Múltkor már kvázi győztest hirdettünk, de ennek ellenére még mindig érkeznek a T-Home karácsonyi ajándékaira váró naiv ügyfelek. Sikoro egy halom vasat (tévét, routert, telefont, táblagépet, fenyképezőgépet) rendelt a tévéelőfizetése mellé, de csak a kábel bekötéséig jutott:
Ahogy a fórumot végig olvasom látom, hogy számtalan fórumozó járt már pórul T-home ügyfélként. Úgy látszik ennek a szolgáltatónak annyi ügyfele van, hogy lesz@rja mind a régi, mind pedig az új előfizetőit. Én sok-sok éve vagyok telefon előfizetője ennek a szolgáltatónak. December 12-én úgy döntöttem /hibásan/, hogy vásárolok tőlük az un. „karácsonyi akció” keretén belül különféle készülékeket és akkor már a tv szolgáltatást is innen rendelem meg. A szállításra a szerződésben 30 napos határidőt ígértek. A szerelők az antennát és a beltéri egységet december 18-án beszerelték. Eddig nincs is velük problémám. A megrendelt készülékekről / tv, telefon, tablet, fényképezőgép, router / viszont azóta se kép se hang.
Többször érdeklődtem az ügyfélszolgálatuknál a várható szállításról de érdemleges információval nem tudtak szolgálni. Visszahívást ígértek, többször rögzítették a beszélgetésen kívül a telefonos elérhetőségem is, de valahogy a visszahívás elmaradt.
Ezek után írtam nekik egy e-mailt amiben ecseteltem a problémámat. Na természetesen erre sem válaszoltak. A következő e-mailban már fenyegetőztem a fogyasztóvédelemmel. Erre úgy látszik érzékenyebbek, mert már válaszoltak és megígérték, hogy megsürgetik a panaszom kivizsgálását, egyben megígérték ismét, hogy tájékoztatnak. Mint tudjuk a T-home malmai lassan őrölnek.
Nem igazán tudom, hogy milyen módszerrel kényszerítsem rá ezt a tetves céget, hogy a szerződésben vállalt kötelezettségét teljesítse. Ha van valakinek ötlete azt szívesen veszem.
Az biztos, hogy a jövőben ha bármelyik ismerősöm azon gondolkodik, hogy T-home ügyfél legye én tiszta erőből lebeszélem erről.
Üdv.: Sikoro
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2013.02.04. 13:48:32
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.02.04. 13:49:09
McZozo 2013.02.04. 13:55:48
Ad 1 meg mindig van aki akar tooluk valamit,
Ad 2 ezeknek a bejelenteseknek semmi foganatja nincs ebben az orszagban, nincs egy felsobb szerv aki ezek utan automatikusan vagy nem automatikusan de jogkorrel birna hogy kivizsgaltassa es ugy megbuntesse oket hogy azok utan nem lenne tobbet kedve Tisztelt t nek legkozelebb szarni az ugyfelei panaszaira?
England win The Ashes! 2013.02.04. 13:55:59
Apropó: az harminc nap, vagy harminc MUNKAnap?
hawkeye 2013.02.04. 13:59:16
Én tavaly év végén lemondtam minden szolgáltatásukat, most van minden, másnál, jobb minőségben, feleannyiért.
Az a baj, hogy a zemberek még mindig MATÁV-nak hiszik ezt a céget, azért van annyi ügyfelük. De egyszer majd elfogynak....
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.04. 14:00:38
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.02.04. 14:00:47
@Dr Jozef Vengloš: Mára mindegy. Eltelt mind a 2.
Manyecska 2013.02.04. 14:01:46
Manyecska 2013.02.04. 14:03:10
helianthus 2013.02.04. 14:07:09
Kettő lett, maradhat? J
2013.02.04. 14:11:23
Ha nem, akkor csak egyszerűen felbontani a szerződést nem teljesítés miatt...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.04. 14:30:51
@Manyecska: Hát ha egyszer az orvos ecsetelést írt fel rá!!!!
danee91 2013.02.04. 14:49:57
danee91 2013.02.04. 14:51:29
danee91 2013.02.04. 14:56:31
2013.02.04. 15:01:43
Üdv.: Sikoro
Akkor Önt szarrá pereljük!
Üdv. T-Home!
2013.02.04. 15:13:32
vénszivar 2013.02.04. 15:19:13
Meridian74 2013.02.04. 15:30:32
Ad 1 meg mindig van aki akar tooluk valamit,
Ad 2 ezeknek a bejelenteseknek semmi foganatja nincs ebben ..."
Azért van ez, mert a T-Home/Magyar Telekom eebben a súlycsoportbnan még mindezek mellett is a legjobb szolgáltató, azaz a többi ezt a szintet sem éri el... lehet savanyú pofát vágni ehhez, de többivel ennél is jobban lehet szívni, talán ezért van az amit írtál.
Manyecska 2013.02.04. 15:31:05
Mazlee 2013.02.04. 15:33:08
maim 2013.02.04. 16:04:51
Routert,távirányítót volt,hogy még aznap
cseréltek.Viszont,hogy ne legyek már olyan talpnyaló,elmondom,hogy az energiaosztály veszettül lassú.Bocs.
igi1 2013.02.04. 16:07:48
Az összes szolgáltató egy kaptafa.
Az meg, hogy nem kapta meg a cuccokat, a BESZÁLLÍTÓTÓL függ. Karácsonyi ajándékot nem december 12-én kezdünk el vásárolni, már az Apple - boltban december 6-án nem volt Ipad, csak kettő, egész Budapesten.
Na, ehhez kell tartanotok magatokat jövő karácsonyra.
Routert meg sosem szabad szolgáltatótól venni, ott a legdrágább.
Fényképezőgépet meg az ALDIBÓL!!!!!
igi1 2013.02.04. 16:11:02
TRAKTORRAL GYORSABBAN ELVITTEM VOLNA!!!!
Csak óvatosan az ilyen kijelentésekkel! :)
gatyamadzag (törölt) 2013.02.04. 16:11:56
vénszivar 2013.02.04. 16:16:43
McZozo 2013.02.04. 16:50:48
Ezzel nem ertek egyeten pl sok sok evet voltam egy masik szolgaltatonal budapesten "nem mondom a nevet mert akkor az lesz h ogy tuti ott dolgozom es haza beszelek" Es olcsobb is Vot mint T ek es sosem volt semmi komoly problemam veluk ha votl is valami azt mindig zaros hataridon belul megoldottak de talan egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor volt gondom veluk
CID 2013.02.04. 17:01:02
sikoro 2013.02.04. 17:02:08
Nosza pereljetek állok elébe. Fenyegetőzés helyett inkább végeznétek a munkátokat normálisan k ....... ök.
zabfalatok 2013.02.04. 17:04:46
Tanács: mindenki ellenőriztesse, hogy biztos aktiválták-e a rendelését amikor vásárol.
sikoro 2013.02.04. 17:11:07
30 nap. Sajnos felmondani nem tudom illetve nem akarom a szerzódést, ugyanis kikapcsolni vilámgyorsan kikapcsolják a szolgáltatást és az eltart egy darabik míg elpereskedek velük a régi szolgáltató visszaállítása és egyéb járulékok kérdésében. Egyébként a hozzáállásukat jól mutatja a T- home ügyfélszolgálatként kommentelő .
sikoro 2013.02.04. 17:19:09
A boltokban ugyan úgy adtak volna kamatmentes részletet, csak nem vagyok az a szolgáltatót váltogató ( tudom ez súlyos hiba ) és úgy gondoltam, hogy a hűséget figyelembe veszik. Na mostmár tudom, ezt leszarják.
sikoro 2013.02.04. 17:24:42
Nem az a legnagyobb problémám, hogy karácsonyra nem érkeztek meg a cuccok. Ők nevezték ezt az akciójukat karácsonyi akciónak. A probléma az, hogy azóta lapítanak mint szar a fűben és semmi korrekt tájékoztatás. mind a készlethiányt mind pedig más kifogást el tudnék fogadni, azt se mondták, hogy fapapucs.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.02.04. 17:56:33
CID 2013.02.04. 17:59:13
CID 2013.02.04. 18:01:21
Visionstar 2013.02.04. 18:01:28
CID 2013.02.04. 18:06:33
zabfalatok 2013.02.04. 18:19:33
Semper Fidelis 2013.02.04. 18:23:06
Aureliano Buendía 2013.02.04. 18:24:08
dorax 2013.02.04. 18:37:36
David Bowman 2013.02.04. 19:27:13
Külföld :: 2013-01-28. 20:54
További részletek: kuruc.info/to/39/20/#ixzz2JxJ0d4Oe
CID 2013.02.04. 19:34:02
@Semper Fidelis: oszt miért is kellett volna vinniük azt a DSL modemet.
@dorax: azért mert be van húzva neked a PSTN, nem azt jelenti, hogy iziben ott a net. A majd 3 hónap, tényleg gáz. Kérj kötbért.
Semper Fidelis 2013.02.04. 19:49:59
Annak idején részt vettem az országos ADSL szolgáltatás bevezetésében még Matávosként, akkorról való a modemem.
Na, érthető voltam?
Az ügyintéző sűrűn kérte az elnézéseket, kár, hogy sokra nem mentem vele.
CID 2013.02.04. 20:28:50
Semper Fidelis 2013.02.04. 21:20:42
Semper Fidelis 2013.02.04. 21:22:37
rainman_10 éve 2013.02.04. 21:27:48
Mit is rendeltél?
Interaktív SAT TV-hez kaphatsz áron alul dir600 routert. De van ára.
DSL2+-os modemet fillérekért vaterázhatsz, netán T-pontban adnak csomagváltás okán nagggyon ócsóért.
De felsoroltál laposTV-t, tabletet, androidos fotoapparátot, telefont....
Nem túlsok a jóból?
Ezekből mennyi lenne kamatmentes, és mennyi azonnalfizetős?
Láttam már olyat, hog "ne csomagolja ki, mert megy azonnal a zapródra..."
Kb egy terméket kaphatsz kamatmentesen, a többit azonnali fizetéssel.
Tudod: volt olyan csóka, aki az előző lakcímén százezres hátralékot hagyott maga után, az új lakcímén meg bepróbálkozott...
Seperc alatt megbukott, onnantól meg amit kértél, azonnali fizetéssel megkapod volt a felállás. Akkor meg már nem kérte.... (de érdekes...)
Fél év után más néven újra bepróbálkozott.. Nem jött össze nekije....
csomagváltottam ócsó tablet bejelöléssel. héten belül megkaptam, azóta a wigle.net-en a nyolcszázasok közé küzdöttem fel magam
rainman_10 éve 2013.02.04. 21:28:57
32 év....
babo81 2013.02.04. 21:33:22
rainman_10 éve 2013.02.04. 21:35:50
kúrórudi 2013.02.04. 21:59:13
és ennek mi köze a poszthoz te náci geci?
kúrórudi 2013.02.04. 22:26:11
ilyen szarul megy ennek a szánalmas náci oldalnak h mindenhol spamelni kell a hozzád hasonló karlengető barmoknak?
Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.05. 00:25:27
Bélus2 2013.02.05. 00:43:29
Semper Fidelis 2013.02.05. 05:49:19
Semper Fidelis 2013.02.05. 05:50:27
Semper Fidelis 2013.02.05. 05:51:52
CID 2013.02.05. 06:01:20
CID 2013.02.05. 06:07:50
CID 2013.02.05. 06:17:41
Sterbinszky Tivald 2013.02.05. 06:49:29
10 eve ezt teszem!
ez a mammut ceg mar nem tud es nem is akar rendesen szolgaltatni.
vénszivar 2013.02.05. 07:55:10
Bélus2 2013.02.05. 17:03:08
A 1412 ügyfélszolgálattal egyeztettem is a garanciális cserével kapcsolatban ők is megnézték hogy melyikbe menjek, én is rákerestem a neten. Ott külön garanci aszolglati pult van, ahol amikor elmondtam a problémámat már nem is segítőkészen álltak hozzá, kb. fél órát telefonálgattak mikre a főnökük látatlanban eldöntötte hogy nem veszik át. Kertem jegyzőkönyv felvételét amit meg is tettek volna , de végül nem sikerült mert a rendsrerük nem adja a terméket. Valamint nyíltan azt mondták ha a terméket a T-home-on keresztül rendeltem intézzem velük a cserét. A panaszomra érkezett levélre először azt hittem nem is az én panaszomra érkezett annyira sablon szöveg volt, azt írták le hol lehet garanciális ügyet intézni illetve határidőn túl én vegyem fel a kapcsolatot a forgalmazóval. Teljesen ellentmond a törvényi előírásoknak és a garanciajegyen feltüntetetteknek.
pause 2013.02.05. 19:53:09
tehat a 30nap a szerzodes bekotesre/modositasra van,az egyeb,nem szolgaltatasok teljesitesere se irasban se szoban nem tudnak hataridot mondani...
sikoro 2013.02.06. 18:56:58
A megrendelő lapon a következő szöveg olvasható " a Magyar Telekom Nyrt. 30 napon belül a megadott üzemeltetési címre kiszállítja a készüléket....."
Azt hiszem ez egyértelmű határidő.
pause 2013.02.06. 19:49:01