Tékozló Homár

Pellengér: GSM Vonal Kft., az egyszerű FRISSÜLT 2x

2015.01.07. 09:18 | Homár Hilda | 102 komment

11288.gif

Höjj, amikor az ész meg a jómodor pisilni megy, a virtus meg gyorsan belecsap a klaviatúrába! Ahelyett, hogy elküldte volna a saját oldalukat.

2015. január 5. 17:00

Üdv,  
érdeklődni szeretnék, hogy következő termékhez: http://www.gsmvonal.hu/mobiltelefon/42549-htc-nexus-9-wi-fi-32gb milyen tartozékokat tartoznak, valamint, hogy hány év garancia jár hozzá?
Köszönettel:
K. Gábor

2015. január 6. 8:53 

Kedves Gábor!
Kérem, ezzel kapcsolatban hívja értékesítési számainkat! +36-1-445-2744
Üdv: 
Gsmvonal csapata!

2015. január 6. 11:58

Kedves Gsmvonal csapata!
Ezzel az erővel akár válaszolhatott is volna, köszönöm, inkább megveszem máshol.
üdv,
Gábor

2015. január 6. 12:17

Kedves Gábor!
Nem véletlenül nem tájékoztatjuk önt Mailben. Azért írjuk le , hogy keresse fel értékesítési vonalainkat, mert az ön által megfogalmazott kérdésre telefonon nagyon szívesen válaszolunk. Kérem , ha ehez ragaszkodik, vegye meg máshol! Ilyes fajta hozzá állással nem is szeretnénk , hogy nálunk vásároljon.
Üdv :
Gsm Vonal csapata

UPDATE jan. 7. 16:23

A cég ügyvezetője reagált a bejegyzésre kommentben és levélben is, íme:

Kedves írók!

Először is szeretnék ELNÉZÉST kérni kollégám rendkívül tiszteletlen viselkedése miatt. Annyit hozzátennék, hogy a két levél között beszélt a Fogyasztóval telefonon, és nem érzem azt, hogy a Fogyasztó a Vásárló kategóriát elérte volna (inkább a kötözködés volt a cél), ezért a felháborodása, de ez nem jelenti, hogy ilyet kommunikálhat bármilyen formában! 

Természetesen továbbképzésre elküldtem a kollégát, és nem engedem Vásárlók közelébe míg azon a kommunikációs tanfolyamon részt nem vesz. A mai világban ez a levelezés NEM MEGENGEDHETŐ EGY CÉG RÉSZÉRŐL, és én is felháborodnék attól függetlenül mit írok, ha ilyen választ kapok. 

Kérem a cégünkről kialakult véleményt eszerint a független vélemények szerint értékeljék, nem a fenti emailt vegyék alapul: www.arukereso.hu/stores/legmegbizhatobb-webshop-bolt-s32821/#velemenyek

Köszönöm aki elolvassa bejegyzésem, és mégegyszer elnézést a hibás, felháborító kommunikáció miatt, nem fog többet előfordulni!

Üdv. Lantay Zoltán 
Gsm Vonal Kft. 
ügyvezető

UPDATE 2. jan.7. 23:21

Gábor is jelentkezett egy kis kiegészítéssel:

Szia, 

Én ugyan nem beszéltem velük még soha, írtam is egy rövid választ, csak gondoltam szólok :)

Gábor

 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2015.01.07. 09:30:31

"Az interneten megtalálható készülékek több fajta kiszerelésben, színben kaphatóak. Az itt meghirdetett árak általában az alapkiszerelést tartalmazzák (készülék+töltő), alapszínben, kártya függetlenül. Amennyiben különleges színt szeretne, vagy valamiféle kiegészítőt, kérem, egyeztessen telefonszámaink valamelyikén."

Hátha valakinek nincs ideje kimazsolázni, hogy mire gondolt a költő.

Egyébként most jól kibaszott a céggel...
A munkatársnak csak ezt a mondatot kellett volna lehagyni: "Ilyes fajta hozzá állással nem is szeretnénk , hogy nálunk vásároljon." És akkor még igazat is adnék neki. (Most is, csak ilyet nem írunk vásárlónak :) )

Antalbaba 2015.01.07. 09:38:07

Basszus, 150.000 forintért legyenek kissé készségesebbek. Válaszoljon, amire tud (pl. garancia), a többire még mindig ajánlhat telefonszámot. Amúgy meg, ha éppen ajánlatokat gyűjtök, akkor egyszerűbb írásban begyűjteni, mint telefonálgatni. Amit amúgy is utálok, az email meg ingyen van - akkor is, ha még 10* kérdeznék vissza, ha vmi nem tiszta0:-)
Szóval most jó kis antireklámot csináltak maguknak:-(

joska61 2015.01.07. 09:41:07

Tipikus piaci sértődős kofa, aki komoly kereskedőnek akar látszani, mert ki tudott fizetni egy weboldalt.

sarostehen 2015.01.07. 09:46:11

Nem véletlenül nem írják le. Ha telefonba elmondják azt nem tudod bizonyítani a vásárlásnál.
Ha leírják, azt kinyomtatod, és azt lobogtatva jogosan várod el azt amit behazudtak.

Így működnek az adócsaló gsm boltok.

FDToth 2015.01.07. 09:51:08

képes vki még ilyen helyekről vásárolni? a honlapon látszik h gány az egész vállalkozás!

Freddy a Krüger 2015.01.07. 10:01:18

Nagy elmék, ha találkoznak.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.07. 10:17:10

Így kell csinálni, máris lemaradt a vásárló egy "vadászatról". Ami jó dolog.

Ha új helyen kezd vásárolni, nem bolondság letesztelni, hogy ki van a vonal túlsó végén. Ha már garanciális problémával fordul hozzájuk, késő rájönni, hogy kakiba lépett.

Freddy a Krüger 2015.01.07. 10:21:26

@AtiSnatch:
Na ja, szarból várat nem lehet.

ancsika 2015.01.07. 10:27:10

a világ legaljasabb dolga 68 helyre emailt írni hülye kérdésekkel és elvárni, hogy majd mindenki készségesen időt és energiát öl abba, hogy válaszolgasson...

nos, nem. aki hajlandó telefonálni azzal már érdemes foglalkozni, mert valószínűleg vásárolni is fog. emailben pistike érdeklődik csak.

főleg ilyen gsm boltoknál, boldog boldogtalan fillérb@szó emailes kérdezőjános...

[természetesen tisztelet a kivételnek, aki többmilliárdos üzletnél is emailben kéri az árajánlatot :D]

Manyecska 2015.01.07. 10:28:44

@atpijkamo: jött hozzánk egy úr tárgyalni a MÁV-tól most. 18 percet késett..:DD

AtiSnatch 2015.01.07. 10:30:17

@Manyecska /kűdtem levélt!/: szolgálati vagonnal ment, nincs min csodálkozni :D

Manyecska 2015.01.07. 10:33:28

@AtiSnatch: az a baj jött egy csomag a vaterafutártól nekünk, nincs gazdája itten.., nem merem kibontani hátha valaki intrudert rendelt:DD

Komojtalan 2015.01.07. 10:43:05

@ancsika: Látom érintett vagy, még ha nem is pont ebben az esetben. Tisztázzunk valamit: Én adom a pénzt, én rendelem a muzsikát, nem a kereskedő. Ha neked nem kell a pénzem, majd kell másnak. Lehet 10 érdeklődőből 1 vásárló lesz, de 10 perces munka megér(ne) ennyit. Olyan hülye meg senki nincs aki 2-3 helynél többnél érdeklődik.

sarostehen 2015.01.07. 10:50:46

@ancsika: Érdekes nekem pont fordított tapasztalataim vannak.
Aki emailben kérdezett azok nagyobb rész lett később vásárló, mint aki telefonált.

A kedvencem amikor felhív, és még azt sem tudja mit akar kérdezni. Akkor próbálja összeszedni a gondolatait.

KaTe 2015.01.07. 10:52:51

ancsika: nálunk örülnek, ha nem telefonon, hanem emailen zaklat a vevő, mivel egy sablonszöveget sokkal könnyebb elküldeni 2 kattintással, mint telefonon perceket kérdezz-feleleket játszadozni olyan kérdésekben, melyek amúgy a weboldal megfelelő helyén rendelkezésre állnak.

Mellékesen több olyan ismerősöm van, akik nem szeretnek telefonon kérdezősködni, emailt írnak, komoly vásárlási szándékkal. Én is csak akkor telefonálok, ha muszáj.

Amúgy meg mi az a hihetetlenül bonyolult dolog, amit nem tudnak megválaszolni emailben, főleg, ha már egyszer visszaírtak? Talán azt, hogy amúgy nem tudják a gyártói garanciát biztosítani a termékre? Nem lepődnék meg, mint ahogy azon se, hogy ezt nem akarják leírni.

Faus to 2015.01.07. 10:53:52

Amikor két géniusz egymásra talál.

cobre 2015.01.07. 10:58:08

Jól jártál, valóban vásárolj máshol.

Thule 2015.01.07. 11:07:46

@ancsika: Kedves fillérb@szó ancsika...

2014-ben vagyunk (ha nem vennéd észre), tehát az elektronikus kommunukációs csatornák használata ma ugyanolyan természetes, mint 20 évvel ezelőtt a fax használata volt. Ha tetszik, ha nem ezt el kell fogadni. Az olyan cég, aki így válaszol egy mailre, két okból teszi:

1. bunkó paraszt, ez esetben itt nem vásárolunk, márpedig a profit a bevételből van... elég egyszerű matematikai összefüggés.

2. valamit eltitkol.

Itt a második eset történt. Különböző árak vannak, attól függően, mit akarsz:

- szürkeimportos, 0% ÁFA-s 'olcsó' ár magánszemélyeknek, 1 év sufni boltos 'garival' (csak oda viheted vissza)
- 27% ÁFA-s 'normál' ár elsősorban cégeknek, 1 év sufni boltos 'garival' (csak oda viheted vissza)
- 27% ÁFA-s 'emelt' ár, igazi gyári garival amit nyugodt szívvel vihetsz a márkaszervizbe te magad is, bármikor. Sőt, jobb helyeken ez EU garanciát jelent, tehát bármely EU tagállamban vásárolt telefont bármilyen másik EU országban szó nélkül szervizelnek.

A három árcsoportra körülbelüli arányok:

115.000
146.000
175.000

EZT NEM mondják el mailben :) , ezért van a sumákolás. Ennyi az egész. Tehát nem a poszer a fillérb@szó.

mildi 2015.01.07. 11:14:22

látatlanban -1 vásárló. szélsőségesen introvertált személyiségként telefonálni biztos nem fogok olyasmiért, amit mélben le lehetne rendezni

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.07. 11:22:46

" Kérem , ha ehez ragaszkodik, vegye meg máshol! Ilyes fajta hozzá állással nem is szeretnénk , hogy nálunk vásároljon."

Asz'szem erre az az egy illik, hogy IDIÓTA

Én sem szeretek ilyen tahókkal üzletelni, akik nem tudnak egy levelet megírni.

Leone_510 2015.01.07. 11:34:22

"Nem véletlenül nem tájékoztatjuk önt Mailben."

balfasz, felér egy beismerő nyilatkozattal :)

és ha a kérdező néma vagy beszédhibás? és persze, hogy nem akar magyarázkodni meg igazolást adni, hogy miért jó neki írásban a válasz, de akkor miért vesz telefont ha néma? , lehet rokonnak vagy mert kicsit mégis tud kommunikálni de nem akar a boltossal szenvedni , hogy a balfék boltos azt higgye szórakoznak vele ha ő kissé artikulátlanul próbálkozik, értitek gsm vonal szarfaszú hülyék?

2015.01.07. 11:36:46

"Ahelyett, hogy elküldte volna a saját oldalukat."
wtf?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.07. 11:49:08

@Leone_510: "miért vesz telefont ha néma?"

Alapvető, mert van benne SMS. Szinte az egyetlen használható kommunikációs csatornája.

sarostehen 2015.01.07. 11:50:40

Akkor kb 3 perc alatt kiderített információk alapján:
A gsmvonal.hu-t 2008-ban regisztrálták be. A gsmline.hu@gmail.com címet megadva.
A GSM Line (gsmalkatrész kft) 2014.10-ik hónapban végrehajtás alá került.
A végrehajtás adatai
33/1.
A végrehajtás elrendelésének időpontja: 2014. október 6.
A végrehajtás ügyszáma: 11067/Ü/71005/2014/2
A végrehajtást elrendelő megnevezése: dr. Farkas Tamás közjegyző, 1111 Budapest, Bartók Béla út 9. I/7.
Az értesítés (indítás) kiállításának időpontja: 2014. október 6.
A változás időpontja: 2014/10/06
Bejegyzés kelte: 2014/10/08 Közzétéve: 2014/10/09
Hatályos: 2014/10/06 ...

Érdekes módon 2014 augusztusban tulajdonos csere volt a cégnél. Vajon miért??

A Gsm vonal Kft. 2014/06/02-án alakult.

Mindenki gondolkozzon el, hogy miért is... Aztán vásároljon ott ahol neki tettszik.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.01.07. 11:50:47

@ColT: "IDIÓTA"

Pontosan. Sajátmaga állított ki igazolást róla, hogy nem kompatibilisek a vevővel. Ugyanis a vevő nem idióta. Minden stimmel.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.07. 11:51:06

@Leone_510: Általában egy műszaki bolt, ami neten fellelhető, tudjon e-mailt kezelni. Ha nem akar, akkor bekaphatja, van konkurrencia elég.

Leone_510 2015.01.07. 11:54:41

@atpijkamo: igazad van,

csak a jelenségre akartam rávilágítani, hogy nem gondolkoznak az emberek :)

AtiSnatch 2015.01.07. 11:55:04

@faszópo: LSD. első hozzászólásom.

fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2015.01.07. 11:57:02

-Mennyi?
-Harminc!
-Mi harminc?
-Mi mennyi?

Leone_510 2015.01.07. 11:57:59

@ColT: alap tudna is ez is , arra céloztam, hogy semmilyen írásos elkötelezettséget nem vállal ami alapján megfogható lehet

ismerős (már csak volt) családja is ebben a biznicben utazik xxl... ugyan ez a simlis árak

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.07. 12:23:05

@Leone_510: Ja jaja.

Nekem az tetszett, amikor autóalkatrészt nem lehetett kártyával fizetni. Ott azért hagysz pár tízezret adott esetben...
Ja, csak a kártyának nyoma van, azt nem lehet áfa nélkül :D

CsakMintTe 2015.01.07. 12:29:43

@ancsika: Még valami, látom, mások még nem írták: ha a telefonos kontakt csak munkaidőben elérhető, az embernek meg szintúgy akkor van a munkaideje, és esetleg közben nem telefonálgathat kedvére, akkor mégis miért lenne aljasság egy munkaidőn kívül kényelmesen megírható e-mailben érdeklődni?

Egyébként sem értem, miért lenne nehezebb egy e-mailben feltett kérdésre egy választ adni néhány perc alatt, mint egy telefonos kérdezősködésre tízpercekig adni a válaszokat... (Voltam ügyfélszolga, alaposan ismerem a különbséget :) Igaz, mi 7-19h közt álltunk rendelkezésre, nem is jött annyi emil, mert a 8-16h közt dolgozó jómunkásember is simán elért minket telefonon. De azért senkit nem hajtottunk el levélben...)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.01.07. 12:44:24

@CsakMintTe: +1, én is jobban szeretek e-mailben kommunikálni, mert arra akkor válaszolok, amiben tudok. Chat hasonló, de telefon csak akkor tud csörögni, amikor nem kéne.

hobbitroll 2015.01.07. 13:13:25

@ColT: Nem vagy te egy kicsit negatív? Csak mondom, nálunk se lehet kártyával fizetni. Nagyon egyszerű oka van. A bank tartja a markát ... alapdíj + jutalék (2%?) + tranzakciós adó (nem, nem a zemberek fizetik meg, hanem a CÉGEK b+, ja, hogy a cégekbe emberek dolgoznak, pech) +af*szom ... szóval nem. Köszönjük, lehet kp, előreutalás, utánvét. Akinek nem tetszik költse el máshol a pénzét.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 13:49:05

Kedves Írok!
Először is szeretnék ELNÉZÉST kérni kollégám rendkívül tiszteletlen viselkedése miatt.
Annyit hozzátennék, hogy a két levél között beszélt a Fogyasztóval telefonon, és nem érzem azt, hogy a Fogyasztó a Vásárló kategóriát elérte volna (inkább a kötözködés volt a cél), ezért a felháborodása, de ez nem jelenti, hogy ilyet kommunikálhat bármilyen formában!
Természetesen továbbképzésre elküldtem a kollégát, és nem engedem Vásárlók közelébe míg azon a kommunikációs tanfolyamon részt nem vesz.
A mai világban ez a levelezés NEM MEGENGEDHETŐ EGY CÉG RÉSZÉRŐL, és én is felháborodnék attól függetlenül mit írok, ha ilyen választ kapok.
Kérem a cégünkről kialakult véleményt eszerint a független vélemények szerint értékeljék, nem a fenti emailt vegyék alapul:
www.arukereso.hu/stores/legmegbizhatobb-webshop-bolt-s32821/#velemenyek
Köszönöm aki elolvassa bejegyzésem, és mégegyszer elnézést a hibás, felháborító kommunikáció miatt, nem fog többet előfordulni!
Üdv. Lantay Zoltán
Gsm Vonal Kft.
ügyvezető

AtiSnatch 2015.01.07. 14:22:09

@GsmVonal Ügyvezető: Én is Írok neked és szó nélkül elhiszem, hogy a "Kolléga" az nem te vagy. Ja mégsem.

sarostehen 2015.01.07. 14:30:12

@GsmVonal Ügyvezető: " beszélt a Fogyasztóval telefonon, és nem érzem azt, hogy a Fogyasztó a Vásárló kategóriát elérte volna "

Ezzel el is árultad magad. Te magad írtad az emailt.

hehehehe 2015.01.07. 14:33:35

@GsmVonal Ügyvezető: 8 általános megvan-e? Fogalmazási készség igen csak az alsó tagozatos szintet súrolja... :D
Javaslom önnek is egy kommunikációs tanfolyam elvégzését... :D

mildi 2015.01.07. 15:09:09

@GsmVonal Ügyvezető: lol!
már a megszólítást elrontottad :)
a többi meg...a fogyasztó(!)nem érte el a vásárló(!) kategóriát? srs?

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 15:27:47

@AtiSnatch: Ha azt gondolja rólam, hogy havonta egyedül el tudok adni ennyi telefont (december közel 2.000) az büszkeség...
Nem én írtam, és nem is engedem, hogy ilyet válaszoljanak.
Elég sok ember dolgozik a cégnél, sajnos elkövetünk hibát ritkán, de azt javítjuk.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 15:31:04

@sarostehen:
Megtanultam sok-sok év kereskedelmében, hogy vannak emberek akiknek nem kell reagálni, mert a pocskondiázás úgy is erősebb.
Ön az kedves Sarostehen! De azért ezt le kell írnom. Mint a neve is mutatja valószínűleg mindent megtesz, hogy cégünket, csapatunkat lejárassa, nem tudunk mit tenni ellene, ilyen a Blog. Azt tudom, hogy annyi gerince sose lesz, hogy bejön hozzánk és elmondja személyesen, vagy csak nevet ír alá, mint ahogy mi tesszük.
További jó blogozást kívánunk Önnek!

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 15:33:34

@hehehehe:
Valóban a képzettségeimet nem egy Blog írótól szereztem, lehet nem értem el az Ön intelligencia szintjét. Ha valamit nem értett segítek, utána olvasok miként fogalmazzak Önnek, hogy a leírtakat megértse, és ne csak kiragadjon kontextusokat belőle.

AtiSnatch 2015.01.07. 15:39:13

@GsmVonal Ügyvezető: ez esetben gratulálok a hasonló kvalitásokkal rendelkező kollégákhoz. és hasonló jó eladásokat kívánok ezen év hátralévő hónapjaira is.

melaena 2015.01.07. 15:41:45

En tudom,miert kapta ezt a valaszt.
Kaptam egy allasajanalatot egy ilyen zuggsmnel.
kondiciok :
- 4 oras minimalberre vagyok bejelentve,tobbi zsebbe
ezt meg talan be is nyeltem volna,mert nagyon kellett a melo.
Ami miatt viszont vegul nemet mondtam :
Az uzleti modell :
van egy 100 ezer forintos telefon.
meghirdetjuk 90-ert es kisbetuvel oda van irva,hogy csak telefon kiegeszitok nelkul.nincs magyar menu es ket het mire megerkezik.
Ember telefonal es el kell adnom neki 102 ezer forintert magyar menuvel,kiegeszitokkel,aznapi atvetellel.

Ilyen egyszeru ez.

melaena 2015.01.07. 15:43:22

A legtobbb muszaki cikknel az arukereso top 10 bol 9 boltot azonnal be lehetne zarni,ha valaki beszerelne oda egy kamerat meg egy mikrofont.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 15:46:41

@AtiSnatch:
Nagyon köszönöm, hogy megértette, hibáztunk, elismerjük, nem volt szép dolog a cég részéről ez. Fáj is fejem miatta. Mai napom ezzel telik, a kolléga kiesik arról a posztról, így visszaesik a termelés, de úgy érzem megérdemeljük, mert nem voltam erre kellő figyelemmel ezen a poszton.
Remélem, hogy az év további részében is hasonlóan jó forgalmat bonyolítunk, és abban biztos vagyok, hogy ilyen orbitális hibát nem vétünk többet.
Üdv. L. Zoltán

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 15:48:42

@Antalbaba:
Teljesen igaza van, kérem olvassa el lenti posztomat.
És itt is elnézést a hiba miatt.
Ez nem kibúvó, hanem magyarázat lesz a hibás viselkedésre.
Üdv. Lantay Zoltán

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 15:53:24

@Komojtalan:
Teljesen egyetértek Önnel!
A decemberi hajtásban (ez még mai napig tart hál isten), naponta 150-200 email jön, be volt állítva egy automatikus válasz, mert nem tudtuk naponta feldolgozni az ilyen jellegű kérdéseket.
Természetesen ha ez egy normális Fogyasztó lett volna akkor nem ilyen választ kap. De hozzá teszem, hogy így is hibás volt a kommunikáció!!!
Kérem olvassa el teljes válaszunkat!
Köszönettel:
Lantay Zoltán

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 15:57:02

@Thule:
Nem sumákolunk.
Ez a Fogyasztó nem volt túl korrekt azért kapott ilyen választ, persze helytelenül cselekedett a kolléga.
Ha rendelni akar, simán elolvassa a feltételeket, és megrendeli az oldalon, és pont azt kapja amit rendel. Úgy forgalmazzuk, mint a többi 20-30 webshop.
Kérem olvassa el a válaszunkat.
Köszönettel:
Lantay Zoltán

Jegkoko 2015.01.07. 16:50:50

El kell kerülni az ilyen és ehhez hasonló sufni gsm cégeket.Csak a telefont adják, persze nem hivatalos garanciával, ha azzal kéred jóval drágább.És a legjobb az egészben hogy vannak olyan helyek ahol az áfás számlát se adják csak úgy, azzal is többe kerül :D

Gábor K. Kelemen 2015.01.07. 16:52:39

@GsmVonal Ügyvezető:

Én ugyan nem beszéltem senkivel :) Hozzátenném még, hogy 19-ig voltak nyitva 17-kor írtam tehát ha minden rendben lett volna még munka után bementem volna érte.
De már azok után sejtettem a színvonalat, hogy 2 óra alatt nem voltak képesek válaszolni.
Továbbá, igen, nem szeretek telefonálni, munkahelyemen meg főleg.
Azonban, itt szeretném megköszönni a választ, jobb is, hogy nem önöknél fogom megvásárolni a tabletet.

Gábor...

Leone_510 2015.01.07. 17:09:15

magyarul a válaszlevél is tele van hazugsággal, ez az igazi vadász effekt :)

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 17:10:24

@Jegkoko:
Mi mindenről adunk (kérdés nélkül) számlát.
És abban igaza van, de ez nem értem miért hiba, hogy a termékek nagy része 12 hónap bolti garanciával kapható, de drágábban meg tudja vásárolni gyártói 24 hónappal.
Ez miért hiba?!
Aki szeretne olcsóbban is választhat, aki ragaszkodik a gyártói jótálláshoz az pedig azt választja, mind kettő legálisan forgalmazható Magyarország területén, mindkettő minimum 12 hónap jótállást tartalmaz.
A nagy market jellegű áruházakban erről nem is adnak tájékoztatást előre, mi ezt megtesszük.
Sőt a Tmobilban ha vásárol, akkor oda kell visszavinni (tehát az is egyfajta bolti garancia), akkor ők is egy sufni cég?
Nyugodtan kérdezzen, és akkor minden információt megkap, és akkor a nem tudás miatt nem fog írni olyat ami nem valós.
Üdv. L. Zoltán

rostosle (törölt) 2015.01.07. 17:11:41

@Leone_510: ez esetben nem ertem, minek jott hazhoz pofonert az ugyvezeto ur, nem gondolta, hogy olvassa a poszter is? :D

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 17:11:44

@Gábor K. Kelemen:
Örülök, hogy sikerült beszerezni a terméket.
Használja egészséggel!
Üdv. L. Zoltán

melaena 2015.01.07. 17:34:05

Csak most nezem az ertekeleseiket.
Azert az is elegge eros,hogy a 76% otcsillagra buszke.
Ebayen 99% alatti eladonak meg se nyitom a hirdeteset :)

melaena 2015.01.07. 17:36:43

elso komment rogton az,hogy a meghirdetett aron nem elerheto a telo.
honlapon a legolcsobb telok nemet menusek.
pont ugyanazt csinaljak,mint a ceg,amelyik engem akart alkalmazni.
nekem nem volt gyomrom hozza.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 18:36:20

@rostosle:
Sejtettem, hogy olvassa aki írta...
Nem akarok meddő vitába keveredni.
Szerintem aki értelmesen elolvassa, az érteni fogja...

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 18:40:56

@melaena:
Kedves Melaena!
Ha ismerné az árukereső rendszerét (amit nem ismer ezek szerint) akkor látná, hogy mennyire egyszerű itt 4 csillagot kapni, és az az eredmény is jó.
Szerintem az, hogy 99,62% saját bevallása szerint megkapta a megrendelt terméket időben az azt jelenti mint az ebay-on a 99%-ot.
Tehát a cégünk 99,62% produkál az Ön által kért rendszerben!

CID 2015.01.07. 18:47:00

@GsmVonal Ügyvezető: Egyrészt, sosem volt T-Mobil, esetleg T-Mobile, de már jo ideje Telekom. Másrészt, honnan veszi, hogy kell, visszaviheti, ami figyelembe véve a párszáz üzletet, nem feltétlenül hátrány ;)

Jegkoko 2015.01.07. 18:49:40

@GsmVonal Ügyvezető: Elvből nem veszek nem hivatalos garanciális telefont.Ugyanis mig akármelyik gsm bolt holnapra megszünhet addig a hivatalos márkaszervízzel rere kevesebb esély van, másrészt meg mig a márkaszervíz nem utasítja el a telefon legapróbb hibájának kijavítását. Értem ez alatt, pl a telefon házának bizonyos ponton való recsegését.Ezt a márkaszervíz cserével javította.

FDToth 2015.01.07. 18:51:25

Sajnos tele van Magyarorszag ehhez hasonlo kisebb webshopokkal. Es ez nem az o hibajuk, ilyen a rendzse, ilyenek a torvenyek.
Magyarorszagon ez ilyen kereeskedelmi egyseg a csucs. Ez kulfoldon a legalja lenne.
Arukereso meg hasonlo helyek erteklese semmit nem er, mert ha vki megvesz vmit, es rendben volt minden, akkor adja az 5 csillagot. De! Elromlik a telo, visszaviszi a kis sufnigsm-be, ott 10-bol 8-szor nem ugy intezeik a garancialis ugyeket, ahigyan kene, elegedetlen a fogyaszto, de az adott egysegnek meg mindig 5 csillaga van.
Nem lehet mast tenni, mint kepezni magad tudatos fogyasztova es magadnak kell tajekozodni mindenrol. A magyarorszgaon kialakult rendszer csak a vasarlasig tart, utana mar kvazi nem letezl, mint fogyaszto...

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 19:41:30

@Jegkoko:
Szíve joga olyan jótállással vásárolni amilyennel szeretne. Cégünk is forgalmaz gyártói jótállásal, pl.: az Apple termékek csak azzal kerülnek forgalomba, a többi terméknél túlnyomóan választható némi árkülönbséggel a gyártói garanciális.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 19:47:42

@CID:
Elnézést, és köszönöm, hogy kijavított, ámbár azt gondoltam, hogy mint blogozó megérti abban a formában is.
Tehát ha amit egy nagy cég meg tehet, Ön szerint a kisebb cégek nem tehetik?!
Igen árulunk bolti jótállással, mint minden cég.
Az, hogy a saját gyártású telefonját egyes nagyobb cégek nem fogadják el, szerintem nem a mi cégünknek kéne felróni, hisz arra az a márka jelzés van írva. Ettől függetlenül cégünk erre vállal jótállást, és ha nem bízik a cégünkben tud vásárolni gyártói jótállással nálunk, ámbár ennek ugyanazt vállaljuk mint a gyártó, de ha azt szeretné megteheti, hisz forgalmazunk olyat is.
És még annyit, hogy mi kiküldünk házhoz futárt (ha kéri, és nincs kedve bejönni a 1076 Garay tér 20. Garay Center) és visszaküldjük otthonába ha elromlik a terméke.
Tehát velünk jól jár!

melaena 2015.01.07. 20:48:49

@GsmVonal Ügyvezető:
Utananeztem az ertekelesnek,valoban mashogyan mukodik es olyanok is 1 csillagot adnak (mas cegeknek is),akik szetbasszak a simfoglalatot,mert nem tudjak,hogy kell berakni a kartyat.
Mindenesetre,ha torvenyes is az onok uzletpolitikaja,akkoris nagyon sotet szurke.
Persze ebben benne van a primitiv,igenytelen magyar piaci igeny is.

ancsika 2015.01.07. 21:03:07

szép lassan még sötétebb lesz az az amúgy is sötétszürke...

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.07. 21:29:25

@melaena:
Nagyon jól esik, hogy kezdünk egy beszélgető partnerré válni, nem pedig csak azt érzem, hogy minden Blog író negatívan kommentel.
Szerintem két fajta üzlet létezik a fehér és a fekete, mi mindent fehéren csinálunk, mindent úgy ahogy azt előír a Magyar Jogszabály.
Az, hogy árulunk külföldről behozott készüléket, amire céloz, ez az Európai Unió által adott lehetőség, nincs benne semmilyen szürkeség, az pedig a gyártók óriási hibája, hogy egyedül Magyarországon ezeknek a szervizelését nem fogadják el, ezért kell nekünk szervizeltetni, hisz nekünk elfogadják, csak a magánszemélyekkel akarnak kiszúrni, és persze azért, hogy az őáltaluk gyönyörű shop-okban vásárolják meg kétszer annyiért ugyanazt a terméket.
Tehát semmi szürke nincs.
Ráadásul nálunk az is olcsóbb (kisebb cég lévén nem kell akkora nyereség) ami bármelyik gyártóhoz visszavihető, tehát ha nem bízna bennünk, akkor is van választási lehetőség.
Remélem meggyőztem, és valamikor benézz hozzánk, szívesen látjuk a boltunkban, ami minőségében felveszi a versenyt egy márkabolttal is.
Üdv. L. Zoltán
u.i.: tisztán emlékszem az Ön által is említett SIM kártya negatívra, ott is felkínáltunk segítséget, de az Úr nem fogadta el, így egy szakvéleményt kapott a HTC Magyar szerviztől, meg egy elrontott készüléket, amit ő tett tönkre. Nem is értem amúgy ilyenkor mire gondol egy Fogyasztó, tönkre teszi az nem a jótállási körbe kerül :(

Aureliano Buendía 2015.01.07. 21:55:30

@AtiSnatch: titánok, ha találkoztak. Suttyó érdeklődő, suttyó ügyfélszolgálatos.

Ugyanakkor meghallgatnám azt a telefonbeszélgetést is, ami után a második levél született. És amiről a posztoló VÉLETLENÜL elfelejtett említést tenni.

Aureliano Buendía 2015.01.07. 22:04:25

Na, végigolvastam a kommenteket is.
Most akkó volt telefonálás vagy nem volt?

Gábor K. Kelemen 2015.01.07. 22:08:04

@Aureliano Buendía:
Nem felejtettem el, mivel nem is történt meg, ahogy azt fentem le is írtam. A GsmVonal pedig hallgatásával el is ismerte azt. Továbbá gondoljuk csak végig logikusan, miért kaptam volna tőlük levelet ha időközben beszéltem velük telefonon?!

Aureliano Buendía 2015.01.07. 22:12:08

@Gábor K. Kelemen: passzentom. Én hittem neked is, a Zügyvezetőnek is.

Boxoljátok le.

Amúgy nem kötekedésiből, de én a te leveledre bemásoltam volna a gyártó oldaláról a termékismertető sablont, meg egy másik fél sablont a garanciás oldalról, oszt szombat.:)

Gábor K. Kelemen 2015.01.07. 22:16:45

@Aureliano Buendía:

A gyári csomag tartalma és a GSM bolt által eladott nem feltétlenül egyezik meg. A garanciás feltételek is eltérhetnek termékenként. Szerintem nem túl nagy kérés ezt pontosítani vásárlás előtt. De igen, ha minden az oldalon leírtak szerintem van akkor elfogadtam volna ezt a választ is.

Csimpi csumpi 2015.01.08. 10:27:46

Ennyi.
Ilyen hozzaallassal nem is szeretnenk, ha nalunk vasarolnal.

Igen? Hat te meg akkor b.... sz.... magad.

Ilyen stilussal itt nyugaton mar a rolo lefele allna.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.08. 10:54:48

@Aureliano Buendía:
Mi beszéltünk ugyanakkor egy Gábor nevű úrral, aki hasonlóan kommunikált mint levelében. Ráadásul ezt a készüléket két havonta egyszer ha keresik, hisz nem túl keresett modell, ha össze kötöm a kettőt nagy hibát nem követhetek el. De mivel ezt bizonyítani nem tudjuk, így ezt nem erőltetem, hisz a Vásárlónak mindig igaza van, ebben az esetben a levél írónak.
Ráadásul a kommunikáció rendkívül rossz stílusú volt részünkről ezért itt is ELNÉZÉST MINDENKITŐL!
Nem állok neki vitázni a cikk leadójával egy ilyen ügyben. Igaza van abban, hogy egy cég beosztottai sem, sem a vezetői ilyen hangnemben nem írhatnak, nem beszélhetnek a Fogyasztókkal, tehát itt is ELNÉZÉST KÉREK A Kelemen K. Gábortól! Persze mint magánszemély megírhatom, hogy a Kelemen úr kommunikációja sem volt a legbarátibb, de erre ennyi lett volna a válasz:
Több fajta kiszerelés van, és azért kértük a telefonszámát, mivel személyre szabottan is tudjuk adni a terméket. Kérem írja meg számát, ha nem tud minket felhívni akkor pedig írja le milyeneket szeretne, mivel túl sok a variáció.
Amennyiben más céget választ, mint ahogy írta, sok sikert a vásárláshoz, új terméket használja egészséggel!

Sajnos kollégám hirtelenebb volt ennél, és rossz választ adot :(

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.08. 10:57:24

@Csimpi csumpi:
Leírtuk, hogy hibáztunk, elnézést kértem.
Szerintem nyugaton is emberek dolgoznak, és előfordul ilyen. Ezt személyes tapasztalatomra támaszkodva írhatom, hiszen elég sokat járok külföldön.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.08. 11:00:24

És még annyit megírnék mindenkinek, aki ráér kicsit és kíváncsi az igazságra, hogy küldjön egy emailt, vagy csak hívjon minket kíváncsiságból, hogy milyen a kifele menő kommunikáció részünkről, szerintem ehhez képest csak pozitívan csalódhat.
Üdv. Lantay Zoltán

sarostehen 2015.01.08. 13:02:04

@GsmVonal Ügyvezető: Ilyen szarkupac cégtől tuti nem is kérdeznék semmit. Az is hazugság amikor levegőt vesznek.
1,5 napja megy a magyarázkodás. Szánlaom.

Azért megnézném mit cselekedne ha 1-2 vicces programozó mondjuk 1 percenként küldene levelet, érdeklődve az oldalon fellelhető összes termékről.
Kb 10 perc alatt összedőlne az egész szarkupac úgy ahogy van.

Jegkoko 2015.01.08. 16:28:02

Engem pl az érdekelne, hogy milyen értelmes magyarázat van a kibelezett dobozú és tartozékú telefonokat árulni?Mert ilyen szerintem smemilyen más műszaki cikknél nincsen, hogy ha a gyári csomagolásban és tartozékokkal szeretnéd megvenni fizess érte pluszba.

dani27bpbp 2015.01.08. 19:55:46

Ez most kb. olyan, mint amikor az extrém digitálnàl a Mammutban az "értékesítés" pultnál egy fickó megvette előttem a fél boltot, negyed óra vàrakozás után a mellette található "garanciális ügyintézés" pultnál ülő fickóhoz odaléptem és mindössze azt szerettem volna megtudni, hogy lehet-e személyesen megrendeli terméket. Vàlasz: rámutat a táblára, és odaböfögi, hogy itt garanciális ügyintézés...
Na persze megzavartam netezés közben...
Ennyi a garanciális ügy, hogy erre külön ember kell??

GsmLine.hu 2015.01.08. 20:10:51

@sarostehen:
Értelmes hozzászólását köszönjük.
Idáig is figyelemmel kísértem a hozzászólásait, és mint azokra, erre sem reagálok.

GsmLine.hu 2015.01.08. 20:12:50

@Jegkoko:
Nincs kibelezett telefon.
Maximum tartozékok, kiegészítőkben van különbség.
És erről is pontos tájékoztatást kap rendelés előtt.

GsmLine.hu 2015.01.08. 20:17:05

@dani27bpbp:
Mi nem az Extrèm Digital boltja vagyunk.
De annyiban megvédeném az eladót, hogy ha az van kiírva egy munkaállomásra, hogy szerviz, ott nem valószínű, hogy értékesítenek.
Persze a nem túl szép válasz nem jó az extrem Digital munkatársától!
Itt kifejezném, hogy mint Ön mint vásárló, az eladó is egy ember, lehet éppen rossz napja volt, vagy épp 20 percen belül az 5. ember kérdezte meg azt a kérdést ami ki volt tisztán láthatóan függesztve... De attól még abban egyetértek, hogy válaszoljon szépen!

Jegkoko 2015.01.08. 21:50:42

@GsmLine.hu:
Akkor mégis micsoda az hogy külön pénzért kapom meg a telefon gyári tartozékait?

GsmLine.hu 2015.01.09. 10:02:41

@Jegkoko:
Elég sok készülék más-más kiszerelésben van forgalomban. Ebben semmi fura nincs, csak ezek szerint nem ismerte, de most erről is felvílágosítottam :)

sarostehen 2015.01.09. 10:25:51

@GsmLine.hu: Tehát szerinted a gyár ad el telefont doboz, és töltő nélkül is? Ömlesztve egy centrumos zacskóban... na ne már....

Jegkoko 2015.01.09. 16:16:47

@sarostehen: Persze, hogy nem ad el.Itt arról van szó, hogy lehúzhassák az embert még plusz pénzzel. A duma amit levágnak szimpla kamu. Ilyen a világon semmilyen más műszaki cikknél sem fordul elő, hogy a gyári tartozékait külön kell megvenni.

Rescueteam 2015.01.09. 17:11:40

Sziasztok!
Sikerült végig olvasnom az egészet és kialakult a véleményem a kereskedőről is és az érdeklődőről is!
Kezdeném a kereskedővel - Elkövetett egy nagy hibát! A vásárló szent és sérthetetlen, mindig neki van igaza és akár mennyire is hajszál hasogató valaki türelmesen, nyugodtan kell lekezelni az e fajta problémát.
Viszont én egyértelműen azt tapasztalom, hogy az "érdeklődő" egyáltalán nem volt türelmes és tisztelettudó.. egyértelmű, ha én érdeklődő vagyok és kapok egy sablon választ , hogy hívjam fel őket.. én megteszem, mert egyszerűbb. Amennyiben nem értek ezzel egyet és azt mondom nem hívom fel őket, mert nekem E-mailben van szükségem a válaszra, akkor sem teszek olyan megjegyzést , ami provokálással egyenlő, hogy meg veszem máshol akkor! Egyértelmű provokációt látok ebben. Erre sem lett volna szabad ezt a reakciót ki váltania a kereskedőből,de az ilyen típusú érdeklődő akit nem neveznék vásárlónak úgy megkérdezném , hogy van ennyi szabad ideje, hogy erre ráérjen , de komolyan??
Igazi tuskó és attól függetlenül, hogy igaza van és nem lett volna szabad ezt a választ kapja egy kereskedőtől , én azt gondolom rossz indulatú és igenis bassza meg magát, hogy ennyire ráér ezzel szórakozni. Mit kell sértődöttet játszani és blogokat megkeresni ezzel.. "great Job"!
Ezzel zárnám is soraim , mert csak indulatos leszek én is..
UI: Én felhívtam őket telefonon és E-mailt is küldtem. Nem tapasztaltam kereskedői hibát sem tapintatlanságot sem türelmetlenséget, pedig a végletekig kínoztam szerencsétlen kereskedőt. Iszonyat arrogánsnak kell lennie valakinek és elviselhetetlennek , hogy ha ezt a választ kapta. Mind a két fél szégyellje magát!
Üdv : Juhász Péter

szepi79 2015.01.10. 14:45:32

próbáltam végigolvasni a kommenteket, kb 2/3-nál feladtam. most akkor mennyi a garancia, az kiderült?

Fejesrob 2015.01.10. 15:21:16

@GsmVonal Ügyvezető: Itt nagyobbak a gondok. Elolvastam a levelet és ennek alapján egy 8-os IQ szintjét sem éri el.

"Iro" rövid o-val a többi elolvasása nélkül egyes már hatodikban is.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.12. 18:56:38

@szepi79, első ezen a néven:
A termékre 12 hónap teljes körű jótállás van.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.12. 18:59:32

@Fejesrob:
Amint látja, fentebb teljesen helyesen van kiírva.
Valóban néha az iPhone-ról volt válaszolva, ahol elsiklottam felette, emiatt a nyelvi hiba szeretnék elnézést kérni.

attilahawks · http://goo.gl/M7Tq4i 2015.01.13. 11:29:03

Lehet, hogy EDE barátunk váltott a vendéglátásból a gsm üzletbe? :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.01.13. 15:42:31

www.gsmvonal.hu/mobiltelefon/42429-apple-iphone-6-16gb-akcios

lap alja "Az árváltozás jogát fenntartjuk! A megjelölt ár 0% ÁFA-t tartalmaz."

0? O.o nincs több kérdésem!

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2015.01.13. 15:45:22

áhh... mégis...

www.gsmvonal.hu/mobiltelefon/41855-samsung-g900-galaxy-s5-akcios

2015. 01. 13.

"Nem végleges, csak pletykákon alapuló paraméterek, amik még változhatnak!"

vadász... vadász...

Jegkoko 2015.01.13. 16:11:11

@RosszQtya: Tehát ha áfával kéred, akkor minimum egy 10 el kerül többe.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.13. 16:58:20

@RosszQtya:
De jó, hogy észre vette, már töröljük is, hiszen ezek már tényszerű adatok.
A fentebb említett szöveget még a megjelenés a előtt írjuk ki, hisz akkor még semmi nem biztos.

GsmVonal Ügyvezető 2015.01.13. 17:00:22

@attilahawks:
Ezt nem értem.
Ede, vendéglátás?!
Kérem a többi írót értelmezze számomra, hogy mire gondol.
Előre is köszönöm!

grin 2015.09.07. 14:22:45

Én is végigolvastam, de egy dolog nekem nagyon kimaradt.

Sarostehen 2015.01.07. 11:50:40 hsz-ban írta, hogy a "gsmline" kft-je 2014 óta felszámolás (sőt, végrehajtás) alatt van (ehhez képest itt a gsmline.hu kommentelt), a gsmvonal pont akkor alakult amikor a gsmline cégokiratot változtatott (és 2 hónap múlva tulajdonost is).

Erre a felszámolásra valahogy nem érkezett magyarázat és tegyük hozzá, hogy az arukereson a kommentek nagy része a végrehajtás alatti cégre vonatkozik.

Persze én nem tudom hogy mi lett a régi cég garanciáival meg jótállásával, meg hogy mi köze egy "teljesen más" cégnek egy másikhoz (közös értékelések, vegyes kommentek itt is), meg hogy a 21 (na jó már 22) éves etyeki fiatalember vajon jó viszonyban van-e Lantay úrral, de hát ezek az igazán izgalmas kérdések, nem? ;-)

De az igaz hogy néha ismeretlen boltban való vásárlás előtt érdemes a céges hátteret is megkukkantani. (Én sarostehentől függetlenül néztem, a végrehajtás ügyiratszáma alapján találtam ide.)

Powerslave 2019.09.25. 04:31:06

Mint a vízfolyás...
süti beállítások módosítása