Tékozló Homár

A 4 éve büntető adminisztrációs hiba

2013.04.25. 12:19 | jackyll | 61 komment

Naiv ügyfél már a harmadik biztosítóval küzd, hogy ne mondják fel egy 4 évvel ezelőtti incidens miatt a kötelezőjét. Az Allianz Biztosító 2010-ben vele is eljátszotta, hogy később küldte ki az éves csekket, mint ahogy a befizetési határidő lejárt volna, de persze ez csak év végén derült ki. Azóta semmi sincs rendben:

T. KH! 2013.04.19.-én megkaptam díjhátralékról felszólító levelüket. 2011-ben, az allianz biztosítónál történt adminisztrációs hiba miatt (nem dolgozta fel a szerződésem felmondását), az mkb, a 2012-es szerződésem semmisnek tekinti. Az mkb-val kötött szerződésem a netrisk biztosítási alkusz, évfordulóra felmondta. Érdekes, hogy a felmondást elfogadták, pedig ha jól értelmezem, akkor szerintük nem is volt szerződés közöttünk. Értelmi képességeim meghaladja, hogy ha nem volt szerződés közöttünk, akkor mi alapján birtokolja még mindig az mkb, az általam befizetett 2012-es év biztosítási díját. Na mindegy, ilyen apróságon nem akarok kukacoskodni, csak nekem, mint ügyfélnek – de már inkább áldozatnak érzem magam – nehéz kiigazodnom, hogy most van, vagy nincs szerződés, ha ezt még az mkb biztosító sem tudja. Ezen állításom még az is igazolja, hogy 2013. 04.11.-én az mkb, a 2013-as évre vonatkozó díjhátralék követelését hozta tudomásomra. Ugye önöknek is feltűnik, hogy a nem létező szerződés felmondását és elfogadását követően folytonossági követeléssel áll elő az mkb.

Eddig azt hittem, hogy az allianznál van erősen kifogásolható minőségű munkavégzés. Ebben a hitemben az erősített meg, hogy a 2010, és 2011-es évek szerződéseit az allianz DNF-el törölte, annak ellenére, hogy jelentősen határidő előtt teljesítettem fizetési kötelezettségeimet. A jogszerűtlen törlést, még írásban is elismerte az allianz, igaz, ezért közelharcot kellett vívnom, de az eredmény számomra felér egy világbajnoki címmel. Most azonban, az a gyanú kezd ébredezni bennem, hogy a biztosítóknál van krónikus adatbázis kezelési hiányosság, és a szerződéssel, felmondással kapcsolatos fogalomzavar.

Nos, ezt az adminisztrációs hibát, nem hiszem, hogy nekem kellene orvosolnom, még kevésbé viselnem következményeit, ezért nem áll módomban a díjhátralékként kezelt, téves bonus-malus besorolásból keletkezett összeget befizetni.

Felhívnám figyelmüket, hogy önök felé 2013.01.07.-én átutalással teljesítettem a 2013-as évre vonatkozó kgfb díját, ennek ellenére nem kaptam meg önöktől erről az igazolást, a kötvényt és a nemzetközi gépjármű-biztosítási kártyát, melyre külföldi utazásom alkalmával hamarosan szükségem lesz. Kérem, szíveskedjenek pótolni mulasztásaikat!

Megküldőm önöknek a 2013.04.17.-én mkb-nak írt levelemet, valamint a 2010 és 2011 évek kálváriáit, melyből talán önöknek is elfogadhatónak tűnik indulatom, melynek következtében, már komoly veszélyt jelentek a gyógyszertárak xanaxkészleteire.

* * *

Kedves !

A  szerződést megelőző évben az allianz biztosítóval volt szerződésem (kötvényszám: KO02010001101128394719), melyet 2011. november 14. hétfő, 17:38:09 órakor allianz@allianz.hu e-mailcímre küldött levélben felmondtam. Az alábbi levelet 2012.02.27. 11:05:55 órakor info@netrisk.hu címre küldtem. Nem értem, hogy ezek az információk önökhöz és az allianzhoz miért nem jutottak el. Természetesen ragaszkodom a jelenlegi szerződéshez, az abban meghatározott díjhoz és bonus-malus besoroláshoz.

”t. Netrisk!

a kgfb szerződést 2011. november 14. hétfő, 17:38:09 órakor allianz@allianz.hu e-mailcímre küldött levélben felmondtam. természetesen a biztosító levelemre nem reagált, de ezt már megszoktam tőlük.

a 2010 évi kgfb szerződésem jogtalanul úgy mondta fel az allianz, hogy semmilyen értesítést nem küldött. 2011.01.21.-én tudtam meg, hogy egész évben nem volt biztosításom. ennél én jóval többet tettem, csak az allianz királyságban uralkodó szemétdombon, olyan emberek kapirgálnak, akik munkáját szavakkal nem lehet kifejezni, mert a trehány, felelőtlen, rakás fos stb. kifejezések nem tükrözik kellőképpen munkájuk minőségét.

önök jártak el a 2011 évi, szintén jogtalanul felmondott szerződésem ügyében is. saját bőrükön tapasztalhatják, hogy milyen munkára képes az allianz. érdekesnek tartom, hogy amikor befizettem a biztosítási díjakat, akkor felmondogatják a szerződéseimet, amikor pedig én mondom fel a szerződést, akkor meg ragaszkodnak hozzám.

kérem, szíveskedjen tolmácsolni a biztosító felé, hogy ne erőltessék ezt az iparágat, mert ha 3 év alatt nem voltak képesek megtanulni 1 adatbázist kezelni, - melyet 1 nagycsoportos óvodás, minden bizonnyal néhány hét alatt képes lenne elsajátítani - akkor számukra ez kilátástalan küzdelem. kíméljék meg az emberiséget munkájuktól és keressék meg az értelmi képességüknek megfelelő munkát!”

Immár 4 biztosítással foglalkozó cég (allianz, mkb, kh, netrisk) szakemberei foglalkoznak évek óta ezzel a szerződéssel. Sajnos képtelen vagyok megjósolni, hogy mire és milyen szakterületek bevonására lesz szükség a sikeres ügyintézéshez, de nem tartom kizártnak, hogy néhány év múlva még a busman törzsfőnökök is ezzel fognak foglalkozni. Egyetlen aprócska bűnömért, hogy valaha az allianzzal kötöttem szerződést, nem hiszem, hogy az idegrendszeremmel kellene fizetnem. Minden információ a birtokukban van, ezért kérem, szíveskedjenek maguk között lejátszani a meccset és engem megkímélni a további zaklatásoktól!

* * *

T. GVH!

2011-es évre gépjármű kötelező felelősségbiztosítást az Allianz Hungária Zrt.-nél kötöttem, díjfizetésre kizárólag bankkártyás fizetési lehetőséget biztosítottak. Az alábbi időpontokban szerettem volna fizetési kötelezettségemnek eleget tenni:

2011.01.07.
2011.01.08.
2011.01.10.
2011.01.13.
2011.01.19.

de minden alkalommal a következő üzenetet kaptam: ” - A tranzakció technikai okok miatt nem hajtható végre, kérjük, próbálja újra később. -”,

2011.01.10. és 2011.01.19.-én az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre jeleztem a biztosítónak a problémát és kértem, hogy adják meg azt a bankszámlaszámukat, melyre átutalhatom a biztosítási díjat. Egyik levelemre sem kaptam választ. Ezért igazán felesleges fenntartani ügyfélszolgálatot, ráadásul ezzel a megtévesztéssel rávettek arra, hogy levelek irogatásával töltsem a számomra igen drága életem, melyből nekem csak egy van.

2011.02.08.-án kaptam e-mailben egy 2011.01.21.-én keltezett fizetési felszólítást, melyben méltóztattak megadni egy bankszámlaszámot (18100002-00001191-21010017), melyre 2011.03.03.-ig kell megérkeznie a biztosítási díjnak, ellenkező esetben ezen a napon megszűnik a biztosító kockázatviselése. Micsoda határtalan pofátlanság! Nem teszik lehetővé, hogy az általuk megszabott feltételek szerint fizessem meg a biztosítási díjat, napokig kínlódok, pocsékolom az életem, amiből még mindig csak egy van, hogy feneketlen kapzsiságukat kielégítsem csekélyke közszolgálati béremből. A terrorizálást követően, haladéktalanul átutaltam a 2011 évre kiszabott gépjármű kötelező felelősségbiztosítás díját, melyet a bankszámlakivonatom tanúsága szerint, 2011.02.10-én leemeltek számlámról.

2011.05.27.-én Allianz Hungária Zrt.-től kaptam egy tájékoztató levelet, mely szerint, az esedékes díj meg nem fizetése miatt 557123147 kötvényszámú gépjármű kötelező felelősségbiztosítási szerződés 2011.03.17-ei hatállyal megszűnt.

Természetesen ezen egy pillanatra sem lepődtem meg, ezt már rutinszerűen kezelem, melynek köszönhetően, legalább egy marék xanaxot megspóroltam. 2010. évre szóló gépjármű kötelező felelősségbiztosítási szerződésemmel, feltűnő hasonlósággal bánt el ugyanez a biztosító. Tavaly a képességeimet úgy tették próbára, hogy a 2010.03.03-áig teljesítendő fizetési kötelezettségemhez szükséges csekket, 2010.03.10-én postázták. Hát, kudarcot vallottam, mert a befizetést csak 2010.03.12-én teljesítettem. Ettől függetlenül 2010.03.03. és 2011.01.21. között abban a megnyugtató tudatban éldegéltem, hogy van gépjármű kötelező felelősségbiztosításom, hiszen joggal feltételeztem, hogy a biztosító, a saját hibájáért nem engem fog büntetni. Nos tévedtem, a szerződést díj nem fizetés (DNF) miatt 2010.03.03. nappal felmondták. Ugye emlékeznek, ekkor még jócskán benne voltunk a gazdasági válságban, ezért nyilván nem akarták magukat további költségekbe verni és megspórolták a felmondás postázásával járó költséget. Ez alapján a biztosító szerint, bőven elegendő, ha ők tudnak arról, hogy felmondták a szerződést. Hogy véletlenül se fogjak gyanút, ezért a 2010.03.12-én befizetett biztosítási díjat 2010. december utolsó napjaiban küldték vissza. Az összeg átvételét követő megdöbbenésem, hamarosan öröm váltotta fel, mert arra gondoltam, hogy a balesetmentes közlekedők között kisorsolták azt az egy ügyfelet, akinek visszafizetik az éves díjat. Igazuk van, tényleg hülye vagyok. Ilyet feltételezni egy biztosítóról?!

Érdemes egy kicsit mélyebben elmerülni a dátumokban és valami logikát, de legalább az értelem aprócska szikráját felkutatni az Allianz Hungária Zrt. működésében. Szóval 2010.03.03-án felmondják a szerződést, majd 2010.03.10-én postázzák a csekket. Ha már felmondták a szerződést, akkor mi alapján küldik meg a csekket és vesznek rá, hogy fizessem be az éves biztosítási összeget? Ezt értelmezésem szerint a Btk. 318. § (1) bekezdése csalásnak minősíti.

Akkor kezdett derengeni, hogy valami nincs rendben, amikor megküldték a 2011. évre vonatkozó számlát, melyben szerepelt egy 130.290.- forintos fedezetlenségi díjtétel. Mivel írott megkereséseimre a biztosító nem reagált, kénytelen voltam személyesen megjelenni az óbudai fiókban, ahol 2 ügyintéző és a fiókvezető megállapították, hogy ügyem körül akkora fejetlenség uralkodik, hogy azzal, csak egy erre specializálódott ügyintéző tud foglalkozni, akire több mint 1 órát kellett várakoznom. A hölgy szóban elismerte a biztosító sorozatos hibázásait, sőt, kérésemre ezt még írásba is adta, de azért megpróbált felelősségre vonni, hogy decemberben szó nélkül zsebrevágtam az éves díjat, tiltakozásomra, ejnye bejnyére mérsékelte a szóbeli fenyítést, melyet tovább nem volt hajlandó enyhíteni, így kénytelen vagyok elviselni, hogy a biztosító még engem hibáztat. Végül azt az ígéretet kaptam, hogy törlik a fedezetlenségi követelést. Ne lepődjenek meg, erre a biztosítónak nem volt elegendő 5 hónap. Persze az egy pillanatig sem állítható, hogy a biztosító nem követi naprakészen az általa generált eseményeket, mert az idei fedezetlenségi díj már szerepel a 2011.05.23-án kiállított számlán (számlaszám: 11-00002645275). Mivel pillanatnyilag nincs biztosításom, ezért az Allianz, a szerződés felmondásának napjától (2011.03.17.) jogtalanul birtokolja 2011.02.10.-én befizetett éves biztosítási díjat. Persze nem a pénzre tartok igényt, hanem a biztosításra, ha már egyszer kötelező. Ezt a jogszerűtlen pénzhasználatot, csak a gyomorforgató mohóságuk miatt említem meg.

Értem én, hogy az Allianznál a körmöcskék nem festődnek ki maguktól, azt is belátom, hogy ez ügyességet, körültekintést igényelő rendkívüli stresszes mindennapi feladat, melyet nyilván csak az ügyfelek sérelmére lehet munkaidőben elvégezni, de hogy mindig az én ügyeimnél kell festegetni, azt már nem értem meg. Évente a felületes ügyintézések miatt kb 10 hasonló levelet irogatok, ami pontosan tízzel több, mint amennyit szeretnék.

Az Allianz Hungária Zrt. ügyintézését tapasztalva, már értem, hogy miért szabadult meg a banki tevékenységétől. Képzeljék, ha egy nyilvántartás ekkora bonyodalmat okoz náluk, akkor mit művelhettek a jóval komolyabb fegyelmet követelő bankban.

Örömmel olvastam a Metropol 2011.05.30-án megjelent szám 16. oldalán, hogy a GVH felvállalja a panaszok továbbítását az illetékes hatóságok felé. Ez alapján kérem, szíveskedjenek panaszom a PSZÁF, NFH, MABISZ és az általam nem ismert további illetékes hatósághoz továbbítani!

Kérem az illetékes hatóságokat, hogy szíveskedjenek segíteni az Allianz Hungária Zrt.-nek, mert jelen levélben ismertetett problémával, önerejükből nem képesek megbirkózni!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

England win The Ashes! 2013.04.25. 12:20:39

Hosszú. De azért elolvasom. Majd.

England win The Ashes! 2013.04.25. 12:21:56

Meggondoltam magam. Valaki foglalja össze tömören! Köszönöm.

dr. Aullah 2013.04.25. 12:39:14

Valaki összefoglalhatná, mert nagyon hosszú.

Manyecska 2013.04.25. 12:51:49

Valaki esetleg összefoglalná?? Nagyon hosszú!

Manyecska 2013.04.25. 12:53:11

Nagyon hosszú-ami alapon nem baj - valaki foglalja össze!:D

Manyecska 2013.04.25. 12:54:08

Itt jegyezném meg nem a méret a lényeg /Állítólag/!!

Agyalap 2013.04.25. 12:55:50

@dr. Aullah: Összefoglalva: A szokásos biztosítós f@szság.
Nem tudsz nyerni, mert nincs ember a biztosítónál, aki egyszerre átlátja a hibát és a megoldást. Aki a hibát meg is látja, az 2 perc múlva totális memóriareset-en esik át, így sajnos újabb embert kell keresned.
Megoldás: ha találsz értelmesnek látszó ügyintézőt, azt nyakonragadod és addig rohangálsz vele az iroda folyosóin fennhangon ordítva, amíg ő valakit nem talál aki segíthetne (vagy ki nem dobnak a pics@ba).

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.25. 12:56:58

Esetleg felmondani a kötelezőt, és alkuszon keresztül újat kötni?
Vagy az is volt? Nem olvastam végig, de el tudom képzelni mi mehetett egy ilyen hatalmas ügy kapcsán.

A kötelezőt azért szeretjük, mert.... miért is?

Manyecska 2013.04.25. 12:58:10

@Agyalap: ezt nem értem, erre már feltalálták a Post-it ragasztós címkéket!! :)) Hát csak annyi lenne.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.25. 12:59:04

@ColT: A biztosítást először fizettük. Aztán beletették a benzin árába. Aztán kivették, és megint fizettük, de a benzin ára nem lett alacsonyabb.

Agyalap 2013.04.25. 12:59:52

@ColT: Nem tudod felmondani, egy évre hozzájuk vagy kötve. Utána is csak akkor tárgyal veled másik biztosító, ha a MABISZ büntetést és az év hátralevő részét befizetted (persze azt még az előző biztosítónak, aki sietni fog ezt igazolni).

Agyalap 2013.04.25. 13:02:35

@Manyecska: Tudod mennyi idő leszakítani egyet és ráírni? Na annyi idő alatt meg is van a reset...

Agyalap 2013.04.25. 13:04:17

@Agyalap: Vagy előbb ráírni, aztán meg bután nézni - mi ez a : Felhívni Szabó Lajost a 112345 szerződés miatt!

metal · http://electric.blog.hu 2013.04.25. 13:09:18

Az allianz első felmondásába esetleg formai okok miatt bele lehet kötni, de jogilag igaza van, a többi felmondással meg abszolút igaza van a biztosítóknak. A fedezetlenségi díjra megy el először a befizetett pénz (mivel azt nem fedezi), ezért az új biztosítás nem díjrendezett.

Aki azt a baromságot kitalálta, hogy nem érdekes, hogy állított-e ki díjbekérőt (számlát) a biztosító, ha te nem fizettél joga van felmondani, az rohadt nagy ökör volt. Ettől függetlenül jelenleg ez van a jogszabályban.

Formailag abba lehet belekötni, hogy a felmondás előtt kell küldenie egy felszólítást, és attól számított 30 nappal mondhatja fel. Ha ez a felszólítás elmaradt, akkor van esélye a poszternak.
Amúgy le kellene szállni a magas lóról, itt nem csak a másik oldal a hülye, hanem a posztoló is. És ezzel a stílussal még azt a kis esélyt is elveszíti, hogy együtt érző az ügyintéző!

metal · http://electric.blog.hu 2013.04.25. 13:11:19

Ja még annyit, hogy a legegyszerűbb megoldásnak (és lehet, hogy a legolcsóbbnak is) az tűnik, ha a posztoló a párjára átruházza az autó üzembentartói jogát, akkor az új üzembentartó köthet új nulláról induló KGFB-t.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.25. 13:12:04

@atpijkamo: Utóbbi a gond.

@Agyalap: Igaz, ez még azelőtt volt, hogy fel lehetett volna. Max. némi PSZÁF segítséggel...
Meg mondjuk az autóhoz van a biztosítás... Ha csak felmond-újraköt, akkor semmi nem változik.

vénszivar 2013.04.25. 13:12:06

Ez olyan hosszú, hogy a MÁV s a Volán szóvivői összefoglalhatnák...
De, hogy Én el nem olvasom! Habár lenne az a pénz!

Manyecska 2013.04.25. 13:12:27

@Agyalap: na, azért a pénzért ne legyen reset 2 mp alatt!! Hacsak nem díszletként van jelen a hölgy /esetleg ő gondolja úgy..:D/ Ezért tart itt az ország. Én körbe vagyok ragasztgatva jobb napokon..:)

helianthus 2013.04.25. 13:18:53

Én esküszöm elolvastam a zöld részig, de mivel már 3 sor után sem igazán értettem, ki kivel van, ki az ellenség, ki a barát, ki a húnyó és ilyenek, nem tudom saLYnos összefoglalni még azt a rövid részt sem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.25. 13:20:20

ezt még a jóisten se érti! kérek olyan posztot, amit a hat darab működő agysejtemmel megértek!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.25. 13:22:05

@zsiráfffff: @helianthus: De még hogy mi nem, az oké, de hogy a biztosítók.

2013.04.25. 13:30:36

@zsiráfffff: kérek olyan posztot, amit a hat darab működő agysejtemmel megértek!

Neked még ilyen sok van? Mit panaszkodsz? :)

2013.04.25. 13:32:28

Különben mirő van szó? Biztosíttósat nem olvasok el, megfogadtam!

2013.04.25. 13:34:01

@vénszivar: Habár lenne az a pénz!

Örülök hogy ezt mondod, mert pornóhoz keresnek szereplőket! :))))

Manyecska 2013.04.25. 13:36:44

@Cicmen: ..a bivalyfarmon, ja.. :DD

2013.04.25. 13:37:04

@Cicmen: Most néztem végig a kommencsokat hogy senki nem akarja elolvasni!
Lusta disznók!
Így ki fogja elmagyarázni?

2013.04.25. 13:39:37

@Manyecska: a bivalyfarmon, ja.. :DD

Miért? Nekem bejön a tanyasi pornó!
A férjed nem szokott megkérni hogy öltözz be fejőnőnek?

ferand1979 2013.04.25. 13:52:42

attól, hogy az üzembentartós kártyát kijátsza, csak a gépjármű gfb-a oldódik meg.. A személy-t zaklatni fogják a végtelenségig, hogy fizessen, mivel tartózik..
A gond az, hogy már 3 évig hagyta, hogy húzódjon az ügy.. Ez lehet buktató..

Bürokráciás területen dolgozó ismerőseim(bank, biztosító, önkormányzat, földhivatal, stb) szerint amióta számítógép alapon dolgoznak, minden intézkedés informatikai úton zajlódik le, 2x olyan sok a dolguk mint eddig. Ugyanis attól még, hogy gépre viszik fel az anyagokat, mindent ki kell nyomtatniuk. Iktatni kell.. Az iktatásoknak is van "iktató" részük, stb..
Ha egy ügy előkerül, 2 helyütt kell magoldják az ügyet.. Gépileg, ami könnyedébb, de ehhez kell az iktatott iratanyag, amit ki kell kérni az iktatóból.. Ehhez kell indokolni az ügyet egy másik helyen, stb..
Szóvla értitek.. És a "nyolcadik" ember már azt sem tudja, hogy mi is volt a kiindulópontja az eredeti kérésnek..
Na addig már a 9. ügyintéző elküldni a felmondást, a 10. fel is mondja... A 11. meg már lusta kipostázni, és szív a 12., aki próbál újfent a problémával megbírkozni...
Ez Magyarország!

Manyecska 2013.04.25. 13:57:07

@Cicmen: :DDDDDD márhogy Marok Marcsának?:D Nem.

Kicsi a bors, de őrült 2013.04.25. 14:02:18

@Cicmen: "Így ki fogja elmagyarázni?"

Kirby a parancsnok...

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.04.25. 14:12:13

egyszerűbb lett volna az első esetnél bemenni a biztosítóhoz és odabaszni nekik azasztalra kessben, és kuss lenne.

nekem is volt díjnemfizetésem, de miután a pénzemet ők emelték le az én számlámról nem nagyon értettem ezt. aztán kiderült, hogy többet akartak levenni, ami meg ugye nem sikerült, ezért volt DNF. szóval nekem nem szűnt meg, de egyszer bementem asztalt verni és megoldódott.

bobsys 2013.04.25. 14:15:21

Tul hosszu nem olvasom vegig, ugyse ertenem. Miert ilyen kibaszott bonyolult az autosbiztositas Magyarorszagon? En a szerzodes lejarta elott 2 nappal megkottem az ujat, online, kifizettem a teljes dijat egeszben kartyaval, kinyomtattam az igazolast es kesz. fel ev mulva megint eljatszom ugyanezt. Ha meg reszletekben akarnek fizetni (nem akarok, mert guy tobbe kerul) akkor meg minden honapban kuldenek levelet en meg kuldom nekik a csekket.

vénszivar 2013.04.25. 14:39:16

@Cicmen: Mért, még mindig kell narrátor?

Ugye! A barmot nem kellett volna elmarnotok! Az megmondaná, hogy hogyan is van itt, odaát, meg a univerzumban...
De kicsináltátok, most majd visszasírhatjátok!:)

Bálintka. 2013.04.25. 15:01:39

Azok a színes kiemelések szépek benne, akármi is legyen kiemelve.

haggyadaszt 2013.04.25. 17:44:44

én se olvastam el, mert egyrészt hosszú, másrészt felidegesít a fröcskölődő, köpködő hangnem. Akinek muszáj mindent így kommentálni, az mindig is fel fogja nagyítani a saját kis problémáit, és saját magát idegeli ki teljesen feleslegesen.

Én rövidre zárnám: b.szok az összes biztosítóra, kötök egy újat és nulláról indulok. Jó, bukom a bónusz besorolást. Nagy ügy.

sas70 2013.04.25. 17:51:54

A kötelező az üzembentartónak kötelező, ha kap csekket, ha nem, ha törik ha szakad! A biztosító nem a csekk küldésére vállal fedezetet, hanem arra, hogy ha kárt okoz valaki az autóval, akkor a károsultnak fizet! Persze a földi halandó, nem biztosítási szakember, de mivel kötelező biztosítással rendelkeznie, (mellesleg az érdeke is ez!) neki kell utána járnia az ügynek, akár tetszik, akár nem! Ez az egész hercehurca abból eredezik, hogy a kedves üzembentartó 2010-ben nem fizetett időben és utána is leszarta, hogy mire fizetett, mi van a szerződésével stb. Kíváncsi lennék, hogy ha neki okoztak volna egy kárt akkor is ennyire ráérősen kezelte volna a dolgokat, vagy rögtön rohant volna a biztosítóhoz?! Amúgy a biztosítók is hülyék és kibaszott pontatlanul kezelik ezt a dolgot, talán azért is, mert nem csak az ő érdekük, hogy egy kötelező érvényes legyen.

Flaggx 2013.04.25. 18:06:05

Ó, ez ismerős! (mert én elolvastam ám az egészet!)

Nekem október 1.-től március 25-ig tartott a biztosítóváltás (allianz->Union), úgy hogy még alkusz is volt a buliban.

Március 20.-án meguntam az illedelmes, ám egy oldalú levelezést, kerekítettem egy rövid, tömör és velős kurvaanyázós mabiszos fogyasztóvédelmes levelet mindhárom felé, és abban a pillanatban beindult a gépezet: 3 napon belül átkerültem az Unionhoz, megfelelő bonus fokozattal és igazolószelvénnyel.

Az allianzot meg mindenki kerülje messziről! Az hagyján, hogy alig akarták tudomásul venni a 45 nappal az évforduló előtt elküldött felmondást, hogy megpróbálták besajtolni rajtam 2013-ra is a biztosítási díjat, de hogy 1 bonus fokozatal feljebb éves szinten 10k-val többet akartak, az már a pofátlanság csúcsa volt.

England win The Ashes! 2013.04.25. 19:36:01

@Flaggx: "Az allianzot meg mindenki kerülje messziről!"

Pontosan! A Barcelona is mekkora pofonba futott ott bele.

:)

CID 2013.04.25. 19:36:25

@Manyecska: A süni jól van, fogai fehérek mint az alabástrom, az mondjuk brutális volt, hogy még be sem adták neki az összes altatót és már el is ernyedt, akkor kicsit beszartam, nem vert szaporán a kicsi szíve.

kalandfereg 2013.04.25. 19:49:30

A NETRISK egy működésképtelen szar.
Bevették a rajtuk keresztül elindított kötelezőmet, csak sajnos később derült ki, hogy az írországi bónuszbesorolásomat az adott biztosító (AEGON, szintén nem ajánlott) eggyel alacsonyabbnak fogadja csak el.
Az AEGON megtehette, mert a törvények szerint a NETRISKen keresztül elindított szerződéskötést már csak egy év múlva mondhattam fel.
A NETRISK pont leszarta, hogy segítsen nekem a bónusz rendes elfogadtatásában.
Ha nem a NETRISK-en keresztül kötöttem volna, akkor lehetőségem lett volna a biztosítókkal előre leegyeztetni, hogy melyik hogy értelmezi a külföldi bónuszigazolásomat.
Úgyhogy a biztosítási alkusz intézménye nálam bebukott. Azóta jó magyar módra ismét csak kalkulációra használom az alkusz oldalakat és közvetlenben szerződöm.

2013.04.25. 20:04:01

Ilyen stílusban írt levelekre nem, hogy nem segítenék, de végig sem olvasnám őket.

Tormas Torontal 2013.04.25. 22:49:38

@Cicmen:

www.anony.ws/2bT

Íme szereplő a pornófilmbe. Hogy ki az? Na, na , ki?

Tormas Torontal 2013.04.25. 22:51:51

@vénszivar:

www.anony.ws/2bT

Íme a Nemzeti Motorosok elnöke.
Egyébként szemben is férfiak ülnek! Az ajtón tükröződik. Na erre mit lépsz te buta szuzukis?

vénszivar 2013.04.25. 23:01:07

@Tormas Torontal: te köcsög buzi! összetévesztesz valakivel! Soha nem volt mi autóm! a többi stimmelhet. Nem undorodsz magadtól, te szartúró...!?!

esef 2013.04.26. 10:54:30

az Allianznál azokban az időkben elég nagy volt a kupi, engem a kárnyilvántartóval szivattak.
szerencsére azóta a közelükbe nem kellett mennem

Agyalap 2013.04.26. 13:15:07

@Manyecska: Na azt a körberagasztást azért megnézném :) Küldj már egy képet ;D

Agyalap 2013.04.26. 13:20:47

@A csótány is ember: 'Oszt hogy kéne kezdeni egy jófajta anyázó levelet? "Csak arra szeretném kérni a magas táblabíróságot - ha felemelhetem az orrom egy pillanatra a földről - , hogy méltóztasson elbírálni a kérésemet, miszerint egy kérdés feltevésének eszközléséért szeretnék folyamodni"?
Egy évek óta folyó szarakodásra inkább ül a posztoló stílusa. Még túl finomkodó is...

2013.04.26. 13:31:15

@Agyalap: MAX negyedennyiben kellett volna megírja, pontosan, tárgyilagosan, feltéve hogy nem élvezi a cirkuszt, hanem megoldást akar. Az ember azt gondolná már sablonja is van amin csak szerkeszt kicsit évente. :)

Manyecska 2013.04.26. 13:31:49

@CID: süni?? nem kutya..?:)..nekem a karomba ernyedt el egy perc múlva totál:(

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.26. 13:56:31

@Tormas Torontal: "szereplő a pornófilmbe"

Ajaj, amikor már ülni tudtam, rólam is készültek pucér képek. Kezdhetek aggódni?

Manyecska 2013.04.26. 13:57:59

@atpijkamo: :DDD jaja, rólam is van késői korszakomból, felrakjam avatarba??

`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.26. 14:01:04

@Manyecska: Ha a szép gömbölyű segged látszik rajta, akkor kérjük.

Egyik testvéremről van egész kicsi korából kép, peckesen ül rajta. Éppen elkapták az a pillanatot, amikor már nem tartja senki, és amikor még nem dől el.

Manyecska 2013.04.26. 15:03:16

@atpijkamo: :))))) Én nem voltam "szép" kislány, egyáltalán, vagy üvöltök a képeken, vagy rohangálok az ágy tetején, vagy bőgök a virággal a kezemben, t.i.valaki bemesélte hogy harap a virág..:DDD Majd beképezem avatarba, háromévesen már egész jó nő voltam:)

Manyecska 2013.04.26. 15:06:14

ez nem én vagyok, de majdnem:)..

CID 2013.04.26. 19:10:04

@Manyecska: Nekem is a karomba (mivel életem értelme rosszul lett ), de még be sem nyomták az egész adagot. Mondjuk, egy óra múlva már rohangált:)

Manyecska 2013.04.26. 20:49:20

@CID: mért lett rosszul? a látványtól??:O

CID 2013.04.27. 06:22:16

@Manyecska: Felidegesitette magát, hogy "bántják" a kutyát:)
süti beállítások módosítása