Tékozló Homár

A T-Home nyerte a leglassabb karácsonyi kiszállító versenyét

2013.02.04. 13:48 | jackyll | 68 komment

Múltkor már kvázi győztest hirdettünk, de ennek ellenére még mindig érkeznek a T-Home karácsonyi ajándékaira váró naiv ügyfelek. Sikoro egy halom vasat (tévét, routert, telefont, táblagépet, fenyképezőgépet) rendelt a tévéelőfizetése mellé, de csak a kábel bekötéséig jutott:

Ahogy a fórumot végig olvasom látom, hogy számtalan fórumozó járt már pórul T-home ügyfélként. Úgy látszik ennek a szolgáltatónak annyi ügyfele van, hogy lesz@rja mind a régi, mind pedig az új előfizetőit. Én sok-sok éve vagyok telefon előfizetője ennek a szolgáltatónak. December 12-én úgy döntöttem /hibásan/, hogy vásárolok tőlük az un. „karácsonyi akció” keretén belül különféle készülékeket és akkor már a tv szolgáltatást is innen rendelem meg. A szállításra a szerződésben 30 napos határidőt ígértek. A szerelők az antennát és a beltéri egységet december  18-án beszerelték. Eddig nincs is velük problémám. A megrendelt készülékekről / tv, telefon, tablet, fényképezőgép, router / viszont azóta se kép se hang.

Többször érdeklődtem az ügyfélszolgálatuknál a várható szállításról de érdemleges információval nem tudtak szolgálni. Visszahívást ígértek, többször rögzítették a beszélgetésen kívül a telefonos elérhetőségem is, de valahogy a visszahívás elmaradt.
 
Ezek után írtam nekik egy e-mailt amiben ecseteltem a problémámat. Na természetesen erre sem válaszoltak. A következő e-mailban már fenyegetőztem a fogyasztóvédelemmel. Erre úgy látszik érzékenyebbek, mert már válaszoltak és megígérték, hogy megsürgetik a panaszom kivizsgálását, egyben megígérték ismét, hogy tájékoztatnak. Mint tudjuk a T-home malmai lassan őrölnek.
 
Nem igazán tudom, hogy milyen módszerrel kényszerítsem rá ezt a tetves céget, hogy a szerződésben vállalt kötelezettségét teljesítse. Ha van valakinek ötlete azt szívesen veszem.
 
Az biztos, hogy a jövőben ha bármelyik ismerősöm azon gondolkodik, hogy T-home ügyfél legye én tiszta erőből lebeszélem erről.
 
Üdv.: Sikoro

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

McZozo 2013.02.04. 13:55:48

Mondjuk amit nem ertek hogy ez mar a sokan sokan sokadik ilyen es ehez hasonlo poszt a Tisztelt T rol, hogy ezek utan.
Ad 1 meg mindig van aki akar tooluk valamit,
Ad 2 ezeknek a bejelenteseknek semmi foganatja nincs ebben az orszagban, nincs egy felsobb szerv aki ezek utan automatikusan vagy nem automatikusan de jogkorrel birna hogy kivizsgaltassa es ugy megbuntesse oket hogy azok utan nem lenne tobbet kedve Tisztelt t nek legkozelebb szarni az ugyfelei panaszaira?

England win The Ashes! 2013.02.04. 13:55:59

Miért nem álltál el a szerződéstől, ha azt a határidőn belül nem teljesítették?

Apropó: az harminc nap, vagy harminc MUNKAnap?

hawkeye 2013.02.04. 13:59:16

Az semmi, sorra nyeri a nemzetközi brand-eket, hogy Európa legjobb szolgáltatója, meg ilyenek.

Én tavaly év végén lemondtam minden szolgáltatásukat, most van minden, másnál, jobb minőségben, feleannyiért.

Az a baj, hogy a zemberek még mindig MATÁV-nak hiszik ezt a céget, azért van annyi ügyfelük. De egyszer majd elfogynak....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.04. 14:00:38

Oké, mondjatok valami újat :D:D:D

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.02.04. 14:00:47

LEvélben szépen felmondani a szolgáltatást nem teljesítés miatt. Sajna többet nem tudsz tenni.

@Dr Jozef Vengloš: Mára mindegy. Eltelt mind a 2.

Manyecska 2013.02.04. 14:03:10

"ecseteltem a problémámat" ???? :D asse rossz, de a vázolás talán..:))

helianthus 2013.02.04. 14:07:09

@ColT: új. új.
Kettő lett, maradhat? J

2013.02.04. 14:11:23

ha kellett előre fizetni, akkor feljelentés ismeretlen tettes ellen csalás miatt.
Ha nem, akkor csak egyszerűen felbontani a szerződést nem teljesítés miatt...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.04. 14:30:51

@helianthus: Felőlem... :D

@Manyecska: Hát ha egyszer az orvos ecsetelést írt fel rá!!!!

danee91 2013.02.04. 14:49:57

tévét, routert, telefont, táblagépet, fenyképezőgépet ha tehetjük inkább boltból, vagy rövid szállítási időt ígérő, megbízható webshopból, és nem a T-Home-tól...(tőlük MAXIMUM tévé, telefon, és internetszolgáltatást).

danee91 2013.02.04. 14:51:29

meg kéne tanulni már ezeket a dolgokat, ahogyan cipőt se a zöldségesnél rendelünk....

danee91 2013.02.04. 14:56:31

cipőt is a zöldségestől rendel a posztoló? na ugye hogy ugye. Ezt kellene manapság már megtanulnia az embereknek.

2013.02.04. 15:01:43

Az biztos, hogy a jövőben ha bármelyik ismerősöm azon gondolkodik, hogy T-home ügyfél legye én tiszta erőből lebeszélem erről.

Üdv.: Sikoro

Akkor Önt szarrá pereljük!

Üdv. T-Home!

2013.02.04. 15:13:32

17, meg van új.

vénszivar 2013.02.04. 15:19:13

Lehet, hogy darus, egyesek szerint teher autóval szállítottak! Ill.NEM szállítottak, hiszen darus kocsi volt AZ, ami elakadt a fenti útjelző infó táblákban, ezért nem tudta teljesíteni a kiszállítást. Ezt már reggel 7-kor bemondta Békásmegyer hírmondója:@Manyecska! Áldjuk érte az eszét...:):D

Meridian74 2013.02.04. 15:30:32

@McZozo: "...Mondjuk amit nem ertek hogy ez mar a sokan sokan sokadik ilyen es ehez hasonlo poszt a Tisztelt T rol, hogy ezek utan.
Ad 1 meg mindig van aki akar tooluk valamit,
Ad 2 ezeknek a bejelenteseknek semmi foganatja nincs ebben ..."

Azért van ez, mert a T-Home/Magyar Telekom eebben a súlycsoportbnan még mindezek mellett is a legjobb szolgáltató, azaz a többi ezt a szintet sem éri el... lehet savanyú pofát vágni ehhez, de többivel ennél is jobban lehet szívni, talán ezért van az amit írtál.

Manyecska 2013.02.04. 15:31:05

@vénszivar: köszönöm, köszönöm, virágokat az öltözömbe kérem!!

Mazlee 2013.02.04. 15:33:08

aztán átmegy egy másik szolgáltatóhoz és fél év múlva majd onnan nyavajog hogy ide többet sose és megy a harmadik negyedik huszadikhoz és a végén kiderül hogy az elsővel volt a legkevesebb gond.

maim 2013.02.04. 16:04:51

Most nem akarom fényezni a multi bajszát,de nekem mindig pöccre ugrottak,akármi bajom volt.A TV-t egy héten belül hozták,telefont másnapra.
Routert,távirányítót volt,hogy még aznap
cseréltek.Viszont,hogy ne legyek már olyan talpnyaló,elmondom,hogy az energiaosztály veszettül lassú.Bocs.

igi1 2013.02.04. 16:07:48

@T Home ügyfélszog.: szerintem még mindig T-home a legnormálisabb, talán még a UPC.

Az összes szolgáltató egy kaptafa.

Az meg, hogy nem kapta meg a cuccokat, a BESZÁLLÍTÓTÓL függ. Karácsonyi ajándékot nem december 12-én kezdünk el vásárolni, már az Apple - boltban december 6-án nem volt Ipad, csak kettő, egész Budapesten.

Na, ehhez kell tartanotok magatokat jövő karácsonyra.

Routert meg sosem szabad szolgáltatótól venni, ott a legdrágább.

Fényképezőgépet meg az ALDIBÓL!!!!!

igi1 2013.02.04. 16:11:02

@vénszivar: nnnaaaa!!!

TRAKTORRAL GYORSABBAN ELVITTEM VOLNA!!!!

Csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel! :)

gatyamadzag (törölt) 2013.02.04. 16:11:56

Nekem egy nap alatt kihoztàk a cuccot

McZozo 2013.02.04. 16:50:48

@Meridian74:
Ezzel nem ertek egyeten pl sok sok evet voltam egy masik szolgaltatonal budapesten "nem mondom a nevet mert akkor az lesz h ogy tuti ott dolgozom es haza beszelek" Es olcsobb is Vot mint T ek es sosem volt semmi komoly problemam veluk ha votl is valami azt mindig zaros hataridon belul megoldottak de talan egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor volt gondom veluk

CID 2013.02.04. 17:01:02

@danee91: a boltban nem adnak neki kedvezményt és kamatmentes részletet, a T-nél viszont igen, így már érted? ;-)

sikoro 2013.02.04. 17:02:08

@T Home ügyfélszog.:
Nosza pereljetek állok elébe. Fenyegetőzés helyett inkább végeznétek a munkátokat normálisan k ....... ök.

zabfalatok 2013.02.04. 17:04:46

Mi a január 2-án megjelent Samsung Tab2-es akcióban rendeltünk egy tabletet.Új internet szerződést kötöttünk, tehát 990 Ft-ért ( a reklám szerint). Másnap felhívtak, hogy nem tudják érvényesíteni a 990 Ft-os árat, csak az 1990 Ft-ost - ami hozzáteszem már meglévő szerződés esetén lehetséges. Majd felhívtam az ügyfélszolgálatot, ott a csaj a 990-es árút látta megrendelve. Szóval már itt kicsit gázos volt. Akkor azt mondták, hogy 2 hét a szállítás, tekintettel a karácsonyi csúszásra. A rendelést követően Teltek-múltak a hetek, és semmi. Majd a központban lévő egyik ismerős ránézett a rendelésünkre, és kiderült, hogy jan. 2-án megrendelt tabletünk nem is létezik, mert a rendelést nem aktiválta a kedves ügyintéző még először. Ő aktiválta, és lám 4 nap múlva megérkezett a tabletünk :D

Tanács: mindenki ellenőriztesse, hogy biztos aktiválták-e a rendelését amikor vásárol.

sikoro 2013.02.04. 17:11:07

@Dr Jozef Vengloš:
30 nap. Sajnos felmondani nem tudom illetve nem akarom a szerzódést, ugyanis kikapcsolni vilámgyorsan kikapcsolják a szolgáltatást és az eltart egy darabik míg elpereskedek velük a régi szolgáltató visszaállítása és egyéb járulékok kérdésében. Egyébként a hozzáállásukat jól mutatja a T- home ügyfélszolgálatként kommentelő .

sikoro 2013.02.04. 17:19:09

@CID:
A boltokban ugyan úgy adtak volna kamatmentes részletet, csak nem vagyok az a szolgáltatót váltogató ( tudom ez súlyos hiba ) és úgy gondoltam, hogy a hűséget figyelembe veszik. Na mostmár tudom, ezt leszarják.

sikoro 2013.02.04. 17:24:42

@igi1:
Nem az a legnagyobb problémám, hogy karácsonyra nem érkeztek meg a cuccok. Ők nevezték ezt az akciójukat karácsonyi akciónak. A probléma az, hogy azóta lapítanak mint szar a fűben és semmi korrekt tájékoztatás. mind a készlethiányt mind pedig más kifogást el tudnék fogadni, azt se mondták, hogy fapapucs.

CID 2013.02.04. 17:59:13

@sikoro: 2 év kamatmentes hitel? Hol?

CID 2013.02.04. 18:01:21

@sikoro: Egyébként, áruld már el, hol rendelted meg ezt a Samsung pakkot?

Visionstar 2013.02.04. 18:01:28

Bontsd fel velük a szerződést, hibás teljesítés miatt.

CID 2013.02.04. 18:06:33

@zabfalatok: totál új volt a net szerződés?

zabfalatok 2013.02.04. 18:19:33

@CID: volt egy lejárt szerződésünk, ezért újat kötöttünk, tehát ÚJ volt. Emellé pedig 990-ért kell adniuk a tabletet. Nagyon furcsa, hogy, ha nem jelzünk vissza , vagy nem járunk utána, pórul járunk, vagy dupla annyit fizethettünk volna. Én teljesen elhiszem, hogy csak a jutalékokra játszanak, ugyanis az ismerős felfedte, hogy mennyi járt volna az ügyintézőnek, ha sikerül az 1990 ft-os vásárlást elhitetnie velünk.

Semper Fidelis 2013.02.04. 18:23:06

Pénteken ordítva jöttem haza a T miatt. Magasról tettek arra, hogy kedden megbeszéltük, hogy két napon belül hoznak egy új adsl modemet. Pénteken aszongya a telefonos, hogy még 3 munkanap HÉTFŐTŐL! Mondok neki, NEM MEGBESZÉLTÜK KEDDEN, HOGY KELL?? Á....

dorax 2013.02.04. 18:37:36

Sajnos a T-Home (én már csak tré' Home-nak) hívom csodákra képes. Eddig a csúcs egy meglévő T-Home vonalra internet bekötése volt, ami 2,5 hónapot és 3x újra rendelést igényelt és min. 10 telefonhívást. Totál fejetlenség van náluk. Végül (2,5 hónap után!!!) megoldódott és grátiszban hagytak egy wifi ruoutert is.

David Bowman 2013.02.04. 19:27:13

Védőoltásnak álcázott fogamzásgátlót adott be az etióp bevándorlóknak a "Közel-Kelet egyetlen demokráciája"
Külföld :: 2013-01-28. 20:54

További részletek: kuruc.info/to/39/20/#ixzz2JxJ0d4Oe

CID 2013.02.04. 19:34:02

@zabfalatok: hmm, ha lejárt tényleg 990, viszont a jutalék téma;)

@Semper Fidelis: oszt miért is kellett volna vinniük azt a DSL modemet.

@dorax: azért mert be van húzva neked a PSTN, nem azt jelenti, hogy iziben ott a net. A majd 3 hónap, tényleg gáz. Kérj kötbért.

Semper Fidelis 2013.02.04. 19:49:59

@CID: Azért, mert a régi DIALCOM1600-as típusú modemem nem bírja 10 megabitet. Az új csomaghoz pedig jár az új modem, különben a régi maximum a villogó ledjei miatt diszkófénynek használható.

Annak idején részt vettem az országos ADSL szolgáltatás bevezetésében még Matávosként, akkorról való a modemem.

Na, érthető voltam?

Az ügyintéző sűrűn kérte az elnézéseket, kár, hogy sokra nem mentem vele.

CID 2013.02.04. 20:28:50

@Semper Fidelis: Modem nem jár, érthető voltam?

Semper Fidelis 2013.02.04. 21:20:42

@CID: Ha már ilyen nagytudású vagy, akkor ezt mondd el a T-seknek is, mert ők nem tudják, hogy nem jár. Mit okoskodsz, he?

Semper Fidelis 2013.02.04. 21:22:37

@CID: 3,5 évet húztam le a Matávnál, nekem ne akard bemutatni a céget lécci...

rainman_10 éve 2013.02.04. 21:27:48

régi matávosként...

Mit is rendeltél?
Interaktív SAT TV-hez kaphatsz áron alul dir600 routert. De van ára.
DSL2+-os modemet fillérekért vaterázhatsz, netán T-pontban adnak csomagváltás okán nagggyon ócsóért.
De felsoroltál laposTV-t, tabletet, androidos fotoapparátot, telefont....

Nem túlsok a jóból?
Ezekből mennyi lenne kamatmentes, és mennyi azonnalfizetős?
Láttam már olyat, hog "ne csomagolja ki, mert megy azonnal a zapródra..."
Kb egy terméket kaphatsz kamatmentesen, a többit azonnali fizetéssel.

Tudod: volt olyan csóka, aki az előző lakcímén százezres hátralékot hagyott maga után, az új lakcímén meg bepróbálkozott...
Seperc alatt megbukott, onnantól meg amit kértél, azonnali fizetéssel megkapod volt a felállás. Akkor meg már nem kérte.... (de érdekes...)
Fél év után más néven újra bepróbálkozott.. Nem jött össze nekije....

csomagváltottam ócsó tablet bejelöléssel. héten belül megkaptam, azóta a wigle.net-en a nyolcszázasok közé küzdöttem fel magam

babo81 2013.02.04. 21:33:22

A UPC sem jobb! Sőt!

rainman_10 éve 2013.02.04. 21:35:50

@rainman_10 éve: Ja! a router is ott figyelt a tablet mellett. Noha HGW-t biztosít a colgáltató a colgáltatáshoz, ami ugyebár egybe modem-router-access-point, satöbbi... De azért ad egy wifi routert is, mert jár....

kúrórudi 2013.02.04. 21:59:13

@Schindlеr Pistája:

és ennek mi köze a poszthoz te náci geci?

kúrórudi 2013.02.04. 22:26:11

@David Bowman:

ilyen szarul megy ennek a szánalmas náci oldalnak h mindenhol spamelni kell a hozzád hasonló karlengető barmoknak?

Bélus2 2013.02.05. 00:43:29

Én rendeltem egy tabletet december elején, 10-én hozta a futár, de hibás volt. Rögtön hívtam az ügyfélszolgálatot mondták persze cserélik, de ezt a T pontban intézzem. Onnan elküldtek hogy ők nem foglalkoznak vele. Írásban panaszt tettem, ,melyre az utolsó pillanatban / a 30 nap leteltével / válaszoltak, szerintük a hibás teljesítést a forgalmazóval intézzem ne velük. Ismét panasszal éltem erre azóta sem válaszoltak. Pár nap múlva 2 hónapja van nálam egy hibásan kiadott áru és nem tudok mit tenni. Az ügyfélszolgálat nagyon udvariasan megígér mindent, de vissza nem küldhetem, mert nincs ilyen ügyintézésük, a T-pontban nem veszik át, pedig a garancialevélen is ők szerepelnek. Leírtam hogy a vásárlástól el kívánok állni mivel elektronikusan rendelt termék esetén 8 napon belül elállhatok a vásárlástól. Illetve még a 3 nap sem telt el amikor jeleztem hogy hibás, a cseréjét kérem. A panaszt elbíráló csak a garanciális ügyintézést eröltette,/ amit Budapesten kellett volna intéznem, én Borsodi vagyok /. Várom az ismételt panaszomra a választ, pár nap múlva telik le a 30 nap biztosan megint akkor válaszolnak, plusz a postázás.Az ismételt elutasítás esetén a felügyeleti szerveknek és a FV-nek megküldöm a levelezésemet, csak nem tudom hogy a rögzített beszélgetéseket kiadják-e ? Én 5 szolgáltatásra fizetek elő a T csoportnál /Sat TV, Internet, vezetékes és mobiltelefon, mobilinternet/ 23 éve vagyok ügyfelük de ez sem számít. Igaz a TV vagy Internet hibák esetén gyorsan intézkednek illetve szállnak ki. Sok ügyfelet szereztem nekik mert eddig elégedett voltam a szolgáltatással, de ezek után a hűségidők lejártát követően valószínűleg megválok a szolgáltatásoktól. Elnézést a hosszú és talán nehezen érthető írásért, de most éjfélkor találkoztam a cikkel és le szerettem volna írni az esetemet

Semper Fidelis 2013.02.05. 05:49:19

@kúrórudi: Azért ez jó, három bejegyzésből, kihozod, hogy náci. Gratulálok, intelligens hozzászólás volt, leülhetsz.

Semper Fidelis 2013.02.05. 05:50:27

@Semper Fidelis: Bocs, ezt elnéztem. Visszavonom.

Semper Fidelis 2013.02.05. 05:51:52

@rainman_10 éve: Ezt a hozzászólást nem értem, de mindegy.

CID 2013.02.05. 06:01:20

@Semper Fidelis: én meg még mindig húzom, és kicsivel több mint 3, 5 éve;)

CID 2013.02.05. 06:07:50

@Bélus2: Az a baj Béla, hogy te valószínűleg kevered a T-Pontot a partner üzlettel.

CID 2013.02.05. 06:17:41

@rainman_10 éve: van Samsung és Sony csomag tartalmaz jónéhány terméket és az egész megy részletre. Cégeknél meg egy rahedli cuccot (telo, tablett, multifunkcionális nyomtató, router) ingyen megkapnak.

Sterbinszky Tivald 2013.02.05. 06:49:29

Az biztos, hogy a jövőben ha bármelyik ismerősöm azon gondolkodik, hogy T-home ügyfél legye én tiszta erőből lebeszélem erről.

10 eve ezt teszem!
ez a mammut ceg mar nem tud es nem is akar rendesen szolgaltatni.

vénszivar 2013.02.05. 07:55:10

@Sterbinszky Tivald: A "tiszta erőből lebeszélem"-et hogyan kell érteni? Netán pofán vágod v. rugdosod? :)

Bélus2 2013.02.05. 17:03:08

@CID: Nem keverem Őket, mivel mint írtam nagyon sok éve vagyok ügyfelük sok ügyintézésem volt már. Partner üzlet van a közelemben is, de T-pont csak Miskolcon / három is de csak az egyiknél lehet garanciális ügyeket intézni/, ami hozzám több mint 60 km-re van. Nagyon sok hűségpontot vásároltam már le ezekben, amit a partnereknél nem lehet.
A 1412 ügyfélszolgálattal egyeztettem is a garanciális cserével kapcsolatban ők is megnézték hogy melyikbe menjek, én is rákerestem a neten. Ott külön garanci aszolglati pult van, ahol amikor elmondtam a problémámat már nem is segítőkészen álltak hozzá, kb. fél órát telefonálgattak mikre a főnökük látatlanban eldöntötte hogy nem veszik át. Kertem jegyzőkönyv felvételét amit meg is tettek volna , de végül nem sikerült mert a rendsrerük nem adja a terméket. Valamint nyíltan azt mondták ha a terméket a T-home-on keresztül rendeltem intézzem velük a cserét. A panaszomra érkezett levélre először azt hittem nem is az én panaszomra érkezett annyira sablon szöveg volt, azt írták le hol lehet garanciális ügyet intézni illetve határidőn túl én vegyem fel a kapcsolatot a forgalmazóval. Teljesen ellentmond a törvényi előírásoknak és a garanciajegyen feltüntetetteknek.

pause 2013.02.05. 19:53:09

na mondom: a cuccok kiszallitasara NINCS hatarido (tv laptop tablet stb),ezt en mar jol tudom,nekem is volt karacyony elott egy etapom veluk,de nagy szerencserjukre dec 21-en megkaptam a cuccokat!
tehat a 30nap a szerzodes bekotesre/modositasra van,az egyeb,nem szolgaltatasok teljesitesere se irasban se szoban nem tudnak hataridot mondani...

sikoro 2013.02.06. 18:56:58

@pause:
A megrendelő lapon a következő szöveg olvasható " a Magyar Telekom Nyrt. 30 napon belül a megadott üzemeltetési címre kiszállítja a készüléket....."
Azt hiszem ez egyértelmű határidő.

pause 2013.02.06. 19:49:01

@sikoro: oo,neked volt megrendelolapod? mazlista....
süti beállítások módosítása