Azt már tudjuk, hogy a mobilszolgáltatók se nem javítják, se nem cserélik az iPhone-okat. Naiv ügyfél egy iPod Touch-ra szeretett volna egy új képernyőt az iphoneszerviz.hu-től, de sajnálatos módon szerelés közben eltört a képernyőlezáró gombja. Mivel ezt 3 hét alatt sem tudták javítani, amikor el akarta hozni a készüléket, rágumizták neki a kijelzőt, és 16 ezer forintot kértek érte. Amikor naiv ügyfél nem akart fizetni, rendőrséggel fenyegetőztek és lehúzták a biztonsági rácsot, hogy ne tudjon elszökni:
UPDATE 10/15: Az iPhoneszerviz.hu elnézést kért.
Szeretnék megosztani egy történetet azért, hogy minél többen hallják, és messzi ről elkerüljék azt a helyet, ahol ilyen rossz tapasztalatokat szereztem. iPod Touch-ról van szó, leejtettem, eltört a képernyője. Az iStyle körrel nem is untatnám az olvasókat... egyértelműen felesleges volt egyáltalán elmenni oda. Lényeg, hogy a nullával egyenlő Apple support helyett mit kénytelen az ember csinálni, ha javíttatni akarja i-készülékét? Megy a "bizalomkeltő" GSM shopokba, jobb híján. No, én azt gondoltam, hogy az iphoneszerviz.hu biztosan jó lesz. El is vittem hozzájuk a készüléket, egy napra vállalták a javítást, 22e Ft-ban állapodtunk meg. Természetesen másnap híre-hamva sem volt a készüléknek. Az info az volt, hogy szerelés közben elromlott a képernyőlezáró gomb, és nem tudják, megoldható-e a probléma.
OK, ilyen előfordul, még bizalommal voltam a hely felé, azt mondták várni kell "egy napot", megnézetik valaki mással. Röviden, a következő két hét azzal telt, hogy folyamatosan telefonálgattam, mi a helyzet (ők egyszer sem hívtak), és mindig a "hívjon vissza később", "holnap", "jövő héten" válaszokat kaptam. OK, gondoltam kapnak még egy hetet, bármilyen alkatrészre kell várni postán(?), ennyi idő alatt biztosan meg kell érkezzen.
Lejárt a hét, utána két nappal telefonálok ismét... "holnap"... Mivel ezen a ponton már eléggé tartottam attól, hogy soha az életben nem látom viszont a készülékemet, ezért gondoltam bemegyek és elhozom. Szóltam előre, hogy megyek érte.
Az üzletben úgy vártak, hogy "pillanat, összerakom", mert erre ugye a három hét alatt nyilván nem volt lehetőség. OK, várok, még mindig bízva abban, hogy itt lesz valami pozitív kimenetele a dolognak. Majd ezután odaadja a srác az iPodot, amin nem működik a lezáró gomb, a képernyő pedig két befőttesgumival van rárakva, és közli, hogy 16 000 ft lesz.
No ezt természetesen eszem ágában sem volt kifizetni. Természetesen elismerem, hogy az üveget kicserélték, de közben meg okoztak nekem egy olyan problémát, amit fogalmam sincs, hogy ki lehet-e egyáltalán javítani? A jelek szerint nem, hiszen nekik sem sikerült, de ennek majd még utánajárok. Mindez azok után, hogy három hétig várattak teljesen feleslegesen.
Na, itt jön a durva rész. Látták, hogy használhatatlan készülékért nem fogom a szerelési ár több mint felét kifizetni, rendőrséggel fenyegetőztek (ez a megoldás nekem is tetszett volna, de természetesen csak blöfföltek) de semmi hajlandóságot nem mutattak értelmes megegyezésre. Sőt. A fickó fogta, és elkezdte a bolti rácsot lehúzni mögöttem! Úgy, hogy ha akartam volna, nem tudtam volna távozni az üzletből. Személyes szabadság korlátozása ott helyben, kéremszépen. Budapest, 2012. Megjegyzem három férfi volt a boltban, én pedig egyszál magamban álltam ott.
Mivel teljesen meg voltam győződve az igazamról, és talán látták, hogy nem a navalyás üvegüket akarom ellopni, hanem egy működő iPodot szeretnék, így végül egy másik kolléga segítségével sikerült írni egy lapot, hogy az ilyenolyan alaktrész megérkezése/beszerelése után kiegyenlítem a szerelési árat.
Hát nem tudom, ti ezek után visszamennétek ebbe az üzletbe...?
P.S: Gratulálok az Apple-nek, hogy az erősen felárazott termékeikhez szükség esetén nulla támogatást képesek nyújtani.
Az utolsó 100 komment: