Tünde rájött, hogy mégsem szeretné az ajándék 90 perc beszélgetési időt plusz 2 év hűségért cserébe. Merthogy megnézte online, hogy csak hálózaton belül beszélhető le. A Vodafone ügynöke persze erről az apróságról elfelejtette tájékoztatni:
Már jó pár éve Vodafone ügyfél vagyok, eddig semmi különös gondom nem volt velük. Időről időre hívnak ilyen olyan fantasztikus lehetőségekkel, de eddig nem éltem semmivel. Október 03-án 12:44-kor hívott egy hölgy, hogy mint hűséges ügyfél vásárolhatok olcsón telefont, vagy választhatok kedvezményt. Ha nem szeretnék új telefont, tarifámból 600 ft-ot elengednek, de ha tarifát is váltok, akkor az új csomag már csak 2800 ft, és választhatok mellé kedvezményt, ami vagy sms, vagy internet használat, vagy 90 percnyi beszélgetés pluszban. Elmondta, hogy így milyen jól járok, gyakorlatilag verhetetlen percdíj jön ki. Ez így már valóban kedvezőnek tűnt, ezért igent mondtam, hogy így vállalom az újabb 2 év hűséget. Technikai rész hogy majd ki kell kapcsolni a telefont, vissza, aztán egy sms-ben megírni mit választottam. Nem jegyeztem meg mit kell sms-ben elküldeni, ezért interneten néztem utána, és ekkor láttam meg, hogy az ajándék percdíj csak hálózaton belülre érvényes.
10.04-én 9körül hívtam a 1750-en a Vodafone ügyfélszolgálatot, ahol kb. 54 perc után sikerült beszélnem egy ügyintézővel tehát 09:54 –kor sikerült vonalba kerülnöm (lefotóztam időnként, mert nem akartam hinni a fülemnek hogy bár hívásom fontos, azért még tartsam…). Beszéltem valamilyen -ral, aki tájékoztatott, hogy visszahallgatják a beszélgetést, és 48 órán belül visszahívnak. A hívás pontos idejét úgy tudtam megmondani, hogy megnézem a telefonom, esélyes volt hogy megszakad a vonal, ezt előre megbeszéltük, hogy visszahív ha megszakadna. Megszakadt a vonal és ő valóban vissza is hívott 707001270 ről 10:17 kor. Ez volt az egyetlen korrekt dolog eddig. Elmondtam, hogy ilyen gusztustalan becsapás árán, nem kérek semmit, nincs szükségem 90 perc Vodás beszélgetésre, mivel gyakorlatilag senkivel nem tudom ezt lebeszélni, ha nincs ez a félrevezető információ, akkor továbbra sem kérek semmiféle változtatást a tarifámban, és főleg nem 2 év hűséget egy ilyen céghez, amelyik így átveri az megbecsült ügyfelét. Kérem a régi tarifám visszaállítását, és a hűség eltörlését, vagy kapjam meg amit ígértek, plusz 90 percet, de korlátozás nélkül, hogy milyen szolgáltatót hívok. Azóta sem jelentkeztek természetesen.
10.18-án kaptam egy sms-t, 1750-ről 09:11 kor, hogy tartozásom van. Vissza írtam, 09:17 kor, hogy van egy rendezetlen reklamációm, amíg azt nem intézik, nem is fogok fizetni, mert nem gondolom hogy ha ők becsapnak, nekem rendes ügyfélnek kellene lennem.
Másnap gondolom erre reagálásként megcsörrent a telefonom 707001750 számról 13:10 perckor, kb. 2-3 másodperc erejéig. Ha a telefon a kezembe lett volna, akkor talán van esélyem hogy fel tudom venni, így nem. Gondolom szükséges volt, hogy legyen nyoma, hogy ők megpróbáltak felhívni, felvenni a kapcsolatot, de sajnos nem lehetett. Nem ismerem a rendszert, de azért remélem ez is nyomon követhető, hogy hány másodperces próbálkozás volt.
Ezek után most én szeretnék 48 órát adni a Vodafone kedves, becsületes ügyintézőinek. Vagy visszaállítják az eredeti állapotokat, vagy ezt a reklamációmat minden szervhez elküldöm, akit csak találok, aki a Telefontársaságok zűrös ügyeivel foglalkozik.
Azért adtam meg a pontos időpontokat, hogy minden nyomon követhető, ellenőrizhető legyen.
Ja, annyival vagyok én korrektebb, hogy holnap reggel 8:00 –tól ketyeg a 48 óra….köszönöm,
Tünde
UPDATE: Megkésve bár, de közben azért történt valami fejlemény:
Tegnap (kedden) megkeresett a Vodafone, elnézést kértek és ígéretük szerint visszaállítják az eredeti állapotokat, még némi kompenzációt is ígértek a következő számlámból. Köszönöm a közreműködést, bár nem derült ki hogy végül mire reagáltak, de nagy eséllyel a Homárra.
Az utolsó 100 komment: