

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.04.19. 12:30:35

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.:
há ja, mer ha sokáig áll egy poszt, akkor hamarosan anyázásba torkollik a dolog

@Manyecska:
há de míg oda felutazok, az kurva kőccséges

The Good Boy ! 2012.04.19. 12:31:39

velem pár hete történt egy eset a tányéros verziónál, ami miatt megvédeném (kivételesen) a digit most az egyszer:
Történt, hogy egy szép napos vasárnap délután rászántam magamat, hogy két sikertelen próbálkozás után harmadjára sikeresen letudjam a beltéri által könyörögve kért szoftverfrissítést:
A dolog nem igazán sikerült, de legalább a beltéri levonta a következtetést, és sikeresen bedöglött (szerelő később mondta, hogy az új szoftver frissítéshez tökéletesebb időjárás és csillagállás szükséges, mint anno egy űrsikló fellövéséhez, mert már akkor sem sikerül, ha Aigner szilárdka a rákövetkező hétre bárányfélhőket vizionál). Délután telefon a diginek, minimális zenehallgatás után megbeszéltük, hogy 120 órán belül itt a szerelő, és orvosolja a bajt.
Este negyed kilenckor (még aznap, vasárnap!!!) csörög a telefon, a szerelő hív, hogyha jó nekem, este kilencre oda tudna érni, és cseréli a cuccost. És lőn csoda, fél tízre már a szerelő szaga is eltűnt a lakásból, én meg élvezhettem a digi tányér áldásos szolgáltatását. Egy ideig elgondolkodtam, hogy biztos Magyarföldön tartózkodom-e még (közel az osztrák határ, ki tudja:D), és rájöttem, hogy valószínűleg a csillagállás aznap nagyon jó lehetett digiéknél, hogy ezt így megoldották. szerintem ez idehaza egyszeri és megismételhetetlen csoda volt...

Poszter szólhatott volna valamelyik őt körülvevő jogászának, hogy kanyarítson pár intelligensebb szót ez ügyben

Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2012.04.19. 12:38:58

@The Good Boy !:
há te szecc valamit, vagy iszol rendesen?
mer ijjen nem történhetett meg, szerintem be vótál állva

The Good Boy ! 2012.04.19. 12:43:31

@Horváth Lajos,a falu bikája-SMITTPÁL 4 PREZIDENT!!: semmilyen tudatmódositó szert nem szedek, még én is az események hatása alatt állok. Értetlenül, mert ilyen bizony nincs és láss csodát, van:D
@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: a doktorimra esküszöm, hogy nem! nem szégyelled magadat, hogy egy ekkora embert, mint miszter gójostól-pál a szádra, vagyis a billentyűzetedre veszed?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 12:48:08

@The Good Boy !: akkor elnézzzéést kérek. csak ugye hasonlítottál rá kicsit....:D

@Horváth Lajos,a falu bikája-SMITTPÁL 4 PREZIDENT!!: csak ha masíroznak a trollok. ... kéne ide is ilyen szűrőgomb mint más helyken. aztán vinnyoghatnának kedvükre.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 12:49:44

@batgirl: be. annyira reszketett a lábam, hogy manyecska aszitte, megtanultam szalszázni a ruedával, a főnököm meg hazaküldött, mert aszonta hogy berezonál tőlem az egész iroda.

donfuligjimmy · http://codhq.hu 2012.04.19. 13:13:27

@VIC20: még azt is, hogy ugyan abban az országban élnek/praktizálnak :D

VT Man 2012.04.19. 13:16:45

Aki sárga csekkezik, sikeres ember nem lehet.

Gondolom posztoló túl analfabéta ahhoz, hogy bankon keresztül utaljon (pl. netbank), bezzeg emailt tud írni! Másrészt lehetne csoportos beszedés is, ha az utalásra fordított havi 1 perc túl drága...

VT Man 2012.04.19. 13:18:47

@Csokis:
"A telefon-internet-tévé kombóra meg kötöttem egy szerződést a Matávval a saját nevemre, és innen az én felelősségem, hogy be legyen fizetve, a tulaj leszarja. És ez pont így megy az én lakásomat bérlő srácokkal is. Mit kell ezen ennyit kavarni? "

Ezt nem ajánlom.

Ha nem fizetik be a netet, vagy telefont, sose fogsz tudni róla. Utána elmegy a lakó, de a kábeltv társaság nem fog neked új bekötést csinálni a lakásodba, amíg ki nem fizeted az albérlő tartozását.

VT Man 2012.04.19. 13:20:13

@Szakyster:
"Én pl nem biztos, hogy örülnék, ha a tulaj "elfelejti" befizetni valamelyik csekket, és lekapcsolják az áramot."

Mivel a havi számlákat megkapod, akár másolatban, azokon mindig ott van az egyenleg.

30 napnál kevesebbért pedig nem szoktak lekapcsolni.

Manyecska 2012.04.19. 13:21:50

OFFOFF lexarom akit zavar :OFF: @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: ha már itt tartunk:): tegnap lenyomtam egy ruedát /remélem nem írom rúdnak mindegy más úgyis megteszi itt,..farkcsóválva../ a lakásba, de megtámadott a kutya!!! hosszan és kifinomult stratégiával vette be a lábfejem,..volt ott olyan rueda apám..:D !!:) ON

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 13:32:13

@Manyecska: van ám a bótba kutyakaja is. mér nem veszel néha neki valamit? :D

akkor 2012.04.19. 13:45:48

@bonifac: Teljesen felesleges a sárga csekkekkel kapcsolatban az utalási dátummal trükköznöd, meg azt hinned, hogy most milyen jól átverted a szolgáltatót. Elárulok egy titkot: bármelyik sárga csekket lehet bármikor átutalással fizetni. Csak a közleménybe írd be a csekken található befizetőazonosítót és számlaszámot, aztán mehet. Nem fognak azon bosszankodni, hogy most te hogy átverted őket, teljesen hidegen hagyja őket...

Manyecska 2012.04.19. 13:50:21

OFFOFOOFF: @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: macskával etetem..:D az enyimé farhátat kap meg apa kajájából csak nem tudja /még/:D! lassan gurulni fog! ha leülök enni legutoljára tuti én eszem:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 13:56:16

@Manyecska: na akkor meg is van a problematika forrása. :D a kutya egyen utoljára, szigorúan csakis utánatok. ha ő eszik először, még aszt hiszi hogy a ő a smittpál, he. ne csoda ha harapdálja a lábadat.

enyimére csak ránézek ha odajön az asztalhoz, már fordul vissza :D

Manyecska 2012.04.19. 14:07:39

OFFOFF: @Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: tudom!.. az enyimé is kushad -asztal alatt:D-, de akkor meg állítólag szadista vagyok:P:D ONON

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.04.19. 14:16:00

@akkor: Átvertem? Trükközök? He? Olvasd újra, mert nagyon félreértettél valamit.

(Amúgy nem fogok utalgatni, csekkről beírogatni. Rendszeres havi átutalással megy, maximum áremeléskor nyúlok hozzá, évente egyszer.)

(---Flúgos Buszos---) 2012.04.19. 14:17:23

@Mostly Harmless: Én TV-met nem fogják kikaplcsoni,az tuti. Max. az E-on.,ha leveszi a villanyórát.

Gondold át mégegyszer. :)

akkor 2012.04.19. 14:24:04

@bonifac: Idézek tőled: "A számla kelte hónap nyolcadika, az utalásom 7-én indul. Így nem ér oda addigra, a csekk mindig jön, de aztán persze lekönyvelik az utalást, és minden rendben. Még nem jöttek rá az évek alatt, hogy felesleges a csekket küldeni. Legyek rendes velük, és állítsam át az utalást?"

Ezt olvasva láttam, hogy trükközöl a dátumokkal, aztán meg azt gondolod, hogy a trükközés átállítása rendesség lenne tőled.

Erre írtam, hogy egyrészt értelmetlen ez a trükközés, másrészt nem rendesség ennek az átállítása, lévén ez totál hidegen hagyja őket...

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2012.04.19. 14:38:21

@akkor: Ez nem trükközés, ez tényállás. Nem én igazítottam úgy az utalást, hogy sose érjen oda, az ő átfutási idejük nőtt.

És tényleg rendesség volna, nem kéne csekket nyomtatniuk nekem. :-)

Nincs itt semmi trükközés, de ha ragaszkodsz hozzá - valamiért úgy tűnik - , a kedvedért legyen.

Biztos leszarják, én sem állítottam át még, csak feltettem a kérdést elméletben.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.19. 14:44:16

@VT Man: Kár. Akkor a következő bérlő kénytelen lesz egy ajtóval arrébb levő szolgáltatónál csengetni a pénzt. Ilyen ez a fránya piacgazdaság: mindig arrébb lehet állni. Nálunk -mármint a saját tulajdonúban, ami ki van adva- UPC van kábelen, de telefon dróton lehet még IPTV-t, lavóron Digi-t és T-Szart, plusz a MinDigTV-t is venni. Ennyi link bérlőm csak nem lesz. :-)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.04.19. 15:11:16

Ez a poszter annyira türhő paraszt, hogy el sem olvasom a hülyeségeit.

Csak egy jó tanács:

Ha ennyire feketeöves email-ező a csóka, menjen el a digi tv oldalára, reggelje be az elektronikus számlát és bárhonnan éjjel nappal fizethet ingyen és bérmentve kényelmesen. Nincs szla. (csak mailban jön), nincs sorban állás, semmi nincs csak békesség.

Két anyázás közben javaslom az oldal megtekintését!

Secnir 2012.04.19. 17:20:41

:D
teljesen korrekt levél a diginek. valószínűleg nem lesz kinyomtatva és bekeretezve az ügyfélszolgálaton, de szerintem fognak neki csekket küldeni.
ha már az a fixa ideája, hogy a XXI. században postára jár minden hónapban. nem baj, majd jön a sárgacsekkadó, oszt leszok róla...

fogsunder · http://fogsunder.blog.hu 2012.04.19. 17:32:47

@VIC20: eddigi tapasztalataim szerint akár még büszkék is lehetnek rá..

efi 2012.04.19. 18:22:20

jackyll, szólj Sixx-nek, hogy a +18, az további 18, a 18+ az meg 18 vagy több.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.19. 18:26:27

posztoló: takaroggyá az UPC-hez, az ilyen hülyékre ott van szükség.
én már több,mint 2 éve megszabadultam tőlük, mivel NHH-ig jutott a kapcsolatunk.
szerintük 12rugóval tartoztm még nekik, vmi EOS itt erősködik, hogy fizessem ki, pedig törvény szerint már több mint egy éve elévült.

azóta boldog digis vagyok. olcsó és finom. ja, még soha nem fizettem be időre a csekket, és még soha nem kapcsoltak ki semmit.

SvenH. (törölt) 2012.04.19. 18:27:43

en eppen most tertem at a DIGIhez es meg vagyok elegedve veluk!!!
a masik rarakott a szoporollerre es VALOJABAN kuldozgette a kesedelmi haccacaret amitol bepipultam es amikor lejart az egy ev huseg akkor meg megorvendeztetett a kurva draga netes havidijjal...

atmentem a digihez es TOKELETESEN elegedett vagyok, en a kesedelmi dijrol nem hallottam a DIGInel, csak olyan van most hogy 2 havonta kerik a lovettat hogy kisebb legyen a sarga csekk koltsege nekik

ezt tanacsolom a poszt tolonak is! ha szoporollerre kerult akkor menjen at a masik szolgaltatohoz, megeri, en is fokent az idegeskedes megsporolasa vegett valasztotam a DIGIt, valo igaz most feleannyiba faj a net mint korabban :)))
nem lehet ezen valtoztatni, mar tuttira kis faszkalapkent van lekonyvelve, at kell menni a masik szolgaltatohoz es amikro hivjak, akkor rohoge mondani hogy koszike mar megoldottam masikkal, ez az ELET rendje

Anomalocaris (törölt) 2012.04.19. 18:30:20

@badseed: @efi: Most már kezdek röhögni rajta, pedig annyira nem is tűnt viccesnek elsőre.

gnme 2012.04.19. 18:32:30

kutyafasza habbal

az invitel roszabb

Rodolfo63 2012.04.19. 18:42:17

kicsit gázos a digi, de még mindig olcsóbb, mint az upc vagy a thome - persze időnként bepróbálják ezt a késedelmi büntis lehúzást, de ezért kell kérni, hogy emeljék a számláról, és limitet tetetni, hogy sokkal többet ne tudjanak leemelni "véletlenül"

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.19. 18:43:41

@Rodolfo63: mitől gázos? hogy nem akar állandóan átbaszni és lehúzni, mint az UPC?

béla a görög (törölt) 2012.04.19. 18:45:16

nekem nincs bajom a digi nettyével (se). (kop,kop,kop)
csekkjeivel se. (kop,kop,kop)
a posztoló hüje - vegyél egy lakást vagy írd a nevedre a főbérlő lakását és akkor nem fognak megkavarodni szegény hüje ügyintézők.
aki átutalással fizet az is hüje.
csak :)

homér 2012.04.19. 18:48:02

mikor adóztatják már meg azt a kibaszott kurva sárga csekket, mondjuk minden kibaszott kúrva befizetés estében 1000 Ft-ra. a tököm tele van, hogy a kibaszott kúrva balfaszok tömege áll a postán a szaros csekkjeikkel, más meg vár a leveleinek feladására.

con 2012.04.19. 18:50:01

Tavalyelőtt csekkről csoportos beszedésre váltottam a diginél, de egy hónapra csekket se küldtek, és a számlámat se terhelték meg. Szóval pár hónappal később (már untam az egyenlegközlőn az elmaradást) átutaltam a hiányzó hónapot és direkt oda írtam az átutalás okát -> a következő hónapban nem vonták le a havi díjat :) Na pár hónap múlva gondoltam próbáljuk meg mégegyszer, erre megint kihagytak egy terhelést, hát akkor a jó édes ...at gondoltam és azóta nem érdekel, hogy egy hónappal folyamatosan elmaradásban vagyok.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.19. 19:03:04

@homér: csicska fattyú, a leveleket más ablaknál kell feladni, mint a csekkeket.
hogy akadtál volna el a szülőcsatornában

rejtjel 2012.04.19. 19:08:35

Mi is albérletben, a lakás tulaja nevére jön minden hónapban a csekk, 3500, semmi gond. Ajánlott levelet nem küldtek soha, 200 ft-os bírságot sem; amikor csúsztunk, korlátozták a netet, bementem az irodába, befizettem, egy óra múlva volt újra.

Nem értem, miért nem képesek kiküldeni a csekket, lehet a sok név okoz nekik kihívást, egyszerűbb lenne, ha szimplán a tulaj nevére kérnétek, nem? Ajánlott levelet nem szoktak küldeni, mi még soha nem kaptunk 8pedig volt már, mint említettem, hogy csúsztunk).

Viktus 2012.04.19. 19:13:40

Én meg évek óta utalok nekik, de lelkesen küldik a csekket ...

Netuddki. 2012.04.19. 19:18:46

Persze majd átutalással fizetek mindent darabját +80Ft - +250Ft -ért. Amikor a csekk díja már eleve benne van az árban tök mindegy mivel fizetsz.

Netuddki. 2012.04.19. 19:20:37

@kovi1970: Amúgy meg a csekkes befizetés olcsóbb mert a szolgáltató a tömeges forgalom miatt kedvezőbb díjat tud kialkudni a postától mintha mindenki egyenként utalgatna a bankjából...

Xezs 2012.04.19. 19:21:38

Csekk? Ja emlékszem már, az valami 20. századi dolog volt még az ősidőkben. Múzeumban még látható.

Viktus 2012.04.19. 19:24:39

@kovi1970:

Utalásért fizetni? ez milyen bank? :O

Bohócnok 2012.04.19. 19:25:07

Személyesen is jelezte a problémát? Mi a faszomért nem fizette ki akkor ott helyben bazmeg? Nekem a diginél havi levonás volt beállítva, a bank szarozott pár hónapig, ők azt hitték megy a banktól nem ment, nem volt levonás, de én tudtam így is rendezni, ennyi. Idióta faszinger.

Bohócnok 2012.04.19. 19:26:46

@con: Nem a Digi tehet róla te idióta. A bankod egy óriási fasz, mert a csoportos beszedésre 30-60 napos átfutás van sok helyen kb. Persze a digi is egy fasz részben, mert ők meg azt nem veszik észre, hogy nem megy, de az lehet ugyancsak a bank hibája, hoyg nem jelzi vissza, hogy NEM IS SIKERÜLT BEÁLLÍTANI

con 2012.04.19. 19:49:12

@Bohócnok: Nem az a bajom, hogy az első hónapot elbénázták a digi és/vagy a bank, te idióta, hanem az, hogy amikor pár hónappal később én elutaltam az elmaradást, a fogyatékos digi pénzügyes vajon miért tiltotta le a következő csoportos beszedési megbízást (mégegyszer leírom, hátha megérted: a megjegyzésben leírtam, hogy egy korábbi időszak elmaradását utalom), amivel újra hátralékba kerültem. Majd pár hónap múlva ezt sikerült újra megismételni -> ezek szerint sose leszek egyenesbe, de őszintés szólva már leszarom :)

con 2012.04.19. 19:51:49

@Bohócnok: Nem az a bajom, hogy az első hónapot elbénázták a digi és/vagy a bank, te idióta, hanem az, hogy amikor pár hónappal később én elutaltam az elmaradást, a fogyatékos digi pénzügyes vajon miért tiltotta le a következő csoportos beszedési megbízást (mégegyszer leírom, hátha megérted: a megjegyzésben leírtam, hogy egy korábbi időszak elmaradását utalom), amivel újra hátralékba kerültem. Majd pár hónap múlva ezt sikerült újra megismételni -> ezek szerint sose leszek egyenesbe, de őszintés szólva már leszarom :)

kovácspéterke 2012.04.19. 19:51:51

a posztolónak javaslom a csoportos beszedést, és olyat még nem hallottam, h csekket csak átvenni lehet. én is albérletben lakom, a főbérlő nagymamájának nevére jönnek a csekke, és befizetem.

Elijah_Baley 2012.04.19. 20:05:42

az én környzetem hungarocellel van kibélelve, de lehet, tényleg olcsóbb munkanéküli jogászokkal szigetelni, úgyis annyi van belőlük...

doyle_ 2012.04.19. 20:07:30

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: valószínűleg nem tud a levélíró szolgáltatót váltani, mert a hatodik kerületben csak(!) Digi van, a hetedikben pedig csak UPC, ezt ilyen cselesen felosztották. fogalmam sincs, hogy ez szabályos-e, de ez van...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.04.19. 20:11:56

@doyle_: hát az lehet. akkor viszont opacs, meg kell tanulni online átuatlni.

batmann 2012.04.19. 20:12:13

Szedjétek már le ezt a szart, az írás és az írója is gyökér...

homér 2012.04.19. 20:13:01

@Mr. Vissarionovich: anyád baszd meg, hülye paraszt, a csekkeseknek van külön pult, hol nem lehet levelet feladni, de a kibaszott kurva csekkesek beállhatnak oda is, ahol levelet lehet feladni.

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.19. 20:17:35

@homér: nálatok a taptaharcsai mobilpostán maximum. ott is csak a fogatlan, halszemű anyád csinálja meg...

Manyecska 2012.04.19. 20:18:19

@Koholmány: nekem meg ez a dal: "ott van a postás, a rendőr, a villanyszerelő, a szomszéd, a gázos és a díjbeszedő" :D:D:D

bandigyerek 2012.04.19. 20:19:36

@homér: mikor basszák már fel annak a kúrva levélbélyegnek az árát 1000 ft-ra, áll az a sok balfasz a postán az idióta borítékjával, ahelyett hogy ímélt, vagy esemest küldene...

lifelike 2012.04.19. 20:21:11

unom már a rinyáló ügyfeleket

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:23:35

@Mr. Vissarionovich: @homér:

Postája válogatja. Van ahol minden pultnál mindent lehet.

Egyébként meg nyugalom! Így nem éritek meg a húszéves kort sem. www.youtube.com/watch?v=Oo4OnQpwjkc

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:24:41

@lifelike: :))) Unom már a rinyáló kommentelőket.

batmann 2012.04.19. 20:25:23

@lifelike: csatlakozom, különösen az alaptalanul rinyálókat

Manyecska 2012.04.19. 20:26:56

@atpijkamo: én mócártgolyókat szopogatok itt..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:30:28

@Manyecska: Itt milka van, az az szájban elomlós töltelékű. De a mócártkugli se kutya.

Hogy emberek milyen apró dolgokon tudják felhúzni magukat! Mint az utakon. Bevág elém életveszélyesen, ledudálom a fejét, erre megsértődik. :)))

Manyecska 2012.04.19. 20:37:28

OFF: @atpijkamo: egy térdenrúgás bármikor jó vigasz lehet!! :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:39:15

@Manyecska: Nem lehet kasznin keresztül. Marad a duda. Nagyon durvát szereltettem föl.

homér 2012.04.19. 20:40:49

@Mr. Vissarionovich: fasszopókám, nálatok így van? :) külön sor csekkeseknek? hol élsz te, patkányalsón? haha városban máshogy néz ám ki, te tahó. csodálkozni fogsz, ha egyszer kimozdulsz a patkányfészekből, baromarc. anyádnak me ne higgy el mindent, nem minden nő alakul át úgy, mint ő.

homér 2012.04.19. 20:42:03

@bandigyerek: 1000 Ft már az, ha nem anyádnak küldök képeslapot a szanatóriumba.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:46:58

@Manyecska: Szentendrei út. De mindig máshol, hetente egyszer-kétszer.

batmann 2012.04.19. 20:50:07

a kutatások szerint a bunkóknak alacsony az IQ szintje, de ezt soha nem fogják megérteni, mert nekik alacsony...

Manyecska 2012.04.19. 20:51:48

@atpijkamo: ismerem a helyet, beljebb már tamtamdobok szólnak: nemrég kaptam egy esemest Közép-Olaszországból:P nekem most ott vannak szeretteim:) hajnalban indultak.. további jó öriharit:P

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:54:01

@Manyecska: Most te meg én vagyunk haragban? Vagy ki kivel? (Ja tudom, a zsiráf velem, csak azt nem tudom, miért.)

gino888 2012.04.19. 20:56:59

Lol, sztem a posztolonak teljesen igaza van, a digi-nel customer support mint olyan nem letezik, ha valamit elb@sznak (amire amugy igen jo esely van) szinte lehetetlen megoldani a problemat. Mintha a szamlazasi csoport meg az IT-sek nem is ugyanazon a bolygon elnenek mint a mokuskak akikkel amugy kapcsolatot teremthetsz.
Masreszt a sok gyokernek akik jonnek a 21.-ik szazaddal, a sarga csekk elavultsagaval meg a csoportos atutalas, MZ/X-el meg hasonlo okossagokkal: edesmind1 a velt vagy valos korszellem aranyapaim, ha a digi a szerzodesben lehetoseget biztosit a juzernek, hogy sarga csekken fizesse be a penzt, akkor kutya kotelessege ennek a felvallalt szolgaltatasnak egy elfogadhato sztenderddel eleget tenni (ha mar a tenyleges szolgaltatas minosege neha napon belul is ugy valtozik mint az idojaras). Ha egy alapvetoen IT/szolgaltato ceg keptelen egy automatizaltan megcimzett levelre a megfelelo nevet rairni es abba a megfelelo sarga csekket beleheggeszteni azon k@rvara nem segit ha Te okos vagy es tudod hasznanli az OTP.hu oldalat, garantalom, hogy ha a posztolo ugy fizetne mostantol a havi dijat bankszamlarol mint a kisangyal 6 honap mulva akkor is megjelenne a a postaladaban az osszes addigi csekk fizetesi hatralek formajaban buntetesekkel karoltve. Es pontosan emiatt a k.rva anyj@t a diginek, mert persze telefonalsz, levelet irsz 1,2,3,4 alkalommal es nem akarsz ordibalni a szerencsetlennel a pult mogott sem, probalod ertelmesen es turelmesen elmagyarazni a bajod az elejetol a vegeig, de nem lehet megbocsajtani, ha egy ceg mint egy egyseg, a legegyszerubb problemat sem tudja megoldani, korrigalni.

Manyecska 2012.04.19. 20:57:45

@atpijkamo: nem rád értettem!! na jó éjt, itt nem merj dudálni mert harapok:D!..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.19. 20:59:53

@Manyecska: Nincs miért. Akik nem tudnak most itt viselkedni, azok nem számítanak.

Xezs 2012.04.19. 21:11:25

@Bohócnok: Ez hülyeség. Nagy valószínűséggel a szolgáltató baszott benyújtani az igényt a bank fele, a bank pedig nem fizet magától. Nagyvonalakban így működik: szolgáltató a bank felé benyújt-bank regisztrál-határidő napján fedezetvizsgálat-ha van fedezet utal-ha nincs akkor vagy újra megpróbálja elutalni vagy kiértesít vagy nem csinál semmit a bank

Még ez utóbbit tartom elképzelhetőnek, nevezetesen hogy nem volt fedezet a számlán, a bank meg baszott értesíteni az ügyfelet.

átlátó 2012.04.19. 21:21:33

Mindenki ártatlan itt ebben a pállottszájúkurvaéletországban, addig szórakozknak itt az amorf zsírseggű xanaxon élő hetente kommunikációs tréningeken, (levegővétel) debil dülledt szemmel az ügyfélszolgálatokon a zombiagyúak, amíg el nem borul valakinek az elméje és egy sorozatlövővel szét nem trancsírozza az agyukat föl a falra.
Komolyan beszélek és ha van valakinek egy működőképes kalasnyikova nyugodtan keressen meg, a szakszolgálatok is figyeljenek, mert ütök...

bandigyerek 2012.04.19. 21:32:26

@homér: megkapta, mondta hogy köszönöd, hogy kikezelt a skizofréniádból, meg a tripperből.

Fodrosnagykocka 2012.04.19. 21:37:08

biztos írták már páran (nem fogok visszaolvasni), de a digi oldalán bankkártyával is lehet fizetni.
a csekken mindig hónap elejei dátum van határidőként, hónap vége előtt belépsz és kifizeted. ennyi bazmeg.

mcc 2012.04.19. 21:44:57

Csekk? Az mi? Valami átutalás-helyettesítő eszköz? Mi ez itt, afrikai őserdő, majmokkal?

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.04.19. 21:46:45

Hát sikerült szépen összeszedetten válaszolni, de azért lehetne normálisan is. Szerintem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.04.19. 22:05:50

@atpijkamo: Tudod te azt. (Inkább szomorú szerintem, mint haragos. Mellesleg igaza van.)

medgyessy 2012.04.19. 22:18:32

A digi-nél a honlapjukon keresztül lehet elektronikus számlát kérni, amit lehet kártyával utalással, csoportos megbízással, bármivel fizetni. Nem értem miért kell szarozni a sárga csekkekkel...
A postát teljesen ki lehet iktatni a képletből...

Champion of Capua 2012.04.19. 22:33:37

Én imádom a Digi-t: miután lemondtam a kábeltv-t, kb. 7 hónapig még ingyen néztem, akkorra sikerült kikapcsolniuk.

Spacecake 2012.04.19. 22:46:23

seggfej.
csoportos beszedés?állandó átutalás?

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.19. 22:50:06

@homér: budapesten bazdmeg. ide neked vízum kell, de minek jönnél, már egy nagyobbacska betonplaccon is szédülsz te geci. előbb volt rotációs kapád, mint simsonod.

tudod itt nálunk ilyen holmi műemlék épületben üzemel a posta, oszt van vagy 14 ablak, de lehet, hogy 20. oszt ilyen folyamatszervezők dolgoznak azon, hogy mikor melyik fajtábú mennyi legyen éppen nyitva. ilyen gép ad egy sorszámot, oszt majd a kijelzőn mutatják melyik ablakhoz kell tódulnod barom.

de majd az idegenvezetőd megmutatja.

amúgy a 'leveles ablaknál' ha akarnál se tudnál pénzt feladni, a pénzesnél meg baszhatnád a leveleded, mint otthon anyádat a farakáson.

taka2 2012.04.19. 22:52:30

feketén szerzet jövedelem=kápé
ergo csekk

tiszta jövedelem=bankszámla,
utal

Mr. Vissarionovich (törölt) 2012.04.19. 23:28:03

@taka2: te nekem a 27%os áfa mellett ne fekete jövedelmezzél nekem.
itt már tényleg csak a cigány nem adózik, mert az lop, tehát az áfát is elcsalja.

KopaszMercis 2012.04.19. 23:49:52

Igenytelen roman dagi teve helyett talan jobb lenne vmi optikas cuccot beszereltetni... Ocso husnak a hig levebe bele is hugyoznak...

Xezs 2012.04.20. 00:39:19

@Mr. Vissarionovich: "ide neked vízum kell" ez bazmeg a nap beszólása, lájk

Manci néni, a szomszéd 2012.04.20. 01:49:14

Nem ártana egy postaládát felszerelni.

homér 2012.04.20. 07:06:36

@bandigyerek: bazzeg, látom azóta se javult az állapota. sajnálom!

homér 2012.04.20. 07:13:27

@Mr. Vissarionovich: bazeg, te gyökér, ha már jártál Budapesten, akkor tudhatnád, hogy a csekkeseket bizony minden ablakhoz hívják. bizony, kisköcsög, még a csomagfeladásnál is elfogadják tőlük azt a kurva csekket, és képesek az állatok 5-10 csekket vinni egy levélpostai küldemény mellé, hogy száradna ki a maradék agyuk is. tudod, ugyanazt a nyomtatót (az a kis zümmögő gépecske, amibe betolják a kúrva csekkedet), és szkennert használják a postai küldeményeknél is, így a csekk felvételére is alkalmas. csak nem azt mondod, hogy valamelyik csekkes olyan idióta, hogy erre még nem jött rá? ismersz ilyet? haha

Roy 2012.04.20. 07:14:10

@Pukkandúr: Tudtommal nem román cég, csak Romániában van bejegyezve. Így őket nem sújtja a telekomunikációs adó, és az adózási feltételek sokkal jobbak. Természetesen Romániában is szolgáltatnak.

Terror Dzsoni 2012.04.20. 07:15:07

Az még nem jutott eszébe a kedves levélírónak, hogy személyesen befáradjon és csekket kérjen? Á, biztos nem, anyázni könnyebb...

Retek_76 2012.04.20. 07:17:54

Anyázás az megy, de eszed nem sok van.

2012 van!!!!

Mi büdös picsáért jársz postára???

Ha tudod mennyi a havi díj akkor mi a picsáért nem utalod el minden hónapban a fizetési határidő előtt egy nappal?

15 éve nem fizettem postán csekket...nincs elég gondod, hogy a postán a sorban morogjál az ő tetű lassú rendszerükön is. Vagy majd legközelebb az lesz a panaszod hogy végre megkaptad a csekket de most a posta baszakszik?

Secnir 2012.04.20. 07:22:52

@Retek_76:
"15 éve nem fizettem postán csekket"

akkor ezek szerint te még nem cseréltél személyit, nem írattál át kocsit...

Retek_76 2012.04.20. 07:51:02

@Secnir: a Központi Okmányirodában helyben lehet fizetni kártyával....

Retek_76 2012.04.20. 08:07:43

@mcc: lehetséges, máshol nem jártam mostanában. Ezek a változások tetszenek...:)

Retek_76 2012.04.20. 08:14:00

@Retek_76: Még egy apróság amit nem sokan tudnak. Komoly forintokba kerül minden darab csekk + annak befizetése. Egyébként ha már itt tartunk akkor 1 éve 1 db közüzemi csekket sem kaptam. Regisztrálj a Dijnet-nél vagy amelyik szolgáltatónál vannak a te közüzemi szolgáltatóid és EMAIL-ben kapod meg a számlákat...nem veszíted el őket ha egyszer kellenek mert pdf-ben az elmúlt egy év számlái ott vannak tárolva szolgáltatónként...2012 van...

Netuddki. 2012.04.20. 08:30:02

@Viktus: "Utalásért fizetni? ez milyen bank? :O"

Mindegyik. Akkor nem fizetsz utalásonként ha magasabb díjat szednek tőled havonta. Sajnos EZ Magyarország.
De ha tudsz olyan bankot itt amelyik nem szed havidíjat és az utalás és kpfelvétel ingyenes akkor megoszthatnád melyikről van szó...

histar007 2012.04.20. 08:30:44

Komoly panaszból így leszel vállalati mém. Kinnt leszel minden faliújságon, és a larácsonyi partyn Kautzky Armand fogja felolvasni a leveledet, miközben még a szakács is a könnyeivel ízesíti a tyúkhúslevest. Csak azért is 200Ft-s csekkeket küldenék...
Amúgy az átutalás nem rossz dolog, nyoma is van, bizonyítani is tudod. De erről majd a jogász barátaid regélnek...

fifibá55 2012.04.20. 08:32:17

"A környezetem jól kivan bélelve jogászokkal"
Meg kellett volna kérdezni őket korábban, és szerződésszerűen teljesíteni, nem pedig itt rinyálni.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.04.20. 08:37:09

Darvin díjas a posztoló.

Tennivalók:
-Hivatallal, szolgáltatóval csak postán, ajánlott levélben értekezünk, mert a telefont és emailt csípőből letagadják.
-Szolgáltatást átírni saját névre.
(gondolom nem megy, mert már tiltólistán vagy mindenhol)
-Asszonyt, embert nem hívunk "páromnak", mert buzis.

Nevem Earl 2012.04.20. 08:47:34

Tetszik, ahogy emberünk a levél első harmadánál belecsap a lecsóba stilisztikailag, jót röhögtem. :)

akkor 2012.04.20. 09:04:18

@kovi1970: Pl. én az Ersténél nem fizetek sem az utalásokért, sem a számlavezetésért. (A folyószámlámon kívül semmi közöm hozzájuk. Gondolom, több más banknál is hasonlók a kondíciók.)

bereg 2012.04.20. 09:52:49

@akkor: amikor még volt Erste számlám, még azért is fizetni kellett, hogy készpénzt beteszek a számlára. Aztán amikor felmondtam, a pultos néni első reakcióra az volt, hogy "azt nem lehet", és komolyan el kellett magyarázni neki, hogy márpedig én nem fogok életem végéig havidíjat fizetni nekik, tehát itt és most felmondok. Aztán még bepróbálkozott azzal, hogy a "200 Ft-os mínuszt most nem tudjuk kiegyenlíteni, az majd magától megszűnik". Ekkor elmagyaráztam neki, hogy nem szeretnék X év múlva 10 ezret fizetni emiatt a 200 miatt, tehát itt és most kifizetem. Nagy duzzogva belement. Az Erste rosszabb, mint az OTP, és az bizony nem gyenge dolog :)

mcc 2012.04.20. 09:56:17

@kovi1970: Citi pl. Havi 150e átutalás ha érkezik, asszem két részletben is lehet, akkor ingyen van az utalás és a kpfelvétel. Külföldön havi 2 kpFelvétel. Van más hasonló bank is, de nem jegyeztem meg, melyikek.

Olly_verx 2012.04.20. 09:56:26

A megoldás egyszerű.

1. Jó sok babot eszel.
2. Amikor érett a cucc, elgázosítod őket.
3. Mikor pedig már nincs többé egyik szolgáltató sem, marad neked az a szolgáltatás, amelyet megérdemelsz: a nagy semmi.
Konyec filma.

mcc 2012.04.20. 09:57:44

@bereg: Nemtom. Nekem a legjobb tapasztalataim vannak a pultosokkal. Kettővel konkrétan, a többihez nem járok :) de az a kettő a lelkét kiteszi érted, akár kicsit a bank rovására is. Nyilván nagyon nem.

HMF 2012.04.20. 10:45:48

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik):

Mi az hogy "buzis" a páromozás?
Magyarázd meg légy szíves.

Rebca 2012.04.20. 10:58:48

Ez pite, szívnátok a T-hómmal, fasszopó gyökér banda.

Victoorius · http://www.konzolcenter.hu 2012.04.20. 11:02:08

A posztoló egy kőbunkó, ékes példája azoknak, akiket anno a Taigetoszról dobáltak le.

Ajánlom figyelmébe az elektronikus számlát, a csoportos fizetési megbízást, a banki átutalást, a bankkártyás fizetést, de sorait olvasva vélelmezem, hogy ezek egyikét sem tudja értelmezni.

v4k0nD 2012.04.20. 11:02:26

Szvsz ez a "hivatalos panaszlevél" felér egy vaskos szegénységi bizonyítvánnyal - a szolgáltatónak is, hogy nem tud egy levelezési címet és nevet rendesen bejegyezni, de főképp a panaszosnak. Ilyen alacsony intellektust tükröző írással elveszti azt a helyzeti előnyét, hogy teljesen igaza van a szolgáltató debilségét illetően. Gondolom a fogyasztóvédőknél is ezekkel a szavakkal adná elő az esetét... illetve, ha annyira erős jogérvényesítő háttere van, ahogy írja, akkor azért kérjen tanácsot, mielőtt hivatalos levélben ilyeneket ír le, nehogy a végén nem a párszáz forint késedelmi díjért, hanem a mocskos szájáért kelljen bíróságra járnia (mivel konkrét beosztoti csoportok megbaszását helyezte kilátásba, akik így nem jogi személyek).

Sir Nyű 2012.04.20. 11:23:44

1. Mekkora primitív állat már a beküldő. A jogos harag sem magyarázhatja az ilyen szintű lealacsonyodást.
1b. Tudom, hogy ezt épp nem a subbán kéne írnom, ezekből élnek.
2. A buffer angolul van, magyarul puffer.
2b. Tudom, hogy ezt épp nem a subbán kéne írnom, meg ezen az igénytelenül összehányt, tré kattintásgenerátoron.
Szóval ezt leginkább magamnak írtam.

frikazojd · http://kocs.ma 2012.04.20. 11:28:40

A Digi tenyleg ilyen. En irtam egy mailt, valami hasonlot: "Hello, februar vegen kikoltozom errol a cimrol ahol ez a szamu szerzodes van a nevemen. Ennek megfeleloen a xx szamu szamla volt, amit ultoljara fizettem. De nem kell kikotni, mert az uj lako atveszi a szerzodest, elerhetosege: zz"

Rogton 3 het mulva kaptam is a 43 oldal hosszu valaszt, termeszetesen minden volt benne, lehetoleg felakasztanak es meg ki kell fizetni a mindent, meg ilyenek. Annyit valaszoltam: "Lehet, hogy leszarom? Igeeeeen!"

Es mi tortent??? A Digi, mint egy szolgaltato, megkereste az uj lakot, es 1db formanyomtatvany kitolteset kerte tole, es done. A Digi fura, akar elsore is ezt csinalhattak volna.

ekat 2012.04.20. 12:03:33

Én is úgy vagyok vele, hogy ezt az iszonyat stílust nem olvasom végig, igaza ugyan persze bunkó modorúnak is lehet, de nem értem, minek neki 2012-ben csekk... én például évek óta neten utalok minden csekket az arról leolvasott adatokkal. Az OTP pont most már csinált is csekk-kinézetű errevaló oldalt azoknak, akik nem jöttek rá maguktól, hogy mit hova kell írni utalásnál.

ekat 2012.04.20. 12:05:56

@ekat: Kiegészítés: azaz inkább a számláról leolvasott adatokkal utalok, csekket igazából már talán csak a Telenor küld.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2012.04.20. 12:59:55

@Sir Nyű: :)) Azért értékeljük a hozzászólásodat.

Xezs 2012.04.20. 22:11:25

@kovi1970: Egy csomó banknál van ingyenes számlavezetés, ami tényleg ingyenes. Tessék utánanézni. Persze vannak feltételei, de azt hiszem senki sem gondolta komolyan hogy a bank jótékonysági intézmény.

Xezs 2012.04.20. 22:14:28

@HMF: Én inkább elcsépeltnek és üres fogalomnak mondanám. Mindenesetre gáz.

Az jut róla eszembe, mikor a tévében valami senkiházi "sztár" összeszed valami ribancot akit 2 napja ismer és akkor az az ő párja. Na ilyenek a párok.

Xezs 2012.04.20. 22:16:51

@ekat: És akkor neked minek a csekk, ha már itt osztod a posztert?

Xezs 2012.04.20. 22:18:34

@ekat: Kiegészítés elfogadva.

Bohócnok 2012.04.20. 23:53:58

@Xezs: Gondolod, hogy az ujjamból szoptam ki ezeket az adatokat?

Bohócnok 2012.04.20. 23:55:24

@Xezs: probléma egyszerűen annyi, hogy a csoportos beszedés engedélyeztetése egy hosszú folyamat és a bankok kapják be a faszomat, mert szinte semelyik céggel nem tud az ember ilyet elintézni normálisan, ha az aktuális bankodban ilyen idióták.

Bohócnok 2012.04.20. 23:59:05

@Xezs: akkor esetleg művelődj:

www.google.hu/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=csoportos+beszed%C3%A9s+30+nap

érdemes a találatokban megnézni a hivatalos álláspontját annak a sok cégnek, akit kiad a gugli.

peter3374 2012.04.21. 16:08:35

remelem hogy a gyengeelmeju posztolo birosagig viszi es a 200ft miatt fizetni fog szazezret.... Mondjuk akkor sem fogja erteni hogy miert.
Azt mar leirtak sokan hogy nem csak csekken lehet fizetni.
Senki nem fog egy adott nevre szolo levelet mas nevere kuldeni mert akkor megis hogyan bizonyitja hogy kikukdte a szamlat nomeg arrol sem tehet es nem is tud a szolgaltato hogy a fellabu elofizetoje kiadta a lakasat (nyilvan feketen) egy ilyen felhulyenek

Xezs 2012.04.22. 11:16:49

@Bohócnok:

Na álljunk akkor meg egy szóra. Te ezt írtad fentebb:

"a csoportos beszedésre 30-60 napos átfutás van sok helyen"

Én úgy értettem, hogy ezt te arra mondod, hogy ennyi késéssel egyenlíti ki a bankod egy meglévő csoportos esetén a számlát. Én nem arra értettem, hogy az ügyféligény benyújtásától kezdve ennyi idő a csoportos felállítása, de szerintem te ez utóbbira gondoltál, az pedig valóban lehetséges úgy.

Viszont pl. a tigáz ezt írja:

"akár 20-30 nap is lehet"

Az nem azt jelenti, hogy annyi is. Ezzel csak a saját seggüket védik, hogy ha ügyfélpanasz van ebből akkor tudják lobogtatni hogy ők erről tájékoztatták az ügyfelet. Megmondom őszintén nem emlékszem, hogy az én csoportosaimnak mennyi volt az átfutási idejük mert elég régóta fel vannak állítva. De szerintem nem volt 30 nap.

epeficam 2012.04.23. 22:03:28

"féllábú, ti kibaszott anyaszomorítók, ne ugráltassátok már szegényt"
hát ez priceless:D

Mille38 2012.04.26. 11:56:09

A posztoló modortalan, lusta és buta is. Állíttassa be a szolgáltatónál, hogy ő a számlafizető, ez s ez a címe, és onnantól nincs gondja. És ha ennyi gondja van, ne emilezzen, hanem küldjön tv ajánlott levelet. Annak van bizonyító ereje. Az emilnek nincs.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.04.29. 20:48:32

"végigbaszom nálatok a szamárlétrát ügyintézőtől/callcenterestől az IT osztályon át a kurvára Vice Presidentig."

Kedvenc részletem. Olyan festői, egyszerűen üvölt azért, hogy az ember maga elé képzelje.
Csak azt nem értem, hogy ha ne adj isten, járt bent a Diginél, miért nem intézte el személyesen?
Meg úgy alapjáraton, tudja az ember, hogy küldenek ki havonta számlát -ezek a fránya szolgáltatók már csak ilyenek- ha nem érkezik meg, miért várja fél évig, mint a Messiást? Alap, hogy főbérlőnél kérdezősködik, aztán ha nem talált, Diginél borogat íróasztalt, személyesen. Mondjuk úgy az első alkalommal, így max. 1 havi elmaradása lehet. Á, kevés vagyok én az ilyesmi megértéséhez.

ciluvagyok 2012.05.03. 00:41:26

Ezidáig ez a legprimitívebb poszt. Szánalmas. Remélem még sokáig eszi a penész az általa befizethetetlen 200 Ft miatt...
Ja, és amilyen a mosdó, olyan a törülköző: ilyen tahó hangnem után minimum ugyanilyet érdemelnél, posztoló.
süti beállítások módosítása