Diána 5 éve nem tudja megszüntetni egy halott rokonjuk előfizetését, ami azért különösen kellemetlen, mert rajtuk próbálják meg behajtani:
2007-ben sajnálatosan elhunyt egy kedves közeli rokonunk. Több szolgáltatónál is jelezni kellett, mi történt és a szolgáltatásokat megszüntetni, ugyanis a ház azóta is lakatlan. (elég rossz állapotú) Minden szolgáltatónál sikerrel jártunk, kivéve a vezetékes vonalat üzemeltető T-mobile-nál. Még hónapokig fizettünk számlákat, és közben többszörösen igényeltük a szolgáltatás megszűntetését. Nem történt érdemben semmi. Mikor abba hagytuk a fizetést, már ők kerestek minket, és bejegyeztek mint tartozó fél pedig még az örökösödési eljárás sem zajlott le, és nem egyenes ági rokonok vagyunk. A szerződés nem a mi nevünkön volt, nem is volt náluk semmilyen szerződésünk.
Azóta is fenntartják a tartozást. Legutóbbi levelük egy hónapja érkezett, amire online panaszt írtunk, és 30 napja semmilyen válasz sem méltattak. Igazán türelmes ember vagyok, de ezt már túlzásnak érzem.
Ilyenről még nem hallottam. Hűségszerződésünk nem volt, a szerződést személyes kirendeltségen sem voltak hajlandók megszüntetni, halotti bizonyítvány ellenére sem. Mégis, hogy működik ez?
Köszönettel,
Diána
Az utolsó 100 komment: