Tékozló Homár

Lopják a visszajárót a BKV jegyautomatáiból

2012.06.12. 13:48 | jackyll | 438 komment

Sanyi felfedezte, hogy miért nem adnak vissza a jegyautomaták. A klasszikus ATM-eldugaszolós trükk itt is beválik, az eltorlaszolt pénzkiadó ajtó mögött természetesen ott volt a visszajáró. A történet fénypontja, amikor naiv ügyfél bejelentette az esetet a rendőrségen:

Szeretném elmesélni a mai történetem. Úgy alakult, hogy a csodás BKV szolgáltatásait kell ma igénybe vennem. Természetesen bérletem nem volt nálam, ezért rendes gyerek módjára a pénztár felé vettem az irányt. A pénztárnál sokan álltak sorba, ezért a Nyugatinál a metró lejárat 4-6 villamos oldalán (burger king) lévő (pékség mellett) 2 automata egyikéhez mentem. Aki járatos a nyugatinál az tudja, hogy egy lepratelepről van szó. Teli str*cikkel, k*rvákkal, csalókkal stb... Tehát, bedobtam az aprót, kidobta a jegyet, de a 200 Ft visszajárót nem adta vissza. Néztem, de semmi, csak fura hangot halottam, de a nagy hangzavar miatt nem tudtam eléggé fülelni. Közelebb hajoltam és bedobtam még egy százast, majd töröltem a műveletet, erre a pénz elindult lefelé, de kattant egyet és nem jött ki.

Felnyúltam a pénzkidobó résén és éreztem, hogy egy fémlemez van ott. Egyből gyanús lett az egész és tudtam, hogy valaki direkt ezzel játszik, pénzlehúzásról van szó. Lehajoltam, benéztem a lyukon és megláttam a "csapdát". Kiderült, hogy az automata pénzkiadó résén belül van egy fémlemez, aminek igazából sztem semmi haszna sincs. Amikor jön ki a pénz, akkor kinyitódik, mint egy csapóajtó, de kézzel lehet ide-oda mozgatni. Az ügyesség az volt benne, hogy vékonyra hajtott papír zsebkendő, szalvéta és 20 forintos volt egybe szigszallagozva, amivel megakadályozták ennek a fémlemeznek a szabad mozgását. Ahogy kiszedtem, egyből jött ki a pénz. Mellettem, a másik automatánál egy 50 év körüli férfinak a visszajáróját szintén nem adta vissza, ott is kiszedtem az "okosságot". Gondoljátok el, hogy csúcsforgalomban 1 óra alatt hány ezer forintot tudtak így szerezni?!

Ezután felment bennem a pumpa és figyeltem. Kiderült, hogy egy 20 év körüli cigánygyerek az, aki a bűncselekményt elkövette. Nekem se kellett sok, tárcsáztam a 107-et. Kb. 10, azaz TÍZ percig vártam, míg kapcsoltak valakit. Megjegyzem, hogy ez idő alatt egy 90 éves járókeretes papi kirámol egy egész üzletet. Szóval bejelentkezett a zsernyák, akinek elmondtam a történteket és mondtam, hogy ki lehet a "tettes". Erre bunkón és flegmán, mint ha a seggéből húzott volna elő, közölte, hogy a BKV-t hívjam ezzel. Közöltem neki, hogy megkárosítják az embereket és tenni kéne valamit és legalább küldjön ki egy járőrt, tegyenek egy kört és füleljék le a cigány kölyköt. Mi volt erre a válasz???? Most mondom szó szerint, idézem! NE MOST, JÓ?! Fogta és lebaszta! Az a helyzet, hogy ebben az országban a rendőrség csak azért van, hogy a rendes dolgozó embereket megkárosítsa és hülyeségekkel büntetgesse, lásd, autós egészségügyi csomag vagy a sárgán átmész, fizetsz stb... Az ember csak magára számíthat! (Természetesen tisztelet a kivételnek!)

A lényeg tehát az, hogy ha ebbe a helyzetbe kerültök, akkor soha ne menjetek el a helyszínről, hanem alaposan vizsgáljátok meg az automatát, nyúljatok fel, vizsgáljátok meg a lemezt, hogy rendesen nyitódik-e, nézzetek be a lyukon stb.. Vigyázzatok magatokra és legyetek RÉSEN! :) A rendőrségnek pedig üzenem, hogy tisztességes adófizetők megkárosítása helyett, inkább a rabló, tolvaj után fusson, mert amit most csinálnak az szánalmas és kiábrándító!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 06:49:26

@PlastiCat: Arra kell figyelni, hogy lezuhanjon, amire felülsz ;)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 06:52:03

@Xezs: Nincs. Tényleg nincs.
Amikor már 2 hüónapja elpakolták a gépeket, már újra repedezik a jó minőségű aszfalt, és még mindig ott van az a szar, akkor biztos nincs.
Volt a Totalcaron egy cikk erről, hogy ki rakhat ki, és ki szedhet be ilyeneket. Természetesen az volt a vége, hogy valamelyik hatóság szedetheti be a munkát elvégző céggel, de az szokott rá baszni, és amikor eszébe jut, akkor engedélyezi.

Különben be szoktam én ezeket tartani, csak akkor is idegesítő, ha láthatóan semmi oka.

Kifordított kacagány 2012.06.13. 07:16:57

@Xezs: nekünk is azt kellene, hazazavarni őket a picsába.....ja, olyan nincs nekik. most ők a honfoglaló barbár törzsek, ők dúlják fel a kárpát medencét. azért az szomorú, hogy bő ezer évvel ezelőtt nekünk nem örültek annyira mint most nekik.

@Pokróc: tudod ez úgy működik, hogy bár sokkal szarabb, ha valami fehérgalléros levágja a fél lábadat, de attól még nem örülsz a cigónak sem, aki utána meglátogat és csak pár fogadat üti ki.

Kifordított kacagány 2012.06.13. 07:20:44

@ColT: követni kell a kormány irányelveit, miszerint "senkit nem hagyunk az út szélén"

England win The Ashes! 2012.06.13. 07:45:30

@Pokróc: Ez már hogy a picsába lenne rasszizmus? Tudtommal négy rassz van: az europoid, a mongoloid, a negroid és az ausztropoid (vagy mi a fene). A cigók is és mi is az elsőbe tartozunk.

Kifordított kacagány 2012.06.13. 08:02:34

@ColT: hova gondolsz? lökd őket az árokba

@Dr Jozef Vengloš: tévedés, még a faj sem ugyanaz

Dagda 2012.06.13. 08:18:33

@qtyqruty: 5 db 260 ft-os szakaszjegy az 1300 ft, 3 db 500-asból a visszajáró 200.

bgp 2012.06.13. 08:22:08

Ilyen esetben nem a sünöket kell hívni, hanem a nácikat. Sec perc alatt lerendezik a cigót. Mindenki jól jár. Nácik és a cigó hasznosan töltik az időt.
A rendőrség meg pihenhet és nem költik az adófizetők pénzét apróságokra.

England win The Ashes! 2012.06.13. 08:24:04

@bgp: Nameg te is. Felveszed a jelenetet a mobiloddal, feltöltöd a lyútyúbra, aztán dől a lé. :)

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.06.13. 08:24:46

@Pokróc: "Ostoba rasszisták!

Miért része a történetnek az, hogy cigánygyerek? "

Mondjuk mert ő követte el??

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.06.13. 08:25:57

@Pokróc: "A pozícióban lévő fehérgalléros fehér-magyarok összehasonlíthatatlanul többet lopnak"

Értem én, tolvajmagarozni nem rasszizmus. Csak tolvajcigányozni.

Megint kettős az a mérce...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 08:28:24

@Kifordított kacagány: Az nem jó, onnan is traffiznak. A padlóla meg nem kell, már ott vannak.

nu pagagyí 2012.06.13. 08:28:31

Így jár az a társadalom, ahol az embereket nem érdekli mire szórja el a aktuális kormány a pénzét, nem követeli meg, hogy a hatalom szolgálja őt és ne fordítva. Egy ilyen országban ennek a posztnak sem lesz hatása, a rendőrség nagy ívben lesz*rja, mit írkálnak össze az alattvalók.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 08:30:21

@nu pagagyí: Érdekli, csak a hatalom szarik rá.
Mondjuk mondj egy kormányt az utóbbi 20 évből, ami kb. azt csinálta, ami ígért :S

nu pagagyí 2012.06.13. 08:32:03

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): Ha lehet tolvajcigányozni, akkor lehet tolvajmagyarozni is, nem? Milyen jó, hogy ideáig jutottunk! Mondjuk, ha egy cigány ellopja az adócsalásból összehordott vagyonkát, az mi?

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.06.13. 08:33:29

@nu pagagyí: Ez a rendszer már többször bemutatta, hogy ha kell, karhatalmi erővel is fenntartja magát. Az pedig ha valaki nem megy neki az önmagát felfegyverzett zsoldosokkal védő kormánynak szétveretni magát és kicsinálni a maradék kis karrierjét, nem birkaság, hanem szimpla életösztön.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.06.13. 08:35:54

@nu pagagyí: "Ha lehet tolvajcigányozni, akkor lehet tolvajmagyarozni is, nem? "

Épp most mondták, hogy nem rehet, mert az rasszistanácistafasiszta. Akkor a tolvajmagyarozó is rasszistanácistafasiszta, nem?

Ráadásul az, hogy ha valakire rászólsz, hogy lop, és arra egyből az a védekezés, hogy deamásikislop, az eléggé nagy leragadás öt éves szinten nem?

kalandfereg 2012.06.13. 08:36:50

A poszt tökéletesen egybevág az én tapasztalataimmal, ami a rendőrséget illeti.

Egyszer hívtam őket egy késelés miatt, ami a Moszkva téren a metrókijáratnál zajlott. Persze ott sem vették fel vagy 10-15 percig. Amikor meg felvették, engem hibáztattak, hogy mit zaklatom őket, miért nem megyek le a metróperonokhoz (keresztülvágva a késelésen) és keresem meg a lent állítólagosan járőröző kollégáikat (még sose láttam senkit lent járőrözni). Nem voltak hajlandók kijönni a késeléshez és még én lettem lebaszva.

Aztán meg volt az az esetem, amikor éjszaka be akartak hozzánk törni teljesen betépett figurák. Kb. 300-as vérnyomással, ott bent lapulva kihívtam a rendőrséget, akik ripsz-ropsz másfél óra múlva már ki is siettek a helyszínre. Így aztán el is indultak a "forró nyomon" és gyorsaságukat siker koronázta! Azok a szerencsétlen lopók annyira be voltak tépve, hogy még a balfasz magyar rendőrség is el tudta őket kapni, ott kóvályogtak a környéken.

A mentőkkel kapcsolatos sztorijaimba már bele se kezdek. Szinte lehetetlennek tűnik, de azok még a rendőrségnél is rosszabbak.

nu pagagyí 2012.06.13. 08:38:22

@ColT: Azt kellene elérni, hogy a rendőrség legalább kénytelen legyen magyarázkodni, ha nem felel meg a polgároknak az általa fenntartott rend (rendetlenség). Az, hogy le tudja pöckölni egy főrendőr a kritikákat, rendszer probléma. Nem a teljesítmény számít, hanem a kinevezőhöz való uram-bátyám viszony. Ezen kellene változtatni, de most visszafelé haladunk az időben, lassan egy polgár meg sem mer szólalni, mert még neki lesz baja. Ki kell paterolni a politikát a szakmai szervezetekből.

nu pagagyí 2012.06.13. 08:45:27

@nu pagagyí: Volt már régebben a rendőrség működéséről hasonló vita, ott hangzott el, hogy Hollandiában nem a rendőrök által hamisított statisztikák alapján minősítik egy adott terület rendörségének munkáját, hanem független közvéleménykutatók adatai alapján. Ott egy rossz eredménynek következménye van.

backtracker 2012.06.13. 08:45:51

biztos nem ő tette oda a csapdát, csak tudta, hogy odaszokták tenni, azért ment oda ellenőrizni, nehogy másokat megkárosítsanak
Múlt héten a Dózsa György út és Vágány utca sarkánál a vasúti felüljáró alatt egy roma/kisebbségi 2 hasonló nő-féle kíséretébe éppen tépte fel a fémlemez csatornafedelet ami keresztbe megy végig a járdán-biciklis úton. Mikor rákiabáltam, hogy mit csinál, az egyik nő nekiállt magyarázni, hogy az már úgy volt. A kiabálásra lasított 2 bringás is, mire kereket oldottak, az addig gyűjtött táblákat bevitték a sarki méh-telepre. Hősöknél ácsorgó rendőrnek jeleztem a helyzetet és hogy jó lenne ha utána járnának, rádásul élére állítva ott a lemez keresztbe, életveszélyes. Megigazítani nem tudtam, szólhatna az FKF-nek vagy illetékesnek igazítsák meg. Erre a rendőr: jó. Majd intett, hogy haladjak tovább a dolgomra. Se telefon, se cb-rádió, rám sem nézett mialatt hozzá beszéltem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.13. 08:48:22

@Környezettudatos: megjegyzem, hogy csakis az anarchia jobb és szerintem az egyetlen járható út. mármint a valódi anarchia, nem az, amit a pórnép ért alatta.

qtyqruty 2012.06.13. 08:52:20

@Dagda: "bedobtam az aprót", tehát nem bedobálta (arról nem beszélve, hogy az apró általában vaspénzt jelent), "kidobta a jegyet", tehát nem jegyeket.

Karipapa01 2012.06.13. 08:55:14

@nu pagagyí: "Mondjuk, ha egy cigány ellopja az adócsalásból összehordott vagyonkát, az mi?"

Itt mindenki lop, csak az Anti nem! Mert, ha ő is lopna, az már antilop lenne, az pedig nagyon állat! Komolyra fordítva, szerinted most már lopkodjunk egymástól nyugodtan, mert egyszer valaki már megkezdte?

Kutchek (törölt) 2012.06.13. 08:58:16

Biztos szakszervezti tüntetésen voltak a korkedvezményes nyugdíjért....

Kifordított kacagány 2012.06.13. 09:02:18

@ColT: az árokban az a jó, hogy azt be lehet temetni.

hopptarisznya 2012.06.13. 09:03:11

az osszes cigany mellee nem lehet rendort allitani, pedig igeeny lenne raa

England win The Ashes! 2012.06.13. 09:03:11

@nu pagagyí: Pedig Vincenttől tudjuk, hogy az amszterdami rendőr meg sem motozhat. :)

kvadrillio 2012.06.13. 09:05:52

"Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV 2012. június
13. szerda
web archívum
keresés
Belföld Külföld Gazdaság Kultúra Vélemény Sport Tud/Tech Noller Mozaik A Lap

UP: Az éjszakai császár új ruhája (tündérmese)
Uj Peter| NOL| 2012. június 13. |3 komment
nyomtat email plusz mínusz Küldés Facebook-ra Küldés Twitter-re Felvétel Google Bookmarks-ra
Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!
KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!
értelmetlenségi | 2012. június 13. | 08:11:30

BrendelMátyás | 2012. június 13. | 08:00:03

Fantasztikus éleslátással fedezted fel és értelmezted a cikk mondanivalóját.
etrange | 2012. június 13. | 08:06:56

érdekes volt az ATV műsorában a beszélgetés erről! kíváncsi leszek mikor olvasunk az újságokban tömeges rendőr elbocsájtásról-őrizetvételről??????????
Aztán talán lesz valamilyen változás......
Visszamenőleg kb.15 évre kéne vizsgálódni!!!!!!
Hulljanak a fejek......!
BrendelMátyás | 2012. június 13. | 08:00:03

Uj Péternek csak ilyen faviccekre futja?!

"Feri-tél"

mellesleg sok napja már láttam a Facebookon, elhasznált, lopott vicc. szánalmas.
buzavirág | 2012. június 13. | 07:24:55

És ki az igazi rendőrmaffia láthatatlan főnöke.Ki fog derülni egyszer ??
harunalrasid | 2012. június 13. | 07:00:57

jó ez a szembemenési koncepció. tasnádi is e miatt jár ki-be, mint a sublótfiók.
persze, az is lehet, hogy egy új kérő kevesellte a kenőpénzt, vagy visszautasításra került.
tündérországban minden lehetséges. tündérországban a kokaint is angyalpornak hívják.
storm74 | 2012. június 13. | 06:59:00

Vinnyogtam:-))Kiváló!!
HIRDETÉS

„Egyetértés volt abban, hogy V. László annak köszönheti sérthetetlensége megszűnését, hogy valakivel szembement, akivel nem kellett volna.”
(Korrupciós ügy: miért most bukott meg az éjszaka császára? – Hvg.hu)

Feltörekvő fővárosi szórakoztatóipari birodalom fiatal, ambiciózus rendőri vezetőket keres portaszolgálat ellátására. Az ellátandó munkakörbe tartozik továbbá intoxikált fiatalok diszlokálása, esetenként a konkurencia zaklatása. Szeretnél egy lendületes, kreatív csapatban, a legnagyobb szili­koncsöcsök és legcsillogóbb hamis Dolce & Gabbana baseballsapkák közvetlen környezetében dolgozni? Felvételi követelmények: legalább ötéves gyakorlat állami erőszakszervezetekben, jó kommunikációs készség, előnytelen megjelenés, úszni tudás, pszichoaktív anyagok készségszintű ismerete, B kategóriás erkölcsi bizonyítvány. Rugalmas időbeosztás, kedvező bérezés. Ugyanitt tapasztalt Lamborghini-operátort és okleveles kurvapecért fölveszünk.

Esünk itt az egyik meglepetésből a másikba, de hát éppen attól tündérmese ez a tündérmese (nem is akármilyen, hanem sikeres – miszerint successful – tündérmese, hiszen egy sikertelen – miszerint unsuccessful – tündérmese nagyon kínos tudna lenni), hogy történnek csodák. (Hercegünk is van, legalább egy darab, szegény vándorlegényekkel meg Dunát lehetne rekeszteni.) Az éjszaka császára, az éjszakai életben ismert vállalkozó, az elhíresült diszkóbirodalom-tulajdonos, közismert üzletember és satöbbi hipp-hopp, abrakadabra, előzetesbe került. Hogy hogyan vagy ­miért, azt senki sem tudja, de ez a szép a tündérmesében, a csodavilágban, a dolgok csak úgy történnek, nincs logikus magyarázat.
HIRDETÉS

A sok mint ismeretes és köztudomásúlag között fölvetődött, hogy terület-újraosztás van vagy lesz a háttérben vagy az előtérben. Hogyha ez igaz, és hát annyi meg annyi terület-újraosztással találkozik az ember mostanában, hogy nagyon is elképzelhetőnek tűnik, szóval ha igaz, és van még valami logika, kiszámíthatóság, következetesség a rendszerben, akkor az Óbudai-szigetet Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester valamely érdekeltségének kell kapnia, és néhány hét múlva már vidám tehénbőgéstől lenne hangos a környék, az állatok talán a szokásosnál nyugtalanabbak lennének egy darabig a környezeti zaj és a fű magas kokaintartalma miatt, de a reggelente fejni érkező, szorgos kis Puskás-akadémisták olyan szeretettel, becsülettel, tisztességgel nevelgetnék őket, hogy néhány hét alatt ripsz-ropsz egymillió munkahellyé változnának, ásó, kapa meg a Nézőpont Intézet válassza el őket.

„A Nemzetgazdasági Minisztérium közleménye:

Megdöbbenéssel döbbentünk meg azon a megdöbbentően rosszindulatú csúsztatáson, hogy a kormány tevékenységét gátlástalanul befeketíteni kívánó sajtókörök szándékosan félreértelmezve Matolcsy György miniszter a Cable News Network (CNN) amerikai hírtelevíziónak adott nyilatkozatát minduntalan és folytatólag abban a valótlan színben tüntetik föl, mintha Matolcsy György magyar tündérmeséről – angolul: fairy tale – beszélt volna a riporternek, miközben a szövegkörnyezetből egyértelműsíthetően kiderül, hogy a miniszter nem az angol fairy tale (tündérmese), hanem a magyar Feri-tél kifejezést használta, utalva arra a szellemi-gazdasági jégkorszakra, amelyet az elmúlt nyolc év szocialista kormányzása okozott. A hibáért a sajtó munkatársai az ország szíves elnézését kérik, és annak köszönhetik sérthetetlenségük megszűnését, hogy valakivel szembementek, akivel nem kellett volna. Kelt, aláírás, pecsét.”"

...igaza van UjP-nek !

ITT KÉREM "TÜNDÉRORSZÁG VAN" ! TÜNDÉRORSZÁGOT PEDIG HOSSZÚ GYAKORLATTAL RENDELKEZŐ "TÜNDÉREK" MŰKÖDTETIK !
ÉS, HA EZEKET A TÜNDÉREKET VISSZAHELYEZZÜK A SZÖVEGKÖRNYEZETÜKBE, MÉG MÉLYEBBRE SÜLLYED TÜNDÉRORSZÁGUNK A TÜNDÉR-POSVÁNYBA !!!

England win The Ashes! 2012.06.13. 09:06:11

@qtyqruty: "A Parlament elfogadta a határozatot", tehát nem a képviselők, hanem a Steindl Imre által tervezett épület?

Kifordított kacagány 2012.06.13. 09:06:48

@hopptarisznya: akkor inkább az összes rendőr mellé állítsunk két cigányt. legalább elsajátítják a szakma fortélyait.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 09:08:44

@nu pagagyí: Igen, ez eléggé egyértelmű, sajnos.
Minden szakmai szervezetre igaz.

De nem fog változni, amíg a politika sz@rik a zemberekre.

@Kifordított kacagány: Nem jó, kinő belőle a traffipaxvirág!

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.06.13. 09:11:31

@Kifordított kacagány: Hehe....

Hirtelen a Kifordított kacagány-t kifordított kanc...gány-nak olvastam. Biztos rasszistanáci vagyok, azért. .-D

Kifordított kacagány 2012.06.13. 09:14:18

@ColT: az nem baj, azt le lehet kaszálni, meg amúgy is arra járnak majd a kisebbségi gyűjtögetők és összeszedik

@newtehen (egyszerű mint a faék - de működik): igen, azért

dtomika 2012.06.13. 09:27:07

@Pokróc:
Psszt gyerekek! Nem vagyok rasszista, de a bűnelkövetök 80 %-a ehhez az etnikumhoz tartozik. És azt sem értem , hogy miért probléma ha azt mondják , hogy az elkövető cigány , vagy roma ? A felderítés és az elfogás során ez a megjegyzés közelebb visz az azonosításhoz.
Az USA-ban például mindíg hozzáteszik, hogy az elkövető fehér, vagy színesbőrű. Ez még nem rasszizmus, hanem ismertető jel

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 09:27:22

@PlastiCat: Én meg azt hittem, hogy sok-sok undorító tulajdonságod ellenére te legalább képes vagy az értő olvasásra...

@Megdobbent: Ellentétben holmi magukat mértékadónak híresztelő (valójában mértékvevőnek is gyenge) megmondóemberekkel, én nem is vagyok internáci anarhcoliberális buzulmán, ez tény.

dr. mesterséges színezék 2012.06.13. 09:29:17

Hiába élcelődtök, igenis jogos, a "ne most, jó?" kérés.
Éppen most háborgatni a szervezetet, amikor azon dolgozik, hogy a lehető legkisebb vérveszteséggel vészelje át a Vizoviczki-féle bérmunka következményeit, ez legalábbis a posztoló teljes részvétlenségét bizonyítja.

B Tomi 2012.06.13. 09:29:36

Igaza volt a rendőrnek. A 107-et nem az automatás lehúzások bejelentésére tartják fenn, valószínűleg az ilyen piszlicsáré baromságok miatt kell 10 percet várni, mire bejelenthetsz egy sürgős esetet. Ezzel inkább a Nyugatiban található kb. 80 közterületfelügyelő valamelyikét kellett volna keresni személyesen.

krausz2 2012.06.13. 09:31:33

Mindenki megérthetné, hogy a napi megélhetéssel kell foglalkoznia egy rendőrnek is.Világos, hogy nem egy DT-s vagy állami autót "büntetget"
hanem a kalapos öregurat a suzukiban és a nőket. Ott nincs kockázat és le is "eshet" valami.
Mit kezdjen a csíntevő cigánygyerekkel?
Szóval: több megértést a rendőrségnek!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 09:38:01

@krausz2: A 10 millió forint feletti értékű autókat és a besötétített üvegű Audi-Mercedes-BMW autókat és SUV-okat tényleg nem szabad megállítani és kerékbilincselni?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 09:40:59

@B Tomi: A 107-et (stb.) mi tartjuk fenn. Mint fentebb is olvashattad, más ügyekben is hosszú negyedórákba kerül a reagálás, mindenképpen megpróbálják lerázni a panaszost - és nem tárolják a bejelentések hanganyagát.

krausz2 2012.06.13. 09:42:55

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Láttál már ilyet ellenőrizni?
A kis rendőr nem akar problémát magának...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 09:44:13

@Kifordított kacagány: :D

@dtomika: Csak az usában működik a rendőrség, itt meg nem ;)

dr. mesterséges színezék 2012.06.13. 09:44:26

@B Tomi: "Ezzel inkább a Nyugatiban található kb. 80 közterületfelügyelő valamelyikét kellett volna keresni személyesen. "

Konkrétan a Keletinél szólítottam le 2 posztost, konkrétan másfél perccel a sikertelen kizsebelésem után és konkrétan megmutattam nekik a kereszteződés túloldalán továbbra is munkában lévő jómunkásembereket.
20 másodpercben eldidaktikázta az egyik, hogy hát mennyire nincs értelme őket bevinni, mert úgyis kijönnek.
Tkp. azt is mondhatta volna, hogy "ne most, jó?", de türelmes volt velem: szolgált és védett.

thebigben 2012.06.13. 09:51:41

a rendőrség az egy szar

B Tomi 2012.06.13. 09:53:04

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Mint írtam: azért tart 10 percig mire felveszik, mert minden szarral hívják őket. A 107-et akkor kell hívni, ha a texasi láncfűrészes kerget a lakásban. Erre ott van a BKV ügyfélszolgálat, az automatán feltüntetett hibabejelentő vagy a kerületi kapitányság. Akkor se a mentőt hívod, ha kullancsot találsz magadon. Saját tapasztalatom szerint pedig se a 112, se a 107 hívása esetén nem kell 10 percet várni.

dr. mesterséges színezék 2012.06.13. 10:04:05

@B Tomi: "Erre ott van a BKV ügyfélszolgálat, az automatán feltüntetett hibabejelentő vagy a kerületi kapitányság."

Ragyogó ötlet! Vajon a Nyugatiban éppen jegyet vásárlónak van nagyobb esélye megtalálni a kerületi kapitányság éppen nem nemostjózójához tartozó telefont, vagy a lakossági interfésznek számító diszpécsernek?

"Akkor se a mentőt hívod, ha kullancsot találsz magadon."

Amikor egy láthatóan zavarodott faszi dobál kullancsot rád, ez a mentő nem elvetendő ötlet.

newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.06.13. 10:08:20

Annyira tudtam, hogy a végén kiderül, hogy a postoló lesz a hibás. :-D

Facehugger 2012.06.13. 10:16:05

Amióta van 112, az egész rendszer fos. Egyszer hívtam, nagyon hamar - 3 perc - múlva felvették, és azt mondták, inkább hívjam közvetlenül a tűzoltókat, az gyorsabb lesz. Kétszer hívtam a 107-et azóta, nekem is 10-10 perc volt a telefonálás. Ja, az egyik alkalommal adtak egy másik számot, hogy azon gyorsabban elintéződik az SOS-ügyem, mert ez az "ügyelet". Mi a fasz lenne gyorsabb az ügyeletnél???

Ehhez képest az USA-ban félretárcsáztam a nemzetközi előhívót (011), és a 911-et nyomtam helyette. Két csengés után letettem. 15 másodperc múlva felhívott egy diszpécser, hogy látja, hogy hívtam a segélyhívót, miben segíthet. Magyaráztam neki, hogy köszi, elrontottam, de nem hagyta magát lerázni, azt kérdezte, egyedül vagyok-e, nem kényszerítenek-e a háttérből, biztos minden oké-e. Ez a különbség.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 10:16:26

@krausz2: Egyszer. Egy fideszes országgyűlési képviselő (pont az enyém) állt meg a tilosban (kapubejáró mellett a füvön) amíg bevitte a gyerekét az iskolába. Teljesen megdöbbentem, mert nem hőbörgött, nem hívta fel se a minisztert, se a rendőrfőkapitányt, hanem elnézést kért, aláírta a szabálysértési jegyzőkönyvet, átvette a csekket és vélhetően be is fizette a bírságot.
Nem egy sikeres ember!

Peetee 2012.06.13. 10:22:54

Én autópályán mentem a napokban, amikor egy öreg szakadt Ford Mondeo egy kamu kék villogóval szórakozott, kamionok elé fékezett be, meg személyautókat villogott le a leállósávra...
Komáromtól Győrig hallgattam, hogy kérem várjon, majd felvette valaki, aki átkapcsolt az autópályásokhoz, akik egészen addig nem vették fel a telefont, amíg elértem az Arrabona pihenőig, majd végigmentem Győrszemerén és kiértem a Rábaringre....újabb 10-15perc.

Semmi értelme bejelentést tenni, már régóta szarnak rá. Ha nem bankrablás a 12kerületben ,vagy gyilkosság az Országház környékén akkor mehetsz a sóhivatlaba!!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 10:24:22

@Facehugger: "Ez a különbség." Meg a történelem, a jogrend és a költségvetés. Stb...

Sátán meg a Jocó 2012.06.13. 10:28:07

Jaj, megint ezek a naiv posztolók.

Nem azt kell mondani, hogy egy Érinthetetlent kellene rendbe szedni, hanem gárdistákos, faszistákos náczikok gyanúsak.

Sőt! Ma már vak nénit is lehet mondani, arr ais terem pénz, paripa, fegyver rögvest!

gyor-adyvaros.network.hu/video/kilakoltatas/a_rendorok_feljelentettek_a_sajat_haza_arverezesere_erkezo_vak_nenit

Bá-bá-bátor rendőreink.

Köpedelem.

Facehugger 2012.06.13. 10:29:33

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
Persze, de most nem a költségvetésről volt szó, vagy a Függetlenségi Nyilatkozatról.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 10:37:18

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Á ez fotosop. :D
Vagy később intézte el, hogy ne kelljen befizetni.
De igazából, a két millából csak kijön a havi szabálysértése szegénynek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 10:54:25

@dr. mesterseges szinezek: Meg a BKV szekunak aztán van jogköre lekapcsolni a tolvajt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.06.13. 10:58:42

@Facehugger: jah kérem, az ámcsiknak fussa ilyen pruccos segélyhívó rencerre. nincs is annyi gyilkosság ott, mint nálunk!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 11:19:44

@B Tomi: Saját tapasztalatom szerint meg igen, néha többet is. Mint egy meglepően értelmes kiégőfélben lévő ügyeletes mondta: "Elnézést uram, de az egész megyében egyedül veszem éjszaka a hívásokat."

salamander 2012.06.13. 11:22:57

@nicknev1:
Hát elolvashatnád, amit írtam!
Ha egy normális (közepes képességű) közigazgatási szakember aki pl. jogász is megszervezhetné ez a projektet, nem ismernél rá a testületre...

Mondom nem kellene többet az ajtókat zárni, mert nem lenne ki elől...

***

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 11:24:38

@salamander: Nem a szervezés ott a nagyobb gond, hanem hogy a közteresek között elég sok a portás-szindrómás wannabe Napóleon...

Netszamuráj 2012.06.13. 11:26:20

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Jósvafő fele laksz? Irigyellek, a legszebb helye az országnak szvsz. (Mármint földrajzilag legszebb.)

dr. mesterséges színezék 2012.06.13. 11:26:59

@Facehugger: "Amióta van 112, az egész rendszer fos."

Viszonylag friss a jogsim, csak jövőre lesz 10 éves. Amikor szerezgettem megfele, az eü oktatást egy hivatásáért élő-haló mentős tartotta.
Ő többször felhívta a figyelmünket arra, hogy ha tényleg életmentésről van szó, eszünkbe ne jusson a 112-t tárcsázni, mert az egy lépés hátrányt jelent.

krausz2 2012.06.13. 11:30:30

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Hát kivételek mindig vannak!De mindannyian tudjuk, hogy nem ezekről beszélünk.
Azokról szólunk akiktől mi is-köznép- és a rendőrök is láthatóan félnek.
Azokról akik miatt pl. a hajógyári szigetre nem léphetett be senki. Akiknek
a jogosítványai túl mutatnak a jogállam keretein. Azok akik megtehetik, hogy nem veszik fel a telefont- és nem csak a rendőrség hanem pl. ELMÜ is-akiknek mindegy, hogy hogyan csak nyereségük legyen.Erre mondják állam ők az államban!

dtomika 2012.06.13. 11:34:29

@ColT:
A rendőrség a mindenkori kormány erőszak szervezete

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 11:44:19

@Netszamuráj: Sajnos már 31 éve nem. De szoktunk arra járni azért.

Jofiu 2012.06.13. 11:44:39

"Ez a tűzoltóság üzenetrögzítője"

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 11:44:43

@dtomika: Azt érteni.
Csak egy jó ideig azért bűnüldözéssel is foglalkoztak. Most már annyira nem.
De az se lenne baj, ha nem hazudnák, hogy igen.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2012.06.13. 11:48:03

@igazságos:
Ezt írta: "bedobtam az aprót"
az apró az fémpénz. de ha az 500-as mégiscsak apró neki, azt tutira nem lehet "bedobni"

@Dr Jozef Vengloš: igen, ez lehet a megoldás.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 11:49:44

@dtomika: Maga az állam a mindenkori uralkodó osztály erőszakszervezete, ha már (homár) itt tartunk.

rcfan 2012.06.13. 12:02:38

REND ŐREI tegyétek végre azt, amiért kellene lennetek ebben az országban.
Ébresztő !!!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 12:19:28

@rcfan: Ne riogasd már őket, mert ha valamelyik megijed, rögtön leszopja a stukkerét...

dtomika 2012.06.13. 13:04:26

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:
MI adtunk nekik ilyen nagy felhatalmazást,
mármint, hogy "MI" választók, és ha ebből nem tanultunk, és 2014-ben nem változtatunk , akkor.................
hmmmm , mi is lessz ?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 13:09:25

@dtomika: Min változtatunk?
A következő kormány miért ne lopna gátlástalanul, akárki is lesz az.

XCat 2012.06.13. 13:12:30

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Az egyetlen valóban undorító tulajdonságom, hogy még mindig nem fogtam fel, hogy nem érdemes emberszámba venni titeket. Na sebaj, majd azt is kiharcoljátok.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 13:39:30

@dtomika: Az államnak, mint erőszakszervezetnek a létezése teljesen független a képviseleti demokrácia létezésétől, működésétől, kiteljesedésétől vagy hiányosságaitól.
A bürokratikus államrendnek már van valami köze hozzá, legalábbis elvileg. "Senkinek a vagyona és élete nincs addig biztonságban, míg ülésezik a törvényhozó országgyűlés" - írta Parkinson, Londonban, 1946-ban (amikor még Kovács László sem sajnálta), úgy, hogy a mi politikusainkat ab ovo nem is ismerhette.

@PlastiCat: Ne hidd! Sokféle hiányban, mondhatnám fogyatékosságban szenvedhetsz, de az undorító szokások és megnyilvánulások hiánya nem tartozik ezek közé. De pont ezért szeretünk...

Peetee 2012.06.13. 13:39:57

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger:

Nem, mert a fékezgetős manővereknél volt,h csak 80al ment a forgalom mindkét sávon, mert nem engedett senkit előzni...

Ennek egyébként mi köze ahhoz, hogy a rendőrség nem végzi el az alapvető feladatokat sem? hogy állampolgárként félni kell, mert ugyanez történik ha betörnek hozzád, és arra ébredsz,h éppen erőszakolják a feleségedet!!!

XCat 2012.06.13. 13:41:00

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Nem kell hinnem. Tudom.:)

Én egészen másért szeretlek téged.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.13. 13:51:09

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: " Az államnak, mint erőszakszervezetnek a létezése teljesen független a képviseleti demokrácia létezésétől, működésétől, kiteljesedésétől vagy hiányosságaitól. "

Egy tökéletes világban :D
De nem itt!!!! :D

dr. mesterséges színezék 2012.06.13. 13:56:58

@PlastiCat: "De mit csináljon vele? Ellopott 2000 forintot egy automatából, nagy dolog. "

Mondjuk minimum annyit, mint az egyébként steril, de "lejárt" eüdobozzal közlekedő adófizetővel.

XCat 2012.06.13. 14:31:29

@dr. mesterseges szinezek: Kevered a közlekedési rendőrt az ügyeletessel. Ha viszkető pénisszel a szemészetre mégy, vagy rohammentőt akarsz hívni a hajhullásodhoz, onnan is el fognak zavarni, hogy ez nem az ő dolguk.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.13. 14:32:36

@ColT: Itt is. Lehetne itt a legtökéletesebb és legidiótább demokrácia is, a bürokretikus rendszer offolná. Ugyanígy a diktatúrát is, annak ellenére, hogy történelmi-, társadalom-lélektani és genetikai okok miatt nálunk az államapparátus tagjainak többsége baloldalinak mondott (internáci) érzelmű.

M_R 2012.06.13. 16:01:58

rendőr = egyenruhás bűnöző

Xezs 2012.06.13. 20:31:15

@Kifordított kacagány: Én különben nem értem ezt, hogy miért várják el egyesek, hogy a seggüket is körbenyaljuk ezeknek a tetveknek. A normális ember mindig is el fogja kerülni őket, és gyanúsnak fogja találni mindet. Egy demokráciában jogom van elzárkózni azoktól, akikkel még egy szót sem szeretnék beszélni és látni sem szeretném őket.

Xezs 2012.06.13. 20:37:21

@B Tomi: Nyilván túloznak az emberek, én pl. nem ismerek olyat, aki 10 percig képes lenne hallgatni a kicsöngés hangját.

Ettől függetlenül szar a rendőrség, mert egyrészt alulmotiváltak a tagjai, másrészt semmi sincs a kezükben, amivel hatni tudnának a sok tahóra. Ha valamelyik pl. lőni mer, hónapokig magyarázkodhat a bíróságon, hogy miért lőtt.

Amerikában meg sörétes van a rendőrautóban. Kis különbség.

Xezs 2012.06.13. 22:49:58

Na, itt is egy friss cikk, nem tudom mi a tökről vitatkoztunk itt eddig:

hvg.hu/itthon/20120613_magyar_prostitualtak_hollandiaban

"A Hollandiában dolgoztatott magyar nők többsége 18 és 23 év közötti, általában cigány származású"

"van olyan is, akit a saját családja ad el"

Xezs 2012.06.14. 00:06:45

@PlastiCat: Te nem szoktad sajnálni az embiket, mi lett veled?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.06.14. 10:14:27

@PlastiCat: A borzalmas az, hogy ez "kultúrájuk része", és nem maradnak végleg kint. Kevésből lehet "madám", a kivénhedt kurvák meg sehol sem kapósak, de ezt nem én tudom itt a legjobban...

Balint Gyuri bacsi 2012.06.15. 23:19:17

A rendorseg nem erted van de teged fosztogat. az allam nem erted van csak teged fosztogat. Keruld mindkettot, jobban jarsz!

TrueY · http://qltura.blog.hu 2012.06.18. 12:44:34

@Xezs: "Jól tetted, ügyes vagy."
Inkább hülye. De többen voltunk és haver kocsiját törték fel. Megkockáztattuk... :)
Szerencsénkre pancser volt az elkövető...

Xezs 2012.06.18. 19:55:33

@TrueY: A legtöbb egyébként ilyenkor menekülőre fogja, mert nem akar lebukni. Ezeknek általában sok saruk van, nem akarnak egy meló miatt megbukni még 30 másikkal. Hogy rohadna meg mindegyik, amelyik autót vagy bármit lop.

megélhetési SÜNöző (retro homározó) 2012.06.19. 20:11:01

Ehhez muszáj hozzászólnom. egyszer én is ebből az automatából akartam jegyet venni. Odajött hozzám egy cigány féreg, és valami használt jegyet akart nekem eladni. mondtam neki, hogy kösz, de nincs szükségem hamisított kamu jegyre. Gyerekek, majdnem nekem esett, csoda, hogy nem vert/késelt meg. Egy csomó rendőr szokott lenni a nyugatinál, akkor persze senki sem volt ott. Szóltam a békávé hős őreinek, de kábé szartak a fejemre. Szóval csak óvatosan, ha ti is huszonéves nők vagytok, mint én és nem kigyúrt 200 kilós állatok, akik optimálisan ki tudnák a szart is taposni az ilyen cigány férgekből.

Xezs 2012.06.19. 20:26:33

@Reálhozam Bukta: Amúgy ki az a barom, aki vesz tőle bármit is? Nem akarom elhinni, hogy ez akkora biznisz neki, hacsak nem az a biznisz, hogy ahogy előveszed a tárcádat, már el is futott vele.

Állítom hogy ha normálisan dolgoznának, több pénzük lenne, mint az ilyen himihumi semmitevésekből, mint a használtjegy-árusítás.

warisover 2012.07.03. 11:49:27

@Környezettudatos: "ha beszüntetnék/feloszlatnák a rendőrséget, akkor a korrupciót és szervezett bűnözést reprezentáló mutatói nagyságrendekkel javulna az országnak. Ha még a politikusainkat is lecsuknák, akkor egész tisztességes kis ország lenne ..."

Egyértelmű, oszlassuk fel a rendőrséget, és csukassuk le a politikusokat. Majd szüntessük be a lisztet, és ünneplejük meg egy jó kis kenyér sütéssel :). Mellesleg tényleg, rendőrség nélkül nem lenne korrupció (ami a bűncselekmény elkövetésének gátjának a megvásárlását jelenti), tehát a bűnözésnek ezen a fajtája, a gátak megszünésével, szinte teljesen eltűnne. A Tehát kurva tisztességesen, őszinte és nyílt módon gyilkolna és lopna mindenki.

(a mé szted most mivan Bmeg, ébredjé má fő mindenki nyíltan lopik ebben az országban stílusú, üzenetű kommenteket légyszi ne)

UI.: A rendőrség kapja be, remélem eljutunk majd egyszer odáig hogy nem traktor árnyékában szocializálódott barlanglakók ülnek a szocreál irodákban...

Reactor 2016.02.03. 02:45:01

Elég ócska trükk, anno a pénzbedobós telefonokkal művelték ezt errefelé kedvenc buckalakó honfitársaink. Nem tudom, mennyi nyereséget könyvelhettek el összesen, de az lett a vége, hogy valakik kifigyelték, mi lehet az oka, hogy az érmés telefonok úgy működnek egy ideje mint a cseresznyés tőzsdék, csak nyelik a pénzt, de vissza nem adnak, tettenérték az illetőt, és irgalmatlanul elverték, konkrétan mindkét keze és lába eltört. Azóta a telefonok csodálatosmód mindig visszaadják az aprót. Lehetséges hogy itt is ezt kellett volna.

Eddig még nem nyelte be BKV automata a pénzemet, olyat viszont kb. minden megállóban láttam hogy ronccsá van törve az automata, gondolom a kevésbé elmés KGSTindiánok samukalapáccsal kérték el tőle a napi bevételt. Sajnos ez eléggé rendszeres.

@Környezettudatos: Teljes mértékig egyetértek. Valahol a messzeségben pedig Don Pintér hangja száll hozzám: "két hét alatt rend lesz"
Azt kellett volna mondani hogy bakancsos, fekete ruhás nemzetinácigárdista fosztogatja a BKV automatáit, egyből ott termett volna a fél ország rendőrsége, a tini nindzsa tekesekkel együtt, neféljcsak...
süti beállítások módosítása