Tékozló Homár

4 év után kapott számlát a Vodafone-tól

2013.02.07. 18:08 | jackyll | 244 komment

Naiv ügyfél 4 éve nem létező telefonszámával, számlaazonosítójával és biztonsági kódjával tudná csak kideríteni, miért küldött neki tavaly decemberről számlát a Vodafone:

Érdekes dolog történt velem, kicsit sem hála a Vodafone-nak. Januárban kaptam tőlük egy számlát 2012. decemberéről. Ezzel mindössze egyetlen problémám van. Körübelül négy éve nem vagyok a Vodafone ügyfele. Valamiért mégis számlázgat nekem. Vettem a fáradtságot és bementem a Vodafone ügyfélszolgálatára, ahol fél óra várakozás után közölte az ügyintéző számomra sértő modorban (már csak a sziázás és tegezés miatt is), hogy ő ebben nem tud segíteni, hívjam fel Vodafone-os számról a 1750-et. Miután ott is közöltem, hogy nincs ilyen mobilom, itthon előkerestem a neten az e-mail címüket. Ami egy ekkora cég weboldalán sehol sem szerepel.

Alább a levelem:
Mai napon kaptam egy számlát az alábbi számlaszámmal: 0515612762, 2013. 01. 06-i számlazárási nappal. Miután a helyi Vodafone kirendeltségen nem tudták megmondani, hogy mi ez és miért kaptam, csak hogy hívjak fel egy 1750-es telefonszámot Vodafone-os készülékről, ami nekem nincs, így kérem e-mailben értesítsenek, hogy a számlát mégis miről és miért kaptam, holott a Vodafone-nal több, mint 4 éve nem állok szerződésben. X.Y.

A válasz rá ez volt:

Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat! Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenség miatt szíves elnézését kérjük! Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy előfizetésével kapcsolatos számlainformációval szolgálni kizárólag az érintett telefonszámmal, vagy számlafizető azonosítóval, és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kóddal történő beazonosítást követően tudunk.

Az ügyfélbiztonsági kód egy négy-, öt-, vagy hatjegyű szám, amelyet az előfizetői szerződés megkötésekor adott meg, és a szerződésen az előfizetői adatoknál tüntettük fel. Amennyiben a szerződés nem áll rendelkezésére, vagy a kódot időközben megváltoztatta, képviseleteinken van lehetősége információt kérni, ahol munkatársaink a szerződéskötéskor bemutatott személyazonosításra alkalmas okmány - személyi igazolvány, jogosítvány vagy útlevél - és lakcímkártya alapján azonosítani tudják az előfizetés tulajdonosát, aki új ügyfélbiztonsági kódot adhat meg.

Ahhoz, hogy előfizetésével kapcsolatban konkrét információt adhassunk, kérjük, jelen elektronikus levelünk hivatkozási számának feltüntetésével szíveskedjen megadni az érintett hívószámot, vagy számlafizető azonosítót, és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kódot!
Írásos visszajelzését az alábbi elérhetőségeinkre várjuk:
• a 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6. levelezési címünkre,
• az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com elektronikus levelezési címünkre,
• a +3612884270-es faxszámunkra.

A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében javasoljuk a Vodafone hálózatából belföldről, díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, vagy a más hálózatból normál díjas +3612881270-es hívószámon elérhető ügyfélszolgálatunkat. Munkatársaink hétfőtől vasárnapig a nap 24 órájában készséggel fogadják ügyfeleink hívását.

Szíves megértését és együttműködését köszönjük!
Bízunk abban, hogy mihamarabb segítségére lehetünk!
Tisztelettel:
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport

Elolvasva a levelet nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek. Ahhoz, hogy e-mailben választ kapjak, olyan adatokra van szükség, amiket nem tudok, ezek hiányában meg beküldenek az ügyfélszolgálatra, ahol már jártam és nyíltan kijelentette az ügyintéző, hogy ebben ő nem tud segíteni.

Nem csodálom, hogy egyes cégek agyatlan droidokat alkalmaznak, bizonyosan olcsóbb a képzett munkaerőnél, de hogy jön valaki ahhoz, hogy ennyi év után számlákat küldözgessen, utána meg elláljon az információadástól, hogy miért küldte. (u.i.: a megadott számon ugyanezekkel a már rég nem létező információkkal lehet érdeklődni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aureliano Buendía 2013.02.07. 22:38:28

@igi1: nekem pont egy hete:)
Ágota vagy Ingrid?

@zebraság fél egésség: cigiből van, próbáltam, de szar. Szerintme a pipa még szarabb lehet. Buzis, nem?

@hagyma: naugye!

igi1 2013.02.07. 22:40:55

@hagyma: azt csak úgy tudnám most elküldeni, hogy egyből megnézed, vagy sehogy

mert rögtön kitöröltetem, hogy ne tudd elmenteni

igi1 2013.02.07. 22:42:12

@uraaam: tegnap, te

hatodika

nézd meg, fáradsággal

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.07. 22:44:18

@uraaam: hat aki igy leirja
"pedig vannak, én a nászúton kipróbáltam, nem nagy élmény "
az eleg felreertheto
@igi1: en nem akarlak elmenteni
ha linkeled linkeled, ha nem nem
en fennvagyok nevvel arccal cimmel
naes?
a szomszedom is ismer
meg lassan a fel varos
mi bajom lehet?

Aureliano Buendía 2013.02.07. 22:47:14

@igi1: ja, az ma van
összefolynak a napok és borok:)

igi1 2013.02.07. 22:51:26

@hagyma: neked semmi, mer nem itt élsz

de a múltkor is megkaptam a magamét

@uraaam:

hát akkor boldog névnapot neked is, vagy isten éltessen sokáig

míg a Duna vize nem ér bokáig

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 22:52:01

@igi1: hálló, hát én is meg akarlak nézni a híradóba!

@uraaam: nem mindegy? ha buzis hát buzis :)

Aureliano Buendía 2013.02.07. 22:53:09

@hagyma: ossz, aki rosszra... saját magad vágyaid kivetülése
akarsz róla beszélni?:D

mellye láccike?

@igi1: akkor éltessen agyba és főbe

Aureliano Buendía 2013.02.07. 22:54:51

@igi1: a nevem napja még odább van, remélem, menyecske tuggya napját:)

szülinapom vót, aznap nem is dógoztam:D

@zebraság fél egésség: nem mindegy, ezek elvek, kérlek

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 22:56:51

@uraaam: elvek? jajjajj. fiatal lehecc még vagy szerelmes vagy mindkettő. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.07. 23:06:41

@uraaam: igen
lebuktam
vagyaim kozott az elso harom kozott van, hogy a naszutamon megdugjak egy torok tevet

Aureliano Buendía 2013.02.07. 23:06:58

@zebraság fél egésség: mi neked a fiatal? Menyecskét, ha ismered, nála egy évvel fiatalabb.

A másik része is régvót. Ilyen korban már lukszus.

Aureliano Buendía 2013.02.07. 23:08:20

@hagyma: még nem késő, valósítsd meg önmagad. Ha Türkler felé visz utad, ott tuti van egy teve. Alanyáról kssé visszább.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.07. 23:08:24

@igi1: teny hogy lazabban veszem a nyilvanossagomat, mintha otthen elnek

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.07. 23:13:47

@zebraság fél egésség: pontosítok, még mielőtt: szal nem az évgyűrűid számítanak :)

England win The Ashes! 2013.02.08. 00:08:37

@Dastgah of Homayoun: igazad van, mint Matolcsynak a jólétről.

@igi1: már miért ne reklamálna? Nem befizetni akarja a csekket, hanem igazságot keres magának.

England win The Ashes! 2013.02.08. 00:11:15

@igi1: akkor látogasd meg Brightont vagy Westont. Lásd még Doug, a fej mondását: "de van homokos strandunk".

England win The Ashes! 2013.02.08. 00:14:40

@igi1: várjámá, januárban is van olyan névnap, nem? Amúgy éljél sokáig!

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.08. 04:14:12

"Ha a Vodafon újra világuralomra tör,
ha a Vodafonból árad újra több öröm,
ha telefonálni is újra jobb lesz már,
és ha nem ér minket újabb bizarr kár,
akkor mondhatjuk ki újra meg újra,
hogy a Vodafon ismét eljuthat a csúcsra."

(Mit szívtam..)

braue 2013.02.08. 05:38:27

A sziázás engem is sért. Ki is szoktam kérni magamnak, elvégre lassan hatvan éves vagyok, hogy jön egy takony gyerek ahhoz, hogy letegezzen? Egyszer majdnem meg is veretek, mert kikértem magamnak, de végül a nagyszájú fiúcska elsomfordált, mikor odaálltam elé. Valószínűleg elsőre rosszul mérte fel a helyzetet. Talán azt hitte majd én fogom menekülőre:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.08. 06:37:48

@braue: Nagyon kemény voltál. Jobb lett? :)
Az megvan, hogy a tisztelet nem a szóból jön, hanem abból, ahogy mondja? :) Meg hogy esetleg ki van adva nekik (egyes helyeken), hogy hogy kell köszönni? :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.08. 06:53:21

@ColT: jaj...összerándult a gyomrom:))

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.08. 06:55:09

@Dastgah of Homayoun: Szivecske! Te pont az a fajta ember vagy, aki NEM, SOHA NEM, látná be, hogy tévedett. Sajna, ez nem túl jó dolog, de viszont határozottan emberi.

vénszivar 2013.02.08. 07:07:16

@batgirl: Úgy látom, hogy itt már nap, mint nap állandóan igen komoly feszültségek lépnek fel. Az igaz, hogy visszafogott "úri" tempóban. CID, Colt,manyecs s köztem, igi1, Te, @Dastgah of Homayoun: s mások között. Tényleg kéne már a tavasz.
Én ezt már nézni, olvasni sem bírom.:):D

Rosszindulatú Vászka 2013.02.08. 07:14:45

@braue: igazad van, magázódva sokkal mókásabb anyázni meg ivarkodni is :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.08. 07:16:52

@vénszivar: na, nem kell ez a szöveg:)
pont neked kellene nagyon mélyen hallgatni ezekről:)
Nincs itt semmi baj. Van akivel nem beszél az emberlánya, mert nem érdekli a mondani valója, biztos meg van az oka annak is. És van olyan akivel még beszél az emberlánya, mert szórakoztató a hüjesége, és még él a remény,hogy meglehet kedvelni a baromságai ellenére is.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.08. 07:44:40

@batgirl: Nemtom milyen feszültségről beszél, mivel nem szólok hozzá :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.08. 08:13:32

@ColT: a koszonest az ember magaeva teszi, nem kiadjak neki
ha ahazamgyek es valamlyik kiscsicska engem letegez, kuldom el az annyaba

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.08. 08:16:32

persze udvariasan, egesz jo angolsaggal:)

vénszivar 2013.02.08. 08:19:51

@ColT: te tényleg egyre hülyébb vagy! póni! Se olvasni, pláne értelmezni nem vagy képes, fedező mén! A Cid s a közted lévő, napok óta tartó "diskurzust" látván...:D Cssak röhögök rajtad! besértődtél? PUBI!
Még te tartod magad táltosnak.:):DDD

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.08. 08:44:58

@uraaam: Nem, se lóvé se idő, se semmi... Azt se tudtam, hogy most lesz, f@sz kivan

@hagyma: Csak nyugodtan, de utána nem kell csodálkozni, hogy keresztbe tesz.
(Nem adják ki, mint a Mekiben a mosolyt, mi?)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.08. 08:46:33

@batgirl: Nekem is :D

@hagyma: Különben ja, vannak helyek, ahova kifejezetten anyázni meg az ember, ott lehet az ügyintézőt alázni, de az a ritkább. Meg az is ritka, hogy ilyenkor bármi gördülékenyen megy.

helianthus 2013.02.08. 08:56:44

@zebraság fél egésség: erről ez jutott eszembe:

Kezdjetek nevetni, csak semmi melodráma
Senki bele nem halt még komédiába
Ripacsok, színészek, az élet a tiétek
Minek ölre menni, kezdjetek szeretni!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.08. 08:57:17

@ColT: en nem megyek ugyintezohoz, maximum szolgaltatohoz/ lsd etterem, kocsiberles, mobiltelefon vasarlas 2-3 jetre, vagy taxi stb. hat az nekem nem tesz keresztbe, mert nem tud, az az erdeke hogy szolgaltasson, ha nem szolgaltat, nem fizetek, tegezni meg neprobaljon senki:)/
alazni meg senkit nem akarok, en ilyet nem mondtam, cask ha valami ifju titan az uj szelek hullamain letegez, akkor egesz jo carolinai angolsaggal elkuldom az annyaba/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.08. 09:00:47

@vénszivar: tul magasra megy az ertelmi szintedhez kepest, de ha mar lemegy, vissza ne gyere

vénszivar 2013.02.08. 09:01:33

@ColT: mi lehet az az "annyaba"? Tán az ki neked az "agyadra" megy? :):DDD

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.08. 09:05:09

@vénszivar: basszameg a pincben is van terero, nem cask lopott fa

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.08. 09:06:12

@helianthus: :D ez a formáció akár jó is lehetne, tegnap is belinkolta őket az uraaaam kolléga.

vénszivar 2013.02.08. 09:15:35

@ColT: Írjál még párnak, hogy támogassanak téged... A szarjankók csinálják ezt, hogy társakat keresnek, mert összefogásban az "erő"! te magad nem mered felvállalni, de mások mögé, onnan pofázni az megy. Főleg a sunyid fajtájának! póni! :):D Írhatnál még manyecsnak is, mint az előbb batgirlnak.:))) te egy igazi fedező mén lehetsz, mások fedezéke mögül!:D

Taxina 2013.02.08. 09:25:51

Iszonyatosan nem értem, h miért kezd egy csomó ember ügyet intézni ott, ahol nincs ügy????

A posztoló, ha a jelzett levele, meg 1750, és ügyfélszolgálat helyett csak annyit vet 2 perc alatt papírra ajánlottan, hogy "....sz. számlájukat nem áll módomban elfogadni és kiegyenlíteni. Indokom: Nem állok cégükkel szerződéses jogviszonyban, szolgáltatásaikat nem veszem igénybe. Kérem töröljék nyilvántartásukból a jogalap nélkül kiállított számlát.", részéről már be is van fejezve a téma.

lazarjozsef75 2013.02.08. 09:35:10

@ColT: jesszus, ha ilyen igénytelenek a képek, milyen lehet maga a lakás?

Amúgy tudnál ajánlani egy kevéssé késdobáló sörözőt a Széchenyi tér környékén???

braue 2013.02.08. 09:36:10

@ColT: Nem voltam kemény, csak az egy kilencvenes magasságom és a száztíz kilóm elgondolkodtatta.

A buszon tegezet le egy húszévesnél biztos fiatalabb kis fasz, hogy: Leszállsz öreg? Mondtam ha nem tegez le akkor is leszállok. Erre azt mondta, lerendezhetjük keményen is. (A busz alsó lépcsőjén állam. Csak egy megállóra szálltam fel.) Mikor leszálltunk, megálltam előtte. Ekkor meggondolta magát. Szó nélkül elhúzott. Be lehette tépve, vagy baszva, de azért arra még ráébredt, mik a korlátai.

Most ki adat ki neki, hogy letegezzen: Meg, ha boltban van, akkor ki ad neki olyan idióta utasítást, hogy a nagyapja korú embert letegezze? Mert, ha létezik olyan, az nagyon nagy baj. Aki ilyet mond (nem hiszem, én is tulajdonos vagyok egy cégben, soha eszembe nem jutna ilyesmire kötelezni bármelyik alkalmazottat és nem ismerek senkit, aki ilyenre kötelezné az alkalmazottjait, pedig ismerek pár tulajt, kicsit is nagyot is), az messze nem tiszteli azt akiből él. Pedig azt bizony kéne! Akkor is, ha esetleg elesettebb, szegényebbnek tűnik, vagy más miatt nézné le a kis senkiházi. Ha fizet, megérdemli a tiszteletet. Csak remélni tudom, hogy nem a kereskedelemben, vagy szolgáltatásban dolgozol, mert ilyen hozzáállással nálam egy hétig sem maradnál meg.

lazarjozsef75 2013.02.08. 09:37:33

@helianthus:
Legyen mit mesélni,
majd az unokáknak,
majd ha körbeállnak,
az ágyadon ugrálnak...

:))))

braue 2013.02.08. 09:42:00

@Rosszindulatú Vászka: Nem sokaknak jut az ivarkodás de főleg az anyázkodás, ha elém állnak. Vagy az ivarkodás akkor talán, ha megijednek a megbaszástól.:))

Egyébként a maga marha, az szerintem erősebb, mint a te marha. De ez lehet, hogy csak az én fülemnek az.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.08. 09:42:16

@l4c1: ez megtisztelő és asszem szükség is van rá :P

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.08. 09:43:21

@hagyma: Ügyintézőnek hívják azt is. Hogy nem tesz keresztbe? Ha akar, tud. Meg hogy ott, az nekem tök lényegtelen.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.08. 09:44:22

@braue: nekem ebben a műfajban a legveretesebb egy katonaélményből gyűjtött "micsinál maga bazmeg" :)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.08. 09:47:41

@lazarjozsef75: Pécsett? Ziccer pl., a Jókai utcában. Meg a Király utcán a Naív (színház mellett, mindig másképp hívják) csak azok drágák :)
Kicsit messzebb a Nappali is jó a Király utcán.

@braue: És a testsúlyod, magasságod, feljogosít? Asszem nem. Magasnak én is magas vagyok, csak nem nehéz :)
A buszos beszólásra jogos, hogy így reagálsz, az tényleg tiszteletlenség volt. De az óüzletben, ha megfelelő hangsúllyal köszön, az nem biztos, hogy az. És igen, van olyan üzlet, ahol ki van adva, hogy sziát kell köszönni. Hogy a főnök, aki ezt kiadja, az idióta, az biztos, de az alkalmazottnak meg azt kell betartania.
Nem kívánlak sértegetni, de egyrészt a 6 nem öreg még, meg a nagydrab ember is ugyanolyan ember, mint a kis draba.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.08. 09:51:03

@ColT: továbbá ügyfélszolgával, eladóval ingerkedni úgy általába sem ér pont, nem elegáns, sportszerűtlen és teljesen felesleges is.

VIC20 2013.02.08. 09:57:01

TÉR-TI-VE-VÉ-NYES LE-VÉL.

Tudom, hogy drága, de ebben a helyzetben ez a teendő.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.08. 10:00:29

@zebraság fél egésség: ugye? Ez már magába is egy szimantikai csuda, de ha hozzávesszük a cociális hálót, a hathatós modorosságra való korlátozottan rátermett törekvést meg a feudális viszony- és kasztrencer beágyazódását a komenista milíciába, hát ez már egy filozófiai hősköltemény.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.08. 10:02:51

@Rosszindulatú Vászka: nah, esztet akartam mondani én is, csak nemtok ilyen szépen csiripolni, mint kendmaga :)

2013.02.08. 10:05:53

@hagyma: a medvetol nem kell felni,

Ha már belejöttél a szopásba! :) Én még félek! Már bocs, de magas labda volt!

Troppauer_Hümér 2013.02.08. 10:15:37

No, akkor mivan Igidóra híradós mellyképével?

Kicsit kiábránultam belőle, mert túl hisztis, de azért hamar szeretnék megöregedni.

braue 2013.02.08. 10:23:09

@ColT: Mire is jogosít a magasságom? Én senki idegent nem tegezek. Ha én tegeztem volna le a nagyapám korú arcot (ma már lehetetlen lenne, nem él olyan korú ember), akkor lenne jogos a kérdésed, hogy feljogosít valamire a magasságom, meg a súlyom, vagy sem. Így értelmetlen. Mennyi az IQ-d?:))

Én oda többet nem megyek (sőt, már megyek is ki vásárlás nélkül), ahol sziát kell köszönni, az én jónapotomra. Mindig az köszön előbb, aki érkezik, bár a kereskedelemben lehet az eladónak előre köszönni, de akkor is jónapottal. Azért nincs ember, aki megsértődhetne. Ha erre szia a válasz, akkor tegezheti. De csak akkor.)

„Okos” üzletember, aki erre kötelezi az alkalmazottait, én egyet sem ismerek olyat, aki ezt tenné. Miért is tenné? Jobb neki, ha kevesebb a bevétele? Mert több biztos nem lesz attól, ha letegezik a vásárlót. És ennek semmi köze ahhoz, mekkora vagy. Valamit nagyon félreértesz.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.08. 10:26:40

@stillmátyás: te se tudtál aludni miatta? én már azóta emésztem magam rajta, mióta még januárban mondta, hogy benne volt a híradóba :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.08. 10:44:04

@Rosszindulatú Vászka: Azaz.

@braue: Az IQ-m elég kevés lehet (negatívban nem mérnek), de én legalább ezt tudom magamról, ellentétben másokkal ;). Pl. nem kezdek el izmozni olyannal, akitől akarok kérni valamit, és főleg nem úgy, hogy valszeg többet a büdös életben nem látom.

"„Okos” üzletember, aki erre kötelezi az alkalmazottait, én egyet sem ismerek olyat, aki ezt tenné."
Ismerni én sem, de simán vannak ilyen idióták. Nekem sm tetszik a dolog, de ha azt ki lehet adni, hogy mosolyogjon...
Meg a tudakozós "helló, tessék".

@stillmátyás: Eléggé az lehet.

braue 2013.02.08. 10:46:23

@ColT: Én meg pontosantudom mennyi az IQ-m.

Kérni szeretnék? Nem inkább könyörögni, mert nincs több olyan bolt a városban mint ahol ő a csicskás?

helianthus 2013.02.08. 11:00:42

@ColT: @braue: igazságot teszek köztetek, mert elbeszéltek egymás mellett és Igi sajnos nincs itt.
ColT-nak is igaza van, mert ha ki van adva, hogy tegeződj az ügyfelekkel (pölö a vodkafon ugyebár a fiatalokat célozza meg a legelejétől nem titkoltan, lehet ezért van), akkor ezen megsértődni dőreség, pláne szóvá tenni, mert az ügyintéző erről tényleg nem tehet és kár úgy indítani az ügyet, hogy már összeszólalkozunk ezen.
Braue-nek is igaza van, hogy mivel a magyar nyelv tegező-magázó, elvárás lehetne a kor és egyéb dolgok függvényében, hogy ezt alkalmazzuk is.
Az én saját élményem ezzel, bár még csak 30-as vagyok, de fiatalos kinézetű, így ha belépek valahova és közlöm, hogy jónapot, visszaköszönnek, hogy szia. Egy időben próbáltam alkalmazkodni és fiatalabbnak tűnő partnerek esetén beléptem, hogy szia, erre visszaköszöntek, hogy jó napot. :DD
Most az eredeti verzióhoz tartom magam, mert én vadidegeneket sem tegezek alapból, még akkor sem ha fiatalabb, hogy jónapotolok, aztán a visszaköszönéshez alkalmazkodok. Ha tegeződni akarnak velem, tegeződünk, ha nem, nem.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.08. 11:48:50

Nem értem, hit kell ezzel foglalkozni. Ha tényleg 4 éve nem Vodkafon ügyfél, akkor hadd küldözgessenek mindenféle hülyeséget, aztán - mivel nem lesz reakció rá - próbálják meg behajtani. Aztán majd a saját kárán megtanulja a hülye Vodkafon, hogy rendesen kezelje a nyilvántartását, és ne számlázzon tévesen. Nekik fog ez sokba kerülni.

Manyecska 2013.02.08. 11:50:55

Hát nem tudom hol adják ki utasításban hogy tegeződjön de ha bemegy egy nyolcvanéves nénike a burgerba azt is lesziázzák??:D volt egy időben egy márketingfogás miszerint berongyoltak ezerrel az irodába kopogtatás után, és elkezdtek bohóckodni /ketten általában/, hatalmas mellényel. Amikor mosolyogva és szó nélkül kikísértem és azzal a lendülettel bezártam mögöttük az ajtót, a főnökük felhívott..:P Mondom mi a problem?:D Én ebből a fajta márketingből kösz nem kérnék, és tudtommal belőlem élnek /?/!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.08. 12:21:26

@braue: Mindenesetre akarsz tőle valamit. És ha ilyen "4 éve kaptam számlát" dolgot akarsz elintézni, akkor szükség lesz a pozitív hozzáállására, mert ha leszarja, akkor neked lesz még macera.
Nem mintha nem a vevő lenne a király, mert szerintem is az, de ha a másik fél hülye, akkor legalább te ne legyél :) Okos enged.

@helianthus: Alapból én sem tegezek, de nem mindenki ilyen. Egy ilyen kis pultmögöttit meg... Kit zavar, főleg, ha amúgy is olyan ügyben van ott az ember, ami macerás.

braue 2013.02.08. 12:26:48

@helianthus: Szerinted dőreség megsértődni, ráadásul nem is arról van szó. Nem leszek vodafonos, és kész, ha náluk az udvariasság alapvető szabályai nem játszanak. Ha valaki idióta parancsokat kap, akkor nem hajtja végre, már, ha nem rabszolga és kapott nevelést. Mi lesz, ha mégis jónapottal válaszol a jónapot köszönésre? Kirúgják? Megnyeri a munkaügyi pert. Egyszerűen nem is indítok olyan helyen semmi tranzakciót, ahol a minimális udvariasság szabályaira is tesznek. Azokkal nincs dolgom (meg sem sértődhetek rájuk, mert nincs is dolgom velük, odáig el sem jutottunk, csak érvényre juttatom, hogy én is hasonlóképpen érzek irántuk, mint ők irántam), mert, ha az udvariasság szabályaira is szarnak a reménybeli kuncsafttal szemen, akkor tulajdonképpen azt mutatják ki, hogy a kuncsaftra szarnak.

Egyébként, nem úgy van, ahogy mondod. Én véletlenül vodafonos vagyok, még egyszer nem tegeztek le a shoppjukban. Semelyikben.

braue 2013.02.08. 12:31:25

@ColT: Nem, nem akarok tőle semmit (komoly tévedésben vagy még mindig), ha az elemi udvariasság szabályaira és így rám is tesz. Odáig el se juthatunk. Nem nehéz ezt megérteni. Nincs olyan bolt, ami olyasmit árul, amit rajta kívül más nem, és szüksége van rá az embereknek. Ennyi.

Szarazkoro 2013.02.08. 12:34:00

@Dastgah of Homayoun: van teve, a szomszed Berber hozta at Kamcsatkarol a turistaknak!

Dooka88 2013.02.08. 12:37:24

Nem bírom elolvasni mind a 224 hszt,de tudtommal nemcsak egy csekket kap .hanem mellé számlalevelet.amin elvileg feltüntetik a tel.számot,ügyfélszámot meg miegymást.nekem legalábbis így küldte a voda anno.ezzel már lehetett volna mit kezdeni.bár tény genyóság 4 év után számlát küldeni.

Atörökk 2013.02.08. 12:43:41

Kézigránáttal köll menni az ügyfélszolgálásra, akkor hátha komolyabban veszik az embert.

McZozo 2013.02.08. 14:37:37

Azert ez gyonyoru olyan a kor bezarult eset :)

Aureliano Buendía 2013.02.08. 15:10:36

@ColT: én vagy két éve tervezem, hogy elmegyek, tavaly időm nem volt rá, idén pénzem:(

Anomalocaris (törölt) 2013.02.08. 16:00:26

@batgirl: Semmiféle fajta embi, és NEM tévedtem, itt van a kedvedért mégegyszer a tevetérkép:

en.wikipedia.org/wiki/File:Camelid_Range.png

Nincs több kérdés!

England win The Ashes! 2013.02.08. 16:31:18

@Dastgah of Homayoun: Látom, még mindig nem érted, ahogy Igi nem szokta érteni:

batgirl NEM török tevére akarja a zetorcicát elcserélni, HANEM egy tevére Törökországba(n). Ennyi meg egy bambi.

(Más: tegnap már besmitteztem, de legyen, ha akarod: "Bugün deve özellikle Yörükler arasında göç zamanı eşya taşımakta, zeytincilik bölgelerinde ulaşımı güç yerlerde devşirilen ürünlerin taşınmasında, Güney ve Doğu Anadolu’daki kurak ve yolu yetersiz bölgelerde yük hayvanı olarak kullanılmaktadır.")

Kezet foghatsz Igivel. :)))

(Ja, találtam egy frankó elgépelést: "tudjonanak". Ha jó leszel, megadom a forrást is.)

Aureliano Buendía 2013.02.08. 16:36:46

@Dr Jozef Vengloš:
dağlarda kar sesi var da
tavlada zar sesi var
kurban olam baket'e de
içinde yar sesi var

zeytin yaprağı yeşil de
dibinde kahve pişir
benden sana yar olmaz da
git aklın başan devşir

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.02.08. 19:18:26

Egyszerű a megoldás: jelezni kell nekik a válaszlevélben, hogy visszaéltek a személyes adataiddal és ezért feljelentést teszel. Ha szabályosan kivezették a személyes adataidat (név, lakcím), akkor miért tudtak számlák kiállítani? Ne te fuss azután, hogy a mi a fasz van, hanem ők izguljanak azon, hogy járkálhatnak a bíróságra megvédeni magukat. ennyi.
Vagy válaszd a lusta megoldást: a környezet megóvása érdekében a számlát tekintsd újrahasznosítható hulladéknak és eszerint járjál el. Majd ne tégy semmit. Ha újra zaklatni merészelnének, akkor ismételd meg. Mindannyiszor ismételd ezt meg, amennyiszer szükséges. Ha meg valamilyen jogi úton próbálnák meg behajtani, akkor úgyis bizonyítaniuk kellene, hogy előfizetésed volt a számlázott időszakban... majd max leszopják magukat, vagy egymást ott az irodában és kész.

CID 2013.02.08. 19:34:09

@braue: Most akkor itt, hogy szólíthatjuk? :-o

Az nem lehet, hogy csak egy fizetési felszólítást kapott, a T-nél azon spec nincs telszám. Így érthető is lenne a 4 év, ha jól rémlik, időnként fel kell szólítsák a júzert, hogy ne évüljön el a tartozás.

VinszentVega 2013.02.08. 21:03:12

@00000000-0000-0000-0000-000000000001:
Pontosan erről van szó. Nem kell tenni semmit. Ha akarnak valamit, akkor a bíróság be kell mutatniuk az iratokat. Ennyi.

Ugyandehogy (törölt) 2013.02.09. 15:33:57

ezt csak most olvasom, nagyon komoly:)

galicius 2013.02.09. 18:09:02

Irjál a Beckgyurinak.Ad majd ingyen jegyet vizilabda meccsre.Occoér. :)

Taxomükke (UK) 2013.02.11. 00:13:34

En az ilyen szamlakkal szoktam begyujtani.

helianthus 2013.02.11. 08:25:06

@braue: én meg egyszerűen nem emlékszem, tegeztek-e már, mivel én is vodás vagyok, bár két telefonvásárlást leszámítva nem voltam még ügyfélszolin náluk. És nem vitatom el tőled a jogot ehhez->"Egyszerűen nem is indítok olyan helyen semmi tranzakciót, ahol a minimális udvariasság szabályaira is tesznek", sőt már én is fordultam ki butikból vásárlás nélkül, de azért mert beléptem az üres boltba, köszöntem, és a két eladó női hölgyemény (olyan plázacicaszerűek) annyit nem válaszoltak vissza, hogy fapapucs.

Kipper 2013.02.11. 11:45:02

Nemreg beszelnem kellett a Voda ugyfelszolgalataval, nagyon udvariasak voltak es fel sem merult a tegezodes. Ugyanakkor az automata menu egyik pontja tegezett, a masik magazott.

bregana 2013.03.22. 20:38:45

Mi ugyan evvel a problémával küzdünk. Biztonsági kód az isten, a kód neve Vanda. A kód nélkül nem fogsz tudni panaszt tenni, mert e nélkül nem tudják mihez rögzíteni a panaszt. Én oda ragasztom, ahova gondolom. Az ÁSZF-je a vodafone-nak hibás, nem teszi lehetővé, hogy aki még nem előfizető, de panasza van, vagy aki már nem előfizető, de panasza van bármilyen vizsgálatot kérjen, panaszt tegyen. Jeleztem már a Fogyasztóvédelemnek is, a nemzeti média hatóságnak is, de sajnos ott is olyan emberek ülnek, akik nem képesek felügyeletet ellátni. Akkor meg minek is vannak? A teljesíthetetlen feltételek hibásak, amiket kezelnie kellene a Vodafone-nak. Csak ha nincs látszólag panasz, mert nincs mihez rögzítve, akkor nem látszódik a hiba. A mai napon a Vodafone vezető lakcímére küldtem a felszólítást és panaszt, hátha így lesz mihez rögzítenie. A szobájában biztosan jól fog mutatni. Javasolnám a felügyeleti szervnek, hogy függessze fel a tevékenységét a cégnek addig, amíg nem végzi el a szükségem javításokat az informatikai rendszerében és az ÁSZF-jében. És nem mellesleg érdemes lenne megnézni, hogy amit a cég számlázott, az milyen adatokat tartalmaz, mert nálunk is az évi 14% helyett a 0,-Ft tőke tartozásra 4 napra 331,-Ft-ot számolt fel. Ami közel 210000ft tőke tartozást feltételez. De ha kamatra akarom átszámolni, akkor ez évi 435%-os kamat. Egyébként visszanézve a Vodafone számláit, ekkora káoszt még nem láttam egy szolgáltatónál sem. Minden elkészített havi számlát külön vezetnek és tartanak nyilván. A beérkező befizetést pénzfeldobás módszerével könyvelik el valamelyik számlára. Az üzletben befizető ügyfelek sosem tudják, hogy mennyi az aktuális egyenlegük, ezért sosem tudnak naprakészen befizetést teljesíteni. Az ilyen befizetést pedig nem tudni, hogy hogyan és hova könyvelik le. Én azt várom mikor kerül az ügyünk a bíróságra, ha nem hajlandó a cég kártérítést fizetni, mert a biztonsági kód nélkül ők nemfognak tudni bizonyítani. Én felszámoltatnám ezt a céget, remélem lesz rá lehetőségem. Már annyira a bönyömben vannak, hogy semmit sem lehet intézkedni náluk, csak fizetni. Minden cégnek kell lennie panaszkezelési szabályzatának, Hát én megnézném, hogy ebben mi van benne. A céghonlapján található számlamagyarázó rész is inkább csak félre magyarázó. Ha valaki nem fizette be a számláját, vagy késve fizette be, és e miatt felszámított kamattal nem fizette ki teljesen a számlát, akkor a következő hónapban egy 0,-Ft-os számlát fog kapni a fogyasztó, mintha minden rendben lenne, de az apró betűs részben tartozás van, amihez csekket nem adnak. Most vagyunk a békéltető tárgyalásnál, de a PSZÁF-nál is bemószeroltam őket, és a NAV-nál is. Kíváncsi lennék melyik tv társaság lenne foglalkozni az üggyel, mert a legtöbb vodafone érdekeltségű. az RTL nem reagál, a HÍR TV sem. Amíg egy forint tartozás áll fenn, addig fogom az asztalt verni, ha kell ülősztrájkot fogok hírdetni.

bregana 2013.03.22. 20:39:49

Elfelejtettem, hogy 20 percet kellett várnom ügyintézőre, vezetőt pedig nem voltak hajlandóak kapcsolni.

bregana 2013.03.23. 17:59:54

Én azt szeretném tudni, hogy a felügyeleti szervek, mint fogyasztóvédelem, vagy nemzeti média és hírközlési hatóság, hogyan tud ezekben az ügyekben elfogulatlanul vizsgálódni. Hiszen ők is szerződésben állnak valamelyik telefontársasággal.
süti beállítások módosítása