A címbeli huszáros megoldással próbáltak segíteni olvasónk problémáján a Telekomnál. Ha tényleg ez a hozzáfűznivalójuk az adatforgalmat előevő Spotify-ra, esetleg beírhatnák a Music XS csomag tarifaismertetőjébe is. Csak hogy ne kelljen annyiszor elmondani a panaszkodó előfizetőknek.
Kedves Homár,
Még decemberben volt szerencsém vásárolni egy iPhone 6s készüléket a Telekomnál, Music XS díjcsomagban. Erről azt kell tudni, hogy 500 mb adatforgalom van benne és 2 gb adatforgalom Spotify Premiumra. Tyűha, gondoltam magamban, ez elég kedvező és ezekbe a keretekbe bőven beleférek! Na ja... Csakhogy, amint elkezdtem használni, korán szembesültem azzal, hogy a csomagban ígért 500 mb rekordsebességgel halad a 0 fele, míg a Spotify-ra fenntartott 2 giga kényelmesen vár a sorára. Miután a Spotify felzabálja a sima adatforgalmamat elkezdi használni a számára kijelöltet, ami amúgy jól működik!
Na, több sem kellett, beugrottam az Allee-ban lévő Telekomba, hogy jelezzem a problémámat. Fél óra után sikerült is beszélnem egy ügyintézővel, aki amúgy teljesen korrekt volt, felvette a reklamációmat és kárpótlásként még 500 mb-ot rátöltött a az előfizetésemre, amit helyben jóvá is írt. Király -gondoltam én-, csak megoldják már, mert az, hogy egy hét után lepörög a netem elég bosszantó. 2 hét múlva jött is az SMS, hogy ,,megoldották a problémát" és a választ postázták. 3 hétbe telt mire kijött a levél, nem tudom, mi telt ennyi időbe, talán a postás gyalog hozta Németországból, de persze tartalmilag egyenlő volt a bullshittel. Használhatatlan.
Mivel a probléma még mindig fennállt és azóta is fennáll, elhatároztam, még egy próbát teszek az ügyfélszolgálaton. Most is egy korrekt ügyintézővel találkoztam, aki megmondta, hogy a rendszerben nem látja a Spotify-ra felhasználható adatforgalmat és lehet itt lesz a hiba. Arcomra kiült a mosoly, gondoltam végre csak elhiszik, hogy nem én vagyok a hülye... Nem volt rest az ügyintéző, már hívta is a központot. 10 percig folyt a diskurzus, ami alatt amúgy két mondat hangzott el, majd a hölgy letette a telefont és elkezdte tolmácsolni felém a ,,megoldást". (Kapaszkodjunk meg a központ válaszátóll!) Szummázva: túl sokat használom, ne használjam ennyit! És kész!
A központ részéről biztos pezsgőt bontottak eme fantasztikus hibaelhárítás után, de engem nem sikerült lenyűgözni. A válasz hallatán egy perc kínos mosolygás zajlott le köztem és a hölgy között. De Ő azért próbált mégiscsak valami épkézláb ötlettel előállni, ami a következő volt: Az elkövetkezendő hónapban vezessem minden használatkor mennyi adatforgalmat használ az alkalmazás annak futtatása közben és erre a dokumentációra hivatkozva tegyek panaszt a Telekomnál. Hmm, másra sem vágyom. Nem tudom sikerült-e amúgy felfogni a Telekomnak a problémámat, de még fél perc kínos mosolygással búcsúztunk...
Péter
sáros_tehén 2016.02.29. 16:24:07
Rejtélyes 2016.02.29. 16:33:32
The Crazy One 2016.02.29. 16:36:09
2016.02.29. 16:44:19
andand 2016.02.29. 16:46:34
Ezt az orruk alá kell dörgölni.
atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.29. 17:00:24
Ugorgyunk!
cmx85s 2016.02.29. 17:08:19
Végülis, mindannyiunknak van valami perverziója. :D
atpijkamo98 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.29. 17:14:58
@Lambó Murci: :)) Hoppá, így túl egyszerű, kihagyta a régiókódos mizériát.
McZozo 2016.02.29. 17:35:42
Nekem itt kint korlatlan data forgalmam van havi 15 fontert igy kb 100 giga a havi forgalmam, igy mar korrekt, de ilyen 500 megakkal a hajunkra kenhetunk barmit kb fel esteig tart
FDToth 2016.02.29. 17:39:17
NFH feleslges kör, mert mindig zat írják h fordulj bbt-hez vagy a bírósághoz, ők nem kopmetensek..
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.02.29. 17:59:16
atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.29. 18:02:55
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.29. 18:15:03
Szerinted érdekli-e a Telekomot?
NMHH, fogyvéd, hibás teljesítés.
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.02.29. 18:16:44
atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.29. 18:18:20
Nézd, sima telefonra 13 évet vártam. Úgyhogy valahogy túlélem, ha a buszon nem nézem a ZS kategóriás filmeket onlány. Vagy ha éppen egérmozira támad kedvem, akkor meg előre letöltök a telefonomra néhány filmet meg zenét. Csak annyi kell hozzá, hogy nagyobb legyen az IQ-m, mint egy kaktusznak.
M. Péter 2016.02.29. 19:28:22
Dezsike 2016.02.29. 20:10:40
Advanced Flight 2016.02.29. 23:03:54
De a poszter azért fizetett elő Spotify-os csomagra, mert - tudom, döbbenet, de - szeretné használni a Spotifyt! Mik vannak? :-)
Advanced Flight 2016.02.29. 23:10:29
ÓÓÓ, megvilágosodtam! Fogyókúra-szalont nyitok: 3 órányi időtartamra 10 ezer forint. Eljössz, ott vagy 3 órát, kifizeted a tizest és cserébe nem adok enni XD
atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.02.29. 23:13:50
"Ő azért próbált mégiscsak valami épkézláb ötlettel előállni, ami a következő volt: Az elkövetkezendő hónapban vezessem minden használatkor mennyi adatforgalmat használ az alkalmazás annak futtatása közben és erre a dokumentációra hivatkozva tegyek panaszt a Telekomnál. Hmm, másra sem vágyom."
Kapott megoldást, de baszik véghezvinni. Nincs szánalom a szívemben.
Rejtélyes 2016.02.29. 23:27:59
Advanced Flight 2016.02.29. 23:43:47
Komolyra: ez az érvelés nevetséges, mert akkor holnaptól minek Homár, fogyvédelem, sőt, ha téged kirabolnak az utcán, a rendőrség a képedbe nevet, hogy mit rinyálsz, mikor meg máshol polgárháború van.
Ha poszternek az a vágya, hogy onlány mozizhasson, mert neki így kényelmesebb, és ezért fizet egy szolgáltatónak, akkor ne az legyen már a válasz, hogy "minek használod annyit".
atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.01. 00:34:34
Akkor ha problémája van, ne legyen lusta pontosan leírni azt, ahogy tanácsolták. Seggét ne törüljék ki?
yuden 2016.03.01. 07:34:38
joska61 2016.03.01. 08:46:29
Gombperec hídlakó 2016.03.01. 08:54:50
Terézágyú 2016.03.01. 09:03:39
"Letöltöd a kedvenc zenéidet, ráteszed a telefonra, és orrba-szájba hallgatod offlájn. "
Olyan grünzervatív vagy....
Én egyébként a jutub videókat is mind letöltöm...
The Crazy One 2016.03.01. 09:04:21
Ogorki (Megelhetesi kivandorlo | PL) 2016.03.01. 09:06:37
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.03.01. 09:29:50
Deviáns 2016.03.01. 09:36:22
Tehát a szolgáltatónak elég lenne az adott szolgáltatás portját figyelni, és az azon bonyolított forgalmat külön számolni. Ugyanezen az elven (port figyelése) blokkolják/lassítják a voip kapcsolatot. A hiba a szolgáltató készülékében van.... Kérj kötbért nem teljesítés miatt.
McZozo 2016.03.01. 09:38:00
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2016.03.01. 10:55:33
esetleg egy új vadásztársaság készül!? :o)
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2016.03.01. 11:01:18
Zirowe 2016.03.01. 11:42:48
Pl: havidíj minden irányba lebeszélhető+bizonyos irány felé x perc.
Naná, hogy amíg a havidíj nincs lebeszélve, addig a bizonyos irányba indított hívások is azt csökkentik, nem pedig a külön keretet.
Csipyke 2016.03.01. 13:46:05
Tavalyelelott decemberben a ket otthon toltott hetre vettem 150 megat a t-tol, a fentihez kepest is korlatozott forgalommal (a telefonon kikapcsoltam az appok adatforgalmat)-2 nap alatt odalett a 150 mega. A telefon adatforgalomszamlaloja toredeket mutatta ekkor felhasznalt adatra-erre kulfoldon siman tamaszkodhatok, fej-fej mellett van a szolgaltato altal merttel.. Hogy a t nem korrektül szamol, az tuti.
Advanced Flight 2016.03.01. 14:08:52
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.01. 14:31:09
Nem. A poszter telefonjához nincs hozzáférésük.
Az igazi persze az lenne, ha bő nyállal kinyalnák a seggét, de szerintem nincs ilyen üzletáguk.
Advanced Flight 2016.03.01. 14:39:46
Valóban, de az is elég lett volna jelen esetben, ha foglalkoznak a problémával. Érdemben. (A posztoló írogassa kockásfüzetbe, hogy naponta hányszor nézett rá az időképre, depláne ezt hiteles adatnak elfogadni a rossz vicc kategória).
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.01. 14:53:50
Könyörgöm, nem hiteles adatot kértek! Az eltérés okára szeretnének rájönni, ami a ő számlázásuk és az ügyfél szubjektív érzékelése között van.
Amelyik ügyfél nem hajlandó együttműködni, annak nem lehet segíteni.
Advanced Flight 2016.03.01. 15:37:25
:-) igen, a számlázási rendszerük problémáit ez alapján fogják javítani, vagy rájönni az eltérésre, hogyne. Ha ez így is lenne (amit nem hiszek), akkor duplán igaza van a poszternek, mert ezek szerint a szolgáltató olyasmit vállalt, amit nem tud teljesíteni. Az nem teljesítés, hogy az ügyfél szubjektív érzéséből tudom csak kideríteni (egyébként hogyan?), hogy a Spotify eszi az adatforgalmat vagy valami más.
Mondom, vicc.
ROTFL Manó 2016.03.01. 16:15:51
karosszékely 2016.03.01. 23:36:54
2016.03.02. 11:19:38
Arcade Macho 2016.03.03. 00:06:39
en aki kazettan szocializalodtam szamomra elegge nehez felfogni az ilyen vadaszoknak a mentalitasat akik ezert bemennek baszakodni az ugyfelszolgalatra
Black Bride 2016.03.05. 23:48:46
Mondjuk azért nem tölti le, mert borzasztó sok helyet foglalna a telefonján a zene offlineban, ha elég változatos listát akar kreálni.
Mondjuk kihasználná a szolgáltatást ,amit megrendelt és amiért fizet.
Mondjuk néha random számokat hallgatna,amiket felajánl neki a program és kissé időigényes lenne a playlistet cserélgetnie minimum hetente a memóriakártyáján..
És még sorolhatnám, de nem fogom. Nyilvánvaló ,hogy te már nem fogsz ilyen szolgáltatásokat használni. A walkmanen meg minden megoldható.