Naiv ügyfél telefon nélkül maradt, mert 3 hónap alatt nem sikerült kilogisztikázni a T-Mobile és a Távszámla között, hogy az addig rendben számlázott szolgáltatás + a készüléke törlesztőrészlete továbbra is egy számlát képezzen:
Kedves T-Mobile általános-, számlázási-, behajtási- és az összes többiféle ügyfélszolgálat! Mivel ez már körülbelül a 10. levél, amit írok Önöknek, és összességében már legalább 3 órát beszélgettem az ügyfélszolgálatuk különböző osztályainak dolgozóival, és MÉG MINDIG nem sikerült megoldást találniuk a problémámra (melyet valójában ÖNÖK okoztak), ezért úgy döntöttem, hogy panaszt teszek. A problémám a következő: Egy szép májusi napon kaptam egy sms-t Önöktől, hogy kiegyenlítetlen tartozásom van (amúgy nincs). Én rögtön írtam is az ügyfélszolgálatnak egy e-mailt, hogy legyenek kedvesek felvilágosítani eme tartozás mibenlétéről, ugyanis én minden számlámat időben fizettem (és már vagy 3 éve vagyok az előfizetőjük). Erre természetesen semmi választ nem kaptam, csak pár héttel később egy újabb sms-t, hogy fizessem ki a tartozásom. Én erre küldtem egy újabb kíváncsi e-mailt, amire szintén nem kaptam választ. Ezt eljátszottuk legalább ötször, egészen július 6-ig, amikor is kaptam egy sms-t Önöktől, hogy letiltják a kimenő hívásaim. Természetesen az Önök rendszere annyira okos, hogy ilyen esetben az ügyfélszolgálatot sem lehet felhívni (mert hát ugye nincs kimenő hívás), ezért küldtem egy újabb e-mailt Önöknek. Válasz erre sem jött...
Ezért felhívtam kedves barátaim telefonjáról az Ügyfélszolgálatot. Ott közölték velem, hogy 16.000 Ft tartozásom van, de azt már nem tudták megmondani, hogy mire fel. Ekkor több különböző ügyintézési osztályon keresztül, hosszú-hosszú beszélgetések árán sikerült kiderítenünk, hogy nincs befizetve a márciusi telefonszámlám (ami amúgy időben be volt fizetve, már el is küldtem róla a bizonylatot), valamint, hogy azóta "nem fizetem" a telefonom törlesztőrészleteit, mióta átálltam távszámlára, ami áprilisban történt. Ami szintén nem igaz, hiszen én mióta átálltam távszámlára, azóta mindig rendszeresen kapom és fizetem is a számláim interneten keresztül.
Ekkor újabb ügyintézési telefonkörökön keresztül, melyek alatt mindig újabb és újabb osztályokhoz kapcsoltak, ahol újra és újra elő kellett adnom a problémámat, sikerült odáig eljutnunk, hogy nézzem meg a távszámla felületemen, hogy az mit mutat. Jó. Távszámla felületem ugyan nincs, de megpróbáltam beregisztrálni. Ehhez azonban szükséges a T-mobile számlaszámom. Ezt megnézhetem valamelyik befizetett számlámon. De mivel távszámlás vagyok, ezért nincs papír alapú számlám.... akkor, hogyan nézzem meg? Semmi gond, ez már csak a legkisebb probléma volt, röpke 5-10 perces ügyfélszolgálatos beszélgetéssel sikerült kiderítenem. Jó, regisztrálok, belépek. Kiválasztom: T-mobile. Erre közli velem, hogy itt ezt nem tudom megtekinteni, mert erre a szolgáltatásra én már előfizettem (hogymi???!!!). Jó akkor belépek a My T-Mobile felületemre, megnézem ott mi a helyzet. Tartozás: 16.019 HUF (jelzem, hogy még most is azt mutatja, holott már napokkal ezelőtt elküldtem a bizonylatot a márciusi számlámról).
Rendben, újabb telefonkörök. Természetesen újabb osztályokon keresztül, újabb kedves kollégáikkal megismerkedve nagy nehezen azt sikerült kiderítenünk, hogy valószínű, hogy a távszámlámhoz nem lett hozzárendelve a telefonom törlesztőrészlete. Ehhez nagyon okosnak kell lenni, gratulálok a kollégájuknak, akinél intéztem. Hát nem evidens Önöknek, hogy ha a telefonszámlámat interneten keresztül szeretném fizetni, akkor a törlesztőrészletet is? Pláne, hogy alapból, amíg sárga csekken fizettem, addig bele volt építve a számlába, és nem két csekket kaptam. Hogy a francba intézik maguk az ügyeiket? Az meg már részletkérdés, hogy milyen címre is küldhették Önök a törlesztők csekkjeit, ugyanis jelenleg se lakcímem, pláne nem levelezésim.
Rendben, akkor ki is tudja ezt nekem megoldani? Újabb telefonkörök... újabb osztályok... újabb ügyfélszolgálatos kollégák, és már vagy a 100. kollégájuknak is elmondtam a problémám.Semmi... "Sajnálom, én nem tudok Önnek segíteni, kapcsolom az X osztályt." Ahol szintén ugyanezt mondják. A mai napon sikerült az egyik kedves kolléganőjükkel kiderítenünk azt, hogy a távszámlától kapott befizetésre vonatkozó e-maileknek kellene tartalmaznia egy mellékletet a törlesztőfizetés adataival. Ilyen azonban nincs ezekben a levelekben... Az Önök távszámlája egy egyszerű négyzetrácsos kép, amiben van a fizetendő összeg és az aktuális számla kódja, személyes adatok és ENNYI.
Kérdem én, honnan a francból kéne nekem tudnom ennyiből, hogy ebben benne van-e a törlesztő? Mert ha még részletes számlát küldenének... bár akkor se érteném, hogy miért nincs hozzácsapva az összeg.
Szóval, mivel már legalább két hete nem tudok telefonálni az ÖNÖK HIBÁJÁBÓL, és a kedves cégük nem képes olyan embereket alkalmazni, akik talán képesek lennének segíteni az ügyfeleknek, elvárom, hogy valamelyik hozzáértő "szakemberük" legyen kedves felhívni (és ne akkor, amikor épp előadást tartok - de ha mégis, akkor próbálkozzon később még párszor, nem úgy, mint az Önök egyszeri próbálkozásakor), és nem mellesleg az e-mail olvasásától számított 3 percen belül kapcsolják vissza a kimenő hívásaim. És (talán) mivel már összességében vagy 10 órát elpazaroltam az életemből az Önök hülyeségére megajándékozhatnának egy havi ingyenes beszélgetéssel is. (Jelzem még ez sem fedezné az Önökre fordított időm értékét, ha a saját órabéremmel számolok. De jelezném azt is, hogy ÉN fizetek Önöknek a szolgáltatásért, és nem fordítva, így el is várom, hogy tisztességes hozzáállást tanúsítsanak, és ne fenyegetőzzenek mindenféle behajtócéggel...).
Gondolom egy ekkora nemzetközi cég vezetői, mint a T csoport, már felfedezték az összefüggést az ügyfelek által havonta befizetett pénzösszegek és a saját luxus-jachtjuk között. Ebben a szellemben elvárom Önöktől a korrekt együttműködést.
Valamint fogadják szeretettel a csatolt rajzomat, melyet csak Önöknek rajzoltam. A címe: "Magenta Gnóm".
Az utolsó 100 komment: