A. vásárolt egy eldobható SIM-kártyát ezer forintért, amit eldobhat, mert sehogyse sikerült aktiválni.
2013. Augusztus 3.-án a LIDL-ben vettem egy Blue Mobil sim kártyát 999 Forintért. Ma 2013. Augusztus 5.-én a Blue Mobil sim kártyához adott tájékozatóban le írt +36304408700-es telefon számot hívtam, hogy a sim kártyámat aktiváljam. Az ügyintéző az adat egyeztetés után el köszönt, azzal hogy a kártyám már aktív és már használhatom. De nem tudtam használni, mert nem aktiválták. Majd megint felhívtam az előbbi telefon számot, újból elkérték az adataimat. Másodjára sem tudták aktiválni a Blue Mobil sim kártyát. Majd harmadszorra is felhívtam, ekkor már rendszer hibára hivatkozva azonnal el utasították az aktiválási kérelmemet.
Kérdem én akkor miért írja azt a Blue Mobil sim kártya tájékozatója hogy a +36304408700-es telefon számon lehet aktiváltatni a sim kártyát, ha mégsem lehet! Most ott tartok hogy van egy 999 Ft értékű, haszna vehetetlen sim kártyám ami természetesen semmire sem jó! Én még naivan azt hittem milyen jó lesz 33 Ft-ért beszélgetni percenként. Hát ez nem jött most össze. Sőt a 999 Ft-os sim kártya mellé vettem egy 3500 Ft-os blue mobil feltöltő kártyát is, hogy majd feltöltöm vele. Hát igy most ez az összeg is elúszott! Tehát 4499 Ft a blue Mobil szerint nem sok, és különben is csak át meneti hibáról van szó. Átmeneti vagy nem átmeneti hiba nekem most kellet tett volna a sim kártya. Tisztelettel egy csalódott Blue Mobil ügyfél, akinek a kedve is el szállott a Blue mobiltól!
Az utolsó 100 komment: