Naiv ügyfél 4 éve nem létező telefonszámával, számlaazonosítójával és biztonsági kódjával tudná csak kideríteni, miért küldött neki tavaly decemberről számlát a Vodafone:
Érdekes dolog történt velem, kicsit sem hála a Vodafone-nak. Januárban kaptam tőlük egy számlát 2012. decemberéről. Ezzel mindössze egyetlen problémám van. Körübelül négy éve nem vagyok a Vodafone ügyfele. Valamiért mégis számlázgat nekem. Vettem a fáradtságot és bementem a Vodafone ügyfélszolgálatára, ahol fél óra várakozás után közölte az ügyintéző számomra sértő modorban (már csak a sziázás és tegezés miatt is), hogy ő ebben nem tud segíteni, hívjam fel Vodafone-os számról a 1750-et. Miután ott is közöltem, hogy nincs ilyen mobilom, itthon előkerestem a neten az e-mail címüket. Ami egy ekkora cég weboldalán sehol sem szerepel.
Alább a levelem:
Mai napon kaptam egy számlát az alábbi számlaszámmal: 0515612762, 2013. 01. 06-i számlazárási nappal. Miután a helyi Vodafone kirendeltségen nem tudták megmondani, hogy mi ez és miért kaptam, csak hogy hívjak fel egy 1750-es telefonszámot Vodafone-os készülékről, ami nekem nincs, így kérem e-mailben értesítsenek, hogy a számlát mégis miről és miért kaptam, holott a Vodafone-nal több, mint 4 éve nem állok szerződésben. X.Y.
A válasz rá ez volt:Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat! Mindenekelőtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenség miatt szíves elnézését kérjük! Szeretnénk tájékoztatni arról, hogy előfizetésével kapcsolatos számlainformációval szolgálni kizárólag az érintett telefonszámmal, vagy számlafizető azonosítóval, és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kóddal történő beazonosítást követően tudunk.
Az ügyfélbiztonsági kód egy négy-, öt-, vagy hatjegyű szám, amelyet az előfizetői szerződés megkötésekor adott meg, és a szerződésen az előfizetői adatoknál tüntettük fel. Amennyiben a szerződés nem áll rendelkezésére, vagy a kódot időközben megváltoztatta, képviseleteinken van lehetősége információt kérni, ahol munkatársaink a szerződéskötéskor bemutatott személyazonosításra alkalmas okmány - személyi igazolvány, jogosítvány vagy útlevél - és lakcímkártya alapján azonosítani tudják az előfizetés tulajdonosát, aki új ügyfélbiztonsági kódot adhat meg.
Ahhoz, hogy előfizetésével kapcsolatban konkrét információt adhassunk, kérjük, jelen elektronikus levelünk hivatkozási számának feltüntetésével szíveskedjen megadni az érintett hívószámot, vagy számlafizető azonosítót, és a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kódot!
Írásos visszajelzését az alábbi elérhetőségeinkre várjuk:
• a 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6. levelezési címünkre,
• az ugyfelszolgalat.hu@vodafone.com elektronikus levelezési címünkre,
• a +3612884270-es faxszámunkra.A gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében javasoljuk a Vodafone hálózatából belföldről, díjmentesen hívható 1270-es telefonszámon, vagy a más hálózatból normál díjas +3612881270-es hívószámon elérhető ügyfélszolgálatunkat. Munkatársaink hétfőtől vasárnapig a nap 24 órájában készséggel fogadják ügyfeleink hívását.
Szíves megértését és együttműködését köszönjük!
Bízunk abban, hogy mihamarabb segítségére lehetünk!
Tisztelettel:
Vodafone Magyarország zrt.
levelezési csoport
Elolvasva a levelet nem tudtam, hogy sírjak, vagy nevessek. Ahhoz, hogy e-mailben választ kapjak, olyan adatokra van szükség, amiket nem tudok, ezek hiányában meg beküldenek az ügyfélszolgálatra, ahol már jártam és nyíltan kijelentette az ügyintéző, hogy ebben ő nem tud segíteni.
Nem csodálom, hogy egyes cégek agyatlan droidokat alkalmaznak, bizonyosan olcsóbb a képzett munkaerőnél, de hogy jön valaki ahhoz, hogy ennyi év után számlákat küldözgessen, utána meg elláljon az információadástól, hogy miért küldte. (u.i.: a megadott számon ugyanezekkel a már rég nem létező információkkal lehet érdeklődni.
Az utolsó 100 komment: