Tékozló Homár

A nap tahója: terhes nőt pofozott a villamosvezető (4x frissült)

2013.06.18. 12:48 | jackyll | 1032 komment

Felpofozta a 4-es villamos elé lépett nőt a vészfékkel még éppen megálló sofőr, miután kiszállva szóváltásba keveredett vele:

Tegnap este 6 óra előtt két hölgy a kijelölt gyalogátkelőhelyen a Mechwart ligettől a Széna tér végállomás felé haladó 4-es villamos elé lépett a tilos jelzés ellenére. A járművezető a baleset elkerülése érdekében azonnal vészfékezni kezdett. A jármű megállt, de ekkor a villamosvezető még csak annyit észlelt, hogy az egyik hölgy eltűnt a látóteréből. Ijedten kiugrott a járműből, hogy meggyőződjön, sikerült-e elkerülni a balesetet.

Az ekkor már a járdaszigeten álló két szabálytalanul közlekedő hölggyel a villamosvezető hangos szóváltásba keveredett. A jármű vezetőjének - a gyors reakciónak és a sikeres vészfékezésnek köszönhetően - ugyan sikerült elkerülni a tragédiát, azonban az átélt ijedtség hatására, hirtelen felindulásból arcul ütötte a gyalogost, aki - saját bevallása szerint - nem az ütés erejétől, hanem a hirtelen sokktól térdre rogyott és elkezdte fájlalni a hasát. Ekkor derült ki, hogy 6 hónapos terhes, ezért mentőt hívtak hozzá, s a mentők megfigyelésre kórházba szállították.

UPDATE 16:40: Egy 3 éve Magyarországon élő brit anyukát sikerült véresre pofozni, mert reflexből a másik irányba nézett. De nem a villamosvezetőn múlt, hogy nem történt baleset és csak azért áll meg és száll ki, hogy megüthesse:

Az egyáltalán nem igaz, hogy a vezető megmentette az életünket, hiszen visszaléptünk a padkára, mielőtt megállt. Ezt szemtanúk is megerősíthetik. Csak azért állította meg a villamost, hogy kitöltse rajtunk a dühét. A villamosvezető, egy nagydarab, 120 kilós férfi ezután kiszállt a villamosból, és az üvöltette nekem, hogy „a kurva anyád”. Én teljesen le voltam sokkolva, nem mondtam semmit, ő pedig olyan erősen pofon vágott, hogy a napszemüvegem a földre esett. Az utasok kiabálni kezdtek vele, ő pedig a visszaszállt a villamosba és elment.

UPDATE 06/19: A villamosvezető szerint nem azért szállt ki, hogy megüsse a nőt, hanem mert azt hitte, hogy elütötte őket. Aztán akkor ütött, amikor azok röhigcsélve bemutattak neki:

Mint mondta, nem azért szállt le, hogy megverje a nőt, hanem azért, mert azt hitte, hogy alatta vannak. „Úgy szálltam ki a fülkéből, hogy két embert megöltem, Úristen, alattam vannak, gondoltam". „A villamos előtt azt láttam, hogy a két nő vigyorog a helyzeten, sőt az egyik a középső ujját is bemutatta” – emlékezett vissza a férfi. „Akkor csattant el a pofon”, viszont anyázásról szó sem volt, mondja. „Utána leroskadtam a fülkébe, sokkos állapotba kerültem. Az egyik utas oda is jött hozzám, hogy hívjon-e mentőt, de többiek csak azt hajtogatták, hogy menjünk már tovább, menjünk már tovább, ezért elindultam”.

UPDATE 06/19 19:00: A BKV-figyelő szemtanúja szerint a villamosvezető a tömött megállóban kurvaanyázva keverte le a pofont:

A sofőr kinyitotta az első ajtót, leszállt a gyalogos fiatal nőhöz, akiről ráadásul később kiderült hogy angol állampolgár és emellett 6 hónapos terhes. A villamos vezetője ezt mind figyelmen kívül hagyva egy igen erős és határozott mozdulattal lekevert egy olyan pofont egy zsúfolt megállóban, előtte a lány édesanyját kezdte szidalmazni.

Tegyük hozzá, hogy a vezető egy igencsak megtermett, 110-120 kg körüli középkorú ember. A szegény lány olyan pofont kapott tőle, hogy én hallottam a csattanást a villamoson belül. Majd ezt követően a sofőr káromkodva visszaszállt a vezetői helyére. Én akkor mentem oda, bekopogtam az ajtaján. Mikor kinyitotta és rám nézett, megkérdeztem tőle, hogy ez mire volt jó. Erre csak annyi volt a válasza, hogy sokkot kapott.

Na, szerintetek ha az ember sokkot kap, akkor fogja magát, odamegy a másikhoz és majdnem kiveri a fogát?

UPDATE 06/20: Kirúgták a villamosvezetőt.

A hathónapos terhes nőt véresre pofozó villamosvezető kérdésünkre kijelentette, hogy elmegy a mellette szervezett tüntetésre, mivel ezzel is védheti azokat a kollégáit, akik hasonló esetbe keveredhetnek. Ez azt jelenti, hogy szerinte előfordulhat, más vezető is tettleg léphet fel az utasok ellen? - kérdeztük, amire Kis igennel felelt.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manyecska 2013.06.20. 13:36:31

@Panelproli: Nade! 20 évig baleset- és konfliktusmentesen dolgozott....Képzeld ha nem lesz melója a gyereke is állami gondozásba kerülhet, ...tényleg jobban járt volna ha elüti ezt a..

Panelproli 2013.06.20. 13:44:18

@Manyecska: Az, hogy kirúgják, az tűlzás. De ebben a történetben minden az.
A kismama figyelmetlensége, a vezető reagálása és a BKK reakciója.

Igényes 2013.06.20. 13:48:37

@Panelproli: Gyakrabban kellene embereket elgázolniuk, és akkor rutinosabban kezelnék az ilyen helyzeteket. :)

Panelproli 2013.06.20. 13:53:16

Merthogy lehet azért volt ideges mert nem sikerült neki elsőre?

holdlányka 2013.06.20. 13:58:09

Elégedetten hátradőlhet a brit "hölgy", elérte, amit akart. Talán még kártérítést is fizetnek neki, amit persze behajtanak a villamosvezetőn, akit még elő fognak venni mindemellett könnyű testi sértésért is.
Bírságot persze a "lady" nem fog kapni.

Mindez köszönhető az ostoba médiának, amelyik ebből szenzációt csinált, kiemelve az illető nő brit és állapotos mivoltát, mintha ezt rajta kívül a történet szereplői közül bárkinek is tudnia kellett volna, illetve a történet szempontjából lenne bármilyen jelentősége.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.20. 14:01:06

@Manyecska: "20 évig baleset- és konfliktusmentesen dolgozott...."

Az. Hibázott, de talán van enyhébb büntetés is, mint a kirúgás, figyelebevéve az összes körülményt.

"tényleg jobban járt volna ha elüti ezt a.."

Tényleg.

Vagy verte volna agyba-főbe a feleségét inkább. Legfeljebb, ha koponyatörést szenved, akkor a vak komondorra keni.

Igényes 2013.06.20. 14:02:18

@Panelproli: Nem tudom, én azért vagyok ideges, mert kezdem azt látni, hogy milyen ökrök a magyarok. Talán pontosan ezért van ennyire felfújva. Szemléltető ábrának.

@holdlányka: Jah kérlek, Magyarországon drága az élet. De az emberek a nagyobb faszok, a média csak azt hülyíti meg, aki zsigerből alkot véleményt, és azt is tájékozatlanul csinálja. Meg azokat, akik annyira, de annyira akarnak JÓ EMBEREK lenni, csak éppen a lelkük mélyén tudják, hogy nem megy ez nekik.

Azokat a bűnöket nem szoktuk megbocsátani másoknak, amiket magunknak sem tudunk, és azokat pellengérezzük ki, amiktől rettegünk. Ez kb ennyiről szól.

holdlányka 2013.06.20. 14:08:39

Persze, hiba volt a pofon, ezt ő maga is elismerte, de én el tudom képzelni azt a lelkiállapotot. Az viszont nem tudja, aki nem volt még hasonló helyzetben, akár saját hibájából, akár önhibáján kívül. Ennek semmi köze ahhoz, hogy valaki 50 vagy 120kg, ha éppen meg van győződve róla, hogy elütött két hülyetyúkot, kiszáll megnézni, mi a helyzet, élnek-e még, ekkor azok meg vigyorogva, esetleg anyázva bemutatnak neki.

Ez nem brutalitás. Ez észheztérítés.
Persze, ismétlem, hiba volt, de ennek most aránytalanul súlyos következményei vannak, főleg, hogy tudható, ha elütötte/elsodorta volna őket, az eset különösebb következmények nélkül (már persze a lelkieken kívül) végződik számára.
Szomorú.

Igényes 2013.06.20. 14:33:33

@holdlányka: Szerintem meg vezessük be, hogy minden átjáró mellé egy rendőrt, aki azért áll ott, hogy a szabálytalankodókat felpofozza. Legálisan és törvényszerűen. Akkor nem lennének ilyen problémák, és nekem nem kellett volna annyi ismerőst törölni facebookról, akikről kiderült, hogy idióták.

Ádám 2013.06.20. 15:05:31

Nem mehetne nyugdíjba!?! Mint a rendőrök?! :)

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.06.20. 15:05:39

Hello! Már csak 48 komment és megvan az 1000! Ne hagyjátok abba!

Ádám 2013.06.20. 15:26:28

@hülye vagy ha szerinted gabors anyja egy büdös...: NEM BÜDÖS? ILYEN IDŐBEN?
DE A TÖBBI STIMMEL !!! :)))

Panelproli 2013.06.20. 16:13:05

@Igényes: Legalább van min lihegnie a médiának. A villamosvezető pedig jogos bűntetésén felül példát statuálva jól megszívja majd.
A brit nő magatartásáról nincsen hivatalos állásfoglalás.
Mindezt a pofon miatt.

Mikor a szomszédom lopott tőlem, azt mondtam csak azért nem verem bele az arcát a falba, mert akkor ő lenne a szerencsétlen bántalmazott, aki rögtön rohanna a rendőrségre.
Azóta a rendőrségre jár és nem úgy néznek rá mint egy szegény emberre akit megvert az a nagydarab állat szomszédja.
Ő a gyanúsított.
És fizetni fog a kis genyó!

holdlányka 2013.06.20. 16:17:18

Azért a BKV-t sem értem. A megbízható, régi villamosvezetőt kirúgják, mert egyszer sokkhatás alatt kicsit hibázott, a trollkodó ellenőröket meg nkább megvédik??

Manyecska 2013.06.20. 16:18:07

@hülye vagy ha szerinted gabors anyja egy büdös...: vagy lépett volna a busz elé másnap a nő, ami anyádat/nejedet szállítja, és mondjuk vészfékezéskor agyba-főbe verik magukat. Folytasd még.
Szerintem látogassátok meg a brit nőt, hátha nem mutat be:DDD!

Manyecska 2013.06.20. 16:20:21

Nincs még elég impotens f@sz ebben az országban még egy csóri villamosvezető is legyen az??? Hát kihal lassan az emberiség. A vakkomondor tulajdonosa meg állítólag kezelés alatt állt, ennyi.

Atörökk 2013.06.20. 16:24:56

@Manyecska:
Továbbra is azt mondom, alapesetben nem helyes senkit megütni, főleg nőt, no de talán különbséget tenni jelen esetben a kvázi sokkhatás alatt adott egyetlen pofon miatt (amit mondjuk úgy, a körülmények menthetnek), és aközött, hgy valaki éveken át, rendszeresen veri a nőjét. (Feltéve hogy a vakkomondoros ember tényleg veri, mert eddig ugye azt is csak állítják).

Manyecska 2013.06.20. 16:31:17

@atörökk: hát akkor a BKK küldje indulatkezelési tréningre ha már ennyire korrektek.... :)

England win The Ashes! 2013.06.20. 16:33:40

@victor vacendak: Vagy esetleg te tévedsz. Ugyan nem London, de ott is láttam ilyet, csak nem tudom hol (másfelől a nő sem biztos, hogy londoni):

kepfeltoltes.hu/view/130620/SBWCV_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Erről ennyit.

Manyecska 2013.06.20. 16:37:25

A brit vumenről nincs kép? megnézném.
Nem lehetne ezt diplomácia úttyán elintézni??:D

England win The Ashes! 2013.06.20. 16:40:44

@Manyecska: Nem, mert az HMS Illustrious nem tud felúszni a Dunán. Nem fér el. :)

Manyecska 2013.06.20. 16:43:42

@Dr Jozef Vengloš: :))@atörökk: neked nincs egy nagy barna kutyád? véletlen?:D mintha jártam volna vendégségben eccer nálatok. Véletlen.. :DDD ?

Atörökk 2013.06.20. 16:44:36

@Manyecska:
Nem, nincsen kutyám. Szerintem kevered az éjjeliszekrénnyel :D

Manyecska 2013.06.20. 16:50:24

Mindenesetre megnyugtató hogy a "villamosvezető 3 x frissült"

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.20. 17:06:48

@Manyecska: "A brit vumenről nincs kép?"

Lehet, hogy köztük van: www.google.com/images?q=english+women

(Nem túl szápek.)

Igényes 2013.06.20. 17:39:46

@A.Snatch: Közben a pasast kirúgták.

AtiSnatch 2013.06.20. 17:46:15

@Igényes: és most ennek örülsz vagy nem? csak kíváncsi vagyok.

Igényes 2013.06.20. 17:52:56

@A.Snatch: Szerintem felháborító. Az index is keményen ferdít, a legtöbb komment azt hangsúlyozza, hogy micsoda balesetveszélyt okozott a nő, és hogy hány száz utast veszélyeztetett ezzel. Erről mély kuss van.
Felpofozni lehet hogy nem kellett volna, de a helyzet ismeretében bőven belefér. Az meg hogy brit meg terhes, a kutyát nem érdekli, ha nem tetszik neki valami, menjen haza és ott szabálytalankodjon.

Igényes 2013.06.20. 17:55:48

... az meg, hogy erőszak... nem, az erőszak nem ez, és akik az erőszak ellen harcolnak, azok sem egy felelőtlen, emellé még szájat nyitni is merő hülye picsa megérdemelt képenlegyintésével van gondjuk.

AtiSnatch 2013.06.20. 18:02:24

@Igényes: jajó, nem olvastalak vissza nagyon, ezért voltam kíváncsi :)
egyetértünk :)

Igényes 2013.06.20. 19:38:41

Te jackyll, ezt az egészet nem az index rendezte meg, hogy minél több marhaságot lehessen róla összehordani?
Milyen véresrepofozás, szépfiam?

Hiányolom a kommenetek közül, hogy a terhes nő esetleg a következő Hitlerrel (!!!) volt terhes.

Avagy kétezerig meg sem állunk!

Igényes 2013.06.20. 19:40:38

Amúgy meg tényleg kezd ez az egész a szennyportál szintre csúszni.

Matt Kirby 2013.06.20. 19:42:27

Ebben a történetben leginkább az igazságérzetem háborog. A jelenlegi információk alapján a következőket látom.

1. forduló:
A terhes nő szabálytalanul lelép pirosban a villamos elé veszélyeztetve ezzel a saját és magzatja életét. A villamosvezető jó reflex-szel kivédi a nő által okozott vészhelyzetet.
Nyertes: A nő és a magzat. Életben maradtak.
Vesztes: A vilivezető aki azt hiszi, hogy megölt két embert. Vesztesek az utasok is, akik a nagy fékezésben szanaszét dőlnek. Nem tudjuk, hogy megsérült-e valaki.

2. forduló:
Az megrettent BKV-s ijedtében megnézi, hogy tényleg megölt-e valakit. A hölgy röhögcsélve beint neki, aminek következtében kap egy pofont. A hírek szerint semmi baja nem lett, csak a szája vérzett. Szerintem ez nem hogy 8 napon belül gyógyul, hanem 8 percen belül elállt.

Nyertes: Nem igazán van. A hölgy mindenesetre örülhet, mert az elszenvedett sérelme rettenetesen meg lett torolva (magyartalanul megfogalmazva).
Vesztes: Egyértelműen a villamos vezetője. A villamosvezető elveszíti a munkáját, és kap egy pert a nyakába, amit valszeg el is veszít majd. És ráadásul mehet bocsánatot kérni.

Minkét "fordulóban" a hölgy követte el először a hibát, és mégis mindkétszer ő jött ki kvázi nyertesen. Ez így nem fair. Ráadásul nincs arról sem tudomásom, hogy ellene bármi eljárás indult volna.

És még egy apróság. Bár nem kellett volna pofon vágni, de tegyük fel, hogy ez nem történik meg.
A villamos megáll, ő továbbsétál. Talán fel sem fogja, hogy mekkora marhaságot csinált, tehát nem tanul a történetből, és máskor is elköveti. Most szerintem tanult belőle.
Másik lehetőség. A villamos vezetője nem vágja pofon, csak visszaül a fülkéjébe és továbbmegy, miután beintettek neki. Mit tanul belőle meg a hölgy? Csak annyit, hogy nyugodtan lehet bunkónak lenni a BKV-sekkel, megalázhatja bármelyiket.
Olyan életszerű opció nincs, hogy nincs pofon, és megvárják a rendőröket. Az utasok meglincselnék ilyen helyzetben a vezetőt, és ráadásul a követő villamosok is feltorlódnának.

Ebből a történetből csak rosszul jöhetett ki a szerencsétlen villamos vezető, a hölgy meg csak jól.

Ráadásul ezt követően a hölgy olyan nyilatkozatot adott a médiának, ami nem kicsit sántít több ponton, mondhatnám akár azt is, hogy 3. fordulóként körbehazudta a médiát. De ez talán túlzás.

2013.06.20. 19:43:48

www.peticiok.com/igazsagot_a_villamosvezetnek

A következőket egy, a járaton utazó, szintén terhes kismama nyilatkozta:
" A villamoson voltam, közvetlenül a vezetőfülke mögött. Minden úgy történt, ahogy a vezető mondta. Babát várok és ha nem ülök, simán elestem volna, akkorát kellett fékeznie. Mikor a vezető visszaült a helyére, elnézést kért az utasoktól a fékezés miatt és kérte, ha valaki megsérült, jelentkezzen a Széll Kálmán téren. Remegett a hangja, lehetett hallani, hogy nagyon feldúlt. Nagyon sajnálom, én is írtam a bkk-nak, de úgy látszik, hiába..." Ezek szerint sem egy elvetemült gazemberről van szó, hanem egy végletekig felindult férfiról. Azonkívül mi lett volna, ha ez a kismama megsérül például? Azért is ő lett volna a felelős?

index.hu/belfold/2013/06/20/kirugta_a_bkv_a_pofozkodo_villamosvezetot/

A szemétláda bkv!

Xezs 2013.06.20. 19:56:23

@tihs: Pont ez a vicc, hogy néhányan ezt a szemét külföldit sajnálják, de a honi villamoson utazókat meg nem. Részemről sokkal jobban együttérzek azokkal akik a villamoson utaztak.

Xezs 2013.06.20. 19:57:20

@Xezs: Vagyis helyesbítek: csak velük érzek együtt. A britpicsával nem.

Ádám 2013.06.20. 22:09:42

@Manyecska: boxert hordok :) te is?

Pajszer Művek 2013.06.20. 23:31:43

A sajtó lényegében kirúgatta ezt a szerencsétlent, azzal, hogy "a 120 kilós villamosvezető terhes anyát vert véresre, ok nélkül".

Nálunk az ilyen típusú, zsigeri félelemre építő cikkek, mindig célt érnek. Ennyi, egzisztenciális bizonytalanságban élő, rettegő ember között nagyon könnyű lincshangulatot teremteni.

A primer reakció persze az, hogy ez milyen egy állat. A panaszkultúra egyik kedvelt célpontja meg a BKV, mindenki imádja köpködni, ha jogos, ha nem. Az ottaniak nyilván védik a seggüket.

És valami osztályvezetőcske aki gondolom 3x annyit keres a semmivel, mint a kőkemény melót végző villamosvezetők, meg nyilván elévülhetetlen érdemei miatt került oda..egyből kiadja a lincselni vágyó tömeget kielégítő nyilatkozatot és a kirúgásra vonatkozó határozatot.

Ezekben még lojalitás sincs, semmi legalább hallgassuk meg, békítsük ki, próbálkozzunk. Ezek ilyen "vezetők". Nem. Ki vele, csak a mi állásunk maradjon. 20 éve itt dolgozik, gyereke van, tönkretesszük, seisszegal nem számítasz, nem érted?

Szép világ van itt.

Charles63 2013.06.21. 00:00:32

A BKV kurva gyors volt. Nagyon kellett sietni ezzel a kirúgással.Hol az ártatlanság vélelme? Egyértelmű, hogy kifelé mutatni kellet valamit, valakinek. Kinek? A médiának? A külügynek?

Meg se várták a rendőrségi vizsgálatot! Mi van a térfigyelő kamerák felvételeivel? A villamoson utazó tanuk elmondásával?

De egy szó se arról, hogy a brit nő az elkövetett szabálysértések miatt milyen büntire számíthat!

Hajrá Magyarország! Hajrá Magyarok! A nagy nemzetieskedésben hol védjük meg hazánkfiát egy külföldi szabálysértővel szemben?

2013.06.21. 00:41:36

A villamosvezető egy HŐS! Ez az igazság! Több ilyen derék emberre lenne szüksége az országunknak!

2013.06.21. 00:55:57

BKV-járművezetők! Kiálltok-e egymásért?
Szervezzetek sztrájkot.

2013.06.21. 03:42:17

Indítsatok egy olyan mozgalmat a közösségi oldalon, hogy "Köpködjük le a villamosvezetőt kirúgató brit nőt az utcán"

2013.06.21. 03:57:43

Törölték az a felhasználót aki a tüntetést kezdeményezte, felsőbb utasításra történhetett.

Tisztviselőtelep 2013.06.21. 06:09:19

ez olyan szép - a legjobb, hogy komolyan is gondolja

Cs. V. (férfi): "Én elővenném a térfigyelők felvételeit, s ha bebizonyosodik,hogy a nő szabálytalankodása miatt kellett vészfékezni, ráverném a kopott kerekek, a fékpofák, a menetidőkiesés (ha volt ilyen) miatti egyéb járulékos költségeket, az összes adminisztrációs költségeket, a villamoson történt legkisebb baleset ellátásának költségeit, a villamosvezető orvosi költségeit, s ha emiatt kirúgják a sofőrt, akkor még életjáradékot is fizettetnék vele a sofőr részére, plusz elküldeném viselkedésterápiára plusz közlekedési tanfolyamra. Ezek után megnézném, hányszor lesz kedve játszadozni a villamossal! Ja, és mindenképp eljárást indítanék ellene közveszélyokozás kísérlete miatt!!!"

IP gyűjtögető 2013.06.21. 08:42:39

@Igényes: a női szülőd volt barom, (gondolom téged is egy bikával csinálhatott) ;)

holdlányka 2013.06.21. 08:56:09

Már megint.

"Update: A hathónapos terhes nőt véresre pofozó..."

Tényleg kezd az egész lemenni a legalja bulvárszintre.

A sok birka, aki elfelejtett gondolkodni meg csak ilyeneket olvas, és lincselgetne.

Szánalmas ez az egész ügy. Meg azok is, akik médiaszenzációt csináltak belőle, és a fejét követelik szerencsétlen villamosvezetőnek, mert kicsit (elismerten) hibázott.
Ugyanakkor a "tisztelt felsőbbrendű, mert brit és terhes nő" (Én is voltam állapotos, mégsem éreztem magam fesőbbrendűnek,bár jólesett a figyelem. Brit viszont sosem voltam, úgyhogy ezt nem tudhatom) meg elégedett lehet, mert megcsinálta. Elégtételt vett. Úgy megbüntetném, hogy azt nyögné évekig. De erre sem fog sor kerülni, sőt még kártérítést is meg fognak ítélni neki, ismerve a magyar viszonyokat.
Rendesen háborog az igazságérzetem.

Manyecska 2013.06.21. 09:03:54

Hallgassátok a Juventust most lesz a vezető:)

Ádám 2013.06.21. 10:48:53

ááámerikában a sok rühes k. eu.-i fosadékokra még egy tróglit sem bíznának... a kurva anyjukat.

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.06.21. 11:11:29

Lekéstem, ááááááá!
1003!!

2006-ban szinte észre sem vettük és már megvolt :)

kisgalád 2013.06.21. 11:16:01

Nem szeretek gyakran kommentelni, inkább olvasó vagyok. De ami itt ezzel az üggyel kapcsolatban folyik az egy vicc.

Elöljáróban leszögezem, SOHA SEMMILYEN HELYZET NEM AD MENTSÉGET ARRA, HOGY EGYIK EMBER MEGÜSSE A MÁSIKAT. Akkor se, ha a másik férfi, vagy nő, de nem terhes, meg akkor se, ha csóró magyar és nem nagyszerű brit állampolgár. Viszont bizonyos körülmények érthetővé, ha nem is menthetővé teszik a mostani esetet. A szerencsétlen vezető azt hitte megölt két embert. Kiszáll, látja, hogy jól vannak, elkezd velük kiabálni. Érthető, ugyanis nem csak a két lady, de ez a szerencsétlen nulla kis ex-BKV alkalmazott is lehet sokkhatás alatt. Mert a villamos alá kerülés gondolata nem üdítő ugyan, de talán az se, ha valaki szeme előtt lepereg az élete, mert azt hiszi most ölt meg két embert. (Igazi szerencse, hogy nem tudta, hogy ráadásul még külföldiek is, akkor kétszer ennyire meg kellett volna ijednie nem? Mondjuk én nem tudom mi a jelentőssége ennek, de úgy tűnik a sajtó és a nagyságos kismama szerint ez igen releváns körülmény). Erre a két lady vigyorog (ez még lehet az őket ért sokk miatt), majd beint, vagy ahogy a hölgyemény fogalmazott: „A villamos ekkor megállt a zebrán, és a vezető elkezdett velünk üvöltözni, miközben az utasok dörömböltek neki a fülkéje ablakán, hogy induljon tovább, mert olyan helyen állt meg, ahol nem szabad. Mi dühös gesztusokkal válaszoltunk neki.” Na ekkor elcsattan az ominózus pofon. NEM a szabálytalankodás, hanem az ezt tetéző provokáció miatt. „Dühös gesztus”, ó milyen szép körülírása annak, amit csináltak! A dörömbölő utasok, egy külön vicc, teljesen életszerűtlen, csak gondolom jobban esik így gondolni a történtekre.

Én gyenge kis magyar agyammal úgy vélem ilyen helyzetben kicsire összehúzom magam, ha üvöltenek is velem, mert ugye egyrészt remegek, mint a nyárfalevél, örülök hogy élek, másrészt mert nagyon is az én hibám az egész. Vajon ha a két lady száján kicsúszott volna egy-egy hangos sorry, és nem beintenek, akkor is lett volna pofon?

Lenne pár kérdésem a nagyságos, nagyon áldott állapotú brit ladyhez:

1.Azt nyilatkozta, hogy nem is mentette meg az életét a vészfékezés, mert ő sokkal jobb reflexekkel már töredékmásodperccel korábban visszaugrott a járdára. Ezt honnan kellett volna a vezetőnek tudnia? Szegény nem tudta, hogy egy valódi Jane Bonddal hozta össze a sors, aki még 6 hónapos terhesen is annyira fürge és ura a testének, hogy kivágja magát a szorult helyzetből. Ha már itt tartunk, honnan veszi ezt a hölgy? Az ő felsőbbrendű brit agya képes ilyen tisztán emlékezni az események minden másodpercére és helyes sorrendjére? Biztos nem lehet, hogy a fékezés és a visszaugrás ugyanakkor történt? Nem lehet, hogyha nincs vészfék, akkor mégis elütik, mert az ugrással késett pár pillanatot? Vagy „csak” begyűrte volna maga alá a villamos az egyik lábánál fogva?

2.Ha szerinte nem is kellett a vészfék, mert ő olyan ügyes, ezt a villamosvezető nem tudhatta, tehát belekényszerítette a fékezésbe. Ezt nem tudom érti-e a hölgy. Vajon belegondolt-e, hogy itt nem csak róla, a barátnőjéről, meg a magzatról volt szó, hanem a villamoson utazó többi utasról is, arról a párszáz emberről, akik a villamoson felborultak a vészfékezés hatására? És ha ott sérül meg valaki?

Speciel a villamoson is utazott terhes nő, ezt írta:
" A villamoson voltam, közvetlenül a vezetőfülke mögött. Minden úgy történt, ahogy a vezető mondta. Babát várok és ha nem ülök, simán elestem volna, akkorát kellett fékeznie. Mikor a vezető visszaült a helyére, elnézést kért az utasoktól a fékezés miatt és kérte, ha valaki megsérült, jelentkezzen a Széll Kálmán téren. Remegett a hangja, lehetett hallani, hogy nagyon feldúlt. Nagyon sajnálom, én is írtam a bkk-nak, de úgy látszik, hiába..."
Persze ő csak egy értéktelen magyar anya, de gondoljon bele a lady, hogy turistaszezon lévén lehetett volna másik brit polgár is.

kisgalád 2013.06.21. 11:17:49

3. Azt is nyilatkozta: „Belátom, hogy ostobaság volt anélkül átkelni a zebrán, hogy balra néztem volna, de 30 évig éltem Nagy-Britanniában, így reflexből a jobbról érkező forgalmat vártam.” Nos egyszerű a megoldás: nem kell se jobbra, se balra nézni, mert szemben a közlekedési lámpa PIROS márpedig ez mindenhol tilosat jelent, így az Egyesül Királyságban is, ha jól tudom, ugye? Ha jól tudom, ezért a szabálytalan átkelésért ott még büntetnek is, nem villamosvezetőket, hanem gyalogosokat, igaz? Ha meg mégis szabálytalankodni támad kedvünk, akkor mindkét irányba tessen körbenézni, de nagyon, mert most még jó darabig nemcsak a saját bőrét viszi a vásárra, de a gyerekéét is.

4. Ez külön tetszik: „Nem értem, hogy a vezető miért reagált ilyen agresszívan.” Talán a „dühös gesztusok” miatt?

5. „Tudom, hogy hibáztam, amikor nem néztem körül rendesen. Soha többé nem követem el ezt a hibát.” Remek! Tehát ezentúl is át fogsz menni a piroson (terhesen, majd babakocsival), de majd jobban figyelsz szabálysértés közben???? De jó, hogy ez a nagy tanulság neked.

6 „Nagyon megkönnyebbültem, hogy a kisbabám és a barátaim is jól vannak.″ Kész szerencse, de a baba ugye a vészfék miatt van jól? Mert a pofon (egy darab, nem verés, nem felpofozás, ahogy a hatásvadász cikkek írják) nem veszélyeztette a gyereket. Nem vagyunk mi nők dajkahalak, hogy a szánkban hordjuk ki az utódainkat. Legalábbis azt tapasztaltam, hogy a gyerek az arcunktól lejjebb helyezkedik el. Nálad is?
Ettől függetlenül szerintem se lehet egy nőt (terhes, nem terhes, brit, magyar, szuahéli, mindegy) megütni. Mellesleg férfit se. Meg gyereket se.

7.Azt is nyilatkozta, hogy nem szeretné, ha a vezető elvesztené a munkáját. Ha ez így van, miért kellett a rendőrségi feljelentés, a médiacirkusz, meg az egész kórház, nagyhalál jelenet, földön sírással meg mindennel? Mit gondolt mi fog történni a vezetővel? Mi mást reagálhat a BKV, jóhíre (?) megőrzése érdekénben, mint, hogy példát statuál, és kirúgja? Ha nekem annyi lenne a célom, hogy büntessék meg, de ne veszítse el az állását, megírnám a panaszlevélben a történteket a BKV-nak, akkor a vezető fegyelmit kap, és valószínűleg egy időre felfüggesztik, vagy garázsszolgálatra teszik. Ezt meg is érdemelte volna, mert nem pofozkodunk!

Ha már a médiumok felrótták a szerencsétlen vezetőnek, hogy nem észlelte, hogy a lady egyrészt brit, másrészt állapotos (még mindig nem értem ezek miért fontosak), azt miért nem róják fel a hölgynek, hogy miatta most egy évtizedek óta becsületesen dolgozó, balesetmentesen vezető ember aránytalanul nagy büntetést kap? Hogy miatta lett munkanélküli és hajléktalan? Mert ugye kiteszik a szolgálati lakásából is. Meg azt is észlelnie kellett volna, hogy van az illetőnek egy 7 éves kislánya, akiről most nem tudni, hogy és hol fog gondoskodni. Végül is, ha az állampolgárságot kötelező észlelni más emberről ránézésre, akkor a családi helyzetet is. Vagy az ő 7 éves magyar kislánya kevésbé fontos?

kisgalád 2013.06.21. 11:19:04

8. A lady elmondta: sok múlik azon, miként folytatódik az ügy. „Nem azt akarom, hogy börtönbe kerüljön, nem akarok neki rosszat, de nagyon ijesztő volt, főleg az, hogy nagyon sok idő telt el a fékezés és a pofon között”. (Mi volt a sok idő, 1 óra, fél óra, vagy 30-40 másodperc?)
Nos remélem elégedett az ügyintézéssel, a gonosz vezetőt kirúgták és utcára tették, mehet a híd alá a gyerekével. Igazi happy end.

Mond valamit az a szó a ladynek, hogy álszentség?
Vajon miért nem tudok hinni neki?

A vezető azt nyilatkozta, sajnálja, nem tudja mi történt vele, sokkos volt, de maga is helytelennek érzi a tettét. Ahogy az is. DE: ő feljelentette magát a munkáltatójánál, rögtön az eset után, és bocsánatot is kért a hölgyeménytől nyilatkozatban. Miért van, hogy neki hiszek is? Mert esetleg az ő tettei összhangban vannak a szavaival?

9. Na ezt külön öröm olvasni a ladytől: „Mindig panaszkodtak az emberek, hogy milyen rosszul mennek itt a dolgok, de a saját szememmel most láttam ilyesmit először” és „Most értettem meg, miért kérdezik mindig tőlem, hogy miért jöttem ide.”
Jó kérdés. Miért jöttél ide? Ha az elmúlt 3 évet Londonban töltöd Budapest helyett egy sokkal fejlettebb helyen élnél, ahol nem ütik meg a nőket sohadesoha. Mondjuk premier planban élvezhetted volna a zavargásokat, mikor a nagyonfeljlettkulturált London égett, fosztogattak stb. Ilyen nálunk még nem volt, mert bizony itt olyan rosszul mennek a dolgok, hogy egy rendes pár napos zavargásra se telik. A metró is jobb, több a vonal, olcsóbb a jegy, igaz előfordult már ott pokolgép, meg gáztámadás, de akkor is, ott jobb.

Vajon erről mit gondolnak a magyar barátaid? Már ha bárkit is megajándékoztál közülünk a barátságoddal? Egyetlen ember tettéről minősíted az országot és a benne élőket? A barátnőm 2 éve Londonban volt, a 2 hetes vakációja harmadik napján kitépték a kezéből a fényképezőgépet, mégse mondta, hogy minden brit tolvaj, pedig még csak 2 napja tapasztalta az ottani életet, nem 3 éve.

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.06.21. 11:23:33

@kisgalád: Teljesen igaz minden szavad.
Az ide lakni jövő brit olyan, mint a Mallorcán nyaraló német hidegburkoló. Otthon proli.
Anglia sem a régi már.

Manyecska 2013.06.21. 11:29:58

@kisgalád: én most hallgattam a palit, azt mondja KÉT kézzel mutatott be az egyik nagyonbrit hölgy. Hogy törne le a keze.

kisgalád 2013.06.21. 11:35:53

@Agresszív kiskamasz:
Én csak azt remélem, hogy a villamosvezető ügyvédje nemcsak munkaügyi pert indít, de fel is jelentik a hölgyet, szóbeli becsületsértés és tettleges becsületsértés miatt, ugyanis az anyázás és a "dühös gesztus" ennek minősül. A vezető pechje, hogy a nőnek vérzett a szája, mert különben a pofon is csak tettleges becsületsértés, így viszont simán könnyű testi sértés lesz belőle (különös tekintettel arra, hogy külföldi állampolgárral történt). Egyébként mindegyik magánvádas, ami azt jelenti, hogy hivatalból nem járnak el, csak ha a sértett feljelentést tesz, ezért veri a lady a tamtamot. Még jó, hogy a saját nyilatkozatában beismerte a szabálysértést (piros lámpa) és a becsületsértést is.:))))

Charles63 2013.06.21. 11:36:56

@kisgalád: 100%-ig egyetértek a hozzászólásoddal! De a 8.-9.-en van nálam a hangsúly, az ütős volt, ebben a két pontban benne van, amit én pl. még nem írtam le.

Manyecska 2013.06.21. 11:40:24

@kisgalád: jövő hét szerdán lesz megint a reggeli műsorban, ...kíváncsi leszek:)

Charles63 2013.06.21. 11:41:35

@kisgalád: Egy-két magánvádas feljelentés még jöhetne hozzá a villamoson utazóktól, mert ugye abban egyetértünk, hogy a vészfékezés nem a vildriver hibája miatt történt. Azután lehet elgondolkozni, hogy kellett e ez a nagy cirkusz?!

Arra azért kíváncsi volnék, hogy ki homályosította fel a nőt rendkívül rövid idő alatt, mert a kórház után már mindjárt megvolt a feljelentés.

kisgalád 2013.06.21. 11:46:13

@Charles63: Erre könnyű a válasz:

bkvfigyelo.blog.hu/2013/06/19/felpofozott_no_igy_latta_egy_szemtanu

Máris jött egy BKV-gyűlölő, irgalmas szamaritánus, aki annyira utálja a BKV-t és a dolgozóit, hogy még a történteket is máshogy élte meg mint az összes többi utas. A fickóból üvölt a gyűlölet, meg a tárgyilagosság teljes hiánya, és "jókor" volt jó helyen.

Charles63 2013.06.21. 11:55:50

@kisgalád: Szóval megvan a fogadatlan prókátor!

Érdekesen fogalmaz: "A sofőr kinyitotta az első ajtót, leszállt a gyalogos fiatal nőhöz, akiről ráadásul később kiderült hogy angol állampolgár és emellett 6 hónapos terhes. A villamos vezetője ezt mind figyelmen kívül hagyva egy igen erős és határozott mozdulattal lekevert egy olyan pofont"

Tehát emberünk figyelmen kívül hagyta a kb. 30 mp. alatt lejátszódott jelenet alatt, hogy a nő britt és 6 hónapos terhes. Innen ered az egész negatív felhang, ami a viszont a történet egészét tekintve irreleváns! Ugyanis nem azért történt a baleset, mert a nő britt (hiába hangoztatja az ösztönös jobbranézést!) és nem azért mert terhes, hanem azért mert figyelmetlen és felelőtlen. Kíváncsi lennék arra is, hogy ha a túlbuzgó utasunknak pl. eltört volna a karja a fékezés következtében, akkor is ilyen segítőkész lett volna?

kisgalád 2013.06.21. 12:04:55

@Charles63: Abban az esetben ez a fickó, hidd el még perelné is a BKV-t kártérítésért.
Egyébként a vészfékezést is figyelmen kívül hagyja, meg azt az apróságot is, hogy a hölgyek hogyan viselkedtek, persze nem is látott semmit (ezt ő se tagadja), mert ugye le se szállt amikor ez eset zajlott. De lelki szemei előtt semmi nem maradt rejtve....

Manyecska 2013.06.21. 12:05:56

@kisgalád: igen, volt ez a srác is, a britvumen is említi..

Charles63 2013.06.21. 12:09:41

Ez az ürge szerepel az első indexes nyilatkozatban?

Charles63 2013.06.21. 12:10:43

Aki még a kisbabát is megnézte? Nem kérik fel keresztapának?

Manyecska 2013.06.21. 12:11:32

@Charles63: nem hinném, miért? Én később hallottam.

Charles63 2013.06.21. 12:17:05

@Agresszív kiskamasz: A nő első nyilatkozatában említi, hogy volt ott egy fiatalember, aki még a kórházba is elkísérte.

kisgalád 2013.06.21. 12:19:27

@Agresszív kiskamasz:
Ja, szerintem is ez lehetett.

@Charles63: Nem tudom, de gondolom igen. Két ekkora isten barma csak nem utazott egyszerre a villamoson.;)
Keresztapának meg nem kérik fel, arra biztos van már egy méltóbb brit jelölt....

Ugyanennek a BKV- figyelős cikknek a kommentjei között írt egy szintén a villamoson utazó fickó, aki érdekes módon nemcsak a vészfékezésre emlékszik, de arra is, hogy a két hölgyemény ordenáré módon viselkedett. Jó néhány pontban cáfolja a szamaritánus beszámolóját, ill. a csúsztatásait.

Remélem ezek a tanúk, a fiú, meg a terhes kismama nemcsak a kommenteket írják, de írnak a BKV-nak is (ezt a kismama megtette) meg megpróbálják felvenni a kapcsolatot a sofőrrel vagy az ügyvédjével, és segítenek neki.

Charles63 2013.06.21. 12:31:20

@kisgalád: Végre valami pozitívum is van.

Igényes 2013.06.21. 12:58:01

Tanulság: mielőtt ismeretlen nővel keveredünk interakcióba, fogdossuk meg jó alaposan, nehogy valahol terhes legyen. Javasolt benézni a lábának közibe is, hátha éppen folyamatban van befelé valami.
Pofozni csak a tapogatás és a altesti szemügyrevétlezés után szabadik. Bátrabbak hangos ZDRÁSZTVUJ MUSZKVICSKA kiáltással is tesztelhetik, hogy a reakcióiból következtetni lehessék az ő álompolgártcságára.

Ész megáll.

Manyecska 2013.06.21. 13:02:25

A "brit kék" olyan előkelő..

Xezs 2013.06.21. 18:03:04

@kisgalád: Ja, gondolom fáj neki hogy jegyet/bérletet kell venni (volt neki egyáltalán?) aztán most meglátta a lehetőséget a hősködésre. Az a gyerek nemhogy pofont, de egy kibaszott nagy verést érdemelne.

rooter 2013.08.14. 13:11:38

Mindenki addig pofázik, míg nem jár úgy, mint a villamosvezető, aztán majd elgondolkodik.
süti beállítások módosítása