Ha hihetünk legfrissebb informátorunknak, egészen elképesztő állapotban van az OrangeWays. Nagyjából azért követjük a leépülést, olyan is volt már, aki nem fért fel a kifizetett járatára. Helyhiány miatt külföldön felejtett naiv ügyfélekért azonban ezúttal küldtek egy mikrobuszt, amiről kiderült, hogy személygépkocsi. Ami nagyobb gondot jelentett ennél, hogy a sofőr aznap már vezetett 8 órát, úgyhogy állítólag többször elaludt a volánnál. Már kávéra se futja?
Előrebocsátom, hallomásból szerzett történet, nem saját, de volt benne olyan vérforraló rész, ami miatt érdemesnek tartom megírni. Állítólag, egyszeri emberék az egyik viszonylag közelebbi európai nagyvárosba utaztak ki OrangeWay-szel, jó előre megváltották a jegyet kifelé és visszafelé is. Visszafelé viszont úgy hírlik, közölték velük, hogy eladták a helyüket másnak is, aki már felszállt, gondoskodnának-e esetleg maguknak a hazajutásukról, alásszolgálja. Egyszeri ember még zsenge emberi lény, felhívja Budapesten lévő ősét, hogy mit tanácsol élettapasztalatára alapozva? Ős, ha hinni lehet a beszámolóknak, bemegy az OW irodájába, kiveri a balhét, ahogy kell, megígérik, küldenek egy mikrobuszt a hoppon maradt tiniknek.
Történik ez a délutáni órákban, a beígért mikrobusz hajnali egyre érkezne meg. Egyszeri embereink így beveszik magukat egy plázába, majd mikor az 10-kor bezár, kimennek a közeli parkba csövezni, ahol megzabálják őket a szúnyogok. Hajnali egykor mennek a találkahelyre, ahol mikrobusz helyett van egy db személygépkocsis OW-s fószer. Csomagokkal együtt alig férnek be a kocsiba, kérdik a fószert, mi történt? (Most jön a vérforraló rész, mert a kétszer eladott jegy már lassan megszokott történet.)
Nehezen hihető, de állítólag ez a fószer volt olyan balga, és elköpte, hogy ő aznap már ledolgozta a 8 óráját az OW-nél, de jött a drót, hogy kap zsebbe 40 ezer forintot, ha kibumlizik a kocsival a hoppon maradt egyszeri emberekért meló után. Elindulnak visszafelé, és a kimerült fószer lépten-nyomon elaludt a volánnál,csalinkázott, egyszeri embereink végigrettegték s üvöltötték az utat, mondták a fószernek, álljon félre, aludjon, hát kinyírja az egész bagázst. De azt tán sajnos nem lehetett, mert a fószernek reggel munkába kellett állnia OW-nél, ismét, szóval semmi félreállás. Úgyhogy, állítólag volt egy sok órás, halálfélelemmel átitatott, kényelmetlen útjuk hazafelé, ahol folyton azt figyelték, mikor kell az ébrenlétbe visszaüvölteni a fószert.
Üdvözlettel:
ködlámpa, nikkelből
Démonmac1 2013.08.14. 11:36:57
Shagrath 2013.08.14. 11:37:32
Atörökk 2013.08.14. 11:37:43
Ennyi... :D
Vadász utazni ment c. posztot olvashattuk.
Démonmac1 2013.08.14. 11:39:09
Muszáj lezülleszteni a T.Homárt mesékkel?
England win The Ashes! 2013.08.14. 11:40:02
Shagrath 2013.08.14. 11:40:06
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.08.14. 11:40:58
Atörökk 2013.08.14. 11:43:10
Navárjál, felhúzom a kakasos topánom, oszt' olvasok.
England win The Ashes! 2013.08.14. 11:44:20
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.14. 11:44:24
Sztem ez nem egészen törvényes, na.
Különben simán lehet menni az OW-hoz asztalt verni, fenyegetőzni :)
Egyébként ez már valami szánalmas :D Mi ez, busztársaság, vagy telekocsi?
Hartmy 2013.08.14. 11:45:03
Könnyesre röhögtem a szemem :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.14. 11:45:38
Illetve ha annyi igaz az egészből, hogy a sofőr túlvezetett, az mikrobusz esetén még gázabb -> faszkorbács az OW-nak.
England win The Ashes! 2013.08.14. 11:46:24
Hartmy 2013.08.14. 11:48:19
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.14. 11:48:51
Atörökk 2013.08.14. 11:49:46
A balhét verte ki :D
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.14. 11:50:41
Nem mindegy, mikor alussza ki magát?
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.08.14. 11:51:54
mán annak is örülni kell, ha kivisz oda, ahova menni akarsz
@atörökk: nem kell az, hacsak ne a vesztendbe utazol orindzsvájzel
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.14. 11:52:11
Hartmy 2013.08.14. 11:52:32
Amúgy pedig ha tud ide írni, akkor tudnak innen olvasni is, az Oréndzsvéjsz egy Vadásztársaság!
Hartmy 2013.08.14. 11:54:18
Horváth Lajos,kőmíves, bisztonsági őr 2013.08.14. 12:01:35
nem vagyok egy félős ember,meg ha netán félek, akor iszok, oszt az alkohol hatása alatt meg csak felbátorodom, de az bisztos, hogy ha a faszi állandóan elalszik, akkor felajánlom neki, hogy ha szeretné még a golyóit a fasza alatt himbálódzni látni, akkor jobban teszi ha egyet se pislog, mert levágom a faszba, és kibaszom a sztrádára. na tuti, hogy onnantól kezdve nem lesz kedve aludni
Hartmy 2013.08.14. 12:06:16
Démonmac1 2013.08.14. 12:07:01
és nem kevés zsére büntetik meg.
Másfelől, már halottam ezt a történetet, más szereplőkkel, de ugyanezzel a végkifejlettel.
A nagymamám unokájának a testvérének a szobatársa mesélte.
Manyecska 2013.08.14. 12:07:38
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.08.14. 12:17:44
Nincs valami büdös penészes sajtos kakasos tört üvegasztal???
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.08.14. 12:22:30
szgy 2013.08.14. 12:45:53
Páneurópai Harci Kos 2013.08.14. 13:00:03
Csakúgy mint a "levél" ilyen szavakkal, hogy"hallomásból szerzett történet, nem saját" "állítólag"
GNandor 2013.08.14. 13:04:56
É2I 2013.08.14. 13:06:14
Napkutya 2013.08.14. 13:10:31
SOHA többet!
Nem véletlenül van a kamionokban tachográf...
szgy 2013.08.14. 13:10:45
KevinMulder 2013.08.14. 13:14:27
KevinMulder 2013.08.14. 13:16:04
Az OW meg magas ívről tesz az utasokra. Szóval nem hihető a történet.
elwood 2013.08.14. 13:17:47
szgy 2013.08.14. 13:19:43
máskor volt olyan is hogy szinte vártam a végét, de olyan hogy tizen-valahány óra után ne tudjam jól irányítani a kocsit, kóvályogjak sávok között, stb., még nem fordult elő, pedig nem vagyok már fiatal, éjszakázó életmóddal. kb. 1500 km körül van egy napra amit különösebb gond nélkül simán kibírok.
vape 2013.08.14. 13:23:54
Chuck Norris pl. egyszer a 24 órás Le Mans-i autóversenyt 20 óra alatt teljesítette.
É2I 2013.08.14. 13:29:07
Napi szinten mennek árokba (főként) a környező ország kamionjai a túl sok órás vezetés miatti elalvással. És akkor az már nagy szerencse, ha nem visznek magukkal vala/kit/kiket a másvilágra.
Kalmin 2013.08.14. 13:30:10
duddva 2013.08.14. 13:30:55
Senkinek se tűnt fel, hogy ez mennyire modoros?
Napkutya 2013.08.14. 13:31:03
Amikor buzi fáradt az ember, sokkal könnyebben belemegy f.szságokba, és a pályának van egy hamis biztonságérzete.
Igaz, hogy sokkal átláthatóbb, de a sebesség is majd kétszerese a közútnak.
Egyszer majdnem úgy dobtam fel a pacskert, hogy egy átdolgozott nap, meg 3-4 óra vezetés után, egy hülye picsa berántott elém egy Cliót a belső sávba hatvannal a budaörsi bevásárló központoknál.
Szerintem, csak az új nyári gumi, meg az ABS miatt nem passzíroztam át egy másik sávba. Szerintem, észre sem vette.
Elment már a fenekem alatt néhány kilométer, nem is vagyok mai srác, de, basszus, úgy szálltam ki a kocsiból, hogy remegett a kezem. A zabszemet légkalapáccsal sem lehetett volna felverni.
Na ez a baj a fáradtsággal, meg a pályával.
Napkutya 2013.08.14. 13:33:44
labi 2013.08.14. 13:36:26
Az semmi, én 8 perc alatt futom a Cooper tesztet.
szgy 2013.08.14. 13:39:40
nem tudom, még nem gondolkodtam ezen. de általában szeretek vezetni, valamennyire élményszámba megy egy hosszabb út, útközben egyik kedvenc "szórakozásom" az úton levő dolgok figyelése, a többi autós viselkedése, táblák, lehajtók, pihenők, stb. ettől talán nem annyira monoton kínlódás.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.08.14. 13:43:12
Én nem láttam, de valaki hallotta.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.14. 13:45:11
Homár Alvás közben vezető sofőrt
küldött az Orangeways
A külföldön ragadt utasoknak halálfélelemben kellett ébren tartaniuk a túlórázó alkalmazottat.
Jobb oldali oszlop.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.14. 13:47:00
Hamarosan lehet Sólyom-jegyet venni
Vasárnap érkezik Álmos vezér.
index.hu/gazdasag/2013/08/14/hamarosan_lehet_solyom-jegyet_venni/
szgy 2013.08.14. 13:48:20
pedig a statisztikák szerint messze a legkevesebb baleset történik autópályákon.
"Amikor buzi fáradt az ember, sokkal könnyebben belemegy f.szságokba, és a pályának van egy hamis biztonságérzete."
az biztos, fáradtan könnyebb hibázni. különösen azóta szeretek inkább autópályán menni mióta a 8-ason éjszaka belementem egy akkora kátyúba hogy majd' szétszakadt a kocsi, a gps elrepült a kocsi másik végébe. a hamis biztonságérzetet illetően a szalagkorlátok zavarnak a legjobban amiket bevallottan úgy terveztek (nálunk) hogy egy 110-el haladó kocsit megfogjon. biztos kimaradt nekik hogy 130 a sebességhatár. egyébként szélesebb, simább út, több hely van kerülni, nincs szembejövő forgalom, stb. persze a fáradtságot illetően értem hogy valamennyire más a helyzet, mindenesetre kevesebb a veszélyes dolog mint egy sima közúton.
szgy 2013.08.14. 13:50:06
ott volt, nem a jobb szélső blogok között.
Alwares 2013.08.14. 13:51:05
szgy 2013.08.14. 13:53:58
Napi szinten mennek árokba (főként) a környező ország kamionjai a túl sok órás vezetés miatti elalvással."
ésszel megyek neki, előtte általában rápihenek, ha meg elfáradok egyből megállok, tökéletesen tisztában vagyok a dolog veszélyével, nem kockáztatom egy pillanatig sem hogy menet közben elaludjak.
nem hivatásos sofőrként megyek így, nem hajt senki, mindig úgy megyek hogy semmi probléma nincs ha plusz pihenő miatt később érek oda. így az út is nyugodt és közben a pihenés is.
Napkutya 2013.08.14. 13:53:59
Van egy csomó hely, ahova egyszerűen csak oda akarok érni, és VÁROM hogy elteljen az idő.
Tudom, hogy ez a legsz.rabb, -de nálam, sajnos ez van...
Én egy papírkutya vagyok, ha kolléga vezet, már egy Budapest-Bécs-nél is húzok a hátsó ülésre a kis újságaimmal...
jet set 2013.08.14. 13:54:57
Kalmin 2013.08.14. 13:55:59
Vagy az Index csak vitaindítónak szánta :)
apanna 2013.08.14. 14:04:38
A sofőr egy ledolgozott műszak után ült megint volán mögé.
Napkutya 2013.08.14. 14:13:07
Egy valódi üvegló.
Jobb oldalon kamionok, nyolcvannal, időnkét tíz kilométeren át tartó sebességkorlátozások (amiket nem látsz a kamionoktól), terelésekkel, felmarásokkal, stratégiai pontokra kihelyezett "kaszás" traffipaxokkal, ideges sofőrökkel...
Vannak kollégák, akik inkább vonatoznak és taxiznak Szegedre, hiába drágább, hiába időigényesebb.
Európa legveszélyesebb valamije, amit autópályának hívnak.
szgy 2013.08.14. 14:19:23
a több mint 8 óra lehetett pihenőidő vagy munkaidőn kívül is, hacsak addig nem zavart le egy bécs-pozsony járatot :-)
szgy 2013.08.14. 14:20:29
hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2013.08.14. 14:22:59
Kalmin 2013.08.14. 14:31:18
És az Index miért rak ki egy ilyet főoldalra? Mi ez, a 444.hu? :D
szgy 2013.08.14. 14:31:42
ja, hát ezeket a blogokat nem szabad komolyan venni. nagyon gyakran szubjektív véleményt akarnak kész tényként beállítani, pl. a véleményvezér rendszeresen ilyen volt. mintha szájbarágták volna az embernek hogy mi legyen a véleménye, ráadásul sok olyan kérdésben amire több másik elfogadható válasz is volt azon az egyen kívül amit azok írtak.
00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.08.14. 14:33:47
rezsoatya (törölt) 2013.08.14. 14:51:11
kacagány 2013.08.14. 14:59:00
lutria 2013.08.14. 15:00:22
Napkutya 2013.08.14. 15:16:57
Budapest-Kecskemét, M5 ugye a navik szerint sem több 85-95 kilométernél.
Ez, a 130 szerint, amiért az ember matricát vesz az úthasználatra, egy órán belüli táv kellene hogy legyen.
EZÉRT fizetünk.
Írja meg, akinek szabályosan, (táblák szerint közlekedve) ez legutoljára sikerült.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.14. 15:25:44
Nem is csak akarnak. És a másik oldal nincs megkérdezve. Sokszor kiderül, hogy pont fordítva történt a dolog.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.14. 15:32:44
Mondom főoldal jobb oszlop.
"És az Index miért rak ki egy ilyet főoldalra?"
Kattintás maximalizálás?
"Mi ez, a 444.hu?"
Az index vadhajtása. Úgy gondolták, az index nem elég bulvár.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.14. 15:34:18
Őgy mág sose próbálam. 100 fölött +20-szal szabad menni, azért még nem szólnak.
Napkutya 2013.08.14. 15:50:31
Kirakott (útépítés, útszűkület, terelés előjelző) 80, majd útszűkület, terelés 60 tábla AZ AUTÓPÁLYÁN.
(Szart se látsz belőle, mert már két-három kilométerrel előtte lassan megy már a kamionsor jobbról, -akik, ugye nem is előzhetnek, szóval inkább három-négy kilométer.)
A belső sávban, a terelés sárga vonala mögött közvetlenül TRAFI.
Csak onnan veszed észre, hogy az előtted járók, feszülő gerinccel, talpig állnak a fékben.
130?
Ott épp HATVAN!
Milliókat kaszálhatnak ezen a Bács-Kiskun megyei rendőrök. Azért is pakolják ki őket az ötven fokos aszfaltra, fél napokra...
szgy 2013.08.14. 15:50:53
ez még hagyján, azt tartom különösen durvának mikor egy adott jelenség, esemény valami több reálisan, józan ésszel is lehetséges (nem hajánál fogva előrángatott) következménye közül csak egyet kiemelnek nagybetűkkel vastagon hogy márpedig ez lesz, anélkül hogy a többit egyáltalán megemlítenék. ez elég egyértelmű manipuláció, bár mondjuk az éppen említett véleményvezér cím ezt magában foglalja, hogy megmondják mit kell gondolni valamiről, nem önálló gondolkodásra biztatják, késztetik az embereket.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.14. 15:53:24
2013.08.14. 16:20:46
2013.08.14. 16:25:02
Állandóan felébredt a sofőr és az utasok alig tudták elaltani újra és újra ?
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.14. 16:27:16
szgy 2013.08.14. 17:07:04
:-)
vannak érdekes dolgok :-) változnak a történetek.
egyszer régen egy téli éjszakát az osztrák határ egyik vendéglőjében dekkoltunk mert ott derült ki hogy a busznak nem volt ott a forgalmija(!). reggel mentünk tovább, utána útközben beszedtek minden utastól még néhány ezer ft-ot mert a havazás miatt nem tudtak a rövidebb úton menni.
szgy 2013.08.14. 17:08:52
nekem úgy rémlik hogy autópályán mindkét oldalon lennie kellene korlátozó táblának, nem?
England win The Ashes! 2013.08.14. 20:29:47
Én egyszer 500 mérföldet vezettem egy szuszra, kb. 230 mérföldes átlagsebességgel.
Aztán kiléptem a játékból és kikapcsoltam a pécét. :)
jet set 2013.08.14. 22:15:38
t0m973 2013.08.14. 23:33:39
Prien-u47 2013.08.15. 13:08:11