László nem egészen érti, kit szopott le az Apple, hogy kizárólag nekik nem kell cserélniük a hibásan eladott termékeiket. A Vodafone-nál rádumálták egy iPhone 5-re, aminek nem működött a wifije. Másnap visszavitte, de nem voltak hajlandók kicserélni, azt bírták neki mondani, hogy küldje szervizbe.
Előzményeket tekintve röviden annyit írnék, hogy a vodának végre sikerült előrukkolnia a 3 szolgáltató közül először egy allinclusive tarifacsomaggal, ami röviden annyit tesz, hogy aki megköti, az perkál havi 15 ezer magyar forintot és cserébe gyakorlatilag korlátlan mennyiségű és idejű hívást bonyolíthat le bármilyen belföldi hálózat irányába és még társul ehhez az ugyanilyen alapokon nyugvó sms és internet is. miután átlagosan havi 25-30 ezer ft szokott lenni a mobilszámlám, gondoltam besétálok egy voda boltba és kérem az áttérést az új tarifára (amúgy a csomag neve Vodafone Red, ajánlom mindenkinek, akinek meghaladja a 15-20 ezret a havi számlája - ingyen reklám vége - ). Szóval beérek az egyik kis piros üzletbe, elindul a folyamat és az ügyintéző hölgy felajánlotta, hogyha most erre a csomagra aláírok 2 év hűséget 70 rugóért hazavihetem az új iPhone 5-öt. Sosem voltam iPhone párti, de nem nézem le az apple tudását, semmi bajom nincs vele, csak egyszerűen engem előbb kapott el az androidos hév, ennyi. De úgy gondoltam, hogy ennyi pénzért adok egy esélyt a cuccnak és kipróbálom ezt a terméket, amit akkora hááájp övez úgy global mindenhol. Nem is csalódtam benne, tényleg tetszik az anyag (bár hozzáteszem azt a többletet amit kérnek érte egy csúcskategóriás androidos géphez képest, egyértelműen nem éri meg). Szóval a problémám másnap kezdődött, amikor is tapasztaltam, hogy nem műxik az iphone wifije.
Visszaviszem a boltba, kipróbálják, együttérzően bólogatnak velem, hogy tényleg nem működik. Miután mindkét félről megállapítást nyert a hiba megléte, mondom, hogy a történet tegnapi vételű, tehát erősen benne vagyok a 72 órába, tehát várom a másik bontatlan dobozt e helyett és akkor itt jött a DE! Azt mondta a vodafone-os ügyintéző, hogy az Apple iPhone-okat (4,4S,5) nem lehet 72 órában cserélni! Mondom mi a f@rok?!?!?!
A lényeg, hogy ezt kb 10 percen keresztül bizonygatta, hogy így van az ájfónt egyik üzletben sem cserélik ki, akkor sem ha 25 perccel ezelőtt vásároltam! Gondoltam át akarnak itt verni, hát ez nem létezik, ezért felhívom a voda telefonos ügyfélszolgálatát (1270), hogy oszlassák mer el itt ezt a szürke ködfelhőt ebben az üzletben, mert itt valamit nagyon nem jól tudnak a kollégáik!
A durva viszont az, hogy tényleg így van, és a telefonos ügyintéző - rögzített hangfelvétel mellett - frankón bemondta, hogy igen, az ájfónra NINCS, azaz nem létezik 72 órás csere, szóval küldjem a szervizbe! ( LOL, LOL, LOL )
Jó akkor nézzük a B verziót, én visszaadom ezt a telefont, töröljék a szerződésem hosszabbítását, magyarul a hűségnyilatkozatot, meggondoltam magam, így ilyen konstrukciók mellett nem akarom megboldogult Steve Jobs termékét használni (Rest In Peace).
Válasz ugyanez, hát mivel iphone-t vettem, erre nincs lehetőség, szintén mindkét oldalról megerősítve a dolog. (nyilván hosszabb a sztori, de a végére próbálom tényleg csak a lényeget leírni).
Szóval a kérdésem az lenne, hogy az Apple tényleg akkora kuriózum, hogy ő, mint cég, beleszarhat egy ország fogyasztóit védő kvázi törvényébe és mondhatja, hogy márpedig az én termékeim annyira zorák, hogy ezt nem fogja a sok paraszt 72 órában cserélgettetni?
Röviden ennyi,
Üdv: László
Az utolsó 100 komment: