A hét leghülyébb kifogása versenyt esélyesen a Mall.hu ügyintézője nyeri, aki szegény panaszosunk problémája iránt mutatott mérsékelt érdeklődését azzal próbálta magyarázni, hogy neki 7 éve nincs tévéje. Oké, nem izgatják fel a műszaki cikkek, van ezzel így más is. De akkor tolja hideg szakmaisággal a 8 órát vagy dolgozzon pékségben, hátha enni eszik.
Tisztelt Homár!
2014. december 15-én elromlott a MALL.hu webáruházban vásárolt nagyképernyős, nem annyira olcsó tévénk. Előkapartam a papírjait és megörültem, hogy még garancia időn belül vagyunk. Még örültem is, hogy a MALL.hu-n vettem, és hogy milyen rendes cég, hogy 2 év garanciát adtak a tévéhez.
Szóval - mivel telefonon karácsony előtt nem tudtam elérni őket, írtam nekik e-mailt, hogy milyen módon tudom intézni a garanciális ügyemet. Kaptam egy nagyon udvarias levelet, hogy sajnálják a kellemetlenséget, küldenek érte futárt. Immár másodszor örültem meg, nem nekem kell bevinnem a tévét, úgyis elég nagy. Megadtam a címet, illetve több időpontot, hogy mikor jöhetnek érte.
Erre az e-mailre már nem kaptam választ. Teltek a napok, gondoltam karácsonyi időszak van, majd az ünnep után. A két ünnep között írtam egy újabb levelet, de erre sem kaptam választ. Ekkor gondoltam megoldom magam. Jan. 8-án fogtam a tévét, és bevittem az LG Magyarország hivatalos szervizébe (Budapest Váci út).
Ott kb. 8-10 perc alatt megállapították, hogy a tévé kijelző hibás, javítani nem érdemes, mivel a kijelző főalkatrész, így készülékcserére javasolják az ügyet. Örültem, de jó mindjárt megoldódik a problémám. De aztán, amikor átadtam a papírokat, mondták, hogy MALL.hu-nak saját szervizhálózata van, így nem tudnak mit csinálni, vigyem oda a tévét. Rendesek voltak az LG-ben voltak, mert kiállítottak egy hivatalos szakvéleményt a vizsgálatról. Na, ezután átvittem a MALL.hu Váci úti átvételi pontjára a tévét, ahol be is vették.
Azóta viszont semmi! Január 8-án láttam gyári csomagolásban utoljára a tévét, azóta fogalmam sincs, hogy hol van, mit csinálnak vele, érdemi információm nincs.
Hiába hívom őket, a telefonos ügyfélszolgálat semmit sem tesz, érdemi infójuk nincs: "Szervizben van a készülék, többet nem tudnak, mivel a szerviz nem jelzett még vissza!”. És ez megy minden alkalommal. Kértem részletes írásos tájékoztatást arról, hogy mi tart eddig, mire várnak, de érdemi választ nem kapok. Ígérték, hogy írnak, de természetesen semmilyen levelet nem kaptam. A legutolsó telefonos érdeklődésemkor azt volt képes mondani az ügyfélszolgálatos hölgy, hogy a szerviztől 2 hetente kapnak tájékoztatást a leadott készülékekről. Érdeklődni nem tudnak. Kérdeztem tőle, hogy mit tenne a helyemben. Erre az volt a válasza, hogy neki 7 éve nincs tévéje. :) Na erről ennyit! Ennyire foglalkoznak az emberek problémájával.
A legrosszabb az, hogy az ember nem tud tenni semmit. Egész egyszerűen tehetetlennek érzem magam, mert a törvények és a rendeletek sem védik megfelelően a fogyasztói érdekeimet. A MALL.hu pedig ezt maximálisan ki is használja. Azért írtam le mindezt, mert aki teheti kerülje el a MALL.hu-t, mert könnyen így járhat!
Üdv, V. Zoltán
hobbitroll 2015.02.16. 09:15:09
"...Még örültem is, hogy a MALL.hu-n vettem,..."
vadász, vadász :P
"...és hogy milyen rendes cég, hogy 2 év garanciát adtak a tévéhez"
az, qrva rendes. Csak tovább adta a gyártói garanciát. Mi is ezt csináljuk (akkor mi is rendesek vagyunk?)
"...másodszor örültem meg, nem nekem kell bevinnem a tévét..."
Nehezebb mint 10KG? Törvény írja elő, ebben az esetben a forgalmazónak/szervÍznek kell kimenni a készülékért.
"...a törvények és a rendeletek sem védik megfelelően a fogyasztói érdekeimet..."
ROFL
hobbitroll 2015.02.16. 09:16:10
holazórákonáthegesztettkommentemteszardarab?!négy!
hobbitroll 2015.02.16. 09:17:26
Terézágyú 2015.02.16. 09:17:29
AtiSnatch 2015.02.16. 09:17:45
hobbitroll 2015.02.16. 09:22:37
Terézágyú 2015.02.16. 09:23:13
Nem, nem ez történt. A panaszos tett fel egy személyes kérdést, amelyre az illető őszintén válaszolt:
"Kérdeztem tőle, hogy mit tenne a helyemben. Erre az volt a válasza, hogy neki 7 éve nincs tévéje. :) Na erről ennyit! Ennyire foglalkoznak az emberek problémájával."
Mért, ha egy olyan ügyfélszolgálatoshoz kerül, akinek van tévéje, akkor máshogy alakult volna ez az egész történet???
Manyecska 2015.02.16. 09:26:39
AtiSnatch 2015.02.16. 09:33:51
killertom24 2015.02.16. 09:40:11
Manyecska 2015.02.16. 09:43:56
AtiSnatch 2015.02.16. 09:47:37
hobbitroll 2015.02.16. 09:47:58
"A legrosszabb az, hogy az ember nem tud tenni semmit. Egész egyszerűen tehetetlennek érzem magam, mert a törvények és a rendeletek sem védik megfelelően a fogyasztói érdekeimet"
(1) Minden törvény/rendelet annyit ér, amennyit be lehet tarta(t)ni belőle.
(2) Nem tehetetlen vagy kedves vadász, hanem lusta. Ezt senki más nem intézheti el helyetted. Ha te nem szólsz a fogyatékosvédőknek, akkor nem fognak róla tudni, így valóban semmi nem fog történni.
(3) nyígás helyett gugli, emil a megfelelő helyre, rászólni a mall.hu-ra talán többet használna, mint "itt" picsogni. szerintem.
A TE érdekedben remélem, hogy az LG szervÍztől kapott szakvéleményt megtartottad
hobbitroll 2015.02.16. 09:50:54
hobbitroll 2015.02.16. 09:52:16
Manyecska 2015.02.16. 09:57:57
Manyecska 2015.02.16. 10:06:59
Hildám valami fújos izés posztot tolhatnál néha:(...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 10:19:53
Lehet ő is gariztatta. Amúgy egy olyan kérdésre, ami nem tartozik az üfsz-os munkájához, miért vársz értelmes választ?
Fogyvédnél felnyomni őket, esetleg lopásért is lehet :D Hátha akkor gyorsabban megy :D
Manyecska 2015.02.16. 10:29:14
hobbitroll 2015.02.16. 10:31:49
hobbitroll 2015.02.16. 10:34:17
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 10:46:03
Lütyő felügyelő 2015.02.16. 10:47:22
hobbitroll 2015.02.16. 10:48:12
Manyecska 2015.02.16. 10:50:07
Lütyő felügyelő 2015.02.16. 10:52:19
hobbitroll 2015.02.16. 10:53:18
Nem is értem a vadászokat. Addig eljutnak, hogy elküldik a posztot a homárra, de annyi eszük nincs maguktól, hogy használnák a keresőt (a blogon, vagy a guglit)? Azt kell mondjam, az ilyen lusta vadászok meg is érdemlik a sorsukat. uff
Manyecska 2015.02.16. 10:56:28
Tényleg uncsi már hogy szenvednek a poszterek, hobbiDezső jól mondja!!
hobbitroll 2015.02.16. 11:06:39
Aztán Hildácskának is szűrnie kéne. Az ilyen 12 egy tucat posztokat kitenni abszolút fölösleges. Ez jut eszembe az ilyen irományokkal kapcsolatban:
Muszáj mindig a megoldást keresni? Nem élvezhetnénk kicsit magát a problémát?
Manyecska 2015.02.16. 11:12:18
lcsaszar 2015.02.16. 11:28:46
Scipovicsné 2015.02.16. 11:28:50
Volt ott minden, Fogyasztóvédelem (leszartak - menj a Békéltetőkhöz), tértivevényes felszólítás (leszarták - törekedniük kell a gyors javításra és ők isten bizony törekednek rá).
Sajnos semmit nem tudsz csinálni, ilyen fasza a törvényünk.
Nekem is annyi jó tanácsot tudtak adni az okosok, hogy pereljem be őket - minimum 2 év és több költség, mint amibe az egész TV került. Nem vágtam bele.
Aztán márciusban visszaküldték a TV-t, hogy jó, ment két napig és megint kakukk. Ezután 2 héten belül kicserélték (mondjuk bepróbálkoztak, hogy küldenek egy újabb (rosszabb) típust, de erről hamar le lehetett őket beszélni).
Azóta megy...
hobbitroll 2015.02.16. 11:37:23
Lásd a múltkori trés posztot. Mire várt a vadász? Már az első csekknél mentem volna, hogy EZMIEZ?! Lemondta? Akkor miért fizette be? Panaszkönyv, és ha nem oldódik meg, irány az NMHH, nem itt picsogni. Ugyanis azzal talán el lehet érni valamit, ha megtosszák őket, de így ... jön egy válasz a trékomtól, hogy írjon a segitunk@ -ra? vicc ez kérem ...
hobbitroll 2015.02.16. 11:41:54
Ezért nem változik semmi. Mellesleg nincs esélyük nyerni. Ha perre vitted volna, hamar visszakoztak volna, mert esélyük nincs nyerni.
Gratulálok, beállhatsz a sorba te is (vadász, vadász...)
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 11:47:36
Mondjuk előbb-utóbb érdemes bepróbálni, mert TV nem lesz magától, úgy tűnik.
@Scipovicsné: Ellenben ha perelsz, akkor vaskos kártérítést is lehet követelni. Úgy már biznisz!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 11:59:58
Tanácsolhatjuk azt is, hogy álljon kézen, de attól még nem lesz TV.
Scipovicsné 2015.02.16. 12:01:54
hobbitroll 2015.02.16. 12:02:31
McZozo 2015.02.16. 12:18:27
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.16. 12:51:58
domain: mall.hu
domain-használó: Internet Mall, a.s.
cím: Delnicka 213/12
cím: 17000 Praha
Nagyon sajnálom a posztert. Én a KERAVILL-ba járok.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.16. 13:01:08
"Digitalplaza"
Aaaaaz nagynevű, régi, megbízható cég.
domain: digitalplaza.hu
domain-használó: Bíró Tamás
cím: Szebecse u. 11.
cím: 4625 Záhony
telefon: +36 20 920-7115
Biztos megérte 5 forint árengedményért vadászni menni.
fillérbaszó vadász 2015.02.16. 13:04:34
hobbitroll 2015.02.16. 13:19:16
Mivel itt (is) árul, szerintem nem kell átlépni orbánisztán határát. Csehek meg benne vannak a zunijóba, szóval rájuk is vonatkoznak a zunijós előírások.
hobbitroll 2015.02.16. 13:20:35
blogmoci ... anyukád hogy van, aggy neki vizet
killertom24 2015.02.16. 13:24:31
fillérbaszó vadász 2015.02.16. 13:27:36
Mondjuk TV-t akarok venni, akkor hogyan nem leszek "vadász"?
- ha vaterán veszek ócsóért tévét, akkor fillérbaszó vagyok, meg vadász mert nincs garancia
- ha kisebb online üzletekből veszek tévét, akkor is fillérbeszó vagyok meg vadász, mert mehet kamcsatkára beválltani a garanciát
- ha meg nagy cégtől (e-mag, Media Markt, Euronics...) veszek tévét, akkor meg azért vagyok vadász, mert ott csak a vadászok vesznek tévét mert kurva drága
Tehát akkor halljuk! Hol vásárolnak az ide írogató nemvadászok tévét?
Vadászok Őrangyala 2015.02.16. 13:33:10
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2015.02.16. 13:40:41
Problem solved!44!
Scipovicsné 2015.02.16. 13:43:28
Melyik az a bolt, amelyik garanciális probléma esetén 100%, hogy nem szopat?
Mondd a bolt nevét, én meg két perc múlva küldök egy linket, ahol valaki épp azt meséli, hogy tényleg igazad van.
Szar a törvényünk, a boltok meg kihasználják.
Ennyi.
Manyecska 2015.02.16. 13:44:43
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 13:58:04
Különben miért kéne érdekelnie az ügyfelest a panaszos problémája?
Oldja meg, hogy mit gondol, az senkit nem érekel.
uns97 2015.02.16. 14:08:17
Manyecska 2015.02.16. 14:16:39
2015.02.16. 14:19:05
Valahogy az "eu konformizáció" során ez a jogszabály (is) elenyészett. Pill a garis szervizek úgy packáznak az ügyfelekkel, ahogy akarnak.
Példul az is egy nagyon kedvelt mutatvány, hogy jó sokáig ülnek a bevitt készüléken, semmit nem csinálnak vele, majd pedig visszaadják, de persze cserébe elkérik a korábban általuk kiállított átvételi elismervényt, ezt pedig 2x-3x is eljátszák, amíg a garancia le nem jár, utána meg mondanak olyan árajánlatot, hogy az ügyfél füle kettéáll tőle. No csak azért írom, hogyha a postoló végül visszakapja majd a tévéjét, akkor feltétlenül állíttasson ki okiratot arról, hogy a készülék január 8 és február (március? április?) x-edike között szervizben volt, mert ezzel az időintervallummal meghosszabbodik neki a garanciája. Sőt, fődarab csere esetében a kicserélt fődarabra újra is indul! Tehát lesz egy meghosszabbodott garanciája az elektronikára, és lesz egy év garanciája a kicserélt kijelzőre. De csak akkor, ha nem lesz lúzer, és elkéri a szerviztől a munkalapot. No persze erre nyilván az lesz a válaszuk, hogy "jajj, most nincs itt a kolléga, majd jöjjön vissza holnap, és odaadjuk" de ne dőljön be ennek!
ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.02.16. 14:20:38
A fennmaradó pénzt értelmes dolgokra költöm, vagy pl. elsizom.
Manyecska 2015.02.16. 14:24:51
2015.02.16. 14:25:36
uns97 2015.02.16. 14:40:45
bekbórd! 2015.02.16. 15:07:23
EZAZ 2015.02.16. 15:10:23
hobbitroll 2015.02.16. 15:29:57
Ki az a hülye, aki az amúgy is hangyafasznyi árrésbe bevállal egy akár csak 20~40KM-es utat, kétszer (el- majd vissza szállít), "puszira" (mert a fogyasztóra ezt nem lehet ráterhelni).
Ha nem vagy tisztában azzal, kinek mik a jogai-kötelességei, jobban járnál ha csendben maradnál.
Ki nem szarja le, hogy nem fér be a kocsijába? Ha <=10KG, én ki nem megyek érte. Neki fontos, nem nekem. Oldja meg.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.16. 15:59:52
Mondjuk a Teszkó nyűglődött egy picit egy kibontott DVD-ért, amit ők le tudtak játszani, én nem, de pár perc alatt meggyőztem őket.
Vadászok Őrangyala 2015.02.16. 16:03:40
Saturn úgy 3-4 éve csődbement, csaxólok csak ;)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.16. 16:06:39
sámli 2015.02.16. 17:47:43
Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:14:12
Ne szidd a vadászokat, ők adják a napi szórakozásunkat.
Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:15:49
Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:16:54
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2015.02.16. 18:22:38
Én sírok.
Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:23:46
Ha én most megkérdezném a posztolótól, hogy működik a kovalens kötés, és azt válaszolná, hogy nem tudja, hisz nem kémikus, akkor én is akadjak ki?
Amúgy fentebb leírták, lehet kezdeni a tértivevényes felszólítással. Azt vajon honnan szedte, hogy a maillponthú faszául megbízható? Ha garancia van, egyik sem az. Csak némelyik kevésbé szopat.
Aureliano Buendía 2015.02.16. 18:25:16
EZAZ 2015.02.16. 19:11:55
Scipovicsné 2015.02.17. 07:44:04
Csak a Homár keresője adott 16 találatot.
Nincs több kérdésem.
joska61 2015.02.17. 09:14:48
2015.02.24. 09:28:57
Mondok jobbat a gari továbbadásnál:
Thrustmaster Warthog Hotas gyári gari 3 év.
Magyar webshop: 1 év.
Gyári ár: 106E+szállítás (3-4 nap +10E-ért)
Magyar webshop: 135 + rendelésre 3 hét szállítási idővel.