Tékozló Homár

Vodafone-számhordozás 52 ezerért

2014.03.27. 10:42 | jackyll | 82 komment

Zoltán nem tartotta számon, mikor kötött legutóbb hűségszerződését a Vodafone-nal, a Váci úti Tescoban lévő kirendeltségben pedig nem említették, mint fennálló kötelezettséget, ezért elindította a számhordozást. Ami sikerült is, csak aztán befutott az 52000 forintos kötbérfizetési felszólítás:

Történt egy napon, hogy úgy döntöttünk a feleségemmel, hogy a Vodafone-os előfizetésünket megszüntetjük, az okokat nem sorolom, volt pár. Alapvetően 1 előfizetésről és 3 darab telefonszámról volt szó. Azt tudni kell, hogy 121 hónapig voltam előfizetője a Vodafone-nak, így elmondhatom, hogy elég sok pénzt otthagytam náluk. De nem is ez a lényeg.

Miután megszületett bennünk a döntés a váltásról, én elmentem egy Vodafone szaküzletbe, hogy utána járjak a dolgoknak, milyen módon tudjuk ezt meglépni, van-e valamilyen buktatója, illetve van-e valamilyen kötelezettségem a Vodafone irányába. Az említett kirendeltség a 1138 Budapest, Váci út 185-191. címen, a Tesco áruház volt. A szaküzletben megkérdeztem mindent, hogy mit kell tennem, az úriember aki kiszolgált, csak annyit mondott, hogy ez már nagyon egyszerűen működik, semmi dolgom nincs, csak az adataimat kell egyeztetni és elindíthatom a folyamatot. Itt hívnám fel a figyelmet arra, hogy ezen felül semmilyen információt nem kaptam az akkor még futó előfizetésemre vonatkozóan, annak ellenére, hogy pont ezért mentem be a szaküzletbe. Én, mint aki jól végezte dolgát, megköszöntem a segítséget és eljöttem.
Időközben a számhordozás is megtörtént, viszont nemrég kaptam egy kötbérfizetési felszólítást, amelyben 52.000 forintot követel tőlem a Vodafone, mert van egy le nem járt előfizetésem, mely után kötbért kell fizetnem.

Itt kezdődött el az én kis kálváriám...

Felvettem a kapcsolatot a Vodafone panaszkezelési osztályával telefonon és e-mailen egyaránt, elmondtam nekik, hogy bementem a fent említett üzletbe, de semmilyen információt nem kaptam arról, hogy engem szankcionálni fognak, amennyiben elviszem a telefonszámokat másik szolgáltatóhoz. A mai nap folyamán felhívott egy úriember, hogy a panaszomat elutasították a következő indokkal:

Szeretnék tájékoztatni, hogy panaszával kapcsolatosan egyeztettünk a 1138 Budapest, Váci út 185-191. címen, a Tesco áruházban található képviseletünk munkatársaival. A rendelkezésünkre álló információk alapján amennyiben ügyfeleink számhordozással kapcsolatosan keresik fel az említett képviseletünket, munkatársaink az érintet előfizetések beazonosítása után minden esetben tájékoztatást adnak azzal kapcsolatosan, hogy az elhordozni kívánt előfizetésekhez tartozik-e határozott idejű szerződés. A fentiek alapján panaszát nem találtuk jogosnak, és a +3670*******-ös hívószámú előfizetésre vonatkozóan a 2014. február 19-én lezárt számlában terhelt kötbér megfizetésétől nem tudunk eltekinteni.

Hiába mondtam az úriembernek, hogy értem én, hogy az üzletben ezt mondták, ettől függetlenül én nem kaptam meg a megfelelő tájékoztatást. Illetve nem gondolja azt, hogy ha tudom, hogy 52 ezer forinttal meg fognak rövidíteni, akkor nem várom ki az erre az előfizetésre vonatkozó hűségidő lejártát? A válasz ismételten az volt, hogy ő nem tud mit tenni, amit meg is értek. Csak kérdem én, ha ők elfogadják azt, amit mondott a fent említett üzletben az eladó, akkor az én álláspontomat miért nem hallgatják meg és miért akarnak rám verni egy ilyen összegű kötbért? Ahogy én nem tudom bizonyítani, hogy nem kaptam meg a megfelelő tájékoztatást, úgy ők sem tudják bizonyítani ennek az ellenkezőjét. Mégis nekik van igazuk?

A problémám a dologgal az, hogy már látom, hogy nem úszom meg ennek a 52 ezer forintnak a kifizetését, amibe már bele is nyugodtam. A bosszantó az, hogy én mindent megtettem, hogy ezt elkerüljem és mégis mondhatni megszívtam.

Ennyi lenne az én kis történetem, amely nem olyan érdekfeszítő viszont számomra nagyon tanulságos. A konklúzió számomra, hogy a kisembert a legkönnyebb szívatni ezért meg is fogják tenni. :(

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.03.27. 10:43:53

Működik a teleport!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.27. 10:54:36

te komolyan azt hitted, hogy a husegido lejarta elott felmondod a szerzodesed+ elviszed a szamod az ingyen lesz?
hivj egy taxit

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.27. 10:55:44

Ingyenájfonnal korlátlan előfizetést kötött 77 évre, és furcsállja, hogy vissza kell fizetni a különbözetet?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.03.27. 10:57:34

gondolom a szerződést meg tündérlala írta alá velük annakidején, ugye.

Szőrkenyő Szarwash 2014.03.27. 10:58:28

@hagyma: hivj egy taxit"

:-))))))))))))))))))))))))))))

Atörökk 2014.03.27. 11:00:09

@AtiSnatch:
Persze :)

@sugargiraffusplumps.:
Nemnem, Tündérdöme vót az.

Szőrkenyő Szarwash 2014.03.27. 11:01:04

Jajjde ciki kis áááájfony, nem is tudom mikor milyen szerződést kötöttem rá.
Valaki valahol azt monta a teszkóban hogy vigyem csak nyugodtan ( Ha pitschába)

Ez az antibiotikumosch Taxis csaj bhuzzi férje lesz, aki máschnap ráivott az antibijotikumra.

Dr. Kix 2014.03.27. 11:01:06

@atörökk: @Seggturkász Agyturkász:

Kéretik a "vadász" kifejezést csak akkor használni, ha az valóba odaillő. Tehát, olyan esetben, amikor az illető mondjuk 2 szívatás után még 3-adszor is házhoz megy a lóf@szért, mert nem tanult az előző kettőből. :)

Mert bár jelen poszt-tolót valóban meg lehet gyanúsítani azzal, hogy burokban élte eddigi életét, ha nem sejlett fel benne, hogy megszekszuálják, ha hűségidő lejárta előtt vált szolgáltatót, ugyanakkor mégsem egy klasszikus vadász. Na.

AtiSnatch 2014.03.27. 11:02:22

@atörökk: nekem is működött a teleport, csak egy kicsit rosszul, mert belekiabáltam a kagylóba... :D reggel meg aljas módon betelefonáltam, hogy ne várjanak... :D

Szőrkenyő Szarwash 2014.03.27. 11:04:10

Mer' mija....szt gondolt, miről szól a HŰSÉG IDŐ? Na most komolyan (vagy kamijon).

Dr. Kix 2014.03.27. 11:04:19

@AtiSnatch: "arra még azért képes voltál, hogy hajnalban megírd, hogy anyukád lebetegedett nem tudsz menni dolgozni. de nme kellett volna azonnal az irodába menni aludni, hogy ne késs el. ellentmondásos volt reggel az alkoholszagod." :)

Atörökk 2014.03.27. 11:04:58

@AtiSnatch:
Vodafonnal telefonáltál? :D

AtiSnatch 2014.03.27. 11:07:25

@Dr. Kix: az alkoholszagtól közösen elhatárolódtunk reggel!

@atörökk: trémobil, de az se nem jobb! :D

GatyaPityu 2014.03.27. 11:07:35

Nekem is tele a faxom a vodkafon-nal.
Anno 4 éve azért hordoztam át a Postafonhoz a 20-as számomat mert sokkal jobban megérte az akkor még 35 Ft/perc hívás és sms díj. Ez szépen lassan a négy év alatt felkúszott 42 Ft-ra. Most meg márciusban egyszerűen egyoldalúan (!!!) úgy döntöttek, hogy megszüntetik a postafon-t és a postafon 42 Ft/perc tarifáját és minden postafon-os előfizetőt besorolnak a vodához immáron 46,50 Ft/perc és sms díjazás mellett! Amikor bementem az ügyfélszolgálatra reklamálni, hogy ezt mégis hogy, akkor közölték, hogy ez van. A számomat pedig csak úgy tudnám áthordozni másik szolgáltatóhoz, hogy vagy elhasználom a még rendelkezésre álló feltöltött egyenlegemet vagy elveszik minden ha azonnal elindítom a számhordozást. Mire megkérdeztem az ügyintézőt, hogy mi ez és mégis hogy gondolják, hogy nem fizetik vissza számhordozás esetén a megmaradó egyenleget, a picsa egyeszűen közölte: "Az már az ő bevételük, nem fizetik vissza". Köpni-nyelni sem tudtam. Én úgy gondolom, hogy az előre feltöltött egyenleg egyáltalán nem az ő pénzük, nem az ő bevételük, hanem csak hitelbe kapták a pénzt az ügyféltől! Jól is néznénk ki, ha a bank is ezt mondaná a számlán elhelyezett, el nem költött pénzre, hogy az ő bevételük!
Most jobb híján kivárom, amíg elfogy a feltöltött egyenlegem, aztán azonnal otthagyom ezt a nyomorult céget.
Ja, és a "leg-ek hálózatáról" csak annyit, hogy még 2014-ben sem lehet használni a 70-es hálózatot egy egész borsod megyei faluban...

Szőrkenyő Szarwash 2014.03.27. 11:07:40

"Ahogy én nem tudom bizonyítani, hogy nem kaptam meg a megfelelő tájékoztatást, úgy ők sem tudják bizonyítani ennek az ellenkezőjét. Mégis nekik van igazuk?"

Frankón gyogyós anthibiotikumosch . Aszherződésben világoschan bele van iva a khötbér, ami napos időben isch fizetendő nem csak ködben.

Szőrkenyő Szarwash 2014.03.27. 11:10:30

@Atro: Nekem a Thelenor nyultha le 10 000Ft felthöltésemet, mert lejárt azx hónp rendelkezésre álló idő. Egy 2. telefon volt mire hazajöttem Magyarországra se szám se pénz.
Ilyen azért oszthrákhiában nemigen van.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.03.27. 11:11:15

Ez meredek. A usernek is kéne tudnia, van-e hűsége... A cég meg esetleg leverhetné a hülye ügyintézőn a dolgot, ha már olyan hülye, hogy engedte a hordozást.
Ellenben a Vodka adatbázisa miért enged elhordozni ilyen számot? Fasza cucc lehet az is...

Ilyenkor kell 3. fél (NMHH, fogyvéd) segítségét kérni...

Újfent több balfasz van a történetben.

neet 2014.03.27. 11:13:25

Nem értem. Bemegy a júzer a vodához. Megkérdezi, hogy tudna hordozni, mi lehet hátulütő. Semmi, mehet, viheti. A kiszolgáló nem látta a rencerben, h van még 5 és fél hó hűsége? Miért nem mondta?

GatyaPityu 2014.03.27. 11:13:37

@Szőrkenyő Szarwash:
Nem úgy van, hogy lejárt az egy éves utolsó feltöltést követő rendelkezésre állási idő, és ilyenkor átmenetileg kikapcsolják a számodat, azonban, ha újra feltöltöd újabb összeggel, akkor újra bekapcsolódik a szám, és a meglévő összeghez is hozzáíródik a feltöltött összeg??
Erre egyébként mindig figyelek, hogy évente novemberben egyszer fel kell tölteni, hogy ne kapcsolják ki (amúgy céges telefont használok, azért is van relatíve sok pénz a saját privát feltöltős kártyámon, mert viszonylag keveset használom - így viszont most nem tudom áthordozni a számot, csak veszteséggel).

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.27. 11:14:16

@Atro: Nem egy olyan BAZmegyei falu van, ahol nincs térerő: pl. Krasznokvajda, Irota.

herk 2014.03.27. 11:16:48

"...minden esetben tájékoztatást adnak azzal kapcsolatosan, hogy az elhordozni kívánt előfizetésekhez tartozik-e határozott idejű szerződés."

Mivel nem rögzitik minden egyes személyes beszélgetést, ez a kijelentés helytelen. A kijelentés helyesen:

...ki van adva utasításban, hogy minden esetben tájékoztatást kell adni azzal kapcsolatosan, hogy az elhordozni kívánt előfizetésekhez tartozik-e határozott idejű szerződés. Hogy a munkatársunk ezt megtette-e vagy sem, sajnos, nem tudjuk leellenőrizni.
Mivel az ön és a munkatársunk állitása ellentétes, és egyiket sem tudjuk leellenőrizni, kénytelenek vagyunk az idevonatkozó ászf pontját érvényesiteni, miszerint jogos a követelésünk.

Isten Isten 2014.03.27. 11:20:14

Buta ostoba ember ennyi.Neten nem nézte meg?Szerződésén nem nézte meg?
Az iylen megérdemli...

Szőrkenyő Szarwash 2014.03.27. 11:25:21

Most 52 ezerért megh tanultha a phosztoló , hogy olwascha el a szhreződését mielőtt lép.
Kicsit drága de hasznos lecke volth neki.

JÖHETNE EGY UJABB PHOSZT.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.03.27. 11:28:47

Én azt nem értem, hogy a szerződés felmondásakor nem szóltak, hogy "kedves Uram, a szerződést fel tudjuk mondani, de lenne itt némi apró amit még be kéne csengetni."
Mert valahogy el kellet indítani a felmondást, sőt gondolom 1-2 papírt alá is kellet írni. Gondolom azokon rajta volt az összes, csak a poszter baszott átolvasni mindent.

Szőrkenyő Szarwash 2014.03.27. 11:30:53

@Atro: A shokat szidott bithositók, legalább "meg nem szolgált díjként" visszafizethik a vagyonbiztositások előre befizetett éves féléves negyedéves diját.
Mikor lakás biztositást váltottunk az éves dijból ( előre fizetem) visszautalták a fentmaradó 5 hónapot.
A telefonosok a szolgáltatók legalja!

helianthus 2014.03.27. 11:32:57

@neet: Azt gondolom, hogy bement, hogy számot szeretne hordozni, milyen költségekkel jár, lesz-e olyan időszak, hogy nem lesz telefon, stb. Az üszis tájékoztatta, hogy nincs költség vagy mennyi, meg gördülékeny lesz.
Mivel a júzer nem kérdezett rá a kötbérre, meg hűségidőre, erről nem tájékoztatta, feltételezhette, hogy tisztában van ezzel, elfelejthette, stb.
Ilyen egyszerű.
Néma ügyfélnek az üszis sem érti a szavát.

Szőrkenyő Szarwash 2014.03.27. 11:36:13

Naiv ügyfél?
Ilyeth kell megdobhálni szarral azthán hívni neki egy thaxit!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.27. 11:38:03

@neet: smmi hatuluto nincs
a szerzodest bonhthatja
a szamot viheti
a poszter tudta, hogy meg nem jart le a konrakt
es ennek van ara
/holnap hozzam jon valai est a szerzodest fel akarom bontani, akkor mondom semmi akadalya/

helianthus 2014.03.27. 11:39:59

@AtiSnatch: uraaam még nem került elő!!! Hova tettétek? Most már komolyan kezdek aggódni érte...

Szőrkenyő Szarwash 2014.03.27. 11:42:36

Legközelebb azt felejti el mit igért házasságkötéskor a zasszonynak, oszt' beszophattya ha nem járt még le a hüségidő.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.27. 11:44:21

@Dr. Kix: "Kéretik a "vadász" kifejezést csak akkor használni, ha az valóba odaillő."

"a Vodafone-os előfizetésünket megszüntetjük, az okokat nem sorolom, volt pár."

AtiSnatch 2014.03.27. 11:49:07

@helianthus: ne rajtam keresd! én épségben hagytam ott őket, mind megvótak. :D

Dr. Kix 2014.03.27. 11:49:18

@atpijkamo: Részben kénytelen vagyok igazat adni neked. :)

helianthus 2014.03.27. 12:31:33

@AtiSnatch: kin keressem? Te voltál ott. :)

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.27. 12:49:24

@hagyma: @helianthus: Szerintem a poszt- toló nem tudta, hogy még hűségidős a szerződése. Illet volna szolnia az üszinek. Hülye üszisnek senki nem érti a szavát.

helianthus 2014.03.27. 12:52:43

@Tanácstalan: elfelejthette. Lehet aznap a posztoló volt a 84. kuncsaftja 4 óra alatt. :( Ő is csak emberből van.
Szerintem a posztoló a hunyó. Nem kérdezett rá, pedig elvileg direkt ezért ment be.
Ha rákérdez, mondták volna neki.
De ez rákérdezés nélkül is alap, mivel benne van a hűségidős szerződésében.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.27. 13:07:51

@helianthus: Ugyanez lenne a véleményed, ha veled történik? Az ügyfél információért ment be, nem kapta meg, pénzbe került neki. Úgysem fogunk egyet érteni. Ugorgyunk, gyere cibet szídni. :)

Atörökk 2014.03.27. 13:18:44

Uraaam valami csúfos tér-idő csabdába keveredhetett, ezzz már biSZtos.

helianthus 2014.03.27. 13:38:42

@Tanácstalan: ugyanez. Belátnám, hogy ezt beszoptam. Mint ahogy néha meg is történik, sajnálatos módon tök lüle vagyok az ilyen dolgokhoz. :O Vagy le vagyok terhelve. Vagy valami ilyesmi.

Bár az is igaz, hogy én emiatt tartok egy remek húgot, aki meg tök képben van és vele intéztetem a dolgokat. :)

Dr_utcai_arcos 2014.03.27. 14:16:53

Az még a fantasztikus, hogy -bár semmi köze a sztorihoz,- már 121 hónapja az ügyfelük. Ki nem sz..ja le. Az a lényeg, MÉG mennyi van. (Én 160 hónapja vagyok Pannonos, de ha most kilépek, 180 ezeret kell lepengetnem.Pont lesz...ák, hogy milyen hűséges voltam.)Egyébként meg tényleg a CÉGnek van igaza, mert ezentúl az összes egy bites személyesen menne, szüntetne, hordozna, dobálna és utána meg mondaná, hogy e, de nem is volt megmondva a költség. Error, error.

ferand1979 2014.03.27. 14:30:15

A Vodafone-nál a hűségidő az egy dolog, a szerződés mint előfizetés az másik dolog.
A hűséget 1-2 évre akkor állítják be ha készüléket vásárolsz, és azt szerződéstől függően telefonszámokra (ha van több szám egy szerződésen belül) adják ki. Így jöhet össze az, hogy különböző időszakokban jár le a hűségidő (és nem a szerződés) a telefonszámokra vonatkozólag...
Ha így utánajárt volna a posztoló, akkor ezt úgy kerülhette volna el, hogy max azt az egy telefonszámot meghagyja a Vodafonnál a hűségidő végéig, és a többit viszi csak át...
Mellesleg ha rendelkezik internettel, akkor lehet regisztrálni a Vodafone oldalon ingyenesen, és az online felületen minden egyes szerződését, telefonszámra lebontva hűségidőszakát, számlatartózását (1 nappal korábbra vonatkozólag) figyelemmel tudja kísérni.. Ott lehet egyből látni, hogy mennyi idő van még hátra a hűségéből...
Kis utánajárás és egyből nem kéne 50 ezret fizetnie... és nem kéne itt égetnie magát a homáron..
Itt a posztolót szerintem már lehet...

Kenderice 2014.03.27. 15:37:17

Már bocs, de én úgy tudom, hogy számhordozás csak akkor lehetséges, ha minden tartozás ki van fizetve az adott számra. Amíg nincs, addig el sem indítják a folyamatot.
Legalábbis amikor én vittem át a számomat, akkor így volt.

Aureliano Buendía 2014.03.27. 17:01:10

Valahogy soha nem értem, hogy az ilyen posztoknál miért jön elő az, hogy „elég sok pénzt otthagytam már”.

Inkább el kellett volna olvasni a szerződést.

Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.27. 17:03:42

@helianthus: Ügyfélszolik kedvence. Majd bemutathatnál a húgodnak. Szerényen díjaznám is, ha ilyen dolgokat elintézne helyettem. Mert nekem nincs türelmem hozzá, elfut a méreg, ha elkezdenek megvezetni. :)

Aureliano Buendía 2014.03.27. 17:04:12

@AtiSnatch: még jó, hogy nem horgoztál számot, és nem a fürdőkárba kiabáltál:D

Én bezzeg Sztahanov voltam...

Aureliano Buendía 2014.03.27. 17:06:52

@atörökk: úgy hívják, hogy korán kelés és munka.

Melóhelyen van ugyan net, de nem nagyon van idő homározni sajnos.

Atörökk 2014.03.27. 17:09:34

@uraaam:
Én is reggel óta harcolok a munka frontyán. Monnyuk délelőtt a munka állt nyerésre :)

Aureliano Buendía 2014.03.27. 17:17:25

@Tanácstalan: az reggel hatkor volt (éjfél után mentem el aludni. De hatott a tudományos alkoholizmus, ugyanis inkább csak kialvatlan voltam. Bár szondát nem szívesen fújtam volna:D

Aureliano Buendía 2014.03.27. 17:18:48

@atörökk: a baj az volt, hogy éna végére rendesen megsüppedtem.:)

De a páleszed jó volt.

Atörökk 2014.03.27. 17:19:54

@uraaam:
Ugye? Hétvégén szerintem be is csavarom a maradékot :)

Aureliano Buendía 2014.03.27. 17:23:33

@atörökk: nem olyan sok az, bár segítettünk is, hogy így legyen.

Nálam meg itt van Bözsi néni életvize. De arra ismét rájöttem, hogy keverni nem szabad.

Atörökk 2014.03.27. 17:24:50

@uraaam:
Nem is kevertük. Én legalább is nem láttam kiskanalat a flaskában :D

Aureliano Buendía 2014.03.27. 17:27:56

@atörökk: pedig valaki belekevert levegőt, ami kiszorította belőle a nedűt:D

Denton85 2014.03.27. 17:47:07

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Bezzeg a UPC-nél az arcodba nyomnak egy méteres mikrofont és mindent felvesznek :)

neet 2014.03.27. 18:16:03

Még mindig arra gondolok, h ha bemegyek a vodához, h elvinném a számom, akkor szólnak, h oké, de van még x hód, ha azt nem töltöd le, akkor jössz egy 52ezres bankóval.
Az egy dolog, h én felírtam, hol mennyi az annyi (biztosítás évfordulók, hűségidők, stb) és amikor valamit váltanék, elolvasom a kis noteszem, na de nekem nincs eszem, így érthető.
Meg olyat is hallottam már, h ha nem mentél be AZNAP SZEMÉLYESEN oda, ahol lejárt a cucc, akkor AUTOMATIKUSAN újraindították a 2 év (?) hűséget. Tán itt a homáron volt, vagy nem?
Szal az egész hűségrencar bssza meg, ha olyan jók, úgyis marad az ügyfél, ha csapnivalóak és van jobb/olcsóbb, akkor meg elmegy, max pár hónapig még szívatják, de aztán ÚGYIS elmegy. Hát nem? Hát nagyonis de.

Aureliano Buendía 2014.03.27. 18:20:29

@neet: az ilyen szerződése java olyan, hogy ha a lejárat előtt x napig nem mondod fel, akkor automatikusan meghosszabbodik. Persze van olyan, ami átvált határozatlan idejűre, amit aztán bármikor fel lehet utána mondani. Nálam pl az úpcö ilyen.

CID 2014.03.27. 19:22:25

@neet: Nem kell szólniuk, mitöbb be sem kell menned a vodához, ha megkérdezed van e valami fizetési kötelezettséged, ha szerződést bontassz nyílván megmondják. Ha azt kérded, van e a számhordozásnak költsége, nyilván azt mondják nincs, hisz nem lehet ( oké, ha az ügyintéző kicsit segítőkészebb elmondja mi a szitu, de nem kötelessége ).

@ColT: Azért baszki, mert ha hűségidő ide vagy oda, nem engedik el, megdassza őket az álltalad említett szervezet, s nem kevéssel. Miért kell neked olyan dolgokba is beleokoskodni, és nyeríteni baromságokat, amihez nyerítésed sincs? Költői kérdés, válaszolni nem kell.

oszt jónapot 2014.03.27. 19:52:55

@CID: " de nem kötelessége"

Hát pedig a voda válasza szerint de.

"amennyiben ügyfeleink számhordozással kapcsolatosan keresik fel az említett képviseletünket, munkatársaink az érintet előfizetések beazonosítása után minden esetben tájékoztatást adnak azzal kapcsolatosan, hogy az elhordozni kívánt előfizetésekhez tartozik-e határozott idejű szerződés"

oszt jónapot 2014.03.27. 19:54:00

Arról nem beszélve, hogy az "érintett" két t. Parasztok.

neet 2014.03.27. 19:54:59

@CID: hát ezzel nem értek egyet, nem tudom, miért véded, véditek a vodát ebben az ügyben. Egyértelmű, h nem adtak teljeskörű infot a júzernak. Hacsak nem nyomtak a kezébe egy szerződésfelmondásos papírt, amin akár 2es betűmérettel, de határozottan rajta volt, hogy 52 ezer mer van még hűsége. Ha ilyen nem volt, kapják be. A 2 évvel ezelőtti papírra hadd ne emlékezzen már, mikor jár le. Hisz pont ezért ment be, érdeklődni, h mit tehet az ügy érdekében.
Ha a voda azt mondja, mi szóltunk, a júzer meg azt, hogy de nem, akkor elő a papírt, ami tegnap a búcsúkor aláírt. Ja, és ne a 2 évvel ezelőttit, mert azon a voda már 263546246254x változtat(hat)ott egyoldalúan.
Szal ha a friss papíron rajta van, h fizetnie kell, akkor ennyi. Ha nincs, akkor meg ne követeljék rajta. De oké, tőlem követelhetik is, de nem igaz, h az ügyfeles nem tudta mondani neki, hogy Jóska, ez ennyibe fog fájni.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.27. 20:17:51

@Denton85: A csereháti falvakban UPC se nagyon van, nem értem, hogy jön ez ide.

Denton85 2014.03.27. 20:19:58

@Kitalátor (másként) gondolkodó: Úgy, hogy jó (vagy rossz) példának felhozható, hogy más szolgáltatónál a személyes ügyintézés alatti beszélgetést is rögzítik, így könnyebb reklamálni mint bemondásra.

Netuddki. 2014.03.27. 20:25:31

121 hónap az több mint 10 év. Milyen hűségidő volt még 10 év után baszki?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.03.27. 20:27:14

@kovi1970: Ha vett "ingyen" két új gayfont, meg tarifát váltott, újrakezdődött.

neet 2014.03.28. 06:44:54

@Kitalátor (másként) gondolkodó: nem feltétlen kell semmit venni hozzá. Nekem pl a tkom olyan, hogy ha 2 évente nem kötök újabb 2 évet, akkor 1-2-3 ezerrel megemelik a havidíjat. Ha hű vagyok, akkor marad a régi ár. (Nekem sokszor itt tűnik fel, h lejárt a 2 év, h hirtelen megugrik a számlám, akkor telefonálok, kötök újra, és 2 évig megint nyugi van.)
Így nekem is van olyan, h 10+ éve ott vagyok, de odaköt még másfél év pl.

babbaba 2014.03.28. 08:01:02

Tartsa számon a kötelmeit. Ez egy nagyon egyértelmű dolog. A felnőttek így tesznek.

neet 2014.03.28. 08:22:23

@babbaba: ha meg elfelejti, kérdezze meg az ügyfelest, aki adja írásba, de legalább vaúgassa oda, punktum.

babbaba 2014.03.28. 08:36:22

@neet: Mint minimumprogram. Mindenesetre azt nehéz elfelejteni, hogy valamit vállaltál. Ha meg könnyű egyeseknek, miért más a hibás?

CID 2014.03.28. 11:14:39

@oszt jónapot: "A szaküzletben megkérdeztem mindent, hogy mit kell tennem, az úriember aki kiszolgált, csak annyit mondott, hogy ez már nagyon egyszerűen működik, semmi...." nekem ebből nem derül ki, rákérdezett e a hűségre konkrétan az ő esetében, vagy csak úgy általánosságban érdeklődött..

@neet: Védi a rosseb a Vodát, csak nem biztos, a szolgáltatókat kell hibáztatni ezen hülye szabályozás miatt.

Ha jól rémlik 1,5 éve változott a hírközlési törvény számhordozásra vonatkozó passzusa.
Régen bementél a szolgáltatódhoz és kértél egy hozzájáruló nyilatkozatot a számhordozáshoz ( nyilván az adataidat pontosították, ha tartozásod volt kifizetették veled, ha hűséged akkor a kötbért is kifizetették, utána átcaplattál a másik szolgáltatóhoz és ment minden flottul. Ez 4-5 nap alatt átfutott. Ezt sokalta, és a két ügyintézést valami okostóni, s lám itt az eredmény...

CID 2014.03.28. 11:24:38

@babbaba: Bár még nem láttam Vodás számlát, de a Telekomoson rajta van, meddig tart a hűség. Előfordulhat, törvényi előírás a szerepeltetése.

babbaba 2014.03.28. 11:45:54

@CID: Én se tudom, de az biztos, hogy nem hanyagolhatja el ember ennyire a saját ügyeit! Ha meg megteszi, ne mást hibáztasson!

Krumplibogár 2014.03.28. 17:40:20

Mi is hasonlóan jártunk velük. Párom Szerbiában dolgozott pár hétig.
Bementem egy üzletükbe megkérdezni van-e egy bizonyos szolgáltatás abban az országban.
/ Bekapcsolva a szolgáltatást én továbbra is ingyen hívhattam volna, neki pedig 300 Ft lett volna 10 perc a fogadásért/
Megkérdeztem, a válasz az volt, igen ott is érvényes. Ott helyben hívtam a párom, aki gyorsan aktiválta is a szolgáltatást. Azután nyugodtan beszéltünk esténként pár percet... amíg ki nem jött a számla 18.000 Ft-ról. Rögtön telefonáltam, reklamáltam. Igen, ők látják, hogy már külföldről lett aktiválva, megkérdezik a munkatársat akitől a tájékoztatást kaptam. Persze a hölgy mindent tagadott. Kaptunk 2.000 Ft bánat jóváírást amivel kitörölhetem...

Mocsár 2014.03.30. 11:54:33

@Atro: ekkora idiótát, mint te, komolyan. Nem a Vodafone szüntette meg a Postafon tarifát (sic!), hanem a Vodafone és a Magyar Posta közt járt le a többéves partneri szerződéses megállapodás. Te a Postafonnak voltál az ügyfele, ott kellett volna verned a nyálad. Az egyenleg pedig MINDEN szolgáltatónál elvész, ha számhordozás történik A-ból B-be, ne csinálj már úgy, mintha ebben is csak a Voda/Postafon lenne a ludas.

Az eredeti poszter meg állati nagy lúzer, amiért egy kétperces online regisztrációval képtelen volt a hűségét ellenőrizni.
süti beállítások módosítása