Olvasónk laptopja bedöglött, emiatt június 2-án felvette a kapcsolatot a Telemaxszal, a Lenovo hivatalos hazai szervizével. Majd 1 hónapig próbálta rávenni őket, hogy a javításhoz vigyék már el a gépet tőle. A Tmax eközben sokat ígérő, apró meglepetésekkel tartotta fenn az érdeklődését: hol automatikus választ küldött neki, hol postást csomaggal vagy futárt borítékkal, de a kütyü nem mozdult otthonról egészen július 7-éig. Lehet, hogy a Gyurcsók-féle távgyógyítást próbálták számítógépekre adaptálni, és ekkorra látták be, hogy nem fog menni? Azóta mondjuk semmi hír a gépről, de reméljük, a sztori végét a gyógyult Lenovon írja meg majd Csaba. A meglehetősen egyoldalú levelezésben egyébként csodálatosan követhető a folyamat, ahogy a civilizált, udvarias emberből a folyamatos ignorálás miatt kezd előbújni az orángután, és az udvariassági formulák meg a megszólítás helyét átveszik a felkiáltójelek meg beragadt a Caps Lock.
06.02.Tárgy: Automatikus válasz: LENOVO V370 javítás- VácKüldve: 2014.06.02. 10:38
Feladó: Lenovo <lenovo@tmx.hu>
Címzett: XXXXXXXX
Másolatot kap:
From: XXXXXXXXTisztelt Ügyfelünk!Ez egy automatikusan küldött e-mail Lenovo készülékek szervizelésével kapcsolatban. Amennyiben már megküldte nekünk a saját és készülékének adatait (melyek alább olvashatók), szíves türelmét kérnénk, amíg kollegáink felkeresik Önt a készülék elszállításával kapcsolatban.Beérkezett készülékek javítási állapotáról az info@tmx.hu címen tudunk tájékoztatást adni. Lenovo készülékek garanciális javítása esetén a szervizelés és a térítésmentes* futárszolgálat igénylése az alábbiak szerint történik: A futár kiküldéséhez szükséges adatokat kérjük, küldje el a mailto:lenovo@tmx.hu) lenovo@tmx.hu címünkre:
- Név- Szállítási cím- Telefonszám- Termék típusa- Termék típus szám (P/N)- Gyári sorozat szám (S/N)- Vásárlás dátuma, illetve számla vagy jótállási jegy másolata- HibaleírásEzután amint munkatársaink feldolgozzák az igényeket, telefonon fogják felkeresni Önt a pontos elszállítási időpontról való egyeztetés érdekében. (A javítás után a visszaszállítás előtt is egyeztetünk majd Önnel.) Amennyiben nem kívánja futárral elküldeni készülékét, az budaörsi ügyfélszolgálatunkon – 2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/B – is leadható javításra. Ebben az esetben a javított készülék átvétele ugyanitt lehetséges.Ezúton is felhívnánk figyelmét, hogy a készüléken tárolt adatok biztonsági mentéséről gondoskodni szíveskedjen, ugyanis a javítás során nem tudunk felelősséget vállalni az adatok biztonságáért.*Ha a készüléknek olyan hibája van, amire a garancia nem terjed ki (pl. nem rendeltetésszerű használatból származó hiba), a futárszolgálat költségét az ügyfélnek kell megtérítenie. Ilyen esetben kérjük, érdeklődjön előzetesen az info@tmx.hu címen a javítás lehetőségeiről.Kérjük olvassa el az alábbi linken a garanciális javítás feltételeit:Üdvözlettel,TMX Mobile Solution Szerviz Kft.Hivatalos márkaszervizSamsung – Lenovo – Alcatel – LG – Huawei – ZTEÜgyfélszolgálatCím: 2040 Budaörs, Kinizsi utca 2/B.Telefon: +3623/880-319Nyitvatartás: Hétfő - Péntek: 8:00 - 17:30, Szombat: 9:00 - 13:00
06.16.
To: lenovo@tmx.hu
Sent: Monday, June 16, 2014 5:12 PM
Subject: FW: Automatikus válasz: LENOVO V370 javítás- VácFrom: XXXXXX
Tisztelt Tmx Kft,Két hete megrendeltem a javítási, majd ügyintézőjükkel is egyeztettem, de még nem kerestek meg a készülék elszállítását és javításával kapcsolatban. Jelenleg kölcsön notebookkal dolgozom, kérem, sürgősen keressenek fel a javításával kapcsolatban.S. Csaba
06.23.
To: "info@tmx.hu" <info@tmx.hu>
Sent: Monday, June 23, 2014 1:08 PM
Subject: Fw: Automatikus válasz: LENOVO V370 javítás- Vác
Tisztelt Tmx Kft,ISMÉT a garanciális javítással kapcsolatban érdeklődnék (lsd alábbi levél)Telefonon is próbáltam többször keresni önöket, sajnos lehetetlennek tűnik a feladat.Kérem írjanak, vagy hívjanak a javítással kapcsolatbanTel.: XX XXX XXXX,S. Csaba
06.24.
From: XXXXXXXTo: "info@tmx.hu" <info@tmx.hu>
Sent: Tuesday, June 24, 2014 2:48 PM
Subject: Re: Automatikus válasz: LENOVO V370 javítás- Vác
Tisztelt TMX,Ma hívtak a ceglédi postárol, hogy valami csomagom jött önöktől...Szerencsére át tudtam küldetni a helyes címre, mely a Lenovo V370-es felvételi címe is lenne, amely mégegyszer: 2600, VÁC, XXX u. 22.S. Csaba
06.30.Tisztelt TMX,
Telefonon ügyintézőjükkel egyeztettem, hogy 2014.06.30.-án elszállítják a készüléket. Ez nem történt meg, és nem is kerestek.Kérem mostmár keressenek meg sürgősen- kb 1 hónapja nem tudom használni a gépet, mert arra várok, hogy önök azt megjavítják.Ha a holnapig nem történik ebben változá, felveszem a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel, mert ez már tűrhetetlen!Kérem keressenek telefon egyeztetés céljából: XX XXX XXXXS. Csaba
07.07.Telefonon múlt héten ügyintézőjükkel egyeztettem, ( 13 hívásból ez eddig háromszor sikerült) hogy MA elszállítják (07.07) a készüléket.
Mi történt:Jött a futár egy BORÍTÉKKAL (igaz, már a jó címre szóló iratokkal) - DE A KÉSZÜLÉKET NEM VITTE EL!!!Ez az egész, így egy hónap után azonkívül, hogy nevetséges, kezd nagyon bosszantó lenni (lsd előzményekből lentebb)Kérem mihamarabb intézkedjeneku.i.:Ebből a levélből ma a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi hírportálnak is elküldtem, holnap (ha nem reagálnak megfelelően) az NFH-nak is továbbítom.
07. 21.Kedves Homár!
A dolog a dilettantizmus csimborasszója: Ugye hétfőn (07.07.) jött a futár (nem postás: futár) egy borítékkal, és a készüléket nem vitte el (nem értjük miért).Mivel én azon a héten vidéken voltam, nem tudtam (mert igéretük és térdreborulásuk értelmében SMS-ben kellett volna értesíteni, hogy kb mikor jön a futár- vojon egyszer is megtörtént ez? (nem)) hogy KEDDEN jött az angelosz és heves mobiltelefon váltások után a főnökével, hogy mit is kell csinálni (szüleim elmondása) elvitte a szerkezetet.Most itt tartunk. Kérés, hogy vissza is hozza-e, vajon tényleg megjavítva, és hogy vajh mikor.Ha fejlemény van, írok.Üdv.,Csaba
Az utolsó 100 komment: