Monya megunta, hogy a Nokia szervize nem hajlandó cserélni 500-as telefonját, pedig folyamatosan ugyanaz a hiba jelentkezik rajta. Kérdés, hogy egyáltalán hozzányúlnak-e vagy csak kap egy új iktatószámot? A Vodafone azért nem cseréli, mert nem bírálhatják felül a szerviz véleményét. Naiv ügyfél elmondása alapján eddig egy év alatt durván 3 hónapot volt szervizben a telefon, ami 75%-os rendelkezésre állást takar. ÁSZF-ben 99,25%-ot ígérnek, persze ez nem vonatkozik a forgalmazott készülékekre. Miért is?
2012 áprilisában vettem egy Nokia 500-as szuper okos telcsit a Vodafonetól 2 éves előfizetéssel. Napokig szuperül működött, mígnem egy szörnyű nap hajnalán beütött a gebasz. A kijelzőn megjelentek mindenféle csíkok, amik lehetetlenné tették a használatát. Gondoltam megoldódik egy ki-be kapcsolással, de nem csak okos, de gondolatolvasó is a telefon, mert elvégezte önmagától ezt a műveletet. Mivel ismétlődő problémával álltam szembe, így kénytelen voltam becsoszogni a Vodafone üzletébe, hogy mondjanak nekem erre valami okosat, de ők csak elküldték a szervizbe, ahonnan 2 hét múlva ismét hibásan érkezett hozzám vissza a kütyü, de ez csak 2 hét múlva derült ki, mikor ismételten jelentkezett rajta a kórság.
Ekkor már kezdtem azt hinni, hogy bennem van a hiba, de a hiba a készülékben volt, nem az én fogyatékosságom okozta a zavart (biztos nagyon érdesek az ujjaim, emiatt zavarodik össze a kijelző.., de nem, lágyak és nőiesek az ujjaim). Ismét visszavittem a Vodafone szaküzletbe a telefonom, és ismételten 2 hétig javítás alatt volt. A nyakamon van egy használhatatlan telefon, amire fizetem az előfizetést és a csodadolgokat,amiket persze nem tudok használni,mert a készülékem folyamatosan szervízelésre szorul.
Két hét után visszakaptam a telefonom azzal a reménnyel, hogy most már majd tudok rajta telefonálni is és nem csak a zsebembe kushad…. De…..kb 2 hét múlva ismét jelentkezett ugyanaz a hiba, mint legelőször….. Bevallom rettentően felháborító, hogy senki nem csinált semmit ezzel a trágyával!
A Vodafone nem tesz semmit, csak javításra küldi a telefont, a Nokia pedig nem hajlandó kiállítani semmilyen féle cserebizonylatot….. Csak a törvényre tudnak mindig hivatkozni… Egy év eltelt és még mindig küzdök ezzel a trágya okosnak nevezett valamivel….
Most eljutottam addig a pontig, hogy már nem a Vodafone-nal vitázom, kínlódom, hanem a Nokia céggel, hogy ugyan már a hatodik szervízelés után cseréljék már ki ezt a sz@rt! Jelenleg is szervizben van, mivel ugyanazok a hibák jelentkeznek mindig, de mivel 2008-as Eu-s törvény szerint nem a garanciális szervizelés mennyisége függ a cserétől, így senki nem csinál semmit, csak ide-oda küldözgetnek, mint valami fogyatékost…..
Az előfizetésemet pedig fizetnem kell, akár tudom használni a telefont, akár nem…. Szóval nem elég, hogy felőrli az idegeimet a sok utána járás, de még benzinpénzbe is kerül, hogy nekem legyen már jó….. Egy a lényeg: NE VEGYETEK NOKIA KÉSZÜLÉKEKET, ÉS FŐLEG NE A VODAFONETÓL, mert ez a hozzáállás ellehetetleníti az okosnak nevezett telefonok fogalmát……… És nem tudok csinálni semmit…..
Egyszerűen felháborító, hogy ezt meg tudják csinálni az egyszerű és naiv emberekkel!
Az utolsó 100 komment: