Amikor azt hittük, hogy a Telenornál megismert jelenségnek végre vége, a Vodafone-nál bukkant fel újra. Grafi saját mérése szerint 70 MB-nál járt, amikor megkapta az smst, hogy elfogyott az 500MB-os + 1 GB bónuszos kerete. Egyelőre azonban még a számlarészletezőt sem kapta meg 30 nap alatt, úgyhogy most annak az eltűnését vizsgálják:
Ez év nyarán átváltottam meglévő, fölöslegessé vált előfizetésemet az akkor induló, feltöltőkártyás Vitamax Perc&Net csomagra. A csomag 3000Ft (vagy több) feltöltés mellé 1GB internetet, és 50 perc hálózaton belüli beszélgetést kínál bónuszként, ezek 30 napon belül használhatóak fel. A készülékről minimális mennyiségben telefonálok, leginkább internetezésre használom, számomra tökéletes megoldásnak tűnt. Közeledett a 30 nap lejárta, és az egyenlegem szinte érintetlen volt, ezért vásároltam egy ZsebNet500 kiegészítő internet csomagot (500MB). Lejárt a bónuszom pár nappal később, tehát onnantól kezdve az 500MB-s csomagból gazdálkodhattam. Korábbi előfizetésem mellé is ekkora adatcsomagom volt, egy hónapig bőven elegendő volt. Épp ezért is csodálkoztam annyira, mikor 4 vagy 5 nap elteltével jött az sms, hogy elhasználtam az adatforgalmamat, vegyek újabb kiegészítőt, vagy töltsek legalább 3000Ft-tal ismét, és kapom azonnal az 1GB bónuszt.
Megnéztem a telefonban található adatszámlálót, annak mérése szerint, a bónusz lejárta óta eltelt időszakban kb. 70MB-t adatforgalmat generáltam. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy az okokról érdeklődjek. Ott gyakorlatilag semmi infóval nem tudtak szolgálni azon kívül, hogy valóban elhasználtam. Mikor felvetettem, hogy a telefon szerint a töredékét használtam ebben az időszakban, rávágta az ügyfélszolgálatos, hogy az a mérés nem pontos. Korábban is figyeltem havonta párszor, eddig mindig szinte azonos volt a szolgáltató által mért mennyiséggel.
Mindegy, legyen nálam a hiba, kértem egy számlarészletezőt. Kicsit nehezen értettem meg, hogy egy előre fizetős szolgáltatásnál, kimerített egyenleg esetén miért kell megvárni a hónap végi zárást, de elfogadtam. Megvárom. Sőt azt a 30 napot is kivárom, ami a számlazárást követően szükséges, hogy a számlát megküldjék, hisz a jogszabály szerint erre 30 napjuk van. A türelem rózsát terem, a 30. napon jön az sms, jön az email, hogy a számla elkészült, lépjek be az e-számla oldalamra. Bejelentkezek, számla van, számlarészletező sehol.
Hívom az ügyfélszolgálatot, elregélem a panaszomat. Ők márpedig kiküldték, ott kell legyen. Márpedig ott nincs. Hölgyike nem akar nekem hinni, ezért elkéri a jelszavamat!!!!!! az e-számlához, hogy ő is beléphessen meggyőződni róla, hogy ott valóban nincs, különben nem tudja a hibát továbbítani a technikai csoportnak. Kisebb huzavona után végül megváltoztattam az addigi jelszavam, megadom neki az ideiglenest, belép, meggyőződik. Valóban nincs.
Akkor most mi a teendő? Továbbítja a technikai csoportnak, akik kivizsgálják az ügyet, amire 30 napjuk van. Mondom neki, hogy miért nem küldi ki a számlát még egyszer. Nagyon szívesen megteszi. Két lehetőségem is van. Remek. Egyik jobb, mint a másik.
1. Fizetek 1000Ft-ot, az újbóli kiállításért, hisz ők már egyszer kiküldték, és csak az első ingyenes
2. Kiküldi postán, ami ugyan nem kerül pénzbe, de ez esetben van rá - gondolom már kitaláltátok - 30 napjuk.
Gondolom többen már itt, vagy sokkal korábban feladták volna, de én nem tettem. Kértem, hogy vizsgálják ki a technikai csoportnál (gondolom már lázasan dolgozik a team rajta hisz alig 30 napjuk van), és kértem, hogy készítsék el a számlarészletezőt még egyszer, ingyen és küldjék ki postán (szintén 30 nap alatt).
Most számolom a napokat visszafelé. Egyszer csak megjön, Vagy nem.
Köszi, hogy meghallgattatok
Üdv. GRAFI
UPDATE 12/06: Hepiend:
A posztotokat látván és a név alapján felvették velem a Vodafonetól a kapcsolatot. Fény derült a "szivárgás" okára is. A külön megrendelt adatkiegészítő csomagok prioritást élveznek a bónusszal szemben, tehát amikor én előre "bevásároltam", hogy a bónusz lejárta után se maradjak mobilnet nélkül, onnantól kezdve a kiegészító csomag terhére barangoltam a neten.
A témát rövidre zárhattuk volna, ha a telefonos ügyfélszolgálaton , - ahol 3x is jeleztem a dolgot - a kollegák erről tájékoztattak volna. Az okozott kellemetlenségekért a sűrű elnézések mellett egy egyszeri jóváírást is felajánlottak, amit köszönettel elfogadtam.
A későbbi hasonló kellemetlenségek elkerülése érdekében ezt érdemes mindenkinek a fejébe vésnie.
killerkaller 2013.12.03. 12:47:24
Atörökk 2013.12.03. 12:51:24
igi1 2013.12.03. 12:59:07
szóval mire fel az 1 gb bónusz 500 mbhoz
csak nem logikus ?
igi1 2013.12.03. 13:00:20
postàn
és még én v igényes ?
killerkaller 2013.12.03. 13:01:17
Ahol ez olvasható: Ez a telefon általi mérés.A szolgáltatói adathasználati mérés eltérhet ettől.
Amiatt a párszáz mega eltérés miatt ne idegelje magát a poszter, inkább cserélje le az adatszámlálót, vagy a telefont, esetleg a szolgáltatót.
igi1 2013.12.03. 13:02:01
kétszer
hát nem csak nálam van elgurulva a gyógyszer
:)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.03. 13:20:14
Be kell tekerni a telefont egy intimbetétbe, oszt csókolom.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.12.03. 13:20:40
Hát valamire fel kell majd számolniuk a késedelmi kamatot :D
Artie 2013.12.03. 13:27:46
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.12.03. 13:44:21
Faus to 2013.12.03. 13:51:19
bigmac 2013.12.03. 14:30:14
Oromis 2013.12.03. 14:33:08
Tomasz_a_gozmozdony 2013.12.03. 23:02:36
herk 2013.12.03. 23:02:50
Segits már, hol lehet kizáratni téged a blog.hu-ról?