Tékozló Homár

A porosodástól meghibásodott tévé

2012.09.06. 11:44 | jackyll | komment

A leértékelt készülékeket forgalmazó T-Boy Művek Bt. szervize képes volt azt mondani, hogy porosodás miatt jelentek meg sötét foltok Regina LCD tévéjén, ami sajnos nem javítható vagy cserélhető:

Nomen est omen...A név végzet. Bölcs latin mondás, amire gondolhattam volna akkor is, amikor betettem a lábamat a T-Boy Művek Bt. Bosnyák téri leértékelt áruk boltjába, mely többek között kartonsérült műszaki holmik forgalmazásával foglalkozik. Történt ugyanis, hogy tavaly október elején vásároltunk egy Samsung LCD televíziót a boltban 109.900 Ft-ért, 1 év jótállási idővel, eredeti csomagolás nélkül, legjobb tudomásunk szerint mindenféle műszaki és esztétikai hibától mentesen.  Igen ám, de pár hónap múlva - hangsúlyozva a garancia időn belül - az LCD-n hosszanti sötét foltok jelentek meg, amit a szerviz elmondása szerint porosodás okoz, így garanciálisan nem javítható. Az eladó sajnálatát fejezte ki (az együttérzéstől szinte már meghatódtam), de lényegében nem tett semmit: széttárta a karját és a felelősséget letolva magáról a szervizre mutogatott.

Utánanéztem, és a jótállás a következőket jelenti: az eladó a hibátlan teljesítésért úgy felel, hogy a jótállási idő alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

Következtetésképpen: a szerviz és az eladó (de elsősorban az eladó, hiszen a fogyasztó felé neki kell felelősséget vállalnia) álláspontja szerint a porosodás azért következett be, mert én, mint fogyasztó, a TV-t nem rendeltetésszerűen használtam. Ez az állásfoglalás elképesztő, és tiszta szívből tudnék nevetni a dolgon, ha nem szaladna a vérnyomásom kiugróan magasra, amint az ügy ismét lepereg lelki szemeim előtt. Innen jut eszembe: tudna valaki küldeni használati útmutatót arról, hogyan kell egy TV-t rendeltetésszerűen nézni?:)

Segítségeteket és a fenti történet közlését megköszönném.
Üdv: Regina

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.07. 11:01:53

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Ha sem sznob, sem gourmet nem vagy, akkor nem értem, hogy melyiket vetted magadra.
Magam sem vagyok az iparilag előállított moslék híve (ha elolvastad a frissen megjelent mákostésztás cikkemet, vagy a régebbi lecsósat, atpinál, ezt magad is könnyen dekódolhatod), mint ahogy- mellékesen- mákostésztát sem fogyasztok napi jelleggel.
Egyszerűen abból kell kihozni valamit, ami elérhető. Ez van.

Manyecska 2012.09.07. 11:02:09

@helianthus: :D najó veszed te a lapot!:) .... Ez a mihez képest szolid, na igen:P..!! :) Különben akartam kérdezni már csak nem volt bőr a pofámon csetelni, pár napja /:P/ este a te kutyáid nem alszanak ha mentek futni?? mert az enyém elterül hanyatt és horkol este kilenckor!:( felemelem simán és átrakom a zágyára akkor se moccan meg:D csak fexik hanyatt:P!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.07. 11:06:56

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: haggyad el a vegánságot, az nem vagánság! Teljesen antimenő. Olyan ez, minthogy a USÁ-ba dohányozni már fosság! No, ide kén' elérkezni a evéstudományokba is, hogy az ember mindenevőnek alakult kifele és ezt a kétévente változó trendek bizony nem fogják megváltoztatni. Na szóval, hogy minek neked letérni a helyes útról, haggyadaszt. Csirek. Kell az.
@helianthus: nem zavar annyira, csak jártattam az ujjaim. Nyugodtan szexejjetek! Sétálhattok is. Ja.. magyarul kihasználtad a tornát. Szépen vagyunk.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.07. 11:07:18

@Kellemes Zérókomponista: Már bocsáttassék meg, hogy a csapos közbeszól: szerintem attól lesz valaki igényes, hogy áldozatot hoz, megszenved azért, hogy mást (is?) tudjon élvezni, mint azt a fostengert, ami mindenhonnan ömlik rá.
Vagy ilyesmi.
Mindjárt mondok erre valami okosat.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 11:07:28

@agresszív kismalac: most éppen a gardigányomat, mer hűvös van itten. mostan mék, oszt rittyentek egy igényes lecsót magamnak saját termésű paradicsombul, és originál vöröshagymábul. a sót egyenest balirul hozattam hozzá, mer csak ottan van igazi jó. ja, a kenyeret hozzá a molnártul rendeltem egyenest, nem szeretem,ha a csőcselék belepiszkál lisztembe. :D:D:D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.07. 11:13:06

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: pizzával miabaj, úgy őszintén. Meg a hampurgerrel is. Nem értem. Ez egy ilyen megbélyegzés. Mer akik ezeket mondják, sose mondják mellé, hogy akkor mit esznek. Mer abba már hibaszázalék lenne elégerősen. Páldéáulhogy amit fikáznak annál csak a szarabbat fogyasztják. Ilyenek. Megfelelő alapanyagokból nehogymár azért legyenek bűnosök azok a szerencsétlen alkotóanyagok, mert hamburger címszó alatt vannak összeállítva, de pörköltnek bezzeg milyen éltetők. Áh. Nem rád értem kifejezetten csak ez így mindig felgyön.

vénszivar 2012.09.07. 11:15:27

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Termett vagy 70-80 kg szilva. Ismerősnek adom, de a hétvégén szilvás gombócra fáj a fogam. hol az a recept ? meg talán a nudli is ki lesz próbálva, mert azt úgy 35 éve ettem utoljára, meg gyerek koromba........., de a máktól úgy megfájdul a gyomrom, majd belehalok.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.07. 11:16:22

@agresszív kismalac: (sokkal) nagyobb nehézségekkel előállított és elért sokkal nagyobb élvezet. Mintmondjuk akiknek jó a piacicucc meg a slágerzene. Asszem ez, így röviden. Talán.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.07. 11:17:05

@agresszív kismalac: Nemtanálom az idézetet.:-(
Valami olyasmi volt, hogy "Bach János Sebestyént tán ingyen adják?".

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 11:30:11

@agresszív kismalac: az enyim csinál, csaxólok! :P:P

@Kellemes Zérókomponista: a megfelelő alapanyagok: no itten van a kutya elásintva. aki kicsit belemerül, at tuggya, hogy a fehérliszt, cukor, olaj, hús kombó szinte kizárólagos fogyasztása nem túl szerencsés. miből áll egy normális, átlagos család heti menüje?
sült krumpli, főtt tészta, pörkölt, pizza, halrudacska, ésatöbbiésatöbbi. joghurtnak csúfolt pempők, kiherélt tej, stb., érted mire akarok kilyukadni.

a többség elhiszi, hogy ez rendben van így, pedig nagyon nem. persze pénzkérdés is, de sok munkával sok pénzt lehetne kiváltani a konyhában is.

Manyecska 2012.09.07. 11:32:35

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: mi meg ma megyünk a mekibe:D:D!:)...:))))

Anomalocaris (törölt) 2012.09.07. 11:36:22

@helianthus: "lefagy a mosoly az arcomról" Na az ilyet szeretem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 11:37:06

@vénszivar: megfőzöd a krumplit, összetöröd és megvárod hogy kihűljön. összekevered annyi liszttel, amennyit felvesz, pici vajjal és sóval, ha csalni akarsz, ütsz bele két tojást is. addig gyúrod, amíg rendesen formázható lesz, kinyújtod, felkockázod, bele a félbevágott szilva, én savanykásan szeretem, de dobhacc rá pici cukrot is, ja, előtte a szilvát rumba áztatom vagy szilvaborba, mer úgy jobb.

gombócolod, főzöd, pirított zsemlemorzsába forgatod, eltünteted. :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.07. 11:48:01

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "de sok diplomamunkával sok pénzt lehetne kiváltani a konyhában is" Hejj, öregszem, én is. Mondjuk így is igaz.. Jó, értelek én. Ellenbe akkor mi a szerencsés? A paleolitot nehogy emlídzsd, mert az nem. De tényleg érdekel mi lenne az üdvözítő vonal, vonulat akkor.

vénszivar 2012.09.07. 11:49:05

@agresszív kismalac: Megfejtés. Molnár Oszkér a pék v. pók neve........:)

vénszivar 2012.09.07. 11:56:56

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Kösz, elég egyszerűnek tűnik. Mintha fahéjat is szórhatnék a gombócba tett, rumba áztatott szilvára. Úgy tervezem, hogy külön főznénk 20-30 szilvát cukros-rumos-fahélyas lébe (szaftba), az ragyogó lesz a morzsás nudlihoz. Még egyszer kösz.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 11:57:22

@Kellemes Zérókomponista: nyilván az arany középút, nem kell szélsőségeskedni. belefér minden, de módjával. és persze az arányokat kéne eltolni az üres kalóriák helyett valami értékesebb táplálékok felé, magvak, kókuszolaj, teljeskiőrlésű gabonák ésatöbbi. a zsírban szénné égetés, agyonfőzés, hatszor főzés kirántas helyett is van jobb és egyszerűbb. mindenki tuggya ezt, csak nehéz változtatni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 12:00:33

@vénszivar: fahélllyyal is jó! csak nálunk az egyik gyerek rosszul van tőle, azér azt nem teszek bele. ellenbe a rumot bírja a kis gyomra elég jól!! :D

cicmen (törölt) 2012.09.07. 12:02:59

@vénszivar:de a máktól úgy megfájdul a gyomrom, majd belehalok.

Szedd ki a gubóból, úgy egész jó! :)

Dr. Körömlakk ® 2012.09.07. 12:07:15

sose csináltam még kolbásszal a lecsót. tegyek bele?

helianthus 2012.09.07. 12:11:05

@Manyecska: az én kutyáim falusi utcai harcos típusok. Mivel az igényeikhez képest (ez kb. napi kétszer lenne) ritkán futunk és a kertet ahol vannak erre a sportra kicsinyellik, bár szoktak körben rohangálni benne játékból, nem alszanak futás közben, sőt mondhatni tiszta rampage, amit olyankor csinálnak. Imádom őket. :)

@Kellemes Zérókomponista: eddig sem idegeskedtem szex közben, de azért megnyugtató, hogy megnyugtattál. :) A tornát pedig tényleg csak kihasználom (stressz és derékfájás ellen) nem rendszeresen csinálom. Valószínű ezért vagyok stresszes és emiatt fáj a derekam.

vénszivar 2012.09.07. 12:13:51

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: @cicmen: Annyira drága, hogy eszem ágába sincs ! minden porcikáját ledarálom, még a szárát is. A sok városi húgyagyú, még nem reklamált:) De mint említettem én már régen nem olyan formába........:)

cicmen (törölt) 2012.09.07. 12:14:07

@Dr. Körömlakk ®: sose csináltam még kolbásszal a lecsót. tegyek bele?

Nem tudom. Nagyapámék lecsó nélkül csinálták a kolbászt! :)

helianthus 2012.09.07. 12:14:21

@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: ..és amikor az én arcomról lefagy a mosoly, a te arcodon (azaz az organikus burkod arcnak megfelelő részén) feltűnik. Ezt nem tetted hozzá.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.07. 12:14:37

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: én inkább elérelmeszesedem koleszterinbe (mer ugye mozogni sem menő), meg inkább vágják le a lábam, csak nehogy kilógjak!! Az szörnyű lenne..

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 12:16:57

@vénszivar: najóvan. de azér a receptesblogon ejtett kommentedet még mindig nem értem.

vénszivar 2012.09.07. 12:17:17

@Kellemes Zérókomponista: Ne viccelj vele !!! "AZ SZÖRNYŰ LENNE" !!!

Dr. Körömlakk ® 2012.09.07. 12:17:36

@cicmen: asztat is ismerem, de most engem ez érdekelne kifejezetten. vegyek e kalbászot bele vagy se.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2012.09.07. 12:20:44

@Dr. Körömlakk ®: mindenképp. Most majd megtudod eddig mit vesztettél.
@Gate of the gothic-sceleton monster's throat: gondolom szívesen leöntenéd vízzel egy nulla fok alatti pincében és tanulmányoznád ahogy ráfagy, szép fényesre.
@helianthus: ez bújtatott hencegés, hogy te már szexeltél. Átlátok rajtad.

vénszivar 2012.09.07. 12:21:06

@Dr. Körömlakk ®: persze, hogy TEGYÉL. Én füstöltet s debrecenit v esetleg lecsó kalbászt v. mást is, de én szeretem ha többféle is rotyog benne.

vénszivar 2012.09.07. 12:22:56

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Van egy "nagy ötletem" 6-8-10 főnek össze kéne jönni.........

helianthus 2012.09.07. 12:23:11

@Kellemes Zérókomponista: nem mondod, hogy ebben a mai világban lehet azzal még hencegni, hogy szexelt valaki? Igen, szexeltem már. Még annyit elárulok, hogy egynél többször. Ennél többet nem szeretnék elárulni, mert az már hencegés lenne. :P

Dr. Körömlakk ® 2012.09.07. 12:28:44

@Kellemes Zérókomponista: @vénszivar: @agresszív kismalac:

köszönöm a sok szép jótanácsot, teszek bele. muterom zalai, onnajt a lecsó nálunk, és ottan nem tesznek bele, és eddig így szerettem, de régóta baszja az agyamat, hogy a kalbásszal még finomabb lehet. na mire jó a homár!

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.09.07. 12:29:23

@agresszív kismalac: Mivel a nudli (=angyalbögyörő) főtt krumpliból és lisztből sodort tésztaféle, szárazon azóta se árulják, csak fagyasztva, ami tönkreteszi az ízét és állagát.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.09.07. 12:32:43

@batgirl: A másik bőregér rokonod, esetleg férjed? Tényleg olyan szalonizé, ahogy mutatja magát, vagy "természetes kopás"?
@Dr. Körömlakk ®: Hát még ha a végén tejfölt is teszel bele, és felrottyantod!

Manyecska 2012.09.07. 12:41:57

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: úgy olvastam jó buzizást, azt ma még nem láttam itt..:D márbocs.

Anomalocaris (törölt) 2012.09.07. 12:42:44

@helianthus: Akkor néznek rád furcsán, hogy ha nem koitálsz. Ti se akarjátok Nekem elhinni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.07. 12:42:52

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Sehol nem írtam, hogy szárazon árulják.
Hogy a fagyasztás milyét mennyire teszi tönkre, az meg elég viszonylagos.
Gondolom, te semmi fagyasztott, tartósított, konzervált cuccot nem eszel.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 12:44:34

@Manyecska: buzizni csak nagggyon indokolt esetbe szokok. monnyuk itten soxor pedzik azt a határt, de visszafogom magam.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.07. 12:45:07

@Dr. Körömlakk ®: De csakis a milimáriktól frissen vásárolt tejfölt.:-/

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.07. 12:48:47

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Vagy, ahogy a költő mondja:
Buzizni csak pontosan, szépen,
ahogy a csillag megy az égen.
Úgy érdemes.

vénszivar 2012.09.07. 12:50:39

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Nem írtam bulizást. Itt elvagy, de a személyes kontakt részedről kizárt.?!

Dr. Körömlakk ® 2012.09.07. 12:52:22

@agresszív kismalac: namost ebből kimaradtam, fogadjunk, hogy valami kiváló homár poszt vót.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 12:55:00

@vénszivar: nem kizárt, de csak azokkal randizok, akiken el tudok igazodni a pici agyammal és kedvelem őket minden pillanatban :D

Dr. Körömlakk ® 2012.09.07. 12:58:08

zsiráf, és vénszivar? képet kérünk az első randiról!

Xezs 2012.09.07. 13:01:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Juájj, ne forgasd már ki a szavaimat. Hadd ne írjam már le ide 8 oldalon keresztül hogy a köznyelv mit tekint természetesnek.

Nyilván a torzszülött nem esik bele ebbe a kategóriába.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 13:02:42

@Dr. Körömlakk ®: magácskának megártott túl sok lecsós kóbász itten? :)

Xezs 2012.09.07. 13:03:00

@dstars: Mindezt írod munkaidőben. Köszönöm, nincs több kérdésem.

Xezs 2012.09.07. 13:05:13

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Felkockázod? Oszt' azt hogy? Mindenütt derékszög, és minden oldala egyenlő hosszú? Látni akarom!

Xezs 2012.09.07. 13:07:09

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Én meg az ilyen reformszaroktól vagyok kiakadva. Mi vagyok én, madár, hogy magvakon éljek?

Éljen rajtuk a halál. Néha szotyizok, meg tökmagolok aztán jóvan, de nem viszem túlzásba.

Én szeretem a magyar konyhát és nem igazán bírom az ilyen magolós buziskodásokat.

vénszivar 2012.09.07. 13:08:04

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: "minden pillanatban" ???:):DDD tán még a szeretteidet SE !

Ok. ha nincs jelentkező !?! Elhal,ami nem is vót.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2012.09.07. 13:08:20

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Hm.
@Dr. Körömlakk ®: Nem, ez csak finom utalás Kitalátor kolléga (úgy is, mint a legnagyobb mikroblogger), beszólására.
Bár úgy tűnik, ma nincs humoránál.

Dr. Körömlakk ® 2012.09.07. 13:13:22

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: nem, csak kivi vok.
@vénszivar: ahha, hogy esztet megércsem, mindent el kéne olvasni. de nem én vagyok a mindent elolvasó.

Dr. Körömlakk ® 2012.09.07. 13:15:02

nemnem, ez @agresszív kismalac: nak ment vóna. péntek van asszem...

vénszivar 2012.09.07. 13:17:18

@Dr. Körömlakk ®: Úgy rémlik,hogy régebben többet "láttalak", aztán mintha szünet lett volna, oka ? De én csak másod-harmad vonalbeli júzer vagyok itt...........válasz?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.09.07. 13:20:13

@Dr. Körömlakk ®: Hát nincs itt egyetlen környékbeli (szögedéi?)hím kolléga, aki előttetek a monitorral ölbe venne, és sorról-sorra betűzné neked?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 13:24:53

@Xezs: mi vagy te, matektanár?? :D itten vannak a múltkori áldozatok: giraffus.blog.hu/2012/08/19/abszolut_nullakaloria

addig nem veszi senki komolyan ezt, amíg nem üt be az összes létező civilizácijós nyavaja. persze egy jó kis szívinfarktusra én is vágyom, jobb mint a rák, ebben egyetértünk :D

@vénszivar: hátmonnyuk téged elég nehéz hova tenni, mer eccer baszóskurvázol, pardonmájfrencs, aztán meg homártalit akarsz, namostan az én agyam az meg nem hullámvasút :D érted-e?

Anomalocaris (törölt) 2012.09.07. 13:27:26

@helianthus: Az is igaz, hogy hétfőn 20:45-kor eszem szardinellát, mégse tettem hozzá.

vénszivar 2012.09.07. 13:40:11

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Pedig nem ellentmondásos ! Mért üti egymást a kettő ?!!! S NEM AKARTAM ! Felvetettem !
Értem ,hát ! sőt ilyen s hasonlóra számítottam, úgyhogy nagy kockázat nem volt, hogy esetleg meg kéne szervezni.........itt tartunk.

CID 2012.09.07. 14:14:44

@Dr. Körömlakk ®: Én kivagyok :)
De, ha már felmerült benned a kérdés, hogy tegyél e kolbászt a lecsóba, lehet inkább le kellene ugranod a Diófába, egy csülkös pacalra ;)

Fuxika 2012.09.07. 14:17:21

BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!
BOLDOG NÉVNAPOT REGINA!

Xezs 2012.09.07. 16:36:54

@Prof. GiraffaCamelopardalis Phd.: Baj lenne, ha matektanár lennék?

Egyébként mit linkeltél? Lófasz se látszik a képeken.

Xezs 2012.09.07. 16:38:07

@vénszivar: jaja, fullra nem üti, egyetértünk

vannak akik szerint igen, sosem értettem

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2012.09.07. 16:42:05

@Xezs: nem lenne baj. inkább, mint hogy fizikatanár legyél. hát kicsik, de nincs kedvem veszkődni velük. azér a kockák láccódnak így is.

vénszivar 2012.09.07. 17:04:09

@Xezs: Mindenki azt kapja, amit megérdemel ! Pláne, hogy okot ad rá !
Hisz én vagyok a Mikulás !

Dr. Körömlakk ® 2012.09.08. 08:27:28

@CID: az ki van csukva, mer utálom a pacalot, viszont teszek bele kalbászt, mámint a lecsóba. :)

Dr. Körömlakk ® 2012.09.08. 08:28:57

@vénszivar: télleg régen többet vótam, nemtom, nálam ilyen hektikusan alakulnak a dógok, nem tervezek, amihez kedvem van. most homáros napok vannak :)

Dr. Körömlakk ® 2012.09.08. 08:30:42

@agresszív kismalac: olyan vagyok mint a kellibandi, már nem tudok több infót betenni az agyamba, mert akkor egy kiesik :)
@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: most mond meg, milyen hányatott a sorsom, asszem ma öngyi leszek, mer a gyöngyiség nekem nem kihívás!

deuce 2012.09.08. 12:42:24

nem leszek kedves, de azt mondom: AZ ILYEN SZOPJA IS MEG!

egy inteligencia (egyL) szinten lehet az ájfónt afrikai testvéreinktől vásároló egyénnel.

közismert, hogy a Samsung mindenre 3 év garanciát vállal ami bonyolultabb mint egy vízforraló. 110 ezernél ez akár számít is.
de nem, neki Téboly Benő 1 éves kézzel írt jól-állása kell. spúrolunk 5ezret, mert aszonták csak annyi a bibi, hogy a kartondobozt lehugyozta a cica, úgyse kell az.

"tiszta szívemből nevetek" én is. ja.

平八 2012.09.08. 18:42:07

Bosnyák tér környékén nem veszünk semmit. Sehonnét. Semmit. Kaját sem. Semmit.

Xezs 2012.09.08. 19:34:21

@平八: Ez nagyon tetszik. Mintegy konklúzió, a végső igazság.

Bitorrent 2012.09.08. 21:55:11

Ennyi pénzért normális márkás TV-t is lehet kapni normális boltba. IDIOT

banpepe 2012.09.08. 23:01:12

Aki outletbe vesz javított, agyonhasznált szart, meg is érdemelje, hogy szopjon vele. Ennyi telik a posztolótol, hogy egy neve sincs szarba vásárol. Meg is érdemled, ha ennyi eszed van. Nem tudom hány éves vagy, de hogy hiszel még a mesékbe, az röhej. Nem azért outlet, mert nincs doboza, hanem mert SZART árulnak, amit már ki tudja hányszor javítottak. 110-ből meg Sharpot lehet venni, ami legalább tv.

Xezs 2012.09.09. 10:42:45

@banpepe: Mondjuk nekem az outlet szóról nem az ugrik be egyből, hogy agyonjavított, hanem hogy pár éves, már kifutott termékekről van szó. Legalábbis a ruházati outleteknél ezt jelenti.

Ha az elektronikánál mást, akkor az igazából nem is outlet.

Attee 2012.09.11. 23:06:09

Azt említette már valaki, hogyí ez a "porosodás" egy óriási baromság??
Sztem simán hülyének nézték a postert, szakember ilyen bődületes marhaságot nem mond.

A foltosodás az LCD hibája, csak kijelzőcserével javítható.

Gondolom, nem akarták benyelni a "garis" javítást, illetve cserét. Mivel nincsenek kapcsolatban a forgalmazóval, illetve gyártóval, gondolom én, nekik kéne benyelniük.
süti beállítások módosítása