Naiv ügyfél már a harmadik biztosítóval küzd, hogy ne mondják fel egy 4 évvel ezelőtti incidens miatt a kötelezőjét. Az Allianz Biztosító 2010-ben vele is eljátszotta, hogy később küldte ki az éves csekket, mint ahogy a befizetési határidő lejárt volna, de persze ez csak év végén derült ki. Azóta semmi sincs rendben:
T. KH! 2013.04.19.-én megkaptam díjhátralékról felszólító levelüket. 2011-ben, az allianz biztosítónál történt adminisztrációs hiba miatt (nem dolgozta fel a szerződésem felmondását), az mkb, a 2012-es szerződésem semmisnek tekinti. Az mkb-val kötött szerződésem a netrisk biztosítási alkusz, évfordulóra felmondta. Érdekes, hogy a felmondást elfogadták, pedig ha jól értelmezem, akkor szerintük nem is volt szerződés közöttünk. Értelmi képességeim meghaladja, hogy ha nem volt szerződés közöttünk, akkor mi alapján birtokolja még mindig az mkb, az általam befizetett 2012-es év biztosítási díját. Na mindegy, ilyen apróságon nem akarok kukacoskodni, csak nekem, mint ügyfélnek – de már inkább áldozatnak érzem magam – nehéz kiigazodnom, hogy most van, vagy nincs szerződés, ha ezt még az mkb biztosító sem tudja. Ezen állításom még az is igazolja, hogy 2013. 04.11.-én az mkb, a 2013-as évre vonatkozó díjhátralék követelését hozta tudomásomra. Ugye önöknek is feltűnik, hogy a nem létező szerződés felmondását és elfogadását követően folytonossági követeléssel áll elő az mkb.
Eddig azt hittem, hogy az allianznál van erősen kifogásolható minőségű munkavégzés. Ebben a hitemben az erősített meg, hogy a 2010, és 2011-es évek szerződéseit az allianz DNF-el törölte, annak ellenére, hogy jelentősen határidő előtt teljesítettem fizetési kötelezettségeimet. A jogszerűtlen törlést, még írásban is elismerte az allianz, igaz, ezért közelharcot kellett vívnom, de az eredmény számomra felér egy világbajnoki címmel. Most azonban, az a gyanú kezd ébredezni bennem, hogy a biztosítóknál van krónikus adatbázis kezelési hiányosság, és a szerződéssel, felmondással kapcsolatos fogalomzavar.
Nos, ezt az adminisztrációs hibát, nem hiszem, hogy nekem kellene orvosolnom, még kevésbé viselnem következményeit, ezért nem áll módomban a díjhátralékként kezelt, téves bonus-malus besorolásból keletkezett összeget befizetni.
Felhívnám figyelmüket, hogy önök felé 2013.01.07.-én átutalással teljesítettem a 2013-as évre vonatkozó kgfb díját, ennek ellenére nem kaptam meg önöktől erről az igazolást, a kötvényt és a nemzetközi gépjármű-biztosítási kártyát, melyre külföldi utazásom alkalmával hamarosan szükségem lesz. Kérem, szíveskedjenek pótolni mulasztásaikat!
Megküldőm önöknek a 2013.04.17.-én mkb-nak írt levelemet, valamint a 2010 és 2011 évek kálváriáit, melyből talán önöknek is elfogadhatónak tűnik indulatom, melynek következtében, már komoly veszélyt jelentek a gyógyszertárak xanaxkészleteire.* * *
Kedves !
A szerződést megelőző évben az allianz biztosítóval volt szerződésem (kötvényszám: KO02010001101128394719), melyet 2011. november 14. hétfő, 17:38:09 órakor allianz@allianz.hu e-mailcímre küldött levélben felmondtam. Az alábbi levelet 2012.02.27. 11:05:55 órakor info@netrisk.hu címre küldtem. Nem értem, hogy ezek az információk önökhöz és az allianzhoz miért nem jutottak el. Természetesen ragaszkodom a jelenlegi szerződéshez, az abban meghatározott díjhoz és bonus-malus besoroláshoz.
”t. Netrisk!
a kgfb szerződést 2011. november 14. hétfő, 17:38:09 órakor allianz@allianz.hu e-mailcímre küldött levélben felmondtam. természetesen a biztosító levelemre nem reagált, de ezt már megszoktam tőlük.
a 2010 évi kgfb szerződésem jogtalanul úgy mondta fel az allianz, hogy semmilyen értesítést nem küldött. 2011.01.21.-én tudtam meg, hogy egész évben nem volt biztosításom. ennél én jóval többet tettem, csak az allianz királyságban uralkodó szemétdombon, olyan emberek kapirgálnak, akik munkáját szavakkal nem lehet kifejezni, mert a trehány, felelőtlen, rakás fos stb. kifejezések nem tükrözik kellőképpen munkájuk minőségét.
önök jártak el a 2011 évi, szintén jogtalanul felmondott szerződésem ügyében is. saját bőrükön tapasztalhatják, hogy milyen munkára képes az allianz. érdekesnek tartom, hogy amikor befizettem a biztosítási díjakat, akkor felmondogatják a szerződéseimet, amikor pedig én mondom fel a szerződést, akkor meg ragaszkodnak hozzám.
kérem, szíveskedjen tolmácsolni a biztosító felé, hogy ne erőltessék ezt az iparágat, mert ha 3 év alatt nem voltak képesek megtanulni 1 adatbázist kezelni, - melyet 1 nagycsoportos óvodás, minden bizonnyal néhány hét alatt képes lenne elsajátítani - akkor számukra ez kilátástalan küzdelem. kíméljék meg az emberiséget munkájuktól és keressék meg az értelmi képességüknek megfelelő munkát!”
Immár 4 biztosítással foglalkozó cég (allianz, mkb, kh, netrisk) szakemberei foglalkoznak évek óta ezzel a szerződéssel. Sajnos képtelen vagyok megjósolni, hogy mire és milyen szakterületek bevonására lesz szükség a sikeres ügyintézéshez, de nem tartom kizártnak, hogy néhány év múlva még a busman törzsfőnökök is ezzel fognak foglalkozni. Egyetlen aprócska bűnömért, hogy valaha az allianzzal kötöttem szerződést, nem hiszem, hogy az idegrendszeremmel kellene fizetnem. Minden információ a birtokukban van, ezért kérem, szíveskedjenek maguk között lejátszani a meccset és engem megkímélni a további zaklatásoktól!
* * *
T. GVH!
2011-es évre gépjármű kötelező felelősségbiztosítást az Allianz Hungária Zrt.-nél kötöttem, díjfizetésre kizárólag bankkártyás fizetési lehetőséget biztosítottak. Az alábbi időpontokban szerettem volna fizetési kötelezettségemnek eleget tenni:
2011.01.07.
2011.01.08.
2011.01.10.
2011.01.13.
2011.01.19.
de minden alkalommal a következő üzenetet kaptam: ” - A tranzakció technikai okok miatt nem hajtható végre, kérjük, próbálja újra később. -”,
2011.01.10. és 2011.01.19.-én az ugyfelszolgalat@allianz.hu e-mail címre jeleztem a biztosítónak a problémát és kértem, hogy adják meg azt a bankszámlaszámukat, melyre átutalhatom a biztosítási díjat. Egyik levelemre sem kaptam választ. Ezért igazán felesleges fenntartani ügyfélszolgálatot, ráadásul ezzel a megtévesztéssel rávettek arra, hogy levelek irogatásával töltsem a számomra igen drága életem, melyből nekem csak egy van.
2011.02.08.-án kaptam e-mailben egy 2011.01.21.-én keltezett fizetési felszólítást, melyben méltóztattak megadni egy bankszámlaszámot (18100002-00001191-21010017), melyre 2011.03.03.-ig kell megérkeznie a biztosítási díjnak, ellenkező esetben ezen a napon megszűnik a biztosító kockázatviselése. Micsoda határtalan pofátlanság! Nem teszik lehetővé, hogy az általuk megszabott feltételek szerint fizessem meg a biztosítási díjat, napokig kínlódok, pocsékolom az életem, amiből még mindig csak egy van, hogy feneketlen kapzsiságukat kielégítsem csekélyke közszolgálati béremből. A terrorizálást követően, haladéktalanul átutaltam a 2011 évre kiszabott gépjármű kötelező felelősségbiztosítás díját, melyet a bankszámlakivonatom tanúsága szerint, 2011.02.10-én leemeltek számlámról.
2011.05.27.-én Allianz Hungária Zrt.-től kaptam egy tájékoztató levelet, mely szerint, az esedékes díj meg nem fizetése miatt 557123147 kötvényszámú gépjármű kötelező felelősségbiztosítási szerződés 2011.03.17-ei hatállyal megszűnt.
Természetesen ezen egy pillanatra sem lepődtem meg, ezt már rutinszerűen kezelem, melynek köszönhetően, legalább egy marék xanaxot megspóroltam. 2010. évre szóló gépjármű kötelező felelősségbiztosítási szerződésemmel, feltűnő hasonlósággal bánt el ugyanez a biztosító. Tavaly a képességeimet úgy tették próbára, hogy a 2010.03.03-áig teljesítendő fizetési kötelezettségemhez szükséges csekket, 2010.03.10-én postázták. Hát, kudarcot vallottam, mert a befizetést csak 2010.03.12-én teljesítettem. Ettől függetlenül 2010.03.03. és 2011.01.21. között abban a megnyugtató tudatban éldegéltem, hogy van gépjármű kötelező felelősségbiztosításom, hiszen joggal feltételeztem, hogy a biztosító, a saját hibájáért nem engem fog büntetni. Nos tévedtem, a szerződést díj nem fizetés (DNF) miatt 2010.03.03. nappal felmondták. Ugye emlékeznek, ekkor még jócskán benne voltunk a gazdasági válságban, ezért nyilván nem akarták magukat további költségekbe verni és megspórolták a felmondás postázásával járó költséget. Ez alapján a biztosító szerint, bőven elegendő, ha ők tudnak arról, hogy felmondták a szerződést. Hogy véletlenül se fogjak gyanút, ezért a 2010.03.12-én befizetett biztosítási díjat 2010. december utolsó napjaiban küldték vissza. Az összeg átvételét követő megdöbbenésem, hamarosan öröm váltotta fel, mert arra gondoltam, hogy a balesetmentes közlekedők között kisorsolták azt az egy ügyfelet, akinek visszafizetik az éves díjat. Igazuk van, tényleg hülye vagyok. Ilyet feltételezni egy biztosítóról?!
Érdemes egy kicsit mélyebben elmerülni a dátumokban és valami logikát, de legalább az értelem aprócska szikráját felkutatni az Allianz Hungária Zrt. működésében. Szóval 2010.03.03-án felmondják a szerződést, majd 2010.03.10-én postázzák a csekket. Ha már felmondták a szerződést, akkor mi alapján küldik meg a csekket és vesznek rá, hogy fizessem be az éves biztosítási összeget? Ezt értelmezésem szerint a Btk. 318. § (1) bekezdése csalásnak minősíti.
Akkor kezdett derengeni, hogy valami nincs rendben, amikor megküldték a 2011. évre vonatkozó számlát, melyben szerepelt egy 130.290.- forintos fedezetlenségi díjtétel. Mivel írott megkereséseimre a biztosító nem reagált, kénytelen voltam személyesen megjelenni az óbudai fiókban, ahol 2 ügyintéző és a fiókvezető megállapították, hogy ügyem körül akkora fejetlenség uralkodik, hogy azzal, csak egy erre specializálódott ügyintéző tud foglalkozni, akire több mint 1 órát kellett várakoznom. A hölgy szóban elismerte a biztosító sorozatos hibázásait, sőt, kérésemre ezt még írásba is adta, de azért megpróbált felelősségre vonni, hogy decemberben szó nélkül zsebrevágtam az éves díjat, tiltakozásomra, ejnye bejnyére mérsékelte a szóbeli fenyítést, melyet tovább nem volt hajlandó enyhíteni, így kénytelen vagyok elviselni, hogy a biztosító még engem hibáztat. Végül azt az ígéretet kaptam, hogy törlik a fedezetlenségi követelést. Ne lepődjenek meg, erre a biztosítónak nem volt elegendő 5 hónap. Persze az egy pillanatig sem állítható, hogy a biztosító nem követi naprakészen az általa generált eseményeket, mert az idei fedezetlenségi díj már szerepel a 2011.05.23-án kiállított számlán (számlaszám: 11-00002645275). Mivel pillanatnyilag nincs biztosításom, ezért az Allianz, a szerződés felmondásának napjától (2011.03.17.) jogtalanul birtokolja 2011.02.10.-én befizetett éves biztosítási díjat. Persze nem a pénzre tartok igényt, hanem a biztosításra, ha már egyszer kötelező. Ezt a jogszerűtlen pénzhasználatot, csak a gyomorforgató mohóságuk miatt említem meg.
Értem én, hogy az Allianznál a körmöcskék nem festődnek ki maguktól, azt is belátom, hogy ez ügyességet, körültekintést igényelő rendkívüli stresszes mindennapi feladat, melyet nyilván csak az ügyfelek sérelmére lehet munkaidőben elvégezni, de hogy mindig az én ügyeimnél kell festegetni, azt már nem értem meg. Évente a felületes ügyintézések miatt kb 10 hasonló levelet irogatok, ami pontosan tízzel több, mint amennyit szeretnék.
Az Allianz Hungária Zrt. ügyintézését tapasztalva, már értem, hogy miért szabadult meg a banki tevékenységétől. Képzeljék, ha egy nyilvántartás ekkora bonyodalmat okoz náluk, akkor mit művelhettek a jóval komolyabb fegyelmet követelő bankban.
Örömmel olvastam a Metropol 2011.05.30-án megjelent szám 16. oldalán, hogy a GVH felvállalja a panaszok továbbítását az illetékes hatóságok felé. Ez alapján kérem, szíveskedjenek panaszom a PSZÁF, NFH, MABISZ és az általam nem ismert további illetékes hatósághoz továbbítani!
Kérem az illetékes hatóságokat, hogy szíveskedjenek segíteni az Allianz Hungária Zrt.-nek, mert jelen levélben ismertetett problémával, önerejükből nem képesek megbirkózni!
England win The Ashes! 2013.04.25. 12:20:39
England win The Ashes! 2013.04.25. 12:21:56
England win The Ashes! 2013.04.25. 12:22:58
dr. Aullah 2013.04.25. 12:39:14
Manyecska 2013.04.25. 12:51:49
Manyecska 2013.04.25. 12:53:11
Manyecska 2013.04.25. 12:54:08
Agyalap 2013.04.25. 12:55:50
Nem tudsz nyerni, mert nincs ember a biztosítónál, aki egyszerre átlátja a hibát és a megoldást. Aki a hibát meg is látja, az 2 perc múlva totális memóriareset-en esik át, így sajnos újabb embert kell keresned.
Megoldás: ha találsz értelmesnek látszó ügyintézőt, azt nyakonragadod és addig rohangálsz vele az iroda folyosóin fennhangon ordítva, amíg ő valakit nem talál aki segíthetne (vagy ki nem dobnak a pics@ba).
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.25. 12:56:58
Vagy az is volt? Nem olvastam végig, de el tudom képzelni mi mehetett egy ilyen hatalmas ügy kapcsán.
A kötelezőt azért szeretjük, mert.... miért is?
Manyecska 2013.04.25. 12:58:10
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.25. 12:59:04
Agyalap 2013.04.25. 12:59:52
Agyalap 2013.04.25. 13:02:35
Agyalap 2013.04.25. 13:04:17
metal · http://electric.blog.hu 2013.04.25. 13:09:18
Aki azt a baromságot kitalálta, hogy nem érdekes, hogy állított-e ki díjbekérőt (számlát) a biztosító, ha te nem fizettél joga van felmondani, az rohadt nagy ökör volt. Ettől függetlenül jelenleg ez van a jogszabályban.
Formailag abba lehet belekötni, hogy a felmondás előtt kell küldenie egy felszólítást, és attól számított 30 nappal mondhatja fel. Ha ez a felszólítás elmaradt, akkor van esélye a poszternak.
Amúgy le kellene szállni a magas lóról, itt nem csak a másik oldal a hülye, hanem a posztoló is. És ezzel a stílussal még azt a kis esélyt is elveszíti, hogy együtt érző az ügyintéző!
metal · http://electric.blog.hu 2013.04.25. 13:11:19
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.25. 13:12:04
@Agyalap: Igaz, ez még azelőtt volt, hogy fel lehetett volna. Max. némi PSZÁF segítséggel...
Meg mondjuk az autóhoz van a biztosítás... Ha csak felmond-újraköt, akkor semmi nem változik.
vénszivar 2013.04.25. 13:12:06
De, hogy Én el nem olvasom! Habár lenne az a pénz!
Manyecska 2013.04.25. 13:12:27
helianthus 2013.04.25. 13:18:53
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.25. 13:20:20
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.25. 13:22:05
2013.04.25. 13:30:36
Neked még ilyen sok van? Mit panaszkodsz? :)
2013.04.25. 13:32:28
2013.04.25. 13:34:01
Örülök hogy ezt mondod, mert pornóhoz keresnek szereplőket! :))))
Manyecska 2013.04.25. 13:36:44
2013.04.25. 13:37:04
Lusta disznók!
Így ki fogja elmagyarázni?
Manyecska 2013.04.25. 13:38:59
2013.04.25. 13:39:37
Miért? Nekem bejön a tanyasi pornó!
A férjed nem szokott megkérni hogy öltözz be fejőnőnek?
ferand1979 2013.04.25. 13:52:42
A gond az, hogy már 3 évig hagyta, hogy húzódjon az ügy.. Ez lehet buktató..
Bürokráciás területen dolgozó ismerőseim(bank, biztosító, önkormányzat, földhivatal, stb) szerint amióta számítógép alapon dolgoznak, minden intézkedés informatikai úton zajlódik le, 2x olyan sok a dolguk mint eddig. Ugyanis attól még, hogy gépre viszik fel az anyagokat, mindent ki kell nyomtatniuk. Iktatni kell.. Az iktatásoknak is van "iktató" részük, stb..
Ha egy ügy előkerül, 2 helyütt kell magoldják az ügyet.. Gépileg, ami könnyedébb, de ehhez kell az iktatott iratanyag, amit ki kell kérni az iktatóból.. Ehhez kell indokolni az ügyet egy másik helyen, stb..
Szóvla értitek.. És a "nyolcadik" ember már azt sem tudja, hogy mi is volt a kiindulópontja az eredeti kérésnek..
Na addig már a 9. ügyintéző elküldni a felmondást, a 10. fel is mondja... A 11. meg már lusta kipostázni, és szív a 12., aki próbál újfent a problémával megbírkozni...
Ez Magyarország!
Manyecska 2013.04.25. 13:57:07
Kicsi a bors, de őrült 2013.04.25. 14:02:18
Kirby a parancsnok...
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.04.25. 14:12:13
nekem is volt díjnemfizetésem, de miután a pénzemet ők emelték le az én számlámról nem nagyon értettem ezt. aztán kiderült, hogy többet akartak levenni, ami meg ugye nem sikerült, ezért volt DNF. szóval nekem nem szűnt meg, de egyszer bementem asztalt verni és megoldódott.
bobsys 2013.04.25. 14:15:21
vénszivar 2013.04.25. 14:39:16
Ugye! A barmot nem kellett volna elmarnotok! Az megmondaná, hogy hogyan is van itt, odaát, meg a univerzumban...
De kicsináltátok, most majd visszasírhatjátok!:)
Bálintka. 2013.04.25. 15:01:39
haggyadaszt 2013.04.25. 17:44:44
Én rövidre zárnám: b.szok az összes biztosítóra, kötök egy újat és nulláról indulok. Jó, bukom a bónusz besorolást. Nagy ügy.
sas70 2013.04.25. 17:51:54
Flaggx 2013.04.25. 18:06:05
Nekem október 1.-től március 25-ig tartott a biztosítóváltás (allianz->Union), úgy hogy még alkusz is volt a buliban.
Március 20.-án meguntam az illedelmes, ám egy oldalú levelezést, kerekítettem egy rövid, tömör és velős kurvaanyázós mabiszos fogyasztóvédelmes levelet mindhárom felé, és abban a pillanatban beindult a gépezet: 3 napon belül átkerültem az Unionhoz, megfelelő bonus fokozattal és igazolószelvénnyel.
Az allianzot meg mindenki kerülje messziről! Az hagyján, hogy alig akarták tudomásul venni a 45 nappal az évforduló előtt elküldött felmondást, hogy megpróbálták besajtolni rajtam 2013-ra is a biztosítási díjat, de hogy 1 bonus fokozatal feljebb éves szinten 10k-val többet akartak, az már a pofátlanság csúcsa volt.
Ugyandehogy (törölt) 2013.04.25. 18:21:58
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.25. 18:26:10
@Flaggx: :))
England win The Ashes! 2013.04.25. 19:36:01
Pontosan! A Barcelona is mekkora pofonba futott ott bele.
:)
CID 2013.04.25. 19:36:25
kalandfereg 2013.04.25. 19:49:30
Bevették a rajtuk keresztül elindított kötelezőmet, csak sajnos később derült ki, hogy az írországi bónuszbesorolásomat az adott biztosító (AEGON, szintén nem ajánlott) eggyel alacsonyabbnak fogadja csak el.
Az AEGON megtehette, mert a törvények szerint a NETRISKen keresztül elindított szerződéskötést már csak egy év múlva mondhattam fel.
A NETRISK pont leszarta, hogy segítsen nekem a bónusz rendes elfogadtatásában.
Ha nem a NETRISK-en keresztül kötöttem volna, akkor lehetőségem lett volna a biztosítókkal előre leegyeztetni, hogy melyik hogy értelmezi a külföldi bónuszigazolásomat.
Úgyhogy a biztosítási alkusz intézménye nálam bebukott. Azóta jó magyar módra ismét csak kalkulációra használom az alkusz oldalakat és közvetlenben szerződöm.
2013.04.25. 20:04:01
Tormas Torontal 2013.04.25. 22:49:38
www.anony.ws/2bT
Íme szereplő a pornófilmbe. Hogy ki az? Na, na , ki?
Tormas Torontal 2013.04.25. 22:51:51
www.anony.ws/2bT
Íme a Nemzeti Motorosok elnöke.
Egyébként szemben is férfiak ülnek! Az ajtón tükröződik. Na erre mit lépsz te buta szuzukis?
vénszivar 2013.04.25. 23:01:07
esef 2013.04.26. 10:54:30
szerencsére azóta a közelükbe nem kellett mennem
Agyalap 2013.04.26. 13:15:07
Agyalap 2013.04.26. 13:20:47
Egy évek óta folyó szarakodásra inkább ül a posztoló stílusa. Még túl finomkodó is...
2013.04.26. 13:31:15
Manyecska 2013.04.26. 13:31:49
`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.26. 13:56:31
Ajaj, amikor már ülni tudtam, rólam is készültek pucér képek. Kezdhetek aggódni?
Manyecska 2013.04.26. 13:57:59
`atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.26. 14:01:04
Egyik testvéremről van egész kicsi korából kép, peckesen ül rajta. Éppen elkapták az a pillanatot, amikor már nem tartja senki, és amikor még nem dől el.
Manyecska 2013.04.26. 15:03:16
Manyecska 2013.04.26. 15:06:14
CID 2013.04.26. 19:10:04
Manyecska 2013.04.26. 20:49:20
CID 2013.04.27. 06:22:16