Eszter azonosíthatatlan úszó tárgyat talált a grapefruitos Hohes Céjében. Szerencsénkre több jó minőségű képen megörökítette. Meg ha már így felmerült, tudja valaki, hogy ki volt a béltisztítás istene?
Íme levelem a Sió-Eckes Kft-nak, képekkel érzékeltetve azt a bizonyos "polip effektust".
Kedves Sió-Eckes Kft.! Még mindig sokkhatás utáni állapotban vagyok, amit konkrétan egy dobozos üdítőitaluk okozott. A történet úgy kezdődött, hogy tegnap vásároltam egy Hohes C pink grapefruit mild juice-t, aminek lejárati ideje 2013. 02. 08. volt. Mit sem sejtve beleittam a dobozba, ám a megszokott ízt, egyfajta fura mellékíz övezte. Miután éreztem, hogy valami nincs rendben, kiöntöttem az üdítőt egy pohárba és ez a látvány fogadott:
Ezután már persze felbontottam a dobozt, mert rettentő kíváncsi lettem, mégis mi az isten nyila lehet benne. Senkinek se kívánom azt az érzést, amit átéltem a doboz tartalmának kiürítésekor:
Fohászkodom a béltisztítás isteneihez a túlélésért. Üdvözlettel, Eszter
UPDATE 10/26: Mint az közben kiderült, a Sió már válaszolt is naiv ügyfélnek. Vélhetőleg valaki a boltban kinyithatta, aztán visszacsavarta a tetejét.
Az a helyzet, hogy Eszternek azonnal válaszoltunk, a hibás csomagolást bekértük, megvizsgáltuk és bebizonyosodott, hogy a csomagolás volt sérült. Pontosabban a kupakon belül találtunk előrehaladott penészedést, ami arra utal, hogy a terméket a boltban korábban megbontották, levegőt kapott, és elindult a természetes penészedési folyamat.
Esztertől 17én kaptuk meg a reklamációt, még aznap felvettük vele a kapcsolatot, hiszen még mi sem láttunk hasonló minőségproblémás terméket. Eszter együttműködő volt, elismerte, hogy fáradt volt amikor a terméket vásárolta, és nem nézte meg, hogy hibás-e a csomagolás. A tényleg szörnyű élményért kárpótoltuk, a bolttal felvettük a kapcsolatot, hogy kiderítsük mi történhetett és megelőzzük az esetleges további hibás termék-kezelést.
Eszternek írt 17-i levelünket alább csatolom:
„Kedves Eszter!
A képek, amiket küldött elég megdöbbentőek, ezért szeretnénk alaposan kivizsgálni, hogy mi történhetett.
Kérem adja meg a telefonszámát, hogy felvehessük Önnel a kapcsolatot. Szeretnénk tudni, hol vásárolta a terméket, mikor szállítottuk ki, milyen körülmények között tárolták stb. A helyszínre is el szeretnénk menni.
A fotókat nézve – és a jelenlegi minőségbiztosítási előírásainkat ismerve – kizártnak tartjuk, hogy ilyen termék hagyta el a gyárat.
Egy ilyen romlás nem jöhet létre 1-2 nap alatt, ehhez sérült és/vagy nyitott doboz kell. Kérem ne dobja el a dobozt, mert a vizsgálatokhoz szükség lenne rá. Sajnos a termék minőség-megőrzési idejét sem tudtam leolvasni a fényképekről.
Tudom, hogy az ember leveszi a terméket a polcról és nem nézegeti, hogy ép-e a csomagolás, és nem is mindig látszik a sérülés.
Természetesen kárpótolni is szeretnénk a nagyon kellemetlen élményért.
Elnézését kérve várom jelentkezését.
Üdvözlettel:
Minőségbiztosítási Vezető”
Az utolsó 100 komment: