Tékozló Homár

Lekurvázta az ellenőr

2013.01.10. 08:13 | jackyll | 250 komment

Alkesz ellenőrök dolgoznak a Batthyány térnél? Naiv tömegközlekedőt minden ok nélkül basztatni kezdték, amikor felmutatta a bérletét:

A sztori röviden,amit a BKV ügyfélszolgálatnak is megírtam: A mai napon (január 9-én) 13 óra után a M2-es metró utaztam. A Batthyány térnél szálltam le kb. 13.15 perckor, ahol a kijáratnál ellenőrzést végeztek. A felhívásnak megfelelően már a mozgólépcsőn előkészítettem a bérletemet, majd bemutattam azt az igazolványommal együtt az ellenőrzést végző munkatársnak. A munkatárs miután megállapította, hogy érvényes bérletem és igazolványom van, a következő kifejezéssel illetett (előre is elnézést kérem a nyomdafestéket nem tűrő szóhasználatért,ezt szó szert az XXXX-as azonosítójú ellenőr szájából hangzott): "Neked is van bérleted te kurva."

Ledöbbentem és pár pillanatig meg sem tudtam szólalni, hiszen végig együttműködő voltam, átadtam az érvényes bérletet. Ezután leolvastam az ellenőrnő(mert,hogy "hölgy" az illető) azonosítóját,és felírtam. Eközben a mellette álló ellenőr: "na most már takarodj innen.." hangos, erélyesen rám parancsolt. Ezután le szerettem volna írni az ő azonosítóját,de nem volt elérhető! Kértem, hogy mutassa meg az azonosítóját, erre harmadik felszólításomra, mikor jeleztem, hogy szólok a pár méterre álló közterület-felügyelőnek, volt csak hajlandó. Az azonosító számot tartalmazó igazolvány nagy, sötétkék sállal volt eltakarva.

Sérelmezem mindkét ellenőr etikátlan, emberi méltóságomat súlyosan sértő, méltatlan, magatartását és szóhasználatát valamint azt, hogy a fent említett ellenőr nem jól látható helyen, sőt eltakarva viseli azonosító számát, és azt többszöri felszólításra, hivatalos személy hívása esetén mutatja csak meg, úgy gondolom súlyosan jogszabályellenes cselekedetet követtek el az érintett munkatársak, akiket a belső vizsgálat eredményétől függően hivatalos úton is fel kívánok jelenteni.

Mélységesen felháborít és megdöbbentett az eset. Rögtön a helyszínen felhívtam  a diszpécser szolgálatot (061-258-4636),ahol jelentettem az esetet.

Kérem szíves közreműködésüket az ügyben.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Troppauer_Hümér 2013.01.10. 13:00:57

@Toby Lerone: Igazából cigókat kéne. Mivel a mostani metrócsőszök a 3-10 tagú orkcsordákat pisszenés nélkül engedik át a bejáratnál mindenféle bérletjegyakármi nélkül, ha 10 százalékukból baktert csinálnának, az 10 százalékkal kevesebb potyautas.

sikító fűrész · http://hatvanas-hetvenes.blog.hu/ 2013.01.10. 13:01:52

Régi emlék:

a hetvenes években az újságok olvasói rovatában lehetett ilyesmiről olvasni, amire Pásztor Lajosné, a BKV főkommunikátora válaszolt, kábé így:

Osztályunk kivizsgálta az esetet és megállapította, hogy munkatársaink szabályszerűen jártak el, a panaszos állításait pedig semmi nem igazolta.
A történtekért elnézést kérünk és felhívjik kedves utasaink figyelmét a balesetmentes közlekedésre.

Troppauer_Hümér 2013.01.10. 13:02:14

@privateer: Most akkor lekurváztad a posztert, vagy csak diszkréten szoptatni akartad?

igi1 2013.01.10. 13:03:07

@stillmatic: a baj az, hogy amikor ilyen helyzet adódik, hogy olyat mondanak, ami váratlanul ér, nem mindenki képes azonnal reagálni, és utólag már hiába okoskodsz.

vannak ilyen helyzetek, hogy az ember köpni-nyelni nem tud, annyira zokon vesz egy-egy durva beszólást

ilyenkor még utólag az is fáj, hogy miért nem mondtál valamit

és mindig azzal vigasztaljuk magunkat, hogy hülyére rá kell hagyni

venszivar 2013.01.10. 13:04:49

Mikből maradok ki, hogy tízen éve nem lötyögtem közösségi járművön... Persze, mint látom, az úri huncutság! Én meg ugye egy cigó vagyok.:)

Toby Lerone 2013.01.10. 13:06:21

@stillmatic: Az sem rossz ötlet csak tanulják meg tisztelni az utasokat.

isssti 2013.01.10. 13:09:24

Végre valaki megfelelően lereagált egy ilyen atrocitást: gratual a posztírónak: remélem BKVefftárstól tellik érdemi reakcióra is- na nem önként, hanem mert kénytelen.
Várjuk a fejleményekről a beszámolót!

Troppauer_Hümér 2013.01.10. 13:10:01

@venszivar: Cigóknak ingyenes, főleg ha hordában utaznak.

christophe 2013.01.10. 13:10:52

2ève nem jàrtam M.-on,multkor kèrdi egy ismeros,nem hiànyzik??Hàààt nem!!!!!

privateer 2013.01.10. 13:11:14

@stillmatic: Szerintem csak kamuzni akar a posztoló. Mondjuk nekem se volt túlzottan szimpatikus az ellenőrük némelyike. De azt nehezen képzelem el, hogy Prof. William komemntjét idézzem: · 2013.01.10. 10:15:23
Ez még akkor is botrányos lenne ha valami szóváltásba keveredés közben jött volna a kurvázás. De így hogy egy sima
- Jegyeket bérleteket.
- Tessék.
- KURVA!

Troppauer_Hümér 2013.01.10. 13:11:29

@Toby Lerone: Tisztelni? Hát mit is írt a felcsúti bértollnoka, Bayer Zsóti a fajtájukról? Nalátod.

Troppauer_Hümér 2013.01.10. 13:12:59

@privateer: Több lyen sztorit lehetett már az évek során olvasni, nem csak itt.
És általában nők voltak az áldozatok. Velük könnyebb elbánni.

Szaszy G 2013.01.10. 13:13:30

Érdekes, mindig reklamálnak a nők, hogy nekik beszólnak az ellenőrök, nagy benga állatoknak miért nem mernek? :O
Agyam eldobom...

venszivar 2013.01.10. 13:13:44

@stillmatic: Már az előbb írtad! De gondolom jobb ha többször...
Én magányos farkas vagyok. Nem szeretek osztozkodni SEMMIBEN.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.01.10. 13:14:35

@R.G.I:

Az ellenőröknek munkaköri kötelességük napi x számú bliccelőt lefülni. Ha nem teljesítik a tervszámot, kirúgják őket. Így érthető miért káromkodott az ellenőr: már megint egy jeggyel-bérlettel utazó utast talált bliccelő helyett.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.01.10. 13:17:01

@Rosszindulatú Vászka:

Volt régebben egy amerikai könyvem Hogyan álljunk bosszút levelezéssel? címmel. Marha humoros könyv volt, csodálatos ötletekkel.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.01.10. 13:18:54

@csavarGÓ:

Hűha, mi is pont ilyen típusú válaszokat küldünk ki a panaszos ügyfeleknek... úgy látszik a BKV már a 70-es években világszínvonalon volt a panaszkezelést illetően.

_Molly 2013.01.10. 13:19:53

@cirróka: "szerintem volt itt még valami"

Nem tudom persze, de lehetséges, hogy az utas külsején volt valami, ami miatt az ellenőr úgy gondolta, hogy ezt a stílust megengedheti (?!) magának.

(Talán lila volt a haja, talán túlságosan bombázóan nézett ki, talán romának tűnt: nekem ez volt az érzésem, amíg olvastam a sztorit.)

vörösbor(de)minőségi 2013.01.10. 13:20:17

a "kurva" az nem lehet valamilyen érdekes nyelven....nagyon szépen köszönöm?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.01.10. 13:33:47

"akiket a belső vizsgálat eredményétől FÜGGETLENÜL hivatalos úton is fel kívánok jelenteni."
Így értetted, kedves posztoló. De ne, ne várj sokat, mert ezek a kutyák - főleg a nagyok - olyanok ám, de olyanok.. Mennél több idő telik el esemény és felelősségre vonás közt, annál inkább értetlenség veszi át a felek közti téridő-uralmat. Értitek mán? Értitek, hogy szopásban vagytok, tik, kik ott laktok, s én meg mért utálom, s fogom is mindig is? Elfajzott droidok préselőtégelye az ott.

Csabi. 2013.01.10. 13:47:01

...azért egyből, csakúgy, nem kezdenek el így viselkedni, valami lényeges kimaradt a sztoriból.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.10. 13:48:33

Szerintem félre értette, mert ilyet nem is mond egy ellenőr!
pl..durva, murva, dulva, purva, nurva..vagy valami ilyesmi vót:)

Bálintka. 2013.01.10. 13:50:56

@Csabi.: ott a pont.

Amúgy szerintem egy feljelentéssel, még több embert haragítasz magadra, még többen fognak aztán vigyorogva leörömlányolni.

horgi1 2013.01.10. 13:51:57

Nekem is volt hasonló esetem az ellenőrökkel.Felszálltam a villamosra,kezemben a jeggyel. Még a lyukasztóig sem jutottam el, máris ott termett a "leleményes" ellenőr és keményen kioktatott.Nem fogadta el, hogy még egy fél megállót sem haladtunk a felszállásom óta;büntetett. Megjegyzem, hogy nem vagyok az a lógós tipus:középkorú,értelmiségi nő vagyok.
Mire én is megjegyeztem neki, hogy nem tartom jogosnak az eljárást és a könnyebb ellenállás fele megy,nem azt bünteti akit kellene, hanem ahol érvényesíteni tudja a fölényét. Hosszasan oktatgatott,de olyan stílusban, hogy sírva szálltam le a villamosról, holott nem vagyok egy mimóza lelkületű nő.

venszivar 2013.01.10. 13:53:26

@batgirl: Szia "angyalom"! Láttam, hogy tegnap betámadott MI?lédi! egyik tanítványa !?! :):D jó tanár az a nagy valagú. A többit tudod...:)
Milyen "nők" vannak!

venszivar 2013.01.10. 13:55:09

@horgi1: NŐ vagy...!:) nincs azzal semmi baj! És befizetted?

igi1 2013.01.10. 14:01:45

@batgirl: a süketeknek igazolványuk van, nem bérletük

bgp 2013.01.10. 14:02:37

@privateer: lehet, hogy nem pont úgy történt?

Bálintka. 2013.01.10. 14:05:00

Két fénykép még jó lett volna a poszt alá (ruhában és ruha nélkül), hogy mi is eldönthessük, hogy mennyire nem volt helyénvaló az ellenőr szemrevételezése és az ezt követő állítása..

igi1 2013.01.10. 14:07:06

@privateer: - Jegyeket bérleteket.
- Tessék.
kabd be te köcsög! XD

én ilyenkor jól kiröhögném a szerencsétlen, balek ellenőrt

XD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.01.10. 14:08:47

@venszivar: szia husi
hogy ízlik a házasélet?
Nem hiszem, hoyg milady tanítvány volt a kiköcsög, és nem is nő volt

@igi1: Szivike, a süketeknek is lehet bérletük

vernarancs 2013.01.10. 14:11:17

Egy ellenortol semmifele folenyeskedo vagy kioktato stilust nem fogadhatunk el. Azonnal ereztetni kell vele, hogy hol van a helye, mennyire sikerult vinnie az eletben. Ez a kiindulo pont. Tole csak az alazatos es maximalisan udvarias hangnem elfogadhato, minden mas esetben ereztetni kell, hogy nem a tarsadalmi rangjahoz meltoan viselkedik.

Peppone Botazzi 2013.01.10. 14:12:16

Érdekes hogy ezek a tetvek sehol nincsenek Fradi meccsek napján. Akkor valahogy nem buziznak a közlekedőkkel. Ki érti ezt...

venszivar 2013.01.10. 14:16:59

@batgirl: "husi"? kétszer kimaradsz a dobásból!

Alikam 2013.01.10. 14:17:31

@vörösbor: lengyelül van olyan, hogy kurwa, de azt hiszem pont ugyanazt jelenti:/

MrZed001 2013.01.10. 14:17:32

@vernarancs:
Minden EMBER esetén, minden szolgáltatási területen csakis az UDVARIAS viselkedés ami elfogadható.
Mindegy, hogy az illő WC-s néni, vagy portás a Hiltonban ...

Az ilyet kirúgatni, menjen csirkét pucolni, vagy d.göljön éhen az apró arcocskájával.

igi1 2013.01.10. 14:18:40

@batgirl: lehet, de minek, ott a sinosz igazolvány, azt mutogassák fel

Alikam 2013.01.10. 14:31:47

Jó, hogy jelentette a posztíró de tuti nem lesz semmi, lefedezik egymást, tanú nincs, 2 az egy ellen.

Ez az a nagyszerű tömegközlekedés ami miatt az autósokat úton útfélen szívatni kell meg állandóan magyarázni arról hogy miért nem P+R-ba nyomulnak és használják inkább ezt a nagyszerű szolgáltatást.

veny 2013.01.10. 14:50:50

Ebben a formában a sztori kifejezetten életszerűtlen.

Manyecska 2013.01.10. 14:52:15

@veny: igen, egy t betű hiányzik a fejlécen a mondat végére... :D..

igi1 2013.01.10. 15:01:03

@veny: pont azért igaz

mondom, ilyenkor feltűnően kiröhögném a balek ellenőrt

mert ilyenkor ő a balek, hogy nem tudott engem megbüntetni

d11 2013.01.10. 15:04:10

@veny: Azért nem életszerűtlen,mert az ellenőrök a fizetést a fogásokért kapják,így van egy minimum szint,amit hozni kell.
Pár éve egy villamoson én is kaptam már egy enyhe ribancozást(163 centis és 52 kilósan),mert éppen volt nála érvényes bérlet...Akkor a szerelvényben senkit nem tudtak megbüntetni,teljesen ki voltak bukva,hogy feleslegesen szálltak fel..
Sajnos,én nagyon is el tudom képzelni.
Tapasztalat,hogy a vékony,alacsony nőkre utaznak,őket a legkönnyebb elkapni

Manyecska 2013.01.10. 15:18:03

Vékony, alacsony? akkor megnyugodtam!
:D:D

horgi1 2013.01.10. 15:19:17

@venszivar: Igen, ott a helyszínen fizettem. 3 férfi terrorizált,de az utasok is mondtáka "kedves" ellenőröknek, hogy abban a pillanatban szálltam fel.

piszter 2013.01.10. 15:37:40

na, ha lány volnék, és nekem szól ilyet, biztosan lehúzom a sálánál fogva a mogólépcsőn... nem lett volna boldog. :)

csillagkutya seven 2013.01.10. 15:52:30

@piszter: te sem...3 évet adhatnak érte.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.10. 15:54:47

@Bálintka.: ezt nem értem. Elmagyaráznád, kérlek?

Aureliano Buendía 2013.01.10. 16:53:04

BKV-troll, mit várunk?Ezlrt tart itt a zórszág.

Névtelen betelefonáló · http://bandeenator.blog.hu 2013.01.10. 17:07:36

Én kiírnám az azonosítószámot. Ha már önmagától nincs benne annyi, hogy ne kurvázza le a fizető utasokat, akkor a nyilvánosság ereje lesz kénytelen megtanítani, hogy "nem szabad".

Aureliano Buendía 2013.01.10. 17:19:06

@Névtelen betelefonáló: én is, de még az ilyeneknek is vannak jogaik...

d11 2013.01.10. 17:26:54

Amióta én is Pesten élek(kb. 5 éve),mindig van érvényes havi(újabban 30 napos)bérletem.
Két kezemen nem tudom megszámolni,hogy engem is hányszor ért atrocitás,beszólás,fütyülés stb..Eleinte írtam a bkv-nak,nagy volumenben elutasították.
Ez egy általános probléma,nem tudom,miért nem tudnak normális emberek alkalmazni,úgyis annyi a munkanélküli.
Egyszerűen naponta hall ilyen eseteket az ember,és személyesen is tapasztalja.
Mikor kapcsol már a bkv,de komolyan..
Mert ha ezeknek csak a 10% igaz,az is iszonyú gáz.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.10. 17:30:30

@d11: "nem tudom,miért nem tudnak normális emberek alkalmazni"

Ki a fasz vállalna el ilyen geci munkát.

Aureliano Buendía 2013.01.10. 17:30:52

@d11: aki a metrókijáratnál áll, annak a nagy része alvállalkozó által alkalmazott biztonsági őr (lásd még: troll) szaréhúgyé. Oda kb. olyanok jelentkeznek, akinek a a munkaerő közvetítő ezt tudta javasolni, vagy az öngyilkosságot.
Mit vársz tőlük? Van kivétel, keresd meg. Nehéz lesz.

elizon pucsnik 2013.01.10. 17:53:53

A legnagyobb tahók a túristákat b@sztatják.Ahhoz taplók, hogy 3 mondatot elmakogjanak angolul, segítsenek kezelni-urambocsá'- jegyet adni,rögtön lerángatják az elvetemültet!Helyes,vigyék csak a jó hírünket...

SarahConnor 2013.01.10. 17:54:35

Végre valaki, aki a sarkára állt. És nem csak utólag sír a szája.

DR. Smit Pal 2013.01.10. 17:57:43

"Neked is van bérleted te kurva."

Szerintem meg olcson megusztad, nincs okod nyavajogni. Mert hivhatott volna az ellenor, egy Jonas Janoska szeru cigot, aki ott helyben megkesel. Es akkor meg te volnal a vilag legnagyobb fasisztaja, meg rasszistaja, ha szovatened az eljarast.
Orulj, hogy ilyen siman megusztad.

Aureliano Buendía 2013.01.10. 17:58:32

@elizon pucsnik: én láttam olyan, szem és fültanúja voltam, hogy ingliseket akart 1,5x-ösen helyszíni bírságolni, mint a magyar tarifa...

zrx_xzr 2013.01.10. 18:03:34

Egy ferfi ramordul a kisasszonyra a bankban:
- Nyitni akarok egy kibaszott szamlat!
- Elnezest, uram, nem ertettem, mit mondott - rebegi a holgy.
- Suket, vagy mi a baja? Azt mondtam, hogy nyitni akarok egy kibaszott szamlat!
- Sajnalom, uram, de az ilyen beszedet nem turjuk a bankban - vorosodik el a kisasszony, majd odamegy a fonokehez es a fulebe sug. A fonok bolint, odamegy a ferfihoz es megkerdi:
- Segithetek valamiben?
- Hat nem artana. Most nyertem a lotton 10 millio dollart, es nyitni akarok egy kibaszott szamlat.
- Vagy ugy - mondja a fonok. - A budos k*rva meg okoskodik, mi?

d11 2013.01.10. 18:11:32

@uraaam::)Egyetértek!
Urban legend szerint is sokan szeretnének Kökira kerülni,biztos ott mindig van valami mellékes a turistáktól,szerencsétlenek ez az első élményük,mikor megérkeznek(ja bocs nem,az a pénzváltó),és el az utolsó is mikor elmennek..
Halál gáz

Aureliano Buendía 2013.01.10. 18:18:32

@d11: én régen rendszeresen "egyezkedtem" velük az iccakai buszon nem túl szomjasan.
Ők mindig a jegyet/bérletet kérték, és pedig a fényképest kitűzőt, hogy igazolják magukat. Rövid beszélgetések voltak, feladták hamar:)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2013.01.10. 18:34:34

[na, már megint egy hisztis kurva!] bocs, de olyan magas labda, hogy muszáj volt... ;-)

venszivar 2013.01.10. 18:35:33

@horgi1: Komolyan sajnálom. Miért fizettél? Visíts, rúgj, "harapj"...

Aureliano Buendía 2013.01.10. 19:05:15

És olyan nincs, hogy leellenőrözik a kurvát?
És az ellenőr milyen árfolyamon váltja az eurót? Bécsi, vagy Linz-ig ad jegyet? És három csekket ad egyszerre?
Megannyi kínzó kérdés.

dr. Trebitsch 2013.01.10. 19:29:19

Én inkább a "hagyom a francba" híve vagyok, ha konkrét károm nem származik az ügyből. Minél többet foglalkozunk olyan alakokkal, akiknek szar fröcsög a szájából, annál nagyobb az esély, hogy ránk is kerül belőle. Átnevelni az ilyen alja népet úgysem lehet, legyenek boldogok a szájukból kifröccsenő szar ízétől:)

rohadjmegARCgeci 2013.01.10. 20:09:22

Még a nyáron egyik nap a 173-a gyorsa felszálltak az ellenőrök.
Elöl,középen meg hátul ahogy szokták.
Az egyik egy állati helyes, 20 körüli nőci volt.
Kedvesen szólt,hogy jegyeket,bérleteket..
Mindenki csak bámult,és úgy szedték elő a bérleteket mint a pinty!
De azóta sem láttam ilyen ellenőrt sehol.D

rohadjmegARCgeci 2013.01.10. 20:13:54

@uraaam: Tévedsz.
A BKV-nak saját ellenőrei vannak,ahol mindenki valakinek a valakije.Bekerülés kihalásos alapon.
Azért van a sok sutyerák ellenőr,mert bár előírás a középfokú végzettség,10-ből jó ha 1-nek megvan.
A többi belehamisította az önéletrajzába.
És igen igen sok ilyen van mindenütt,az egészségügyben is,meg máshol is.
Ismerősök és protekciósok.

HgGina 2013.01.10. 20:27:53

@Jani haverja: nem. Ilyenkor legalább két tanút kell felírni, majd nagy nyilvánosság előtt elkövetett becsületsértésért és rágalmazásért beperelni őket. Kérni úgy fejenként egy millát nem anyagi kárként, és névvel együtt nyilvánosan közzétett bocsánatkérést kikötni, valamint a delikvenseket 10 évre eltiltatni minden olyan munkakörtől, ahol bármilyen külső személlyel kapcsolatba kerülhetnek.
Ez ilyen egyszerű. Jelentkezem is tanúnak a kártérítés 33 %-áért. Szükség esetén másik hiteles tanút is hozok ugyanennyiért.

Aureliano Buendía 2013.01.10. 20:28:15

@Dr. Furia: tévedni tetszik, két külön kaszt.Van a troll, akik küldős, elvégzett egy másfél hónapos tuskóképzőt, alvállalkozó foglalkoztatja, nem jelenti be, nehéz gyermekkor, satöbbi. Az a dolga, hogy csak érvényes jeggyel engedjen be. Kizárhat az utazásból. Ennyit tehet, nem bírságolhat. A cél a megelőzés. Nem motivált a havi minimálbérért, viszont abban igen, hogy mindenféle kompexusait kiélje. Vannak köztük szép számmal norvégok is.

És a másik kaszt, amire te gondolsz. Ők szállnak fel nappal a buszra tömegesen, magukat mindenféle utasnak álcázva (bár az egyenkabát, igénytelen ruha és frizura meg a brifkó elárulja őket). Ők élnek abból, hogy minél több ember bírságoljanak, és csak ők bírságolhatnak, lásd még: jutalék.

dark future · http://www.andocsek.hu 2013.01.11. 00:25:27

"Kértem, hogy mutassa meg az azonosítóját"

Biztos rosszul kérte, azért nem értette meg az úr. :) Kedvenc jútyúbos arcunk kellett volna ide:
www.youtube.com/watch?v=aqhugmcssUg

"Hanyas vagy, te disznó?" :D

BenyoBoy 2013.01.11. 08:53:25

@cirróka: Amennyire én tudom, napi kvóta szerint kapják a bérüket. Én simán kinézem, hogy ez így megtörtént. Mittomén, frusztrált volt, szar napja volt, "viccesnek" találta, valami ilyesmi.
Nekem eddig amúgy egyszer volt negatív tapasztalatom ilyennel, még általános iskolás koromban, azóta semmi.

fourgee 2013.01.11. 08:57:27

@cirróka: "A posztot olvasva egyébként nem tudok elszakadni a gondolattól, hogy nem teljesen így történt! Az ellenőri munkát nyilván nem a gondolkodástörténet óriásai végzik, de annyira szerintem semmiképpen nem hülyék, hogy ok nélkül kötözködjenek olyannal akinél minden rendben van.
Úgyhogy szerintem volt itt még valami!"

X évvel ezelőtt a barátnőmmel utaztam, már nem tudom hanyas busszal, lefelé a Normafától, este. A sofőr eléggé sietett így a kanyarokban nagyon kellett kapaszkodnunk. Felszállt két ellenőr, egy idősebb, meg egy nagyon fiatal. Kb. 1 perc lett volna végignézni a jegyeket meg a bérleteket úgy hogy áll a busz, de ilyennel nem foglalkozott senki. Az ülő utasoknak könnyű volt elővenni, de akik álltak, azoknak tényleg erősen kellett kapaszkodniuk és úgy nem túl biztonságos zsebben, táskában matatni. Mondtam a barátnőmnek hogy az ellenőrök igazán várhattak volna míg megáll a busz. Erre a fiatal ellenőr odajött hozzám és elkezdett velem üvöltözni. Mindkettőnknek érvényes bérlete volt, nekem igazam volt, mégis ott üvöltözött velem az ellenőr.

ÉS ennyi, nincs itt még valami. Neked és a hozzád hasonló kételkedőknek kívánom hogy naponta 10 olyan elmebeteg találjon meg mint az az ellenőr volt, és amikor elmesélitek másnak a történetet, azok pont olyan kételkedők legyenek mint te és társaid vagytok :))

Serious Sam 2013.01.11. 09:20:57

@Dr. Furia: "Tévedsz.
A BKV-nak saját ellenőrei vannak"

Te tévedsz! A BKV csak a járműveket, és az infrastruktúrát üzemelteti. Minden más -jegyellenőrzés, forgalom irányítás, stb.-a BKK fennhatósága alá tartozik, tehát az ellenőrök is vitéz Vitézy Dávid gyorsreagálású rohamcsapatának tagjai.
Amúgy szerintem kicsit sántít a story, sokéves bkvézási tapasztalataim alapján -bár az igaz, hogy ezt a munkát nem a legkifinomultabb modorú emberek végzik, tisztelet a kivételnek- minden ok nélkül nem szoktak csak úgy lekurvázni utasokat az ellenőrök, főleg, ha minden rendben van a bérletével..

Troppauer_Hümér 2013.01.11. 09:45:05

Na, Arckönyvön találtam ma, ez is nő:

40 hetes várandós kismama vagyok, mivel túlhordásos, így kétnaponta kell kórházba járnom. Hazafelé a Bosnyák téren várakoztam a 173-as buszra, és mivel a havazás miatt csúszósak az utak, egyensúly hiányában nem az volt az első dolgom, amikor a busz feltűnt, hogy előkészítsem a jegyemet. Az első ajtónál szálltam fel, és mivel volt a sofőr mögött közvetlenül egy hely, hát leültem. Magyar ember nem szívesen adja át délután az ülőhelyét, én pedig kellően pocakos vagyok ahhoz, hogy szerettem volna leülni. Kiszedtem a jegyem a táskámból, az ajtó becsukódott, bedugtam a jegyet az érvényesítőbe, egy hölgy szólt, hogy "jegyeket, bérleteket", és azzal a lendülettel kihúzta a kezeletlen jegyemet a gépből. Majd kijelentette, hogy ezzel a művelettel már elkéstem. Mondtam neki, hogy nem mozgok úgy mint rég, a kezem is vizesedik, de nem értem, miért ne érvényesíthetném a jegyemet. Egyből a magas "c"-t ütötte meg a hangneme, emberként is, és főleg nőként is méltatlanul beszélt velem. Egyből kijelentette, ha panaszom van, hívja a közterületest. Normális hangnemben válaszoltam neki, hogy erre nincs szükség, csak miért nem érti meg, hogy nem potyautas vagyok, csak kismama. Erre kijelentette, hogy ez nem betegség, csak állapot, és válasszak, helyszínen fizetek 8000-et, vagy csekken fizetek 16ezret. Így a baba születése előtt pár nappal nem hiányozna egy 16 ezer forintos kiadás, így a helyszíni 8ezer forintot választottam. Utastársaim szóltak már rá a végén, hogy egy kis emberség lehetne benne, és viselkedhetne szebben is, hiszen mondtam, hogy kifizetem a helyszínen a bírságot.

Kifizettem (a mellékelt pótdíjszelvény alapján) a nem jogos büntetést, de sírva szálltam le a buszról, mert emberként úgy bántak velem, ráadásul egy nő, mint egy rühes kutyával.

Mivel utólag láttam, hogy a helyszíni pótdíjfizetés esetén "reklamációnak helye nincs" (évek óta bérletet veszek, csak most járok jeggyel, amióta szülési szabadságon vagyok), (amit ugye nem közölnek a helyszínen), szeretném, ha büntetésemből legalább egy illemtan órára elküldenék az 5168-as számú jegyellenőr kollégát, mert ez a hangnem nem méltó egy emberhez sem.

haggyadaszt 2013.01.11. 09:59:00

Most akkor végülis volt bérlete a kurvának?

venszivar 2013.01.11. 10:00:49

@stillmatic: MIÉRT FIZETTE KI??????????
Számomra érthetetlen !!!!!!!! Persze..., mert nem akart vitatkozni, de miért nem ? Igaza volt, az ellenőr "nő" rohadjon meg! Az utasok elzavarhatták volna a szemét ellenőr "nőt"! Ha én járnék közjárművel, már többet pofán vágtam volna!!! Mindenki megúszta, ők s én is, mert 15éve csak szgk. val... MIÉRT FIZETETT ?!!!?

venszivar 2013.01.11. 10:02:32

@haggyadaszt: Miért a kurváknak van saját, külön bérletük? Olyat már hallottam, hogy én válthatok a kurvákhoz bérletet.:)

Troppauer_Hümér 2013.01.11. 10:03:40

@venszivar: Ha beretválja, kártyát is lehúzhatsz....

venszivar 2013.01.11. 10:15:00

@stillmatic: Én szőrösnél is szoktam. Tudom! fene a gusztusom. de én ÖKO vagyok.:)

Namely 2013.01.11. 10:33:33

Általános szabály, hogy ezek is csak olyanok, mint az átlagember. Ha udvarias vagy, akkor azt hiszik, hogy balek is vagy, és bunkók lesznek.

Ezért, ha legközelebb ilyen előfordul, akkor keményen vissza kell szólni nekik. Sajnos le kell ereszkedni az ő szintjükre. De ezek (nem a BKV-ellenőrök általánosságban, hanem a bunkó, agresszív fazonok) állatok, így másból nem értenek.

T mint T 2013.01.11. 10:34:13

Csak annyit, hogy a BKV ellenoroknek ki van adva, hogy havonta mennyi _effektive be is szedett_ buntit kell kironiuk ahhoz, hogy ne erje oket baj fentrol (kirugas, visszaminosites, lecseszes, stb.).
Gondolom az aktualis ellenorok abban a honapban messze nem ertek meg el a kiirt osszeget, igy aztan felment a pumpa, amikor a posztolo sem volt jo vadaszati alany.
Ez persze nem menti a tettuket, csak talan magyarazza kicsit...

venszivar 2013.01.11. 10:38:16

@T mint T: Visszaminősítés? Mivé osztály vezetővé? Vadászni meg csak a semmilyen zsótival érdemes!

JohnHenry 2013.01.11. 11:56:12

valószínűleg nem volt teljesen magánál az ellenőr és magában beszélt, ami nem enyhítő körülmény.

az ilyen emberek sajnos semmire se jók, őket kéne befogni parktakarításra.

Kussojjá 2013.01.11. 12:37:23

Mit rinyálsz, te kurva:
Votl bérleted.... elengedtek! :D

Bálintka. 2013.01.11. 13:10:45

@Rosszindulatú Vászka: ha tegyük fel nő vagy és beperelsz valakit egy mindennapos baromsággal, akkor plusz felesleges munkát okozol az alperesnek, a bírónak, a jegyzőnek, az ügyvédjének, az ügyvédednek, a titkároknak, a fénymásolósoknak, a postásoknak, a postabélyeg nyomójának, stb, csak azért, hogy papíron elnézésedet kérjék. Így még többen fogják azt mondani: Te hülye kurva.

Amúgy meg akinek nem inge ne vegye magára. A posztoló magára vette.

Neolith 2013.01.11. 20:58:23

@Bálintka.: Ez a dolguk, majd mindjárt sajnálom őket.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.01.14. 11:34:20

@venszivar: Na, nem is gondoltam volna soha, hogy egyszer még egyetérthetek veled! Biztos a front miatt van...

venszivar 2013.01.14. 12:17:20

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: Mire gondolsz, náci?:)

Melyik frontra? A keletire? Apád mesélt a hőstetteiről...? Ezek szerint, ő túlélte a kanyart.

holdlányka 2013.01.14. 13:24:08

Sajna az ilyen esetek gyakoribbak, mint az ember gondolná...
Mindenhol, ahol trollokat alkalmaznak, előfordul.

Most én is írjam le az esetet, ami velem történt a múltkoriban? Nekem speciel az egyik vidéki város parkolóőreivel "gyűlt meg a bajom". Ugyan engem nem kurváztak le, de ezenkívül minősíthetetlenül bunkók voltak... Nem az eljárás jogosságát vitatom, (volt parkolójegyem, de valóban a türelmi idő lejárta után 2 perccel érkeztem vissza, mondjuk ők ott szobrozhattak már vagy 15 perce az órájukat lesve) hanem a stílusuk b...ta fel az agyam. Mintha bűnöző lennék, mert lejárt a parkolójegyem.

holdlányka 2013.01.14. 13:26:00

Ja, és az ügyfélszolgálat csak szabványlevelet bírt küldeni, hogy a "panaszomat elutasították". Gyanítom, hogy el sem olvasta senki a levelemet.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.01.14. 19:21:29

@venszivar: Anyád a náci! Lebuktál, mert neked csak horogkeresztelőd volt, és kurvainfós provokátorként gerjeszted az intoleranciát.
Amúgy a frontotokra gondoltam, a melegre...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.01.14. 19:30:23

@venszivar: Apádnak volt olyan, vagy csak alkalmilag mászott a náci anyádra?
;-)

venszivar 2013.01.14. 19:59:26

@Kitalátor - a legnagyobb mikroblogger: mi van te barom! olyan ideges lettél, hogy egyben le sem tudtad írni? meleg is vagy, hogy mindig rá gondolsz?! Látod ha az SS kinyírta volna a köcsög apádat, mikor kinyírta a buzikat soraikból...na nyomoronc geci náci faszopó, vigyáz mert elesel az úton, aztán ott fogsz úgy megdögleni, mint ahogy apádék tették százezrekkel! Legalább lenne igazság a földön....
Na böfögj még valamit, te hányinger. Büdös gennyes náci féreg!:):D
süti beállítások módosítása