András naivan elhitte a kötekedő fuvarozónak, hogy akkor is érvényes a garancia a kádra, amit rendelt, ha átvétel után átnézi. Persze nem.
2012. november elején a szigetszentmiklósi bauhausban vettem egy kádat, kádtartó és egyéb dolgokat 100.000 Ft fölötti áron. Éltem a felkínált ingyenes házhoz szállítással. Bár ne tettem volna, Ott kezdődtek a problémák. A furvarszervező olyan hangnemben beszélt velem, hogy azt leírni nem tudom. Kértem, hogy péntek délután 15 óra után szállítsanak. Azt mondta, ő ráírja de a sofőr vagy elolvassa vagy nem. Nekem otthon kellett volna lennem 8-17 között, mert ők akkor szállítanak és majd jönnek. A sofőr, ahogy illik 10 órakor felhívott hogy itt a kád vegyem át. Mondtam neki, hogy én dolgozom és legyen szíves majd 15 óra után jönni, ahogy az a szállítón is van. Na tőle se azt kaptam amit ilyen esetben elvárna a vásárló. Elkezdett kiabálni, hogy így meg úgy most majd megint ki kell jönnie.
Na ezt már azért nem hagytam szó nélkül és írtam a bauhausnak e-mail-t. 2 óra múlva hívtak is, hogy mi a gond elmondta, hogy csak annyit kérnék, hogy vegyenek ember számba és beszéljenek tisztességesen velem. 16 óra után megérkezett a szállító. Megállt az utca közepén, kértem, hogy álljon be az udvarra, mert mint látja nagyon szűk utcában lakom és hát ne torlaszoljuk el. Azt mondta ő nem áll be, akinek nem tetszik az majd kerül. Most így utólag érdekes hogy behordta az összes cuccot a teraszra, pedig a számlán rajta, hogy rakodás a kocsi mellé.
Kértem hogy bontsuk ki a kádat, mert szeretném megnézni, hogy sértetlen-e. Azt mondta nem kell, mert az áruház szállította házhoz és akkor ráérek kicsomagolni, és így is van rá garancia. Na itt követtem el a hibát, elhittem. A beépítés után, mikor a védő fóliát eltávolította a szerelő derült ki hogy sérült a kád. Visszamentem reklamálni, és az áruház vezető kiröhögött, hogy nincs garancia egy akril kádra, ha nem tetszik írjak a panaszkönyvbe. Megtettem.
Rövid időn belül ki is jött a szakértő aki megállapította a tényt, hogy a kád sérült. felvett egy jegyzőkönyvet. Kérdezte, hogy én mire tartok igényt. Elmondtam neki, hogy én egy sérülésmentes kádat szeretnék beépítve, olyat amit kifizettem. Azt mondta, hogy ezt nem tudja beírni. Erre mondtam, hogy azt ír amit akar. Nem írt semmit. Majd felhívott egy másik vezető, hogy ne legyen rossz szám íze kifizetik a kád felét, de garanciáról szó se lehet.
Tanácstalanságomban felhívtam a békéltető testületet, ahol mondták, el ne fogadjam, tegyek bejelentést náluk, mert ez nem így van. Mára hívtak be, hát tudtam, hogy a vásásrlónak sosincs igaza, de hogy amit itt leírtam mind meghazudtolta a bauhaus. Mint fentebb említettem ott követtem el a hibát, hogy hittem a szállítónak és aláírtam a szállítót. Mivel most van a karácsonyi bevásárlási láz ha közzé tennéd, hogy mindenki figyeljen oda mit és hogyan vesz át, mert mint az példám is bizonyítja simán átvernek minket. Ha gondolod minden iratot (panaszok, válaszok) csatolom.
Tisztelettel: András
Az utolsó 100 komment: