Tékozló Homár

A hatodszorra sem cserélt Nokia

2013.04.15. 12:43 | jackyll | 130 komment

Monya megunta, hogy a Nokia szervize nem hajlandó cserélni 500-as telefonját, pedig folyamatosan ugyanaz a hiba jelentkezik rajta. Kérdés, hogy egyáltalán hozzányúlnak-e vagy csak kap egy új iktatószámot? A Vodafone azért nem cseréli, mert nem bírálhatják felül a szerviz véleményét. Naiv ügyfél elmondása alapján eddig egy év alatt durván 3 hónapot volt szervizben a telefon, ami 75%-os rendelkezésre állást takar. ÁSZF-ben 99,25%-ot ígérnek, persze ez nem vonatkozik a forgalmazott készülékekre. Miért is?

2012 áprilisában vettem egy Nokia 500-as szuper okos telcsit a Vodafonetól 2 éves előfizetéssel. Napokig szuperül működött, mígnem egy szörnyű nap hajnalán beütött a gebasz. A kijelzőn megjelentek mindenféle csíkok, amik lehetetlenné tették a használatát. Gondoltam megoldódik egy ki-be kapcsolással, de nem csak okos, de gondolatolvasó is a telefon, mert elvégezte önmagától ezt a műveletet. Mivel ismétlődő problémával álltam szembe, így kénytelen voltam becsoszogni a Vodafone üzletébe, hogy mondjanak nekem erre valami okosat, de ők csak elküldték a szervizbe, ahonnan 2 hét múlva ismét hibásan érkezett hozzám vissza a kütyü, de ez csak 2 hét múlva derült ki, mikor ismételten jelentkezett rajta a kórság.

Ekkor már kezdtem azt hinni, hogy bennem van a hiba, de a hiba a készülékben volt, nem az én fogyatékosságom okozta a zavart (biztos nagyon érdesek az ujjaim, emiatt zavarodik össze a kijelző.., de nem, lágyak és nőiesek az ujjaim). Ismét visszavittem a Vodafone szaküzletbe a telefonom, és ismételten 2  hétig  javítás alatt volt. A nyakamon van egy használhatatlan telefon, amire  fizetem az előfizetést és a csodadolgokat,amiket persze nem tudok használni,mert a készülékem folyamatosan szervízelésre szorul.

Két hét után visszakaptam a telefonom azzal a reménnyel, hogy most már majd tudok rajta telefonálni is és nem csak a zsebembe kushad….   De…..kb 2  hét múlva ismét jelentkezett ugyanaz a hiba, mint legelőször….. Bevallom rettentően felháborító, hogy senki nem csinált semmit ezzel a trágyával!

A Vodafone nem tesz semmit, csak javításra küldi a telefont, a Nokia pedig nem hajlandó kiállítani semmilyen  féle cserebizonylatot….. Csak a törvényre tudnak mindig hivatkozni… Egy év eltelt és még mindig küzdök ezzel a trágya okosnak nevezett valamivel….

Most eljutottam addig a pontig, hogy már nem a Vodafone-nal vitázom, kínlódom, hanem a Nokia céggel, hogy ugyan már a hatodik szervízelés után cseréljék már ki ezt a sz@rt! Jelenleg is szervizben van, mivel ugyanazok a hibák jelentkeznek mindig, de mivel 2008-as Eu-s törvény szerint nem a garanciális szervizelés mennyisége függ a cserétől, így senki nem csinál semmit, csak ide-oda küldözgetnek, mint valami fogyatékost…..

Az előfizetésemet pedig fizetnem kell, akár tudom használni a telefont, akár nem…. Szóval nem elég, hogy felőrli az idegeimet a sok utána járás, de még benzinpénzbe is kerül, hogy nekem legyen már jó….. Egy a lényeg: NE VEGYETEK NOKIA KÉSZÜLÉKEKET, ÉS FŐLEG NE A VODAFONETÓL, mert ez a hozzáállás ellehetetleníti az okosnak nevezett telefonok fogalmát……… És nem tudok csinálni semmit…..

Egyszerűen felháborító, hogy ezt meg  tudják csinálni az egyszerű és naiv emberekkel!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2013.04.15. 16:13:09

@Hegyirablo: Semmi. Biztos úgy gondolta, hogyha velük fenyegetőzik, akkor röhögnek egy jót és hálából, hogy megnevettette őket, kicserélik a telefont. Másra nem tudok gondolni.

Kupon Károly 2013.04.15. 18:02:22

Nokia + Vodafone = a posztoló mazochista?

esef 2013.04.15. 19:55:44

nejem telefonját is azután volt képes megjavítani a Nokia, hogy megjelent anno a homárposzt. szóval a buli csak most indul :)

asdf 2013.04.15. 21:12:55

A nokia szervizzel kibaszottfolosleges vitatkozni, mert nem veluk allsz jogi kapcsolatban. A telefont a vodafone-tol vetted, igy ok a jotallasra kotelezettek, nekik kell mukodokepes telefont prezentalniuk.
En egy tertivevenyes levelben kozolnem a vodafone-nal, hogy mivel hat alkalom sem volt elegendo a keszulek mukodokepesse tetelere, valamint mivel ez nekem rendkivuli kenyelmetlenseget okoz (tizenketszeri szervizpontra menes, valamint becslesre minima masfel honap telefonhiany), ezennel elallok a szerzodestol (csak a telefon adasvetelitol, a hang elofizetoi szerzodes termeszetesen marad), sziveskedjenek a vasarlas elotti allapotot visszaallitani (telefon vasarlasi erteke neked vissza, valamint kedvezmenyes keszulekvasarlasi jogosultsag visszaallitasa), aztan ha kocsogok, akkor viszont birosag lesz belole.
Mivel aprilisban vetted, ezt meg most gyorsan izibe', mert a Nokia telefon 2 ev garija, az valojaban 1+1, ha jol remlik, ha nem vartal volna eddig, meg belefert volna egy bekelteto testuletes kor.

kiskár 2013.04.15. 22:23:48

Asszonynak vettem egy nokia készüléket és azon a szeméttelepen is kezdődött a szopóhadjárat, de!
kivettem belőle a sim kártyát óvatosan letettem egy szép sík felületre elmentem egy 5 kg-os kalapácsért és 1 határozott ütéssel megoldottam a garanciális kérdést...
Örömmel töltött el ahogy szétfröccsent!!!
Kedves posztoló, jobban jársz hidd el nekem. Na meg gyönyörről / örömről ne feledkezzünk meg, amikor egy ilyen ipari hulladék megfelelő szépészeti beavatkozása megtörténik. :)

whale 2013.04.15. 23:22:29

@asdf: Monnyuk velem a T-fos játszotta ugyanezt Galaxy S-sel. A harmadik kör végén ott tartottunk, hogy BESZÁMÍTJÁK A FÉL ÉVES GARANCIÁLIS TELÓ és VÁSÁROLJAK MÁSIKAT. CSúnyán arcon röhögtem őket, elmentem a Samuhoz, megkérdeztem, hogy érdekli-e őket, hogy nem Samus, hanem T-s a gari, azt mondták, hogy mindegy a TELÓ-a TERMÉK- Samu, szóval vigyem be. Úgy is lett, ELSŐRE alaplapcsere, azóta HIBÁTLAN.
Szerintem a T baszott bármit is csinálni vele, fiókban parkoltatták és engem szopattak.SZóval a T-től SOHA, SEMMIT!

◄ViZion 2013.04.16. 07:03:56

Hehe... üdv a klubban!
Nekem kiemelt ügyfélként a 3 napon belül (gyakorlatilag első bekapcsoláskor) beszart telót nem cserélték, szervizelték.

Nokiának vége, csak úgy tud versenyezni, hogy feladta a minőséget. Sajna ma már a kínai gagyik szintjét sem éri el.
Soha-soha töbet nem lesz nokiám.

Fentiekhez annyit, h van egy 8850 vagy ilyesmi, akku szar, de amúgy tökéletes, KICSI! nem fél mázsa és fénykorában azt sem tudtam mikor kell tölteni, olyan sokat kibírt.

dhrbikes 2013.04.16. 07:16:27

Vodánál egyszerű a megoldás, készülékbiztosítást kötsz az üzletben, a teljeskörűt és másnap földhöz vágod a telefont azt mondod leesett az emeletről és vehetsz egy újat a listaár 10%-ért. Tudom, nem ingyenes, de jobban megéri mint mérgelődni.

panic_button 2013.04.16. 07:53:08

Egyszerū a megoldás, nem kell nokiát venni, jó a vonalas telefon!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.04.16. 08:32:41

@asdf: Nézz végig a hozzászólásokon. Hány sötét paraszt szólt hozzá, míg végre megérkeztél a helyes megfejtéssel? :)

Ezért van az, hogy megcsinálják ezt velünk, mert a sok retard képtelen rászánni fél órát, hogy utánaolvasson, ehelyett autókáznak, hordják ide-oda a hibás dolgaikat, meg puffognak.

Neocon 2013.04.16. 10:35:34

Aki a telcsi/telo szavakat hasznalja sikeres ember nem lehet.

szekőcei 2013.04.16. 12:12:28

@Neocon: és ez látszik is a poszteren.. ;)

picimonya 2013.04.16. 12:42:43

@Manyecska: Szia:-)
Az a baj,hogy de,csak nem megyek vele semmire....még most is szervízben van,azóta is....de már többet nem szenvedek vel az tuti:-)

picimonya 2013.04.16. 12:43:47

@zsiráfffff: legközelebb majd a kalapács ujjaimmal fogom kézbe venni:-)

picimonya 2013.04.16. 12:45:12

@atörökk: Szia!Ezel szerint nagyon is köze van hozzá,mert a Voda addig nem cserél,amíg a Nokia javítjatónak véli a telefont....

picimonya 2013.04.16. 12:46:39

@vénszivar: Kedves,hogy Monya néven pasinak találsz:-)bár elég mély hangom van,de azért ne essünk túlzásba:-)Nőstény vagyok:-)

picimonya 2013.04.16. 12:48:30

@Hegyirablo: Nem kedvees Hegyirabló,nem buzi:-)miért,csak nem érdeklődést mutatsz?

picimonya 2013.04.16. 12:50:16

@esef: remélem,mert ez így nem jó és egyre több lesz a negatív megjegyzés bármelyik oldalon....

picimonya 2013.04.16. 12:53:47

@asdf: Köszi szépen az infókat,de...
ezeket már végigjártam,és a voda abban az esetben szűnteti meg azonnak az előfizetési szerződésem,amennyiben kifizetem a kb. 80 ezer ft-os kötbért...
mivel ők nem hibáztak semmiben és jogszerűen járrtak el minden esetben...támasztotta alá a Fogyvéd...
Ezek után nemn maradt más,mint a Nokia...

picimonya 2013.04.16. 12:55:46

@kiskár: Hidde l@picimonya: szia:-)
minden nap ezen töprengek,hidd el:-)
egyszer csak kijön a szervízből:-P
és én is megkönnnyebbülök,ha széttörhetem végre:-P

picimonya 2013.04.16. 12:57:55

@whale: nekem már alaplap csere nem tudom hányszor volt...elméletileg kaptam egy új imei számot is,meg csillió szoftverfrissítést és kijelző panel cserét....
szerinted ért vaéamit???szart se...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 12:59:03

@picimonya: nahát, milyen lelkiismeretes posztoló, itten válaszol is mindenkinek :D

picimonya 2013.04.16. 12:59:04

@Neocon: ha te mondod,neked biztos igazad van:-)
de örülök,hogy legalább volt észrevételed:-)Szép napot!!

picimonya 2013.04.16. 13:02:08

@szekőcei: nem is tudtam,hogy csak sikeres emberek vásárolhatnak telcsit/telót???
nahát??milyen világot élünk??:-)

picimonya 2013.04.16. 13:03:49

@ColT: a fogyvéd csak abban az esetben cserél,hohyga vmilyen adminisztrációs hiba történik...nem adnak garis papírt meg mittomén...
szóval ezzel már sokszor próbálkoztam,de sikertelen

picimonya 2013.04.16. 13:05:02

@◄ViZion: nekem is van még egy másik nokiá, egy 6260as,az már szinte mauzóleumnak számít,de legalább működik...

picimonya 2013.04.16. 13:12:16

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos: Szia Kisiparos:-)
Tisztában vagyok a jogaimmal,de sztem te is legyél tisztában vele:-)
2008-as EUS törvény szerint NEM a javítás mennyiségétől függ a készülék cseréje.....és akkor megérkeztünk a problémámhoz:-)
remélem így már érted..

picimonya 2013.04.16. 13:20:18

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:
sajnos én is autókáztam ide-ode meg nem kevés időmbe is telt,de vmi következménye csak lesz....

230e 2013.04.16. 13:53:54

@picimonya: Bocsánat, de miért keveredik ide bármilyen EU-s rendelkezés (amiről csak annyit írtál hogy 2008-as EU törvény).
Fogyasztóvédelmi ügyekben a Fogyasztóvédelmi tv, a Ptk., illetve tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó Korm. rendelet vonatkozik.
A telefon hibás, és a Ptk. ide vonatkozó szakaszai alapján kellene eljárni.
Amennyiben ők a felmondás miatt kötbéren szívóznak, nem kell kifizetni. Követelni fogják, és esetleg peresíteni, akkor a perben kell ezt a problémát előadni.
Valaki írta a tértivevényes levelet, az a metódus is megoldás.
Az ÁSZF-jük alapján törekednek a 15 napon belüli javításra, és a készülék jótállási feltételeire utalnak.
Az online shop jótállási/szavatossági feltételei alapján:
"Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően az ÁSZF, a mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak"

Hegyirablo 2013.04.16. 14:16:59

@picimonya: Nem, kedves picimonya, nem figyeltél jól! Az alattam lévő kommentre hitted azt, hogy én írtam. Kellemetlen, mármint neked, hogy ennyire sötét vagy.

Egyébként ha te vagy a posztoló, pont azért jelentkeztem be, hogy segítsek neked, de az "Amilyen az adjonisten..." elvet követve ezek után szó sem lehet róla.

Esetleg egy "elnézést" elfogadok, amiért alaptalanul találtál meg.

Hegyirablo 2013.04.16. 14:20:19

@zsiráfffff: Válaszol, csak nem annak, akinek kellene. Engem például az alattam lévő kommentelővel kevert össze a szerencsétlen.

picimonya 2013.04.16. 14:21:38

@Hegyirablo: Kedves Hegyirablo!Ne haragudj,ha ugy tunt betalaltalak,nem allt szandekomban,lehet elneztem egy kommentel..orommel vennem a segitseged,meg persze barkiet:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 14:22:15

@Hegyirablo: előfordul az a legjobb családban is :) béke porainkra.

picimonya 2013.04.16. 14:23:05

igyekszem,de telefonrol nehez,mindjart atmegyek gepre:)

Hegyirablo 2013.04.16. 14:25:51

@picimonya: Nem lehet, hanem biztos. Teljesen egyértelmű, hogy elnézted, mert amire nekem reagáltál, azt valójában atörökk nevű kommentelő írta.

Világosan látszik, hogy elnézted, bár leírod, hogy ne haragudjak, azért még is úgy fogalmazol "lehet elneztem". Ennyire nehéz beismerni a tévedésedet?

hegyirablo@freemail.hu, ott megírom, hogy mit kell tenned.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.16. 14:26:42

@picimonya: "egy 6260as,az már szinte mauzóleumnak számít"

:))

Talán múzeumnak? Antikvitásnak? Antikváriumnak? Akváriumnak?

Atörökk 2013.04.16. 14:27:39

@atpijkamo:
Ez majdnem olyan jó, mintha igi mondta volna :D

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2013.04.16. 14:29:14

@picimonya: Nem az az érdekes, hogy hányszor próbálkoztak a javítással, hanem hogy a fogyasztó döntheti el, javítást vagy cserét igényel.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.16. 14:29:32

@Egyéves Önkéntes: :)) Azleszaz! Péksüteményre nem gondoltam.

Matukenyér.
Matukifli.
Matuzsemle.

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 14:30:14

@atörökk: Azért szerintem ez olyan messze van igitől, mint jugó matuzsálemtől!

picimonya 2013.04.16. 14:32:02

bocsánat,ha vkit összekevertem vkivel:-)

Szóval,felhívtam a fogyvédet és ők először azt mondták,miután elmondtam az esetem,hogy nem tudom hány pontban sértett szabályt a voda.Aztán írtunk egy levelet,melyben eljárást indítottunk a voda elle,hogy nem cserélnek ennyi szervízelés után.
Majd.. a fogyvédtől jött egy papír,hogy a 2008-as Eus nemtom melyik törvénye szerint nem cserélnek a 3.szervízelés után sem...
A vodának írtam egy levelet,melyben az azonnali szerződésfelbontást kértem,mert nem fizetek egy olyan telefon után,amit nem tudok használni..
A figyvéd válaszolt,hogy a voda teljesen jogszerűen járt el az ügyemben,ezért nem indul eljárás elleneük,(pedig rengeteg van)
szóval csak akkkor szűntetik meg a szerződésem,ha kifizetem a kötbért.
Azt pedig nem fogom...
Aztán felhívtam újra a fogyvédet éa ott már egy pasival beszéltem,aki tök mást mondott,mint a csaj legelőször.és akkor a pasi mondta,hogy nem tudnak ebben az ügyben segíteni.
és azóta szervízbe járkálok majdnem minden 2.héten

picimonya 2013.04.16. 14:33:10

@Hegyirablo: újraolvastam és tényleg vakegér voltam:-)
bocsi mégegyszer:-)

picimonya 2013.04.16. 14:35:57

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos:
már egy csomószor jeleztem,hogy cserét szeretnék....:-(

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2013.04.16. 14:38:11

@picimonya: És nem vették figyelembe? Goto Békéltető Tesület, mert az ingyen van, az ügyvéd nincs (kivéve, ha lenne jogvédelmi biztosításod).

picimonya 2013.04.16. 14:41:47

@Hegyirablo:
írtam neked az email címedre.

picimonya 2013.04.16. 14:44:27

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos:
nem sajnos,ezért mondta az egyik ismerősöm,hogy írjak ide,mert ez a legismertebb blog.
a békéltetőt még nem jártuk meg,de a fogyvéd adott egy másik opciót is:Médiahatóság,csak azt ezután akartam felkeresni...

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2013.04.16. 14:45:36

@picimonya: Médiahatóság? Nekik ehhez nincs közük, csak ha a mobilszolgáltatással lenne gondod.

Hegyirablo 2013.04.16. 14:50:08

@picimonya: Még nem jött meg. Fogadom, Gmailes vagy.

picimonya 2013.04.16. 14:51:57

@Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos:
a fogyvéd ezt is megadta,de még nem írtam/hívtam őket

Hegyirablo 2013.04.16. 14:55:18

@picimonya: Sajnos Gmail Freemail lassan kommunikálnak egymással.

Hegyirablo 2013.04.16. 14:56:34

@picimonya: hegyirablo@gmail.com is én vagyok.

picimonya 2013.04.16. 15:08:21

Ma kaptam ezt a levelet.Tudnátok segíteni abban,hogy mi a teendő?

Kaptunk egy ilyen megkeresést:

A Nokia kommunikációs ügynökségétől, a Nokia nevében a mai bejegyzéssel (homar.blog.hu/2013/04/15/a_hatodszorra_sem_cserelt_nokia) kapcsolatban arra szeretném megkérni, hogy segítsen az ügyféllel (Monya) való kapcsolatfelvételben. Amennyiben Monya elérhetőségeit nem adhatja meg, kérem, az enyémet az alábbiak szerint továbbítsa neki. (Kérem, Monyán kívül harmadik félnek azokat ne adja ki.)

Segítségét előre is köszönve, üdvözlettel:

TAMÁS Ildikó

Consultant

Open Communications Kft.

Atörökk 2013.04.16. 15:15:18

@picimonya:
Kérdezd meg, mit szeretnének, illetve mondd meg nekik, hogy innentől a teljes akár velük, akár közvetlen a Nokiával folytatott levelezést nyilvánosságra fogod hozni.

picimonya 2013.04.16. 15:33:11

egyébként jár(t) valaki hasonló cipőben?

picimonya 2013.04.16. 15:34:17

@atörökk:
okés, köszönöm attörök:-)

de ez már félig meddig nyilvános:-)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.04.16. 16:16:58

A fogyasztóvédelem láthatóan szart sem fejlődött az utóbbi 10 évben. Semmire sem jók, csak egy nyomorult switch-ként üzemelnek az ügyfél és a bepanaszolt között. Az ügyfél ír egy levelet, hogy xy cég köcsög, azt továbbítják, xy cég megírja, hogy ügyfélnek lófasz a seggébe, ezt pedig az ügyfélnek továbbítják.

Ennyit ér az egész hivatal.

De ilyen a(z) NMHH, a PSzÁF, meg még ki tudja hány semmirekellő társaság.

picimonya 2013.04.16. 16:20:58

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:
igazad van,és az ő fontos ügyfelük,akikből élnek,az meg kapja be...

picimonya 2013.04.16. 16:21:55

@atörökk: Rontsak rájuk,hogy nyilvánosságra hozom ezt az egészet?Nem biztos,hogy jó megoldás...

Atörökk 2013.04.16. 16:24:00

@picimonya:
Ha nem írod meg ezt az egészet ide, gondolod, megkeresett volna a Nokia kommunikációs ügynöksége?

Jegkoko 2013.04.16. 16:30:30

Érdekes de a hibás kijelzőjü N8 mat 2 óra alatt kicserélte a nokia szerviz.

picimonya 2013.04.16. 16:36:22

@Jegkoko: úgy látszik csak a mínőségi készülékekkel foglalkoznak....

szekőcei 2013.04.17. 10:39:48

@picimonya: pont fordítva! Csak sikertelen emberek vásárolnak telót/telcsit.

A sikeresek telefont, okostelefont, smartphone-t.

Jegkoko 2013.04.17. 10:57:25

@picimonya: Nem hiném, mivel amelyik telefonhoz való kijelző van nekik raktáron,azt azonnal meg tudják csinálni.De szerintem ha épp nincs akkor is pár nap alatt megérkezik.Csak a lúzer ember viszi be a szolgáltatókhoz a telefont.

picimonya 2013.04.17. 12:00:24

@Jegkoko: minden lehetoseget vegig kell jarni mire ratalalsz a jora..ezt megszivtam es levontam a tanulsagot ebbol az esetbol..

picimonya 2013.04.17. 12:01:31

@Jegkoko: minden lehetoseget vegig kell jarni mire ratalalsz a jora..ezt megszivtam es levontam a tanulsagot ebbol az esetbol..@szekőcei: @picimonya:

picimonya 2013.04.17. 12:04:20

@szekőcei: akkor te minden bizonnyal sikeres vagy es okostelefonod van....gratulalok!De ha,tanacsot nem tudsz adni,akkor inkabb okoskodj....

Neocon 2013.04.17. 18:13:35

@picimonya: te is regen jarhattal errefele, mar reg nem errol szolnak a kommentek. Egyebkent meg telcsizni tizenevesek szoktak, legkesobb pubertas utan leszokik rola az ember. Ezert fura.

picimonya 2013.04.17. 18:26:09

@Neocon: eltalaltad! eppen most pubertalok:)
nyeremenyed atveheted...orolok,h mar felnott vagy es van onallo velemenyed.Vigyazz magadra!

whale 2013.04.17. 21:02:35

@picimonya: A NOKIA csinálta, vagy a szolgáltató mondta, hogy megcsinálták? MErt nálam a T-fos simán bekamuzta, még mérési jegyzőkönyvet is mutogattak, hogy már fasza a teló.:))
HA még nem voltál, mindenképpen menj el a NOKIÁHOZ és vezesd elő a sirámodat. Ha kicsit is komolyan veszik a saját cégüket, nem szaroznak egy-nekik-filléres vackon...

whale 2013.04.17. 21:15:23

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓:
Jóbarát, én nem levelezgetni akarok egyik fasszopóval sem, mert attól nem fogok tudni telefonálni, érc?
Én inkább ezt a feljelentgetős/perseskedős káeurópai házmestertempót tartom ultragáznak...
És nagyon szívesen rászántam AZT a félórát, amíg felhívtam a Samut és elvittem hozzájuk a TELÓT/TELCSIT, mert ők aztán igazán AJRÓPAI módon kezelték a problémát és még csak levelezgetni sem kellett velük. Faszom ebbe a házmesterországba...

picimonya 2013.04.17. 21:38:00

@whale: ma volt hatodszorra javitva,ebbol 3szor mar a NOKIA javitotta.Ma hoztam el toluk,es masodszorra is kaptam egy uj IMEI szamot,mert mar egyszer azt is csereltek rajta.Megmondtam a NOKIAnak es a Vodanak is,h mar elfogyott minden turelmem es,ha 1heten belul nem csinalnak semmit,akkor nyilvanossagra hozok mindent.

picimonya 2013.04.17. 21:39:51

hazmesterorszag..ez jo:D

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.04.17. 21:59:11

@whale: Kedves Távoli Ismerősöm!

Én is rühellek levelezni ám. Én is jobban szeretnék látni egy normálisan működő országot. De sajnos csak ez jutott. A Samut nem ismerem, de mivel nem vagyok vele szerződéses viszonyban, nem is kötelezettje a jótállásnak. Inkább azt kéne már megszokni, hogy az végezze el a munkát, akinek a dolga volna. És amíg ebben az országban megéri az ügyféllel kibaszni, mert nem csap oda senki, addig sajnos marad a tértivevényes levél és bíróság, ha arra sem reagálnak.

Attól lesz ez házmestertempó, mert egy leírt, kihirdetett törvényt valaki be akar tartatni az "üzleti partnerével", aki nem hajlandó magától erre? Attól házmestertempó, mert egy harmadik felet vesz rá igénybe az ember, amit elvileg erre hoztak létre?

Szerintem inkább mától ne legyünk barátok, jó?

szekőcei 2013.04.18. 09:27:49

@picimonya: kedves szavaid csukamájolajszerűen simogatják lelkemet!

Igen, okostelefonom van. Aka. Smartphone. Sikeres nem vagyok, ez tény - de sikeresebb vagyok, mint mikor nokiám volt. :)

És ahogy Neocon mondá vala: "telcsizni" a tinik szoktak. Aki a "telcsi" szót használja (nem idézetként, mint én most) azt sajnálom, de nem lehet komolyan venni - én legalábbis nem tudom. Bár ha PÁWA vagy, akkor elfogadott.

szekőcei 2013.04.18. 09:37:05

@picimonya: Ja, és, hogy konstruktív is legyek (hogy örülj):
-folyamatosan baszogatni a vodát FB-on
-vásárlók könyvébe minden egyes szervizlátogatás után beleírni
-ha még van energiád, a voda Mo.-i címére is dobhatsz pár e-mailt
-mindig írasd rá a "cserét kérek"-et a szervizlapra

És eső után köpönyeg:
-szolgáltatói telefont ma már nem éri meg vásárolni, sajnos függetlenül MÉG a "hülye-azért-nem-vagyok"-ban is sokszor olcsóbb!
-és pláne nem symbianos készüléket
-ha mindezeken túl vagy: a nokia név már NAGYON régóta nem garancia a minőségre, nem "A NOKIA" a telefon.

picimonya 2013.04.18. 10:05:32

@szekőcei: azert a te szavaid is hajnali permetkent suhannak at lagyan a testemen:)Koszonom kedves tanacsaid es konstrukcioid.Nem hiszem,h attol fuggne,h ki mennyire komoly,h milyen tipusu keszuleket hasznal..es most csak a TE kedvedert hasznaltam a keszulek szot!De.. Csak,h tisztaban legyel:mar a 3. szerviz ota irom a panaszokat mindenhova,a cserekeszulek szandekaval!Most a 6.szerviz utan mar mi a f@.zt remeljek?!Azert,mert nobol vagyok nem kell alabecsulni..vekony vagyok nem hulye!Es itt jon,amit mondtam,irtam..a siker,muveltseg,diploma etc.,nem attol fugg,h kinek milyen telefonja van es hogy egy nap hanyszor sz@rik..remelem megertesz

szekőcei 2013.04.18. 10:59:59

@picimonya: ó, ha alábecsülnélek, azt megéreznéd! :)

FB-panaszkodás folyamatosan megvolt? Levelet, emailt írtál nekik?Fogyasztóvédelem is megvolt? Panaszkönyvbe beírás is megvolt?

picimonya 2013.04.18. 12:02:01

@szekőcei: igen:)megvolt mar minden..ezert nem ertem ezt a hozzaallasukat..

szekőcei 2013.04.18. 12:07:43

@picimonya: panaszkönyvre 30 napon belül kell válaszolniuk, a levélre úgyszintén.
Válaszoltak? vagy leráztak?

szerviznél kötötted az ebet a karóhoz, hogy CSERÉT kérsz, nem javítást?

Érdemes esetleg egy nokiaboltba bemenni, ahol szerviz is van. Egy próbát megér.

Illetve még érdemes magának a nokiának írni - mind a Nokia HU-na, mind az anyacégnek, leírva minden keserű tapasztalatod. Érdemes esetleg beleírni, hogy te szereted a készüléket de emiatt a hercehurca miatt nagyot csalódtál a cégben, stb.

ODIV 2013.04.18. 14:30:56

@picimonya: Javaslom, hogy írj az egészről egy szép kerek írást, minden részlettel és küldd el a legkülönbözőbb újságoknak, tévéknek. Elég ha egy ráharap, a vodafone marketing majd kapkodja a fejét. Persze a homárnak is van ilyen érdekérvényesítő ereje, de ez sem mindig elég.

picimonya 2013.04.18. 17:47:12

@szekőcei: kaptam levelet a panaszomra,amelyben leraztak..Amiket javasoltal,azokon mar reg tul vagyok..Most varok egy hetet,h reagaljanak vmit es ha nincs megoldas van egy foszerkeszto baratom,aki megirja ezt a nepnek.

picimonya 2013.04.18. 17:48:47

@ODIV: koszonom a jotanacsot,ez lesz a kovetkezo lepes amit tenni fogok.

szekőcei 2013.04.18. 19:33:54

@picimonya: drukkolok. Fogyasztóvédők is leráztak?! :O

picimonya 2013.04.18. 21:02:28

@szekőcei: a Fogyved a legtehetetlenebb mind kozul.Ok voltak az elsok,akik lepattintottak..

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.04.19. 08:42:40

@picimonya: Már megírták a megoldást. Nem vergődni kell, hanem felütni a jogszabályokat, belemásolni egy levélbe a rád vonatkozó részeket, különös tekintettel a jelentős kényelmetlenségre és a szerződéstől való elállásra, valamint a hibás teljesítésre, a visszakövetelt összegre, határidőre, beballagni a vásárlás helyére, odahívni a górét és ráparancsolni, hogy a levél egyik példányát (kettőt viszel) lebélyegezze, céges aláírással ellássa, ráírja, hogy átvette a szerződéskötéskor átvett hóbelebanccal együtt (amit te kaptál tőlük) és aztán ha nem jött a zseton meg, a határidő lejártát követően beballagni a helyi jegyzőhöz és rezzenéstelen arccal fizetési meghagyásos eljárást kezdeményezni.
B megoldás, ha nem hajlandók erre, két tanúval ugyanezt megcsinálni és csak akkor otthagyni az egész kupacot levelestül, a két tanuval meg jegyzőkönyvet aláíratni az eseményről.

Ha ellentmondanak neki, perré alakul, ha nem, akkor végrehajthatóvá válik az összeg (azzal együtt, amit a fmh eljárásra költöttél, mert az is pénzbe kerül, de nem kell félni, megéri a végére :)).

Ennél a résznél már javaslom a fizetési meghagyásra vonatkozó törvényt is elolvasni, de ide nem fogsz jutni.

picimonya 2013.04.19. 17:11:49

nahaat!Cserelnek a Vodaek! Igazabol,csak 1ev telt el..

picimonya 2013.04.22. 15:04:09

kivancsi vagyok,holnap milyen uj keszuleket kapok majd...

tatabike 2013.04.25. 15:19:13

Nekem is nokáj 500-asom van, és vodafonos is, és ráadásul nyeremény készülék volt, és semmi baja már több mint egy éve...:)

picimonya 2013.04.26. 18:18:13

@tatabike: szerencséd van:-)
nekem nem vált be sajna

Aureliano Buendía 2014.08.07. 22:11:27

Jé, itt még volt ékezeted:P
süti beállítások módosítása