Egy régóta köztudott biztonsági hiba, és egy teljesen hétköznapi szendviccsere is okozhat bonyodalmat. Naiv ügyfél blokkját egy másik ügyfél kapta meg, rajta az összes SZÉP-kártyás adatával:
A tegnapi napon meglátogattam a Nagytétényi úton lévő éttermüket, kivételesen most nem autóval, hanem gyalog. Többször jártam már ebben az étteremben és eddig mindig tökéletesen meg voltam elégedve mind a szolgáltatással mind az étellel. Olyan 18:50 magasságában adtam le a rendelésemet, ami 2 BicMac szendvics és 3 csibeburger volt elvitelre. A kedves uriember felvette a rendelésemet fizettem majd Mekis szokásként a blokkot nem adta át hanem a pulton lévő papírtáskába beletett két BicMac-et és arra tette rá a blokkokat. Egyúttal jelezte, hogy a csibeburgerekre várni kell. Ezt követően a következőket halottam és láttam:
Az autós kiszolgálóban lévő hölgy térült fordult majd eltűnt az én papírzakcsóm benne a BigMacekkel, a fiatelember oda is szólt a kollégájának, hogy kiadod a BicMaceimet? A hölgy foghelyről vissza szólt: Nézd már meg azok nem a te BigMacjeid hanem az enyémek. Beletett még ezt-azt majd kiadta az autó el is ment.
Gondoltam a blokkokat kivették, nem is foglalkoztatott a dolog, de amikor az én rendelésemhez az uriember új papírzacskót vett elő majd beletett néhány szalvétát és a teljes rendelésemet, rájöttem hogy ebbe blokkot nem rakott bele. Ezt szóvá is tettem, ekkor jött egy közjáték az autókat kiszolgáló hölgy részéről, hogy ő nem tehet semmiről ő a munkáját végzi szólhat egy vezetőnek mert ők csak eladók.
A vezető jött majd kérte meséljem el mi a gond, jeleztem,hogy nincs blokk, valamint a Szép kártya adataimat is szépen kiadták másnak. Ő most nem tud mit csinálni, majd elment egyeztetett a kollégáival, vissza jőve nem mondott semmit csak megállt előttem és nézett rám. Ekkor sütöttem el a "poént" hogy mi lenne ha ellenőr lennék? Hát ő nem tud mit csinálni és nézett mint borjú az új kapura.
Ekkor esett le hogy mire mehet ki a játék, hogy több helyen ha nem adnak blokkot akkor ők állják a teljes rendelésemet, körbenéztem ilyen táblát nem láttam. Ezt követően végre megszólalt a vezető hölgy, hogy tud adni blokkot újra nyomtatják, de amit elvittek azt nem tudja vissza adni. Ebben a pillanatban eldurrant az agyam, megköszöntem a segítségét és jeleztem, ha netán leszívják a Szép kártyámat akkor ott eszek ingyen egész hónapban. Láttam az arcán, hogy vagy nem értette, vagy nem érdekelte mit mondtam.
Ami engem rendesen felhúzott, egy deka elnézést vagy hasonló nem hagyta el a vezető és az autós pultot kiszolgáló hölgyek száját, csak az úriemberét, de az én meglátásom szerint ő pont nem felelős mert kollégájának még időben próbálta jelezni a dolgot. Végülis a hölgyek bizonygatták, hogy ők nem tehetnek semmiről, pedig igen. Az hogy a személyes adataimat kiadták és ezzel szembesítettem őket lefagyasztotta őket, lövésük nem volt mit csináljanak.
Hazaúton gondolkoztam el, hogy ha nem tudják X idő alatt teljesíteni a rendelést akkor szoktak vmi apróságot adni ajándékba, vagy egy kupont vagy egy pitét stb. Ezt sem ajánlották fel, bár nem erre játszottam, mert ami elveszett azt már nem kapom vissza, de a gesztus az dicsérendő lett volna. Azt sajnos nem értem, hogy lehet vkiből műszakvezető aki nem tud egy ilyen helyzetet kezelni, csak azt bizonygatni, hogy ők nem tehetnek semmiről....
Az étel finom volt, de rossz szájízzel fogyasztottam el...
Jelen levelemet megküldöm a Tékozló Homárnak is!
Az utolsó 100 komment: