Tékozló Homár

Tévé nélküli műszaki ügyfélszolgálatos nem ügyfélszolgálatos

2015.02.16. 09:07 | Homár Hilda | komment

 

tumblr_ltdzv4HGwn1qh5ll7o1_500.gif_500x251

 

A hét leghülyébb kifogása versenyt esélyesen a Mall.hu ügyintézője nyeri, aki szegény panaszosunk problémája iránt mutatott mérsékelt érdeklődését azzal próbálta magyarázni, hogy neki 7 éve nincs tévéje. Oké, nem izgatják fel a műszaki cikkek, van ezzel így más is. De akkor tolja hideg szakmaisággal a 8 órát vagy dolgozzon pékségben, hátha enni eszik.

Tisztelt Homár!

2014. december 15-én elromlott a MALL.hu webáruházban vásárolt nagyképernyős, nem annyira olcsó tévénk. Előkapartam a papírjait és megörültem, hogy még garancia időn belül vagyunk. Még örültem is, hogy a MALL.hu-n vettem, és hogy milyen rendes cég, hogy 2 év garanciát adtak a tévéhez.

Szóval - mivel telefonon karácsony előtt nem tudtam elérni őket, írtam nekik e-mailt, hogy milyen módon tudom intézni a garanciális ügyemet. Kaptam egy nagyon udvarias levelet, hogy sajnálják a kellemetlenséget, küldenek érte futárt. Immár másodszor örültem meg, nem nekem kell bevinnem a tévét, úgyis elég nagy. Megadtam a címet, illetve több időpontot, hogy mikor jöhetnek érte.

Erre az e-mailre már nem kaptam választ. Teltek a napok, gondoltam karácsonyi időszak van, majd az ünnep után. A két ünnep között írtam egy újabb levelet, de erre sem kaptam választ. Ekkor gondoltam megoldom magam. Jan. 8-án fogtam a tévét, és bevittem az LG Magyarország hivatalos szervizébe (Budapest Váci út).

Ott kb. 8-10 perc alatt megállapították, hogy a tévé kijelző hibás, javítani nem érdemes, mivel a kijelző főalkatrész, így készülékcserére javasolják az ügyet. Örültem, de jó mindjárt megoldódik a problémám. De aztán, amikor átadtam a papírokat, mondták, hogy MALL.hu-nak saját szervizhálózata van, így nem tudnak mit csinálni, vigyem oda a tévét. Rendesek voltak az LG-ben voltak, mert kiállítottak egy hivatalos szakvéleményt a vizsgálatról. Na, ezután átvittem a MALL.hu Váci úti átvételi pontjára a tévét, ahol be is vették.

Azóta viszont semmi! Január 8-án láttam gyári csomagolásban utoljára a tévét, azóta fogalmam sincs, hogy hol van, mit csinálnak vele, érdemi információm nincs.

Hiába hívom őket, a telefonos ügyfélszolgálat semmit sem tesz, érdemi infójuk nincs: "Szervizben van a készülék, többet nem tudnak, mivel a szerviz nem jelzett még vissza!”. És ez megy minden alkalommal. Kértem részletes írásos tájékoztatást arról, hogy mi tart eddig, mire várnak, de érdemi választ nem kapok. Ígérték, hogy írnak, de természetesen semmilyen levelet nem kaptam. A legutolsó telefonos érdeklődésemkor azt volt képes mondani az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy a szerviztől 2 hetente kapnak tájékoztatást a leadott készülékekről. Érdeklődni nem tudnak. Kérdeztem tőle, hogy mit tenne a helyemben. Erre az volt a válasza, hogy neki 7 éve nincs tévéje. :) Na erről ennyit! Ennyire foglalkoznak az emberek problémájával.

A legrosszabb az, hogy az ember nem tud tenni semmit. Egész egyszerűen tehetetlennek érzem magam, mert a törvények és a rendeletek sem védik megfelelően a fogyasztói érdekeimet. A MALL.hu pedig ezt maximálisan ki is használja. Azért írtam le mindezt, mert aki teheti kerülje el a MALL.hu-t, mert könnyen így járhat!

Üdv, V. Zoltán

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hobbitroll 2015.02.16. 09:15:09

Első, elolvastam, és ... erre nem is lehet mit mondani.
"...Még örültem is, hogy a MALL.hu-n vettem,..."
vadász, vadász :P

"...és hogy milyen rendes cég, hogy 2 év garanciát adtak a tévéhez"
az, qrva rendes. Csak tovább adta a gyártói garanciát. Mi is ezt csináljuk (akkor mi is rendesek vagyunk?)

"...másodszor örültem meg, nem nekem kell bevinnem a tévét..."
Nehezebb mint 10KG? Törvény írja elő, ebben az esetben a forgalmazónak/szervÍznek kell kimenni a készülékért.

"...a törvények és a rendeletek sem védik megfelelően a fogyasztói érdekeimet..."
ROFL

hobbitroll 2015.02.16. 09:16:10

terohatttetüblogmoci!
holazórákonáthegesztettkommentemteszardarab?!négy!

hobbitroll 2015.02.16. 09:17:26

na, előkerült a releváncs koment. és tá'n még mesterhármasot is sikerül összehozni

Terézágyú 2015.02.16. 09:17:29

Természetesen nem a programozók a hibásak, hanem a dilettáns projektszervezők.

AtiSnatch 2015.02.16. 09:17:45

A Náci útra kellett volna vinni, én mondom. Mallnak meg Sünt vagy Lófaszt a seggébe, majd a két érintett elmondja, hogy melyik ér rá.

hobbitroll 2015.02.16. 09:22:37

Szóval a TV 1 hónapja le van adva szervÍzbe. Lassan lehet baxogatni a mallhu-t új készülék, vagy ha az nincs, pénzvisszafizetés ügyében. Egyébként meg tértivevényes levél, felszólítani őket (ésszerű határidővel persze) a probléma megoldására. További kummantás esetén fogyatékosvédők bevonásának kilátásba helyezése az ügyintézés felgyorsítása érdekében.

Terézágyú 2015.02.16. 09:23:13

"A hét leghülyébb kifogása versenyt esélyesen a Mall.hu ügyintézője nyeri, aki szegény panaszosunk problémája iránt mutatott mérsékelt érdeklődését azzal próbálta magyarázni, hogy neki 7 éve nincs tévéje."

Nem, nem ez történt. A panaszos tett fel egy személyes kérdést, amelyre az illető őszintén válaszolt:

"Kérdeztem tőle, hogy mit tenne a helyemben. Erre az volt a válasza, hogy neki 7 éve nincs tévéje. :) Na erről ennyit! Ennyire foglalkoznak az emberek problémájával."

Mért, ha egy olyan ügyfélszolgálatoshoz kerül, akinek van tévéje, akkor máshogy alakult volna ez az egész történet???

AtiSnatch 2015.02.16. 09:33:51

@Manyecska /válasz ment!/: bemásoljam a névlistát a fészről, vagy apránként leírod mindenkiét?

killertom24 2015.02.16. 09:40:11

Mall.hu akik szerint gyári hibás termék esetén nem él az elállási jog, megtörtént eset. LOL

Manyecska 2015.02.16. 09:43:56

@AtiSnatch: kivered magadnak hogy megnyugodj vagy megvárod az estét?:)

AtiSnatch 2015.02.16. 09:47:37

@Manyecska /válasz ment!/: nekem van, aki megtegye helyettem, ellentétben veled. és most már értem is, hogy miért.

hobbitroll 2015.02.16. 09:47:58

még egy ontopic hozzászólás, és be is fejeztem (még mielőtt a törzshomárok megköveznek :P)

"A legrosszabb az, hogy az ember nem tud tenni semmit. Egész egyszerűen tehetetlennek érzem magam, mert a törvények és a rendeletek sem védik megfelelően a fogyasztói érdekeimet"

(1) Minden törvény/rendelet annyit ér, amennyit be lehet tarta(t)ni belőle.
(2) Nem tehetetlen vagy kedves vadász, hanem lusta. Ezt senki más nem intézheti el helyetted. Ha te nem szólsz a fogyatékosvédőknek, akkor nem fognak róla tudni, így valóban semmi nem fog történni.
(3) nyígás helyett gugli, emil a megfelelő helyre, rászólni a mall.hu-ra talán többet használna, mint "itt" picsogni. szerintem.
A TE érdekedben remélem, hogy az LG szervÍztől kapott szakvéleményt megtartottad

hobbitroll 2015.02.16. 09:50:54

@killertom24: tavaly (2014) nyár óta 14 nap az elállási jog. Indoklás nélkül. Ha ők azt mondják nem, akkor nyugodtan lehet menni perre. Annyi esélyük van nyerni, mint hintalónak az Epsomi derbin.

hobbitroll 2015.02.16. 09:52:16

@AtiSnatch: @Manyecska /válasz ment!/: gyerekek, szépenjáccatok, mer' szétültetlek titeket :)

Manyecska 2015.02.16. 09:57:57

@hobbitroll: :DD Jaja, én jól szórakozom rajtuk. Fordult a kocka, Gézám.:D:D Van amiről nem tudnak de nem tűnik fel egyiknek sem..majd rakok be képet de nem most, pár hónap múlva aktuális:))

Manyecska 2015.02.16. 10:06:59

@AtiSnatch: ne irigykedj!! Az Overdose-nak is 38 csikója fog születni ha belehúzol sikerülhet!! ON

Hildám valami fújos izés posztot tolhatnál néha:(...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 10:19:53

" Kérdeztem tőle, hogy mit tenne a helyemben. Erre az volt a válasza, hogy neki 7 éve nincs tévéje. :) "
Lehet ő is gariztatta. Amúgy egy olyan kérdésre, ami nem tartozik az üfsz-os munkájához, miért vársz értelmes választ?

Fogyvédnél felnyomni őket, esetleg lopásért is lehet :D Hátha akkor gyorsabban megy :D

Manyecska 2015.02.16. 10:29:14

@hobbitroll: Bélám, és én még ezeknek sütöttem palacsintát a talira.:D Más kérdés hogy a gyerek ette meg végül:D /beporzottak ugye!!:P:D/ na ON:D

hobbitroll 2015.02.16. 10:31:49

@Manyecska /válasz ment!/: Lujzám, nem kell ám felsorolni az utónévkönyvet ;)

hobbitroll 2015.02.16. 10:34:17

@ColT: azt a sünöknél, de lehet még sikkasztásért, hűtlen kezelésért

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 10:46:03

@hobbitroll: Akár. Mondjuk az a baj hogy ilyenkor lehet hogy a yard is vegzálna, mert félrevezetésnek néznék, de különben simán az az eset.

Lütyő felügyelő 2015.02.16. 10:47:22

@Manyecska /válasz ment!/: Úriasszony nem beszél teliszájjal! Te nem vagy az, de neked sem kéne!

hobbitroll 2015.02.16. 10:48:12

@ColT: a sorrendtől függ. Ha először küld nekik levelet, amit lexarnak, aztán fogyatékosvédők se érnek el eredményt, és EZ UTÁN jelenti fel őket, szerintem már megállna

Manyecska 2015.02.16. 10:50:07

@manyecska komp akart lenni de nem komp lett: Te meg mért nem mész a jó édes anyukádba??:) @hobbitroll: Meg hát. Én is ezzel fenyegettem meg a postát.:D Merugye vicc, tényleg.

hobbitroll 2015.02.16. 10:53:18

amúgy kicsit fölöslegesnek érzem a tippadást/észosztást. Elenyésző azon vadászok száma, akik nyilatkoznak arról, hogy (nem) sikerült rendezni a problémát. Mellesleg a lehetőségeket már leírtuk rengetegszer.
Nem is értem a vadászokat. Addig eljutnak, hogy elküldik a posztot a homárra, de annyi eszük nincs maguktól, hogy használnák a keresőt (a blogon, vagy a guglit)? Azt kell mondjam, az ilyen lusta vadászok meg is érdemlik a sorsukat. uff

Manyecska 2015.02.16. 10:56:28

@manyecska komp akart lenni de nem komp lett: mit, te "úriasszony?" :DDD ON

Tényleg uncsi már hogy szenvednek a poszterek, hobbiDezső jól mondja!!

hobbitroll 2015.02.16. 11:06:39

kicsit továbbgondolva. Szóval kéne csinálni egy irományt, amiben az első lépések (tértivevényes levélben felszólítás a TV-k betartására, fogyivédők bevonása, etc.) le vannak írva, ez megjelenne, amikor az "írj a homárnak"-nak linkre kattint, annyival kiegészítve, hogy csak akkor írjon, ha ezek már megvoltak. (plusz felszólítás, hogy használja a keresőt)
Aztán Hildácskának is szűrnie kéne. Az ilyen 12 egy tucat posztokat kitenni abszolút fölösleges. Ez jut eszembe az ilyen irományokkal kapcsolatban:
Muszáj mindig a megoldást keresni? Nem élvezhetnénk kicsit magát a problémát?

Manyecska 2015.02.16. 11:12:18

@hobbitroll: tényleg vadászposztok! amúgy elhangzott valamelyik adón hogy fogyasztóvédelem gyakorlatilag khmm nem létezik..xdd Innentől mi marad?? Oldja meg mindenki ahogy tudja.:(

lcsaszar 2015.02.16. 11:28:46

De miért nincs neki 7 éve TV-je? Azt miért nem kérdezte meg a posztoló? Talán nem nézi a Való Világot? Micsoda emberek vannak...

Scipovicsné 2015.02.16. 11:28:50

Nem akarom a posztert elkeseríteni, de én is szoptam webáruházzal döglött TV ügyében. Novemberben adtam le, és már áprilisban nézhettem is a cserekészüléket. Megérdemlik, hogy kiírjam a nevüket: Digitalplaza.
Volt ott minden, Fogyasztóvédelem (leszartak - menj a Békéltetőkhöz), tértivevényes felszólítás (leszarták - törekedniük kell a gyors javításra és ők isten bizony törekednek rá).
Sajnos semmit nem tudsz csinálni, ilyen fasza a törvényünk.
Nekem is annyi jó tanácsot tudtak adni az okosok, hogy pereljem be őket - minimum 2 év és több költség, mint amibe az egész TV került. Nem vágtam bele.
Aztán márciusban visszaküldték a TV-t, hogy jó, ment két napig és megint kakukk. Ezután 2 héten belül kicserélték (mondjuk bepróbálkoztak, hogy küldenek egy újabb (rosszabb) típust, de erről hamar le lehetett őket beszélni).
Azóta megy...

hobbitroll 2015.02.16. 11:37:23

@Manyecska /válasz ment!/: ennek ellenére mégis van vmi ami az akar lenni. NFH (nemzeti fogyatsztóvédelmi hatóság) Ha sorban megteszed amit kell. És végül bíróságra jut a zügy (mert másképp nem lehet megnyugtatóan rendezni), azzal tudod bizonyítani, hogy te mindent megtettél a helyzet megoldása érdekében.
Lásd a múltkori trés posztot. Mire várt a vadász? Már az első csekknél mentem volna, hogy EZMIEZ?! Lemondta? Akkor miért fizette be? Panaszkönyv, és ha nem oldódik meg, irány az NMHH, nem itt picsogni. Ugyanis azzal talán el lehet érni valamit, ha megtosszák őket, de így ... jön egy válasz a trékomtól, hogy írjon a segitunk@ -ra? vicc ez kérem ...

hobbitroll 2015.02.16. 11:41:54

@Scipovicsné: "Nekem is annyi jó tanácsot tudtak adni az okosok, hogy pereljem be őket - minimum 2 év és több költség, mint amibe az egész TV került. Nem vágtam bele."
Ezért nem változik semmi. Mellesleg nincs esélyük nyerni. Ha perre vitted volna, hamar visszakoztak volna, mert esélyük nincs nyerni.
Gratulálok, beállhatsz a sorba te is (vadász, vadász...)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 11:47:36

@hobbitroll: Lehet!
Mondjuk előbb-utóbb érdemes bepróbálni, mert TV nem lesz magától, úgy tűnik.

@Scipovicsné: Ellenben ha perelsz, akkor vaskos kártérítést is lehet követelni. Úgy már biznisz!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 11:59:58

@hobbitroll: De különben mi egyebet tehet? Maguktól nem adják vissza.
Tanácsolhatjuk azt is, hogy álljon kézen, de attól még nem lesz TV.

Scipovicsné 2015.02.16. 12:01:54

@hobbitroll: Azért ők azt nem tudták, hogy nem fogom beperelni őket. Zaklattam, meg fenyegetőztem rendesen és végül is kaptam egy jobb TV-t. 5 és fél hónapig meg néztük a régi CRT-t. :-)

hobbitroll 2015.02.16. 12:02:31

Ha megadja a helyet és az időpontot, legalább röhöghetünk egy jót :)

McZozo 2015.02.16. 12:18:27

@hobbitroll: Ha midenki tokeketes lenne es ugy tenne egybol ahogy kell, mirol is picsoghatnal ezutan? :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.16. 12:51:58

Miafasz az a mall.hu? Életemben nem hallottam róla. Poszter rutinos, hogy nem kínai vagy ausztrál cégtől vette a tévét, így csak Csehországig kell mennie perskedni.

domain: mall.hu
domain-használó: Internet Mall, a.s.
cím: Delnicka 213/12
cím: 17000 Praha

Nagyon sajnálom a posztert. Én a KERAVILL-ba járok.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.16. 13:01:08

@Scipovicsné: :))

"Digitalplaza"

Aaaaaz nagynevű, régi, megbízható cég.

domain: digitalplaza.hu
domain-használó: Bíró Tamás
cím: Szebecse u. 11.
cím: 4625 Záhony
telefon: +36 20 920-7115

Biztos megérte 5 forint árengedményért vadászni menni.

fillérbaszó vadász 2015.02.16. 13:04:34

Én átérzem a poszter gondját. Nekem is hamarosan le fog járni a garim, és én sem örülnék ha genyóznának velem. Hej! Mondjuk ezt a "7 éve nincs tévém" válaszon fennakadást én sem értem.

hobbitroll 2015.02.16. 13:19:16

@atpijkamo: "így csak Csehországig kell mennie perskedni."
Mivel itt (is) árul, szerintem nem kell átlépni orbánisztán határát. Csehek meg benne vannak a zunijóba, szóval rájuk is vonatkoznak a zunijós előírások.

hobbitroll 2015.02.16. 13:20:35

@McZozo: Mongyuk visszatérhetnénk a régi szokásokhoz. Csetelhetnénk naphosszat :D

blogmoci ... anyukád hogy van, aggy neki vizet

killertom24 2015.02.16. 13:24:31

@hobbitroll: Ja, egy óra ordítozással nekem is sikerült meggyőzni őket erről :). De maga a tény hogy bepróbálkoznak egy ilyen nyilvánvaló faszsággal már az is felháborító.

fillérbaszó vadász 2015.02.16. 13:27:36

Amúgy az ideírókat nem nagyon értem.
Mondjuk TV-t akarok venni, akkor hogyan nem leszek "vadász"?
- ha vaterán veszek ócsóért tévét, akkor fillérbaszó vagyok, meg vadász mert nincs garancia
- ha kisebb online üzletekből veszek tévét, akkor is fillérbeszó vagyok meg vadász, mert mehet kamcsatkára beválltani a garanciát
- ha meg nagy cégtől (e-mag, Media Markt, Euronics...) veszek tévét, akkor meg azért vagyok vadász, mert ott csak a vadászok vesznek tévét mert kurva drága

Tehát akkor halljuk! Hol vásárolnak az ide írogató nemvadászok tévét?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.02.16. 13:40:41

Én úgy oldom meg a vadászati kérdést, hogy nem veszek tv-t.
Problem solved!44!

Scipovicsné 2015.02.16. 13:43:28

@atpijkamo: Taníts Mester!
Melyik az a bolt, amelyik garanciális probléma esetén 100%, hogy nem szopat?
Mondd a bolt nevét, én meg két perc múlva küldök egy linket, ahol valaki épp azt meséli, hogy tényleg igazad van.
Szar a törvényünk, a boltok meg kihasználják.
Ennyi.

Manyecska 2015.02.16. 13:44:43

@fillérbaszó vadász: Illatszerben! Ott van a tamponok mellett közvetlenül.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 13:58:04

"A hét leghülyébb kifogása versenyt esélyesen a Mall.hu ügyintézője nyeri, aki szegény panaszosunk problémája iránt mutatott mérsékelt érdeklődését azzal próbálta magyarázni, hogy neki 7 éve nincs tévéje. "
Különben miért kéne érdekelnie az ügyfelest a panaszos problémája?
Oldja meg, hogy mit gondol, az senkit nem érekel.

uns97 2015.02.16. 14:08:17

Hiaba az emberek nem tanulnak. TV-t akar venni. Ilyen olyan kereson kikeresi a legolcsobb helyet, bele se gondol honnan jon a cucc, hogy megy vissza ha garancialis problema van, stb - lenyeg "ócsó" legyen. ("ócsó" mert 10%-al olcsobb mint helyben a cegnel, ahol megnezheto, kiprobalhato, helyben van, stb...) Sebaj, megveszi a vilag vegerol, lathatoan orul mint majom a farkanak, hurra. Aztan jon a problema. S jon az OKOSKODAS. ("Azért írtam le mindezt, mert aki teheti kerülje el a MALL.hu-t, mert könnyen így járhat!" stb) Koszonjuk az UTOLAGOS okoskodast, a jo tanacsot, de akinek egy csopp esze van az NEM UTOLAG okoskodik - akkor mar kesz tenyek vannak, s igy max be lehet rendezkedni szopasra - hanem elore TERVEZ. Allitom ha nem szarik be a TV akkor hosunk most vidaman osztana az eszt, hogy a "mall.hu-nal vegyel mindent mert ócsó, kihozzak ingyé, meg 2 ev a gar is"... Tuti a leghangosabb es legelvetemultebb mall.hu rajongo lenne. Ja, hogy most bele lepett a szarba, most mar kiabrandult. Igen, ez elofordul a fogyasztoi tarsadalomban (eleg gyakran) ezert nem posztot kell ide kuldeni, hanem magaba nezni, levonni a konzekvenciakat, aztan a kovetkezo vasarlasnal a http://www.ócsóbót.hu helyett talan olyan helyet keresni ahova nem 2 honap mire tevehaton visszajut a tv, s a "javitasa" sem a hazibarkacsolasban fog kimerulni. Igen, az is nagyon valoszinu, hogy ott nem annyiert lesz, mint a mall.hu-nal, de olcso(bb) cucc es szar szolgaltatas vs dragabb cucc de normalis(abb) eljaras kozt lehet valasztani. Legkozelebb remeljuk jobban sikerul a dontes.

Manyecska 2015.02.16. 14:16:39

@fillérbaszó vadász: monnyuk az OLX-től most gyött pont egy ikerbabakocsi azt látni kéne!! itt állomásozik jelenleg /használt/:P csak négy ujjunkat amputáltuk le a kollégával mire kinyitottuk.xd

2015.02.16. 14:19:05

Abban a rohadt komenyizmusban jogszabály volt rá, hogyha a készülék javítása két hétnél tovább tart, akkor a vevő cserekészüléket kapjon. Más nem úgy értve, hogy csereutalványt, hanem hogy egy kölcsöntévét, amit nézhet addig is, amíg elkészül a sajátja.
Valahogy az "eu konformizáció" során ez a jogszabály (is) elenyészett. Pill a garis szervizek úgy packáznak az ügyfelekkel, ahogy akarnak.
Példul az is egy nagyon kedvelt mutatvány, hogy jó sokáig ülnek a bevitt készüléken, semmit nem csinálnak vele, majd pedig visszaadják, de persze cserébe elkérik a korábban általuk kiállított átvételi elismervényt, ezt pedig 2x-3x is eljátszák, amíg a garancia le nem jár, utána meg mondanak olyan árajánlatot, hogy az ügyfél füle kettéáll tőle. No csak azért írom, hogyha a postoló végül visszakapja majd a tévéjét, akkor feltétlenül állíttasson ki okiratot arról, hogy a készülék január 8 és február (március? április?) x-edike között szervizben volt, mert ezzel az időintervallummal meghosszabbodik neki a garanciája. Sőt, fődarab csere esetében a kicserélt fődarabra újra is indul! Tehát lesz egy meghosszabbodott garanciája az elektronikára, és lesz egy év garanciája a kicserélt kijelzőre. De csak akkor, ha nem lesz lúzer, és elkéri a szerviztől a munkalapot. No persze erre nyilván az lesz a válaszuk, hogy "jajj, most nincs itt a kolléga, majd jöjjön vissza holnap, és odaadjuk" de ne dőljön be ennek!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 14:20:38

@fillérbaszó vadász: Nem veszek tévét. Szarok a műsorok, és időm sincs nézni. Ha nézek valamit, elég a monitor.
A fennmaradó pénzt értelmes dolgokra költöm, vagy pl. elsizom.

Manyecska 2015.02.16. 14:24:51

@ColT: nekem sincs amióta felköltöztem a "toronyba":) nemigen hiányzik!!

2015.02.16. 14:25:36

@lcsaszar: Azért nincs hét éve tévéje, mert leadta garanciális javításra a mall.hu-ba, és azóta is arra vár, hogy visszakapja. :)

uns97 2015.02.16. 14:40:45

Termeszestesen maximalisan egyetertek azokkal akik szerint itt Mo-on nincs ez a jogszabaly (sem) rendben, sajnos a cegek siman elhuzzak a cseret/garancialis javitast, sot sokszor egyaltalan nem is foglalkoznak a problemaval. Megtehetik, ennyit er a fogyasztovedelmi torveny - a fogyasztovedok meg igazabol a fizetesuk minden esetben megkapjak fuggetlenul a munkajuk hasznossagatol/eredmenyessegetol, s nemigen strapaljak magukat, hogy a felsobb szervek fele torvenymodositasi javaslatokkal alljanak elo. Amig a 100 darabos papirzsebkendo csomag darabar feltuntetesenek hianyabol befolyo buntetes jol fizet, s jol hoz a konyhara, valamint a majd 18 eves becsaligyerekekkel vetetett pia/cigaretta a legnagyobb fogyasztovedelmi problema ebben az orszagban (bar majd marciustol eppen a fogyasztovedok fogjak ellenorizni a vasarnapi zarvatartast :D ugy nez ki nekik nem lesz szabad a vasarnap :P) addig ne igen varjunk csodat es megoldast a beazo cipo, lejart hus, hibas elektronikai eszkoz, stb problemak megoldasara.

bekbórd! 2015.02.16. 15:07:23

Okos kérdésre okos válasz

EZAZ 2015.02.16. 15:10:23

@hobbitroll: azért örült neki, csezdmeg, mert egy nagy tévét beszállítani elég gáz, van, akinek be sem fér a kocsijába. Nem beszélve a cipekedésről, nehéz megfogni. De ezt biztos sejted, tényleg csak marhára ráérsz beszólogatni.

hobbitroll 2015.02.16. 15:29:57

@EZAZ: gondolkozz csezdmeg. 10Kg fölött a forgalmazónak/szerviznek kell kimenni a hibás készülékért. Törvény. Fogy.véd.
Ki az a hülye, aki az amúgy is hangyafasznyi árrésbe bevállal egy akár csak 20~40KM-es utat, kétszer (el- majd vissza szállít), "puszira" (mert a fogyasztóra ezt nem lehet ráterhelni).
Ha nem vagy tisztában azzal, kinek mik a jogai-kötelességei, jobban járnál ha csendben maradnál.

Ki nem szarja le, hogy nem fér be a kocsijába? Ha <=10KG, én ki nem megyek érte. Neki fontos, nem nekem. Oldja meg.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.16. 15:59:52

@Scipovicsné: Edigital, Fukar, Teszkó, Pcaréna, Asbis, Céháes, Alfaszonik.

Mondjuk a Teszkó nyűglődött egy picit egy kibontott DVD-ért, amit ők le tudtak játszani, én nem, de pár perc alatt meggyőztem őket.

Vadászok Őrangyala 2015.02.16. 16:03:40

@atpijkamo:
Saturn úgy 3-4 éve csődbement, csaxólok csak ;)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.16. 16:06:39

@Vadászok Őrnyula: Akadékoskodó ... ...... vagy. Akkor Médiamarkt. Ugyanaz a cég. nekem teszett a Fukar név. Mindenki tutta, miről beszélek. Szaturn meg Médiamarkt, nem mayar nevek, nem teccenek.

sámli 2015.02.16. 17:47:43

Az ügyfélszolgálatosnak azért nincs TV-je 7 éve, mert beadta a MALL-hoz szervizbe. Nem lehet ez? :D

Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:14:12

@atpijkamo: mindig megéri nekik.

Ne szidd a vadászokat, ők adják a napi szórakozásunkat.

Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:15:49

@fillérbaszó vadász: nem kell tévét venni (több éven át nekem sem volt), helyette lehet menni kocsmázni:)

Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:16:54

@dr. phil. Sün‼ ツ: csak nem a mallponthúban dolgozol te is?

Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:23:46

Nem értem annyira a posztolót amúgy. Kérdezett valami személyest a mallostól, az személyesen válaszolt.

Ha én most megkérdezném a posztolótól, hogy működik a kovalens kötés, és azt válaszolná, hogy nem tudja, hisz nem kémikus, akkor én is akadjak ki?

Amúgy fentebb leírták, lehet kezdeni a tértivevényes felszólítással. Azt vajon honnan szedte, hogy a maillponthú faszául megbízható? Ha garancia van, egyik sem az. Csak némelyik kevésbé szopat.

Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:25:16

@atpijkamo: én azért nem, mert naponta szembesülök azzal más forrásból, hogy az emberek döntő többsége valóban egy ostoba raklap. Ha ez annyira szíven ütne, már rég a valahol Tibetben nézném a köldökömet.

EZAZ 2015.02.16. 19:11:55

@hobbitroll: Te milyen művelt és intelligens vagy!!!!!! Csak vicceltem. :)

Scipovicsné 2015.02.17. 07:44:04

@atpijkamo: Edigital?????
Csak a Homár keresője adott 16 találatot.
Nincs több kérdésem.

joska61 2015.02.17. 09:14:48

Az átkosban nem volt ilyen vita. 15 nap, alkatrészrendelésnél max 30, vagy csereigazolás. De hát meg kellett változtatni mindent. Nem azért, hogy jobb legyen, hanem azért, hogy változtassunk.

2015.02.24. 09:28:57

@hobbitroll:
Mondok jobbat a gari továbbadásnál:
Thrustmaster Warthog Hotas gyári gari 3 év.
Magyar webshop: 1 év.
Gyári ár: 106E+szállítás (3-4 nap +10E-ért)
Magyar webshop: 135 + rendelésre 3 hét szállítási idővel.
süti beállítások módosítása